Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 316 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
Autiņš man jau ir 2 gadus - esmu ieguldījis kaudzi naudas un joprojām esmu neapmierināts. Kā jau padsmit gadus vecam autiņam, ja birst, tad viss pēc kārtas.
Benžu rij daudz, jo beigts gaisa mērītājs, kurš jauns maksā ~200Ls - neceļas roka mainīt.
Joprojām esmu sajūsmā par auto dizainu, lamāju sevi par to ka nopirku ar 1.6l bīdeli. Labāk uzreiz nopirkt ar 2.5l, lai nav galvassāpes.
Lai nu kā - JA REIZ IEKĀPI BMW, TAD NEKO CITU VAIRS NEGRIBAS.
BI @ 6.septembris 2004 0:00
Ford Mondeo 2001 Novērtējums: 9 Komentēt
2.5l., ~176 poniji, patēriņš - pilsētā:13l/100, ārpus:9l/100
Auto tika nopirkts pirms gada par EUR 10000. Iepatikās tā dizains un cena.
Auto samērā dinamisks, it īpaši pilsētā. Uz šosejas vēlētos mazliet lielāku uzrāvienu.
Detaļas dārgas, jo jāpērk orģinālās detaļas.
+
dizains
plašs salons
dinamisks
labi turas uz ceļa
laba vadāmība
viss apsildāms (sēdekļi, spoguļi, sānu un priekšējais stikls)
divpakāpju air- bag (vismaz nav bail, ka kaut kur ieskriesi un nedabūsi riktīgi pa purnu)
xenon
-
dārgs serviss
auto sēdekļi regulējās ar griežšanu (ak dievs, cik tas ir tizli)
ja bagāžniekā kas mētājas, tad troksnis salonā ir tāds, ka liekas, ka amīšus sit cauri
sēdekļu apdare - tizls materiāls, kas nepieguļ krēsliem

Visumā auto ļoti labs.
BI @ 6.septembris 2004 0:00
Lexus RX300 2000 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
principa nav īpaši daudz ko teikt - ļoti laba mašīna! 3L dzinējs ceļ normāli, bet ēdelīgs. Uz trases ja brauc no 60-110 var iekļauties pat 10Litros/100km. Pilsētā būs ap 18/100km. Protams ja maukt riktīgi būs ap 30L.
Iepriekšējā mašīna arī bija SUV, bet salīdzinoši ar Lexus RX300 visi SUVi ir gruti braucami uz garākiem gabaliem - viņi, ir tāda sajūta ka visu laiku šūpājas uz visām pusēm. Arī ātrumu baigi jūt, bet šis RX300 ir tipa kā vieglais, nešūpājas, arī ātrumu tik traki nejūt.
Kopumā novērtēju uz visiem 10/no10! Ja pikis atļauj (jāņem vērā arī protams degvielas patēriņs, apdrošināšana ~1200Ls gadā, remonti u. c. padārgas lietas kas šādām mašīnām nāk mantojumā) tad noteigti šis ir viss labākais no visiem suviem/dzipiem.
Nu, ja nu varbūt vēl varētu padomāt par nulliti ladkruzeri vai porshi. Mersis ML ir pilnigs suds, folksis, volvo un visi parejie nu taa....
g @ 5.septembris 2004 0:00
Volkswagen Golf VR6 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Sveiki, palasot te jūsu atsauksmes, gribēju padalīties arī savā pieredzē. Principā mašīnas ir bijušas dažādas, bija VW scirocco 83. g, tad Audi Coupe 84 un 86. g, tad izdomāju pāriet uz Mazda 626 coupe 2.0 16V, tad uz AR 145, un beigās nu jau četrus gadus braucu ar VR6 golfiņu. Tagad par golfu - principā man viss it kā tur apmierina , ja neskaita pēdējo gadu notikumus, bet sākšu visu no sākuma. Kad nopirku biju sajūsmā, par to kā mašīna velk, ieskrienas utt, pabraucot dažus mēnešus sapratu ka kaut kas nav riktīgi, purns negrib iet tur kur viņu stūrēju, pat ar trešo spolē, nu tas jau nav normāli, uzliku sporta amīšus ar visā atsperēm. Ooo, nu jau cita lieta, ar pirmo jau pagrūti uz asfalta dabūt apkārt, nu ja protams nesagazē, tad jau apkārt var dabūt ko vien vēlies, tikai auto tad stāv uz vietas. Protams mašīna kļuva cietāka, bet pārsteidza kas cits, proti, braucot līdz 120 km/h gaita joprojām bija līgana, bet pēc 120 parādijās tā saucamais stāvoklis, kad plombes no zobiem krīt arā, bet vienalga man tas pārāk neuztrauca. Nākošais ko dariju jau bija bukšu maiņa, ieliku oriģinālās , s...... s, pēc divām nedēļām plaukts staigā, it kā bukse vesela, bet brīvkustība ir, grab kā nelabais, pedāli pat nevar normāli nospiest. Tad kāds pateica ka , ka vajag Opeļa bukes likt iekšā nedaudz tās pārtaisot. Risinājums bija rokā, super nekas vairs negrab, un vari motoriņam ļaut dziedāt. Tad uzliku sporta filtru, konisko, - motora dziesma mainās, tālāk jau bija Remus visā garumā, ohhoho, kāda dziesma , prieks klausīties. Protams tad kad nomainiju amīšus nebiju iedomājies par tādu lietu kā kartera aizsargs, un tā pēc 1.5 gadu braukšanas iedegās eļļas lampiņa. Izjaucu un konstatēju ka eļļas suknis lupatās, nomainiju, protams pie viena tika nomainītas šāles , gredzeni, ķēdes spriegotāji utt. , tālāk bija vēl interesantāk, pabraucu kādu pusgadu, un vakarā braucot no laukiem uz Tallinas šosejas pie Baltezera apstājos ar baigo krakšķi kaut kur pie kārbas, tika izsaukts evakuators jo autiņš vairs negribēja kustēties, vainu redzēju tikai otrajā dienā, kārbā riktīgs caurums. Izrādās satelīti aizgājuši pa gaisu. Tika nopirkta cita kārba, nu besī arā man tas cipars par to kārbu, ja tu parastajam golfam pērc kārbu maksā kadi 50Ls, man sanāca 200Ls. Pēc tam problēmas it kā nebija, ja neskaita to ka Policists uzbrauca virsū golfiņam. Tagad tiek veikts remonts kas jau ievilcies uz 5. mēnešiem, jo pie reizes tiek veikts vizuālais tjūnings. Principā uzskatu ka iekšā ielikts viņam pamaz, jo pie mana braukšanas stila un daudzuma auto jau savu ir atkalpojis, tā kā dažs labs izmaksas veids no manis viņam pienāktos. Vēl mans uzskats ir tas ka, ar auto ir jābrauc nevis jātaupa kaut kam, kaut kad.
Ak jā, par degvielas patēriņu. Nu man sanāk diezgan, pilsētā uz 14l aiziet, ārpus pilsētas kādi 8.5 l, braucot uz 120-130 km/h, gruntene- nu tas jau atsevišķs stāsts, tur man liekas pat kādi 20-25l sanāk, jo būltiņa uz grunts ceļa krītas nenormāli strauji, bet tas atsver izjūtas kas ir braucot. Kaut gan reiz biju iedevis meitenei auto, pēc tam paņemot no viņas atpakaļ, skatos kompis man izdod vidējo patēriņu 9l, brauca viņa pa pilsētu, nu nesaprotu kā tas viņai sanāca , esmu visādi provējis braukt, bet tādu minimumu kaut ka nesanāk man sasniegt kaut vai ciparos ko izdod kompis. Lielākie izdevumi auto ir degviela un riepas, pedējais ir vājais punkts, un nevaru saprast kādas likt virsū, jo ilgāk par sezonu nobraukt nesanāk.
Motorā eļļu mainu ik pēc 7000-8000 km, kā sanāk, jo ja nobraucu lidz 10tkm, beigās jau jāpielej kāds litriņš uz 700 km, bet līdz 8000 kopā varbūt jāpielej 1. l. Ja kāds grib teikt ka lietoju s...... u eļļu, tad varu pateikt ka leju iekšā Castrol 10w60. Principā viss, ko varu pateikt, bet droši ka kaut ko jau aizmirsu.
Lai veicas.
Kari @ 3.septembris 2004 0:00
Dodge RAM 1980 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
5,2L V8 Busins man ir, vieniga ekstra ir v8 un biezi nikeleti buferi. Pa celiem es ruleju ka ar kugi pa juru. Busa vietas pietiek meitenem , mocim un vel alus mucam. Ists tusu auto. Motors un automats domaju ka kalpo muzigi jo neskatoties uz gadiem ka starte ta lec. Jaudas ar pietikosi , krustos var ielikt pat tynetam bembim. Paslaik darza roku dzilurbumu naftai jo ama sis no 15 lidz50 extrema ziemas ezeru rali. Minus tads ka riebjas kapt darba 95 gada transportieri ieksa pec vikendiem.
DODGERS @ 1.septembris 2004 0:00
Subaru Impreza wrx 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Visu laiku braucu ar parastiem auto ka volvo s70 audi a4 un bmw530 bet tad atskaru ka varu ari iegadaties ko labaku jaudigak neikdieniskaku auto- raketi. Kad griezos pie dileriem pirma izvele krita uz evo7 tacu pec paris izbraucieniem sapratu ka auto dazbrid ir kaa govs un izvelejos ko mazaku- subaru impreza. pasutiju tudal pec pirma izbrauciena jo gribeju ko radikali jaunu. Auto man atsutija no zviedrijas un bija izgatavots pec manam velmem. Zelta krasas lietie diski 70% rallija aprikojums tumsi zila krasa. No arpuses nekas neliecinaja par rallija auto ja nu vienigi gaisa tveramais uz kapota. Kad pec menesa tas tika atdzits saku ar to braukt(nosaciti) auto mani neklausija ungribeju to pardot tacu kad kads draugs no rallija aprindam uzzinaja ka man taads ir nolema man izlidzet. aizbraucam uz tuvejo lielako placi un saaku apgut auto.
Tagad art to ir aprasts un ato liekas labs.
PS- auto cilvekiem kas spej pievert acis uz benzina paterinju. !!!
Reactor @ 31.augusts 2004 0:00
Mitsubishi gt 3000 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Sveiki visi!
Gribu pastastit par autinu kuru pusotru gadu atpakal atdzinu no vacijas ar 285000km nobraukumu. Kopuma ar masinu tiku nobraucis pa gadu ap 45000. Tad tas tika nopardots manam pazinam lietuvaa. Tad nu taa... Masina 96 gada, 3,0 V6 automatiska karba, bez turbinam, visas extras, 218 zs. Teiksu taa, kadus divus gadus atpakal es ari biju to kliedzeeju sarakstaa, kas gudri breeca, ka gt 3000 ir labs tikai ar turbiinaam. Kaadu nedeelu palietojot vr4 biturbo micuku, man nacas nedaudz aizdomaties. Protams, automobilis super, uz goda, bet tikai brauksanai pa vacijas autobaniem. Ja tev ir kaads uzticams darba zirdzins un tev tada masiina vajadziiga tikai lai "attjanutsa pa polnoi", tad ta ir, neapsaubami, lieliska izveele, bet taka es velejos masinu ikdienas lietosanai, tas taa ir kaa ir. Nu, bet tagad izskaidrosu siikaak. Salidzinam: VR4 biturbo, 6pak manuala karba. 4wd un 4ws. Lidz simtam ieskrienas apmeram 5,9/6,2. Kataloga noraditie 5,5 laikam ir sasniedzami tikai jaunai masinai un uz stenda. Sajuga spaidiisanai vajadziiga loti satreneta kreisa kaja, robiem patikami iiss gaajiens, bet jaagruuzh ar speeku, pilnpiedzinjas versijai apgriesanas radiuss vienkarsi katastrofals, kautkur noparkoties loti gruti, benzina pateerinjsh pa trasi uz 120kmh apmeeram 11l pa pilseetu atkariigs no brauksanas apmeeram 15-18l. Motors tuuneejas nejeegaa. Var aizforseet liidz loti lieliem zirgspeekiem. Standarta nak laikam 286zs. Maneejam atkal ir taa: lidz simtam 7,8/8,2 pirms motora tuninga un apmeeram 7sek pec tuninga. Tikai partaisita ieplude/izplude un uzlikts cips. Sanaca ~260zs. Degvielas pateerinjsh pa trasi braucot 100/120 apmeram 8,5/9l pa pilseetu lidz 13. Automats strada vienkarsi perfekti. Ja pats stepselee dragaa atrumus nevis vienkarsi tur drive tad pilnigi vienadi iet ar tadu pasu tikai ar 5 pakapju manualo prieksinieku. Apgriezties un noparkoties ari var daudz vieglak. Principaa pirms spriest, vajag kaartiigi pameeginaat. Gan vienam, gan otram ir savi plusi un minusi. Par gaumeem nestriideesimies, es tikai dalos personigajaa pieredzee. Bet nu kopumaa par 3000. Ritoshaas detalas nebut nav parak dargas, lielaakaa dala der no sigmas un cenas ari ir samera demokratiskas. Motors ir forseets pajero motors nolikts skeersaam. Ar detalaam arii nav probleemu. Ja nu vieniigi gadaas kas specifisks. Motorresurss ir diezgan liels. Liidz 300/400000 nopietnu iejauksanos dzili motora neprasa. Ari automatiska karba nelauj vinu tik atri nomocit. Man pa 45000 ir sanacis mainit: gaisa filtrs 6ls, kalodkas priekseejaas 12ls, pakaleejaas 14ls, ellas saljniki 24gab 12ls, varstu vaka blive 8ls, kondishkas gultnis 60ls plus 10 nomainja. Nevaru ta uz sitiena neko vairak atcereties. Darbus var veikt jebkura normala servisa, bet ja kas nopietnaaks, tad labs ir karats auto uz slokas ielas. Jaapiebilst, ka ziemaa masiinu labaak neekspluateet, jo nedo dies kaads uzskries virsu vai pats kautko izdariisi ar virsbuuves detalaam ir vaaks. Pavarotniki maksa 80Ls, viena priekseja lampa lietota 600ls jauna 1500ls... Kopuma par brausanas izjutam var teikt tikai to labako. Salons ir eerts, kad vinaa iekaartojas. Un, protams, tikai prieksaa. Aizmugureejaas silees laikam tikai ziidaini var seedeet. Salons arii visaa visumaa sameeraa mazinsh. Bet toties tas ir loti labi nopakots, nekas negrab. Neviens daciks ari nekad nebij melojis un visa elektronika ari strada nevainojami. Stures mehanisms loti ass un preciizs, bet ari samera pasmags. Kliirenss arii ir diezgan liels, nekur nav gadiijies apaksu ussist. Piekare no salona regulejama divos veidos tour un sport. Ar tour var mierigi braukt pa bedres vai brugi un nebus sajutas, ka plombes birst ara, bet sport atkal padara piekari loti cietu. Brauksana ari ir loti stabila un patikama. Benki reguleejas loti daudzas pozicijas. Muzika originala nak infiniti kasetnieks ar chendzeri, pastuzis un cetras tumbas. Ja nav parak liels melomaans, tad pietiek, lai gan parasti kaads jau vinas ir labi pamocijis un sur tur jau saak carksteet. Tas nu pagaidaam no mana viedokla viss. Ja kadam ir kadi jautajumi, rakstiet. Peace!
Alcatrazz @ 30.augusts 2004 0:00
Renault Laguna 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Isteniba Laguna ir 2004. gada, bet tadas opcijas te nebija : ) Ko lai saka - vajadzeja nopirkt savam zakim jaunu auto par salidzinosi nelielu budzetu. Apskrienot tirdzniecibas vietas, sanaca ta, ka neko pratigu nevar dabut, bet Laguna vismaz ir pietiekami liela un ari dizains pienemams. Ta ari palika mana izvele pie Lagunas. Panemu pasu letako versiju, kas beigu beigas izradijas pat loti pieklajigi nopakota. Ja nenem vera mazo motoru (1.6l), tad parejais ir ok - visi el. logi, lietus sensors, manuala karba, kruizs, ka jau visiem reniem ari pie stures vadama audio sistema, 16" ripuli un pat atdzesejams bardachoks : ) Patikami ir ari fakts, ka ir padomats par drosibu - ir gan prieksejie airbagi, gan ari sanu. Nedaudz nepatikami, bet pie ta ir japierod ir skanas signals, kas paliek tikai skalaks, ja neesi piespradzejies - no otras puses tas pat ir labi. Kas man patiesi nepatika - ka auto uzvedas uz cela - diezgan nestabils. Ipatnejiba - nejut atrumu. Man ir bijusi dazadi auto, gan sportiski, gan dizeli, gan jauni, gan veci, bet sis auto izcelas ar to, ka vinam atrumu vispar nejut. Degvielas paterins ir paliels, bet to var izskaidrot ar to, ka mazs motors, bet pasa bundza pietiekami liela - ir ko vilkt.

Nezinu ka bus turpmak, bet pagaidam meicha tiiri apmierinata
tapatvien @ 25.augusts 2004 0:00
Saab 9-5 3.0TID 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Nopirku praktiski jaunu - bija noskrejis ~20k km, labas ipasibas - motrs strada ka pulkstenis, dizela skanu nevar dzirdet, bet iet ka labs benzina motors. Pilns aprikojums, bet diemzel nav automata - pie tik dargas komplektacijas jau nu vareja saspringt un izgudrot AT... Nedaudz pa mikstu ritosa, bet ta jau ir tiesi sis masinas ipatniba (pasutot jaunu pie ta vajag piedomat). Dotaja bridi esmu noskrejis kadus 25k km un neesmu saskaries ar ne vienu tehnisku problemu, kas priece! Vienigi apkopes, lai ari jataisa katrus 20k km, tomer ir padargas. Loti patikams ir info panelis, kas zino par visu - sakot ar lampinas izdegsanu, ellas limeni lidz pat ieteikumam par atslegas baterejas nomainu. Sikums, bet patikami!

Visa visuma masina ir vienkarsi super!
tapatvien @ 23.augusts 2004 0:00
Ford XR4i 1983 Novērtējums: 10 Komentāri [13]
Nu es tā jūtu, ka te neviens par tādu monstru nemaz neko nav dzirdējis?! Nu tas ir labais! Lieku bīmerus tikai tā (līdz 3L motoriem) Bundžas forma vispār ideāla, lasīju, ka visi pasaules autokonserni to 83. gadā uzskatīja par veiksmīgāko risinājumu aeirodinamikā. Stiepj zvērā, čuguna galvas ļauj jāt līdz nemaņai. Tur 7 štukas pastāvīgi bez problēmām... spolē kā porš. Un tā V6 boksera motora skaņa - nu vispār uļots. Pēc maniem skaitļiem kādi pieci gabali vēl latvijā palikuši ejoši.

+ detaļas maksimāli standartizētas pēc sierra un skorpio
+ viegli ballējās ārā
+ menti netiek līdzi
+ liekās virsū turbīnas, un tad tas motors vispār ir nevaldāms

- mēdz apraut pusasis
- vērpjās kardāns
- bieži jāmaina ripuļi
- jāmaksā mentiem (ja vispār apstājos)
- otrais robs varēja būt zemāks, a to kvatras dažas tvinturbo var ielikt
- žēl, ka ražoja tikai no 83. -85. jo tipa tajos gados fords nekotējās kā sporta auto, un pircēji lohi nepirka
gints @ 21.augusts 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti