Toyota Corolla
1978
Novērtējums: 9
Mans pirmais auto. Peec formas liidzinaas Ford Capri. Baigaas formas: divdurvju gandriiz coupe. Veel ar pakaljas piedzinju. Motors 1.2 litri 73 ZS. Bet ja kaads zinaatu kaa veerpjas. Ideaalaas 4pakaapju kaarbas deelj vareeja stiept liidz ar Audi 1.8 un citiem. Max aatrums gan ko attiistiju bija kaadi 130. Bet iet arii aatraak.
Nopirku 2001gadaa pa 270 Ls, ar gaazes iekaartu (saka jau ka mazie motori ar gaazi neiet, bet shis laikam ir iznjeemums. Gluzhi preteeji - negaaja uz benziina) Rija konstanti 10 litri- pofig kaa brauc. Komplektaacijaa bija baigais Pionieris ar CD.
Pa gadu nobraucu kaadi 40 taukshkji. Mainiiju kalotkas. Dabuuju mainiit sajuuga diskus (peec tam kad 1m garaa strikjii 30km novilku 5. bembi), vienu paarluuzushu laagu)
Tachu beidzaas viss ar to ka nobirstot uudens suuknim izpuuta galvas bliivi. Nomainiiju pasha rokaam, tachu nepamaniiju, ka saveerpta galva) Un vispaar saakaas vispaar saakaas peedeejaa laikaa saakaas remonti katru otro dienu. Lai arii siikumi, bet jebkuru detalju dabuut bija gandriiz neiespeejami. Kad mekleeju suukni Wess Motors, shie pat nezinaaja, kas tas pa auto, jo nevienaa vinju datubaazee neeksistee (par vecu laikam)
Atminjas vislabaakaas. Ar sho auto vareeja braukt kaut pa mezhiem, kaut pa purviem - caurgaajamiiba nenormaala.
Tagad auto nonaacis sportistu rokaas. Ziemaa mochii pa treku un rauj pirmaas vietas, protams aiz kvatraam!
sipitis
@ 29.oktobris 2004 0:00
Ford Scorpio
1989
Novērtējums: 7
Ford Scorpio 2.0 DOCH EFI Cat.
Neesmu nekads Ford fans, ka ari nesaprotu lielu dalju no tiem, kam ir mans auto megarulzz, parejie suxx. Jacenshas vismaz pashiem sev nemelot. Vispar, godigi sakot, pret eiropas Ford man ir gandriz personiga rakstura pretenzijas, tapec neuzputishu atzimi. Lai gan ari nezeminashu. Kapec tad man ir tas Ford? Ta nu sanaca, sorry.
Katram autinjam ir savas problemas, idealu nav, un ari ja patrapas shrots, nevajag aptaisit visu marku. Tatad.
Nav man vinsh nacis ideala kartiba, un to ari zinaju, ta ari njemu. Pirmais darbs bija priekshejo bremzhu disku mainja, jo bremzejot nejega raustijas sture. Ventilejamiem diskiem bija saplaisajushas ribas, kas savieno vienu ar otru, un tajas vietas diski bija ar lielaku kopejo biezumu. Pie reizes ari nomainiju galu bukses, bet, 4 lati par abam tachu nav nauda... Talak, pamaniju, ka zud jauda. Nav, protams, sportisks 2.0 tadam kugjim, bet... Un pec burtiski paris dienam autinsh praktiski vispar negribeja uznjemt apgriezienus. Nomainiju lambda zondi, sanaca iegadaties par 30 latukiem. Nerunasim tagad par vechiem daudzos jo daudzos servisos, bet tas bija galigi lieks izdevums. Viss palika bez izmainjam. Bet pec diagnostikas viena patiesham laba vieta Jelgava, nomainiju benzina sukni. Mainja ir reti stulba, jo janonjem baka, lai tiktu suknim klat. Pie reizes kartigi apskatiju apakshu. Nacas braukt pie metinataja. Nekas briesmigs jau nebija, bet labak jau sataisit uzreiz, kamer nav par velu. Bija japametina apaksha, pie kam kreisaja puse, nevis ka parasti citiem. Vel bija janomaina tas pashas puses pusass gumijas. Abas par nepilnu pieciti panjemu. Plus, protams, gultnju smeri. Tad nu pienaca laiks doties uz tehnisko apskati. To izgaju ar otro reizi, jo atrada, ka stures shtokam trukst plastmasas bukse, ko no salona galigi nemaniju. Izdevumos neiekritu, jo tai buksei ir sprostgredzens, kursh tikai padevas uz augshu ar visu buksi. To dabuju vieta vienkarshi iestumjot ieksha. Talak autinsh ar laiku sacis pamazam slapt nost tukshgaita, sakuma ipashi netraumeja, bet tad problema diezgan atri pieauga lidz raustishanai mazos apgriezienos un pilnigi noteiktai noslapshanai tukshgaita. Nu atkal diagnostika Jelgava. Jasaka, 8 lati par to ir verts atdot. Paradija, ka lambda zondei pazuda masa, lidz ar to kompis netaisa pareizu maisijumu. Kompi saremonteja paris stundu laika par tikai 7 Ls. Nu ar problemam gana.
Sakiet ko gribiet, bet normals Skorpis tomer ir mashina. Pat laba mashina. Viena lieta ir letas un visur pieejamas rezerves daljas, kas nav mazsvarigi. Ka visiem ir zinams, sava laika ar shiem ir braukajushi "brachkas". Nu kapec, ka jus domajat? Komforts. Reals komforts. Salons bija kopts, nekas nav saspregajis, nekas negrab, viss ir savas vietas, visi elektro strada, aizmugure sedoshajiem vietas vairak ka vajag un katra zinja vairak, neka ljoti daudziem citiem auto. Liels bagazhnieks, aizmugurejas atzveltnes dalitas. Lai normali kadu apdzitu ari nav jaskatas, lai 3 km nav neviens preti. Sportiski ari nav, nesapnjosim. Parsteidza degvielas ekonomija. Pie pirkshanas man apgalvoja, ka pa taisno 6 litri uz 100 km. Nu neticeju es. Bet patiesiba. 6-6.5 litri. Tiesham. Pa pilsetu, protams, vairak, bet strebla nav. Bedres jut. Lielas. Isteniba gaita ir klusa un patikama. Laba skanjas izolacija, ja logi ciet, nedzird no arpuses praktiski neko, ne veju, ne riepu skanju. Motorinsh nav skalsh. Patiesiba praktiski nedzird, vienigi kad iet pari 3000 rpm var sadzirdet kaut ko. Labas bremzes. Manuprat, sture vareja but informativaka, nu parak viegla vinja ir. Uz celja apgriezhoties nav jasprauzh vel atpakaljgaita. Pa dubljiem un sniegu iet tiri labi, pie nosacijuma, ka cilveks saprot, kas ir pakaleja piedzinja un ari riepas ir labas. Salons ir silts, neskatoties, ka auto ir liels, un uzsilst tiri atri. Shofera benkim ir piepushams spilvens iestradats, lai nenogurst mugura : ). Lielus gabalus braukt ir patikami, nav nereala noguruma sajuta. Pa pilsetu ari nav smagi. Bet, ka jau lielam auto, labi jazin gabariti, parkoties reizem pagruti.
Tas ari kopuma butu viss. Ka pedejo vardu gribu pateikt tikai vienu. Skorpis laba stavokli IR labs aparats. Es domaju, 7 ir tiri normala atzime, visam sava cena, busim realisti, nevertesim zapinjus ar 9...
Myth
@ 28.oktobris 2004 0:00
Volkswagen Golf III 1.9TDi
1995
Novērtējums: 9
Skatos, ka neviens līdz šim nav pastāstījis par šo konkrēto autiņu, tāpēc pievienoju savu pieredzi. Tātad, iegādāts tika pirms gada kā pirmais autiņš. Toreiz pat īsti nebiju pārliecināts, ka man vajag tdi - patiesībā bija pofig. Taču iesēžoties šajā konkrētajā autiņā, tas momentā iepatikās. Pat ļoti. Labs uzrāviens, vizuāli ietilpīgs salons un pat nedaudz patika ārējais izskats t. i. bija daudzmaz okeij. Tobrīd nemaz nebiju padomājis kādu motoru jāņem, taču par laimi biju paņēmis tdi - katru dienu braukājot vismaz 120 km šis motors izrādījās laimīgā biļete, jo patēriņš ir zem 6 litriem uz 100 km. Būtībā pat varētu teikt, ka braucot divatā tas pat ir 5,5l. Manuprāt ekonomiskāku automašīnu degvielas ziņā ir grūti atrast - atceroties ar par labu uzrāvienu.
Izmaksas. Nepiekritīšu, ka dīzelis esot dārgāks ikdienā. Apkopes ir tieši tādas pašas kā benzīna motoriem. Protams, jālūdzas onkuli debesīs, lai turbīna nenokautos - tad bez 400 ls kautko iesākt būs grūti. Šī gada laikā esmu gājis parastās apkopes (eļļa un filtri ik pēc 7 000 km), kā arī labojis kārbu - nelikās iekšā 5ajā ātrumā - bija jāpasūta kautkādi sūdiņi (neatceros kā saucas) kārbai par 20 ls. Kas vēl? Ak jā, bieži izdeg aizmugurējie gabarīti - reizi divos mēnešos...
Par aparāta mīnusu būtiskāko mīnusu var uzskatīt tā skaļumu - salonā ļoti labi dzirdams vai motors rūc vai nē... Arī grab šis tas - kautkas pie lūkas...
titaaniks
@ 26.oktobris 2004 0:00
Audi 100turbo
1988
Novērtējums: 9
Auto tika iegādāts 1999 gadā par 3500eur. Auto bija bagātīgi aprīkots kondicionieris, ādas stūre centrālā atslēga, lietie diski u. c labas lietas kas auto padara izskatīgāku un labāku. Liekas auto nebija sists vai nojāts neskatoties uz 2.2l (virs 150zs) turbodzinēju un auto gāja labi bez lielākām problēmām bija riktīgs ģimenes auto ar ko varēja iebraukt kur vajadzēja un protams izbraukt arī!
Brauksana ar so auto sagādā baudu jo kādas citas emocijas var būt pēc brauksanas ar sādu motoru. Protams par jaudīgu auto ir arī jāmaksā 1- kārt pie degvielas patērina- 9l pa soseju 1-13l pa pilsētu.
Ķibles protams bija tacu tās nebija tik nopietnas lai nopeltu so auto.
+Īsts ģimenes auto
+plašs salons
+Labs motors
+Audi kvalitāte jo vienīgais kas grabēja bija lietussargs kas dauzijās pret aizmugurējo stiklu: ););): )
+Labs aprīkojums
+protams vel daudzas lietas ko var uzzināt iegadājoties
so auto
Pie mīnusiem neko īpasu pieskaitit nevar ja nu vienīgi lielo benzīna paterinu tacu cilvēki kas cer baigi taupit uz benzina paterinu pirks audi 80.
Varu drosi ieteikt iegādāties audi 100 tacu ir jābūt ļoti uzmanīgiem ka neiegrābjas kādā neejošā grauztā!
Matīss
@ 23.oktobris 2004 0:00
Renault Laguna
1996
Novērtējums: 9
Taa nu sanaaca, ka iznaaca man iegaadaties Renault laguna autinu ar 3.0 motoru. Braucu varbuut kaadas divas nedeelas!Pagaidaam iespaids labs!Jociigi likaas tas, ka sim auto ir diezgan"cieta"stuure!Nezinu vai tam taa ir jaabuut???????Apriikojumaa ir viss iespeejamaa elektronika - saakot ar elektriski reguleejamiem seedekliem ar atminu!
Par dzineeju veel gruuti spriest, jo neesmu veel neko skruuveejis nost, pagaidaam!Ellu it ka arii nekur veel uz dzineeja neredz!Laikam jau visiem lielajiem dzinejiem "lielais ceeliens"ir peec 3 tk. apgriezieniem!Peec tehniskajiem datiem rakstiits, ka 100 km lielu atrumu var attistit 8 sekundees, bet man vien taa skiet, ka sanaaktu visas 7sek. Kas likaas paarsteidzošs ir tas, ka bendzīna patēriņš uz100 km ar visu auto mocishanu ir 11 l kopa pilseeta un uz štrāses!Autinam ir arī garā kārba - ar otro ātrumu 100 - "120"- "varbuut", neesmu taa veel tik ttraki meeģinājis, nedaudz žēl, bet gāzes atmetējs vēl ne reizi uz otro ātrumu nav nostrādājis!
Gribeetu zinaat, varbuut kaadam veel kaadreiz muuza ir bijusi darīšana ar šo "mežoni", jo autiņš pagaidām ripo normāli!
Starp citu diezgan kaitinošs ir vācu valodā runājošais kompis, kas visu laiku atgādina, ka man tur kaut kur nestrādā kaut kāda stāvgaismas lampiņa, tad jau uz stenda man izstāstīs!Ja kas, nav nemaz tik slikta lieta, jo durvju neaizveeršanas gadījumjā vai arī citu sīkumu gadījumā kompis tev to pasaka!
Nav arii ne jausmas par auto detaļu cenām un to pieejamību šrotos!
Tajaa pashaa dienaa bija iespeeja pasēdēt arī 1999 gada lagūnā, kur jau ir uzstādīts 2.0 16v motors, kuram jau komplektācijā nāk savādāka kārba, kā arī dzinējs droši vien savādāks!SAlīdzinājumā ar 3.0 motoru, šis autiņš 300 metru skrieshanās distancē zaudēja apmēram 2.5 mašīnu garumus!Bet vispār vizuāli autiņi ne ar ko neatšķiras, arī saloni ir identiski!
Runājot par šī autiņa uzvedību uz Latvijas ceļiem, grūtri spriest, jo autiņš ir sēdināts ar diezgan pacietu piekari, taču apmierina, visu jau nevar gribeet!
Runājot par komfortu salonā - dodu 10 balles, jo neskatotie uz 'vizuāli nelielo kuzavu salona ietilpība ir diezgan paliela, kas komplektācijā ar ādas salonu mani pilnībā apmierina, jo arī pasažieri uz aizmugurējā sēdekļa var komfortabli justies!
kapacs
@ 23.oktobris 2004 0:00
Ford Escort
1994
Novērtējums: 7
Ir man tāds auto Ford Escort 94. g beigu gala... 1.6 EFI ar 88 zirdzinjiem. Ekstru nekādu, ja, protams, pie tām nepieskaitām lūku un stūres pastiprinātāju. Tad nu par visu no sākuma.
Nu iepatikās man tie escorti pirms kāda laika un patiesībā pēc dizaina joprojām patīk labāk, ja salīdzina kaut vai ar 3o golfu. Auto tika iegādāts (kā mans pirmais autiņš) laikam jau ne tai labākajā vietā- Rumbulā par 2200$ pirms diviem gadiem. It kā jau likās ok- melns, divas durvis, spoilerītis, recaro benkji. Pirms pirkšanas aizvedu pārbaudīt, teica motors ok un tā tālāk. Bet no kļūdām jau laikam jāmācās... Izrādījās ka motorā tomēr kaut kas negriež. Vedu uz diagnostikām, pārbaudīju visu iespējamo, bet kāpēc neiet tā'kā vajadzētu neviens pateikt nevarēja. Beigu beigās izrādījās, ka zobene nav pareizi uzlikta... forši mums tie servisi... Piedevām vēl auto bijis sists- par to gan šaubu nebija arī pirms pirkšanas jo rumbulā jau neko citu nevar nopirkt- vismaz tāda tagad ir mana pārliecība. Tad nu nācās nedaudz pacīnīties ar to, ka nebija kā nākas pēc sišanas sataisīts.
Motorā pa diviem gadiem būtībā neesmu jaucies, ja neskaitam regulārās apkopes un tagad viss ir ok. Jā nosvila man logu tīrītāja slēdzis par ko nācās šķirties no kādiem 40LVL. Bet vairāk it kā nekas nav bijis.
Par grabēšanu un rūsēšanu jau ir cits stāsts. Grab un diezgan daudz (esmu jau izlēmis ka nākošā mašīna būs kāds augstākas kvalitātes autiņš un tas nekas ka pāris gadu vecāks nekā fords vai opelis pa to pašu cenu). Rūsē ar, bet to es saistu vairāk ar to ka pēc crasha nebija sataisīts kā nākas.
Par 1.6 dzinēju- būtībā ir par maz tie 88 zirgi. Nu neiet lopā un ēd pietiekoši daudz (it sevišķi ziemā). Ja brauc 30% pilsētā un pārējo pa šoseju tad vidēji pāri pa 8iem litriem tāpat savācās īpaši nespiežot uz tā pedāļa. Ja pirktu tagad auto, noteikti pirktu vai nu dīzeli vai arī kādu jaudīgāku versiju ar nodomu visu vai neko. Benzīna cenas... Tas pats xr3 nebūtu par sliktu!
+ patīk dizains, sēdekļi, ergonomika un brauc kur gribi- darba zirdziņš
- GRABOŠS...
Secinājums: visumā autiņš ir ok, ja vien tev uz nerviem nesit kaukāda graboņa tur nezin kur. Braukt un braukt ar tādu un lētu naudu maksā...
Juris
@ 22.oktobris 2004 0:00
Volkswagen Golf 2 GTI
1988
Novērtējums: 7
. Kādu dienu braucu uz rīgu un ķemmēju maskavas ielas plačus. staigāju staigāju un skatos stāv viens tāds GOLF 2 GTI, el. iešprice , recaro salons, tumši zila metālika, signalizācija, centrālā atslēga, komjūters, lietie diski utt. Cipars arī logā nav no lētajiem 1450 zaļie(2000. gadā) ,200 nokaulēju un bliezu mājās. Ar laiku sāku auto mazliet pārbūvēt - nosēdināju, pārtaisīju izpūtēju, gaisa filtru, notonēju logus, saliku spoilerus un vēl šo to, galu galā auto sanāca tīri glīts.
Par motoru - tas gaja lopā, kā spied tā ir, vienalga ar kuru robu(pašlaik braucu ar jauno caupi 2.0, kā spied tā nekā tur nenotiek. )2 gadu laikā tā arī motoram nekas nopietns mainīts netika, izņemot protams siksnas, eļļu un citus sīkumus.
Ar piekari viss ir ok, vienīgi ja nosēdina prātīgak pa bedrēm jābrauc.
Salons gan tāds paskaļš, bet ja pa grunti visu laiku brauc ar ātrumu 40km stundā(par cik sēdināts) salons tik ātri neizgrab. Jāpiebilst ka auto visu laiku tika kopts un taupīts, jo bija iegrūsts paliels piķis. Nobraucu ar šo auto aptuveni 3 gadus un tas ne reizi nepievīla. Visumā par šo auto atmiņas ir pozitivas, lielu iespaidu atstāja auto dinamika, viegli manervēt, gazes pedālis daudz nedomā, tas reaģē momentāli. Puišeļus, kas paņēmuši tētuka lielo bembi, Golfs nokož pa vienam vien, daudz nedomājot. Nav jau tā ka esmu baigais golfa fans bet salīdzinot šo auto ar citiem analoga gada, klases auto golfs liekas tīri pieklājīgs. braucu ar šo auto 3. gadus, līdz braucot pa Juglu virzienā ārā no rīgas, kāda 600 merša īpašniece izdomāja pie stūres piepravīt savu matu sakārtojumu(blondīne) un ieblieza manam Golfam pakaļā. Sliekšņi saliekti, jumts ielocīts - visam beigas.
sparco
@ 22.oktobris 2004 0:00
Ford escort 1.3 CL
1992
Novērtējums: 8
Man tas ir pirmais "ārzemju" vāģis. Gribējās jau kautko lielāku, bet ja apdomā - arī šajā hečbekā var salikt daudz. Ikdienā nekas lielāks nemaz nav vajadzīgs. Paveicās ar krāsu un RECARO sēdekļiem. Vienkārši perfekti! Patīkami pārsteidz ergonomika. Liekas, ka autiņš tiešām pārdomāts. Par dizainu jau daudz ir teikts.
1.3 motoriņš varēja būt jaudīgāks, bet vienalga velk labi. Esmu jau vecumā, kad vairs nevajag nekur skriet un ieguvums ir benzīna patēriņš.
Pēc pusotra gada ekspluatācijas ar nopietnām problēmām neesmu saskāries. Bojātas rokas bremzes troses dēļ nācās nomainīt arī bremžu lokus(kopā 25 Ls). Ar izteiktu graboņu pieteicās arī stūres pirksts labajā pusē(5 Ls).
Pa sliktākiem ceļiem piekare tomēr padaudz grab, bet uz trases par gaitas īpašībām prieks. Aerodinamika tāda, ka lietainā laikā pakaļējais stikls nemaz nav jāslauka. Kā trūkumu nemaz neuzskatu stūres pastiprinātāja trūkumu.
Izbraucot krustojumus stūre pati atgriežas taisni.
Kaspars
@ 18.oktobris 2004 0:00
BMW 318
1989
Novērtējums: 7
Tika iegādāts 2004. g vasaras vidū pa 900Eirām. Protams biju dzirdējis ka ar 1.8 neiet utt, bet man par pārsteigumu iet visai ņipri.. Apdzīšana ir ātra, tik jāmin grīdā. Salons negrab, ir diezgan kluss. man ie doma noizlēt durvis un bagažnieku, tad būs vēl klusāks. Patēriņš ar manu visai smago kāju vidēji sastāda 7.5-8l/100km. Tagad auto tiek pārkrāsots un vizuāli uzfrišināts.. Pie motora ķeršos pēc ziemas.
Tehniskās Izmaksas šajā periodā lidz 17. oktobrim
Bremžu diski, kolodkas + nomaiņa -43Ls kopā
Gabarītlampiņa aizmugurē un tuvā priekšā - 2.50Ls
Izpūtēja metināšana 10Ls
krāsošana - ap 150Ls (metināšana 10Ls, krāsa 30ls, kameras izmantošana ~20Ls, krāsotājs - 1 litrs : ), materiāli ap 50Ls (grunts, špaktels, smilšpapīri), jauni spārni 20Ls, dažādi loriņi vēl 20ls
Jaucu, lieku kopā, gatavoju, gruntēju Pats.
Vēl mūzika ap 200Ls..
Rezumē - ir ko darīt, bet RWD atsver visu : )
Delerium
@ 17.oktobris 2004 0:00
Audi 100 CD
1985
Novērtējums: 5
Braucu jau pusotru gadu ar Audi 100 cd 2,2(itkaa papiros rakstiis 2,3). Un sanaaca vienu dienu taa pareekinaat cik man sanaacis taas masiiniites pec teereties.
Lieta taada, ka dziivosana un braukasana parsvaraa ir Norveegijaa un taapeec arii taadas cenas saanak. Pirmos divus gadus nobraukaaju ar MB190 ar Lv nummuriem, tacu par divi gadi ilgaak nedriikst. Pieregristeet MB bija paaraak neizdeviigi, taapeec naacas pirkt masiiniiti te. Biju galiigs MB fans, tacu pakaleeja piedzinja siem laikapstaakliem ir paaaak nogurdinosi extreema, iipasi, ja daudz jaabrauc.
Traapiijas audi.
85gads. 190000km noskreejiens. Vizuaali protams nekas iipasi skaists, bet tehniski saglabats diezgan ok, taapeec ari tika panjemts.
Braukt sanaak apmeeram 40000km gadaa. Pagaidaam uz celja palicis neesmu. Remonteet censos Latvijaa, bet sanaak arii te Norgee. Tas nu ir pa daargo, jo oficiaali ap 80Ls stundaa : (
Brauksanas zinjaa tiiri apmierinosi. Masiina lai ari liela, bet vadas preciizi un ar savu svaru ir pietiekami stabila uz slidena cela. Diezgan viegli braukt garos gabalus. Ir sanaacis 600km bez apstaajs un mugura pat nesaap.
Tika ielikta gaazes iekaarta naudas taupiisanas noluukos. Protams, neapsaubaams ietaupiijums, bet nu jaareekina, ka tad nu 4 gadi un motors buus pensijaa. Tagad jau manaamas "gazes atstaataas peedas" : (
BeigaAs mazs paarskats par teerinjiem. Cenas paarveerstas latos un sis tas jau piemirsies, kas maksaats.
Masiinas cena-1200Ls
OCTA vienam gadam-1100Ls
Iipasnieka mainja-100Ls
Celu nodoklis gadaa-200Ls
Tehniskaa apskate-40Ls (ik peec diviem gadiem: )
Atkaartota apskate-15Ls
Gaazes iekaarta-260Ls
Priekseejais veejstikls + darbs 450Ls(stiklu naktii kaads idiots bija izsitis prieka peec).
Divas durvju atsleegas(klokji) 15ls
Cd speeleetajs 120Ls(Lv nozaga protams)
Dazaadi remonti Latvijaa:
amortinju maiinja,
izpuuteeja remonts
Rokasbremze jauna,
Saadas taadas gumijas
Filtri, elljas, siksnas
Sarniirs, savirze
Un veel saadi taadi siikmi
Aptuveni viss kopaa-300Ls veertiibaa.
Divi parkosanaas sodi-80Ls
Divi atrumsodi(foforadars)-200Ls,280Ls : (
Sanaak laikam ap 4000Ls pusotragada laikaa(ja pareizi saskaitiiju;)
Un tas viss veel par vecu masiinu! Ufff.. nav viegli buut studentam ;)
akmens
@ 16.oktobris 2004 0:00