Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega Caravan 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [5]
dzinējs 2.6 , kārba automāts, no navarotiem trūkst kondicionieris, el. logi, el. lūka un kruizkontrole. Darba zirgs. Neaistājams. Mērījos ar citiem, ja nu vienīgi Volvo ietilpības ziņā turās līdz. Citi ir butaforijas. Autiņš tika nopirkts par smiekla cenu leišos pirms kādiem 4 gadiem. samaksāju 1250 USD (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), uz robežas vēl 770 USD (!!!!!!!!!!!!!!!!!! maitas). kā vēlāk izrādījās, šim bijusi sista priekša un pa leišu modei iztaisnota, par laimi ģeometrija bija teicama - trieciena rezultātā tikai bleķi bijuši deformēti un radiators nobīdīts no savas vietas. Pa trim ar pus gadiem nobraucu 150'000 km pie mums un teikšu, ka dzinējs ir labākais ko esmu redzējis. Kārba arī super - labāka kā citu marku jauniem modeļiem. kombinācija 2.6 dzinējs plus šitā kārba ir vienkārši super. Bleķi rūsē, tāpēc Opel braukt ilgi nedrīkst ( man tas bija trešais Opelis - Ascona 1.6, Omega Caravan 2.0). Dzinējs ir zvērs - es ar to zārku ieskrējos 9.6 s līdz 100, pie tam sākumā pat nedaudz izslīdēja, tā kā piestrādājot varētu kādu desmitdaļu dabūt nost. Tas tiešām bemberistu kaitināšanai - ja bija garastāvoklis krustojumā varēja ēsties uz nebēdu - vienreiz gan ar sporta golfu pie Alfas kodos un man josla beidzās, tāpēc nevaru pateikt , kuram tas gals labāks. Vispār jau tā nav gonku mašīna masa liela, šasija gara. Vilku 1.5 tonnu piekabi diezgan bieži, bet eļļu tā arī nevajadzēja pieliet (kopējais nobraukums bija beigās 330000), tā kā nevaru teikt, ka dzinējam būtu kāda vaina. Ekspluatēju nežēlīgi, tāpēc arī salons sāka grabēt uz beigām. Pirms diviem mēnešiem pārdevu mašīnu un sliktā ziņa - it kā kārba beigusies. :( Šobrīd braucu ar 2.5 benz. Omegu Carvan, navaroti pilnīgi visi (nav ādas salona) - autiņš super, bet dzinējs nav tik jaudīgs... Tas nekas es vecāks palieku, ieslēdzu kruizkontroli un dudinu. Par ātrumu ar jauno autiņu vēl neesmu ne reizi uzrāvies, ar veco kādas 16x gadā - mentenē arhīvs vesels savācies. No vecās Omegas izspiedu 210, palika žēl - galā dinamika pavāja, ātrums klāt nāk lēni, tāpēc labāk paliku nezinot galu ( mani servisā sabaidīja, ka 2.6 mēdzot nobrukt dzinējs). No jaunās pabaraucu 180 un esmu priecīgs, ka gals tas nebija. Man pietiek, lai citi pastāsta cik velk 2.5 benzīnieks. Tagadējai Omegai piekare patīk. Vēl man patīk paneļa izvietojums Omegām - varbūt pieradums, bet man liekas super. Vispār es braucu mašīnas līdz galam. Atlikusī vērtība parasti nepārsniedz 1000 USD, tāpēc mani diez vai var uzskatīt par labu īpašnieku. Remontējos gan tikai Opel servisā - tā iznāk lētāk nekā visu zinošajiem eksperimentus taisīt ļaut. Vispār jau es varētu arī citu marku pamocīt, bet Omegai Caravan nav alternatīvas.
JPS @ 14.oktobris 2003 0:00
Honda Accord 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Nomainiiju shogad savu accord 99.... nu ko varu teikt, saliidzinaat ar ieprieksheejo gan gaitas, gan vadaamiibas zinjaa shis ir krietni labaaks. Tiesa nav pilnaa versija 2,4, bet 2,0 Sport iVTEC. Miinusu gandriiz nav.... ja neskaita to, ka lietus laikaa vadiitaaja puses logu nevar taisiit valjaa - uudens gaazhas kaa no spainja iekshaa salonaa.... taa gan mana- piipeetaaja probleema. Auto apriikots ar dual klimatkontroli, taa kaa nekaadu citu iemeslu virinaat logu valjaa nav: )
Degviela - videeji pilsseta - soseja ap 9l. Toties viens liels pluss brauceejiem aarpus Latvijas braucot pa soseju- baani, neatkariigi no aatruma, saakot no 110 liidz pat 200 (aatraak gan netiku braucis, lai gan auto pat taadaa aatrumaa kaa 190 veel gatavs celt gaisaa) degvielas pateerinjsh pateicoties iVTEC nemainiigs ap 7,5 liti uz 100
erikxx @ 12.oktobris 2003 0:00
Audi coupe GT 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nopirku es sho aparaatu nesen. Pagaajis ir mazliet vairaak nekaa meenesis. Bez elektronikas un vadinjiu - sleedzhu gljukiem, kuri iestaajas ieprieksheejaa saimnieka "tuninga" delj, taa arii neko veel neesmu remonteejis.

2.0 dzineejs, pieci cilindri, taa teikt - parasts audi. Braukt ir ljoti patiikami un viegli, vieniigais kas man nepatiik - cietais sajuuga pedaalis un gar spoguljiem gaudojoshais veejsh. bet taa jau laikam ir visaam kupejaam. Cenu, par kaadu es nopirku sho auto neteikshu. Kopumaaa - ljoti leeti.


Benziinu vinsh man arii nemaz tik daudz nerij, kaadus 10-11 litrus pa pilseetu un kaadus 8 litrus pa shoseju. Par cik gaazes pedaali spaidu bez kaadiem sirdsapzinjas paarmetumiem, tad pieljauju, ka tas ir normaali.

Kaa jau daudziem audi - tukshgaitas apgriezienu regulators arii shim ir ampoteets. neredzu iipashu atshkjiriibu benziina pateerinjaa zinjaa. liekas, vinsh tur arii vareetu nebuut...


Kopumaa esmu ljoti apmierinaats. Gribeeju auto, kuraa nebuutu jaagaazh liela nauda un ar kuru buutu patiikami braukt. Bet pats galvenais- paarsteidza sakariigais degvielas pateerinsh, jo biju sagatavojies uz kaadiem 15-16 litriem pa pilseetu.
shearer @ 6.oktobris 2003 0:00
Mercedes 123W 3.0 D 1980 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nu ta ir mana pašreizēja a/m. Nopirku pirms pusotra gada pa 700$, loti jau nu an gribējās tieši šo autiņu. Protams bija nepieciešami metālistu pakalpojumi, mašīna tika sametināta nemitīga manis uzraudzība. Es laikam meistariem jau biju apnicis, bet tomēr gribējās, lai es par metināšanau varētu uz kādu laiku aizmirst. Tā nu dzelži bija kārtībā, kaut ko nokrāsoju un sāku ķerties pie ritošās. Kāds bija mans pārsteigums, kad uzzināju, ka jamaina tikai akortizātorus. Asmerā nopirku gāziniekus un mašīna palika klusa un līgana. Tagad par motoriņu 3 l dīzelis, ta nav joku lieta un vēl automātiskā ātrumkārba. Nu ko lai saka, pēc remontiem knapi iedarbināju. melni dūmi pa gaisu utt. Aizvedu spraulas pie zinātajiem, tie itkā pacēla visām spiedienu līdz 125 atm. Divas dienas nobraucu normāli, bet tagd gan ir galīgā d... ā. Arī ar kvēlsvecēm laikam viss nav kārtībā. Tie tad laikam arī būs pēdējie izdevumi, jo skati kaut kāda veidā izdevās iziet. Tas mersītis prasa un prasa naudiņu, bet braukt ar viņu ir patiesa bauda. Pat skriet nekur negribās. Nezinu, varbūt esmu nedaudz dīvains, bet šķirties no viņa negribās, it sevišķi, kad jau tik daudz izdarīts. varbūt kāds var šo to ieteikt par sprauslām un kvēlsvecēm, kaut kā negribās izgāst tos 100 LVL.
Nuris @ 6.oktobris 2003 0:00
Fiat Croma 2.0i 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nu ko lai pasaka. itāļu mašīna ir un paliek itāļu mašīna. Visi sūkstās par to, ka virsbūve rūsē un pie motora netiek klāt. Ta nemaz nav. Varbūt man bija noveicies, bet 89. gada mašīnai nebija neviena rūsas pleķa. Arī ar motoru bija viss kārtībā, neskaitot to, ka netīšām to nokāvu. Kā beigās izrādījās, tad turki bija izņēmuši eļļas spiediena regulēšanas vārstus. Dabūju slīpēt un mainīt visu apakšu, pat klaņus izstiepu. Remonts izmaksāja 237, - LVL. Tā ka nav nemaz tik traki un detaļas arī var tīri labi nopirkt, ja tikai ir vēlēšanās.
+ ļoti dinamiska
+ viegli vadāma
+ samērā kluss motors
+ laba caurejamība( augsta piekare)
+ ietilpīgs salons ( nolaižami sēdekļi)
+ samērā ekanomiska arī pie 120 km/h (7-9)
+ elektrība uz visu pieradina slinkot

- iesalst ziemā centrālā atslēga
- grab salons
- bieži kļūdās informācijas sniedzējs par teh. stavokli
- ierūsē rokasbremze ( vasarā)


Citādi labs ierindas autiņš ar kuru var reāli atvilkt!!!
Nuris @ 2.oktobris 2003 0:00
Volkswagen Jetta 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Labs auto, ja ir vēlme braukt mierīgi, bez jestriem uzrāvieniem un dzinēja skaļuma pārbaudes! Motorīts 1,6 karb. ar elektronisko vadību (neesot mono šprice kā daudzi sakot!)... ja ir vēlme vairāk spiest, jādod lielāki apgirezieni, tad nāk ārā tie paslēptie daži ZS! Ir bijušas šaizītes ar dzinēja vadības bloku: korozija vadības bloka kontaktos- pats uztur augstus apgriezienus (tu stāvi pie luksofora, a tavs auto strādā uz pilniem apgriezieniem)... bet pa taisno gabalu var braukt kā ar kruīza kontroli! Vispār pilnīgs sviests! Parasti remonts maksāja 20-25Ls (2,5 gadu laikā 3 reizes)! Detaļas lētas!Ik pa laikam kautkas ieklabās: te stūres atbalsta gultnis jāmaina, pēc bremžu "kolodku" maiņas grab "kautkādi" tur turētāji- arī ar laiku pierod! Grabošš salons, plastmasas!
Degvielas patēriņš: vidēji7-7.5L, ziemā pār litru vairāk! Vēl sanākušas problēmas ar tosola teci (sūknis), ar laiku aiziet bojā atbalsta gumija karburatoram (saplaisā)!
Mazā klasīte- mazas detaļiņas- mazas ceniņas!
sOOn @ 22.septembris 2003 0:00
Mazda 626i GT 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Autiņam tiešām nav ne vainas. Braucu ar savu mazdu jau 4 gadus, esmu norullējis vairāk par 100000. Remonti? Samērā minimāli. Ir plīsuši visādi piļņiki (esmu nomainījis uz pusasīm kādus 4 gab., uz reikas un amīšiem kādus 3 gab. ), bet viņi arī maksā kapeikas. 10-15 Ls ar visu darbu. Ja būtu pašam laiks mainīt - tad tikai gumiju cena - 2-4 Ls/gab. Autiņam ir 120 zirgi - nav jau nekāds monstrs, bet nevar arī kaunā palikt, esmu izkodis nevienu vien 2 ar kapeikām litrīgu mašīnu. Patēriņš 10 l pa pilsētu, 7 l pa šosi uz 90, ja ātrāk, attiecīgi vairāk. Pa 4 gadiem esmu nomainījis pakaļējos amīšus, 2 reiz gultni, pusasi, stūres pirkstu un jau minētos piļņikus. Nu jā, šogad nācas sametināt papuvušo grīdu aizmugurē. Tas arī viss, eļļas un filtrus un riepas es neskaitu pie remontiem. Varu pareklamēt servisu "Milvoks" uz Laimdotas ielas - normāli veči un sakarīgas cenas.
+ pietiekoši daudz extras priekš 86. gada mašīnas
+ lūzt pietiekoši reti, lai sāktu krist uz nerviem
+ normāls uzrāviens
+ nav nemaz tik dārgas tās detaļas - mazda jau esot japāņu opelis
+ pietiekoši ērta braukšana un normāls degvielas patēriņš
+ iekrāmēt var daudz, ja vajag - aizmug. beņķi nolaižas

- paskaļš salons
- rūsē kā jau opelis (kaut ari japāņu)
- diski der tikai no mazdas
Nu nevaru es neko sliktu pateikt. Varbūt man vienkārši ir paveicies ar konkrēto mašīnu.
Robezsargs @ 18.septembris 2003 0:00
Alfa Romeo 156 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [27]
Alfa Romeo 156 Twin spark, 2l motors, 155 zirģeļi. Ideāla un eleganta mašīna, ja tikai paliamējas iegādāties Ziemeļu variantu, tad korozija un lielais sals nav problēma. Ir vienīgi visbiežāk sastopamās kaites. Kā viena no tām, 156 alfa var dažam izklausīties pēc dīzeļa. alfas ražotāji to izskaidro tā: laikā līdz 1999. gadam viņiem bijuši divi piegādātāji, no kuriem viens, kā izrādījies vēlāk, gatavojis nekvalitatīvas daļas. Tāpēc, piemēram norvēģijā, auto ar šādām problēmām tiek veikts daļēji apmaksāts remonts pat pēc garabtijas beigām (to apmaksā Fiat).

Citādi, ņemot vērā to, ka jebkurai mašīnai ir savi mīnusi, 156 alfa ir super. Ekonomiska priekš 2L motora, stilīga un nenoliedzami ērta.
zinātājs @ 15.septembris 2003 0:00
Volkswagen Polo Fox 1984 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Nopirku šo auto taalajaa 1995. gada pa 800 USD. Auto bija brīnišķi zilā vizbulīšu krāsā, 1,3 dzinējs. Kuzovs vietām bija sarūsējis, laikam auto bija trāpījies zem krusas. Tomēr nesošās konstrukcijas bija bez rūsas pazīmēm. Lielākajiem rūsas pleķiem uzlīmēju virsū uzlīmi, līdz ar to pēc tam skats palika gandrīz pieklājīgs.
Par defektiem. Ziemā pūta eļļu ārā motortelpā pa visām malām. Izrādās bija aizsalusi kartera ventilācijas truba.
Eļļa bija trāpījusi arī sadalītājā. To nācās iztirīt. Čakarējās karburators. Tikai ģēniji no volksburgas var izprojektēt tādu trubiņu un caurulīšu gūzmu ap šo iekārtu. Nācās nopirkt karburatora remkomplektu (10 lvl). Pēc tā instalācijas problēmas pazuda. Pēc 10K km nobraukuma sāka dūmot motors. To novērsu nomainot vārstu gumijas (0,7*8 Lvl). Sieva mācoties braukt nosvilināja sajūga izspiedēj gultni (remonts + gultnis 25 lvl)
Jāsaka ka citu defektu nebija.
Kopumā nobraucu ar šo auto ap 60K km. Gāja viņš līdz 150 km/h. Sajūta pārāk omulīga tik ātri braucot nebija, lai gan uz ceļa stāvēja gana stabīli. Degvielas patēriņš turējās ap 8 l uz 100km. Attieksme no citu satiksmes dalībnieku puses pret šo transporta līdzekli bija neviennozīmīga. Žigulisti un tml. centās pastumt malā vai citādi apbižot, it īpaši ja pie stūres bija mana sieva. Audisti un bembisti pastāvīgi pieteicās par "sponsoriem", jo nekādi nevarēja saprast kā tāda ute var turēties līdzi ātrumos vir 120 km/h. Toties policistu kungi par jebkādiem pārkāpumiem līdzcietīgi izrakstīja soda kvītis par 2,50 lvl.
Pārdevu šo auto 1997. gadā par 900 USD, un cik esmu dzirdējis kustās viņš vēl šodien.
Tātad kopsavilkums:
+ lēts;
+ mazs un ietilpīgs - bagāžniekā bez problēmām varēja ielikt televizoru ar 82 cm pa diognāli iepakojumā, arī es pats (augums 190cm) varēju ērti iekārtoties pie stūres;
+ gana labi iet;
+ laba caurgājība.

- nejēdzīgi sarežģīts un neērti remontējams dzinējs;
- liels degvielas patēriņš;
- audi - vw grupas ražojums : o)

UldisK @ 11.septembris 2003 0:00
Moskvich M-2140D 1981 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Tas "D" burts nozīmē, ka motors ir deforsēts (jālej 76 markas benzīns). Tas bija mans pirmais auto ar ko mācījos braukt. Nobraukums pa šiem 22 gadiem ir nieka 170000 km. Mašīna tika izmantota "svēdienas" izbraukumiem. Mašīnas garantijas laikā noplīsa aizmugurējais tilts, arī vēlākā laika posmā tika nolauzti pāris zobrati satelītam. Auto ir prasījis diezgan biežus, bet vienkāršus remontus. Servisā vienīgi pa šiem gadiem ir regulēts CO2, un pēc arvārijas taisnoti bleķi. Auto ir mīksta piekare un līdz ar to pietiekoši komfortabla braukšana, taču pagriezienos ar augsto un šauro virsbūvi tā rada lielu sānsveri. Lai uzlabotu apkuri ziemā tika uzstādīta Žiguļa pečka, vēl auto ir uzstādīta elektroniskā (paštaisīta) aizdedze. Lielu postu pa šiem gadiem ir nodarījusi rūsa. Protams ka arī 20 gadus atpakaļ auto nebija tā labākā skaņas izolācija. Max. ātrums ap 140 km/h. Braucot ilgstoši ar šādu ātrumu tika pārkarsēta motora galva. Gods, kas godam pa šiem 22 gadiem auto nevienu reizi nav palicis uz ceļa. Visumā auto priekš tā laika bija samērā labs, un daudzi ir izbraukājuši visu bijušo PSRS. Protams auto nevar salīdzināt ar šī laika spēkratiem, tapēc salīdzinot ar tā laika spēkratiem dodu 7 balles par izturību.
Andris @ 9.septembris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti