Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 2.0i hečbeks 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nopirku savu MAZDU pirms gada par 1600 $. Tikko pēc nopirkšanas nomainīju granātu, abas šaras, priekšējās bremzes, azmugurējos stabilizātorus. Tehnisko auto izbrauca ar vienu atzīmi "karozija". Šogad nācās nomainīt visus amortiņus un dažas bukses, redzēsim kā šogad būs ar TA. Visumā ar 626 esmu apmierināts.
+ekonomiska
reti jāremontē
ērts salons
extras(el. logi, stūres lifts, u. t. t. )
- vāji azmugurējie stabilizātori
laiku pa laikam grab salons
diezgan paskaļš salons
moka rūsa
Archa @ 7.jūlijs 2003 0:00
Mazda 323F 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Auto iegādāts no vācijas samērā normālu cenu ar vienu vizuālu defektu aizmugurē, tagd dēl tā ir grūtības nopārdot, pērkot spidometrā bija 135000 km, pirmajā mēnesī jau nomainīju sajūga disku(Ls35 +darbs) pēc 60000 nojuka viens priekšējais gultnis (Ls 36 + darbs), nomainītas vārstu gumijas Ls 0,70gab (16gb) priekšējie bremžu kluči, visi materiāli analogie, pērkot oriģiņālus paliksi bez biksēm , nekādu problēmu ar rezerves daļu iegādi .
Mašina ir uz goda nekādas īpašas problēmas nav sagādājusi ar pilnu bāku 45l var nobraukt 620 km tad gan jāsāk meklēt benzīns, laba lieta zonde nekad skatē atgāzes nebūs par daudz. Neērti iesēsties šofera pusē mazliet jāielocās lai iesēstos pie stūres.
ministers @ 7.jūlijs 2003 0:00
Alfa Romeo 156 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
saskaitīju ka tā man bijusi 9 mašīna , pirmā rietumos ražotā mašina pēc VAZ bija alfa romeo - sprint, pēc tam ilgāku laiku no alfām praktisku apsvērumu dēļ atturējos , braucu ar mazdu, audi, pamēģināju BMW, bet domāju par alfu
auto ar 2,5 V6 motoru - 190 zs
kopējais nobraukums 110000
pats braucu mazliet vairāk kā gadu un 20 000 km
Auto visu laiku bijis Latvijā - bijis firmas auto, tā kā nav pārāk žēlots, bet arī remontēts katrs sīkums, naudu nežēlojot un tikai Autoturino
Liels plus pērkot auto, kas bijis Latvijā , gan no servisa var dabūt informāciju par visiem remontiem, gan no apdrošinātājiem
Komplektācija - viss ko tagad var auto ielikt izņemot ādu un navigāciju
Plusi, kas liek izširties par šo auto - galvenais auto radīts, lai ar viņu brauktu un izbaudītu braukšanu
+ auto marka ar senu vēsturi un senām tradīcijām
+ perfekts dizains , ne velti atzīts par 1998 gada auto
+ uz ielām ļoti maz - arī nezog
+ ļoti ērta vadītāja darba vieta tā kā man ir muguras problēma, tas ir īpaši svarīgi
+ patīk askētiskais salons - nekā lieka, nekas netraucē braukt, to gan var uzskatīt arī par mīnusu, jo ir tikai viens mazs plauktiņš vidus konsolē, un durvīs nelielas kabatiņas, par minerālūdens pudeles nolikšanu nav ko domāt - bet šīs auto nav domāts tam lai viņā dzertu, ēstu vai runātu pa telefonu
+ perfekta vadāmība uz uzvedība uz ceļa, to grūti aprakstīt - tas ir jāizbauda - īsi pedāļu gājieni, mazs stūres gājiens, labi funkcionē gan stūres, gan bremžu pastiprinātājs - spēks jāpieliek, bet tieši tik daudz lai sajustu ko dari , nav kā japānim kam bremžu pedālis iekrīt grīdā un stūri ar vienu pirkstu var pagriezt,

nav nekā pasaulē bez sliktā, šim autiņam tie ir sīkumi, kas kaitina, kurus ievēro tikai ar laiku, un kurus es šai mašīnai piedodu
- nav iespējams noregulēt logu mazgātājus ne pilsētai ne ārpus tās - strūkla trāpa pa tīrītāja štoku
- ieliet ūdeni logu mazgājamo var tikai ar trekteri - tvertnes kakla diametrs ~1,5 cm un atrodas dziļi , lejot no pudeles puse aizlīs garām- gribētos redzēt to kretīnu, kas to izdomājis
- vispār nav aiz kā atvērt bagāžnieku
- straujāk ieliekot 1,3,5 ātrumā roka atduras vidus konsolē
- ļoti maigs krāsojums paliek švīkas no katra pieskāriena - auto melns
- divreiz salūzis pakaļējo durvju rokturis - tas nav paredzēts salam
- sēdekļu apsilde - it kā silda, bet tajā pašā laikā sķiet ka neko tomēr nesilda
- ir redzēta labāka klimatkontroles darbība
- remontus labāk pie kaimiņa Jāņa nadarīt būs tikai zaudēts laiks , nauda, nervi un tāpat kaut kas nebūs pareizi - piemēram - eļļas filtrs ko npirksiet pēc kataloga nederēs jo tieši šim auto būs savādāka vītne
- par remonta ērtību itāļi nedomā - lai nomainītu sveces jānoņem inžektors un vēl visādi s...., lai apmainītu priekšējo lampu 1 h vajag ieplānot
- mašīna zema - braucot ar 70 noteikti gaisa tilta virspusē aizķersies
- ļoti mazs pelnutrauks un slikta atrašanās vieta - bet braucot nav jāpīpē

bija grūti aprast ar šo auto
-190 zs uz priekšu, jo pirms tam braukts ar Audi Q
- auto ļoti asi reaģē uz jebkuru darbību, īpaši stūre - cik zinu mazākais stūres gājiens no standarta autiņiem, no gala līdz galam 2
- 6- pakāpju ātrumkārba
- it kā maz vietas kājām, pārliekot no gāzes uz bremzi kaut kur aizķēros ar purnu, kamēr sapratu ka pedāļi ir vienā līmenī ( audim bremze augstāk , ja pareizi atceros) un kāja nemaz nav jācilā, papēdis pie grīdas un pārliekam tikai purngalu
- mašīna ir provokators - provocē pārsniegt ātrumu, pamēģināt ar kādu no krusta paskrieties , ieiet līkumā nedaudz saslīdot ar kaucošām riepām - bet manā vecumā jau pietiek skriet un varu arī noturēties, kad blakus kāds sāk rūkt pie sarkanā
- ziemā vispār traks varēju palikt, kamēr apradu un sapratu, ka tas nav Q un jābrauc prātīgi

par ekspluatāciju - līdz šim nekas nopietns nav darīts - eļļa, bremžu kluči, priekšējo satbilizatoru bukses, lielākais ieguldījums bija lambda zonde un nekas šķiet tuvākā laikā nebūs jādara, varbūt jāmaina amortizatori
Ir bijušas problēmas meistaru dēļ, pat pie vienkāršiem darbiem - mainot priekšējos bremžu klučus ABS vadu pārlika nepareizi - to ritenis pārrīvēja , maino priekšējo stabilizatoru - piespieda stūres pastiprinātāja trubu - sākoties ziemai kauca kā traks - kamēr atrada vainu, bija jautri

salīdzinot ar vecakām alfām novērsti galvenie defekti
- pretrūsas apstrāde ir ideāla , nekur nav parādījusies rūsa - itāļi pacentušies, īpaši ja atceras 80 gadu auto, kuriem tā bija galvenā problēma
- salona kvalitāte - mašīna pēc 5 gadu ekspluatācijas uz Latvijas ceļiem joprojām ir absolūti klusa - neviena salona detaļa nav salūzusi un izgrabējusi
- ziemā nav problēmu ar siltumu. slēdzenēm ( piedodiet pakaļējos rokturus 2 x salauzu)

par auto kvalitāti liecina arī fakts, ka Eiropā viņu cena krītas lēni
10 varbūt par daudz, bet es viņai piedodu tos mīnusus
Vai pirktu atkal - noteikti !


arba @ 5.jūlijs 2003 0:00
BMW 525 TD 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [11]
Auto ieripināju savā garāžā šā gada Lieldienu rītā. Pirms tam braukāju ar Audi 90 (2,0 1990g). Tā bija tāda kā Lieldienu dāvana pašam no sevis. Nu tātad mans bmw ir aprīkots 2,5 litru Turbo dīzeli BEZ interkūlera (TDS), jauda ja nemaldos 115 zs ( Audi 90 arī bija 115 zs). Autņš man uzreiz vizuāli iepatikās, pirms tam kādu 1,5 mēnesi biju nesekmīgi izmeklējies autiņus, katram kāda probza bija, bet šitais bija kā puķīte citu vidū. Paņēmu pa 5000 eur, cena manuprāt ļoti normāla. Spidometrā rēgojas 175000 noskrējiens, tomēr reālais ir lielāks jo nejauši uzgāju "aizķērušos" eļas maiņas talonu, kurā vācietis rakstījis ka šā gada martā mainot eļļu bijis 235000 noskrējiens, nu tam es vairāk ticu. Plusi: Komforts klasi aukstāks kā audim, plašs, ekonomisks (vidēji 6,8l/100km un pa trasi lēnāk par 120 km/h nebraucu) labs cēliens priekš dīzeļa, iet klusu, meitenes mēdz vairāk atskatīties : ) un vispār brauciens tagad tiešām ir kā atpūta. Mīnusi protams netrūkst tās pašas tuvās gaismas galīgi garām, arī logu birstītes kaput, izpūtēja pēdēais bundulis var tik izmantots arī zivju zvejai, jo sarūsējis vienos caurumos, tad vēl turbīna pa gaisa trubu dzen aukšā eļļu, bet nenoīmīgā daudzumā - pāris piles pa nedēļu sanāk, dārga CASCO. Par detaļu cenām vēl neko nezinu, jo nekas nav jāmaina, visās pārbaudēs vis atzīts par labu esam un neprasās mainīt (tas neattciecas uz izpūtēju)
Kopumā ar autiņu esu vairāk kā apmierināts. Ieteiktu visiem kuri nebrauc piektienas vakarā uz dragiem pirkt šādu auto, nu varētu teiktu zelta vidus ceļš starp ekonomiju un normālu braukšanu. Es turpmāk pametu audi fanus un kļūstu par BMW cienītāju.
Ahh vēl viens mīnus - makšķerēt nedomā braukt ja jāforsē kāds pasūdīgs ceļš vai pļava - norakšanās garantēta. Bmw domāts asfaltam.
Ufo @ 1.jūlijs 2003 0:00
Audi 80 B4 1.9 TDi 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Nopirku mašīnu pirms jauna gada. Auto plači un Rumbula bija apsekoti 3. mēneši, kamēr atradam kaut ko braucošo. Markas bij tris, vai nu BMW 525tds, vai 325 td/tds, vai Audi 1.9 tdi. Apskatījam kaut kur pie 25 mašīnam, kas it kā atvēstas no Vācijas, neviena "braucamrīka" no tiem nebij. Vienā placī gan atradam divus BMW 525 tds touringus, bet vienam nebij tehniskas apskātes, un tas pārdēvējs nekādīgi negribēja to iziet, un mašīnai izskatījas bij problēmas ar ritošu daļu, otrais ar kaut kāds dīvains bij, vai nu sists, vai nobeigts dzinējs. Pēc ilgas meklēšanas atradam Audi
Cena bij pa augstu - 4200 usd, nositam līdz 3900.
Pēc pirkšanas uzreiz uz servisu, nomainījam visas sīksnas, eļļu, izrādījas ka jāmaina kvēlsveces, buksas, bremžu kluči un filtrus.
Pēc ilgas motora telpas apsekošanas izrādījas ka kreisā mala ir pārkrāsota un visticamāk bij sista. Priekšejie lukturi nav origināli, ražoti kaut kur Taivānā, un nekam neder
Noskrējens uz tablo 155000, bet gribētos ticēt ka reāli nav 355000
Dzinējs ir labs, bet ne vairāk, ka jau dīzelim, velk pie 2000-2500 apgr., tagad zem dzinēja galvas parādījas eļļas plankumi, laikam būs jāmaina blīve.
Ir kaut kāda problēma ar stūres iekārtu, mašīnu velk visu laiku uz kreisu pusi...
Ipriecina degvielas patēriņš- ja brauc vienmērīgi pie 90 km/h -4-4,5l/100km, ja atrāk pa 110 tad ne vairāk par 5,5l, pa pilsēti lēni gan nemaku braukt un patēriņš pie 6,5-7l.
Par rusu nav ne ziņas.
Vienīga lieta ko vajag tādai mašīnai laba apkope un specializēts serviss... Pagaidam pārdot netaisos, jo nedomāju ka par šo naudu var nopirkt ko labāku. Salīdzinājumā ar manu iepriekšējo vaģi Nissan Sunny 2.0 D 1993g - Audi ir absolūti cita klase un pie tam uz pusi letāks remontā...
Brabus @ 28.jūnijs 2003 0:00
BMW 318i 1984 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
nu ko te var teikt, autiņš ir labs, bet šitam motoriņam nav tas riktīgais sakodiens. Kad brauc viens vēl neko, bet kad ar pasažieriem ir nokomplektēts pilns salons, tad uz štrāses ar apdzīšanu tā ir kā ir. Braucu 2- gadus un mainījis esmu tikai sveces, eļļu un filtrus, jā vēl stūres galus un aizmugurējās bukses, protams bremžu klučus. Bleķi ir diezgan normāli, tikai nedaudz sit burbulīšus uz aizmugurējām arkām, nāksies piešpahtelēt, ja turpināsu braukt, bet ir variants iegādāties 325- turbo dīzeli(E36) , varbūt kāds var padalīties ar piredzi, kas un kā.
mann @ 26.jūnijs 2003 0:00
Volkswagen Vento 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [9]
1.8 l monopsrices motort?is, nobraukums iegdaaes briidii 226 450 km.

1. Izmaxas
Iegaade 3200 EUR
Ella + zobsiksna + signalizaacija + paarregjistraacija + apdroshinaashana + sekretka ~ 800 EUR
KOPAA 4000 EUR.
(Nav iipashi leeti, njemot veeraa, ka vieniigaas extras ir stuures pastiprinaataajs un lietie diski).
2. Ekspluataacija
Kopsh 08.05.2003. esmu nobraucis 4000 km, shajaa laikaa izteereeti ~300 l gaazes un 55 l benziina, kas kopaa izmaksaaja ~85 Ls t. i. 2.125 Ls/100 km. (Patiikami maz seviskji, njemot veeraa, ka ~ 60% nobrauktaa attaaluma veikti papilseetu).
3. Gaazes iekaarta
Dikti interesants exemplaars. Nav nepiecieshama ne reguleeshana ne apkope. Vismaz kaa man apgalvoja "Veiksme- A" servisaa, esot uzsstaadiita gandriiz ruupnieciski jau jaunam autinjam Holandee.
Pagaidaam straadaa bez probleemaam, jaudas zudumu, paarsleedzoties no benziina uz gaazi, vismaz man izjust nav izdevies. (Nezinu kaa veerteet jo, ja iekaarta, nedod Dievs, nobirs buus jaaliek jauna. Man apgalvoja, ka shaadaam iekaartaam rezerves daljas nerazhojot jau n gadus, tachu, pareizi ekspluateejot, taas praktiski nebojaajoties)
3. Diivainiibas
Ja autinjsh saulee pamatiigi sakarsis, nezinaamu iemeslu deelj gruuti pieskjilt ar benziinu, ar gaazi shajaa gadiijuma pielec uzreiz.
Varbuut kaads var paskaidrot kaapec taa notiek?
4. Bagaznieks
Gaazes balons nav novietots zapaskas vietaa, tachu tik un taa tajaa var ielikt visu, kas nepiecieshams gjimenes izbraukumam ar telti pat tad, ja gjimenee ir 2 mazi beerni, un veel arii paliek vieta kastei alinja.
(domaaju, ka ~ 2x gadaa man vareetu rasties probleemas ar nepietiekamu bagaaznieka ietilpiibu, bet kopumaa esmu apmierinaats).
5. Veerteejums
Diezgan labs auto gjimenei. Buutu patiikami, ja buutu kondicionieris. Citaadi O. K.
jv1965 @ 25.jūnijs 2003 0:00
Toyota Camry 3,0 l. V6 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Mans Camry ir fantastisks ! Tā es arī raksturotu šo Toyotas modeli. Meklēju šo modeli par sakarīgu cenu vairāk kā pusgadu , un nu jau braucu gandrīz gadu, varu pateikt tikai pašu labāko dizains ir klasiskā sedana cienīgs un nav pārāk futūrisks kā jaunajam Camry. Droši vien arī tāpēc modelim mainotie iepriekšējais modelis , lietoto tirgu nav parādijies . Camry ASV ir viens no oficiālajiem FBI dienesta auto ! Iekšējā apdare varētu būt greznāka , instrumentu panelis vienkārš bez nekā lieka. Komforta līmenis ir ļoti labs , gan vadītājam gan pasažieriem. Gaitas īpašības lieliskas, mašīna ļoti stabila arī uz ledus. Degvielas patēriņš pieņemams- 3l., motoram apmēram 13-14l, pārāk netrakojot. Dinamika patīkama , jaudas rezerve ir liela. Dzinējam 195 000km. strādā kā ,, bite" pie šāda nobraukuma neviena eļļas mitruma pazīmes. Mašīna aprīkota ar visām nepieciešamjām ekstrām. Rezerves daļas Latvijā neželīgi dārgas - jāpērk Vācijā , tur cenas pieņemamas.
Axor @ 19.jūnijs 2003 0:00
Volkswagen Golf GTI 16V DOHC 1987 Novērtējums: 4 Komentāri [10]
Nu tagad, kad auto ir pārdots, nedaudz padalīšos, kāds tad īsti ir viens no ātrākajiem ielas golfiem. Manējais bija ar mehānisko šprici 139Zs. Nu it kā jau viss ir jauki un par ātrumu, vismaz pilsētā, sūdzēties nevar.
Tomēr kopumā ņemot diezgan sakains auto. Piedodiet, Golf fani... Pirmkārt jau tādēļ, ka pārnesumu kārba ir ļoti īsa. Lai ieskrietos līdz simtam var pat ar otro pārnesumu nepietikt, jo jau pie 80 tahometra bultiņa iebrauc sarkanajā zonā. Smieklīgākais tas, ka Golfiem montēja vienādas kārbas gan 1.3, gan šitādiem 1.8 16V dzinējiem, līdz ar to, vislaik baigi uzmanīgi jābrauc, lai kārba neaiziet pa gaisu (drīzāk jāpierod saudzīgi ar to apieties).
Sākumā nesaprotams pārsteigums bija tas, ka dzinējs tā īsti atverās virs 4000 rpm, bet, tā kā sarkanā līnija bija pie 7000, tad nebija traki, vienīgais, šādi vislaik braucot tas beznīna patēriņš ir diezgan nejēdzīgs, dažubrīd virs 20l/100km. Visekonomiskāk, cik es novēroju, ir braukt lielus gabalus bez apstāšanās vienā gaitā uz 120 - 140 km/h, tad tie ir tikai 7 litri uz 100 km. Pilsētā mēģināju "iemācīties braukt ekonomiski", bet vairāk pa kādām divām dienām nesanāca, jo nevar atturēties no normalas braukšanas nekādīgi : )))
Komforta līmenis - vispār nav un vienīgais prieks no šāda aparāta ir vislaik spiest grīdā, jo līdz tu sāc braukt vienmērīgi, garastāvoklis tiek bojāts no plastmasīgi kantainā paneļa. Labākais tas, ka tādus paneļus ražoja vēl 5 gadus kopš manējā (nekad nesapratīšu cilvēku, kas pērk 1992. gada otro golfu vienalga cik labā kārtībā). Ak, jā - vienīgais, kas man patika, bija fonti, kādos rakstīti cipariņi spidometrā VW un Audi.
Ārējais dizains - atbilstoš gadam, kad otros golfus sāka ražot, taču atbaidoš salīdzinājumā ar vēlāko gadu tādas pašas klases citu marku automašīnām.
Varbūt neliels plus ir tas, ka aizmugurē var nolaist sēdekļus, lai ieliktu kalnu divriteni nenoņemot nost pat priekšējo ratu! Bet to es tāpat tikai vienreiz izmantoju, lai mašīnu aizvestu uz servisu : )
Nu labi ir tas, ka šitās mašīnas maksimālais ātrums nav zemē metams (kaut virs 210km/h) un braucot lielā ātrumā sajūta nav smagi sliktāka, nekā braucot ar mazu ātrumu.

Principā, kopumā ņemot, šīs mašīnas motors galīgi nav piemērots Golfam un to izmantojot normālos režīmos sāk jukt ārā viss, kas iespējams.
Tā kā nebiju paredzējis neko daudz grūst iekšā mašīnas uzlabošanā, nekādu upgrade netaisīju, taču , lai normāli brauktu ir jātūnē pamatīgi viss, sākot no sporta sajūga, buksēm, kārbas utt.... Tad varbūt Golf kļūst par viduvēju DRIVER`S car, pretējā gadījumā šis 16V modelis vienkārši līdzinās SMAGAJAM metālam, kas tev ir jāklausās uz VIRTUVES radio! : D
ZigiZ @ 19.jūnijs 2003 0:00
Audi Coupe 1983 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Mana melna coupe tika iegadata pirms paris menesiem !Pirmstam bija 3 bmw tuninga lidz zobiem bet tagad coupe bez nekadiem tuninga elementiem (pagaidām)!neskatoties uz vecumu varu teikt ka sis tomēr ir sportisks auto! 2.2i motors mani+mašīnu(80kg +1050kg)ceļ labi! Ja gadās kads peinapuika ar mammas Mersi, Volvo vai Lexusu tad ir greeks vinu krustojuma neizdariit! censos negreekot : ) un ticiet vai ne SANAK! masinai top URkas ārējais tunings kurs leenām brauc no vacijas! MAN ir viens jautājums par motora ZIRGIEM Cik tad Isti ir audi 2.2i 5Cil motoram zirgi?ja kaads var pateikt tad Aiziet!
Xed @ 19.jūnijs 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti