Audi Audi 80 2,0 16v
1991
Novērtējums: 7
Ar so Audi braucu jau aptuveni kadu gadu. Ir braukts ari ar citiem auto tapec varu izteikt personigos secinajumus.
Vispirms jau par komfortu - patik ka salidzinajuma ar tada pasa gada citu marku autiniem sim audi negrab salons, ir pietiekami kluss (ja protams nerunajam par kadiem veciem lielizmera luksuskalases autiniem). Pie tam tiesi audim man nepatik kaut kas vaditaja sedvietas izvietojuma - ilgi sezot nogurst, ka ari nevaru pabraukt uz 90, ka kaju atslabina ta pedali spiez arvien grida. Citiem autiniem kaut ka vieglak braukt uz tiem 90. Nav daudz ekstru - el. logu utt, tacu vecajiem auto neuzskatu to par parak lielu trukumu jo nevar nekas saplist. Ir piedzivots kad ziema citam autinam attaisa elekrisko logu un tad tas noplist, ciet dabut nevar, vaks vienkarsi ja esi 100 km no majam.
Piekare - nu protams ka patikamak ir braukt ar tadu autinu kam ir neatkariga piekare, sim audi tada nav. Pie tam brauksana ir diezgan pacieta, kaut ari auto nav sedinats. Bukses un sarniri ta kartigi esmu apmainijis vienreiz, tacu jaatzime ka braucis esmu tikai kadu gadu.
Motors - 16 varstu motors iet labi, tomer lidz kadiem 2,5-3k apgriezieniem vel neko ipasu nejut. pec tam gan var just ka iedziedas. Detalas ir dargakas - zobene ar rulli ko mainiju bija kadas 2 reizes dargaka neka parastajiem modeliem. Vel par motoru - tads paskals tas ir, bet to var daleji noverst nomainot sadales varpstu kedi, biski klusaks palika. Nu vispar jasaka ka apkopes sis autins ir biski dargaks salidzinot ar kaudu parastu audi 80, tacu daudzas detalas ir tadas pasas.
Benzina paterins - arpus pilsetas uz 90 braucot ir kadi 7,5, un talak jo atrak jo vairak ed. uz 120 braucot man liekas varetu but kadi 8,5-9. pa pilsetu atkariba no noskanojuma iet kadi 9-11, ne parak trakojot un ari ne parak senojot.
Apnika rakstit.
+ letas rezerves dalas (iznemot motoru)
+ nerusejosa virsbuve
+ nav problemu servisos - neviens ne par ko nebrinas, tb mak sataisit, nevis ka ar kadu japani
+ kluss salons
- maz vietas bagaznieka (ari salons nav plass, tacu si jau nav ari kada lux klases automasina)
- neteiktu ari ka benzina paterins butu no mazakajiem, tomer visa visuma normals
- nav neatkariga piekare aizmugure, lidz ar to ir biski sliktakas sajutas salidzinot ar auto kam tada ir
- tauta runa ka zog sitos
Kopuma es par so auto liktu kadas 7 balles. Liekas ka ir pietiekami labs cilvekam kam vajag auto ar 4 durvim, saidzinosi letam apkopem un ja prasas reizi pa reizei iespiest pedali grida, jo motors cel labi. Tomer ja brauksanas stils pamata ir sportisks, domaju ka labak nemt citu auto - kvatru vai kadu sporta autinu jo tads likuma labak turetos uz cela.
dullais
@ 2.augusts 2004 0:00
Mercedes G 300d
1980
Novērtējums: 9
lasu visiem visaadas problemas : ) bet cik es varu teikt, tad tomeer mersis ir mersis un ja veel sakariiga stavoklii tad viss ir ok. Piemeeram es iegadaajos 80 gada G klases dzipu, isaa baaze. Varu teikt bilnigi atklati ka tie ir riktiigie dzelži un riktiiga hadene un par izturibu neneekaa suudzeties. Kas attiecaas uz remontdarbiem, tad tie ir minimaali un ja masiina netiek iipasi mociita t. i. katru dienu maucot pa karjeraam utt tad izdevumi vareetu buut nieciigi. Patiesiiba cepuri nost : )) pilseeta arii probleemu nekaadu, visi tev dod celu( nosaciiti) pateerins pa soseju ap 10l/100km. Man pat nebija zeel saguyldit piki un paartaisiit to, uzliku jauno purnu, aizmuguree jaunas lampas, jauni bamperi, nokraasota kirsu perlamutraa, karoce super. vieniiga masiina kuraa mana sieva juutas labi un paarliecinosa: )
kreic
@ 31.jūlijs 2004 0:00
Ford Escort
1990
Novērtējums: 6
Laikam sis ir viens no pedejiem kantainajiem modeliem, jo saja pat gada modelis mainijas. Dzinejs 1,6i, paterins uz trases ~6,5l, pilseta kadi 7,5-9l atkariba no brauksanas stila. No nosacitajam ekstram - luka, velura salons ar 'it ka' sporta sedekliem, kuri manai komplekcijai ir pasauri un pacieti, 14' riteni un tahometrs : ), sis pedejas tris ekstras tadai taburetei ka escorts, skiet, ir retums.
Nepilna gada laika mainits: stures 'reika' (darbs + pati reika 35Ls + 3Ls izversums)
pusass, priekseja atspere, galvas blive, izpludes kolektora blive, elas maina un filtrs (darbs un materiali 75Ls)
+ looti lets ekspluatacija
+ salidzinosi ekonomisks degv. pat.
+ var remontet skuniti ar roratslegu
+ var atstat uz ielas, nevienu pilnigi neinterese
+ prieks Forda divaini, bet perfekta pechka - sasilst pie -15 ~5-7 min.
- skals un graboss (loooti)
- dzinejs mil apgriezienus, zem 2,5kT diezko nevelk
- ruse ka traks, neiesaku balta krasa...
- komforts un prestizs = 0
- cieta piekare ((toties, ja var paciest troksni tad pie 140km/h salidzinosi labi tur celu+) bet ta ka man komforts ir butiskaks, tad to liku pie minusiem)
Res. Ideals auto tikko tiesibas nolikusam pokemonam, lai zimejoties atsistos jaudas par maz, ka ari modelis neprovoce uz izradisanos : ))), toties perfekta taburete ar ko vest kartupelus no laukiem uz kojam (uz cela neesmu ne reizi palicis)...
ART
@ 31.jūlijs 2004 0:00
Mazda 323
1993
Novērtējums: 7
Nedaudz pastastisu par Mazda 323 sedans, 1.6i, 16 Valve. Auto tika nopirkts 1993 gada rudeni pilnigi jauns uz spidometra bija visas nullites. Ar masinu tika braukts loti daudz 5 gadu laika 260000 t. k., 70/30 asfalts/zemes ceļs. Mainīts so gadu laika bija nedaudz rekinot, ka braukts tikai pa Latviju. Nomainits papildus tikai bija amortizatori, bet ari tikai pec cetriem gadiem. Vairak pie ritosas un motora neviens nelida, iznemot ellu, filtrus, siksnas, bremzes. Leca pie visiem minusiem un nevienreiz nepalikam cela vidu. Celien loti labs, dzinejs pajaudigs, mil lielus apgrizienus virs 3 tukstosiem. Kluss, nekas negrabeja, regulari izdega tuvas gaismas un bremzu gaisminas. Turas loti labi uz cela ziema laba caurejamiba.
Degvielas paterins ap 7 litri atkarība no brauksanas stila.
Bija sista 3 reizes so 5 gadu laika. Vienreiz pamatigi visa bija sanurcita ka papirs, bet labi meistari tajos laikos sataisija pa 2 menesiem un bija ka jauna. Otras divas reizes mazas avarijas, bez lieliem ieguldijumiem. Masina bija firmas un netika zelota nemaz. Komforts labs, bez ekstram gan autins, ietilpigs un izturigs, detalas padargas vismaz tajos laikos bija. Auto tika pardots 1998. gada. pa 2000 dolariem reala cena pec amortizacijas un nolietojuma un nobraukuma aprekina. Auto nopirka uzreiz pirmais, kas skatijas un brauc vel sodien neskatoties uz visu un ir apmierinats. Secinajumus izdariet pasi. Visu cienu Japaniem.
viesisss
@ 30.jūlijs 2004 0:00
BMW 318
1984
Novērtējums: 7
Palasiiju aprakstus, izdomaaju ka jaauzraksta par savaa mashiinaam ar.
Taatad pirmais auto - BMW 318i 84. gada. Tika iegaadaats 1995. gada oktobrii un braukts liidz 2001. gada vasarai. Iegaadajoties noskreejiens uz odometra bij ap 135 000 (njemot veeraa mashiinas staavokli un turpmaako ekspluataaciju, iespeejams ka taisniiba). Pa shiem gadiem nobraukti ap 120 000.
Par mashiinu: pilniigs baazes apriikojums, iznjemot el. spoguljus nekaadu ekstru nebija, kaarba ar mehaaniskaa 4 robi, tachu tiinim kas tikko nolicis tiesiibas un no moskvicha iekaapis sitajaa aparaataa tas bija kosmoss. Pirmo pusotru gadu, kameer nepaargaaja Ubergonscika dullums auto tika griezts liidz ierobezotaajam, absoluuti nepiecieshams bija visiem ieraadiit utt. Bet nu tas paargaaja.
Par ekspulataaciju - labaakaa mashiina kas man jebkad ir bijusi. Neskaitot regulaaraas apkopes, sveces, filtri, ellja (par ellju runaajot arii paardodot veel joprojaam dzineejs to neeeda un no mainjas liidz mainjai nevajadzeeja pieliet) remontu bij ljoti maz.
Motors - cetri cilindri, mehaaniskaa sprice. Pa visiem gadiem, vienreiz vajadzeeja sprici piereguleet un viss. Iznjemot elljas mainjas un logu mazgaajamaa pielieshanu haubi valjaa neveeru.
Ritoshaa - pa visu laiku naacaas nomainiit sho un to prieksheejaa piekaree, kopumaa uz kaadiem Ls 150.
Citas lietas - nomainiits izpuuteejs, piekraasots spaarns.
Benziina pateerinjsh - trase 7L, pilseeta ap 9L. Nu ja tieshaam mina, tad pilseetaa madx vareeja dabuut 11.
Tachu laiks dara savu (mashiinai jau bija 16 gadu) un saaka jau pastiprinaati liist aaraa ruusa, amortizatori bija jau praktiski beigti, saak grabeet sajuuga izpiedeejgultnis. Bija laiks mainiit auto, jo pasham gribeejaas kaut ko komfortablaaku, ar stuures pastirpinaataaju, el. logiem un citaam patiikamaam lietaam, kaa rezultaataa tika iegaadaats 91. gada 525, bets jau cits staasts.
Veerteejums - ekspluataacijas un remontu zinjaa 10+
Njemot veeraa papildapriikojuma pilniigu neesamiibu - kopaa 7.
mefisto
@ 28.jūlijs 2004 0:00
Volkswagen Passat
1990
Novērtējums: 7
Manam auto priekšējā panelī ir oriģinālie skaļruņi, kas plarkšķ un blarkšķ. Priekšējās durvīs ir lādes, tādēļ tajās nevar ierīkot skaļruņus. Vai kāds varētu ieteikt, ar kādiem skaļruņiem varētu aizvietot paneļa skaļruņus un vai būtu jēga likt skaļruņus aizmugurējās pasažieru durvīs?
Tā visā visumā autiņš pa bedrēm grab, bet toties lēts remonts.
Jansons
@ 26.jūlijs 2004 0:00
Audi 80
1991
Novērtējums: 8
Nu taa, gribeejaas padaliities pieredzee par manu Audi 80 diesel. Mashiiniitei nav nekaadas vainas, cinkotaa virsbuuve, taadeelj neruusee, baltaa kraasaa (mana miiljaakaa), nobraukums 150.000 km (nezinu vai pareizais, tachu motoru dabuuju nomainiit jau peec meenesha - izpuuta fortkameru). Visaa visumaa nesuudzos arii par ieksheejo apriikojumu (nav jau protams elektriskie logi un elektriskaa luuka, tachu parastaa luuka ir un es nesuudzos). Vietas salonaa arii ir daudz, man 2m chalim sanaak pie stuures seedeet gandriiz vai ar izstieptaam kaajaas, nevienaa citaa mashiinaa nav tik briivi, ja nu vieniigi iznjemot ZAZ 968M : ).
Kad mashiinu pirku, tad ieprieksh ar to bija braucis viens vecs viirinsh un kopis jau nu par visiem 100%. PAt magji ar cd bija ielicis un krutaas tumbas aizmuguree. Taa ka braucu un priecaajos. Protams reizeem jau tas diizelis uzdzen depresiju, tachu raaviens arii nav no tiem sliktaakajiem (vieniigi pirmais robs taads neatsauciigs). Taa ka shii pagaidaam ir labaakaa mashiina kas ir nokljuvusi manaa iipashumaa. Varbuut veel kaads vareetu padaliities pieredzee tieshi par sho modeli (veelams arii diizeli - kaadas vinjaiem ir raksturiigaakaas probleemas, ar ko jaareekinaas). Paldies !!!
Putnz
@ 22.jūlijs 2004 0:00
Audi C4
1991
Novērtējums: 8
rakstiisju iisi, lai piedod kritikji. taa nu sanaaca ka kaut kas iekoda un viena C4 vietaa ir cits C4, jeb Audi100.
Gribu teikt dazjus vaardus uz atvadaam. Nobraucu 3,5 gadus no tiem 3 ar gaazi. Probleemas bija visaadas par to jau rakstiiju ieprieksj.
gribu atziimeet fantastisko ilgmuuziibu motoram, jo objektiivi jaaveertee bija nobraucis jau ap 500.000 km!kompresija un eljas spiediens absoluuti bez probleemaam... pat sajuuga disks domaaju originaalais... nu nav tur neviens nagus baazis.
taatad kad nopirku uz odometra bija 200.000km reaali saliidzinot (neteiksju ar ko) tas skaitlis bija vismaz X 2!!!!
nu tad ieprieks mineetaas suudziibas, jeb aprakstus uzskatu par normaalaam... :)
taatad izturiigs, neruusee, eerts, elja nekur netek.... nepatika nabadziigais apriikojums. detaljas bez maz vai ieguustamas jebkuraa laikaa un vietaa un resurs nav nemaz tik mazs, ja njem veeraa patiesos noskreejienu.
vaacu masiiniiteem ir viens defekts ar reaalo noskreejienu aarkaartiigi gruuti ieguut... kaa rezultaataa zeelabas par vaajo izturiibu.. kaut gan varbuut vajadzeetu otraadaakk..
sisru(vulgaris)
@ 22.jūlijs 2004 0:00
Mazda 626
1986
Novērtējums: 7
Šis bija mans pirmais autinsh dzīvē. Bija jo beigās vairāk sanāca remontēt nekā braukt. Nopārdevu.
Mazda 626, '86 gada, automāts, 2.0 karburātors, sedans. Aprīkots tīri labi: elektrtiskā lūka, centrālā atslēga, samta salons, visi logi elektroniski, audio, gigitālais pulkstenis stūres pastiprinātājs, stūres augstuma regulēšana. Vislabāk man patika, ka vadītāja sēdeklis regulējas vismaz piecos dažādos veidos.
Autinsh tika iegādāts pirms 2,5 gadiem pa 900$ ar 250 tk noskrējienu. Iespējams ka bija kruķīts bet mans meistars pārliecinošus pierādījumus tam tehniskajā un vizuālajā zinjā neatrada. Arī pēc csdd datiem vismaz tos piecus gadus kamer autinsh bija LV neizskatijas ka nobraukums butu krukjiits atpakalj. Kopā pa shiem 2,5 gadiem ar savu mazdinju nobraucu kadus 40 000 km. Pievīla tikai kadas 2 reizes, arī par laimi tikai pilsētā. Vienreiz izbeidzās benzīna sūknis, otrreiz karburātorā pludinsh iekērās.
Par remontiem: uzreiz pēc iegādes vajadzēja savest nedaudz ritosho kartiba:
1 lodveida atbalsts, paris putekljgumijas, vel tur kkaadi 4 stieniishi ar buksēm. Vajadzēja nomainīt vidējo izpūtēja trubu un citu bāku, jo vecā bija caura kā siets(slimība shim modelim, rusē nezēlīgi) + eljas un filtri.
Kopā pirmais remonts izmaksāja ~150 Ls. Tad gadu braucu bez bēdu.
Pēc tam sākās: aizmugurē atnirdzās bremzes, nosprāga benziin sūknis un aizdedze, karburātorā iekjērās pludinsh, vajadzēja pārlasīt visu prieksheejo ritosho jo kaa sāka kljimerēties garvienu vietu sabira kkur citur. isak sakot pusotra gada laikā viss pa biskinam bira nost. kopā pa 2 gadiem saliku autinjaa ap 500 Ls.
Vienigais kas nepievīla bija motors un automātiskā kārba. Motors gan ēda ap 1l eljas uz 10 k bet tā citu problēmu nebija, ziemā leca ar 1 reizi. Automātiskā kārba par brīnumu strādāja ideāli. Rāviens bija netipiski labs prieksh tik vecas kārbas un motora. Vismaz meistars par to kārbu brīnijās ka shii tik ilgi turot. kad nopārdevu autinju bija gandriiz 300 tk jau noskrējis. sēņotājs arī nekāds neesmu. taa kaa spriediet pashi par karbas izturību...
+ salīdzinoshi labs aprīkojums
dinamiska uz shosejas un pilsētā
izturīga automātiskā kārba
ērti sēdekļi
lētas detaļas, arī šrotos visu var atrast
nekas salonā negrab
mīksta gaita
- daudz ēd benzīnu prieksh shodienas 11 l pa pilseetu. 9,5 -10 l pa shoseju. vidēji 10 l brauc kā gribi, arī sēnjojot vai visu laiku spiezot liidz 4,5 rpm.
auto vecums tāpēc arī biežie remonti
bākas rūsēšana, ielikta bija pilniigi neruuseejusi no diizelja un pēc gada jau pilna baaka ar ruusu un muuziigi degvielas filtrs pec 2000 km jaamaina.
virsbūves dizains konkrēti novecojis, stūrains
kopumā man par autinju ir pozitīvas atminjas. kā nekā pirmais autinsh. kas tik kopaa nav piedziivots...
vecs autinsh ir vecs autinsh neatkariigi no modelja. visu jau nekad nenomainiisi. (saku pec pieredzes, draugam ir audi coupe taa pasha gada, nopirka labaa staaavoklii, 6 meeneshus viss bija ok un tagad viss pec kartas saak birt nost) labak piekrat naudinju un nopirkt jaunaaku vai arii mekleet labaa staavoklii.
MiX
@ 21.jūlijs 2004 0:00
Peugeot 307
2003
Novērtējums: 8
Peugeot 307, 1,6 benzīns. Pirkts jauns pirms gada. Tagad nobraukti ap 20 000 km.
Tātad - auto ir ar piecām durvīm, manuālā ātrumkārba, ABS, air bag priekšā vadītājam un pasažierim, ir kondicionieris, CD ar vadību pie stūres, priekšā elektriski logi, elektriski/apsildāmi spoguļi. Cena Ls 9680. Maksimālais ātrums, reāli pārbaudīts Vācijā uz bāņa, drusku virs 185 km/h.
Uzrāviens tieši pietiekams, lai normāli apdzītu fūri, kas kustās 90 km/h. Ar normāli ir domāts, ka, ja apdzen objektīvi gana drošā situācijā (pretimbraucošais, ja arī ir redzams, tad reāli tālu), tad nav jāuztraucas par jaudas trūkumu. Taču, ja svarīgi ir vienmēr no krustojuma aizlidot pirmajam, tad, protams, vajag citu mašīnu. Braucot īstos kalnu ceļos (Alpos) gan uzrāviena vairs nav nekāda, bet tajā pat laikā no punkta A uz punktu B arī kalnos aizbraukt nav problēma. Degvielas patēriņš nav ļoti liels, bet arī nav speciāli ekonomisks. Jāteic, ka neesmu mēģinājis ļoti precīzi to noteikt, bet ir sajūta, ka Rīgas satiksmē tuvojas pat 10 litriem uz 100km. Laikam tam 1,6 motorītim nav nemaz tik viegli vilkt salīdzinoši pasmago auto - pilna masa 1693kg.
Priekšā vadītājam un pasažierim ir ļoooti daudz telpas. Tā kā esmu pagara auguma, tas man nav mazsvarīgi. Agrāk braucu ar vidējās klases auto, kur bija krietni saspiestāk. Dažreiz 307tajam pārmet saspiestību aizmugurē, bet domāju, kas tas īstenībā ir mazāk objektīvs pārmetums, cik nelielas saspiestības sajūta, ja nule kā pārsēžas no priekšējā sēdekļa. Tā kā nevedu lielas mantas, tad bagāžnieka lielums man ir pilnīgi pietiekams. Viss aizmugurējais sēdeklis gan kopumā, gan pa daļām ir nolaižams un arī izņemams pavisam.
Sēdēšana ir nedaudz kā minivenā, t. i. var sēdēt visai augstu. Gaumes lieta, bet man šāda sēdēšana ļoti patīk. Priekšējais stikls ir milzīgs, bet tā balsti mēdz traucēt sānskatu, piemēram, izbraucot uz galvenā ceļa. Tā laikam viena neizbēgama problēma, kas "pārņemta" no miniveniem...
Mašīna ir ļoti stabila pie jebkura ātruma. Balstiekārta ir pacieta, stūrēšana precīza, stūre ļoti viegla. Auto ir diezgan kluss arī pie paliela ātruma. Ātrumu pārslēgšana ir normāla - neesmu ievērojis ne ko nedz speciāli sliktu, nedz speciāli slavējamu. Varbūt ir daži auto, kuriem robos var ielikt vēl vieglāk, bet nedomāju ka tā ir problēma. Par ārējo dizainu neko neteikšu, jo katrs tāpat zina, kā izskatās 307tais. Salons un panelis nav nekāds luksus, bet panelim lietotā plastmasa ir pamīksta (tātad vismaz pagaidām negrab) un visai patīkama. Uz paneļa papildus tam, kas ir visiem auto, var redzēt eļļas līmeni (pie izslēgta dzinēja), ārējo gaisa temperatūru, datumu u. tml. niekus. Liela "cimdu kaste", kas, ja ieslēdz kondicionieri un pagriež attiecīgu vārstu pašā "bardačokā", ir pārvēršama arī par ledusskapi.
Ir arī bijušas šādas tādas problēmas. Vispār 307tajiem laikam jau ir izveidojusies visai slikta slava kvalitātes ziņā. Manējam pa šo laiku nav bijis neviena nopietna defekta (trīsreiz nospļaujos…), bet daži, konkrēti trīs sīkumi. Tiesa, jāņem vērā, ka, ja neskaita atsevišķas situācijas, braucu mierīgi. Tātad ne ar ko ekstrēmu šo auto neesmu pārbaudījis.
Jau no paša sākuma pagrieziena rādītājs pēc straujāka labā pagrieziena, automātiski slēdzās kreisajā stāvoklī. Lauva auto kaut ko tur regulēja vienreiz, regulēja otrreiz, regulēja trešreiz. Tas līdzēja uz pāris nedēļām, un sāka jau kaitināt. Bet man vienreiz paveicās, kad šī "burvīgā" svira nez kāpēc iesprūda un bez manas īpašas piepūles salūza tā, ka pat no sevis vairs atpakaļ neslēdzās vispār. Nu tad to nomainīja garantijas ietvaros, un nu jau trīs mēnešus par pagriezienu problēmām vairs nav jādomā.
Otrais - ziemā iesprūda vienas aizmugurējās sānu durvis. Vairs vaļā nenāca un viss. To servisā ātri sataisīja, un problēmu vairs nav.
Trešais un patlaban kaitinošākais. Priekšā zem radiatora ir idiotisks plastmasas aizsargs, kas laikam nav īsti pieskrūvējams. Kā to pieskrūvē, tā pēc laika tas atkal ir pusnokritis un pretīgi grab. Līdz ar to ir sajūta, ka vienas stulbas detaļas dēļ it kā viss auto grab. Salonā un citur nekādu graboņu neesmu konstatējis. Tiešām nezinu, vai servisā to aizsargu vienkārši nejēdz kā nākas pieskrūvēt vai arī tas vispār nav pieskrūvējams.
Apkopojot: ja spriež pēc šī viena eksemplāra, šis ir diezgan labi aprīkots, ērts un glīts auto ar ikdienas lietošanai solīdiem braukšanas parametriem par tiešām ekonomisku cenu. Ēnas puse ir salikšanas kvalitāte, kas vismaz sīkumos izpaužas kā nepietiekama. Domāju, ka par to divas acis var nomest - īsti attaisnojama šāda paviršība nav. Tāpēc kopvērtējums 8.
Pūķis
@ 20.jūlijs 2004 0:00