Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo 850 2.5 TDI 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [12]
Esmu apmierināts, braucu jau veselu gadu, nekādu problēmu. Man paveicās pa sakarīgu cenu (7000 Euro), iegādāties tiešām ideālu auto. Pats jau vairākus gadus tirgoju lietotas a/m, bet sev atrast sakarīgu auto nav nemaz tik viegli. Sākumā pat vispār nedomāju par Volvo, bet ieraudzīju sapratu tas ir mans auto. Detaļas var dabūt pa sakarīgām cenām. Sedani ir baigais retums (2.5 TDI). Nezinu vai gribu tirgot, bet ja nu (6456999 Kaspars)
 
Kaspars @ 30.septembris 2004 0:00
Citroen C3 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nu tad par C3.
Šo auto iegādājos gandrīz pirms diviem mēnešiem un uz šodienu jau ir nobraukti 4600 km. Vai es esmu apmierināts ar pirkumu? Viennozīmīgi varu pateikt, ka jā, jo manuprāt C3 cena pret aprīkojumu, ko par to saņem pretī, ir ļoti pat OK. Manam C3 ir 1,4 l (benzīns) sirsniņa un tas nozīmē, ka nav ne maz, ne daudz (nu vismaz man). Vidējais degvielas patēriņš iznāk ap 6,5 - 6,7 litri (pēc pases datiem, ja nemaldos - 6,2 litri), tā kā ar pilnu bāku droši vari nobraukt savus 650 km (rakstīts, ka bākā ir, ja nemaldos, 42 litri paredzēti, taču praksē nekad nav izdevies iepilināt vairāk par 36 litriem). Ļoti patīk tas, ka jau standartaprīkojumā ir iekļauta sēdekļu apsilde, elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi, elektriskie priekšējie logu pacēlāji, samta salons, stūres pastiprinātājs, kas pie lielāka ātruma kļūst "smagāks", 4 airbagi, stūres regulēšana uz augšu - leju- iekšu - uz sevi, borta dators, un gan jau, ka vēl šo to būšu piemirsis uzskaitīt.
Sākumā nevarēju pierast, ka pogas, lai paceltu (nolaistu) priekēšjo logu stiklus, atrodas pie ātrumpaŗslēga, kas patiesībā nav diezcik ērti, jo, lai veiktu šo funkciju, ir jāpaliecas uz priekšu. Vēl pie mīnusiem var pieskaitīt to, ka šausmīgi met uz pakaļējo stiklu dubļus, bet tā problēma jācer atrisināsies, kad beidzot uzlikšu dubļu sargus (cena aptuveni 20 Ls). Ļoti patīk tas, ka krāsniņa darbojas viekārši superīgi - tikko iedarbini un sāc kustēties, jau siltais gaiss liek par sevi manīt (varbūt tas ir tāpēc, ka auto vēl ir pavisam jauns), taču man 'joprojām nav izdevies atrast ideālo pozīciju, kādā jānoregulē apkure salonā, ja ārā līst stiprs lietus un mašīnā ir 4 cilvēki - svīst pakaļējie logi un tur es neko nevaru padarīt.
Par salona ietilpību... C3 ir auto, uz kuru skatoties no ārpuses, liekas, ka tas ir supersupermaziņš, taču praksē pierādās pretējais. Esam daudzkārt mašīnā braukuši piecatā un nekāda vaina (mans augums - 1,79 m), bez tam C3 ir augsti griesti, kas nozīmē, ka nav ar galvu jāsitās pret griestiem, kas bija izteikta parādība manā iepriekšējā auto. Arī bagažnieks ir pietiekoši ietilpīgs un nepieciešamības gadījumā pakaļējos krēslus var nolaist un tie būs ar grīdu vienā līmenī.
Pateicoties tam, ka ir superviegla stūre, ir viegli parkoties. Lai arī mašīnas priekša nav saredzama no sallona (tas jau ir izplatīts daudziem auto), tomēr pie C3 ir ļoti viegli pierast.
Par braukšanu... Kaut auto vēl ir jauneklis, tomēr braucot pa bruģi, dzird, ka atsevišķās vietās panelis grab (acīmredzot visu lēto auto slimība), tomēr šo skaņu var notušēt, pagriežot skaļāk mūziku : ))) Uz trases auto turas pietiekoši labi, taču ar ātrumu pārāk aizrauties nav ieteicams, jo vismaz man braucot ap 140 km/h nav berodas īpaši droša sajūta, tādēļ izvēlos ātrumu, kas man šķiet drošs - līdz 125-130 km/h.
Rezumējot visu aprakstīto, es šo auto varētu novērtēt ar 8, jo tam, protams, ir savi trūkumi. Taču tik un tā uzskatu, ka C3 ir ļoti labs pirkums, pie tam par ļoti saprātīgu cenu (un nauda paliek arī cūciņai : ))) )
nomiks @ 28.septembris 2004 0:00
Ford sierra 1984, 2.0 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku pirms kaadiem 14 meen. 2L karburators, 4cil. , pa 170Ls.
Nobraucu gadu, aptuveni 20kkm. Iespaidi: nu nav jau sporta mashina, Riigai ne iisti piemeerota, itseviski ziemaa - kaameer nav uzsilusi uzraaviens ir gauzaam zeeliigs, toties gaaja liigani kaa kugis pa muusu bedrainajiem celiem.
Gada laikaa naacaas nomainiit abus prieksheejos bremzu diskus, svechvadus, sveces, benziina baaku, termostatu un mainiit izpuuteeja peedeejo un videejo dalu.
Pliist nekas gada laikaa nesapliisa.
Ziemaa probleemas ar salona pecku, loti svaki sildiija + sviida logi, taa arii nesaneemos nomainiit. Aa, veel hidrauliskaa mufta nojuudzaas, bet taa tika nokiileeta lai vienmeer griestos taktii ar klokeni.

Plusi:
+bedres iipashi nejuut
+leetas detalas, visur var dabuut
+viegla stuure
+vienkaarsha konstrukcija - reti kas pliist (man nekas nepliisa, kautgan esmu no seenotaajiem un lauzt mashiinu organiski riebjas)
+ savam gadam loti maz ruuseejusi, paaris ruusas pleki ap aizmugureejaam arkaam, neliels caurums slieksnii un jaapaarmetina atsperu atbalsta vietas aizmuguree - tas arii viss.

Miinusi
- ziemaa salona apslide ir loti vaaja un nezeeliigi sviist ciet logi, bet nomainot pecku (27Ls) shii probleema iespeejams buutu atrisinaata
- uzraaviens, itseviski ziemaa kaameer auksta
- degvielas pateerins 8L pa straasi, pilseetaa ap 15,16L/100km - taa arii nezinu kapeec, kautgan atgaazes cipa ideaalas
- skalja
- zema un veel zemaaks radiators
- miiksts karkass, pats gan to neizjutu, bet tiem kas miil patrakot un pa trampaliiniem leekaat, saak lociities uz augshu purns.

gcha @ 28.septembris 2004 0:00
Chrysler VOYAGER 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
TIKO IEGADAJU VOYITI 2,5 NEAUTOMATU . EXTRAS VISAS IZNEMOT ADU. TERINS PILS 12L SOSEJA AP 8L . KARBA SLEDZAS MIKSTI TIK REVERSA DRUSKU JAPASPIEZ. SALONA APDARE GAN PAHABNA VISA SKIRBAINA UN GRAB JABAZ PORLONSS APAKSA. SSERVI TEICA KA LAMBZONDE MIRSSTOT VAI KADSS NEZIN SAPRATIGU DALU VEIKALU. IEPRIEKSS MAN BIJ 89GADA VOJITS 3L AUTOMATS PANEMU AR KARBASS DEFEKTU , SERVI PA REMONTU PRASSIJA 300 LOHUS AIZSUTIJU SOS TALAK NOMAINIJU 2 DISKUS PA 20 LS UN RULLEJU GADU KAMER PARDEVU. VECAIS GAN ZUPU EDA 12-16 JO BIJ 3 ATRUM KARBA. KUZAVS ABIEM BIJ CINKOTS TIK VECAJAM SLIEKSNIS PAPUVIS BIJ NO IEKSAS. ESU REDZEJIS ARI PEC 90G., AR CAURUMIEM SLIEKSNOS LAIKAM IEDZIMTS. NAKOSO AUTO DOMAJU ARI NEEMSU VOYITI APALO. PLUSI- LIELS, MIKSTS, ERTS AUTO KA DIVANS. MINUS- SKIRBAINA SALONA APDARE. KADREIZ VEL KO PASTASTISU KA SO TO IZKODISU.
DODGERS @ 27.septembris 2004 0:00
Renault 19 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Gribeju nedargu, ekonomisku autinu, pavasaris naca, nopirku par 1300e. Aprili. Nobrauciens bija apbrinojami mazs - 62000!!! Bet motors un salons to apstiprinaja. Auto bija kadu laiku pastavejis, bet laba kartiba. Dzinejs 1.4, 3 durvis.
Nobraucis esmu 12000 un jasaka ka esmu apmierinats. Pedeja laika tikai gribas kaut ko nipraku, bet ja salona 2 cilveki, ari paskriet var.
Labi, +/-

+
ekonomiska, 6/100 (vidējais)
erts salons, likas ka bus mazaks
bagaznieks ~380 l
laba vadamiba


-
ekonomija beidzas pie 110-115km/h
dargas rezerves dalas


maris @ 27.septembris 2004 0:00
Volkswagen PASSAT VARIANT 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nopirku sho mashinu 2000. gada. Shim modelim ir CL salons, 1.8 motors ar pilno iesprici (120 Zs), visu ritenju disku bremzes, jumta relinji, pakaleja bagaznieka dekorativa ermonjika, elektriska luka, akis

Uzreiz grigu teikt ka visiem siem PASAtiem ir groziti spidometri bet ja ir konkreti 1.8 Audi motors tad nevjag satraukties jo ta nogajiens ir iespejams 600 000 km bez ieverojama remonta, manan gadijuma uz spidometra bija 254 000 km motors biski dumoja un eda elja nomainiju varstu blivslegus un sobrid esmu nobraucis aptuveni 120 000 km un ar elju un kompresiju nav problemu.

Biski ielidoju ar izputeju - kas normala izpildijuma PASSATAM ir loti dargs un ja ir ta saucama 3 vadu lambdas zonde tad jo ipashi dargs. Mana varianta gan vacietis pirmo posmu bija nomainijis ta ka atlika tik dabut parejos - paveicas no sista 97. gada man meistars abus bunduljus uzlika kopa par 40 ls ar visiem starpposmiem.
Zonde sim modelim ir loti darga ja sanak mainit - 60 Ls.

Protams so gadu laika esmu mainijis pakalejos amortinjus, akumulatoru, gultnjus, siknas utt.

BET GALVENA VAJA VIETA siem modeljiem ir stures pastiprinataji - mana gadijuma ap 90 Ls ieguldiju kaut kada stienja atjaunoshana.

Tatad apkopojot domas pec 4 gadu lietosanas:
+ 1.8 motoram iespejams liels nogajiens bez liela remonta,
+ loti ekonomisks (mans uz trases 7 L, pilseta 9 L)
+ dinamisks - pilna iesprice tiesham ir loti dinamiska - salidzinot ar MONO sprici - ta lec pa gaisu
+ liels un kvalitativs salons
+ ziema loti labi turas uz celja un augsta caurgajamiba,
+ loti laba apkures krasninja,
+ lets remonts/detaljas
+ liela baka 70 L,
+ neruse

- zaglu iecienits (manam ir signalizacija, atslegtas durvju serdenes, mehaniska un magnetiska sekretka),
- priekseja reste zem bampera ir loti trausla - jauzmanas (nav izdevies vel atlauzt jo loti uzpasejos)
- svaks/trausls stures pastiprinatajs.

Kopuma iesaku bet bet - atcerieties ka tas ir zagtakais auto uz doto bridi..... tatad drosibas sistēmas un Kasko apdrosinashana obligata
Petro @ 23.septembris 2004 0:00
Opel MERIVA 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Auto iegādājos šā gada marta sākumā, t. i., pirms 1. maija :0)

Dati:

Z 1.6 XE- DOHC 74 kW, 100Zs
Opel Meriva Essentia - standarta aprīkojumā ietilpst pilnībā cinkota virsbūve ar 12 gadu garantiju pret caurrūsēšanu, standarta krāsojums; iekšējā apdare – pēc izvēles no piedāvājuma; disku bremzes priekšā un aizmugurē; bremzes ar ABS un pretizslīdēšanas kontroli, izņemot modeļus ar L55, L91 un LR6 dzinēju; 5- pakāpju mehāniskā ātrumkārba; EHPS – elektrohidrauliskais stūres pastiprinātājs; tērauda diski 14 x 5.5 ar uzlikām (L55 dzinējam), tērauda diski 15 x 6 ar uzlikām(L91;LR6;LPZ;2H9) dzinējam) ; pilna izmēra rezerves ritenis, riteņu atslēga; mehāniski regulējama priekšējo sēdekļu atzveltne; aktīvie galvas balsti priekšējiem sēdekļiem(tikai ar sānu drošības spilveniem); Flex Space Syste – aizmugurējo sēdekļu konfigurācijas maiņa; 3- spieķu stūre; drošības gaisa spilveni priekšā sēdošajiem; ISOFIX sistēma bērnu krēsla nostiprināšanai aizmugurē;radioinstalācija, trīsdaļīgs info displejs – laiks, datums, ārējā gaisa temperatūra; salona apsilde; sfērisks ārējais spogulis vadītāja pusē; stikli viegli tonēti; viena toņa skaņas signāls, imobilaizers;smēķētāju pakete.
Kā papildaprīkojumu es ņēmu:
Divu kārtu sudraba metallic krāsojums, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Elektriskie logu pacēlāji priekšējām durvīm, Apsildāmi elektriskie spoguļi, vadītāja pusē asfērisks, Radio CDR 2005, CD atskaņotājs (6 skaļruņi, papildus radio daļas), Radio vadība stūrē, optimāli radio CDR 2005, Gaisa kondicionētājs, Centrālā atslēga ar tālvadību un signalizāciju.
Sanāca diezgan palšs saraksts, bet patīkamākais ir tas, ka samaksāju par visu šo tikai 13.000 EUR
Auto iegādājos protams uz nomaksu operatīvajā līzingā no OPEL dīlera ADAM AUTO.
Nobraukti jau 10.000 km, tādēļ pretenzijulīmenis nebūs diezko liels, it īpaši, ja vēl nav izzieta 1. garantijas tehniskā apskate.
Šī brīža vērtējums man ir:
+ auto ir ļoti ietilpīgs un daudzfunkcionāls;
+ degvielas patēriņš atbilst dotajiem tehniskajiem rādijumiem;
+ stilīgs ārējais dizains, vismaz atšķiras uz citu auto fona;
+ pietiekoši augsta;
+ stabila uz ceļa.

- varētu būt labāks uzrāviens, jo jauda it kā vajadzētu pietikt;
- jāpierod pie salona cietības;

Vēl pēc 10.000 km, es varēšu jums ziņot kaut ko vairāk : o)
Ak jā, ļoti veiksmīgi par šo auto ir aprakstīts šeit :
http://www. iauto. lv/article. php?sid=6248&id=15&str=







 
Norcha @ 22.septembris 2004 0:00
Mazda mx3 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Tgad par MX - 3 izteiksos es.... :)


Tagad tads iss stasts par to ka man gaja....

Bija tada situacija, ka ilgi ilgi mekleju. Kads gads laikam bija pagajis. Vislaik kaut kas neapmierinaja. Divreiz biju atmetis ar roku un domaju janem kas ir un miers. Laikam jau idealu neatradisu. Baigais retums bija taja laika - jaunaka par 94. gadu. Manas prasibas bija - 1.8 V6 24v dzinejs, jaunaka par vismaz 94. gada modelis. jo salons daudz modernaks un sedekli ertaki, obligati vajadzeja kondicionieri, Bija jabut lietajiem diskiem nevis ar kautkadiem kalpakiem. Un noteikti ar visiem prieksejie un pakalejiem antisparniem, un velams bija ne sarkana.

Pirmo reizi, kad atmetu ar roku - biju iemaksajis kilu un nu nakosa diena brauksu maksat parejo. Pienaca nakama diena un nu es ar nadu dodos pirkt, bet kad atbraucu masinas vairs nav. Kretini atdeva naudu un teica sorry. Bet nu tas ta. Mekleju atkal kadi 2 menesi pagaja. Nu nevar atrast tadu ka gribas. Mekeju pa vaciju ieks www. mobile. de bet nevareju atrast labu par pienemamu cenu. Biju atradis Talsos vienu visas prasibas sakrita, bet vecais modelis. Nodomaju ka jamen kamer vel ir tada. Pirms brauksanas izdomaju iebraukt vel Maskavas ielas placos iemes aci. Un skatos ja vienu parko laukuma. Ir viss baigi forsi. Cena bija nedaudz lielaka ka biju planojis, bet izdomaju nav ko domat. Fiksi uz banku pec naudas un janem ciet.

Nopirkts ir , viss super, vel tik jatiek vala no vecas masinas, janoperk ziemas riepas un metala diski.

Ta pagaja 1 menesis, kad viena 5dienas vakara jabrauc majas, bet nekadu dzivibas pazimju. Pat negriez. Meginajam ievilt.. nu neka. Nebija krokodili lai piepipetu. Izsaucu LAMB lai ved uz servisu. Un tad sakas murgs uz 3 menesiem. Izradas zobsiksna bija nokritusi - motors izmetams. Ka izradijas skriemelis bija ielimets ar svekjiem un liiks. Un tad nu pec 3 menesiem izdevas atrast citu dzineju. Ka izradijas tagad man ir labaks neka tas kas bija. Tas prieks izmaksaja 600 Ls un veselu kaudzi beigtu nervu....


Secinajums viens - pirms atdod naudu par masinu obligati aizved vinu uz servisu, lai puikas parbauda vai viss kartiba par spiti tam, ka viss izskatas ideala stavokli.

Bet nu par citam lietam runajot.

Paterins - jauktais rezims 70 % pa Rigu un 30 % uz Jurmalas trases sanak 10 L/100km. Tikai uz trases videji braucot uz 120-130 km/h 8.33 L/100km ar 40l nobraucu 480 km ar ieslegtu kondicionieri. Par ziemas paterinu neko nevaru pateikt, jo tie 3 menesi kamer mekleju jauno dzineju iekrita tiesi ziemas menesos....

Par remontesanu tiesam jasaka tas labakais. Pa gadu nekas nav bijis jataisa. Tikai Sharnirs janomaina, kas maksaja 24 Ls ieks KEMI servisa. Vairak neko neesmu taisijis... tiesam labi..

Brauksana - komforts limeni. Super erti sedekli. Parredzamiba pa logiem un spoguliem teicama.

Nepatik viena lieta - troskni. Salona loti labi dzird troksnus no dzineja un ari no arpuses. Tiesi lietainaja laika loti labi var dzirdet to snakonu, kas ir zem masinas, bet loti labi dzird ari visus parejos troksnus.

Viena lieta, kas trauce atstat masinu pa nakti kaut kur kur pagadas. Baigi zog prieksejos pagriezienu lukturus. Vienreiz nozaga. Sadarbiba ar servisu izdevas no apdrosinatajiem dabut naudu tik daudz lai es neko del tas zadzibas nezaudetu. Lai vinus nezagtu vajag kaut ka cinities vajag nopirkt skruves, ar ko pieskruvet tos lukturus, tadas kuras ar parasto skruvjgriezi vai krustinu nevar izskruvet vai kaut ko citu peimeram katru vakaru un ritu skruvet ara un tad atkal ieksa.

Par tjuningu runajot - tiesam masina padodas tjuningam loti labi. Ja kadam interese man ir daudz bildes un linki kur var pasutit visko mx3 tjuningam. No bildem var smelties idejas un pasutit tadu pasu bamperi ari kada no Latvijas tjuninga kantoriem.

Jancuks
janisr@kalnozols. com
 
Jancuks @ 20.septembris 2004 0:00
Seat Toledo 1,9TDI 2003 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Sanāca neliela braukāšana apmēram 2 nedēļas no vietas katru dienu ....
Tipisks VW Bora(arī ir bijusi pieredze) ar visām labajām un sliktajām īpašībām...
Vadība grūta, gaita mīksta, bet uz viļņaina ceļa viegli iedurt degunu zemē ja sanāk piebremzēt.
Salons neinteresants un kaut kāds hibrīds kaut kas no A3 kaut kas no VW. Viss plastmasas ne pārāk kvalitatīvs, bet krietni kvalitatīvāks kā piemēram Mazdām... Sēdekļi gan likās ērti.
Esmu sajūsmināts par lukturiem ( likās ka pretimbraucēji gan ne visai).
Kā arī lielākais pluss konkrēti šai mašinai ir 1,9TDI dzinējs - tiešām ļoti ērti izmantot braucot pilsētā ( nemaz neizjutu automāta trūkumu ) ... jaudas pietiek gan pie maziem apgriezieniem gan palielinot tos līdz ar to 4 ātrums pietiek diapazonam no 30- līdz nezinu cik ... nespiedu ar ceturto. Sanāca dažu BMW fanu pārmacīt(525 bez variantiem dabūja ostīt dūmus, kas ņemot vērā ka mašīna gadu jauna diez ko daudz nav pat tādā ekstrēmā braukšnā) un ar trešo ātrumu apmērām līdz 130 pavilku... un tad uzreiz piektajā - tātad normāla dinamika un patērīnš dievīgs (ja nemaldos ap 6L).
Par izturību nezinu neko : )
Bet ja sadomā pirkt VW golfu vai boru jaunu neredzu iemeslu kamdēļ, lai tā vietā labāk neizvēlētos lētāko SEAT Toledo vai Leon, kas būtībā ir tas pats VW (diziana ziņā man pat liekas labāks), zagļi neaiztiek (līdz ar to lētāka padrošināšna).

Tiesa cenas starpība starp dīzeli un bendzīnu dorši ka atmaksāsies tikai ja novālēsi 50000km un vairāk gadā
piikis @ 20.septembris 2004 0:00
Ford mondeo 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Ford mondeo ghia 2.5V6, tika mekleets auto ar adas saloonu, bet gruti ko bija atrast, tika apskatiits viens ar melnu salonu, nu fors jau tas salonins bet tas auto tads apnurciits, tad atradaas velviens, bet kaa par brinumu ar gaisi bruunu aadu uun viss salons tads, sakumaa likas fui, jo auto bija ilgi stavejis, ljoti ilgi, jo izradijas motora defekts, tadus vacijaa var nopirkt cik uziet, motors tika sataisits un auto tika panemt uzreiz, nemaz citu nemeklejot, jo cena bija 4200 dolari nevis ka taja laika eiriki moderni : P, auto ir viss ko var veleties, orginali CD mainitajs ar 10 diskiem, nu orginalaa audio sistema, jaatdzist ka skan jau labi, skandas tikai tika nomainitas pret labakam, tad veel sedeklu apsilde, kas adai ziemaa labi noder, visa elektronika, pat spogulu apsilde, kondiska, el kresls, borta kompis ko gadas ljoti reti redzet sadiem fordiem laikam naak tikai ghia X versijai, tad veel tada laba lieta kaa pretbuksesanas sistema kas naak siem V6 motorinjiem lai ziemaa varetu izkusteties no vietas, baigi laba taa lieta ir uz lielaam pelkeem lielaa atrumaa kad sakas akvaplanesana, protams ka auto ir automats.
Remonts. Nava leets it ipasi ja iet runa par motoru, daargs un ne visos veikalos dabonams, bet zobsiksna vinam nava , ir keede, kas ir baigi labi jo jamaina ik pa 120 tkst km, piekare ir laba ja vinu nelauz pa bedrainaam ielaam, universaali ir daudz vietas kravai, var labi guleet taja auto, bet aizmugurejiem pasazieriem maz vietas.
Paterinjs. Nu pa soseju kadi 9 lirti normali braucot, var pat 7 ierakstitiea ja laiz ar kruizkontroli uz 90, nu pilseta tas ir izstiepts jedziens centraa sabu 15 var pat aiziet, bet taa viseji 12 lidz 13 litri negonkojot, bet gonkojot ui ui ui, sis motors miil augstu apgriezienu, ljoti kluss motors tuksgaitaa bet pie 3000 4000 apgriez paradas jauka dziesminja.
Tad veel sim modelim ir aplikti kautkadi Rs orginalie bamperi prieksaa , slieksni un aizmuguree spoileri, sada izskata auto esmu redzejis tikai vienu latvijaa, foto varbuut velak pieliksu, nava pa rokai.
rashns @ 18.septembris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti