Toyota Corolla 1.6 16V Liftback
1994
Novērtējums: 9
Toyota Corolla Liftback 1.6 16V, 1994. gads, Latvijā no 2000. g., tāpēc ritošo esmu salabojis pa jaunu.
Esmu ļoti apmierināts ar šo auto un piekrītu par rezerves daļu padārgumu, bet reto nepieciešamību tās mainīt! Ietilpība, labs CD audio, viegla braukšana arī sievietēm utt. Eļļu gan 1 l uz 10 tūkst. sanāk pieliet. Mans degvielas patēriņa rekords (Talsu braucieni uz 100-110 km/h, 2-3 cilvēki) ir palīšana zem 5.5 litriem, bet ziemā pilsētā ir 7-8 un pat 8.5l. Ņiprs ir šis vāģis tik tiešām, jo, lai arī nebūdams trakotājs, es bieži vien nokaunos par riepu nokaucināšanos pie luksofora... )
Ja tuvākajā laikā dabūšu darba auto, nāksies smagu sirdi pārdot - tikai labiem cilv. un tāpēc interesentus- LB fanus aicinu pieteikties: egilss@one. lv
egils
Egils
@ 18.jūlijs 2004 0:00
Citroen C2
2003
Novērtējums: 9
Šeku reku pirms mēnesha izdomaaju aiziet uz Citroen jauno modeļu prezentāciju, kā nekā ljoti ieinteresēja mazie "mopēdi" - C2 un C3. Jau pie ieejas izdala anketas, kuras aizpildot un nododot, bija iespēja laimēt C2 un C3 uz veselu mēnesi......
Nu man par lielu pārsteigumu, biju viens no veiksminiekiem un laimeeju vismazaako - C2.
Konkrētais modelis bija visbagātak aprīkots ar visādām extrām: klimats, borta compis, el. logu pacēlāji, el. stūres past., el. apsildāmi un regulējami spogulji, kurus var arī elektriski pielocīt, sēdekļu apsilde, miglas lukturi, Radio ar CD un protams ka 4 drošības spilveni. Starp citu bija interesanta lieta kaa lietus sensors. Ā, un galvenais jau bija 1.4 HDi dīzelīc ar 70 zs un manuālo kārbu. Nu sālsim ar interjeru - praktiski visapkaart visas detaļas bija no plastmasas, kura nebija no tam kvalitatīvākajām - ļoti cieta ar diezgan nekvalitatīvi nostrādātam malām. Priekšējais panelis bija ļoti ergonomisks - viss atradās savās vietās un bija labi saprotams. Panelis bija digitālais, un protams, ar tahometru. Borta kompjuuters parādīja saakot ar degvielas patēriņu, beidzot ar km rādījumu, cik veel var nobraukt ar bākā esošo d- degvielu. Īsi sakot, arī klimatkontrole bija ar podzinju vadību.
Patēriņš principā sakrita ar rūpnīcas dotajiem, proti, vidējais bija 4.1 - 4.5l uz 100km. Pilsētā ar manu braukšanas stilu ta bija liidz 5l/100km; ārpus pilsētas 3.2-3.5l/100km braucot ar ātrumu tieši 100km/h. Tā kā degvielas baakas lielums bija apmēram 36 litri, tad naudas izteiksmē tas sanāca ap 15 latiem. Ar pilnu bāku es varēju nobraukt 750-850km (super cipari - ar 15 latiem var nobraukt gandrīz tūkstoti). Tik reti es vēl nekad nebiju apmeklējis DUSus
pats moorīc bija gana kluss gan ārpusē, gan salonā, kaut gan pēc mēneša jau parādījaas aukstam motoram kaut kaadi blakus "zvani" - gandrīz kaa golfa dīzelis rūca no rītiem, pieš''kiļot pirmā takts pēdējās dienās bija diezgan asa - man radās iespads, ka tieši šie 1.4l HDi ir ar samērā mazu resursu. Arī man kaut kaa nepatika situācijas, kad pilsētā braucot un uzsākot kustību, kauč kā motorīc nekāpināja apgriezienus kādu brīdi. Tā kā shim auto bija common rail dīzeļdzinējs, kuram pie gāzes pedāļa nav trose, bet gan elektronisks devējs, tad iespējams tas bija neprecīzs. Lai nu kā, bet elektronika šim autinjam pija nejēgā pārbāzta.
Lietus sensors brīžiem darbojās perfekti, brīžiem vai nu pa lēnu, vai arī pa ātru(reiz tika auto vasks uz stikla un tad tik sākās podi, jo slotiņas ar 3 kosmisko bez maz vai strādāja)
Elektriski pielocāmie spoguļi bija interesanta lieta, protams, praktiska. Kaut gan vienreiz gadījās štelle - pēc auto nomazgāshanas pēkšņi viens spogulis locijās pilnīgi pretēji, bet nu paspaidīju podzinju un viss oki.
Arī stūre pēc iedarbināšanas dažreiz bija ļoti "smaga" kādu brīdi, līdz sāka darboties tas elektromotors(stūrei).
Turpinot tehniskās nianses, auto apakša bija reti neaizsargāta - pārklāta tikai ar grunts krāsu, pat salaidumu vietas nebija ar mastiku apstrādātas
Izplūdes sistēma, cik nu redzēju, sastāvēja no 2 daļām - katalizatora/kvēpu filtra un garas caurules kopā ar pēdējo "bunduli" - tātad diezgan sālīti maxā pēdējais posms.
Piekare bija diezgan pacieta. Auto ir tīri pilsētai, jo nebija stabils uz grants ceļiem vai arī uz līkumainiem bedrainiem ceļiem/ielām dēļ savas īsās riteņu bāzes.
Labs kontrasts bija skatoties uz mēmākā izmēra aizmugurējā tilta sailentblokiem un mazajām "pildspalvas" izmēra atsperītēm : D
Secināju, ka šis auto ir kā radīts pilsētai, tā arī šosejai (vēlams gludai), mazais patērīņš un arī mazā transportlīdzekļa nodeva - 12ls gadā arī priecēja, arī n- tās extras bija labs moments.
Negatīvais - šim franču auto ir kvantitāte, bet kvalitāte pieklibo(diemžēl). Auto ir 4- vietīgs "bez bagāžnieka". Arī cena ir diezgan augsta - bāzes versija sākot no 12'000 EUR, mana konkrētā versija ~14'000 EUR (iespējams, nemaz visas extras neesmu uzskaitījis).
Nobeigumā varu teikt, ka šis auto noteikti pievilina ar savu izskatu un bagātīgo aprīkojumu - šaubos, vai par tādu naudu varētu dabūt golfu vai boru, vai citu vācieti kaut vai ar kondicionieri - bet nu tur ir atkal kvalitāte iekš "parasta pelēka autiņa" ar kretīnisku tukšumu instrumentu panelī zaļā vai violetā nokrāsā....
Uzrāviens šim autiņam bija diezgan iespaidīgs, jo kā nekā lielais 150 Nm griezes moments jau pie 1750 apgr/min pret nepilniem 1400kg (pilnā masa). Pa šo mēsesi paspēju pārsteigt pāris autovadītājus, kas ar jauniem nožēlojamiem 1.6 daudzvārstu benzīna nemotorīšiem gribēja atlaist "kingu". Ā, un interesants fakts man pēc atklājās tas, ka ja braucot apmēram uz 100km/h vajadzēja apdzīt, nebija jēga likt 4 "robā"
Bet nu autiņš ir atdots (nedaudz apskādētspēdējā dienā), tad nu es atkal iesēdīšos savā BMW E30 316 (vismaz pārliecinošas vērtības) un lieshu "nedaudz" vairāk iekšā beņu: (,
Atzīmi ieliku 9, jo 10 būtu par augstu. Pieņemu, ja auto būtu man ilgāk, atzīme varēti kristies tieši iespējamo tehnisko problēmu dēļ.
Modricimus
@ 16.jūlijs 2004 0:00
Saab 900
1970
Novērtējums: 9
Es vēlos pirkt SAAB 900 Coupe par ~4000EUR ar automātisko kārbu, jo man patīk tā dizains un komforts. Cik es skatījos lietoto auto sadaļā, par tādu naudu var dabūt 1994-95. gada autiņu. Protams, ka es gribu pēc iespējas jaudīgāku, bet arī tādu, kas pārāk daudz neēstu degv. (jo gribu to izmantot katru dienu). Tādēļ es plānoju to pārtaisīt arī uz gāzi. Cik es saprotu, iespējami jaudīgākais dzinēja variants ir 2,3i Turbo, bet vājākais ir 2,0. Varbūt kāds varētu ieteikt kādu auto man labāk pirkt? (esmu kaut kur dzirdējis, ka gadījumā, ja turbīna, tad ar gāzi braukt nevar - vai tā ir?).
Gosha
@ 6.jūlijs 2004 0:00
Daewoo lanos
2001
Novērtējums: 9
Sveiki! Grību izdalīties ar savu pieredzi, turklāt pār DAEWOO nav nevienas atsauksmes.
Gadās tā, ka mūsu ģimenē, ekspluatējas divi DAEWOO LANOS automobiļi. Viens 1997. gada ar1.5L dzinēju 86 ZS., bet otrs 2001., ar 1.6L-16v, 106 ZS.
DAEWOO- LANOS sāka ražot 1997. gada NEXIA vietā un pavisam nesen tika prezentēts jauns modelis LACETTI. Latvijā to tirgo ar CHEVROLET emblēmām. LANOSi mēdz but trīsdurvju, piecdurvju un četrdurvju. Dzinēju klāsts nav tik liels 1.35, 1.5, 1.6. Latvijā pats izplatītākais dzinējs ir 1.5L. Pār mūsu autiņiem: pirmais tika nopirkts jauns salonā 2001. gadā pār 5000Ls, bet otrs ir piedzīts no Vācijas pār 3500USD. Uz šo brīdi latvietim ir 95 000 km noskrējies, bet vācietim 145 000 km. Automobiļi katru dienu tiek intensīvi ekspluatēti un problēmas nesagādā. Ik 10000 km veicam tehnisko apkopi ( aptuveni 50Ls) pie dīlera. Starp citu, DAEWOO automobiļi nav tik izplatīti, bet Rīgā ir trīs specializēti servisi un ar rezerves daļām problēmu nav. LANOS ir uzbūvēts uz OPEL ASTRA bāzes un ritošas daļas detāli ir vienādi.
Mūsu automobiļiem ir atšķirīgs un muļķīgs aprīkojums. Vācietim ir divi drošības spilveni un vairs nekādu ekstru!!! Pat tahometra nav!!! Kad pirmo reizi pabraucu ilgi nevarēju saprast kas man trūks. Ietaupīja korejieši!!! Otrs LANOS ir ražots Polijā, un ir krietni labāk aprīkots. Viņam ir tahometrs, regulējama stūre, el. logi, bet nav spilvenu.
Drusku par braukšanu. Automobiļi ekspluatējas pārsvara pilsētā, ir viegli vadāmi, dinamiski un ir diezgan ērti. Pārnesumus var pārslēgt ar pirkstiem. Salonā ir pietiekami vietas. Ļoti nepatīkams ir trokšņu līmenis braucot, it īpaši pa sliktu ceļu, jo skaļi strādā piekare. Bet ar laiku es samierinājos, tas taču nav Mercedes. Runa, ka 206. lauveni ir vel skaļāki (un dārgāki). Vel pie negatīvām īpašībām var atnest degvielas patēriņu pilsēta līdz 10 litriem, trasē 7 litri. To var samazināt, bet man patīk braukt ātri.
Maksimālais ātrums 1.6 LANOSAm ir 185 km pēc spidometra, ātrāk neiet.
Par izmaksām. Jaunajam LANOSAm 95000 km laikā ir mainīti (neskaitot reglamenta darbus) stūres uzgaļi(25ls), bremžu kluči priekšā un aizmugurē( neorig.10ls , orig. 25ls), slāpētājs ( 45ls), aizmug. bremžu cilindri (15ls) un viss. Diezgan biezi jāmaina lampiņas. Pār trim gadiem ir izmainīti gandrīz visi. Pārējais pagaidām darbojas, ceru, ka darbosies arī turpmāk. Nesen tika izieta tehniska apskate ar 0 vērtējumu.
Otrajām LANOSAm ir līdzīgi, tikai drīzumā jāmaina amortizatorus (25ls).
Kopumā var konstatēt kā LANOS ir uzticams automobilis.
Plusi: lēts, diezgan skaists, izturīgs, dinamisks.
Minusi: paskaļš, nav prestižs.
mikola
@ 2.jūlijs 2004 0:00
Subaru OUTBACK 2.5
2002
Novērtējums: 9
Jaa, palasot citu marku piedzivojumus naakas secinaat ka Subars ir gandriiz ideaals. Man tagad 72 000 un neatceros nekaadu nopietnu probleemu.
Servisi padaargi, bet laikam taapeec nav nekaadu citu probleemu. Benziinu eed normaali, kaadi 10 litri aarpus pilseetas, ja netrako. Salons paskals un amortizatori pacieti, bet netraucee. Vieta salonaa pietiek visam, tikai vadiitaajam ir pasvaki. Audio nevisai, bet ja traucee var ielikt ko- vien- gribas
Pa lauku celiem var braukt tikpat aatri cik pa asfaltu, 90 graadu liikumu uz grants cela ar 60-70km/h iznem bez nekaadam probleemaam un izsliideesanas. Blakusseedeetaaji parasti grib piespraadzeeties ar savu un manu jostu reizee, jo rallijs sanaak pamatiigs : -) Man nepatiik ralliji, bet ar sito auto savaadaak braukt ir gruuti. Dublos un sniegaa iestidzis neesmu.
Kopsavilkumaa: ja vajag visurgaajeeju pilseetai un laukiem, praktisku, bez ekstraam un var atlauties iziet subara teh. apskates ik peec 12 500 km - loti labs auto.
P. S. gandriiz aizmirsu - priekseejie lukturi nemazgaajas, tas ir diezgan caabiski, biju pieradis pie Volvo eertiibaam. Taa ka ja naktii iznaak izbraukt no meza, jaaiet lukturi tiiriit.
edzis
@ 2.jūlijs 2004 0:00
Honda Accord
1997
Novērtējums: 9
Man ir notikusi nepavisam labs starpgadījums ar manu Hondiņu. Viss sākās ar to, ka sāka svīst ciet logi... Aizvedu es savu draudziņu uz remontu un tur izrādījās, ka pilnīgi sabrucis ir tāds daikts kā "Pečka dļa radiatora". Sākām meklēt cītīgi šo brīnumu pa šrotām, veikaliem un visiem iespējamiem centriem. Visur bija noraidoša atbilde. Citiem modeļiem un gadiem ir, bet manai nav! Tagad nāksies šķirties vismaz no 300LVL. Bēdīgi, taču es fanoju par šo mašīnu. tā ir ideāla, ja tikai neskaita šo oooops.
Varu minēt arī dažus iemeslus kāpēc tā notiek. Tosols priekš mašīnas ir lamu vārds un tā kā es šo mašīnu nopirku jau lietotu, izrādījās, ka tanī nebija liets iekšā nekas cits izņemot tosolu. Esiet uzmanīgi un labāk iegādājieties dzesēšanas šķidrumus, kas ir piemēroti tieši jūsu mašīnām.
Pelīte
@ 1.jūlijs 2004 0:00
Nissan Primera
1992
Novērtējums: 8
Nissan Primera 2.0 dīzelis - autiņš tiem, kas vēlas ātri braukt un ekonomēt.
Protams - ar parasto dīzeli no vietas neuzsprāgsi līdz simtam dažās ekundēs, bet, ieskrienoties ārpus pilsētas, visi pilsētas raustītāji- gāzētāji paliek ēnā. Jo mašīna labi turās uz ceļa un uz 150 var braukt bez bēdas. izpiesis esmu 190.
No rītiem braucot uz darbu, kā es saku - "darba ātrums" - ir 130 km/h, bet nekad neesmu sarēķinājis degvielas patēriņu vairāk par 6 l uz 100 km.
Esmu dzirdējis cilvēkus runājam, ka šīm primerām ir izturīgi motori, ko es varu arī apstiprināt, jo vairāk nekā 2 gadu laikā nav bijis nekādu problēmu. Turklāt to nopirku dauzītu, jo motora pārsegam abos sānos ir ieloki, kas liecinot, ka tas bijis saliekts - tātad ar priekšu kaut kur ietorpedēts: )
Motorā pirmo gadu lēju Schell Helix Ultra, bet beigās konstatēju, ka tas tomēr ir nedaudz par dārgu, tāpēc pārgāju uz Schell Helix Diesel. Braucu ap 10 000 km līdz katrai eļļas maiņai un šā ceļa laikā uzleju ap 100-200 ml eļļu.
Mīts ir tas, ka tiek daudzināta dārgā ekspluatācija. Piem., Bosch filtru pērku par 4,5 Ls, tāpat arī degvielas filtrs nav nekāds dārgais - vienreiz mainīju un secināju, ka lētāks par audi 100 filtru (jo tāda mašīna ir brālim).
Pa diviem gadiem esmu nobraucis 100 000 km. Esmu nomainījis bremžu klučus, dažādas bukses, vienu stūres pirkstu un priekšējos amortizatorus. Tie maksāja 28,5 gabalā (Kajaba) - padārgi laikam ir, bet es nesūdzos: )
Pašlaik taisos nomainīt abas zobsiksnas, kas bez darba maksā 15 Ls (abas), kā arī priekšējam ritenim tā saucamo plauktu - tas gan bleķo 35 Ls. Golfiem esot kudiiii lētāk: ) Bet es saku, ka tādēļ golfu nemainitu pret nisanīti - tā viņu sauc mana draudzene: ))
Un vēl - viena hroniska slimība gan laikam ir, kā man ir stāstījuši "Spečuki" - ventilācijas sistēmai strādā tikai 4. ātrums, un pie vainas ir shēma, kura lietota maksā ap 15 Ls. Ā - un vēl - 2 gadu laikā esmu nomainījis 3 sajūga troses, jo tās, laikam kaut kur berzējoties, trūkst. Un šis prieks kopā ar darbu maksā ap 10 - 15 Ls. Kā kurā servisā: )
Salons ir ļoti patīkams - ergonomisks un ērts. Labi strādā elektriskie logu pacēlēji. Esmu novērojis, ka šī vecuma audi, ja tādi ir, kustās tā, it kā ceeltu pāris tonnas... :)
Plusi:
1)Mazs degvielas patēriņš;
2)labas gaitas īpašības;
3)izturīgs un kluss motors (ņemot vērā, ka mašīna ir 92. g. ), lec kā kumeļš pat pie -25 grādiem;
4)samērā liels bagāžnieks priekš sedana.
Mīnusi:
1)liels apgriziena rādiuss - sagādās galvassāpes jebkuram, kurš gribēs ātri apmest uz ceļa ripā: );
2)nestabila elektroinstalācija - kontakti apkusuši no sliktu savienojumu vietām, tāpēc samērā bieži sanāk nomainīt kādu lampiņu. Taču iespējams, ka iepriekšējie saimnieki kaut ko salaiduši dēlī... ; Esmu dzirdējis, ka neiesaka šim modelim likt āķi, jo piekabes papildagaismojums var būt nopietns pārbaudījums: )
3)grūti trāpīt piektajā robā, jo kārbas tiešām laikam nav tās labākās, kā jau teikts citos komentāros, bet ārā gan nelec (varbūt - vēl nelec: )) )
rt25
@ 29.jūnijs 2004 0:00
Volkswagen Passat
1991
Novērtējums: 8
Tākā sencis nomainīja golfu pret sieru priekš darba dīzeli, un man adeva Passatu divi litri Šprice, 1990 gada novembris, gāja raibi dabūju mašīnu pirms tiesībām, braucu kādus četrus mēnešus jau bija tiesības, tika nodauzīta visa priekša, nolēmām sataisīt, jo mašina tika iegādāta tajā laikā kad latvijā bija tā nenormālā muita un pats galvenais nopirkām tad kad muita tiktu atcelta pēc mēneša, nopirkām pa 4600USD un pēc avārijas ieguldījām apmēram 1000 Ls, paveicās arto arī ka nebija jakrāso jo dabūjām bleķus praktiski identiskā krāsā, Plasmasu ir daudz to uzreiz varu pateikt un piķo tie plasmasi labi, motors labi kavēl nebija stipri aizķerts tikai ātrumkārbai bija neliela plaisa ko mierīgi dabuja ciet, nācās pirkt sākot no bampera lidz stiklam praktiski visu, izņemot bremžu diskus un vēl dažas sīkas lietas, tānu pa septembri passats bija atkal kaujas gatavībā, bija problēmas ar aķi(aķiem) biju nomainījis trīs aķus no veikala plaukta jau nebija, bet tā patās pusotra gada laikā tas nav normēli, beigās paņēmu un nopirku jaunu no veikala pa 44Ls.
Vienreiz agri no rīta braucot iedegās eļļas līmeņa lampiņa un parādījās metāliska skaņa apstājos tākā no mājām bija vairāk kā 130 km. nācās izmantot vietējo pakalpojumus, džeki ņēmās visādi mainīja dačikus vēl kautkur līda iekšā, kānevar atrast problēmu tānevar, nolēma viņi ka nevar atrast problēmu, vismaz sarunēju ka pie viņiem var atstāt mašīnu nākošā dienā ar senci aizvilkām pie savējiem džeki neko īpašu nedomājot paņēma izjauca motoru izskaloja salika un viss aizgāja, vēl nācās sajūgu atgaisot vairākas reizes tapēc ka bija slinkums nopirkt kautkadus pludiņus, tad vēl starters nobira, notādiem lieliem defektiem laikam viss.
pēdējā nedēļā tika ieguldīti 200Ls nomainīti bremžu diski aizmugurē, uzliktas kalotkas, aķis jauns iegādāts, un pēc servisa apmeklējuma trešjā dienā viens opiss izlīda man priekšā sanāca sitiens tik stiprs ka panelis vairs nav izmantojams.
Vadamība ļoti laba pa grunti sāk peldēt pie 140 apm., pa štrāsi 200 varēja izpiest.
Šofera vieta ir ērta varēju priekš sevis atrast labu regulējumu, ekstras el., lūka, spoguļi, ABS, velūra salons.
Tagad doma ir iegādāties 320i, vai 320 24V
kas
@ 25.jūnijs 2004 0:00
Volkswagen Golf 2
1989
Novērtējums: 5
Kad man bija 17 gadi faters dabuja otro golfu ar 1,8 mono, ar divām durvīm un tika iedots man lai mācītos braukt, pirmstam bija iedots zaz, kad pārsēdos biju kā paradīzē, ekstras nebija izņemot muzačka bija laba priekš tie laikiem, ar motoru nebija nekādas problēmas tikai visu vajadzēja savlaicīgi nomainīt, bija viena avārija apsardzes dzips ieskrēja kreisajā sānā nācās mainīt visu sānu tākā tas ir VW detaļas ir dabūjamas un var izvēlēties kura ir labāk saglabājusies. Tika mainīti bremžu klūči, tika noņemts katelezātors jo bija aizdambējies un uzreiz labāka skaņa palika un braukšana arī nedaudz izmainījās.
Braukšana priekš tiem gadiem man ar jaudu pilnīgi pietika, Kā jau sīkajam patika zīmēties un mierīgi varēja spolēt uz asfalta, nācās dzirdēt visādus pārmetumus no vecākiem cilvēkiem.
Komforts minimāls, bet ja skatās uz dinamisko pusi tad priekš tā laika bija labi.
Remonta ziņā šī mašīna bija ļoti izdevīga, ar to man ļoti paveicās.
Ieteiktu likt apakša panu lai nosegtu Karteri un vēl šo to, varākas reizes esmu palecies, vienreiz pat tik stipri kanorāvu panu untai panai bija riktīgas trīs strīpas kautkur apmēram divu mm dziļumā , pana ir noderīga lieta.
kas
@ 25.jūnijs 2004 0:00
BMW 325 CI
2001
Novērtējums: 9
Iepriekšējais auto bija 325 kupeja 1992 gads, tas bija arī bija viens no iemesliem, kāpēc izvēlējos nākošo tieši šo auto! Otrs iegādes iemesls bija visai banāls - iegādes piedāvājuma cena bija patiešām relatīvi zema, jo sanāca tā, ka saimniekam dikti vajadzēja piķi un viņš nometa kādus 4 K $ no cenas...
Pēc tieši divu gadu lietošanas ne brīdi nevaru nožēlot to par ko esmu izdevis savu naudiņu, ja nu vienīgi tas, ka nav īpaši gudri vizināties uz tādas naudas kaudzes ;), jo miljonārs nebūt neesmu ;)
Auto: 2001 g., BMW kupeja, 325, nobraukums iegādes brīdī 25 000 km, Latvijā pirkts.
PLUSI : 1. Tas ir BMW, prestižs un respektablums (lietoju šos divus pēdējos vārdus pozitīvajā nozīmē, nepārprast) (citu auto marku īpašniekiem neapvainoties, BMW nav vienkārši auto, tam ir kāda brīvības aura ;))
2. Visa iespējamā komplektācija, kas ir iespējama šim modelim, mehāniskā kārba (iespējams gaumes lieta), izņemot TV,
3. Jaudīgais dzinējs - 192 zs, un sešu cilindru skaņa, kas ir neatkārtojama BMW izpildījumā, dzinēja darbība ļoti elastīga arī pie 2000 - 2200 tk. apgr./min jaudas klātbūtne ir jūtama (salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli, kas atvērās tikai pie kādiem 2800-3000 tk. apgr. min)
4. Pārsteidzoša dinamika - 7,2 s 0 - 100 km/h, maks. testa ātrums 246 km/h, līdz 180 km/h pāatrinājums ir patiešāms zibenīgs, kas sagādā lielas raizes saskarsmē ar CP, turklāt pliki cipari vēl neko nenozīmē, bet ja sēdi pie šī auto stūres, tā ir pavisam cita sajūta. Nekad neesmu izjutis mazvērtības sajūtu apdzenot - JEBKURĀ ĀTRUMĀ
5. Relatīvi mazs degvielas patēriņš, t. i. 7-8 l ārpus pilsētas, 11,5 - 12l pilsēta, kas ir patiešām dabā nevis uz papīra - pie visai "smagas" kājas, ja runājam pa rekordiem - 6,2 l / 90 km/h Valmiera - Rīga. (jāpiezīmē, ka šis ir jaunākais BMW dzinējs ar divām vārstu fāžu maiņām uz katru sadaleni, kas nodrošina ekonomiskāku un efektīvāku dzinēja darbību)
6. Drošības sajūta - pirmkārt, uz slapja vai apledojuša ceļa, jo auto ir aprīkots ar visādām traction- control fīčām, otrkārt tīri no pasažieru un vadītāja viedokļa - 6 airbagi un augsta pasīvā drošība avārijas gadījumā (ADAC tests)
7. Skaists, dinamisks dizains, gan interjers, panelis, gan eksterjers, M- Sporta pakete - (visi buferi, sliekšņi, ādas beņķi ir savādāki kā standarta modelim)
8. M- Optika, Xenons ar mazgātāju - ļoti laba redzamība naktī, BMW markas automašīnās optika ir stiprā puse
MĪNUSI: (ārī tādi ir)
1. Aiz priekšējiem sēdekļiem vietas ir pamaz
2. Dažreiz uz ceļa pārņem maldīga ātruma izjūta un bieži vien var izjust lielummāniju ;)
3. 3er sērijas raksturīgā graboņa salonā (plastmasas u. c)
4. Pabraukt lēni ir apgrūtinoši pat pilsētā
5. Vēl viena lieta - tieši kupejā - par cik durvis ir bez rāmja, un stikls aizāķējā tikai augšā, bet gar vidējo "stoiku" ne tik labi, tad pie lielāka ātruma baigi skaļi vējš šalc un ir dzirdama asfalta skaņa ziemā, ja brauc ar šipiem, arī automāzgātuvē citreiz minimāli, bet zem spiediena citreiz iešļācas ūdens iekšā, vispār 3er vienmēr ir bijusi slikta skaņas izolācija, lietus laikā ar ūdeni problēmu NAv
6. Auto nav lēts un visu laiku ir nelieli sirdsapziņas pārmetumi, vai tomēr nevajadzētu braukt ar kautko lētāku
REMONTI: Par šiem diviem gadiem esmu nomainījis abas priekšējās "ķagas", sore nezinu latviski, kas nāk kopā ar visām buksēm un citiem pribambasiem, cena 120 LVL oriģinālās 2 gab, gultnis pakaļējais, cena 35 LVL, bet uzstādīšana 30 LVL, pāris reizes ir nācies apskādēt kādu stūri vai slieksni vai buferu - attiecīgi ir maksāts par krāsošanu, pulēšanu, Vairāk arī nav nekas daudz darīts, Protams, eļļa ik pa 9 tk km, 10W - 60, filtri, ā atcerējos, mainīju degvielas filtru, maita dārgs ap 60 LVL, jo viņš ar kautkādu tur pārsūces vārstu. Laikam arī tas būtu viss. Auto kalpo godam, nekādu problēmu nav.
IETEIKUMS: Iegādājoties šādu auto rēķināties: ar augstām CASKO izmaksām, 1200 EUR uz gadu BALTIKUMS, uz 18000 EUR pa LAtviju. Jāskatās vai auto nav bijis stipri sists, jo šādai mašīnai nāk līdz daudz patiešām daudz negatīvas blakusparādības, kas praktiski ir neatgriezeniskas, protams, remontējamas. Relatīvi augsti degvielas izdevumi, es braucu 30 000 tk gadā un mēnesī gribi negribi salasās 150 LVL. Policijas attieksme ir ar paaugstinātu trauksmes līmeni un ar 5 LVL grūti tikt vaļā. Cilvēkam, kas pārvietojas no punkta A uz p- tu B, neiesaku, un atuo ir pārvietošanās līdzeklis labāk iegādāties MB dīzeli, jo šis auto ir prasīgs arī pret braucēju, ciets sajūgs, prasa ļoti precīzu pārslēgšanos utt. Īsumā viss.
VĒRTĒJUMS: ieliku 9, jo 10 liktu BMW E46 M3 un FERRARI vai PORSCHEi ;), bez jokiem auto tiešām sagādā vadītājām daudz vairāk par vienkāršu pedāļu spiešanu un stūres grozīšanu, tā ir bauda braukt ar BMW un es to mīlu ;) ceru, ka arī jūs
Jautrais Bemberists
@ 16.jūnijs 2004 0:00