Lasītāju pieredze par saviem auto

Fiat Multipla 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [19]
Sakarā ar nepieciešamību iegādāties jaunu dienesta auto, sāku meklēt sev piemērotu automašīnu. Kritēriji pēc kuriem tā tika meklēta bija šādi:1) pietiekami daudz un, galvenais, pietiekami ērtas vietas visiem pasažieriem;2)dīzelis ;3)klimatkontrole vai vismaz kondicionieris 4) vēlams - kruīzikontrole un automātiskā kārba. Jāpibilst, ka šo pasākuma nedaudz sarežģīja tas, ka mans augums ir 186 cm, kas nozīmēja to, ka aiz manis neviens īpaši ērti nevarētu justies. Apskatījām hondu F- RV, Mitsubishi space wagon, renault scenic, mazda 5... Nu, nekas diži nespīdēja!Pieregulēt vadītāja sēdekli vēl kaut kā varētu, bet teikt, ka jūtos ērti - gan nē... nemaz nerunājot par pasažieriem, kas sēdēja aizmugurē! Protams, ka sākumā vadījos pēc ražotāja firmas, bet, galu galā, nejauši braucot garām Fiat salonam iebridu tajā un ar pārsteigumu konstatēju, ka visiem pamatkritērijiem (ar dažām atlaidēm) atbilst tāds eksotisks brīnums kā Fiat Multipla. Pats esmu no tiem, kas regulāri seko auto jaunumiem un aptuveni zina, kas ir slikts auto būvē un kas labs, bet šoreiz es nolēmu, ka nu i nafig - braucu taču ar automašīnu , nevis ar firmu.... Tā nu nolēmu uzspļaut veselam saprātam ( kas teica, kā jāņem Mazda vai vismaz Renault Scenic) un pakļāvos emocijām, kas visērtāk jutās šajā te dīvainā Fiat Multipla. Pilnīgi neloģisks lēmums, bet ļoti praktisks. Tā nu tika iegādāta dienasta un privātām vajadzībām pilnīgi jauna automašīna no Fiat autosalona G. Astras ielā, ar dīvaino apzīmējumu - Multipla. Lieki teikt, ka visi, kas mani pazina manu izvēli hm, ... neatbalstīja.. (maigi sakot)... Tomēr neko darīt - visi dokumenti jau noformēti un .. viss notika!
Pirmie iespaidi.
Automašīna ir otrā versija šim modelim. Pirmā bija līdzīga delfīnam un izpelnījās visneglītākās mašinas titlulu.. nezinu kurā gadā.. Galīgs kroplis!Bet šī gan ir jau pieņemama pēc ārējā izskata , .... bet ne vairāk.
Izvēlējos automašīnu zaļi perlamutra krāsā. tai ir priekšējie elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kurus var pieliekt. ir disku Blaupunkt (saucās Multipla) radio ar 6 skaļruniem un kondicionieris. klimatkontroli, kruīzu un autmāta kārbu es biju ar mieru ziedot plašajām salonam.. kas patiešām ir tā vērts..... Ticiet man!Mana auto krāsa ir ļoti skaista. Perlamutra zaļa. Nekāda vaina!
Līdz šim braucu ar Audi 100 Avant 1993 gada. Nu ko lai saka - vismaz bija ar ko salīdzināt, ja spējat iedomāties!Nu labi!Sākumā par pozitīvām īpasībām:
1) kolosāli ērts un liels salons, kurā ir 6 pilnvērtīgas vietas - 3 priekšā un 3 aizmugurē, nevis tā kā Hondai F- RV kā bērnu sēdeklīši.
Braucām jau uz Poliju trijātā un pārliecinājāmies, ka šī mašīna patiešam ir paredzēta tāliem braucieniem. Ir ļoti ērti gulēt pasažiera krēslā - var izstiept kājas un atlaisties pat 188 garam individam. Aizmugurē var ērti gulēt uz pakaļējiem sēdekļiem. Par brīnumu arī bagāžas atdalījums arī izrādījās pietiekami liels, lai tur ieliktu vismaz ceļa somas 3 cilvēkiem3 dienām. Arī patreiz pārliecinājos, ka bagāžas nodalījumā brīvi ieiet bērnu rati, un no tā neko nezaudē ērtību ziņā aizmugurēji pasažieri. Itālieši tā arī prezentē šo automašīnu , kā ģimenei ar 4 bērniem.... Man ir tikai ir trīs bērni , un varu apstiprināt, ka šī automašīna ir tieši tas, kas atbilst šādas ģimenes prasībām.
Aiz sevis es pats varu apsēsties tā ka man ceļgali nepieskarās pie priekšējās atzveltnes. Tādu mašīnu lētajā segmentā ir ļoti maz!Pie tam aizmugurējiem sēdēkļiem atzveltnes regulejās plašā diapazonā, kas aizmugurā sēdošiem nodrošina normālu komfortu arī tālos braucienos!Vārdu sakot, par salonu šai mašinai man nav ko piebilst - viss ir paredzēts gariem pārbraucieniem. Pozitīvi es vērtēju arī ļoti augsto šofera pozīciju - kas ir kā džipam!Redzi visiem pāri!Super!
2)Braukšana.
Sākumā ir grūti pierast pie neparastās sēdus pozīcijas, un džoistika ātrumkārbas pārslēgšanai, bet kad pēc 5000 km pārsēdos Renault Kangoo, tad man likās, ka esmu nenormāli neērtā mašīnā.. smieklīgi.. šis Kangoo standarta ātruma pārslēgs likās ļoti nēerts, zemā sēdus pozīcija - murgaina... (Kangoo tā nemaz nav tik zema). Pie tam Fiat spidometrs ir vidū - neparasti, bet kad pierod - izrādās ir pat ērti!
Uz ceļa turās ideāli - ne velti itālieši plātās, ka katrā fiatā ir kaut kas no Ferrari - tā ari laikam ir!Plus vēl neatkarīgā piekare visiem riteņiem!iet brīnišķīgi!Motors ir 1,9 l dizelis (citu nemaz nevar ņemt- nedariet tādas glupības) un ar pietiekamu dinamiku, lai varētu normāli apdzīt pie ātruma 110 - 120 km/h uz šosejas. Man pēc Audi ar 2, 6 litru motoru - dinamika likās pārsteidzoši pietiekama! (negaidīsim brīnumus). Vārdu sakot - braukt ir patīkami!
3) Mazs degvielas patēriņš - 6,5 l vidēji
4)Kolosālas gaismas - ļoti spožas!
Tagad par to, kas kaitina.
1)Grēks atzīties, bet man maksimālais ātrums 175 km/h ir par maz.. Fiatam jau pie 130 - 140 km/h parādās stipri izteikts t. saucamais "buru simptoms" - automašinu sāk pat nelielā vējā mētāt, kas it kā ir loģiski, jo Fiats ir augsts. Bet tik un tā nepatīkami.
2) Nenormāli jūtīga stūre - pie ātruma pāri 120 km/h paklepot ir bīstami, kur nu vēl pie stūres kafiju dzert ... protams, pilsētā tas ir pozitīvi...
3)Salona apdare un plastmasas ir nu baigi jau prastas... šķirbas ir lielas. Nevar jau neko gribēt par cenu 11 900 ls tik lielai mašinai...
4)Smieklīgi dīvaina ir rezerves riteņa lietošana - tas tiek nolaists ar improvizētas vinčas palīdzību no mašīnas apakšas. Nu, nav man pārliecības, ka kādā jaukā reizē, tas nenokritīs no turienes uz Vacijas autobāņa pie ātruma 130 - 150 km/h.. Nezinu ar ko tas beigtos... tiem kas brauc aiz manis! Pie tam nopirku automašīnu ar "dokatku"kuru nomainīju uz normāla lieluma riteni (60 Ls).
Tā nu laikam arī patreiz ir viss, ko varu pavēstīt. Esmu tagad nobraucis 5060 km un viss vēl priekšā. Patreiz liekās, ka nekādas problēmas nevarētu būt gaidāmas, bet kas gan to zina!Mēneša maksājums uz trim gadiem operatīvā līzinga ir 255 Ls.


 
kaamic @ 23.aprīlis 2006 0:00
Ford Scorpio 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
2,4i, automats, Sedans, Ghia, visi nepieciesamie elektro navaroti, kondiska, kompis, smuks samta salons.
Ideals, ja nav lieku ambiciju, un liekas naudas, bet ir velme pec komfortabla un liela auto, pie nosacijuma, ja tas nav jalieto ikdiena un naudas pelnisanai (brauksanai uz un no darba, darba darisanas), jo sim auto tomer benzins tiri labi garsho.
Par cik dzivoju darbam blakus, auto bija nepieciesams tikai un vienigi brivdienu izbraucieniem, un vasara pec darba uz kadu ezeru nopelst aizbraukt, tapec degvielas paterins bija otra vieta aiz komforta, auto cenas un iespejamo remonta, detalu izmaksam.
Par cik sakotneja cena likas loti pienemama sim auto, to nopirku faktiski uz aklo. Aizvedot uz diagnostiku pie Dorfmana atklajas, ka motors, karba un elektronika ir perfekti (paldies dievam), bet shaize ar ritosho. Sajuta tada, ka autins bija maz braukts un ari maz remontets...
Ritosas remonts (labais lodsarnirs, sviras sailentbloki, br. kluchi, stures uzgalis, stures stiepnis, puteklsargs, pr. gultnis), generatora siksna, st. pastiprinataja siksnas, ellas maina, saversums un citi nieki = 290 Ls + vel nepatikams parsteigums - airbaga gredzens, lai varetu patauret - 40Ls (lietots). Vispar par Dorfman servisu - vislabakas atsauksmes, laba attieksme un kvalitate, par pienemamu cenu.
Tatad neskatoties uz so remontu par smiekligu naudu esmu ieguvis lielu, komfortablu un imho glitu (salidzinot ar modernajiem burbuliem) auto, kuram garso benzins (ka jebkuram citam auto ar V6 un automatu), bet ir lets remonts.
+glits, liels, miksts, komfortabls, erts
+prieks sava laika drosh, divi airbagi, stieni durvis un diezgan stipra konstrukcija
+lets remonts, pieejamas detalas
+daudz auto par mazu naudu
+nefendere
- nav topsigas markas
- tendence ruset pakalejam arkam, pagaidam, tpu, tpu, tpu rusu neredz, bet ta runa...
- varetu but klusaks salons, apdare negrab, bet dzineju var labi dzirdet, tomer 6 cilindru skana ir patikama, burbuljojosa : )
- komforta del upurets uz vadamibu, pie lielaka atruma sture ir tada vatiga, bet pilseta var braukt vadot ar diviem pirkstiem
- benzina paterins ~10-11l pa soseju, 13-15 pa pilsetu, konkreti nav merits, bet tadas ir izjutas.
 
Kiper @ 23.aprīlis 2006 0:00
BMW M5 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [20]

Sveiki!

Pagājušajā viesojos Ninbergā, Vācijā ar nolūku iegādāties jaunu autinju. Jau iepriekš zināju, ka tas būs BMW markas auto, jo par spīti auto "sliktajai slavai" jau aptuveni 15 gadus esmu uzticams šai automarkai. Faktiski esmu izmēģinājis gandrīz visus modeļus un līdz braucienam uz Vāciju 3 gadus pārvietojos ar 1997. gada 740i, ko nesen nopārdevu. Šis autins mani pilnībā apmierināja - jaudīgs, elegants, neuzkrītošs, drošs, uzticams utt., bet laikam ejot gribējās, ko asāku, bet tai pašā laikā elegantu un neuzkrītošu, lai nepiesaistītu apkārtējo uzmanību. Par cik bavārieši neražo M7, tad protams, ka izvēle krita tieši uz pēdējo gadu M5 E39. Meklēju līdz mazā BMW placī nejauši uzdūros vecajam M5, kas mani burtiski apbūra. Kā vēlāk izrādījās šī autinja vienīgais saimnieks bija autoplača īpašnieks. Vienīgais, kas mani attūrēja no auto iegādes bija cena, kas sasniedza labā stāvoklī esoša M5 E39 cenu. 2 dienas domāju, štukoju, apstaigādams neskaitāmus plačus, bet beigās atgriezos un paņēmu.. un nenožēloju! Nedaudz sīkāk par autinju: viens īpašnieks, 56k nobraukums, Hartge kantorī modificēta piekare un izplūdes sistēma un palielināts motora tilpums no 3,8 līdz 4,0l kā arī citā tuningā kantorī uzmontēta turbīna, kas BMW M modeļiem ir sevišķi reta parādība, jo autinjam jaudas pietiek jau standartversijā bez tās.

tehniskie dati īsumā:
-4,0 forsēts (standartā - 3,8L, 340 ZS) //M motors
- Greddy T88h turbīna (maximālais boost - 30psi!, bet motora taupīšanas nolūkos pašreiz noregulēts uz 18psi)
- Bosch aizdedze
- Brembo bremzes
- Borla izplūdes sistēma
un daudz kas cits..
- jauda - 610 Zs
- uzrāviens 0-100 - 4,5 s
- max ātrums - 330km/h (teorētiski)
- degvielas patēriņš - 20l - 30l

Līdz šim ar tik jaudīgu autinju vēl nebiju braucis. Sajūtas ir fantastiskas. Salīdzinot ar manu iepriekšējo 740to - kā diena pret nakti. Jāsaka, ka ir pagājis jau gads, bet vēl joprojām esmu sajūsmā par tā straujo raksturu - braukšanas uzsākšana un parkošanās jāveic ļoti uzmanīgi, jo aizmugurējie riteņi izspolē ļoti bieži! Kustību no vietas itin mierīgi iespējams uzsākt un paātrināties arī ar 4 ātrumu!

Plusi:
- unikalitāte
- jauda
- skaņa
- pārāk neuzkrītošs

Mīnusi:
- degvielas patēriņš
 
Tormans @ 12.aprīlis 2006 0:00
Peugeot 407SW 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Kopš gada sākuma vizinos ar šo auto un esmu apmierināts - ir patiešām ļoti laba vadamība, tik labi uz stūres pagriezieniem nav reaģejis neviens no maniem 5 iepriekšējiem auto. Panemu ar 1.8 dzineju un sakuma biju nobazijies, ka nebus labi, jo auto pasmags, tacu nav ne vaina - varbut kamanualas karbas del, bet ir pat uzraviens. Tacu protams nekads skrejejs ar sadu motoru auto nav, tacu perkot, nebija ari tads merkis - ta teikt gribejas smuku gimenes auto. Izvele par labu sim auto krita uz to paskatototies, nu smuks likās : ) Drusku apbedinaja skats, kad atver motora parsegu - ja jauniem citu modelu auto tur viss ir smuki zemmelna vaka, tad te visadi vadi torci un nav tada pabeigtibas skata. Nomierinaju sevi ar domu, ka auto vel garantija un vaku aizveru : ) Drusku tie franci ir samudrijusi ar pogam salona, jo to ir par daudz un bez manuala skaidroba netikt, tacu ar to dazas miutes sapratu ka tur vis strada. Lielaka ekstra un pati labaka lieta - stikla jums - sajuta baraucot ipasi kreslaina vakara super ! Pats vel neesmu sedejis un braucis pakalejos benkos, bet tie, kas braukusi sajusma - tads skats pa jumtu. Kopsavilkums - auto labs, drusku padargs, tacu smukakais saja klase noteikti.
tulip @ 7.aprīlis 2006 0:00
Opel Vectra Caravan 2.0DTI 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sveiks Lasītāj!
Ilgu laiku peronīgā lietošanā bija vecā labā lāsīte, bet kā jau zinām rūsas valdnieks ir nepielūdzams.
Tā nu es saņēmos un meklēju jaunu(lietotu) auto. Pēc smagām pārdomām, konsultācijām un visādu www. apmeklēšanas ķēros pie draugu apzvanīšanas. Un veicās, ieraudzīju un viss, tā ir mana. Kāda tur vairs skatīšanās, palūrēju zem haubes- motors vietā, salonā ar viss o. k., noņemu skaidu- labais.
Bišķiņ karš ar līzinga žņaudzējčūsku kantoriem un auto ir mans. Njā kad pirku pasē rakstits dzimis 1999. gada beigās, uz paneļa 170000km, gandrīz pilna pakete elektrobrnumu un Recaro tjipa krēsli .
Nu tas tā. Vopšem bija nolauzta poga ele. spoguļu slēdzim. Neko minu uz Adamu tur izrādās ka autiņs ira 2000. gada modelis. Kāda runa, poga tikai ar slēdzi, nu neko 10 dienas un 18 Ls, jauns slēdzis vietā. Nopirku slotiņu čempionu aizmugures stiklam (2.3Ls) a to stāvēja oriģinālā, Tas nu tā pagaidām ...
Tā bikiņ sīkāk par saturu: dvēsele 2.0 TDI 16 Valves, mikroklimats, iebūvēts CD ar vadību uz stūres, laba akustika pat neparasās ko niknāku, kruīza kontrole, borta kompis ( bļin tikai vācu valodā), suņa siets, vannīte pa visu bagāžas telpu, airbagi, abs, žēl ka naf traction control un pannas zem motora tjipa oriģinālā plastmasas adamā maksā 350 Ls, bet ir alternatīva no alumīnija ap 80 Ls.

Protams kreņķis uznāca kad ziņkārības dzīts painteresējos vai ir problēmas ar augst. sūkni, njā ja ir tad jārēķinās ar 1000 Ls , turbīna ap 350 Ls, bet problēmu ar to neesot.





 
silverstar @ 4.aprīlis 2006 0:00
Audi A6 TDI Quattro Avant 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Padalīšos savās domās par audi quattro tdi, domāju, ka 1996 gadā nekas labāks par šito aparāt nebija izdomāts, pastāvīga pilnpiedziņa, 50/50 sadalījums pa asīm, automātiskie bloķi, sešpakāpju mehāniskā ātrumkārba, stabilitātes kontrole, borta kompis ar visiem iespējamiem rādijumiem, nu un protams visas lietas - klimatkontrole;el. logi;el. reg. un apsildāmi sēdekļi u. t. t.... salona apdarē izmantotie materiāli tik kvalitatīvi, ka pie pašreizējā noskrējiena ap 250 000 izskatās kā no rūpnīcas..., par auto rūsēšanu galīgi nav ko uztraukties - tas vienkārši nerūsē, auto ar saviem tehniskajiem rādītājiem arī pašreiz griež pogas stipri jaunākiem pilnpiedziņas brāļiem un ne tikai pilnpiedziņas... pēc motora chip tuninga jauda no 140z. s. tika palielināta uz 170, griezes moments no 280n. m. uz 330, jāatzīst, ka pēc smadzeņu pārregulēšanas "dodot virsū" bišku uzsit dūmu, bet, kas par dinamiku!!! Runājot par degvielas patēriņu ir tā, ka grūti saprast kā tas ir iespējams.... vid.7.2l/100km... 5,8 pa šoseju 8,6 pa pilsētu.... tāda lūk slavas dziesma par traktoru - audi avant quattro tdi....
 
forssi @ 4.aprīlis 2006 0:00
Nissan Sunny 1.4 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Iegādājos šo mašīnu pilnīgi nejauši izvēloties starp pārējām pa 1500 Euro (kā kritēriji izvēlē kalpoja, lai būtu mazs degvielas patēriņš, viegla - mazs ceļa nodoklis, dizains nedaudz savadāks, bet neuzkrītošs, tikko no Vācijas). Nobraucis esmu 5000 km un nespēju nobrīnīties pie nobraukuma 160 000 km eļļu neēd vispār, vidējais degvielas patēriņš - 6,6l uz 100km. Ideāli. Mašīna iet klusi un viss ir ideālā kārtībā. Mašīna ir nedaudz cietāka, salīdzinot ar Audi 100, kas bija iepriekš, bet tagad esmu pieradis un to nejūtu. Salīdzinot ar iepriekš lietošanā esošajiem Ford Escort 1,6 dīzelis universālis un Audi 100 ar 1,8 un 2,3 l dzinējiem tehniskā ziņā ideāli, viss ritošā daļa un motors ideālā kārtībā. Īsts darba zirgs. Kā lasīju, tad motorā esošā dzelzs ķēde ir jāmaina tikai pie 300 000 km, bet eļļu sāk ēst tikai pie 250 000 km. Fantastiski, vispār nebiju domājis, ka tādas mašīnas taisa, biju tikai dzirdējis, bet neticēju. Varbūt kā trūkumi: paciets, bet negrab, Vēl kā plusu gribēju atzīmēt ātrumkārbu, pārslēdzas tik viegli un precīzi kā nevienai līdz šim brauktai.

P. S. Nu jau ir 2008. gads. Nobraukti kādi 30000 km. Remontēts tika tikai generators (kas izrādās ir vācu ražojums - Bosch, 60Ls), cits nekasvēl nav noticis. Izgāju tehnisko apskati pa nullēm. Laba, izturīga mašīna, kas neprasa lielus līdzekļus remontiem.

P. S. Ir 2009. gads. Nobraukts jau pie 50000km. Pārmetinātas aizmugurējās stoikas (izrūsējušas), kā arī apakša (200 Ls). Nomainīts sajūga diska komplekts ( 120 Ls). Pašlaik varu dot rezumē, ka aptuveni 30 % no nobrauktajiem km ir braukts pa neasfalta segumu, mašīna ir izmantota būvmateriālu pārvadāšanā būvējot māju un kaut kur uz 10000 nobrauktajiem km ir jāiegulda aptuveni 150 Ls, lai būtu tā, ka viss ir kārtībā (summā iekļauta eļļas maiņa, riepas, filtri utt., izņemot degvielu). Un tā braucu vēl joprojām un pagaidām it kā uz maiņu netaisos. Mašīnas cena gan no 1500 eiro nokritusies uz 500 - 700 eiro skatoties pēc reklāmas.
P. S. Tomēr 2009. g. jūnijā šķiros no mašīnas par labu jaunākajam Nissan Almeras modelim.
 
Rons @ 4.aprīlis 2006 0:00
Honda CIVIC 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nu tā, nopirku šo Bensonā nejauši ap Ziemassvētkiem, meklējot informāciju par citu auto. Cena 6900 Ls. Nezinu vai tas ir daudz vai maz. Vienkārši iepatikās un viss. Sedans - Melnā smukā krāsā, ar jaunām ziemenēm un jaunām vasarenēm uz Honda ļitakiem. Motors šai ir 1.6 V- tec. Tērē vidēji braucot ar 90-110 8litrus labas 95 degvielas. Pietiekama laba dinamika (110ZS) priekš maza sedana. V- tecs strādā sākot ar 3000šiem. Aprikojumā ir kondiška, elektriski regulējami un sildāmi spoguļi, sildāmi benķi, ABS, SRS, ESP, lietus sensors un citas fīčas, kuras neatceros. Arī lokāmā stūre. Auto salons ir melns pilnībā un izskatās eleganti, maģis nāca ar CD kutkāds Pionieris, taču tumbas (4x) bija oriģinālās (sūdi), kurus laukā dabūt ir baigi grūti. Aizmugurē vietas pietiek, jo nav vēdējās konsoles, ķipa nesošā virsbūve - grīda gludena kā trolejbusā. Salons nav no klusajiem, bet motora dūkoņa ir patīkama. Par remontiem neko īpašu nemāku teikt. Pērkot biju ekstāzē, dažās lietas pamanīju vēlāk tikai. T. i. grabēja stures pastiprinātājā kautkas, amīši priekšā bija izbeigušies kā arī kautkāds mikroplaisas priekšējās lampās. Tā kā vēl bija garantija 1.5 mēn. tad auto tika bez ierunām + kapučīno un atpūtas stūrītis bensonā sasvests 100% kārtībā. (Tas gan priecēja).
Runājot par braukšanu, auto atgādina mazu ļoteni, asa kontrole gan vadāmības, gan bremžu gan dinamikas ziņā. Labas gaismas gan tuvās, gan tālās.
pieplusot auto varētu:
*stilīgumu un izskatīgumu
*dinamiku ņemot vērā ekonomiju
*salona noformējumu un plašumu
*laba kondiška, ātri un silti silda (pat -30)

mīnusi ir sekojoši
*bieži jāmazgā
*lampu mazgātāju fīča, kas paredz, ka katru reizi, kad šlaksta uz stikla mazg. šķidrumu, tas ar baigo spiedienu bliež arī uz lampām. kā rezultātā brīžiem logu šķidrums tērējās vairāk par degvielu. Drošinātāja amputācijas rezultātā tagad lampas tīru ar lupatiņu
*auto sarežģītība. t. i., bez dīlera tu pats vari knapi eļļas filtru nomainīt. Pat tosola līmeni bačokā var redzēt tikai no apakšas. Servisos nevarēja pēc grāmatām atrast sveces un filtrus, jo kodu vienkārši ražotājs nedod.
*pacieta piekare, nepatīk gruntene, likās ka braucot pa grunts ceļiem piekare ir čupā, kaut kā ne tā, taču pārbaudot uz stenda viss ir o. k. Droši vien jāpierod.
*bagāžniekā var ielikt samērā nedaudz, jo traucē vāka enģes, bet tādā auto kartupeļus un veļas mašīnu neved. Tad vajaga pasātu pirkt.

Kopumā mašīna ir laba un stilīga, tā teikt jaunu cilvēku auto. Nākošā būs Honda arī, varbūt tikai akords.


Komat @ 3.aprīlis 2006 0:00
Opel astra Caravan 1999 Novērtējums: 4 Komentāri [2]
Nopirku Opeli bet liekas ka neveiksmīgi. Pagajis jau gads bet vienos remontos Divas reizes jau nomainīju turbīnu , ziema pastāvīgi svīst stikli, sācis slikti slēgties pirmais ātrums pārejie normali , varbūt jaregulē , tek ārā dzesēšanas šķidrums aizdomas , ka motoram varbūt blive vispār gada laikā vieni remonti , it kā kad sataisa iet normāli bet dikti dārgi sanāk vēl problēma, nav laba meistara Varbūt kāds var ieteikt labu meistaru kur var dabūt literatūru par šo mašīnu. Mašīnu pirku Latgales auto pēc pirmajiem defektiem griezos pie viņiem bet neko nesolija palīdzēt e- pasts az171@inbox. lv
dons @ 1.aprīlis 2006 0:00
Suzuki Ignis 1,5 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [18]
Bija vajadzīgs auto ar kuru varētu ērti braukt pilsētā un brīvdienās izbraukt lauku mājas- 80 km pa granteni. Savu izvēli ne mirkli neesmu nožēlojis. Aizmugurējie riteņi pieslēdzas, ja priekšējie izslīd, 16,5 cm augstums, mazais auto svars un žiperīgais motorīts ( 109 zs) bieži provicē "paspēlēties" ar auto lauku ceļos. Auto ir īss-3.61, riteņu bāze 2.36m. Baidījos, ka auto būs nestabils pie lieliem ātrumiem- velti- līdz 130 iet komfortabli. Salons nav skaļš, motora rūciens - patīkami tembrēts. Instrumentu panelis pārskatāms, rotaļīgi elegants. Piekare pacieta. Braucot pagaidām nekas negrab. Četri pasažieri salonā jutīsies ērti. Aizmugurējā sēdošajiem ilgāk braucot pa neceļiem var palikt slikti no kratīšanās ( vieta sievasmātei). Bagāznieks neliels- 181 l, esmu vedis pat veļasmašinu ar nolaistiem aizm. sēdekļiem. Degvielas patēriņš 7-8 L/100. Laba audio aparatūra Blaupunkt- CD, seši skaļruņi. Sēdekļi ērti, pacieti, regulējami. Pārskatāmība laba. Uz aizmuguri braucot jāvadās pēc sānu spoguļiem, jo traucē aizm. sēdekļu pagalvji. Labi, ka sānu spoguļi apsildāmi. Salonā silts arī lielā salā. Kondicionieris strādā perfekti. ABS ieslēdzas vēlu, tarksķis uz kāju - maigs. Garantija- 3. g. vai 100 t. km. Garantijas laikā nekas nesalūza, bija sīki "gļuki" elektrībai. Problēmas : bremžu loku maiņa - darbs un mat. -120 Ls! Izcenojumi dīleru servisos pārāk nopietni. Tikko noripināju 100 tūkstoti un pie viņiem vairs nebraukšu. Detaļas nākot no Japānas uz Somiju, un tad- tikai uz Rīgu. Virsbūves krāsojums izturīgs- nav redzami švīkājumi, balējumi. Vairākas reizes esmu dabūjis akmentiņus ( palielus) logā- bez skādes! Kā mīnusu varu minēt mazo bāku- 43 l. Vienu balli no 10 noņemu- jo piedzimis viņš ir maziņš.
 
raamais @ 1.aprīlis 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti