Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1.6D 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Gribēju pastāstīt par savu iepriekšējo autiņu - AUDI 80 1.6D. Nopirku to pirms 2.5 gadiem, Rumbulā par to samaksāju 2650$, kas tolaik nebija tā mazākā summa. Kopš tā brīža šo to arī nācās ieguldīt. Nobraukums (vismaz tas, kas bija uz spidometra pērkot - 192000 km, kad pārdevu - 300000 km). Tā kā braucis esmu diezgan intensīvi, īpaši nežēlojot ne auto, ne arī degvielu.

Pozītīvais:

1. Ļoti ekonomisks. Apmēram 6l/100km priekš šāda autiņa, manuprāt, ir ļoti maz.
2. Salīdzinoši lētas rezerves daļas, kas plaši pieejamas jebkurā autoveikalā.
3. Simpātisks salons, arī ērts (neesmu gara auguma). Nekas negrab.
4. Izdevies dizains - patīkama forma.
5. Noturīgs pret rūsēšanu.

Negatīvais:

1. Skaļš motors (varbūt saistīts ar to, ka bija padilis). Gan tukšgaitā, gan dodot virsū gāzi, trobele ne pa jokam.
2. Absolūts nīkulis. Ar šo (parasto) dīzeli nevelk nepavisam. Lai arī var ieskrieties līdz 150 km/h, lai apdzītu uz šosejas, iepriekš jāgatavojas izšķirošajam manevram kilometru iepriekš. Uzrāviens līdz simtam ~ 20 sekundes...
3. Vāja ritošā daļa - regulāri jāmaina bukses, šarnīri utt.

Kopsummā jau nevar sacīt, ka slikts braucamais. Iespējams, skaida jau bija noņemta iepriekš, jo nācās arī remontēt motora galvu (zuda tosols), regulāras sīkas problēmas ar elektroietaisēm, apkopes utt.
Tomēr ar visu to ziemā -30 grādos, kad autiņš stāvēja uz ielas, pielaidu pats saviem spēkiem un vēl citiem palīdzēju.

Lieku šim AUDI 7- nieku. Ne super, ne arī slikti. Tāds vidusmēra auto. Ja jālieto ļoti intensīvi, varu ieteikt. Taču jārēķinās ar to, ka šī tehnika, kas varbūt bija aktuāla agrāk, mūsdienās vairs nav konkurētspējīga.
Kasinsh @ 16.jūnijs 2003 0:00
Nissan Altima 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [13]
Masina diezgan laba zskatas cool iet ari ka zirgs ar 3.5 l motoru bet vareja dabut ari 2.5. No statiem atvedu pirms menesa visiem draugiem uzreiz nomainijas priekstats par nissan.
Pozitivais apraksts:
1)100/km 12 litri.
2)Abgatads ar visadam amerikanu ekstram ka sedeklu apsilde, gaisa kondicjonetajs, adas salons, 6 cd magnetols un citas.
3)Nav parak darga ap $ 25 000 + $2000(cels).
4) Pagaidam Latvija pirma.
Negativas ipasibas:
1) slikti cilveki apskrape un pirmo reizi jau dabuju maksat 20 ls par labo durvju un bagaznieka parkrasosanu.
Janis @ 14.jūnijs 2003 0:00
Mitsubishi Galants 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Vizuāli viena no visskaistākajām mašīnām, atgādina haizivi, dizains ok. Rezerves daļas izskatās, ka ir samērā dārgas nevar salīdzināt ar Ford vai citu GM ražojumu. Jācer vienīgi, ka kalpos ilgāk. Piekare samērā pacieta jādomā, ka izturēs Rīgas bedrainās ielas.
Motors 2.5 l 161 Zs līdz ar to degvielas patēriņš pilsētā ir 13 l tas laikam atbilst tehniskajiem parametriem tos neesmu pētījis nezinu. Uzrāviens varens, bieži jāskatā spidometrā jo atzīme 70 pilsētā tiek sasniegta nemanot.
Tāds verķis kā kruizkontrole Latvijā laikam nebūs nepieciešams nekad - līdz ar to lieks "navarots".
Izskatā ka durvju gumijas ir tas kas būs bieži jāmaina.
Tehniskā apkope ko veicu pie 90 000 km izmaksāja 550 Ls tajā ietilpa motora sisknas maiņa ar visām izejošām sekām jo līdzi jāmaina arī visi skriemeļi utt. Varētu teikt diezgan dārgi bet tas ir jāveic ik pēc 90 000 km.

Panelis pārskatāms un ērts vienīgi stūres lifts ir prasts nevar salīdzināt ar Ford. Toties sēdekļi ir ļoti ērti un es uzskatu ka vieni no ērtākajiem šinī parametrā Ford un daudzas citas markas auto zaudē.

Aizmugurē ērti jūtas tikai divi pieauguši cilvēki, trešajam vietas ir pamaz. Pagalvji paredzēti tikai diviem.

Visumā ērta mašīna, jaudīga jācer arī ilgspēlējoša.




Kurmis @ 12.jūnijs 2003 0:00
Saab 9000 CD 2.3 Turbo 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Nupatka, vakardien nopirku.
Iespaidi braucot super. Var reali just jaudu un turbinu. Ja brauc uz 110-120 un pa prieksu kads brauc ar +/- lidzigu atrumu tad patiesi ka ieprieks te kads mineja apdzit var un ta ka maz neliksies.
Tiesa pec 350 km kautkas atrumkarbai notika (automats) un nelauj atrak par 80-90 braukt. Un pirmaja jau diena : ( Nekas mani nomierinaja ka tas esot kautkads relejs... Gan rit manis.
Nopirku par 1600 Ls domaju ka sakarigas naudinas. Ieksa visas extras, klimat kontrole el utt. (trukst tikai adas)
Turpmak komentesu ka un kas ar vinu notiek. 1 diena un nobraucu 420 km, pie 350 km iedegas ta noladeta sarkana lampina un mans atrumprieks tika ierobezots pie 80km/h
Varbut kas var padalities tada pieredze?

+ juties erti pie stures un salona
+ uzraviens konkrets
- turpina sevi dzeset un slegt visadus pricendalus iegsa ara pad tad kad aizdeze izslegta. Piemeram ventilators, domajams ka tas ed nost akumulatoru. Braucot ar saslegtiem elektro pricendaliem ladesanai paliek maz jaudas.
- kruize iesledzoties "dzen" nepajokam tadejadi paterins pieaug.
S_bists @ 8.jūnijs 2003 0:00
Land Rover Range Rover 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nu varu padalities sava pieredze par RR.
Nopirku 1989 gada 4.2l benzinnieku automatu ar AC kurs nestradaja jo nebija skidrums (to ta ari neuzpildiju, noravu siksnu un miers!) Par normalu naudu 1500 USD
Nobijies no liela paterina uzreiz ieliku gazi. Sakuma gaze gaja tiri neko, bet tad saka birt nost benzinsistema. Pirmais nojuka benzinsuknis un kamer 3 menesus braucu ar gazi nojuka forsunkas utt... Ta ka kmer samekleju benzinsukni uz to laiku jau bija jamaina benzintrubas, un jatira farsunkas, kas kopa izmaksaja 60 ls (bez detalam)
Par detalam varu piebilst ka dargas un specifiskas. Tas pats suknis, itka tads pats ka Ford bet nav ta ka jakimiko. Autentiskas srotos sadabut bezcers. Jaunas dargas. Labi ka klucus amortizatorus un citas dilstosas regulari mainamas lietas razo ari "kreisie" kantorisi ta ka var nopirkt pa leto. Vispariba masina ar cirvi taisita, ja speciali necensas tad salauzt gruti. Kuzavs aluminija, laigan apaksa ruse ka jebkurai citai, un vissapigakais ir aizmugures durvis. Vel laikam visiem slimiba ir spidometrs, vienkarsi luzt nost un cauri nomainiju jau 3 (lietotus pa srotiem) beigas atmetu ar roku. Nekada sporta jau ari nav ka jaseko lidzi atrumam pie katras pedala piespiesanas. Problemas ar balonatslegu 27 nummurs! Nevienai normalai masinai tada nav, salauzu balonatslegu uz cela mainidams un palidzet speja tikai KAMAZ : )
Brauksanas ipasibas varetu teikt izcilas. Uz sosejas gan ir ka ir, itseviski ja stures amortizators cupa tad atliek braukt atrak par 80 un vari nenoturet sturi roka kad saks drebet.

+ Aluminija kuzavs neruse.
- Aluminija kuzavs, ja sasit tad nesametinasi.
+ 4x4 patstavigi un 2 tilti. Labs pazeminatais.
- Liels motors, 8 cilindri, ja maini sveces vai vadus izdevumi lielaki ka parasti ja ir 4 vai 6.
+ Augsts komforta limenis, liels salons.
- Prieks tada motora maza benzinbaka.

Jebkura gadijuma, ja esiet nolemusi pameginat ar dzipiem braukt tad tas ir ideals pirmais dzips (87-90 gada)! Detalas var ari pats mainit, bez nekadam dzilam priekszinasanam. Mainiju amortizatorus, atsperes, bremzu klucus, siksnas un vel sadus tadus sikumus. Uz servisu dzinu tikai kad elektriba streikoja.

Pardevu kad nokavu priekseja tilta diferi. tagad skatos ir jau sataisits un pardodas : http://www. grieta. lv
Pitbults @ 8.jūnijs 2003 0:00
Ford Escort 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [35]
Fords man ir pirmā personīgā mašīna un 8 punktus lieku vairāku iemeslu dēļ:
1) vienkāršs un uzticams kā cirvis. Viss ir labojams jebkurā vietā. Tur nav kam sabojāties.
2) tā kā konkrētajam eksemplāram ir labi saglabājies dzinējs, cēliens ir pieklājīgs. Tas pazūd pie 140-150 km/h. Ceļu tur labi.
3) mašīna perfekti pilda savas funkcijas - nogādāt manu personu no punkta A punktā B.

Ieguvu to par 500 usd janvārī ar apziņu, ka mašīna ir labojama. Cenā bija iekļautas jaunas riepas, lietie diski un CD. Pirms tam Escort bija cietis avārijā un viss purns bija nomainīts - spārni, lampas, radiators, haube, bamperis jauns. Noskrējiens X, jo tā kā rādījums bija tikai 5 cipari, rēķinājos, ka kilometru skaitītājs ir veicis n- to apli. Pirms pirkšanas aizdzinu uz servisu diagnostikai. Tur arī pateica kas maināms - visi gultņi, grīda un sliekšņi metināmi, eļļa tek, amortizatori (hidrauliskie pilnīgi sausi), izjaukta ģeometrija. Bet dzinējs labs. To, ka esmu iegrābies klapatās sapratu, kad sāku remontus citā servisā. Dabūju nomainīt visus filtrus (ar to rēķinājos), papildus visas blīves (vāka blīve bija galīgi beigta, dzinējā vārījās eļļas un benzīna maisījums), termostats strādāja tikai uz mazo loku. Deformēti bremžu diski, trumuļus nācās nomainīt pilnībā. Zobsiksna varēja trūkt katrā brīdī, ģeneratora siksna ne par matu labāka. Vēl benzīna sūknis jāmaina, divām granātām vītnes norautas utt., utjp. Kopā remonts ar detaļām izmaksāja savus Ls 300. Viss tika veikts servisā pusotras nedēļas laikā. Vairāk remontu nav bijis. TA izgāju bez piesiešanās, piemaksām vai problēmām.

Kopš tā laika braucu saprāta robežās - ap 200 km nedēļā. Vairāk remontu nav bijis. Sagāja vadi "uz īso"pie stūres un grieza starteri paralēli dzinējam, kamēr nosvila relejs. Remonts Ls 20. Vienalga gar blīvēm dzen garām eļļu, līdz ar to patēriņš apmēram 1 l uz 2500 km. Rūsē pakaļējās arkas, kas ir profesionāla kaite. Paskaļš dzinējs, grab salona plastmasas. Oriģinālās tumbas nācās izmest, ieliku no mazdas - skaņa lieliska. Problēma arī ar kontaktiem, tie mēdz apsūbēt un rezultātā nekad nevar būt pārliecināts, vai aizmugurē deg viss, kam kam jādeg un kādas kombinācijās. Praktisks risinājums - vadus pielodēt. Kamēr auksts dzinējs ( 1.6l ar karburatoru), mēdz raustīties. Nākas braukt ar maksimāli izvilktu čoku. Apgriezieni ir augsti, bet gāzi vispār nedrīkst spiezt - motors momentāli "aizlejas". Zems, grūti nobraukt no ceļa un izpūtēja līkumi viegli ķeras zemē, saknēs un citos nelīdzenumos. Rezultāts parastais...

Mašīnai ir arī pozitīvās īpašības. Viss lēts un dabūjams jebkurā šrotā vai veikalā. Remontu var veikt pats, kā arī gandīz jebkurā servisā. Ir savstarpēji aizvietojami dzelži ar žiguli, golfu, kadetu. Savam vecumam un klasei pietiekami dinamiska. Degvielas patēriņš pie 100 km/h apmēram 8l un 100 km. Nav stūres pastiprinātāja, tāpēc lielākā ātrumā vieglāk vadāma (lielisks attaisnojums ātruma pārsniegšanai). Salons ziemā uzsilst ātri. Neesmu pārāk garš (1.75), līdz ar to priekšā vietas pietiekami, katrā gadījumā vairāk kā līdzīga gadagājuma kadetam. Ir oriģinālā lūka, kā par brīnumu netekoša. Aizmugurē gan vietas pamaz. 3- durvju variants ir ideāls ne pārāk prasīgam jaunam cilvēkam, kas parasti brauc 1 vai kopā ar meiteni.
Garuda @ 4.jūnijs 2003 0:00
Audi B4 avant 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
xexe Mana ipashuma 2002. gada decembri nonaca 1.9TDi Audi avnat dizelits. bija jau kadu laiku pieriebies braukt ar B4 2.8. Kaut ari tas bija vecaks extru bija vairak bet nu pagaidam nenozheloju!! : ) Sho es ieguvu forshas mainjas celja, piezvaniju pa SM reklamu un jau pec 4 dienam braucu ar citu autinju. Sanaca forsha mainja no 91. g 2.8 uz 94. g 1.9TDi. ja nebutu bijis es laikam veeel ljooti ilgi butu bracis ar to "zveeru". Protams jaudas zinja shis mashinas nestav ne tuvu bet daudz ko labu par to V6 motoru kas bija ieksha teikt nevaru , kaut ari ljooti miilu audi. Vienreiz izbeidzas zobsiksnas roliks un iebraucu auzas uz 150LS. pasaalj. bet tas ta ne pa teemu. : )Tikai luudzu nebljajiet par to ka kaa var nomainit taa mashinu. VAR UN VISS. labak es leju ieksha to dizeli neka "zveera"rikle 98 benzinu. Par sho dizeliti neko sliktu nevaru teikt. Atnacis bija no vacijs sist(pardeveji neko neteica) caur csdd uzzinaju ka istais noskrejien ir 280 tukst. a uz spidometra bija tikai 170. es dzkiem saku kads tolks no ta spidometra? shie atbild ka opishiem ta labak patiik. NU i POX ka patiik. Motora resurss ka neka ir pari pa 500000. neuzskatu ka amshina jeperk peec spidomatra. Pilnigas auzas. : ))

"Power is nothing without quattro" xexe pasham kaut ari nav. : ))
AudiRS6 @ 3.jūnijs 2003 0:00
Audi 100 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Iepirku šo Audi (2,3E, sudrabots, lietie diski, el. spoguļi, klimats) 2002. gada aprīlī, tā ka rullēju tagad drusku virs gada. Nopērkot spidometrs bija 198.000 tagad 235.000. Galvenais kritērijs kāpēc pirku šo, bija vēlēšanās pēc klimata, jo 2002. gada vasarā bija paredzēts braukt uz Ungāriju ar ģimeni, kas arī sekmīgi izdevās.
Ko esmu mainījis? Maz. Pat aizdomīgi maz. pats brīnos lasot citu pieredzi. PIRMAIS joks- kad pirku mašīnu Rumbulā, nosūtīju SMS uz CSDD. Atbilde šokēja- 7 saimnieki Latvijā 4 gadu laikā. Par cenu vienojāmais (ja pareizi atceros) ap 1950$. Taču citu variantu ar klimatkontroli un zem 2000$ nebija.
To ka kondicionieris nedarbojas sapratu tik, kad palika siltāks. tad arī pirmais remonts, kas neko neizmaksāja. Kā izrādās autiņam bojāti bija divi termorezistori, kas iemontēti zem haubes un nosaka ārējā gaisa temperatūru- rāda ārējā gaisa temp. mīnusos un dzesētājs neieslēdzas. Pats nodiagnosticēju, palasot citu Audi veču pieredzi krievijas Audi fanu serverī. Termorezistorus sūdainos izrāvu un ieliku parastu 1 kiloomu pretestību. Tagad rāda ārējā gaisa temp. mūžigi . +16 grādi un jau gadu viss ar klimatu kārtībā.
1. ekspluatācijas gada laikā nomainīju pečkas motoru, dzesētāja bačoku, temperatūras datčiku. tas kopā izmaksāja servisā 120 Ls.
Pirms mēneša nomainīju starteri (šrotā paņēmu 25 Ls). Kārba drusku gaudo, jau no pirkšanas, taču kad iepirku auto, ielēju jaunu minerālo kārbas eļļu- un pa šo gadu palikusi drusku klusāka.. :)). Servisā veči teica ka nav vērts kārbu mainīt- nez kādu iepirksi.. Jābraucot kamēr nojuks.
Vēl viens remonts- ziemā sāka drausmīgi rīt benzīnu, normāli bija 8-12/100 panesās pēkšņi 20/100. Servisā veči teica ka jāremontē "špricei galva"(?) ja pareizi sapratu- tāds apaļš- izskatās kā sudrabots zirneklis. Remonta cena bija 25 Ls- pēc tam viss OK- atkal jaukais patēriņs atpakaļ!!
Vēl remonts - benzīnsūknis piekakāts bija pēc ziemas- auto slāpa nost, tirinājās, neleca utt. Veči izņēma sūkni, nomainīja sietu un teica ka jāmazgā bāka. Sūkņa izņemšana, ielikšana un sieta maiņa- 20 ls.
Visdumjākais remonts bija kad pagājušogad Igaunijā sāķa šausmīgi klabēt priekšā- braucu igauņu servisā iekšā- veči teica ka vajag riteni pieskrūvēt!! Un visa vaina! Tā lūk braucu tagad ar 3 skrūvēm priekš. kreisajam ritenim, 4o norāvu braucot nepievilcis.
Nu lūk rezumē!!!

- -- 14 mēnešu laikā daži remonti par kopējo cenu 165 Ls.
Auto iet kā pulkstenis. izbraukta visa Eiropa un Baltijas valstis. Esmu jau 8ais saimnieks Latvijā. Drusku izrūsējusi augšējā mala pie priekšējā loga. Apskatē piekasījās par to ka (it kā) krāsoti pagriezienu lukturi. Neatšķiru- man rādās ka viss kārtībā ar lukturiem. Dzīšu atkārtoti uz citu apskates vietu.
Ceru, ka vēl gadu izdosies norullēt.
lācis @ 2.jūnijs 2003 0:00
Audi 100(C4) 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [19]
Par masīnu jau ir apraksts, šeit ir izdevumu tāme. Daudziem tas liks aizdomāties vai ir ekonomiski ņemt aizdevumu jauna auto iegādei, mani aprēķini rāda, ka par pirmo iemaksu var nopirkt tīri labu auto.. un ikmēnesja līzinga maksājumi krietni pārsniedz auto uzturēšanas izdevumus(remontus).
Ja kāds šaubas par auto stāvokli, tad varu teikt ka neprasot ko citi saka, diezgan bieži ir teikts, ka mans auto ir pārsteidzosji labā stāvoklī. Šī izlaiduma gada auto jābūt - normaali.. stipri pajātam.

Iepirkts tika 23.02.01 ar spidometra rādījumu 199t. km.
2001 gads.
Visas siksnas bija nomainītas.
1. Tika nomainītas visas eļļas, filtri.
2. Nomainīti priekšējie amartizatori un to putekļu gumijas, kas arī ir vainģas pie amortizatoru bojā ejas. Amortizatori bija oriģinālie SACHS uzliku KYB.
3. Priekšējā pievada(šrusu)ārējās gumijas, ātrumkastes atbalsta gumija.
4. Reaktīvā stieņa(priekšas tiltam)gumijas.
5. Vārstu blīvslēgu nomaiņa, jo eļļas patēriņš bija 1l/1000km.

Pēc vārstu blīvslēgu nomaiņas eļļas patēriņš jau bija 3l/15000km . Kompresija pa cilindriem 13,5- praktiski vienāda.

Tika uzlikta gāzes iekārta- BRC.
Pirms tam benzņa patēriņš bija ne vairāk kā 8/100
Gāzei tas ir ne vairāk kā 10/100, ja nebūtu doma ka gāze tā jau lētucis būtu mazāk par 10.

Ar gāzes iekārtu sākotnēji bija probza ar tukšgaitas apgriezieniem- probzu likvidēja Emulators kompim...

2002 gads noskrējiens jau ap 225t. km

1. Atkārtota vārstu blīvslēgu nomaiņa un vārstu kompensatoru. Nepatika otrā cilndra piedeguši svece, gatavojos sliktākajam. Izrādās meistars nebija uzlicis vārstu blīvslēgu - tas brīvi klejoja pa vārstu stieni.... laps kas labi beidzas... un eļļas patēriņš tagad ap 0.5/15000t. km!
2. Stūres"reikas"gumijas maiņa- eļļas maiņa stūres pastiprinātājā- oriģinālo!
3. Aizmugures kreisā gultņa nomaiņa.
4. Priekšējo bremžu šļauku nomaiņa.
5. Pakaļējā bremžu suporta tīrīšana- manzešu nomaiņa.
6. Savirzes regulēšana.
7. Pie 238 t km nomainīti pakaļējie amortizatori- bija oriģinālie! Uzliku BOGE(nezinīšiem tas ir gandrīz tas pats SACHS)vecie amortizatori bij vēl ļoti labā stāvoklī- piesējos.
8.240t km priekšejo bremžu disku un bremžu uzliku nomaiņa- bremžu diski.. oriģinālie...
9. Nu un šeit sākās"ziepes"- plīsa apsildes radiators.. salons pilns ar tosola tvaikiem- izrādās VW, AUdi un OPEL slimība. Šeit galvenais atcerēties ka nedrīkst "glušīt"antifriza pievadu, tas ir jāsavieno ar tubiņas palīdzību- sekas motora "uzvārīšana".
10. pie 149 t km probza atkal ar tukšgaitu gan benzīna režimā, gan gāzes... vainoju gāzes iekārtu. Gāzes iekārta bez vainas- gaisa mērītājam izdila maiņpretestība. To nomainīt Bosch nepeļauj kau tas ir iespējams, jauna inžektora galva 340ls!!!!!!!! uzliku lietotu 45 ls +darbs.
un atkal viss kārtībā.

2003 154 t km(spidometra rādījums: )) X10=reālais

1. Aizmugures riteņa labā gultņa nomaiņa+bremžu diski+uzlikas.
bremžu diski.. oriģinālie...

2. Pēdējais noskrējiens ap 155 t km- priekšējā labā riteņa gulņa nomaiņa+sailent bloki+reaktīvā stieņa gumijas+amortizatori+atbalsta gumijas. Viss priekšējā tiltā.
Kyb bij vēlējies sākt radīt probzas, kaut arī viņi bij vēl labā stāvoklī- tie mani neapmierināja- uzliku SACHS.

Īsumā, kas pa šiem gadiem vēl ir iztērēts, bet var nedarīt: )
1. Logu tonēšana 45 ls
2. Ādas apvilkšana stūrei 45 ls.
3. Labas ziemas riepas 180 ls+diski 10X4(lietoti)
4. Dažadu dekoratīvo gumiju nomaiņa ap 60 ls

protams izdevumos signalizācija+kasko, kā nekā AUDI

Kontrolējot priekšējo amortizatoru putekļu gumijas.. parasti viņas vainģas amortizatoru nāvē.. un ja beigts amortizators tiek sasists viss.. ko var dabūt: (((

Atšķirību uz "aci"nejūtu gāze vai benzīns, ar benzīnu max ātrums lielāks.. ar gāzi max bijis 165km/h...

motors 2.0 85kw-115zs 4 cilindri"mazais motorītis, bet pierādījis tikai no labās puses, kaut esu 2.3 fans.6 cilindriniekiem ir probza- to arī rāda tirgus cena..
ursis @ 1.jūnijs 2003 0:00
Subaru Impreza 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Pēc iepriekšējas Imprezas nopirku citu var teikt tādu pašu tikai Vagona tipa un par gadu vecāku nekā man bija iepriekšējā. 210 zirdziņi zem kopota liek par sevi manīt, Turbo motors, tikai slīpais interkulers un parastais salons, neteiktu ka bagāžas nodalijums būtu paliels, auto bija ļoti nekopts un nojāts, nopirku to lēti, bet dabūju mainīt sajūgu , ritošo daļu diezgan remontēt nacās + veikt standarta apkopi, varu teikt arī šim autiņam motora siksna pirms tam bija uzlikta nepareizi, ja mašīnai pieļauj siksnas nobīdi līdz 5 robiem, tas nonozīmē ka tā jauzliek ar nobīdi, jo teiksim uz maziem apgriezieniem, kamēr turbīna nepaverās auto bija diezgan nīkulīgs. Pikapam ir mikstāka piekare nekā sedanam, tapēc līkumos jaiet ar saprātu nevar uz 100% paļauties uz mašinu un savu profesionalitāti. Uzrāviens ideāls var izkabinat gandrīz katru, max ātrums mazāks nekā iepriekšējam subāram tikai 225km/h. Ko ieteiktu citiem Subaru īpašniekiem autiņos likt tiem paredzētās rezerves daļas ko iesaka Subaru centrs, jo pa piemēru Sachs sajūgs īsti turbo Imprezai nav, tas pārāk mīksts, tas pats ar amjiem. Baigās problēmas bija ar svecem pēc remota auto ilgi raustijās nevarēja neviens prātīgs cilvēks noteikt vainu pat Subaru centrs, paldies jasaka Bosh auto servisam čiekurkalnā, kuri likvidēja šo nebūšanu. Svarīgi uzlikt pareizas sveces un atstarpei jabūt 0.9mm nevis ka pirms tam uzlika 1.1mm kaut gan meistars muldēja ka tur jabūt 1.1mm. Notikti auto jabaro ar labu bendzīnu Statoilā diemžēl tāds nav, bet braukt var. Degvielas patēriņš no 12-17l , tas atkarīgs no braukšanas stila un ļoti no degvielas kvalitātes. Ja kāds uztracas par detaļām ka nopērkot šādu mašīnu būs problēmas tad neuztraucieties Tukumā ir šrots kas dzen Imprezas iekšā un cenas salīdzinoši pie viņiem arī ir saprātīgas. Mašīna ir laba, mans vērtējums būs 8. Bet ja pērkat Turbo Imprezu jārēķinas par 1996. g. vismaz 9000 eiro tad ir cerība ka Jūs nopirksiet puslīdz labu, par zemāku cenu reķinieties ar 1000-2000 eiro remonta naudu. Es vismaz pirku to lēti un rēķinājos ar paprāvu naudiņu remontam. Un vispar pērkot sporta mašīnu atcerieties ka ar tām pensionāri nebrauc, tapēc ļoti viegli var iegrābties nojātā autiņā. Dragreisiem šis auto arī ir diezdan pateicīgs tā kā gaidīšu izaicinājumus.
asais @ 31.maijs 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti