Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 405 GRDT 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Salons jaunaa tipa, pribori labi. Mikstie beņķi - super- ērta sedeshana (sorry BMW5sērija). Universāls - amortiniu arku salona aizmugurē nav, lidz ar to manaama telpas ekonomija, var kraut līdz 250kg. Dauzits no visaam puseem, bet cinkots un ruusa tikai aizmuguree apakshaa pie pakaljejaa tilta stiprinajumiem. Dizelis ar turbinu un interkuleri - nav jaaraustaas pie apdzishanas 5 robaa no 95-130 km/h. Uzvelk ka prieks. Max. atrums 175 km/h taalaak nav meeginaats (4.5t apgr./min). Noskrejiens originals 350 000 km. Daudz naudas ielikts ritoshajaa daljaa, toties 1 reizi un 2-3 gadi nekas nebirst (35 000 km gadaa), iznemot pak. tilta gultnju nomaiņa ik peec 60 000, savaadaak buus 300 Ls tilta restaureeshanai kas jau ir piedziivots. Ziemaa pielec arii pie -28 C. Pa trasi var braukt 5.5l/100km (90km/h), pilseeta min 7-8l/100km.
Drosības sajuuta zuud braucot virs 140 km/h. Paarsvara jau braucu mierīgi.
EĻĻU NEEED !!!

minusi - daargi remonti. izpuutēja pak. bundulis 90Ls! Duumo par daudz (degvielas suuknis), radiators oksidejas un izbirst sieninjas. Motors vietaam sulojas, it kaa nieks. Pakaļejais tilts - gultņu maiņa. Orginaalais kraasojums nav no labaakajiem (akmentiņi, akmentiņi). Karstaa laika jaaskataas tosola līmeni un jaapapildina 0.5 -1 L 2 meen laikaa. ABS paaraak juutigs. Pa grunts ceļu jaabrauc vai nu aatri vai nu ljoti leeni, dreb.

GRDT @ 20.augusts 2004 0:00
BMW 520i 24V 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pagajšgad novembrī nopirku savu BMW. Pirmstam braucu ar Mazda 626/2L/kupeja (89), bet ņemot vērā ģimenes apstākļus (bērna dzimšanu) nolēmu nomainīt pret ko lielāku un ērtāku. Tā sanāca, ka uzdūros tieši šim autiņam. Pirms tam bija tikai negatīvas domas par šo marku un viss pateicoties "trakiem skūtajiem idiotiem", kuri nēsājas pa ielām, domādami, ka atrodas uz autobāņa. Bet no pirmāsekspluatācijas dienas sapratu, ka bembis nav ne pa visam slikta mašīna (labāka par manu Mazdu ir). Patīk: Izturīgs agrigāts (japiebilst, ka es arī baigi ytraki nedzenāju viņu, bet garajos gabalos sanāca pabraukt ne maz - Krievija, Lietuva, Igaunija). Es esmu cilvēks neliela auguma tapēc jūtos tu diezgan ērti, ko neteiksi par dažiem maniem draugiem virs 180. Tiem kāja priekša īpaši nav kur likt (īpaši šofera vietā - stūre un paneļa vidējā daļa traucē). Pārsteidz arī ekonomiskums: ap 6,5-7l/100km braucot pa štrāsi ātrumā ap 120km/h un 8-9l/100km braucot pa pilsētu (ja normāli vālē). Protams krustojumos nēesmu pirmais (necenšos un arī dzinēja jauda neatļauj, bet toties tā pat visur paspēju un arī ekonomija sanāk, kas ir ļoti patīkams moments). Ļoti laba pečka (ziemā ātri uzsilst). Vasarā bez kondicioniera pūš diezgan vēsu gaisu salonā (brīnos). No detaļam faktiski esmu uzreiz nomainījis balsat stieņus, kas man izmaksāja 14Ls un lemdazondi +20Ls ar darbu. Visi mani izdevumi (paldies Dievam). Nesen zagļi gribēja izvilkt maģi, kuru es savas aizmāšibas dēl atstāju mašīnā, bet pasoēja tikai izsist priekšejo labo stiklu (protams nepatīkami). Aizbraucu uz Latbemu un nopirku tur citu pa 10Ls (uzskatu, ka diezgan lēti, Rumbulā pa 20Ls piedavāja). Kādi tad trūkumi: es biju domājis, ka autiņš būs ietilpīgāks (bagažnieks). Ņemot vērā, ka jāvadā līdz bērna ratiņus, tad brīvas vietas paliek diezgan maz. Protams ja pērk BMW ģimenei ar bērniem tad jāņem pikaps (silti iesaku 525 TDS). Dārgi logu tīrītāji. Problēmas ar degvielas rādītāju, nav precīzs. Kopsummā esmu apmierināts. Protams vienmēr gribās ko labāku...
olegsan @ 19.augusts 2004 0:00
Mazda 626 1992 Novērtējums: 10 Komentāri [38]
Nezinu, ko tur staasta bembists vaardaa Marts, bet 626 ir viena no laabaakajaam a/m savaa klasee ar atbilstoshu un patiikamu cenu.... BMW vadiitajiem, starp citu, ir kaada ljoti interesanta slimiiba- var to saukt par MAZDAS radiitais mazveertiibas komplekss. Ljoti biezhi var veerot uz celjiem, kaa uzvedas BMW shoveriishi (nerunaajot nemaz par vecajiem BMW luuzhnjiem)- maigi izsakoties shie nabaga cilveecinji iedomaajas, ka ir vieni (un pashi galvenie) uz celja... Taados gadiijumos lieti noder vienkaarsha, 2- litriiga, Mazda mazo IQ (lasi- BMW)audzinaashanai.. :)) Sheit jaapiekriit Justasam- ideaals auto bembju kacinaashanai..... Taapeec, Mart, es daudz maz speeju Tevi saprast,... gruuti ir aprast ar domu, ka kaut kas ir labaaks par BMW... un pats saapiigaakais- par taadu cenu!!!
Apmierinaats @ 17.augusts 2004 0:00
BMW 318SI 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Nu vienkaarshi fantastisks auto "na ljubitelju" t. i. cilveekiem, kuriem patiik braukt nevis vienkaarshi paarvietoties no vienas vietas uz otru.. Esmu izbraukaajies ar diezgan daudziem auto un varu droshi teikt, ka shim neviens ne liidzi nestaav... Tas nu ir viennozimiigi.
Ideaali sabalenseets auto.. gan dizains, jauda (nenoliedzami), salons un viss paareejais.
Man jau shis ir krietnu laicinju, bet veeljoprojaam es uz sho skatos ar lepnumu un zinamu cienju...
Jaasaka gan ka lielais vairums 318IS, kas ir Latvija ir stipri vien nojaati, jo parasti tiek nagos pabiezu cilveeku beerninjiem, kuri lai kautkaa kompenseetu savus kompleksus un aizmirstu par pumpaino feisu, satonee labi tumshus stiklus un visu savu briivo laiku (taatad visu) nesaajaas rinkjii pa pilseetu ar maksimaali iespeejamu aatrumu, lai nepiechuraatu biksheles un tad gaida ka blondas meichas skries shameejam no pakaljas cik jaudas. Nu protams tas neraksturo visus 318IS shoferus, bet ljoti lielu dalju gan. Parasti shaadu BMW kaads paardod tikai tad, kad ir nojaajis liidz pedeejam, jo citaadi jau nav gribeeshana paardot. Gruuti atrast normaalu, peerkamu shaadu auto, bet ja krietni vien papuulaas, tad bauda garanteeta.., kaut vai tikai iekaapjot un pagrizjot aizdedzes atsleegu liidz galam.. mmm.. Ieshu pakaifot...
Marts @ 16.augusts 2004 0:00
Volvo 850 GLE 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [14]
Iegādājos pirms 2 mēnešiem. Auduma salons (Patīk labāk, jo vasarā pēc stāvēšanas tā nepievelk karstumu), kondishka, apsildāmie sēdekļi, el. spoguļi (Nu viss kā Volvim pienākas). Noskrējiens 250 000, motors 2,5, pilsētā ēd pie 12l, ārpus pie 8l.
Tika iegādāts par 1800Ls un savests kārtībā par 400Ls (Mūsā - reklāmas pauze : P).
Esmu ljoti apmierināts ar šo automašīnu, jo braukšanas ērtībā tai līdzinās reti kura (Kur nu vēl par tādu naudu nopērkama) un zinot ka brauc ar vienu no drošākajiem auto arī ļauj nomierināties šajos trakajos laikos.
Vispār ja cilvēkam vajag mašīnu (Nevis transporta- līdzekli), tad uzskatu, ka Volvo ir vislabākā izvēle.
Krancis @ 13.augusts 2004 0:00
Honda ACCORD 2.2iVTEC 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Gadu atpakaļ šķīros no ACCORD 2.0i16 DOCH 1989. Pusgadu pabraukāju ar AUDI A4 1.6, nu galīgi nebija dinamikas. Pārdevu mazliet piemetu un iegādājos atkal ACCORDU, bet nu jau ar ādu, kruīzi, kondišku utt. Nu plusus jau gandrīz pateicu vēl tikai reālais patēriņš pa pilsētu netrakojot 8.7l/100km, ar 5- to uz 60km/h mierīgi, bet celt jau nu tādā režīmā necels. Uzreiz nomainīju siksnas, eļļu-60ls. pagaidām citu neesmu darījis. Kā mīnusu varētu teikt, auto ir sēdināts- sporta amīši un atsperes un tāpēc baigi zemais- izpūtēja aizm. bundulis bieži aizķeras. Domāju nomainīt visus amīšus utt. lai būtu Latvijas ceļiem piemērota braukšana. Varbūt ir kādam kāda ideja, kāds varētu būt cipars tādai darbībai? Vēl viena lieta- kaut ko čakarējos ar drošinātājiem un pēc tā sāka degt SRS lampiņa, varbūt ir kādas idejas? Iepriekš paldies.
bach @ 13.augusts 2004 0:00
Ford Escort 1.8 TDi 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Laikam kā jau visi fordi (nav runa par jaunajiem) lēts visos remontos un ekspluatācijas jautājumos, ja tas neskar motoru. Bet manam motors kalpo labi, tas tiek kopts un ar to arī atmaksājās. Nobraucis esmu divus gadus, remontēt nācies stāvbremzes, iespējams tāpēc ka tās regulāri neizmantoju jo bija ieķērusies trosīte. Kā arī tika nomainīti bremžu loki un kluči, vēl stabilizatoru bukses un pāris citas gumijas. Vājš posms izrādijās izpūtēja gofra. Bet tas laikam arī viss ko vajadzējis taisīt. Un tad nāk ikdienas izdevumi, tādi kā eļļas maiņa un sāpīgāka lieta ir motora siksnas maiņa, kas ir salīdzinoši dārgs proces, lai gan parēķinot ekanomiju, kas ir braucot ar dīzeli šis proces pilnībā atmaksājas. Degvielas patēriņš pa taisno un pilsētā 4-7 l/100km. Auto pietiekoši dinamisks un pateicoties turbīnai arī lielā ātrumā nekļūst gausāks. Tā braucot kaut vai ar ātrumu 130km/h nebūs problēmu pie apdzīšanas, nav nepieciešama ieskriešanās un arī degvielas patēriņš īpaši nemainās braucot arī ar lielāku ātrumu par 90km/h
Hugo @ 13.augusts 2004 0:00
Peugeot 205 XS 1987 Novērtējums: 4 Komentāri [7]
Nopirku to, jo bija ar kaut ko jabrauc Latvijas Čempionātā rallijā standartniekiem. Auto jau bija daļēji sagatavots rallijam - cietas atsperes, amīši utt. Bet nācās uzbūvēt pannu, lai varētu izbraukt īstu ralliju. Kad servisā pie tās pieķērās, tad izrādījās, ka katrs ar tiem 2 karburotoriem galā netiek. Tik daudz trubiņas, tik sarežģīta domāšana... Izrādījās, ka arī pakaļējais tilts ir beigts ~300Ls. Eļļa dzinējam gāžas laukā velns zina pa kurieni... Jātaisa kapitālais. Sajūgs arī sācis slīdēt. Durvis izļurkājušās. Salons - kā 1970. gada auto. Sēdekļa stiprinājumi nolūzuši. Vēlāk būs papildinājumi....
reds @ 13.augusts 2004 0:00
Ford Mondeo 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Tāxx... Īsumā - 1994 g, 1,8 16v (115zirgi) pikaps. Vispār esmu pilnībā apmierināts ar šo braucamo. Sanāca tā. Nopirku ar nobraukumu jau pie 220 000. Nebija domāts, ka nāksies ikdienā daudz braukāt. Bet tā teikt dzīve rāda savu un darba lietās nākas daudz braukāt. Nav vēl gads pagājis, kā jau būs 300 000. TAd nu varu šo to secināt par ši auto uzvedību pie samērā intensīvas ekspluatācijas. Motoram pa šo laiku klāt neesmu ķēries. (nu eļļu protams mainu). Braucu no maiņas līdz maiņai bez "uzliešanas" .
Ritošā daļa - sākumā nomainīju bukses un priekšējos gultņus. Pagaidām neprasās uz atkārtotu maiņu.
Nupat nācās nomainīt tā saukto starpgultni (nez kā viņu tur pareizi sauc). IZrādās jaunu tirgo kopā ar pussasi tikai (Ls 90). Lietots ap Ls 25.
Kopumā sakot. Man jau liekas ka autiņam nav ne vainas. Nu jau mekleju jaunāku MOndeo.
Plusi:
- stabils uz ceļa
- jauda pilnībā pietiekoša.
- plašs salons
- ērti sēdekļi priekšā.
- nepieprasīts zagļu vidū.
Mīnusi:
- detaļas dārgas.
- liels nodoklis.

-
Fans @ 6.augusts 2004 0:00
Ford ESCORT 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
ļoti prezīcs stūres mehānisms (pateicoties tam, ka nav stūres pastiprinātāja - arī izteikta vidējā pozīcija), superīga pretreakcija!
Motors 1.4 i. Samērā nodzīts, bet ar visu to braucienā uz Ungāriju(3300 km) vidēji patērēja 6.0 l uz 100 km(ap 100 km/h pārsvarā) (kaut arī ziemā pa pilsētu vien 1-2 km robežās grozoties patērēja 15 l uz 100 km).
Toties izrādījās, ka tērē eļļu 0.1 l uz 1000 km! Agrāk braucot ar Mitsubishi nekādu eļļas patēriņu vispār nevarēju konstatēt.
escortdriverteam @ 5.augusts 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti