Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [16]
Audi 2,0i 1989.
audi nopirku pirms apmēram gada. Pirms tam braucu ar Ford sierinieku. ko lai saka, šķiet esmu vareni iegrābies.
Nomainīju hidrokompensātorus, zobsiksnas spriegotāju un vēl dažus štruntus. Likās nu gan braukšu, bet nekā!
braucot šis gaitā pēkšņi noģībst. Izrādījās degvielas spiediena regulators nospraga. servisā saka, ka tas sērkociņ
kastītes lieluma kakucis jauns maksājot 160LS
Izdevās dabūt lietotu pa 10. karoče šis remonts plus lambda zondes maiņa plus citi sīkumi pavilka uz kādi 200LS
Pagāja daži mēneši un nācās remontēt ari piekari.
Pakaļējā tilta bukses, dzinēja paduškas, praktiski gandrīz visas iespējamās gumijas. Vēl125LS. Nomainīju arī priekšējos bremžu klučus un granātu piļņikus. Tuvākajā
nākotnē būs jāmaina arī kārba. troksnis no tās nāk neciešams. pakaļējo bremžu suportam noķīlējies rocenes
mehānisms. Spidometrs arī nedarbojas. Esmu pieradis noteikt ātrumu pēc tahometra. ir arī kaudze citu nepatīkamu
sīkumu.
Neiesaku pirkt autiņu Rumbulā.
Tomēr uzskatu, ka audi ir teicama mašina. Ar Fordu nevar salīdzināt. sierinieks noteikti bija komfortablāks, bet Audi ir AUDI. To vadot var gūt baudu. Pārējie rij putekļus.
Bljemba @ 17.augusts 2003 0:00
Volkswagen Polo 1987 Novērtējums: 3 Komentāri [8]
Neticeesiet, bet tajaa gadaa razjoja arii Polo ar diizeljdzineeju. Dzineejs bij atmosferiskais, bez turbiinas, 1.4 litri. Neskatoties uz mazo tilpumu un dzineeja tipu braukt pa pilseetu un pa shoseju var normaali, vajag tikai laiciigi klokjus raustiit. Stuures pastiprinaataaja shkjiet, ka nav kaa sugas shim mazauto, tachu vinjsh ir pietiekami viegls, lai stuuri izgroziitu bez probleemaam arii, ja pie stuures seed sieviete. Man, ar savu 187cm augumu seezjot pie stuures galva duuraas griestos, tieshi pie prieksheejaa stikla, liidz ar to atpakaljskata spogulis netika lietots kaa suga. Braukt jau var ar taadu auto, bet ilgaaku gabalu braucot ljoti nogurst gan no motora radiitaa trokshnja, gan arii no neertaas seedeeshanas. Bundza uz ritenjiem. Paldies dievam, ka shis auto nebij maneejais.


Plusi
- Mazs degvielas pateerinjsh
- Viegli noparkot shauraas vietaas

Miinusi
- galiigi nestabils uz celja
- neerta seedeeshana
- maz vietas
- trokshnji no celja, kaa arii salonaa viss grab
Mareks @ 15.augusts 2003 0:00
Volkswagen Golf 3 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Iepriekš nobraucu nepilnus septinus gadus ar 2 golfu, kurs kalpoja uzticami un lēti apkopē, bija 1,6 benzīnnieks, kuru nomainiju ar 1,8 karburatoru, tagad braucu ar 3 Golfu 1,6 benzīnnieku, kurs ir stabilaks, ar plasaku salonu. 3 Golfs ir ekonomisks, braucot ar 100 km/h ir 6 litri, ar 120 km/h ap 6,8 litri, turklāt ir diezgan dinamisks. Uzskatu, ka starp vācu mašīnām, ko atzīstu pārsvarā, Golfs ikdienai un 4 cilvēku gimenei ari svetkos ir ideāls auto, jo ir reizē gan liels, gan mazs - nav problemu noparkoties pilsētā, jo vienmer var kaut kur iespraukties.
sandris @ 15.augusts 2003 0:00
Chrysler neon 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
2.0 16v i videejais pateerinsh ap 7l janjem vera ka nebraukaju pa pilsetu bet vairaak garos gabalus, kad arii censhos ierubiit kruiiza kontroli - laba lietinja atrumu taadeelj arii censhos lieki nepaarsniegt. shis autinjsh man ir jau divus meeneshus un esmu nobraucis 6000 km ieleejis 380l 95e taa ka reekiniet pashi. Pirms ziemas tomeer gribeetos apstraadat apakshu jo ziniet pashi saals un mitrums. vieniigais ammiishus deretu nomainiit tad jau ar vareetu normaali ziemu nobraukt. redzees ko teiks ziemaa, bet pagaidaam domaaju ka neko labaaku pa shaadu cenu veeleeties nevaru. ieprieksh braucu ar dazaadaam vaacu mashiinaam un taas slaveeju, toties nu sapratu ka labaak tomeer chryslers.
laurisb @ 13.augusts 2003 0:00
Volkswagen Passat 1983 Novērtējums: 5 Komentāri [5]
Vecs, kaa naave, apruuseejis, izgrabeejis bija shis VW Passat universaalis ar 1.6 litru diizeljsirdi.
Vieniigais, ko varu teikt par sho auto ir tas, ka shis auto bija kaa leets paarvietoshanaas liidzeklis no punkta A uz punktu B vajadziibas gadiijumaa liidzi panjemot tonnu ar mantaam. Iznjemot to, ka lai cik arii paarsteidzoshi neliktos prieksh tik nesportiska auto, bet shis auto ljoti stabili tureejaas uz grunts celjiem, taisnos posmos, kaa arii slaidos liikumos vareeja mieriigi braukt turot pedaali griidaa.



Plusi
- mazs degvielas pateerinjsh
- ljoti stabils uz grants celjiem
- daudz vietas bagazas nodalijumaa
- var ljoti viegli apgriezties shauraas vietaas

Miinusi
- aatraak par kaadiem 140km/h nepabrauksi
- uzraaviens galiigi nekaads
- neerta seedeeshana
Mareks @ 13.augusts 2003 0:00
Mazda 626 1985 Novērtējums: 5 Komentāri [8]
Izdomaaju, ka jaapastaasta par savu bijusho 626 mazdeli ar kuru tika nobraukaati gandriizvai 3 gadi.
Taatad par pashu mazdeli - 626 mazda ar 2 litru karburatormotoriiti un divaam durviim. Bija gan elektriskie logi, gan elektriskaa luuka, gan stuures pastiprinaataajs, gan vareeja stuures augstumu reguleet, gan arii reguleejamie!!! amortinji, kurus vareeja piereguleet gan normaalam gan spoooorta reziimam!
Nekas iipashi neluuza un pa visu lietoshanas laiku nekad nebij sanaacis palikt uz celja. Tiesa gan beigaas jau vinja tika pamatiigi lauzta un tad arii auto padevaas un saaka luuzt. Auto tika paardots un kaa par briinumu veel tagad ripo pa Latvijas shosejaam.
Degvielas pateerinjsh gan nebij no mazajiem, tachu tas vareetu buut deelj tam, ka auto tika diendienaa ciitiigi lauzts

Plusi
- daudz vietas bagazniekaa neskatoties uz to, ka 2durvju auto, kad nolaida aizmugureejos benkjus, tad vareeja veel vairaak mantiibas sakraameet
- var leeti salabot
- uzticams auto

Miinusi
- motors rija ellju kaadu 1l/1000km
- ruusa miileeja sho auto, it sevishkji pakaljeejaas arkas
- aukstumaa negribeeja lekt
- lietotus lietos diskus gandriizvai neiespeejami dabuut prieksh shii auto
- paaraak cieta piekare prieksh komfortablas braukshanas pa brugji
Mareks @ 11.augusts 2003 0:00
Mazda 323F Exclusive 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
yo!

Smuka jauna mashiiniite! Neliela ar 1.6 beziindzineeju!


+ Ekonomiska
+ Diezgan dinamiska
+ Aizmuguree daudz vietas
+ Salonu diezgan eerti var paartaisiit par 2- guljamo gultu.
+ ietilpiigs bagazhnieks

- Viegla (pie liela aatruma nevar savaldiit)
- Pietrukstas 6 aatrums
- Drausmiigi daargas detaljas
- Leens serviss (>2 meeneshi taisiija, kad uz jumta noliku)

Vigants @ 8.augusts 2003 0:00
GAZ 2410 1991 Novērtējums: 3 Komentāri [13]
Kas tas i, ka nevienas volgas naff? uzrakstiishu par 2410 mazliet - taa gan nebija man, bet faaterim, bet mazliet ar to iepaziities dabuuju... mazliet pabraucis esmu arii ar 21mo, bet tomeer imho nepietiekoshi, lai par to atseviskji raxtiitu...
un taa - 2410... bijushais taxi no riigas taxoparka, ar xvz kaadu nemazu noskreejienu, un uzstaadiitu gaazes iekaartu : )
speeciigs 2.5 litru 4cilindru rindas dzineejs ar 100 zs ! jaudu, un degvielas pateerinju ap 14-15 litriem pa pilseetu! : )
jaasaka, motors ir mazforseets, tb, griezt vinju jeegas nav, zirgu taapat nekaadu nav... toties no zemiem apgriezieniem diezgan labi velk... bremzes - nu tas ir atseviskjs staasts! visiem 4 ritenjiem barabaanu bremzes, kuras gar manzeteem laida skjidrumu, kaa rezultaataa bremzeeshanas bija ar sanesshanaam : ))piekare, kura reizi nedeeljaa jaaiesmeeree ar pressmasljonkaam...
hidrauliskais sajuugs, kuram arii paaris reizes netureeja manzetes, kaa rezultaataa skjidrums izteceeja, un sajuugs not working...
mashiina gan diezgan liela, dinamika gan vinjai nekaada, izspoleet arii nemaz nav tik viegli, piekare gan diezgan miiksta... nu nez, detaljas leetas, toties biezhi jaaremontee : ))
koroch, miskaste vien ir : ) btw, pie straujas bremzeeshanas uz briitinju iedegaas elljas spiediena lampa - tb ellja pa dzineeja karteri skalojas kaa samazgas pa ballju, un straujas bremzeeshanas rezultaataa dzineejs gaisu uzsuuc : ))
Draco @ 6.augusts 2003 0:00
Volvo 940 GLE 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Nu massiitei ir 2.4 Turbo diesel dzinejs. ABS, Elektro logi, luka... Videjais paterins 7litri. Salons erts un labi pardomats ssi sedana versija ir milzigs kravas nodalijums ar lodzinu prieks gariem priekssmetiem. Negatiivi ir laikam vieniga lieta ka manam dizelim kautkas ir ar izpludes traktu tad biskinj paskaljs no arpuses, kaut arii no ieksspuses nav nekada diskomforta. Man shausmiigi patik. Starp citu remonta zinna nav jau tik dargi.
shroman @ 6.augusts 2003 0:00
Audi 100 Avant 1.8i 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
GLIEMEZIS, bet eerts. Auto nopirku pirms pus gada, tiko no vaacijas-2200. EU. 1.8 inzektors+vecais labais 4 cilindru motors, el. logi, spoguli, luuka. Labaa staavoklii. Auto iet labi un liigani, loti eerts, bet uzraaviens loti svaks. Ja vajag kaadu apdziit tad nepieciesams ieskriesanaas laiks. Lai gan auto iet normaali, tomeer, tas mazais motors par mazu tai lielajai bundzjai. Un pateerins arii nav mazs. Videejais pateerins 8.9L(pilseeta+lauki). Lai gan aarpus pilseetas videeji braucu uz 110-120 tomeer vairaak par 9 litriem tas nerij. Ja brauc loti pieticiigi uz 90 tad rij 7.5-8L. Pilseetaa 10-11L.
Pagaidaam nomainiijis esmu tikai temperatuuras dacjiku(slaapa nost, aukstam motoram radija 150 graadus). Veel taadi siikumi, ka bija centraalai atleegai vads pushu, spidometrs raustiijaas raadio antena negaaja. Ak, jaa vins veel rija ellu, bet tagad nomainiiju varstu gumijas(remonts ap 20. Ls)

+/-
+Liels, eerts
+Cinkota virsbuuve
+Vecais labais 4 cilindru motors, leets eksplutaacijaa. Nav tik sarezgiits un daargs kaa 5 cilindru motors

- Relatiivi mazs uzraaviens
- Tik pat liels degvielas pateerins kaa lielam motoram.
Secinaajumi. Loti laba un eerta masiina, bet tomaar labaak pirkt ar lielo motori. Taa jau nevar teikt, ka vins ir galiigais GLIEMEZIS, uz prieksu jau kautkaa iet: )))

Sorry par miikstinaajumziimeem. Man nav uzinstaleets latviskotaajs.
Raptors @ 28.jūlijs 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti