Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 2.2i universāls 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku pirms gada par 1500 USD. Bija jau kādu 1.5 gadi lietota Latvijā.

Aprīkojums: centrālā atslēga (ar pulti, bet nav pakaļējām durvīm - pikapam), signalizācija, stūres lifts, stūres pastiprinātājs, bremžu pastiprinātājs, elektriskie logi, lūka (verama divos veidos), elektriskie spoguļi, kruīza kontrole.

Motors: 2.2 litru OHC (laikam 16 vārsti - neko daudz no tā nesajēdzu), patēriņš pilsētā 10-15 l/100km (15 ja spiez grīdā un izved no pacietības videejaas jaudas bemberistus), ārpus pilsētas 7-9 (atkarībā no ātruma).

Braukšana: priekšējā piedzīņa, uzrāviens labs, max esmu izspiedis 180 km/h (iespējams var vairāk), līdz 150 km/h uzrāviens normāls, tālāk jau sliktāks. Līdz 130 km/h braukšana normāla, ap 140-150 sāk just ka mašīna nav paredzēta tādam ātrumam (varbūt noņemot jumta reliņus paliktu labāk taču nedomāju ka daudz). Ja brauc divatā tad par jaudas trūkumu nevar sūdzēties, braudzot ar piekrautu mašīnu (5 cilvēki + pilns pikaps ar pekelēm uz kādu nepilnu 100 kg) braukt var taču pārāk pārliecināts nejūtos (varbūt ka neesmu pieradis - pārāk ar savu šofera talantu nelielos)

Tehniskais stāvoklis: izrūsējis (ne pārāk, taču baltai redz labi, pārkrāsota it kā neesot), rūsa tradicionālajās 626 unioversāla vietās (pakaļējā arka, pakaļējām durvīm stūrīts zem gumijas - netālu no roktura un stikla). prasās pēc piekrāsošanas (tik vecai krāsot laikam neatmaksājoties). Piekare varētu būt arī labāka (pac arī gan neesmu taupījis), taču iztikt var.

Labošana: mainīts viens pakaļējais amortizators (20 Ls ar darbu, lietots), labota rocene (jaunā trose - tā īsiņā 2 reizes plīsa tad atradu +/- ciešamu servisu kur mazdas taisa un uzlika pa lēto lietotu, jaunās troses vismaz īso nekad nepērkat), nomainīts 1 pakaļējais supports un visi bremžu kluči (kopā ap 30), vienreiz nocakarējās kaut kāds bloks (nerādīja vienas puses pagriezienus - 4 lati), atteica ventilators (bojāti kontakti, kaut kādu herņu nomainīja - 5 lati), un vienu gultni (25), jauns akulomotors (25) - kopā ap 115 Ls. Tas viss bija reālie defekti, tad es pats uzsitu lukturīti (priekšējais pagrieziens - 6 lati), un tad man izdauzīja pakaļējo stiklu 140 lati ar darbu (tas ir pats sāpīgākais 626 universāliem).

Papildus labošanai varu teikt, ka ja atrod +/- vietu kur labot tad nav īpaši dārgi, bet tik veca kā mana jālabo ir. Kā var redzēt sāpīgākā lieta bija huligānu izdauzītais stikls nevis piekares vai elektronikas remonts.

Mašīnas mīnuss ir ka pilna masa skaitās 1900 (tēvam līdzīga biku jaunāka ar pilnu masu 1700) - it kā starpība ceļu nodoklim.

Pašam mašina vairāk vai mazāk patīk (mana pirmā mašīna, braucis gan esmu pirms tam ar passat, sierra vairāk vai mazāk). Samērā dinamiska, ja prātīgi brauc pietiekami ekonomiska, pikaps viduvēji ietilpīgs (var salikt vairākus izjauktus velo, ja atloka benkus var arī gulēt). Tādas klases mašīnai netipiski daudz pribambasi (kruiza kontrole, el. logi, spogulji). Taču varēja būt labāka apkure, ziemā, ļoti uzmanīgi ar regulēšanu, ja pirms braukšanas var iesildīt 3-5 min tad ideāli, ja nevar tad kādu laiku jāciešās. Taču ziemā pie -30 leca ļoti labi (slēdzās vaļā tikai puse durvju - taču jutos ļoti labi uz pārējo fona jo varēju braukt)


Plusi:
dinamiska,
ērta lietošanā,
stabila, viegli vadāma,
ar rezerves daļām nav lielu problēmu (tipiskās mazdas detaļas par pieņemamu cenu)

Miinusi:
veca (un no tā izrietošās sekas)
sākas korozija (labi redzama un kaitinoša uz baltās krāsas)
dārgas pikapiem raksturīgās detaļas
piekare varētu būt labāka


Galavārds:
Ja būtu jāpērk jauna mašina pirktu atkal mazda 626 universālu (esmu universālu fans aiz to ietilpības), tikai jaunāku ap 93 gada un pērkot lielāku uzmanību pievērstu tehniskajam stāvoklim, kā arī censtos iztikt bez baltas krāsas. un vēlams tomēr būtu DOCH motoru.
askoldes @ 21.jūlijs 2003 0:00
Honda Civic 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [13]
Tātad Honda Civic 1.5 16V, hečbeks. Jau pāris mēnešus vairs neesmu ši smukā autiņa īpašnieks. Latvijā nobrauca gadu.
Gribēju Hondu un beigu beigās nopriku šo fruktu - ne lēti, bet ar 3. mēn. garantiju. Praktiski tuvu ideālam stāvoklim. Par garantiju nomainīja - vienu pusass ārējo galu, lambda zondi .... Aizmugurējās arkas apakšā bija rūsas pleķis, kas vēlak mazgājot autiņu pārvērtās par caurumu ... tas dīvaini, jo nekur citur nebija NEVIENA rūsas pleķīša! Citu nozīmīgu defektu nebija! Nu vēl varēja nomainīt sajūgu - bija padilis un ieslēdzot vibrēja, bet tā jau nav "letāla" vaina. Pie tam sajūga komplekta nomaiņa nebūtu no lētākajiem remontiem.
Remonti gada laikā - lielākais bija pr. bremžu disku nomaiņa, vairākas reizes tika novirpoti, bet tik un tā atkal sāka vibrēt. Nu neko vairāk nenācas labot ...
Uz pārdošanas brīdi dzinējs bija sācis rīt eļļu, bija jāmaina kādas 4 sailentbukses un klakšķis stūres zobstienī. Te jāsaka, ka kaut kādu klaboņu no ritošās nevarēja dzirdēt ... to atklāja tikai pārbaudot servisā.

Par mīnusiem:
- Manuprāt "- " Nr. 1 ir vadītāja vietas neērtums. Sēdekļi ir mazi un rumpi nesaturoši, instrumentu panelis novietots par zemu - jaāskatās kaut kur lejā, kreiso kāju īsti nav kur stabili novietot, sēdekli prasās nolaist zemāk, bet stūri tuvāk. Rezultāts ir tāds, ka ideālu sēdpozīciju man ieņemt nebija iespējams un pēc brauciena ap 80 km tu jūties kā no moku kambara izkāpis! Neresnam, 180 cm garam cilvēkam šajā mašīnā pie stūres nav ko meklēt. Pieņemu, ka smalkākas uzbūves personas jutiesies pietiekami komfortabli.
- Mīnuss Nr.2 - mazais dzinējs. Pietiekami dinamisks pilsētā, bet uz šosejas pietrūkst "grieziena". t. i., griež labi, bet apdzenot uz šosejas, labam cēlienam jāliek vienu vai pat divus pārnesumus zemāk, līdz ar ko līdz "sarkanajai" zonai aizgriežas viens un divi. Bet skaņa ir laba ;))
Info - šim dzinējam ir 2 sprauslu (DPFI) iešprice, kas esot mazāk uzticama un laba kā 4 sprauslu MPFI, ko uzstāda 1.6 dzinējiem. Man gan nekādu problēmu nebija.
- Nr. 3 - zems maita, īpaši klusinātāja bundulis. Uz lauku ceļiem un pļavām jābrauc prātīgi! Tamdēļ arī pagrūti varētu būt ielocīties iekš Civica.
- Nr. 4 - slikts virsbūves krāsojums, neizturīgs pret sīku akmentiņu triecieniem utml. Starp citu - virsbūve ir cinkota.
- Nr.5 - salons pilns ar lētu plastmasu, no kā var čīkstēt un grabēt.
- rezerves daļas varētu būt grūti dabūt dažreiz, nu par dārdzību īsti nezinu, piemēram, Opel Vectrai daļas ir tādā pašā līmenī vai pat dārgākas ...

Par plusiem:
- Ļoti patīkama un viegla vadāmība, ar stūres pastūzi vispār ir super! Priekš šitā mazā susura iet ļoti mīksti un stabili.
- teicama pārredzamība un viegli parkoties
- smuks auto! Kāpēc gan es to pārdevu! ;- D
- plašs salons! Priekšā ir plaši, bet aizmugurē 3 cilvēki iesēdīsies bez problēmām.
- nu tomēr jauki man šķiet Hondas dzinēji. Skaitās arī uzticami. Runājot par ekonomiskumu, jāsaka, ka lielas starpības starp 1.5 uz teiksim 2.0 degvielas patēriņā nava. Pilsētā varbūt, bet kopumā NĒ! Pie tam mazie tiek vairāk slogoti. Tāpēc es dotu priekšroku lielākajam dzinējam vai arī 1.6i DOHC VTEC ;- ).
Rezumējot - Jauks "Pilsētas auto" smalkas miesasbūves cilvēkiem.

Ceru, ka kādam šis rakstiņš palīdzēs izdarīt pareizo izvēli!
Ivarsi.


ivarsi @ 16.jūlijs 2003 0:00
Fiat Brava 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
V moej ekspluatacii uzhe god, poka serjeznih problem net. Bili melochi: slomalasj plastmasovaja chastj shlanga podachi zhidkosti dlia mistja lobovogo stekla, iz- za kontakta ne rabotal zadnij dvornik, nemnogo teklo maslo, no eto iz- za dliteljnogo prostoja mashini u prezhnego vladeljca, servis pri prodazhe ne nashel defekt, 12 Ls i vse dela.
Horoshij dizajn, pojem/opuskanija sidenja voditelja oblegchajut semejnuju ziznj, kogda 2 voditelja, privlekateljnij vneshnij vid.
Iz minusov: nepredskazuem posle prostoja, inogda cherez 2 nedeli stojanki zavoditsia mgnovenno, inogda prihoditsia ''vesti peregovori''. zadnee okno suzheno, obzor mog bi bitj luchshe.
Rivok kak takovoj s 1.4 otsutstvuet, zato 6-7 L na 100 km.
Idealjnij variant dlia pervoj mashini, neboljshaja, sposobstvuet negonochnoj ezde.
Sniegs @ 15.jūlijs 2003 0:00
Hyundai ATOS 1998 Novērtējums: 6 Komentēt
Nobraucu ar šo mazuli 8 mēnešus (12 K Km). Visumā labs iespaids. Ideāls pilsētas auto par mazu cenu. Arī dizains man likās daudz pieņemamāks par līdziniekiem- opel agila, piem.
Ekstru nekādu, toties gabarītiem pārsteidzoši plašs un ērts salons- jumts ir augsts, līdz ar to sēdvietas ir gandrīz taburetes augstumā, kas ļauj bez jebkādām problēmām iesēsties arī aizmugurē sēdošajiem. Transformējot aizmugures sēdekļus var pārvadāt kravu ar garāko dimensiju 1.50m. Kastes, kastītes un visāda lieluma lietas (darīšana ar pasta sūtījumiem) sanāca vest daudz, un nekad nebija problēmu ar vietu.
Dzinējs: 1 (viena!) litra dzinējs un pilsētai īpaši konstruētā ātrumkārba nelika palikt krustojumos- dinamika bija pat ļoti pietiekoša- sevišķi ja lietoja 95 benzīnu ar piedevām (der arī 92, kas pat esot piemērotāks). Toties pie 80 km/h pasākums ko sauc par ātruma uzņemšanu sāk izbeigties. Līdz 100 -120 temps kāpj ĻOTI negribīgi. Patēriņš 5.5-6.5 l vasarā līdz 8-9 l ziemā- pa pilsētu, protams.
Virsbūve/Ergonomiskums: Augstums ir lielāks par platumu (1590:1495), kas liekas nedaudz ērmīgi, taču salons liekas jūtami plašāks kā golfam- varbūt augsto griestu un taisnās aizmugures dēļ. Ļoti piemērots visādu sīku kravu pārvadāšanai pa pilsētu. Gabarītu dēļ nav problēmu ar parkošanos- ja ir 4 m pie apmales brīvi, tad tik stūres grozīšanas māka. Stūre, ja nav pastiprinātājs (man nebija), jāgroza daudz, taču tā ir ļoti viegla.
Remonti / Problēmas: Mašīna ir ar kompi un tādēļ nācās saskarties ar dažiem brīnumiem. Laikam Frolov MC bija ačgārni uzstādījusi signalizāciju, kā rezultātā kompis katru ķēdes pārrāvumu (ieslēdzot sign) godīgi reģistrēja, kas beidzās ar aizdedzes problēmām. Ķompja pieslēgums (Skandi), un miers līdz nākamai reizei. Šāda veida "remontos aizgāja ap 100 Ls, kamēr piefiksēja "vainīgo". Vispār elektrosistēma jūtīga pret mitrumu. No ritošas bija jāmaina priekšas un aizmugures bukses (90K km nobraukti pa latvijas ceļiem), bremžu kluči, gultņi vienam ritenim un tas arī bija viss no ritošas. Brieda zobsiksnas un tās sasodītās signalizācijas maiņa, no kā es atbrīvojos pārdodot auto.
Tātad PLUSI: Viegla, Augsta, Pilsētā dinamiska, Ērts salons, augstie sēdekļi, plašs, transformējams bagāžas nodalījums, ekonomskums.
MĪNUSI: Nepiemērota šosejai, Ļoti jūtīga pret vēju (uz tilta, šosejas), Sīkas elektrības ķibeles, no mitruma sargājama elektrosistēm, t. sk. kompis.
IDEĀLA pirmā mašīna, it īpaši tiem, kam (80). Bez elektrības ķibelēm, kopumā es biju ļoti apmierināts, līdz izbraukšanai uz šosejas : )
norcha @ 15.jūlijs 2003 0:00
Peugeot 405SRD 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Nopirku savu autiņu pirms pāris mēnešiem pa 2500$. Peugeot izvēlējos tādēļ, ka gribēju dīzeļdzinēja auto. Kā zināms Peugeot māk ražot dīzeļus un kā nu ne: 1,9 ar turbiinu un intercooleri. PATS GALVENAIS patēriņš 4-6l uz 100km. No friciem nācis ar dauzītu spārnu, bet ģeometrija visa pa vietām!Nekāda vaina. Nu protams nav viņš tik dinamisks, kā dažs labs benzīnnieks, bet iet kā dīzelim pienākas.
Labās īpašības: Priekš dīzeļdzinēja kluss un nav jūtamas vibrācijas salonā, ļoti ekonomisks, dzinējs strādā kā pulkstenis. Salons: netipiski mīksti sēdekļi (varbūt tieši tādēļ franči šo auto izmanto priekš takšiem)Apdare kaut kas līdzīgs starp SAAB un VW. klasiska, bez liekiem elementiem. Pluss: magnetolu var noslēpt aiz aizverama vāciņa. Ziemā -25 grādos piešķīlu ar otro piegājienu!Vasarā ar pirmo. Salons viduvēji kluss. Ja salīdzināsim Db skaļumu ar lielās klases mazda xedos9 tad rezitāts būtu 4:10 mazdas labā.
Sliktās īpašības: Sedaniem nav iespējas nolaist aizmugurējo sēdekļu atzveltni. Vāja vieta siem dzinējiem ir dzesēšanas sistēma, neskatoties uz visu, ka ir uzstādīts intercooleris!Nu un protams panesās Franču prikoli: pat priekšejo gabarītlampiņu nenomainīsi bez grāmatas izstudēšanas!Patesībā jau viss ir uztaisīts vienkārši, bet tikai jāzin kas pie kā piederas. Visvairāk mani tracina franču skrūves, nevarēja izmantot normālas krusti;nu skrūves, nee kaut kaadas ar atslēdzinam skruveejamas... Nu un jaa- elektriskaa luuka... vienkarschi lietus laika tek man uz gavas. Bet tas viss ir novēršams takā ielej 5ls un dodies kur tikai gribi...
Vispaar jau esmu apmierinaats, jo nopietnu probleemu pagaidaam nav bijis un cerams veel tik atri ari nebuus
Pegucis @ 14.jūlijs 2003 0:00
Audi 80 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Audi 80 1,6(benzīns), kuru par mazu naudu izdevās iegādāties no puslīdz pazīstama cilvēka. Labās īpašības ir: mazais dzinējs griežas pietiekami labi(ar passat 1,8 mono var ēsties un nezaudēt, galvenais, nekautrēties griezt dzinēju. ) Rezerves daļas maksā 10ls kilogramā(lēti), nav nekā sarežģīta, ja kautko jēdz, var arī pats saremontēt.
Nepatīk, ka aukstam dzinējam, grab kompensātori, hadene varēja būt mīkstāka.
Neizprotu, kā auto pa šosi var ēst 6.5l(vid.120 km\h), bet pa pilsētu knapi 10 litros ierakstos.
555 @ 11.jūlijs 2003 0:00
Volkswagen Passat Variant 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Bezniinieks, 1.8 (7-8l/100km), nobraukums 280 000, pats braucu jau 6 gadus (120 000km), nekaada vaina, mazi kapitaalieguldiijumi remontiem. Galvenais, ka leets un eerts lietossanaa.
Varbuut kaads var ieteikt, jo nu jau pusgadu ik pa briizzam (neregulaari) kad beru virsuu gaazi ir taads ass klaksskjis (it kaa kaut kaads dzelzs gabasl sistos pa asfaltu: ) it kaa pr. kr. ritenii it kaa,,, , bet ne vienmeer, reizes 4 biju servisaa, bet tur dazzaadi meistari izraustiija visu kas izraustaams, un nevar pateikt kas taa pa skanju, teica lai brauc kameer vaina paraadiissies "uz aaru", taa nu braucu, kaa saak klabeet riktiigi taa uz servisu, bet tur atkal neklab (moss mistika),,, Varbuut kaadam passatistam arii ir bijis liidziigi, mekleeju padomu,,, zzeel taccu, labi kalpojis peleeciitis,,,
Miltu kode @ 11.jūlijs 2003 0:00
Ford Escort RS Turbo S2 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Series 2 (Mark 4) eskorts... kaa jau xr / rs seeriju fordiem, salona apdare un komplektaacija nav slikta - recaro seedeklji, elektriskoe stikli, centraalaa atsleega...
motors cvh 1.6 - daljeeji savietojams ar standarta cvh, piemeeram no xr3i, pie mashiinas pashmasas 900 kg robezhaas dzineejs ar 132 zs pie 5750 rpm un giezi 18 kgm pie 2750 rpm sanaak sameeraa nikns aparaats... LSD diferenciaalis gaadaa, lai nebuutu viena kaucosha riepa bez reaala efekta pie startiem - prieksh priekshpiedzinjas imho ljoti vajadziiga manta..
shii mashiina ir ljoti viegli tjuuneejama, arii internetaa ir ljoti daudz shim modelim veltiitu resursu (paarsvaraa gan anglju)
Modelis ariidzan sameeraa rets, un riigaa vinju 2reiz dienaa diezvai izdosies ieraudziit : ) standarta komplektaacijaa ietilpst arii labas kvalitaates papildus taalie lukturi, kurus naktii iesleedzot var sajusties kaa wrc pilots : ))turbiina saak darboties apmeeram no 3000 rpm, un ir visnotalj pamanaama : ) no iesp truukumiem vareetu piemineet laba benziina lietoshanas nepiecieshamiibu (98 ), protams arii labu ellju, kaa jau turbo, nev ieteicams slaapeet uzreiz peec "atvilkshanas"
no remontiem - pa 2 gadiem nomainiits sajuuga disks ar grozu, prieksheejais stupicas gultnis, uudenssuuknis ( preventatiivi), sveces, svechvadi.... tas itkaa arii viss... svilponja, kas pavada paaatrinaajumu, turbiinai iesleedzoties, arii visai rulziiga : ))
vairaak var paskatiit http://sten. lv/ford
Draco @ 10.jūlijs 2003 0:00
Audi A4 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
Auto iepirkts 1999. gada decembrī, kad tas bija tikko atvests no Vācijas. Nobraukums pirkšanas brīdī 123 000 km (pašreiz 178 000). Pērkot auto, līdzi tika doti papīri par apskašu veikšanu no Vācijas, kas liek aizdomāties, ka tas varētu būt reālais nobraukums.
Motors 1,6 – nav jau nekāds lielceļu monstrs, bet man pilnībā pietiek. Tajā pašā laikā, ir gadījies atvilkt – uz 180 km/h gāja bez problēmām – vairāk negribējās mēģināt. Auto ir aprīkots ar tādām lietām kā elektriskajiem logiem un klimata kontroli, kas nav sevišķi bieži sastopama iezīme šī gadagājuma A4.
Pilsētā autiņš tērē apm. 9l/ 100 km, ārpus pilsētas – zem 7l/ 100 km. Patēriņš sevišķi neatšķiras, lietojot vai nelietojot klimata kontroli.
Auto gandrīz vispār neēd eļļu, arī citu šķidrumu zušana par laimi nav novērota.
Runājot par salonu, jāsaka, ka man ļoti patīk šis Audi dizains – sarkanais spidometrs, radio, klimats utt. Salonā pagaidām nekas negrab. Varēja būt nedaudz vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem, bet, tā kā pašreiz braukāju viens vai divatā, tad sevišķi šo problēmu neuzskatu par aktuālu. Arī ārējais dizains man liekas ļoti pievilcīgs. Ne mazāk svarīgs fakts ir arī augsts braukšanas komforts.
Visu šo gadu laikā (tfu tfu tfu) īpašu problēmu nav bijis. Auto jau nopirkšanas brīdī bija ļoti labā stāvoklī. Kopš paša sākuma remontēts tikai Auto Rīgā, kur, lai arī šad tad noplēš divas ādas, tomēr strādā ļoti labi, un, ja kaut ko sataisa, tad uz ilgu laiku.
Slēdziens: esmu ar auto vairāk nekā ļoti apmierināts – grūti iedomāties, ka varētu tuvākajā laikā mainīt pret ko citu. Silti iesaku tādu iegādāties, ja ir doma par līdzīgas klases auto iegādi.
Isoquant @ 9.jūlijs 2003 0:00
Honda CRX 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Tā kā mans autiņš te vēl nav pārstāvēts, domāju nedaudz padalīties ar citiem.
Man ir CRX 1,6i 16v, sauktais 1th generation, latviski runājot - pirmās paaudzes. Neskatoties uz savu gada gājumu, ļoti izskatīgs. Pirmais kas pārsteidz, ieraugot autiņu, ļoti mazs, t. i. īss un zems, no kā arī izriet - viegls + apvienojot ar ~100Zs dzinēju (precīzi nezinu, it kā 104), iegūstam ļoti dinamisku un lecīgu mašīnīti. Pilna masa 1280, kas gan izlec no 1200 svara ketegorijas, bet nekas, pāris lati vairāk nodoklī : )) Ātrums - 190 pārbaudīju, iet normāli, kas nav pataloks, bet jūt mazo motoriņu sākot jau no 140, jau īsti nevelk, tur lielie (BMW, MB) izdrāž kā maziņo, bet līdz simtam, jāmeklē ar ko skrieties.

Par plusiem: ļoti kvalitatīva mašīna, it sevišķi dzinējs un uzkare. Virsbūvi gan bija pabuktēta un aprūsējusi, tāpēc nācās krietni paņemties, lai auto nesadalītos, bet kad sataisīju, esmu apmierināts. Iet kā zvērs, tikko nomainīju ēļļu, dzinējs strādā kā pa sviestu. Jūtīga gāze, jūtīgs sajūgs, labas bremzes, laba motora dinamika, laba, kaut arī cieta, uzkare, ko vēl var vēlēties +jūtams, ka tas ir sporta auto (tahometram sarkanais sākas pie 7). Salons, neskatoties uz autiņa izmēru, ļoti plašs, gan tikai diviem cilvēkiem. Es ar savu 192 augumu jūtos kā klubkrēslā (nobraucot 10h, nejutu nekādas sēdēšanas neērtības), vienīgi pedāļi varēja būt nedzudz dziļāk, ~5cm, tik pietrūkst, lai pilnīgi ērti varētu aizsniegt paneli : )) Salona aprīkojums ļoti vienkārs, bet ļoti ergonomisks, liels bagāžnieks. Viss ļoti loģiski izvietots. Patīkami pārsteidza, ka visi drošinātāji turpat pie vadītāja, nav jāmeklē pa visu mašīnu, no kā gan izriet lielais vadu skaits, kas nāk uz drošinātāju bloku. Fīčas nav daudz, bet ir patīkami sīkumi, kas strādā nevainojami. Vienmēr varēsies pamāt citiem, kas brauc ar CRX, jo tādi Latvijā un vispār ir maz : )))

Mīnusi: Pirmais, kas ļoti jūtams šajā autiņā, skaļš un ciets, nu tipa bobiks, kas ir dēļ zemās uzkares, gāzes amīšiem un sliktās skaņas izolācijas salonā. Braucot pa asfaltu ar šādu autiņu, var labi novērtēt ceļa segumu kvalitāti, it sevišķi aku vākus, bet kas pārsteidz, un laikam ir arī normāli, šī diskomforta sajūta pazūd, pieaugot ātrumam (~80 pa bruģi vai granti, nav problēmas). Ātrāk braucot ir otra problēma, izjūt lēzenās bedres, jo auto ļoti labi kopē ceļa virsmu, tāpēc uz "viļņainas" šosejas var piemesties jūras slimība : )) Braucot ap 95mk/h, parādās nepatīkama motora rūkoņa/svilpoņa (nedaudz zem 3 apgriezieniem) Iebraucot lielākās bedrēs, viegli iesist amortizāciju līdz galam, bet ņemot vērā uzkares kvalitāti un riteņu gājienu, vairs īpaši par to neuztraucos, jo līdz karterim neizsitīties. Kā par brīnumu, ļoti labi lien pa nelīdzeniem ceļiem, tipa lauku/meža ceļi, jāsargā tikai priekšējais spoileris, pakaļa īsa un augsta, tur nav no nolauzt. Pilsētā jāuzmanās no stāvietām ar apmalēm, ir bijis, ka jāmeklē cita stāvieta, jo negribas riskēt ar spoileri. Tehniskie defekti - tā kā normālām mašīnām, kas sajāts, tas jālabo, bija jāmaina sajūgs, visas bremzes, pakaļā gāzes amīši, vēl šādi, tādi štrunti, bet tas viss jau nāca mantojumā. Detaļas dārgas, bet kvalitatīvas, tāpēc arī ilgi kalpo. Nevajag braukt labot uz MDL motors, nav vērts par vienu remontu izmet vairāk, kā mašīnas vērtība kopumā, bet, ja kādu detaļu nevar dabūt, caur turieni noteikti varēs, bet dārgi. Gribās vairāk fīču salonā, ir īpaši kondicionieri, sevišķi vasarā. Salonā divās vietās tek iekšā ūdens, nēesmu vēl atjaucis un apskatījies, kas par vainu. Bija problēma ar elektroniku, negrieza degvielas sūkni, bet tas laikam dēļ tā paša ūdens : ))

Rezumē: Ļoti laba pilsētas mašīna, ko droši var izmantot garākiem pārbraucieniem. Jārēķinās ar cieto amortizāciju, skaļo salonu un divām vietām, kas ir ļoti ērtas un labi piemērotas gariem cilvēkiem. Mašīna loti sportiska, bet padārgas daļas, ar ko arī jārēķinās. Degvielas patēriņš uz šosejas sem 6, pilsētā 7-8 un uz augšu, ja labi brauc : ))

Vērtējums: tehniskais - 9, komforts 5 - vidēji 7
karuuzo @ 8.jūlijs 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti