Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 320i 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Kad gribēju sev autiņu, izvēlējos starp Mazdu 626 un BMW 316-320. Pirmkārt gāju izmēģināt Mazdu. Nu jā, kip OK. Pēc tam izmēģināju pelēko 316 Bembi. Nu jā, kip OK. Pēc tam vēl vienu šarkanu 316- to. Kip OK. Pēc tam paskatījos uz balto 320i. Balts- tas tachu ir FUI! Bet nekaa, apsēdos, biku pabraukāju - vo tas bij autiņš! Vēlk - izcili, tikai ēd izcili : ( Tāpē arī gribu to samainīt vai pārdot. Ir arī viena problēma, kas atkārtojas gandrīz visiem šāda modeļa bembīšiem: sailentbloki, stūres šarnīri un vēl viens stienis apakšā pie riteņiem.. neatceros kā saucās : ) Vot vilcieniem tie sailentbloki ir SAILENTBLOKI, bet mašīnām - pē kaukac komerciāls. Es ar to bembi izbraukāju Latviju un Igauniju (ap 70 000 km) un tagad esmu pārliecināts, ka varu izbraukāt vēl tikpat daudz... Nu jā, varbūt vēl pa ceļam kaukas jāsamaina būs, bet nejau motors un salons..
Krēsli BMW320i baigi komfortablie. Ja kaut kam ķermenim vēl ilgstoši saglabājas M- izmērs (kip, vidējais), tad šie krēsli ir piemēroti šāda veida locekļu saliktiem homosapiensa subjektiem. Žēl, ka kaukadi narkomani izvilka no mašīnas 7- latu magnitolu, ko es ieluiku pēc tam, kad salauzu oriģinālo Bawaria. A! Protams! Akustika BMW 320i, cik es dzirdēju tika atzīta par vislabāko! Tā kā subjektiem, kuriem patīk vazāties ar meičām 320i modeļa bembī (pārejas modeļa), ir jāatceras, ka meičas var saņemt preorgasmu no skaņas. Protams, arī ir kur subwoofiņu ielikt : ) Balc- balc.. Bet ja pāris līnijas uz korpusa, tad jau balc ir kūl, vai ne. Mjā, žēl, ka jāmazgā daudz, bet es arī daudz nemazgāju. Protams, kad nopirku, vismazākos putekļus ar visāda veida preparātiem likvidēju. Tagad redzu, ka varbūt man vienkārši tolaik meičas nebija.. Bet nē, bija tak. Kur ir problēma? Ai.. Karoč, BMW- foršs autiņš, tikai ēd daudz un ir maziņš iekšā, ka golfix kaukac : )
b0b @ 6.decembris 2004 0:00
Saab 9000 Aero 1996 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Iepirkc 2004. g. martā. Klejoju pa Rīgas plačiem cerībā atrast kabatas izmēram atbilstošu Saabu. Tā nu tika observēta vesela kaudze, bet neviens netika atzīts par labu esam kaut vai cenas/labuma attiecības viduspunktam.
Tā nu klīdu līdz ieklīdu nesen atvērtajā Alfa motora placī. Tur kā dzīvs stāvēja mans sapņu auto. Manā mīļākajā izmērā un krāsā un pie visa tā vēl aero ar automātu: ) Tikai cena gan nebija manā mīļākajā robežā... 6500 ēriki.. Ilgi un daudz staigāju apkārt, atstiepu visus iespējamos radus un draugus skatīties, kādu nedēļu prātoju, līdz iekāre guva virsroku. Tika saorganizēts krīts bankā, tirgotāji gan dabūja mēnesi gaidīt, līdz ar to pats arīdzan biju nosiekalojies ne pa jokam. Nu tur tak trakam jāpaliek! Izbraucu paaris reizes un tagad jāgaida vesels mēnesis...
Tiesa, 500 ērikus nokaulēju, bet vairāk ne par ko...
Jāsaka gan, ka tas auto ir tās naudas vērts. Es esmu apmierināts par visiem 95%. Ar to auto pirms manis, kā vēlāk, ar dedukcijas metodi un kārtīgu izpēti secināju, ir braukts Berlīnē, braukusi ir sieviete, ar visām no tā izrietošajām sekām. Auto perfekts, praktiski ideālā kārtībā.
Līdz ar to secinājums - nav vērts pirkt lētu, Latvijā nobrauktu auto. Neliels satraukums gan bija pirmajā dienā, kad parādījās dūmi no "skursteņa", bet laikam jau tie bija tikai iesēdušies gredzeni vai kautkas tamlīdzīgs, jo pēc pārdesmit kilometriem pazuda. Pa nepilnu gadu visādos sīkumos, kā ieplaisājusi stiklu mazgātāju bāciņa, filtru un eļļu maiņas u. t. t. apmēram 300Ls atstāti servisā.
Šis auto manā dzīvē nav pirmajā desmitā, no saabiem trešais, tiesa divi iepriekšējie nebija mani, bet ģimenes locekļu.
Pašlaik pie lielākajiem trūkumiem konstrukcijā varu minēt šādus:
* Grūti mainīt labās puses tālās gaismas spuldzīti un miglas lukturu spuldzes;
* Spoguļi neregulējas sinhroni ar vadītāja sēdekli;
* Salona atpakaļskata spogulis automātiski nepārslēdzas nakts režīmā;
* Ja stiklu tīrītājs ir ieslēgts impulsa režīmā un uz loga uzsmidzina mazgājamo šķidrumu, tas tur arī paliek, līdz ieslēdzas nākamais tīrītāja impulss, resp. slotiņas pēc šķidruma uzsmidzināšanas nesāk uzreiz strādāt;
* pēc kārtīgas "mīšanas" kādu brīdi jādzesē turbīna, nevar uzreiz slāpēt motoru.

+ ļoti dinamisks auto ar samērīgu degvielas patēriņu (10-14L atkarībā no braukšanas stila)
+ Perfekta vadāmība, labi sēž uz asfalta
+ ļoti rūpīgi pārdomāta konstrukcija, lieliski izvietota vadība, slēdži un kloķi, tie, kas atrodas vidējā konsolē un nav redzami, katrs ar savādāku formu, līdz ar to sataustot nav sajaucami;
+ vienreizēji ērts salons, nav brīnums ka gadiem šis modelis tika izmantots diplomātiskajos dienestos, izbraucot cauri visai latvijai praktiski nenogurst.

Ir jau vēl ko rakstīt, bet tas jau būtu pārāk garš stāsts : ))
orry @ 3.decembris 2004 0:00
Mercedes 190D 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pirms paaris meeneshiem nopirku mersi, neko daudz veel nevaru pateikt, vieniigi liekas kad paarmaksaaju-2550eiro. Visumaa taa nekas, eerta vadaamiiba, ljoti ekonomisks(uz shtraases 5l, pilseetaa6,5-7l), TA izgaaju uzreiz bez probleemaam, lai gan man liekas ka stuures pirksts biki ljurkaajaas, dzineeju TA viiri uzslaveeja, esot OK. Autinjam ir 4 pakaapju kaarba. Pirmais iespaids bij ka nu taads tantuka auto vien buus, bet nav tik traki, vajag tik gaazes pedaali taa drosmiigaak piespiest un iet tiiri njipri. Ruusa- jaa nedaudz ir shur tur vasaraa buus jaapiestraadaa, patiikama lieta- apsildaami spogulji, saloonaa nav smeekeets, var teikt saloons kaa jauns. Neviens laagaa nemaak paskaidrot ko noziimee AMG, paskaidrojiet man muljkim.. Ceru kad uztureeshanas un remontu izmaksas nebuus mistiskas jo nav jau tas autoo tik kruts. Ieprieksh braukaaju ar golfu-2, tagad saprotu kaadu naudu gaazu vinjam baakaa, pa riigu 10l vismaz, tikai nestaastat ka golfs 1,6l teeree 6-7l uz simta pa riigu- muljkiibas(bet vispaar labi autinji). Mersim uzliku jaunas riepas- iet kaa traktoors tik laapsu vien jaaliek un varees paliidzeet celju paarvaldei savaadaak skatos shie netiek galaa ar to sniegu..
Robijs @ 2.decembris 2004 0:00
Nissan Patrol 1986 Novērtējums: 3 Komentāri [8]
3,3 turbodīzelis. Pirku lai būtu ko lauzt. Rūsē bundža. Izturīga ritošā daļa. Motors - riktīgi nobraukts, taču problēmas ar piestartēšanu aukstumā nav (vēl jau gan nav bijis aukstums tā ap -20... ) Motors dabīgi rij eļļu + vēl tā gāžas ārā, jāmaina vārstu vāka blīve. Baig ērti braukt tālus gabalus, viegli vadāms, salons.. nu diezgan ērts. Caurgājamība ļoti laba. (dabīgi tā arī ir atkarīga no pumpas starp beņķi un stūri: ) Ir braukts mežā, dubļos, pa dziļu sniegu, ledu.

Patēriņš pilsētā pie formulas 4x4 ap 15 - 18 litri, ārpilsētā līdz 11 litriem.





 
uupizz @ 2.decembris 2004 0:00
Toyota SUPRA 3.0i Turbo 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [17]
Nopirku ļoti nolaistā stāvoklī, ja gribās šādu auto jārēķinās ar to, ka viņas nav bijušas "mācītāju" un "bibliotekāru" īpašumā. Tās, kas ir Latvijā nopērkamas savā vairumā ir nokautas. Toyota Supra meklēju ilgi un beigās atradu šo eksemplāru briesmīgā stāvoklī. ~1,5 gadi pagāja kamēr savedu kārtībā.
Toyota Supra ir viena no japāņu sportisko auto leģendām. 3- litrīgais motors, ja par to labi rūpējas un apzinās tā raksturīgākās problēmas, spēj atalgot īpašnieku ar ievērojami lielāku jaudu par standarta 237- iem zirgspēkiem.
Iegādājoties Supru, nepaslinkojiet vismaz atbrīvot ieplūdi/izplūdi un paaugstināt turbinas spiedienu - nenožēlosiet.
Mašīna ir smaga un paliela, drīzāk klasificējama kā GT klases auto. 4 gan vietas ir tikai uz papīra, aizmugurē sēdēt var tikai ļoti neliela auguma cilvēki. Tachu kad izbrauc uz labas kvalitaates asfalta, par aizmugurēsēdošajiem parasti aizmirstas. "Iet" mašīna ļoti labi. Grūti apvaldīt smaidu, kad pie ~2K RPM atveras turbīna. Apetīte ir atbilstoša, kaut vidēji sanāk tikai nedaudz ēdelīgāka par bezturbīnas supru. Mašina labi turās uz ceļa. Stūre nav pārāk mīksta un ļoti informatīva. Neskatoties uz pakaļējo piedziņu un palielo jaudu, mašīna ir braucama arī ziemā. Pašbloķējošais pakaļējais diferenciālis palīdz izbraukt no piesnigušām stāvvietām. Nopērkam labas riepas un viss būs kārtībā arī ziemā.
Dizains ir klasisks 80- to "kantainums", kas tagad pamazām sāk atgriezties jaunajos modeļos. Cilvēki, kas trešās paaudzes Supru nav agrāk redzējuši, to no pirmā acu uzmetiena sajauc ar 850- to bmw.
Piekare ir izturīga, ja to saved kārtībā. Masīvie lodšarnīri un pamatīgā izmēra bukses ir domātas lielām pārslodzēm. Arī elektronika nav kaprīza. Viss atkarīgs no mašīnas "nobrauktuma". Salons priekšāsēdošajiem ir ērts un ergonomisks. Nenogurstu arī garos pārbraucienos. Trokšņu līmenis salonā arī ir salīdzinoši neliels.
Ja esat iecerējis iegādāties Toyota Supra, jārēķinās ar dārgiem remontiem un grūtībām atras detaļas. Ieteiktu tomēr pirkt turbo versiju, dinamikas ziņā starpība ir paliela. Ņemot vērā visus mašīnas plusus (un mīnusus) ir pārsteidzoši kādēļ to uz Latvijas ceļiem ir tik maz.
Tipiskākās problēmas nolietotiem eksemplāriem: nokauts motors (klaņu lufte, beigta galvas blīve), boost leak (plaisas ieplūdes sistēmā), bojāta turbīna, eļļas noplūdes no atrumkārbas, manuālajām kārbām bojāta sinhronizācija. Nekas no minētā protams nav traģiski - visu var salabot un nomainīt, ja vien velta tam pietiekami daudz laika, naudas un pacietības.

UPDATE 06.2009: Sen šitas rakstīts, 5 gadi atpakaļ. 80'to muskuļauto joprojām ir manā īpašumā. Pa šiem gadiem paralēli nomainīts pamatīgs autoparks, taču Supra ir palikusi. Pēdējos gados gan braukts ar viņu tiek maz un reti, žēl ikdienā izgrabināt pa mūsu bruģiem un ielāpbedrēm.
 
ActionMan @ 30.novembris 2004 0:00
BMW 325 coupe 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Auto ir perfekts, jo nopirku vinju marta pa 4800 Eiro, tikko izgaju apskati un bez jebkadiem defektiem, tas nozimee, ka 8 men. laikaa praktiski neko neesmu mainijis, ka ellju, filtrus un dazadus sikumus... vienigais ko nomaniju, t. i. pakalejas bukses Ls 50, jo vasara njemot likumaa ar lielu atrumu gribejas paslidinaties, ka ziemaa, tik ilgi slidinajos kamer bukses izmaucas, bet laikam tapec, ka bija vecas. parejais perfekti, iesaku sho auto, jo pirms tam bija bmw 520, nu galigi garam, gan jaudas zinjaa, gan ekspluatacijas zinjaa. un es tomer esmu pie tiem, ka drikst pirkt tikai mashinu no vacijas, jo tur tomer celi ir labaki un tas ir acim redzami. degvielas paterinjs videji ir 10 l, ja grib brauk ekonomiskak var ieklauties 9 l. vienigais, ka ar laiku pie jaudas pierod, jo nakamo domaju pirkt, kurai ir virs 200 zs noteikti. vienigais auto ir pacietaks un mitra laika chikst panelis, jo pret stiklu berzejas, kas nekad nebija noverots 520 bmw. bet cietiba zinama meraa ir laba, jo ir n- tas reizes iebraukt bedree, taa ka izsit cauri par panelim un domaju, ka bushu jau sachakarejis kadu priekshejo buksi, bet servisaa un apskate pateica vis cikiniekaa, ar 5 seriju atri vien bija jamaina ritoshas dalas. varu viennozimigi pateikt ka 3 serija coupe ir daudz izturigaka piekare un visa ritosha dala neka 5 serija.
insane @ 26.novembris 2004 0:00
Volvo 480 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [17]
Es savu auto nopirku pirms pus gada! Nopirku ljoti sajaatu no saakuma pa servisiem vien braukaaju un taisiiju. Kad beidzot visu itkaa biju sataisiijis taa bah, motoram apraavu shaales. Pats jau biju vainiigs ar aukstu motoru gonkoju. Es domaaju ka prieksh taada gada un cenas shii mashiina kalpoja labi, jaaju kaa vien vareeju spoleeju kad vien nebij slinkums. Nu spriezhat pashi pa pus gadu 10 paari ar prieksheejaam riepaam, protams jaunas nepirku tachu nebvija jau galiigi nodraaztas. Shis auto ir arii diezgan droshs un izturiigs. Kura mashiina buutu tikusi cauri tikai ar izsitu gabariitu, ja uz 90 ieliek graavii gandriiz vai taisni? Vieniigi veel resti salauzu velkkot laukaa. Pasham arii nekaadas skaades tikai blakus seedeetaajs ar galvbu nolauza salona spoguli. Mans mazais kropliitis bij apriikots ar 1.7 renault motoru, taads suudinjsh jau bij bet 195 ar vinju braucu nekaada vaina, stabils gana prieksh tiem izmeeriem, golfs(kartupelju kaste uz ritenjiem) jau pie 140 taa shuupojas un leekaa. Shai mashiinai ir tikai viens ljoti liels miinuss. Durviim slikti ierobezhotaaji veejsh uzpouta stipraak un noraava man vienaam durviim, pa turieni arii uudens veel teceeja iekshaa, ja brauca uz 150 un lija lietus. Visaa visumaa nav vinjai ne vianas unjemot veeraa ka pa 350 Ls nopirku.
 
MiC @ 24.novembris 2004 0:00
Honda accord 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [46]
Vienkārši super auto, nekadu problēmu nav bijis.
Iegadāts 2001. g 11. maijā. Lietoju jau 3 gadi
Kaut izskatās bizness klases auto, tā pat raujas uz priekšu kā zvērs, ir pierādijies ka nav sliktā mašīna. Pat nelegālajos nedaudz ir braukts, un tur daudz tunetie nestāv klāt, kaut arī ir automāts 2. l 16V
 
RENIO @ 22.novembris 2004 0:00
Lancia Thema 1986 Novērtējums: 4 Komentāri [11]
Konkreetais auto staav PRO VENTO placii jau no kaut kaada 1998./99. gada. Pa visiem gadiem cena ir sarukusi varbuut par max 200 EUR . Auto ir beigta turbiina. No ilgaas staveshanas arii chupa citu detalju nomirushas. 5-6 gadi staaveet autoplacii ir naaveejoshi. Ja pie pardeveeja paintereseesieties cik ilgi shamais jau sheit atrodas, vinjsh droshi vien pateiks, ka apmeram meenesi stavot.... vot tas ir krutaakais maarketings ko manas acis skatiijushas!!!! Cepuri nost.
Gribeetos ko vairaak uzzinaat par Themu, bet pagaidaam neviens nevienu aprakstu nav ievietojis. Zheel gan. : (
 
Ruslans @ 22.novembris 2004 0:00
Mazda 626 2.0i universals 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Mazdiņa ir labs auto, ir jau arī mīnusi. Jau kādu pusotru gadu rullēju, vēl nav nosprādzis. Šis tas vajadzēja nomainīt, jā radiātors maksā jauns 60 ls, tad vēl pakaļā amiņi nobira, tos no audjika pa 20 ls ieliku. Orģinālie velk ap 38 ls. Nu bendžu bišk jau rij, pa taisniem gabaliem ap 8l, bet tākā man biežāk sanāk uz vietas krutķīties un arī pakārpīties tad sanāk kādi 10l. Bāka ir 60l. Rūsa ar jau ir, kur tad bez rūsas, nav takš nekāds svaigais vāģis. Viena arka pakaļā diezgan izpuvusi, piešpaktelē, piekrāso, kur lielāks caurums piepūš ar makrofleksu. Kopumā par to rūsu, tā viena arka ir tāda patraģiska, bet pārējās mašīnas daļas ir konfektes. Valdāmība ar diezgan laba, 120 - 140 taka smird ar diviem pirkstiem var rullēt. Bet vispār tikai 160 esmu izspiedis, bet uneversāli nav domāti lai baigi nestos. Motors salonā ir paskaļš, bet vajag muzonu skaļāk uzgriezt, tad ir OK. Kad nopirku plastmasi negrabēja, bet ja bieži jābrauc pa grantjerofku, tad gan sāk palēnām grabēt. Kopumā viš i zvērs, motors tikai varēja būt lielāks un tāpēc man gribas vēl lielāku zvēru, kam būtu vismaz 3,0 motors.
 
kikers666 @ 18.novembris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti