Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel kadett 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Pirku pagājušo gad decembrī Tuķī(Tukumā)1.3L, 4- ātr. no viena auto plača atslēdznieka. Auto bija viņa, bet ne plača. pa 345Ls. Izskatijās kopt, arkas un sliekšņi metināti. Atbraucu uz Rīgu. kādu menesi pabraucu un te viens man ieblieza pa priekšējo spārnu. Redzu izlūza caurums(rūsu)ar švammi pielikts un nošpahtalēts!!! Tas OK! Dabuju apdroš. ap 70Ls ir OK. ap 25Ls kabatā. Gribēju braukt uz Itāliju ar OPEL KADETT. jā, jā! ieliku(meistars) 5- ātr. kārb nopirku lietos diskus ar svarkām pa 35 Ls. Ēd ap 5-5,5L uz 100Km. Ieliku radio, apmainija siksnas, eļļas, bukses, bremžu kluķus. šotkas,
un ap 06 oktobri dodos ceļā uz Italiju.
Polijā pēc liela gabala skan gultnis kārbā, bet braucu. Tiku Vīnē, Venecija, Florencē, atpakaļ- Minhene. Prāga, RĪGA
Un nesen pārdevu pa 575Ls.

+ ekonomisks
- RŪSA
 
Andersons @ 17.novembris 2004 0:00
Audi 80 2.0E 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [16]
Iegādājos nesen. Pirms 2 nedēļām. auto smuks, bet no OPEĻa iekāpjot baidē PATĒRIŅŠ!!! 10L. pilsētā nav iespējams noturēt pedāli. Pakaļa drusku bijusi bliesta. Salons super. dinamika uz 9 balli. Iet lopāa!!nu kā jau AUDI pie 3,5apg. sāk dziedāt tikai audi īstā skaņa(patīkami: -) ) . cena ap 800Ls: -)!! uz detaļām 1989 gads?!? Startera bendiks beikts, stūres pasiprinātājs nav, savirze šķība, un ar ātrumiem(jāmeklē ātrumi(kulise) un sajūgs- pašās beigās. Pēc savas analīzes gribās ielikt 9, jo buņdža cinkota, bet nē! Patēriņa dēļ 7.
Padoms:
pirksi ap 15 gadu auto, bez defektiem neiztikt. PĒRKIET JAUNAS!!!
 
Olafs @ 16.novembris 2004 0:00
_cita_marka_ Mercury Mystique 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Auto ir gādāts no ASV. Gādāju es viņu pats un sāku darīt tieši vienu gadu atpakaļ! Par laimi uz Latviju viņš atnāca mazliet pirms 1. maija (ilgi nāca), līdz ar to nebija jāmaksā ievedmuitas, bet tik un tā nācās maksāt visus nodokļus pēc pilnas programmas. Pa ostu ņēmos pats, kārtojot visas formalitātes, un gribu teikt to, ka vairāk tādu pasākumu veikšanu negribu uzņemties, jo ir jāsaskarās ar pamatīgu birokrātijas spiedienu. Bet priekš savas jaukās sieviņas šo visu paveikt nebija nemaz tik grūti!! : ))

Ar šo auto esmu braucis ļoti maz, jo tas bija sievas pārvietošanās līdzeklis, tā kā tas bija automāts. Kopējais nobraukums ir ap 100000km, no kuriem kādi 2000km ir pa LV. Patiesībā auto ir tehniski identisks Eiropas Ford Mondeo, atšķiras tik dizains un salona noformējums. Prieks, ka LV tādu otru auto neesmu redzējis!! Ejot TA, problēmas nebija, ja neskaita, ka vajadzēja nomainīt stūres "reiku", viss pārējais bija ok! Vēl, lai varētu baudīt vasaras labumus, vajadzēja uzpildīt kondicionieri. Auto ir 2.0 litru dzinējs, un ir diezgan ņiprs. Degvielu ar patērē kādi 8 litri.

auto +
otra tāda nav LV, tai pašā laikā nav problēmas ar rezerves daļām;
dezgan ņiprs;
ir kruīza vadība un kondicionieris;
diezgan plašs salons.

auto -
paskaļš salons;
citus mīnusus nezinu, jo neesmu daudz braucis un vispār auto ir lietots tikai vasaras mēnešos.

Tā kā tuvojas ziema un auto jau netiek lietots labu laiku un lai nevajag lieki maksāt par autostāvietu, tad nolēmām auto pārdot. Orientējošā cena ir 4999Euro.
 
FOX @ 16.novembris 2004 0:00
Seat Toledo 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nopirkaam famiilijai nesen. Placii staaveja pa ~1600ls. Tikko no Vācijas, origjinaalais nobraukums 125tk, ar visiem briefiem utt. Apriikojums ne shaads ne taads. Luuka, stuures pastiprinaataajs, un 2 airbagi - gan soferim, gan pasazhierim. Shis cik sapratu bij pedeejais no taas paaudzes toledo. Dzineejs 1.6 monoshprice. Pilseetas auto - riktiigs tramvajs. Ar sho paskriet noteikti nevar, toties pedaalji ljoti viegli spaidaas, aatrumklokjis arii preciizs un stuure viegla. Iegadaajaamies tapeec ka bij leets prieksh taa gada un izskatiijaas diezgan pasvaigs. Brauks ar vinju sieviete, taaka nekaadu spridzekli arii nevajadzeeja. Taa teikt - pakaljas no A uz B paarvietojamais. : ) Pa to pashu naudu taa gada III golfu atrast bija nereaali. Prieksha sista nebija, bet pakalja gan bija mazliet kautkad cietusi, tachu ganjau mirstamaa vaina nav. Cik sapratu, tad remonteets bij vaacijaa. Uz LV ievesto auto taapat 90% ir bijushi sisti, taadeelj arii peerkot nesastresojos. Hechbeka tipa virsbuuve. Jaatziist - vizuaali diezgan smuks auto. Visi plastmasinji virsbuuves kraasaa utt. Nav taakaa daudziem toledo ap 90to gadu saakumu. Uzlikaam peec kada laika gaazes iekaartu. Neko sliktu nevar teikt, pa pilseetu pateerinsh vairaak par 10litriem nav bijis, taaka atmaksaasies. Iisteniibaa braucot sajuuta taada pasha kaa III golfaa. Cik sapratu, tad daljas arii no golfa shim der. Nezin veel kaa buus ar ruusu, bet liekas ka tuvaakos divus gadus pirkstos jaakozh nebuus. Iesaakumaa uz Seatiem skatiijos ar skepsi, bet tagad - ir ok! Auto ikdienai un darbam - leets, maz teeree degvielu un pilda savus pienaakumus. Pa shoseju arii nekaada vaina. Pie 100 apdziit smagos probleemas nesagaadaa. Par cik nopirkts shis aparaats ilgaakai lietoshanai, par to, ka vinsh ar katru minuuti zaudee diezgan lielu dalju savas veertiibas arii neuztraucos. Pabrauks kaadus 3-4 gadus un tad jau savu buus nokalpojis...
Martinez @ 15.novembris 2004 0:00
Renault 19 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nu tā, vispirms pakomentēju vienu citu R-19, tagad pastāstīšu par savējo. : )
Tātad R-19, 1995. gads, sedans. Pirkts Latvijā, sākumā piederējis vienam lielam uzņēmumam. Uz pirkšanas brīdi nobraukums 190 tkm. Nobraukums ticams, vienīgi dažas nianses liecina, ka tas varētu būt gan lielāks, bet nu labi.
Nopirku mašīnu nejauši, bez nolūka, ka jāpērk tieši Renis. : ) Vienkārši steidzami vajadzēja citu auto par saprātīgu cenu. Un trāpījās R-19.
Motors 1.4e ar vēbera karburatoru un rokas čoku. Uzreiz jāsaka, ka ar motoru nekādas problēmas nav bijušas, jāņem vērā, ka ar izvilktu čoku braukt nedrīkst (uzreiz pamatīgs degvielas patēriņš), labāk 1 min no rīta padarbināt un tad braukt. Braukāju gan pa pilsētu, gan ārpus tās, vidējais patēriņš vienmēr vienāds: ar 30 litriem var nobraukt 450 km.
Šobrīd esmu nobraucis 130 tkm (vidēji 37 tkm gadā). Pirms katras apskates jānomaina stabilizatora bukses, pie tam gluži vienalga kādas likt oriģinālās vai pakaļdarinājumus. Pēdējās maksā 2,50 Ls gabalā.
Visnepatīkamākās problēmas sagādā mūsu kārtīgi ziemā sasālītie ceļi. Mainīju rocenes trosītes, regulāri ar roku jāregulē stāvbremze, tā autmātiskā regulēšana pie mūsu rūsas apstākļiem nestrādā... norūsēja un nolūza izpūtējs, izpūtēja metināšana bijusi vairākkārt.
Vislielākā problēma Reņiem ir servisi. Ptfu, ptfu, ptfu, man šajā ziņā ir paveicies un ar servisu viss ir OK, neskatoties uz to, ka viņi labprātāk remontē vācu mašīnas, ar Reņiem galā tiek un korekti bez mistiskajiem detaļu un darbu izcenojumiem... : )
Gandrīz aizmirsu... pirmajā rudenī pēc auto iegādes nokļuvu uz 100 gadus neremontēta grants ceļa pa kuru spiestā kārtā nokratījos 20 km. Rezultāts: abas aizmugurējās amortizatoru bukses pagalam. Atsevišķi bukses nav dabūjamas, tikai kopā ar jaunu amortizatoru pa 30 Ls gabalā... Neies cauri, izmērījām bukses izmērus, atradu kaut kādas cietas Forda bukses (2,20 Ls), lieko platumu servisā nozāģēja nost un rezultāts labāks nekā no rūpnīcas: esmu aizmirsis par aizmugures buksēm. : ) Kas ir diezgan aktuāli, jo patīk jau man tie grants ceļi...
Par mašīnas plusiem nav gari ko teikt: droša, uzticama un nav man vēl nācies palikt kaut kur uz ceļa. Viss pārējais kā jau citām mašīnām... eļļas, zobsiksnas, filtru maiņas. Trim riteņiem nomainīti gultņi. Pēc tam, kad radās problēmas lietainā laikā no rīta piedarbināt mašīnu, nācās nomainīt sadalītāja vāciņu. Kas vēl... mainītas ģeneratora oglītes, izpūtēja gredzens starp kolektoru un izpūtēju, abi atsperu atbalsta gultņi, viens lodbalsts un viens stūres stienis. Stūres pirksti vēl joprojām savā vietā.
Ar pārmērīgu detaļu dārdzību neesmu saskāries. Tāpat kā vāciešiem arī Reņiem var dabūt atbilstošas kvalitātes lētās detaļas... jāmaina būs 2x ātrāk. Par poļu ražojuma izpūtējiem nerunāsim... 2 ziemas, tas ir ļoooti daudz.
Tas arī apmēram viss, jo visu tāpat nevar uzrakstīt.
Šo, jāsaka, diezgan nejaušo auto iegādi nenožēloju... Visādā ziņā sliktas atmiņas nepaliks.
R-19 @ 15.novembris 2004 0:00
Volkswagen Passat Variant 2.0 16v 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Šis auto man uzticami kalpo jau trešo gadu. Visumā esmu ar auto apmierināts, jo nekādus "pārsteigumus" šo gadu laikā tas nav sagādājis. Par salonu un tā komfortu neko īpaši jaunu nepateikšu(to var izlasīt citos komentāros), ja nu vienīgi to, ka dotajam auto ir gan klimatkontrole, gan arī elektriski vadāma lūka(šāds savienojums nav bieži novērojams). Klimatkontrole- tā ir baigi labā štelle.
Par dzinēju neko sliktu nevaru teikt. Priekš šī auto tas ir pietiekami jaudīgs(150 zs). Katrā ziņā vieglāks par VR6, kas attiecīgi atstāj zināmu(pozitīvu)iespaidu uz priekšējo piekari. Degvielas patēriņš arī diezgan sakarīgs: uz štrāses 7...8.5L/100 km, pilsētā 11...12L/100 km. Domāju, ka galvenais, ko vajadzētu ievērot, lai šis dzinējs labi kalpotu ir tas, ka regulāri tam vajag veikt tehniskās apkopes(šim auto teh. apkopju intervāli ir paredzēti ik pa 15 000 km, bet tā kā auto vairs nav jauns, tad es tās veicu ik pa 10 000 km). Šeit kapeikas nevajadzētu taupīt. Protams, daudz kas ir atkarīgs no tā, kādā stāvoklī šis auto nonāk pie jums. Nolaistu auto"pacelt"ir daudz grūtāk un sarežģītāk nekā koptu...
SEMSS @ 14.novembris 2004 0:00
Ford Mondeo 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Ford mondeo ghia 2.5V6, tika mekleets auto ar adas saloonu, bet gruti ko bija atrast, tika apskatiits viens ar melnu salonu, nu fors jau tas salonins bet tas auto tads apnurciits, tad atradaas velviens, bet kaa par brinumu ar gaisi bruunu aadu uun viss salons tads, sakumaa likas fui, jo auto bija ilgi stavejis, ljoti ilgi, jo izradijas motora defekts, tadus vacijaa var nopirkt cik uziet, motors tika sataisits un auto tika panemt uzreiz, nemaz citu nemeklejot, jo cena bija 4200 dolari nevis ka taja laika eiriki moderni : P, auto ir viss ko var veleties, orginali CD mainitajs ar 10 diskiem, nu orginalaa audio sistema, jaatdzist ka skan jau labi, skandas tikai tika nomainitas pret labakam, tad veel sedeklu apsilde, kas adai ziemaa labi noder, visa elektronika, pat spogulu apsilde, kondiska, el kresls, borta kompis ko gadas ljoti reti redzet sadiem fordiem laikam naak tikai ghia X versijai, tad veel tada laba lieta kaa pretbuksesanas sistema kas naak siem V6 motorinjiem lai ziemaa varetu izkusteties no vietas, baigi laba taa lieta ir uz lielaam pelkeem lielaa atrumaa kad sakas akvaplanesana, protams ka auto ir automats.
Remonts. Nava leets it ipasi ja iet runa par motoru, daargs un ne visos veikalos dabonams, bet zobsiksna vinam nava, ir keede, kas ir baigi labi jo jamaina ik pa 120 tkst km, piekare ir laba ja vinu nelauz pa bedrainaam ielaam, universaali ir daudz vietas kravai, var labi guleet taja auto, bet aizmugurejiem pasazieriem maz vietas.
Paterinjs. Nu pa soseju kadi 9 lirti normali braucot, var pat 7 ierakstitiea ja laiz ar kruizkontroli uz 90, nu pilseta tas ir izstiepts jedziens centraa sabu 15 var pat aiziet, bet taa viseji 12 lidz 13 litri negonkojot, bet gonkojot ui ui ui, sis motors miil augstu apgriezienu, ljoti kluss motors tuksgaitaa bet pie 3000 4000 apgriez paradas jauka dziesminja.
Tad veel sim modelim ir aplikti kautkadi Rs orginalie bamperi prieksaa, slieksni un aizmuguree spoileri, sada izskata auto esmu redzejis tikai vienu latvijaa.

 
Rashns @ 1.novembris 2004 0:00
_cita_marka_ chevete (chevette) 1980 Novērtējums: 6 Komentāri [16]
Esmu ticis pie vauxhall chevete (chevette) tas ir tas pats kas opel kadett C 1973 - 1979 tikai drusku at$cciraas priek$a . Auto bija nolaizts ( saacis ruuseet utt. ) . Pa$laik tas tiek vekts kosmeetiskais ( kraaso$ana, metinaa$ana, apstraade pret koroziju ). Motors ir 1.2 ar 54Hp . Labums jau ka teeree maz degvielas . : ))) Gribeetsos jau winnu nomainiit ! Waacijaa skatijos ka tur liek iek$aa 2.0 wecos motorus kuri attiista 130Hp . Tas jau ir pietiekami ja ma$iinas pa$nasa ir ~950 kg . Priecee tas ka Lavtijaa ir reggistreetas tikai 6 taadas ma$iinas . Piedzinna ir pakalleejaa .
Kaa juus domaajat vai man winnu restaureet un braukt wai likt iek$aa jaudiigaaku motoru un paarsteigt dallu brauceeju ??????????????
 
YeLLow_vAuXhAll @ 31.oktobris 2004 0:00
Ford Sierra 2.0i 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pirms apmeeram pusotra gada iegaadaajos Ford sierra. Mana pirmaa normaalaa mashiina. Pirms tam ar ZAZiem, VAZiem, moskwichiem, veciem opeljiem, visaadaam citaadaam vaacu automashiinaam utt biju kraameejies.
Iegaadaajos placii par 1000 eiro. Uzreiz iekrita aciis, jo taads sakariigs sedans. Prieksh 88 gada diezgan daudz ekstru (el. logi, el. spogulji, centraalaa atsl., kompis, luuka, logtiiriitaaju intervaala regulators, pilnais salona apgaismojums, plashas shofera seedeklja reguleeshanas iespeejas). Peec skata a nekaada vaina. Vieniig vienas durvis bishk izruuseejushas bija.
Taa kaa nepatiik standarta automashiinas, tika veiktas nelielas paarbuuves. Saakaas viss ar logu toneeshanu un salona paarbuuvi. Orgjinaalaa stuure ar tizla bija. Tika nomainiita pret mazaaku un resnaaku 3 spiekju. Panelis tika nokraasots ar speciaalu kraasu. Tika noiisinaats aatrumklokjis, jo orgjinaalais kaa gazikam. Nomainiiju pedaalju uzlikas un klokja galu. Iebaazu CD atskanjotaaju, bishki tumbas sakraameeju. Iisteniibaa Forda salonaa baigi labaa akustika.
Tika paarmetinaati aizmugureejo atsperu balsti, jo orgjinaalie bishki par plaanu un iipashu uzticiibu negaidiiju no taadiem. No Igaunijas dabuju galiigi jaunu izpuuteeju. arii tas tika nedaudz paartaisiits. Katalizaatooru demonteeju, galaa uzmetu kaartiiga resnuma hromeetu trubu.
Tad ar taadu kaadu laiku braukaaju. Itkaa motors labs bet bish taads paknaps ar laiku palika. Pameeriiju kompresiju - 10, 10 ,7, 4. Skaidrs, laikam ieprieksheejais saimnieks buus nedaudz motoru kaadreiz paarvaariijis. Tika iegaadaats cits motors. Taads pats 2.0. Tam bija kapitaalais taisiits un 10 000 tikai peec kapitaalaa nobraukti. Baazu iekshaa jauno motoru. Atremonteeju galvu- vaarstu seezjas izfreezeeju, profilaksei bishki nosliipeeju galvu, luukas izpuleeju. Uzliku citaadaaku izpluudes kolektoru, jo vajadzeeja ekologjijas sisteemu likvideet no kuras reaals jaudas zudums vien ir. Paarbuuveeju gaisa iepluudes sisteemu, jo orgjinaalaaa slikti gaisu rauj.
Beigaas rezultaats labs. Nedaudz uz shosejas patesteeju- ticiet vai nee, bet ar Sierr`u 200 km/h bez probleemaam. Vairaak bija bail stiept jo uz to briidi riepas nekaadas labaas nebija.

+
laba, leeta mashiina
piemeerota cilveekiem, kuriem nauda kokos neaug
labi tur celju
daudz extru prieksh tik vecas mashiinas
izturiiga ritoshaa dalja
uz celja nekad neesmu palicis
ljoti labas taalaas gaismas
ljoti moderna gaisa zonde (nav kautkaada parasta klape, bet naak termoatspere) un prieksh 88 gada diezgan jaudiigs kompis
liela bagaazjas ietilpiiba (sedans ar transformeejamiem seedekljiem!!!)
arkas ljauj diezgan lielus ritenjus uzlikt
vienkaarsha uzbuuve
viegla stuure arii bez pastiprinaataaja

-
daudzi domaa ka Sierra slikta mashiina.
(vienreiz bija gadiijums- biju mainiijis stuures kjegas un vajadzeeja saveersumu reguleet. Aizbraucu uz itkaa krutu servisu. Nu vinjiem vismaz jauns stends bija kur saveersumu reguleet. Vajadzeeja pirms tam rindaa pierakstiities. Laikam direktors tas skaitiijaas, kas pieraksta klientus. Kad pateicu ka man ir Sierra, shim acis iepleetaas un saaka man prasiit, vai tur vispaar varees kautko noreguleet. Kad uzbraucu uz stenda shis lika mehaanikjim visu kaartiigi paarbaudiit, vai tik kautkas nebuus beigts. Bet beigaas pasham naacaas aprauties, jo viss vienkaarshi perfekti)
ne paaraak labas bremzes
aizmuguree nav disku bremzes
sliktas sadalenes- aatri dilst
daargi sharniiri
slikta pechka
nav elektriskais ventilaators
slapjaa zaalee labaak nebraukt, jo peec tam aaraa netiksi
ja visu kaartiigi salonaa nesaskruuvee, tad baigi grab
slikti taisaas durvis (nu taada pasha gada japaanim labaak taisaas)
Studenc @ 30.oktobris 2004 0:00
Ford Escort 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Ford Escord, 1996g, 1.8Tdi, nopirkts 2 gadi atpakaļ, pa to laiku nobraukts ap 70 tūkstošiem kilometru.

"PLUSI"
+ Degvielas patēriņs uz trases tiešām priecē - ja brauc "uzmanīgi" un ar labu degvielu tad sanāca arī 4.2l/100km, bet ziemā tādos pašos apstākļos rija ap 6l. Pilsētā patēriņs stabils starp 6 un 7 litri un 100km. Ērta mašīna, beņķi varētu būt mīkstāķi, ērts kļoķis un ne pārāk "viegla" stūre (to tiešām uzskatu par plusu). Braukt ir tiešam patīkami un nevar arī sūdzēties uz dinamiku, ja nospied gāzi, turklāt, kad apgriezieni ir jau virs 2500-3000 tad turbīnīte ar klusu svilpienu atklāj šī burvīga dzinēja īsto dabu!!!: ) Ja mašīnā sēž 5 cilvēki un vēl pilns bagāžnieks, tad dinamika gan uz zemiem apgriezieniem ir švakāka... nu jūtami švakāka...
+ Ir braukts gan tālu, gan tuvu - teikšu godīgi, man braukt ir ērti, protams ka dīzelīdi dziedam dzird labi, protams ka pa bedrītēm arī nebrauc ideāli gludi, bet sūdzēties nevaru! Stūre ir ērta... ļoti laba ergonomika... it īpaši manajā "kailajā" versijā... nekā lieka... bet viss, kas nepieciešamas ir... uz pa rokai... nekas negrab... pat vienkārša plastmasas apdare ir ar stila izjūtu... jāatzīst... skaists salons un ļoti skaisti sēdekļi... kaut arī manuprāt pārāk cieti...
+ BURVĪGA KRĀSNIŅA!!!!!!! Lai "spečuķi" saka ko grib, lai lamā dīzeļa Forda apkures sitēmu, bet es saku "IDEĀLI priekš DĪZEĻA"!!! Pat ziemā, pielec momentāli un pēc pāris minūtēm silda tā, ka var braukt un justies kā saunā!!!: )
+ Universālam BAIGI IETILPĪGS BAGĀŽNIKS!: ), it īpaši ja saliec pakaļējos sēdekļus...
+ 2 gaisa spilveni....
+ kau arī nav ABS... ļoti patīkamas ne pārāk asas bremzes...

"MĪNUSI"
- Priekšējā piekāre ir īsta elle!!!! Nomainīts tika viss, kas tur tikai ir maināms, un ne vienu reizi vien. Smags dīzelis dara savu darbu, un ja ceļš nav gluds kā spogulis, tad diemžēl "Kemi" sailentbloki netur pat 10000km. Esmu mocījies ar priekšējo piekāri ilgi un dikti, nomainu pāris sailentblokus(3Ls/gab), brūk nost stabilizātori(9Ls/gab), nomainu tos, brūk sailentbloki,, un visu laiku tā dīvaina skaņa... kaut kas sit... vainoju stabilizātorus, izrādījās ka vaina bija stabilizātoru gumijas stiprinājumos, kurus nomainīt izdevās tikai pēc ilgām mocībām ar lamuvārdu un pacietības palīdzību!: ) Ap 10000km jau esmu nobraucis un viss ir klusi, un jautāums kāpēc? a vot i nezinu... bet waru pateikt tikai to ka man apnika sailentblokus un eļļu mainīt ar vienādu laika intervālu un es nomainīju visus ar ariģinālajiem Forda sailentblokiem... paaidām klusums!, bet maksāja arī 3 reiz dārgāk!: ( (11s par gabalu - tur 4 štukas)
- nomainīju arī visu sajūgu (250000 ir norma... vairāk maita negrib braukt... disks kā jauns bet grozam atsperes beigtas) - mainīju pats, detaļas maksāja apmēram tā: disks - 25Ls, Grozs - 35Ls, gultnis - 25Ls - pēkšņi sāka kaut kas tur grabēt, un grabēja veselu gadu, kad pēkšņi mašīnīte apstājas - sabruka disks - izrādījās esmu uzlicis disku no benzinnieka... atsperītes neizturēja lielos griezes momentus uz zemajiem apgriezieniem, ko dīzelītis dod! Veikalā man par to gan neko nepateica un iedeva disku... man liekas veči paši nezināja.. cerams.. tagad biju gudrāks un nopirku pareizo detaļu... nācās mainīt arī grozu jo to sadragāja salauztās atsperes no diska...
- nomainīju pakļējas atsperes, jo viena vienkārši nolūza... neliels gabaliņš tikai, bet tehnisko iziet nevarēju... par 25Ls nopirku šrotā 2 oriģinālās, jo kad tika uzliktas jaunas no "Kemi" par 27Ls par štuku, tās izrādījās brāķis, vienkāŗši vijumi sitās viens pret citu, naudu man atgrieza atpakaļ...
- sīksnas un saļņiķi dzinējam arī tika mainīti, atzīšos... nav lēts prieks... saļņiķi - ap 30Ls, sīksnas (2 gabali) - ap 20Ls + 40Ls darbs... un tas pa lēto, Baltic Motors prasīja par darbu 130Ls... čakarējās visu darbadienu.... pielīst ir tiešām grūti...
- nomainīju eļļu kārbā - tur iekšā jau lej Dixtronu... to pašu ko lej stūres pastiprinātājos...3litri
- Katrus 10000 nomainu eļļu, sintētika "Delphi"... pagaidām dzinējiņš nerīj ne gramu: ), tomer atkal kaut kur man sāk nedaudz tecēt eļļa... kāds no saļņiķiem atal prasās lai to nomaina...
- 2 reizes mainīti bremžu kluči nu uzlikti jauni bremžu diski... (cenas ļoti demokrātiskās)
- "Multikontakti" necieš mitrumu!!!... vienkāršī beidz darboties pagriezieni utt... jāizvāc un jānotīra..


SECINĀJUMS:
Ja māšīnu variet remontēt "pa lēto", vai nu pats... un ja nevaajag braukat daudz pa lauku ceļiem, tad tas ir ļoti patīkams un ekonomisks auto... ņēmot vērā to cenu... (2 gadu atpakaļ pirkts par 3500 ASV dolāriem)
- Vajag rēķināties, ka var rasties ķibeles ar elektroiekārtu kontaktiem, brūks nost priekšējā piekāre, sīksnas maiņa "sit pa kabatu"....
Nju ko lai pasaka... Es godīgi sakot vēl labi piedomātu vai pirktu vēl reizīti šo mašīnu... bet tā kā tā jau man ir... es kaifoju bracot ar šo patīkamu "Zvēriņu" ... :)
 
Jonis @ 30.oktobris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti