Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler Vison 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [35]
izcils aparāts! Visas iedomājamās ērtības, patīkama vadāmība, stabilitāte uz ceļa etc. Tika iegādāts 2002 gada vasarā ar 57tk uz spidometra (pirms tam expluatēts tikai pa Rīgu, Chysler centra garantijas un pēc garantijas apkope). Uzreiz tika aprīkots ar gāzi. tagad braucot pilsēta/trase 100 km izmaxā ~ 2.70. Remonts un apkope gan drusku padārgi (Atlas Motors), bet detaļas imho maxā tik pat cik citiem auto. Pa gadu nobraukts 50 tk mainīti prikšējie putekļu sargi un stūres pirkts. Par 100 % piekrītu Uupizz

P. S nesen biju autogazē paregulēties- Tur džeki lika gāzi Chevrolet Suburbian- Vot Tas būs Spēks : )
Zikurāts @ 3.septembris 2003 0:00
Audi A6 Avant 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Tā kā apnika diskutēt kurš labāks Passat vai Audi, nopirku 1996. gada Audi A6 Avant. Cena ap 7500 EUR, jo izvēlējos internetā, čalis atveda. Visu maksāju pats, muita minimālā, čalim 150 EUR par piegādi. Latvijā varēja dabūt lētāk tikai galīgi apbružātus nekoptus, nobrauktus vai pārmālētus, laukumos noturētus mēslus. Labs dīzelis cenu starpību nez vai atkalpos 2-3 gados, ko paredzu lietot šo auto. Tādēļ izvēlējos 2,6 l benzīnnieku, nobraukums 180 000, ir servisa grāmatiņa, Vācu apskates izdruka, neizdiluši un svaigi oriģinālie rūpnīcas paklājiņi, kuri Latvijā redzētajiem nebija vispār vai ļoti lietoti, nelietots pilnais oriģinālais rezerves ritenis (daži no svaiguma rādītājiem). Vizuāli labs, pilnībā nebojāts salons, normāla gaitas iekārta un transmisija. Uzreiz bija jātīra iesmidzināšanas iekārta, jo nestabila brīvgaita, pēc tīrīšanas OK, nedaudz samazinājās degvielas patēriņš, palielinājās kontakts starp motoru un akseleratora pedāli. Esmu nobraucis 10 000. Savu 1991. gada Passat Variant 2 l pārdevu nedēļas laikā, jo bija labs kad pirku un labi saglabāts (Latvijā 3 gadus, 100 000 km noskrējiens, pirms tam 170 000).
Audi plusi:
Labs mikroklimats, putekļu izolācija,
Krietni labākas gaismas,
Ļoti labi piemeklēta salonam oriģinālā automagnetola un skaļruņi,
Ļoti labi un ātri slēdzas ātrumi,
Mazliet labāka skaņas izolācija, labāk fiksējas aizmugures durvis,
Nedaudz mazāk jūt sīkus nelīdzenumus,
Braucot labāk izstiept un atbalstīt kreiso kāju, nedaudz lielāks atstatums starp priekšējiem sēdekļiem,
Mazliet labāks stūres pastiprinātājs,
Mazāk jūtamas motora un mašīnas vibrācijas,
Modernāks dizains, vairāk meiteņu atskatās ( strīdīgs jautājums).
Audi mīnusi:
Vidējais degvielas patēriņš pārsniedz solīto (Audi 11 l/100km, pret 8l Passat- kā solīts),
Neelastīgs motors (Passat labi ņēma no 2000 min-1, Audi tikai no 3500, kas nepiedodams lielam motoram, laikam taupa degvielu ekonomijai, bet tas vienalga neizdodas),
Daudz smagāks sajūga pedālis,
Sēdekļi neērtāki, īpaši aizmugurējie,
Sliktāk turas uz līkumota zemes ceļa (tur kur Passat varēja vālēt 130 km/h, ar Audi kļūst neomulīgi pie 100, jo laikam, lai nejustu sīkos nelīdzenumus uztaisīts pārāk mīksts sākotnējais gājiens, gaitas iekārtas bojājumus stends neuzrāda), zvalstās uz viļņaina asfalta,
Daudz sliktāk apgriezt, lai gan garums tikai 20 cm lielāks, garenbāze tikai 8 cm lielāka,
Garāks bremzēšanas ceļš nekā Passat,
Jūtams, ka auto ir zemāks,
Neērtākas vietas aizmugurē sēdošajiem, daži izmēri lielāki kā Passat, daži mazāki, tā kā kopumā pasažieru un kravas izmantojamā salona daļa nav lielāka.
Kopumā var teikt, ka Passat dod to ko sola un vēl vairāk, Audi vārds un slava sola daudz, bet realitātē tas ir pārāk maz un nebūtiski. Pēc pāris gadiem laikam būšu atkal Bišķi sists Pasātists.
biski sists pasatists @ 1.septembris 2003 0:00
Volvo S70 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [31]
Motors 2,5T (193ZS). Paterins pilseta ~10-12l, arpus ap 9-10l, mereni atri parvietojoties, var jau protams ari uzkurinat kudish vairak... Atvests no Vacijas pirms pusgada.
Auto tika pasutits Vacija Micubishi Pajero vieta, par kuru nevisai labu atsauksmi var lasit attieciga sadala.
Auto izvelei divi galvenie nosacijumi bija: auto vajadzeja but izturigam un komfortablam. Par labu sim Volvo, bija ari apstaklis, ka auto ir restailingots 850 modelis, kuru razoja jau ar 90o gadu sakumu un resp. pa gandriz 10mit gadiem tam vajadzetu but izslimojusam jaunu modelu slimibas. Sai zina mani apsverumi attaisnojas.
Tatad pirmie iespaidi, salidzinajums, protams, nekorekts, bet salidzinot ar Pajero 2,8 dizeldzipu sis ir vienkarsi rakete, pie tam atskiriba no dzipa, tiesam, komfortabla rakete... Auto ir gana jaudigs lai nebutu jakaunas ne pilseta, ne uz trases. Pie tam 2,5litrigais zemspiediena turbo dzinejs velk jau no apaksas, nav ka ierasts maza tilpuma turbomotorus jagriez lidz 4k apgriezienu.
Ipasi jaatzime si auto pasiva un aktiva : ) drosiba. Perkot so volvo ipasi jaskatas lai auto nebutu sists purns, jo lai sasniegtu augstus drosibas raditajus tika pielietoti, ta teikt, vienreizlietojams detalas, kas slapeja trieciena speku, ja auto ir sists un sazin kadi kulibini to ir atjaunojusi, tad pavisam drosi var teikt, ka sie elementi savas funkcijas vairs nepildis... Nu un gaisa spilveni ari esot taisiti ar aprekinu, ka pasazieris bus piespradzejies, tapec to der neaizmirst. Sitas visas gudribas man sastastija pardevejs, tada veida netiesi apstiprinadams, ka auto tiesam nav bijis dauzits... Ak ja AirBagi ir 4gab. Bet auto ka zinams tiek pirkts lai brauktu nevis dauzitu...
Pirmais iespaids baigi daudz visadu podzinu, tas laikam raksturigi skandinaviem : ) Bet valas brizos, to visu var fiksi un atri apgut...
Ir pretbuksesanas iekarta Tracs, atsledzama, kaut atslegt neredzu nekadu iemeslu. Klimatakontrole. 4pakapju automats ar 3is rezimiem.
Mainiti ir stabilizatora balsti, amortizatori un bremzu diski, bet tas bija all inclusive pievilcigaja cena un nesagadaja parsteigumu. Jasaka, ka remonta un materialu cenas ir augstakas, ka friciem, bet ceru ka to attaisnos reti servisa apmeklejumi.
Pamata auto neesmu vilies, dzivosim redzesim...
Palichs @ 26.augusts 2003 0:00
Honda Concerto 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Sveiki! Man ir tāda ne visai izplatīta Honda kā Concerto. Motors 1.6,16V, 122 ZS. Bet spriežot pēc degvielas patēriņa un asuma varētu būt ka fricis ir uztjūnējis kādus zirgus klāt- 320 bmw grauž nagos. Autiņš Latvijā jau tika atvests ar cietajām atsperēm un ir pagrūti Rīgas ielās, bet toties uz šosejas- līp pie ceļa. Un tehniskajos ir rakstīts ka max. speed=190, pa Jelgavas šoseju reiz pamēģināju 195 izdevās izspiest. Japānis kā jau japānis- sāk rūkt pie 4 tūkstošiem.
indzja @ 26.augusts 2003 0:00
Mitsubishi Lancer 1994 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Biju vaacijaa un nekas nebija atrodams, bet tuvojaas praamis un tad nu luuk graabu sho auto , jo jau sen luukojos uz to ar daliitaam juutaam , no vienas puses tiiri gliits un normaala gada, no otras japaanis un nu taapat taads kropliigs skats deelj taa ka aizmugures dalja taa kaa par zemu, taa kaa jumta dalja par daudz augstu pacelta, mashiniitei ir 1,3 12 vaarstu motors, kas arii nerada baigo sajuusmu, jo taads mazs, toties tankaa var braukt arii ar 2 ls, jo teeree savukaart pilseetaa 6 , pa shoseju ap8, tas ir braucot normaalaa razhiimaa ap 110-130kmh, auto pazems, naaca ar riepaam 155/80/13, tika uzreiz paarliktas 165/80/13, kaut drusku augstaaks, motoriitis sprigans, bet labaaks jau buutu 1,8 spriganums, mainiiti ir zobsiksna-12ls, motora bliivsleegi 2gb. -2.50ls, degvielas filtrs-17ls, elljas filtrs ap 4-5 ls atkariibaa no izgatavotaaja, kad runa saak iet par amortizatoriem tad maks jaatver suudiigaako firmu ap35-40ls, labie liidz pat sazinviencik, apstaajos pie PLAZA- ap50ls ar darbu, tagad kaut ko labu, ziemaa , kad uzrauj rokas bremzi , mashiina iegriezhas liikumaa, tieshi tik cik vajag, taads luuk navarots.
padre @ 23.augusts 2003 0:00
Opel Vectra 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Mekleeju labu mashiinu par sapraatiigu cenu izveele krita uz Opel vectras 1989. par 770 ls.
Shis tas jau nomainiits
amortizzatori abi prieksheejie jauni 20 ls gab + uzlikshana 10 ls gab
Stures rumbas gultnis
plitinja nomainiita jauna 45 ls
termostats 6 ls gab
termostata korpuss 4ls
Rusa vel nav kjerusi kartiigi, tika sametinaata pakaljeejaas atsperes caurums mashiinas apakshaa 15ls
Ja nav ljoti biezs naudasmaks opel vectra ir laba izveele
Benziina pateerinsh
speedman @ 22.augusts 2003 0:00
Opel vectra 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Zinu jau zinu gandrīz visu, ko saka par opīšiem un gan jau prātnieki izdomās vēl kaut ko. Niansētos tehniskos aprakstus nerakstīšu, jo nēesmu nedz inženieris, nedz vīrs, kam plaukstu vietā rorene.
Izdomāju šajā vasarā aizlaist uz turieni, kur mēs teorētiski pēc 20. septembra ja ne fiziski, tad virtuāli jau nu skaitīsimies, resp. ES.
Kādu laiciņu gan šaubījos vai 4500 km vasaras karstumā un alpu kalnu serpantīnos ar šādu pavecu kumeliņu maz laisties. Tā, ka daudz maz nopietnos kalnos vizinājies nebiju un pat sapņos nerādījās, ka +40c tur šovasar būs norma... braucu ar.
Nu gāja visādi, bet nedaudz par auto:
Dzinējs 1.8 mono benzīns, sedans
1. Nobraucu 4330 km
2. Divas reizes starpposmos aprēķināju benzīna patēriņu - 5,9 un 5,92 l uz 100 km
3. Nu piekasīgajiem - 6l uz 100 km... vairāk nebija noteikti.
Nevienas tehniskas problēmas. Jāatzīst, ka pirms tam biju notestējis ritošo un bremzes un viss šaubīgais tika nomainīts - 95 Ls. Un paldies dievam, ka pietika prāta to izdarīt, jo skatoties 2km dziļā ieplakā, kura sākas pie pašām durvīm sākumā bija neomulīgi.
4. Degvielai iztērēju 130 Ls
Trūkumi:
Tā, ka auto bija piekrauts un salonā 4 cilvēki (2bērni), tad tā sirsniņa tam kumeliņam prasās spriganāka
Pluss:
Novietojot auto jebkurā Šveices pilsētas autostāvvietā (kurās jau nu gadījās būt) to var ļoti ātri sameklēt, jo redzams jau pa gabalu starp visiem spīdīgajiem Z3, TT, u. t. t.

Secinājums - nav sliktu auto, ir slikti saimnieki. Jāmīl savs zirdziņs un viņš atbildēs ar to pašu.
Veiksmi un uz priekšu.
lauku vecis @ 22.augusts 2003 0:00
Seat Toledo 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Kapeec neviens nav par Toledo neko uzrakstiijis? Nemaz tik maz vinju nav uz Latvijas celjiem galu galaa.. Pirms Seata braucu ar 85. g. Jettu, kas luuza ne retaak kaa reizi pa 2 nedeeljaam. Tagad mashiiniiti uzkjiileeju tikai pirms skates (ap Ls 50), ko peec tam izgaaju bez blata izcili. Un izpuuteeju bishku pametinaaju. Motors 2 L spriciite, ir ABS, el. logi, el spogulji, luuka, centraalaa atsl., signalizaacija, stuures regulaacija un past., nu vienvaardsakot visas pamata ekstrinjas. Eed ap 6 l benziinu pa shoseju, 9 pa pilseetu. Taa kaa parlieku neskrienu, videejo pateerinju reekjinu ap 7 l.
+ apdziit uz 100-120 braucoshos nav probleemu
+ milzu bagazhnieks, var ari pakaljas benkjus nolaist, ja vajag..
+ erts un glits salons

- 5 atrums normali par 130-140 atrak nevelk,
- grabonja,
- veel shis tas. : )
Bet vispaar bediigs neesmu pagaidaam. Nobraukaajis kaadus 4 meeneshus.

Slaviks @ 21.augusts 2003 0:00
Ford orions 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Pirms 2 gadiem nolēmu pāriet uz dīzeli, jo daudz jābraukā bet benza dārga. konkrētas izvēles nebija, dārgu baidijos pirk un nolēmu sāk izmēģināt ar vienkāršu dīzelīti. patrāpījās 1,8 orions. nobraukti tagad ir ap 65 stuki. braucu ikdienā gan ziemā, gan vasarā. pa so laiku esmu veicis šādus remontus: zobsiksnas maiņa+3 roliki autofavorītā 100ls, priekšējais gultnis ar darbu 15ls, ģeneratora remonts 40ls, smidzinātāji (pirku srotā 4gab pa 10ls), sūkņa remonts 70 ls, bremžu slauka 17 ls ar darbu. iemaucu vienam pakaļā un izbliezu abas lampas. lampas var nopirkt jaunas pa 15ls katru. ieliku pats. bremzu kluci 8 vai 9 ls, neatceros. nomainas baigi primitīvi var izdarīt pats un nav jābūt izcilam inzinierim. nu protams ellas un filtru maina. gaisa filtrs jāmaina regulāri pēc 20 stuki, maksā ap 4-5ls. tad vēl sovasar pirms tehniskās bukses kādas 6 gab, katra maksā 5ls. vēl kaut kādi elektroiekārtas sīkumi.
visumā rezerves dalas ir loti lētas un var nopirkt jebkurā veikalā.
sūkņa remonts un smidzinātāji bija pasa mulkība, jo saklausijos visādus dīzeļu speciālistus ka vajag liet salarkai piedevu un es sāku gāzt klāt uz nebēdu.
kas man patīk:
+masīna vienkārša kā pieckapeika, iznemot motoru, visu var taisīt katrs pēc saviem ieskatiem vai pie kaktu meistariem vai civilizētos servisos, vai arī pats, atskirība lielāko ties būs cenā.
+lēta ekspluotācija, viegli nopērkamas rezerves daļas;
+lēts pārvietošanās līdzeklis- pa soseju rij zem 5 litri, pa pilsētu 6 ar kapeikām;
+nav zēl p.. t pa celiem un bedrēm;
+nevajag kasko, tāpat nezags;
+esmu kautkā ievērojis, ka fords nekad nepaliek uz ceļa. ja kautkas birst, tad lēnām, tā ka pats var aizbraukt līdz servisam.
un -
- nav nekādi izcilie navaroti,
- samērā lēns, ja jāapdzen, tad kārtīgi jāsagatavojās,
- rūsē pakaļējiem riteņiem arkas un sliekšņi,
- sūdīga elektrosistēma,
- ziemā salst ciet durvim atslēga,
- ziemā svīst logi,
mans ieteikums dīzelistiem- neliet nekādas piedevas degvielai un motoru remontēt dīzeļcentrā (tur cenas nav nemaz tik traģiskas) vai speciālā dīzeļu servisā.
visumā sakarīga mašīna, ja neuztrauc tās vizuālais izskats un galvenā prasība ir pēc iespējas lētāk nogādāt savu pakaļu no pkta A līdz pktam B.



petjka @ 21.augusts 2003 0:00
Mazda 323 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Ģimenē iegādājāmies 323 Mazdu ar (pēc papīriem) 1,4 inžektoru. Vēlāk secinājām, ka tas ir tas pats 1,3i. Kad nopirkām, spidometrā bija 133 000 km. Tagad pēc (novembrī būs 3 gadi) braukšanas 196 600 km.
Auto pēc kvalitātes ļoti labs. Samērā maz ir nācies remontēt. Bet tagad ir vajadzība nedaudz ielikt.

Ir nācies nomainīt izpūtēja gofru - 8 Ls, jo nebija oriģinālā un pieliku savādāku(oriģinālā ir uz 20 Ls), labo stūres šarnīru - 11 Ls, zobsiksnu - 16 Ls, izpūtēju - 17 Ls, aizmugurējās bremžu kalotkas - 11 Ls, priekšējos bremžu klučus - 12 Ls, un , protams, eļļa un filtri ik pa 10 tk - 10 Ls, kā arī riepas, laikam kādas 10 tas ir 5 pāri, jo kaut kā ir sanācis, ka nepieciešams mainīt pa 2. Bet autiņam ir 13 ripuļi, kas nav īpaši dārgi. Saplīsa arī spidometra trose, bet to nevarēja nekur nopirkt un nācās taisīt pašiem, tā arī izdarījām. Kopumā autiņā pa gadu ir ielikti apmēram 30 Ls + apkopes un riepas.

Tagad ir vajadzība nomainīt labo mironeni un vidējo izpūtēja trubas gabalu. Kā arī pa zemes ceļiem ir nodauzīta visa auto apakša, un tur ir spīdīgs bleķis, ko vajag krāsot, jo apskati vairs neizlaidīs.

Visā visumā sanāk, ka diezgan daudz ir ielikts, bet braukts arī daudz. Ja ņem vērā to, ka kādi 70-80% ir nobraukti pa zemez ceļiem. Ir zināmi gadījumi, ka tā pat braucot ar VW vai Audi ir lielākas problēmas, jo netur Amīši un citas ritošās daļas detaļas.

Bet pats pilnībā neesmu ar to apmierināts. Ir diezgan neērti priekšējie sēdekļi. Tad kad vairāk jāpabrauc tad ir problēmas ar muguru. Motorītis ir pa knapu, ja jābrauc pa lauku ceļiem un vēl ir vajadzība pielikt piekabi, tad vispār vajag 5 km, lai uzņemtu ātrumu. Salons ir diezgan skaļš, bet graboņa ir niecīga atšķirībā no II Golfa un Audi 80, kas līdz 87 g, kā arī VW Jetta un par Opel Kadett 91 g vispār nerunāsim. Vēl viens trūkums ir tahometrs. Samērā sliktas tuvās gaismas, bet varbūt ja uzliek miglas lukturus, ir daudz labāk. Jau tika minēts, ka problēmas ir ar rokturiem arī man ir beigts labais.

Benzīna patēriņš (pa zemes ceļiem braucot) ziemā ap 7,4 L vasarā ap 7 L.
Autiņš ir samērā stabils pat uz zemes ceļa ir vālēts uz 150 km/h. Bet uz asfalta ir tāda lieta kā tendence diezgan sasvērties. Cik no šāda autiņa var izspiest gan nevaru īsti pateikt, jo neesmu izspiedis max, bet uz 160 pa šoseju ir spiests. Vēl nedaudz iet, bet diez vai vairāk kā 170-180 var izspiest (vismaz ar konkrēto auto). Cēliens ar konkrēto auto ir apmēram 12 sek. līdz 100 km/h, bet tad jāspiež līdz galam. Ar piedarbināšanu nav bijis problēmu pat tad ja autiņš nostāv pa nakti laukā -30 grādu salā. Kā griež tā ir, bet citreiz uz kādām 5-10 sek liekas ka neiet 1 cilindrs (tas ziemā).

Esmu braucis ar daudziem auto un varu pateikt ka šis nav no tiem sliktākajiem autiņiem priekš lauku ceļiem. Tikai daži ar ko esmu braucis ir labāki.
Master @ 18.augusts 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti