Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen GOLF III 1.9D 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Kad bija izmēģināti vairāki autiņi, kādā Rumbulas autoplacī mans skatiens apstājās pie tumši zila GOLF III dīzeļaparāta ar 1.9l parasto dīzeļmotoru. Ārēji izskatījās ļoti glīti - lai arī, protams, varēja atšifrēt, ka auto bijis uzsists un pēc tam sataisīts tepat Latvijā. 5 durvis bija tieši tas, ko meklēju.
Iekāpjot salonā, priecēja komplektācija - visi 4 elektriskie logi, elektriskie spoguļi, elektriskā lūka un pats galvenais - ļoti kopts salons. Pirmo reizi pielaižot, kļuva skaidrs, ka arī motors ir labs. Par to arī pārliecinājos pēc tam pārbaudot. Bija reālais noskrējiens 180 tkm (tagad ticu, ka auto ar šādu kilometrāžu ir jāizskatās kā jaunam!). Vienu vārdu sakot, kļuvu par laba dīzeļgolfiņa īpašnieku.

Braucu daudz un regulāri - vidēji mēnesī ap 3000 - 6000 km. Pusgads un nobraukti 30 tkm...

Īsumā par iespaidiem - GOF III 1.9D ir ņiprs auto, vismaz es ne reizi īsti neizjutu diskomfortu attiecībā par apdzīšanu vai ātrumu. Tajā pašā laikā vidējais patēriņš nepārsniedza 6l/100 km, kas mani pilnībā apmierināja.

Pirmā gada laikā nācās apkopēs ieguldīt 600. - Ls ( visi amortizatori, visas bukses, sailentbloki, jaunas riepas, lietie diski, bremzes utt. )
Nevarētu sacīt, ka hroniskas kaites - vienkārši man "paveicās" : ) - gala rezultātā autiņš tika sataisīts un tehniski bija bez neviena defekta. Lai arī padārgi.

Pēc tam gadījās iekļūt avārijā, savas vainas dēļ saskrējos ar smago. Tik traki jau nebija, taču KASKO aprēķināja remontu uz 1000, - Ls ... Tika uzlikta jauna priekša ar visām no tā izrietošajām sekām - "mīksti" bleķi utt.
Servisā, šķiet, samainīja ABS bloku, kā rezultātā sieva gandrīz iekļuva avārijā - bremžu šķidrums vienkārši braucot iztecēja. Nestāstīšu, kā tiku ar to procesu galā ( B. A. N. apdrošināšana un "VEĢI AUTO" serviss), taču ilgu mocību rezultātā VOLKSAUTO nomainīju lietotu ABS bloku par 75, - Ls ... Atkal padārgi, tomēr.

Kopsummā raksturošu šādi:

PLUSI.

Uzticams;
dinamisks;
ekonomisks;
žiperīgs;
labi izskatās;
ērts.

MĪNUSI.

Nenormāli skaļš salons (vismaz ar platām riepām);
zagļu iekārots (atkal ir negatīvā pieredze).

Tas arī viss - autiņš ir iesakāms kā ikdienas darba rūķis.
Bet nekas vairāk!
 
Kasinsh @ 17.septembris 2004 0:00
Volkswagen Multivan 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Par 'folksvāgenistu' paliku gluži nejauši, bet sākums bija tāds, ka man bija nepieciešama mašīna, kurā varētu sasēsties visa ģimene. Starp busiņiem pārāk liela izvēle nebija. Tā īsti biju pētījis tikai Ford un VW. Pārējie jau nav tik izplatīti. Par pirmo nemaz nevēlējos dzirdēt. Palika VW. Pirmkārt jau arī tādēļ, ka esmu strādājis par šoferi uz VW Transporter, tiesa uz tā, kam motors aizmugurē. Protams, ka veco nevēlējos un metu acis uz deviņdesmito gadu vidus ražojumiem. Biju sadomājies, ka jāņem dīzelis, ne lielāku par 1,9. Bet reiz, pa ceļam uz Rīgu, iebraucu Saldū, kur ieraudzīju baltu (šī krāsa man diez ko nepatika, atklāti sakot)apsnigušu, acīmredzot ilgi nekustinātu, VW busiņu. Ar lielu skepsi nolēmu uzmest acis, kāds tad šamais iraid. Pirmais, ko pamanīju bija tīrais salons. Varēja redzēt, ka iepriekšējais saimnieks nav bijis pīpmanis, kam pievērstu uzmanību tik un tā (nu nepatīk tas dzeltenais jumts salonā!!!). Otrais, kam pievērsu uzmanību- neredzēts salona iekārtojums. Izrādījās tas ir Multivans. Salonā labāka apdare, galdiņš, aizmugurējie sēdekļi transformējami par gultu, elektriskie logi, spoguļi, lūka, divas apsildes krāsniņas, glāžu turētāji, piekabes āķis, centrālā atslēga, lietie diski, pieci ātrumi utt. Mani šis "navarotu" daudzums totāli savaldzināja, zinot, cik vācu autoindustrijas giganti ir skopi uz šīm greznībām. Tā kā bija janvāris, laukā ap 15 grādi zem nulles, sāku pētīt motora iespējas. Neskatoties uz salu un to, ka mašīna nebija darbināta pailgi (tā nospriedu, jo mašīnai pat visas atslēgas un durvis bija aizsalušas un apledojušas), dīzelis piestartējās momentāli, protams, uzsildot kvēlsveces. Zināju, ka dīzelim tas ir labs rādītājs. Noskaidroju, ka busam ir 2,4 pieccilindru dīzeļdzinējs. Jautāju, vai 1,9 nav labāks. Izdevās uzzināt, ka 2,4 tik tiešām ir labs. Gan tādēļ, ka lielāks motorresursi, gan tādēļ, ka "asāks".
Tā nu sanācis, ka esmu izvēlējies šo brīnišķo mašīnu. Kaut mašīnai 1993. gada izlaiduma gads, nemaz nenoželoju, ka nemeklēju jaunāku. Šīs stāvoklis ir brīnišķīgs. Pa vasaru ar to izbraukāju visu Eiropu, līdz pat Lielbritānijas ziemeļiem. Mašīna mani nepievīla nevienu reizi! Degvielas patēriņš brīnumaini mazs: ap 8- 9 litri uz 100 km. Pa šoseju, liekas, ka pat zem 8, bet varu kļūdīties. Ar 5 Ls varu nobraukt 165 km bez bēdām. Ja runā par trūkumiem, varbūt tikai tas, ka nav pārāk nopietna aizsardzība pret koroziju ap arkām. bet man kā pārliecinātam opelistam, tas neliekas svarīgi, jo līdz opeļu korozēšanai vēl dikti tālu. bet arī šo trūkumu ir itin viegli novērst, mašīnas apakšu regulāri "nozieķējot".
Beigās, kad savu busiņu esu tā izlielījis, vēlos ieteikt ikvienam, kam nepieciešamība pēc minivena vai busa- izvēlieties VW Multivan (Caravelle)! Nemaz nav sajūta, ka tas ir buss. Vadāmība viegla, ripo tāpat kā mazākie vieglie. Tas ir tā vērts!
 
Aigars_P @ 17.septembris 2004 0:00
BMW 525i Touring 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Iepirku jamo 2004. gada februārī. Uz doto brīdi noskrējis pa Latviju autiņš ir 10k. Laboti ir tikai daži sīkumi motorā kā arī pāris lampiņas nomainītas, taču tuvojas vidēji nopietns piekares remonts uz apmēram 100-150 Ls. Arī motors jāsāk labot. Tiko nopirkts, autiņš gāja klusi, kas ir raksturīgi 5 sērijai. Tagad daudzkas jānomaina, lai atkal varētu izbaudīt klusumu salonā pat pie 90 km/h.
Salons ērts un vizuāli pievilcīgs. Tikai aizmugurē vietas mazāk kā pasātam. Visādi elektoniskie sīkumi atstāj patīkamu iespaidu(kamēr strādā). Virsbūves konstrukcija neļauj baudīt īpašo sedana klusumu, jo tomēr tas'bagāžnieka pārvalks grab, lai arī kā es to censtos nostiprināt.
Degvielas patēriņš(autom. kārba) atbilstoši auto izmēriem un dzinēja izdilumam - šoseja ~8 l, pilsēta ~13 l, vidējais ~10 l.

Rezumē:
+skaists auto(gaumes lieta)
+ērta sēdpozīcija vadītājam un blakussēdētājam
+var daudz ko iekraut
+jaudīgs un dinamisks(pat ar padilušu dzinēju)
+labi padodas vizuālai uzlabošanai
+nākošais auto arī būs BMW
- tomēr sit pa kabatu degvielas patēriņš
- samērā dārgi remonti(zinu no cik Ls jau būs jāšķiras)
- kaut kā tomēr ātri lūzt(varbūt vienkārši nepaveicās)

Atzīme dota uz konkrēto laika posmu, taču gribas domāt, ka tā uzlabosies.
Tridents @ 17.septembris 2004 0:00
_cita_marka_ SZA 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Neliels apraksts par manu auto. С-3- А

Ražošanas gads: 1958-1966-1970
2- vietīgi invalīdu motorratiņi ar aizmugurē novietotu motoru
motors: Иж-49 8z. s./3200abgr/min, 1- cilindra ar gaisa dzesēšanu, karburātors, 2- taktu, 346 kub. cm
Pārnesumu kārba: 4 ātrumi
Garums: 2625мм, platums: 1316мм, augstums: 1380мм
Svars: 455 kg.
Maksimālais ātrums: 40 km/h (Pats esmu braucis uz 60 km/h)
Riepu izmēri: 5,00-10 collas.
Bāka: 12 l
degvielas patēriņš: 7-8 l/100км
Iegādāju pirms 9 gadiem diezgan bēdīgā stāvoklī. Nācās pēc paša iespējām restaurēt.
Mans komentārs par šo auto varētu būt šāds: Loti laba manevrētspēja, tāliem pārbraucieniem nav domāts, jo sēdekļi ir samērā neērti, uzliekot jumtu ir diezgan slikta redzamība, piekļūšana pie motora arī samērā neērta. Taču neņemot vērā visu iepriekš minēto apbrīnojami jauks auto. Starpcitu mazākais no PSRS ražotajiem auto.
Rezultāts redzams bildēs.
 
Mareks @ 17.septembris 2004 0:00
Ford Sierra 2.0 V6 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Taadu auto nopirku pa 60 ls no aviizes sludinaajuma, kad man bija knapi 17 gadi. Autinjsh nebija daudz ruuseejis, kas arii mani izbriiniija. Saakumaa mashiina pampa nost, ja uz granti gribeeju pasportot. Taa kaa taa bija mana pirmaa mashiina, tad nezinaaju, kas pa vainu. Tad padzirdeeju, ka varbuut nenjem kaads stobrs, vai ir izdegushi vaarsti. Man laikam paveicaas, jo pie vainas bija svechu vadi, kas bija nepareizaa seciibaa uzlikti. Tai pat dienaa izleemu aatraak no garazhas aaraa neiet, kameer nebuushu atradis pareizo kaartiibu. Taa nu pagaaja kaadas 40 min. un tiktieshaam viss bija kaartiibaa. Peec tam gan rajonaa visas granteetaas ielinjas bija taa novagotas, ka vareeja kartupeljus staadiit. Kad nomainiiju degvielas filtru un gaisa filtru, tad arii uz asfalta vareeja taisiit riktiigus burnoutus ar ziliem duumiem.
Vispaar saakumaa biju paarsteigts, ka tik vecam autinjam var buut extras. Un taas bija: elektriskie logi, el. spogulji, borta kompjuuters, kaa arii plashi izgaismots automashiinas salons. Ar sierru pabraucu kaadu pusgadu (arii ziemaa Liepaajas ezers dabuuja truukties). Miinusus shajaa laikaa nespeeju atrast, bet taa kaa vajadzeeja dabuut naudu tiesiibaam, tad mashiinu paardevu pa 150 ls.
Tiesiibas nokaartoju pa 150 ls un 01sant. arii C1 kategoriju. Tagad jau meenesi vizinos ar audi 100 83. gada 1,9 5cilindri, ko nopirku pa 100ls.
^Gybson^ @ 13.septembris 2004 0:00
Audi 100 Avant quattro 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [13]

Nu baigi labais autinjsh. Kaa jau Audjiks. Zheel, ka tika noshkjilts - viens Golfinjsh apdziishanas laikaa sadomaaja griezt iekshaa pa kreisi, kad bij blakus. Raav pa kreisi, bet neizgrieza, un uzmauca pa paaugstu apmali. Iedzina visu riteni iekshaa, noluuza viens tas tur, ar ko motors turaas pie virsbuuves, viss autinjsh deformeejaas.

Motors 2.2i R5 10v, 138 zirgi, garaa kaarba (otrais liidz 100 km/h), un galvenais - quattro. Nu tas ir kaifs ar taadu braukt - kaa vinjsh celj, kaa vinjsh iet pa grunteni un ziemu! Ja uzliek blokji, tad vispaar tanks - vienreiz brauca caur saputinaataam kupenaam, kuras sniedzas paari paar kapotu, mmierriigi bez spoleeshanas izgaaja cauri (peec tam vasaraa briiniijos, kaapeec prieksheejie miglinieki shkjiibi). Tikai nevajag braukt paaraak aatri, tad sniegu sadzen apakshaa, uzseezhas uz veedera, un tad gan vairs neko bez laapstas un laika nevar izdariit, jo visi rati gaisaa.

Gaaja vairaak kaa 180 km/h, vienkaarshi nespiedu. Eeda arii videeji kaadi 8 - 9 litri. Nopirku tikko no vaacijas un 3 gadus pa Latviju nobraukaaju bez remontiem. Tachu beigaas saaka birt viss peec kaartas. Bet ja visu laiku seko liidzi, tad veel vismaz tik pat nobrauktu. Taapeec gribeeju paardot, bet atceljaa no Rumbulas noshkjiilaas. Saku uzreiz, ka ar ritosho dalju nebija probleemu. Taa jau sotaki esot izturiigi, kur nu veel quattro, kas ir veel izturiigaaki.

Gove arii baigaa, pat trijataa visaa garumaa bez probleemaam guleejaam iekshaa, kad izlaizh kreeslus - plats, garsh.

Laikam taa ir, kad vienreiz izbrauc ar Audi, bet iistu Audi ar vairaak kaa 4 cil. un ideaalajaa variantaa quattro, tad taadu vien gribaas. Taa bija arii ar vienu chomu, kas izbrauca ar maneejo un arii taadu gribeeja. Peec shii autinja saaku fanot par Audjikiem.

Tagad gribeetos kaadu Kupeshku vai 90nieku kvatrikji ar 2.2i.

Jaa, starp citu, izbraucu ar radinieka Avantu 2.3E un secinaaju, ka tas taa neiet, kaa 2.2. It kaa jaudas vienaadas, bet nu galiigi nav tas. Nez vai vecie niknaaki?

Draugam cigaars 2.2i priekshu velkosho ar tresho kaucina, taa kaa beramais labs.

KXt @ 8.septembris 2004 0:00
Opel Kadett GSi 2.0i 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nu taa. Nopirku apmeeram pusgadinu atpakal. No skata taa nekas. Bet bet bet. Pec nopirksanas uzbraucu uz stenda. Trali vali. Tur ruusa tur ruusa Slieksnu kaa taadu visp. nava! ;) utt utp. Bet za to kaads raaviens ak sausmas. Motors Paarlasiits jauna klokene, virsuzli, klani, galva, benzolisuuknis, udensuknis, pusasis, Pipercross gaisa filtrs, 15" diski ar plaanaam riepinaam 55mm, Jaunas prieksejas bremzes un visi supporti, Uzmetinaaja man lielas platas arkas jo vecajaas ngaaja riepas iegsaa ;).. Motoram u jaudas stenda virs 140HP. Uzlikti jauni slieksni utt utp. Bet grabulis gan baigais. Tagad mekleju orginalo GSi spoileri. Masiina bijusi bik sista un staav parastais spoilers. Isteniibaa loti labs auto ar nenokaujamu motoru. Bet ruuseklis gan baigais. Iesaku visiem parmonteet Logu apsmidzinasanas bacoku uz citu vietu tas i viens no iemesliem kapeec russee taja pusee spaarns ;)

+ stabila uz cela
+ jaudiigs
+ samera viegls un mazins auto
+ luuka
+ el. spidometeris

- nav el. paketes
- ruuseklis (Vienigais kas laikam neruusee ir rezerves ritena nodaliijums ;)
- nav stures pastiprinataja
- judzas ta pati elektronika kas jau ir iegsa nerunajot par jebko citu!
FunnyBoY @ 7.septembris 2004 0:00
Pontiac Trans Sport 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Autinjsh, pareizaak, businjsh tika iepirkc placii, tikko no Shweices. Pirms tam bija '92 Honda Civic Shuttle 1.6i 16V, bet kad izvizinaaja ar shito gotinju, tad atpakalj kaapt negribeejaas. V6 3.1 mono- i, 128 zirgi... Taa nu ir ar amerikaanju motoriishiem, bet tas taa.
Saakumaa videejais pateerinjsh bija 9l (kaut gan automaats). Tas, ka lielie motori rij, ir muljkjiibas, protams, ja viss ir kaartiibaa. Tieshi taapeec shaadu autinju pirka, jo maz eed, komforts, liels (7 vietas).
Nu labais autinjsh, salons superiigs, kaa jau amerikaanjiem tiik, daudz ekstras, motors arii patiikami dzied - bubina, kaa nekaa V6. Origjinaalaa audiosisteema (4 skaljrunji) arii bija laba - kvalitatiivi skaneeja. Salonaa bija klusu - laba skanjas izolaacija. Neruusee, jo stiklshkjiedras virsbuuve, taa tad arii viegls (1600 kg). Arii buktes nevar dabuut, tikai salauzt.

Tachu pliisa gan nost. Saakaas jau ar kaut kaadu sheemu, kas cakareejaas - peekshnji vienkaarshi nevar pielaist, peec kaada laika atkal viss kaartiibaa, taas nomainja - 50 Ls, jaapasuuta no Amerikas, nedeelju jaagaida, tad uz kaadu gadu bija miers. 3 gadu laikaa apmainiija 3 mironjgalvas, nobruka kruiizkontrole, beigaas salonaa gaisu puuta tikai uz kaajaam un stikliem, vienkaarshi iekshaa kaut kas vairaak negribeeja paargroziities, laikam atkal elektronika bija vainiiga. Pat termostats tikai treshais normaali funkcioneeja. Stuures pastuuzim trubinjas paardila, aizmugureejie ritenji ne vienmeer bremzeeja, prieksheejo bremzhu trubinjas pliisa. Salons viss vienaa plastmasaa - diezgan grabeeja, tachu, kad visu paargaaja ar silikonu, tad bija klusums.

Vizuaali gan vinjsh bija smuks - kjirshu perlamutra kraasaa, taadas pashas kraasas origjinaalie '15 lietie diski ar spiidiigu malinju.

Kad uzlika gaazes iekaartu, tad eeda 13l gaazi. Bet liksanas procesaa kaut ko izdariija, ka uz benziina saaka labaak iet. Vienreiz kaut kaadu leciigu Shkodu izgeerba kaa mazu ezi.

Tagad atceroties, gribas atkal taadu. Lai arii regulaari bija visaadi siikumi jaataisa, tomeer autinjsh forsh. Atceros, kaa ziemaa liikuminjus njeemu ar roceni (prieksha velkoshaa). Dazhreiz aizbraucu uz kaadu placiiti atpakaljgaitaa nulliites pameetaat. Kad taa lielaa gotinja iet rinjkjii vai liikumaa shkjeersaam, tad gan ir labaa jushka, un tas nemaz nebija gruuti, metaas tikai taa un arii labi padevaas kontrolei. Bet taa ziemaa uz celja labi tureejaas - stabils.

Kopumaa eerts gjimenes autinjsh.
KXt @ 7.septembris 2004 0:00
Saab 9000 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
man ari ir SAAB , ko teikt , ja tu ar vinu brauc ka ar auto tad bruk un lust ka traks , bet ja tev ir pari 100 gadiniem tu brauksi un tikai parstradasi degvielu . Ka piemers ja tev patik ka vejs svilpo tar uz venspili ar baku tikt nevar un atpakal cela japasuta ir evukuators - tadi nu jau viniem tie resursi - mans viedoklis ja tu brauksi ka vini iet tas ir ap 20 000 km dzinejs ir lupatas un ritosa uz nobruksanas robezas , bet ja tu gribesi palidot tad tas beidzas ap 1000 km - tadi jau vini ir , ja gandriz aizmirsu - remonti ir astronomiski un detalas fantastiskas - juska ka tu apkalpo lidmasinu a ne masinu , - -- -- -- -- - bet braukt ir patikami un bremzet var loti precizi . man patik elektroniskas bremzes
Padre2 @ 7.septembris 2004 0:00
Peugeot 307 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Autins tika iepirkts no pazinas februari, kas to bija nopircis pagajsgad maija pilnigi jaunu. Zelta krasa, parastie terauda 15- nieki. Nekas dizs - kondicionieris, Sony Explood CD (originalie skalruni), elektriskie spoguli, logi, prieksa 2 airbegi, dienas gaismas (kad pielaiz, tad tuvas deg bez ieslegsanas). Tika pirkts ne dizelis, jo tie dargi, ari rezerves dalas dargas. Par motoru biskin velak.
Tagad ir noskrejis jau 78 000, tacu nekadi defekti nav. Autins troksnains, motoru ari skali dzird, piekare pacieta, kaut gan standarta - labi turas uz cela, tacu grabulis drumais, it sevisci uz parbrauktuvem. Ja masina atrodas 3 videja auguma cilveki, tad pat uz nelielam bedritem ta ka sit aizmuguri cauri. Ta viniem visiem esot jau no rupnicas. Vel ari biezi arejo apgaismes iericu spuldzes izdeg, laikam tapec, ka ir ta dienasgaismu sistema, kas vinas cakare. Uz ielam daudzus 307- os esmu redzejis ar izdegusam lampam. Vienreiz gadijas braukt, kad deg prieksa tikai viens gabarits un otrs tuvais, aizmugure viens gabarits un viens numura apgaismotajs. Cakarejas ari sinhronizators - kad atri sprauz no otra tresaja, sis nokraksc, negrib lekt ieksa - tikai ar kavesanos. Vel aizmugurejai kreisai durvij rokturis ne vienmer strada. Tacu tie visi ir sikumi.
Bet ta vagis labais. Ists kasamais aparats - stabils, bremzes realas, vel kruta, ka bremzu pedalits vieglins, vieglins, bet kad iespiez, tad pasazierim galva stikla. Ari Auto Bild bija rakstits, ka apstasanas cels no 100-0 sporta masinas cienigs. Sture ari asa un autins pamazs - labi manevrejas un ir tik ziperigs... Kapec? Tapec, ka zem haubes 2.0i 16V DOHCinieks, jaudigakais, kads tadiem nak. Nu veci, prieks pasmasas 1200kg 140 zirgi diezgan labi cel... Vienigi maksimalais griezes moments sasniedzas tikai pie 4100 apgr. - tatad augstu apgriezienu motors. Ta ari ir - maksimala jauda pie 6000 apgr. un aiz 4000 paveras istais celiens. Nu cel tiesam labi - vienreiz vienam Corrado G60 pakala noturejos. Pirmais - 6500 apgr., otrais 6000 - 90 km/h, tresais, un tad jau jabremze, jo pa pilsetu vairak nevar. Motors pie 4500 smuki sak rekt, varu iedomaties, ka butu ar sporta filtru un izputeju (ne tikai skana). Apgriezieni sim tiesam nav nekada problema - 6700 mierigi dzied bez grutibam, tikai raustas no ierobezotaja. Ar otro uz slapja asfalta spole ta ka dulls, iet taisni, riepas sausas. Mja, lido labi, tacu paterinu zem 8 - 9 l nevar dabut. Bet tas seviski netrauce, jo maksimalais paterins, kas ir 10 - 11 l un ir tad, kad no Talsiem uz Rigu atbrauc pa stundu. Izspests ir 180 uz bana ar 3 cilvekiem salona, bet seit, Latvija 170 nav problema, pat uz cela Ogre - Tinuzi. Nu tirakais mauksanai pa pilsetu.
KXt @ 6.septembris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti