Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Fiesta 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Lai ko arī teiktu par Fordiem, esmu laikam viena no tiem, kas Ford nemainītu ne uz kādu citu mašīnu.
Viss sākās, kad man bija 18. gadiņi un es noliku autovadītāja tiesības. 2001. gadā no sava darba kolēģa nopirku Ford Fiesta 0,9 1986. gada. Biju ļoti laimīga, ka man ir savs auto : ) Pagāju pusgads un veiksmīgi izdevās to pārdot. Bez mašīnas biju mēnešus 4, domāju, ka nojūgšos pa šo laiku [bija jābrauc ar sabiedrisko transportu, cilvēks jau ātri pierod pie laba : ) ].
2002. gada oktobrī nopirku arī Ford Fiesta 1,1i, bet jau 1990-1991. gada izlaidums. Ļoti interesants fakts - Vācijā, no kurienes tika atdzīta 2002. gada pavasarī, bija reģistrēta kā 1991. gada. Pie mums viņu ierakstīja kā 1990. gads : ( Kāpēc tas bija vajadzīgs nespēju saprast.
Aprīkojums manai "blusiņai" ir fantastisks - elektriskie logi, lūka, āķis [gribētos zināt kam tas ir domāts : )] Neskatoties uz to, ka viņai ir 1,1i motors var izspiest 150-160km/h. Benzīnu arī daudz neprasa, pa šoseju kādi 5l uz 100km, pilsēta ap 7l. Ļoti labs pārvietošanas līdzeklis pilsētā, arī par stāvvietu meklēšanu maz jādomā, jo ar saviem izmēriem ir spējīga ielīst jebkurā caurumā : )
Pašlaik viņu pārdodu (godīgi NEGRIBĀS to darīt), vienkārši uz vasaru sagribējās mocīti, bet to latiņu nedaudz petrūkst : (
Bet mašīna ir super, lai ko arī neteiktu . . .
ANGELIC @ 30.maijs 2003 0:00
BMW 530d 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Izskatot BMW sleju - vienā no komentāriem izskanēja doma - vai kāds var ielikt informāciju par 530d modeli ar patreizējo noskrējienu 125 000 km.... Pirms šī auto ikdienā lietoju AUDI 100 2.5 td 1993 gada izlaidums. Papildus visādas extras - automāts. Pabraucot kādu laiku, šis man bija pirmais automāts - sajūtas bija ekselentas - , lai man piedod CSDD, apzinīgākie auto listes pārstāvji, bet man, kā aktīvam darbonim, atbrīvojas rokas citu lietu darīšanai (MT lietošana, avīzes, kādu grāmatiņu pa ceļam pārskatīt... -))) Aktīvi darbinot turbīnu - vidējais patēriņš sasniedza 7,5 litrus/100. (Režīms pilsēta/ārpus 50/50%). Veicot EKO (braucot OPAPU stiliņā) testu - maršrutā Rīga - Daugavpils - Rīga patēriņš bija ap 5,1 l/100 km. Pats nebūtu ticējis, ka liels auto var ēst tik maz...
Tagad par Bemberīti.. -)) Bija izdevīgs piedāvājums - labi aprīkotam auto, steptronik/5 ātrumu automāts), dizelis, sedans... utt.
Jau gadus 10 pārvietojoties ar priekšu velkošo - likās, ka aizmugures piedziņa un ziema ir divas pilnīgi nesavienojamas lietas.. -)) Vai būs iespējams kā Celicai, ar kuru braucu ziemu iepriekš (ar labām ziemas riepām)- uz ceļa putra, pārmetot zemākajā robā ar taisnu kāju ( 90 -140 km/h) apiet priekšā braucošās mašīnu kolonnas bez mazākajām bažām, ka var samest... -))

Tātad par pozitīvajām lietām - pērkot auto, ko biju gaidījis/un kādus secinājumus varu minēt, jau lietojot minēto auto vairāk kā pusgadu, nobraucot ap 35 000 KM Eiropā (17 000 km) un Latvijā:
1. Dīzelis ekonomija/jā esmu pilnībā apmierināts:
- esmu iekļāvies vidēji 8 litros/100 (kopā pa visu lietošanas laiku)
- ir bijuši pilsētas periodi ziemā 11 - 13l/100km
- ir bijuši eko testi 500 - 1000 km garumā braucot uz 99 - )) ap 5.5 l/100 km
- ir bijis Vācijā bānis ap 700 km, pie vidējā ātruma 180 (no 160 - 235) ap 8l/100 km.
- pats lielākoties izmantoju sportisko režīma tipu, ja brauktu prātīgāk, domāju, ka 6,5 - 7 litros mierīgi iekļautos.
2. Labs dinamiskums un jauda ap 184 zirgi/pilnībā apmierina, izmantojot steptronic kārbu (saslēdzot zemākos pārnesumos - ideāli) Esmu pielicis āķi, velkot piekabi - īsti atšķirību nejūtu...
3. Zemas remontu izmaksas/mainīta eļļa, visi bremžu kluči/4 jaunas vasaras riepas. Pārējais viss strādā bez izmaiņām...
4. Ksenons/bez komentāriem
5. Parkings/grūti iedomāties pierast parkoties bez "pīkstieniem"... -))
6. Likās, ka būs ērts salons, lai es ar saviem 1.90 justos labi/tā arī ir - vadītāja sēdeklis pieregulējās lieliski, svarīgi, ka pagalvis noregulējas tā, ka braucot kakla skriemeļi atpūšas, nevis galva ir nedabiski atliekta atpakaļ un uz ceļu jāšķielē, kā tas ir bijis ar citiem auto (Fordam pat skrūvspīlēs liecu pagalvi pēc vajadzības... )... -)) Nobraucot 15 dienās 13 500 km pa Eiropu tas bija labs atspaids.
Protams, ka aizmugurē sēdošajam ir jāapgūst vingrotāja iemaņas, sēdot mazliet špagatā.. -)), bet pirku autiņu ne jau pasažieru vizināšanai.
Biju notestējis auto arī divatā nakšnojot vairākas naktis pēc kārtas.. -)) Nekādas problēmas...
Pakaļējie sēdekļi atlocāmi, ir vieta slēpju maisam..
7. Liela izturīga, droša mašīna/pilnībā aprīkots ar airbagiem - sadursmē nav nācies to pārbaudīt tfu - tfu.. -))
Nejauši izdevās apgāzt betona kluci (ap 50 cm augstu un kādus 50 - 70 kg smagu), Vācijas bendzīntankā (slinkums bija no rīta no iekšpuses notīrīt aizsvīdušo priekšējo stiklu..., skatījos caur nolaisto savu logu- ))) ar ātrumu 10 - 20 km/h. Uz mašīnas priekšējā bufera bija noskrāpēta krāsa - par 1 cm iedzīts iekšā... -))
8. Kruīzkontrole, ekonomiskākai un ērtākai braukšanai/vien s no lielākajiem ieguvumiem - tālajos braucienos nenogurst kāja, Latvijā pilsētās, apdzīvotās vietās uzlieku 59 un droši metos CP rokās... -))), tāpat arī ārpus apdzīvotām vietām + 9 km un domā par citām lietām... -)) Par ekonomiskumu - būs vien jāpiekrīt...
Uz stūres ērti izvietoti kruizkontroles taustiņi, itin bieži braucu izmantojot + un - taustiņus.
9. Labi turas uz ceļa visos gadalaikos/esmu izbraucis šo ziemu - daudz labākas sajūtas, nekā biju iztēlojies. Riepas bija bez radzēm - Eiropas prasības, vidējas kvalitātes. Pa apledojušu ceļu - 90 - 150 km/h taisnajos gabalos droši, līkumos pēc iespējām... -)) Galvenais izmantot centrbēdzes likumu - līkumā iebraukt tā. lai neradītu nevajadzīgu spriedzi autiņam... - )) Vienreiz pa Venstpils apledojušo šoseju, sniegputeņa laikā, Salas pagasta rajonā izdevās pazust no sekojošas CP ekipāžas (lai viņi piedod, bet nevēlējos pārpratuma dēl maksāt sodu.. -)) Tad sapratu, ka ziemā uzliekot labu protektoru vari braukt līdzīgi, kā ar priekšu velkošo. Grūtāk ir uzsākt, jo tikko viens no riteņiem sāk spolēt, ieslēdzas pretizslīdes mehānisms un motora apgriezieni krītas....
10. Kluss auto/motora troksnis praktiski vairāk dzirdams - tukšgaitā, salonā kluss. Itin bieži pasažieri, paziņas pat neizjūt, ka zem motora grab dīzelis... -)), šeit nedomāju savu omīti, bet cilvēkus, kas ikdienā pārvietojas ar auto... -))
11. Cena strauji nekrītas/izmantojot valūtas svārstības, neko īsti nezaudēšu... -))
12. Ziemā ar dzinēja palaišanu nav problēmu/ tā arī bija - pat skaudrajos - 30 līdz 35 grādos, arī, ja nebija darbināts auto vairākas dienas - kā bendzīniekam pagriez un pēc 2, 4 apgiezieniem auto lec un strādā kā pulkstenis. Pats lietoju tkai Shell. Neste tirgoto DD.
13. Dīzeļiem svarīga lieta motorsiksnas vietā ir ķēde/Audi savulaik plīsusī siksna ar visām izrietošajām sekām LS 200 apmērā.. Tiku cauri pa lēto...
14. Skaņa - motoram darbojoties turbo režīmā - tā ir vienkārši jāizjūt - ))

Par lietām. kas varbūt nav tik jaukas... :
1. Sāk grabēt durvis, braucot pa bruģi..., iespējams, ka liekot signalizāciju, nav kārtīgi nopakotas.
2. Paaugstinātā autozagļu interese/nodrošinājos ar KASKO..., līdz šim problēmu nav bijis, tfu- tfu - ))
3. Lielākas izmaksas CP/tā arī, ja kādreiz tiku sveikā ar brīdinājumu vai LS 2 - 5 -10, tad tagad jau vērtē vīru pēc cepures un ..... -)) Nesaprot, ka esmu tāds pats darbinieks kā viņi, tikai atškirībā no citiem autobraucējiem parēķinot krietni gados vecāka auto uzturēšanas izmaksas, daļēji sedzu līzingu, jeb kāpēc izmest LS 50 - 100 par remontiem utt. 10 - 15 gadus vecai a/m, ja var maksāt LS ap LS 20 apkopei un pārējo kā daļu no līzinga... -))

Jau iepriekš atvainojos, ja neesmu kādus tehniskos terminus minējis korekti, esmu ikdienas auto lietotājs... -)) Šī arī nav BMW pasūtīta reklāma.
Zinu to, ka lielākā daļa no mums, kas ilgus gadus izmantojuši priekšas velkošās - vēlas saglabāt komfortu, kustības drošību utt. citus labumus no ikdienas autobraukšanas...
Pats silti iesaku, ja ir doma mainīt auto uz BMW, tajā pašā laikā vēlas ekonomiskumu - 320d, 520d, 330d. 530d. visos pēdējo 3 -4 gadu vecos auto ir normāls aprīkojums, pretizslīdes funkcijas utt.... Lai Jums visiem jauki ripojās Juris.
Juris @ 28.maijs 2003 0:00
Honda Accord 1992 Novērtējums: 2 Komentāri [3]
Tāda uzkrītoši neuzkrītoša mašīna.
Mans pirmais auto, braucu ar to jau kādus 2 mēnešus. Galvenais pluss šim modelim - normāls telpas daudzums priekšā. Ilgi meklēju auto, kurā es ar savu 2 m garumu varētu sēdēt kā "normāls" cilvēks. Tieši tapēc izvēlējos šito. Daudzos auto ir pietiekoši vietas galvai ja nav lūka, bet (man par nelaimi) vācieši 90- to gadu sākumā bija par tām dikti safanojušies : (
Accord ir viens no retajiem auto, kuros ir vieta galvai arī ar lūku, bet man paveicās dabūt bez lukas bet ar visām citām e- opcijām.
Nākamā šaurā vieta parasti ir zem stūres, piem MB w124, Saab 9000 u. c. stūre ir par tuvu pedāļiem un spiežot bremzi celis atsitas pret stūri. Arī bīstami no drošības viedokļa.
Tad autoražotāji pamanās uztaisīt tizlas konstrukcijas virs pedāļiem - it īpaši 9000 Saab nevar uzlikt kāju uz bremzes pedāļa, jo purngalam traucē stūres kolonnas apšuvums. Kaitinoši.
(tikai eksperimenta labad reiz iesēdos Opel Tigra - nu tas bij' šauri!)
Un te pēkšņi mazie japāņi izdomā uztaisīt mašīnu, kurā var iesēsties ne tikai "95% cilvēki"*. Paldies Hondai un visu cieņu.
OK ir arī mīnusi.
Piemēram - piekare. Konstrukcija sarežģīta, nopietna - visiem riteņiem daudzsviru, ar augšējo sviru. Uz šosejas turas patīkami stabili utt., bet ir viena problēma - vairāk dzird piekares trokšņus, nekā piem. parastajai McPherson piekarei ar palīgrāmi uz sailentblokiem. Accordā sailentbloku nav : (
Piemēram - logi. Logi lieli, milzīgs vējstikls (gandrīz kā miniveniem). Tas dod labu pārredzamību, ērtāk pilsētā, bet atkal ir problēma - vairāk nāk iekšā vēja trokšņi. (nākamo auto gribētu 7simto BMW ar dubultstikliem - stiklu liekais svars ir to vērts. gribētu... )
Stūre, kā zināms, dikti viegla, bet, ja motors noslāpst pirms līkuma, var sanākt bēdīgi - ir ļoti liels kontrasts ar un bez pastiprinātāja.
Noteikti tīrs pluss ir pilnās masas grupa - ar 1740 kg tieši iekļaujas 1,8t kategorijā, bet auto ir liels un ērts.
Ir vēl dažas sīkas ķibeles - tur roķene vienā pusē par vāju, tur mitrums gabarītniekā, utml. Mitrums bagāžniekā itkā nākot no kaut kādiem caurumiem aiz aizmugurējiem riteņiem, bet neesmu vēl bagāžnieku jaucis lai to novērstu.
Diezgan skaļi skan 3. ātrums - Vācijā būs pa pilsētu daudz lietota.
Patēriņs - vidējais 10,7. Tas ir: 80% pilsētā, braucot vidēji dinamiski. Bet ar laiku es braukšu nedaudz mierīgāk - nejau dēļ straujākas braukšanas es paspēšu laicīgi uz lekcijām.

Kopumā: auto labs, pat ļoti.
Ieteicams. Tikai dēļ mazā piedāvājuma atrast labu eksemplāru nebūs viegli. Un nojātie vāģi stāv plačos jau nezcik ilgi. Ar tādiem būs kā ar to Civic - viss bruks reizē : (
(un neņemiet pierē to atzīmi ;)
mP @ 27.maijs 2003 0:00
Mazda 6 (Sportwagon) 1970 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
"elegance" (vidējā) komplektācijā: 2 litru motors, manuālā kārba (cienu pats likts robos), TCS un atslēdzams DSC, klimatkontrole, borta komps, 15" lietie diski (apzināta izvēle par labu braukšanas komfortam un TCO), viss elektrisks (nav jau šis nekāds vācu bubinators), klimatkontroles un audiosistēmas vadība uz stūres (incredible ērti), apkopes intervāls 20 tkš km, 3 gadu/100 tkš km garantija
2 litru motors lai arī vēl īsti neiebraukts, ceļ normāli, kā jau japānis pārliecinoši to dara pēc 2500 apgriezieniem. troksnis salonā no motora un braukšanas ir normas robežās (nav kā volvo jāpēta tahometrs vai motors ir on vai off), vismaz man kā vadītājam tas liekas pat svarīgs braukšanas priekšnoteikums- ne tikai just situāciju ar pirkstu galiem un pakaļu bet arī papildināt sajūtas ar dzirdi. 15" riteņi labi slāpē bedrītes, piekare ir patīkami cita bet elastīga, kas ļauj izjust ceļu (aprakstā izlasīju ka pēc 8-10 km tās stingrība pielāgojas ceļa segumam- pēc nobrauktiem 700 km vēl to īsti neesmu izbaudījis).
salons ergonomiskākais, kādu esmu redzējis jaunajiem auto (ventilācijas spraugu dizainam un funkcionalitātei- absolūti visaugstākais novērtējums), vienīgās problēmas sagādā retāk nepieciešamās pogas (dsc off, paneļa spilgtuma regulators un lukturu mazgāšanas poga)- tās aizsedz stūres rats un uz tausti tās at''sķirt vēl neesmu iemācījies. sēdēkļi ērti un muguru saturoši, regulēt var plašā gammā, manām garajām kājām salons ir gana piemērots jo aiz manis var sēdēt arī taisnām kājām (ko nevar iekš saab 9-3 sportsedan un jaunā audi a4).
mazliet nepārliecina ātrumkārba- mazliet par cietu tā ātrumu pārslēgšana priekš jauna auto.
izskats - 10*
ergonomika -10*
braukšanas īpašības&vadāmība - 9*
cena - 10*
wowowo @ 16.maijs 2003 0:00
Audi a6 avant 2.5TDI (85kW) 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Auto iegadats tikko vel pat menesis nav. Ilgi domaju, jo tas mans pirmais dizelis. Pagaidam neko neparedzamu neesmu darijis tik cik obligatie terini signalizac. un siksnas mainitas. Bet nu viena lieta stav prieksa no ritiem kaut ka uz pirmo apgrizienu negrib lekt, viena servisa gan kvelsveces gan ka akjis lade skatija teica, ka viss labi. Patiesiba gribu kadu padomu, jo esmu dzirdejis par servisu Dizelcentrs R (kaut kur Bauskas iela) varbut tur braukt, bet nu te visadas runas par labiem sliktiem servisiem, a tas serviss cik esmu dzirdejis tiri dargs. Protams var jau teikt, ja jau tadu auto vari nopirkt, ko tur letu servisu meklet, bet no otras puses galvenais gribas sataisit to pieleksanu, bet ja vel dargi njem un finala rezultata nav, tad kada runa leti vai dargi.
Melngailis @ 16.maijs 2003 0:00
Mitsubishi Space Wagon 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Nopirku no chomaka "tikko no Vacijas", bet bija pirms pardosanas taisits Ogres Servisa centraa it ka prieks sevis (he, he), un ar to arii viss sakas... motorshaade tika noversta it ka ar kapremonta pasakumu- tika mainits it ka viss nepieciesamais, bet nepietiekami un pavirshi (piem., tikai gredzeni bez chaulas slipesanas vai vispar pilnaa remkomplekta, pie tam neparbaudot detalu izdilumus un brivgajienus, zobsiksnas tiek mainita, atstajot vecos spriegotajus, u. t. t. ). No japanu dizeliem taja kantorii, skiet, neviens vispar nerubi. Bet tas taa, proza, jo ir jau ari par viniem tiesam labas atsauksmes. Ka paveicas.

Par pasu auto:
Orginalais noskrejiens apmeram 250-270tkst. (mistiska karta aiz panela atradu dazadu gadu chekus, kur uzradijas masinas Nr. un noskrejiens, pie tam bija redzams, ka visu laiku bijis viens sainmnieks, turks. 2001 gada bijis 210tkst.. Bet tur aiz panela bija ari fotografijas, zekes dazadas krasas, vienigi apaksbikses truka. Un tas viss tikai tapec, ka cimdu kaste ir atvazama pilnibaa, nevis caurums paneli ar vaku. tas pie minusiem ). Pa Latviju noskrejusi ap 25tkst. km.

Plusi:
+normals dizains;
+stures lifts;
+arkartigi izturiga piekare, pielauju, ka tapec, ka mazaks bukshu skaits. Varbut paveicies, bet mainita tikai pr. stabilizatora atsaite, bet tikai tapec, ka nebija istajam modelim, jo detala tiek brutali salauzta. Un neklausiet veikalos vai servisos gudriniekus, ka der 90gr. no Toyotam u. t. t. - tiks nokauta menesa laika.. Ja paveiksies, pakers lidzi ari otras puses atsaiti;
+7 sedvietas (tas nekas, ka aimugure var sedet tikai berni);
+visiem sedekliem var viegli mainit atzveltnes lenki, plus videjo rindu var pec vajadzibas pabidit uz prieksu vai atpakal, pie tam nofikset;
+salona ventilacijai ir recirkulacijas klokis (Rigaa korki blakus IKARUS vienkarsi neaizvietojams);
+ventilacijas kanali aiziet pat lidz 3 rindai, lidz ar to ziemaa neaisalst aizmugurejie sanu logi, kas raksturigi lielakajai dalai universalu (piem., PASSAT);
+erti kloki;
+viegla un preciza atrumu parslegsana, erts atrumklokis;
+cik dzirdets, ipasi zaglus neinteresee (lai ka patiktu BMW vai AUDI, ta tomer ir beeda. Un daudz to beedubraalu);
+neorginalas detalas nav ipasi dargas (nebiedejiet, ludzu, cilvekus, jo nav tik traki. Un srotos diezgan viegli visu var dabut, tikai jazin, kas no Galanta der, u. tml. Ir ari ekstremalakas masinas ar otradu auru- Man bija divas Opel Corsa '92 transporta versijas ar 1.5D Isuzu motoru, Spanijaa saliktu. Ekonomisks (zem 5L/100km), bet biezi vien visadu detalu nav, ja ir, tad originalas un lopiski dargas. ADAM AUTO utt.. Pat motors regulari luza nost no spilvena aplamas konstrukcijas del. Murgs, ne auto. Kadets- cita lieta!!!);
+ja neparkarse, motors iet ilgi, preteja gadijuma plaisa galvaa kaa likts;
+labas, viegli dozejamas bremzes;
+virsbuvei pat asos likumos nav ipasa tendence sasverties (kartingu trase pameginaju- liela masa tikai trauce);
+neruse, vienigi uzmanigi ar krasu, jo trausla. Mazie akmentini prieksa samera daudz izsitusi krasa robus;
+lukturi teicami apgaismo celu (ja ir pareizi noreguleti);
+loti erts panelis, ja ir velesanas uz ta visu ko uzlikt (kefiru, gramatas u. t. t. ). Plakans, plashs, vardu sakot, etalons;
+cupholderi un cita sikumu novietosanas draza ir pietiekamaa vairumaa un izpildijumaa;
+perfekti darbojas rocene (lidz shim man visos auto tas ta nebija un muzdien vajadzeja to pieregulet vai remontet);
+arkartigi ietilpigs pagaznieks, ja izmanto tikai 5 sedvietas;
+atskiriba no opel un VW, elektrosistema labi aizsargata pret mitrumu un raizes nesagada;
+lai cik jocigi nebutu, bet salons negrab un nekas nekur bez ipashas piepules nav nolauzams;
+durvju atslegas NEKAD neaizsalst (tiem, kas brauc ar OPEL, varu tikai izteikt lidzjutibu. Ja laikus rudeni atslegas neizjauc, neiztira un nesaello, tad jau pirmais sals uzstajigi piespiez to izdarit);
+lidz '93 gadam normali prieksejais ritena gultnis nav kopa ar stupicu!!! Un tas, ja jamaina, ir daudz, daudz letak (ap 90Ls pret 30Ls). Tiesa gan, mainit nav nacies.
+apsildamie spoguli!!!! Tiem butu jabut standarta jebkurai masinai, daudz drosaka brauksana ziema vai mitra laika. Kamer nav bijis, to nesaprast;
+prieksejie gabariti ir pietiekami jaudigi, lai apgaismotu gravjus. Ziemas tumsaa uz lauku celiem neaizvietojami;

Minusi:
- neerta sture. Mazliet par lielu un tievu, nemot vera jaudigo stures pastiprinataju;
- cieta, nekomfortabla amortizacija (skat. par sasversanos). Ja uz laba asfalta viss ir super, tad pa grants celu braukt gruti. Visas sikas bedres dabu izjust jau ta pacietajos sedeklos. Bet lielas bedres neko launu piekarei izdarit nav varejusas, caursist, par laimi, ta ari nav gadijies. Vispar uz grants auto uzvedas jocigi- visulaiku slid ara (amortizatori ir kartiba, uz stenda uzdzinu)
- skals motors,
- loti vaja skanas izolacija salonam (seviski braucot lietus laika vai grants celu). Ar pasdarbiba daudz nepalidz;
- parak viegla sture;
- stipri snac virsbuve jau pie 90km/h;
- nav kondicioniera, lai gan "zaglushka" sledzim ir ar visiem uzrakstiem. Tas reizem kaitina;
- loti maz servisu, kur parzin Mitsubishi motorus un to ipatnibas;
- orginalas detalas Skandi ir ljooooti dargas: ta pati stabilizatora atsaite- 61.50Ls pret 9Ls verto neorginalo. Ari vinu atieksme ir stipri pofig, tapat ka KEMI. KEMI Mitsubishi ipasniekam vispar nav ko meklet, atieksme ir vienkarsi garam. APE, GROS un daudzi citi vismaz censas tev palidzet (ne jau aiz neko darit rezerves dalas tiek mekletas);
- lietus laika nedrikst pat mazliet atvert prieksejos logus- ar garantiju salona naks udens;
- ziemaa loti leni iesilst salons. Tiesam leni;
- aplami saules sargi, cik var saprast, paredzeti, saurakam un zemakam auto;
- ietilpigs karteris: 5.1L ellas tomer ir par daudz tik mazam motoritim;
- uzmanieties ar turbinu, ja kaut kas noiet greizi ar ellosanu, nokaut var zibenigi. Un atjaunotas labak nelikt, daudz drosak par shrotu produkciju nav;
- drankigi originalie skalruni;
- manuprat, liels dizela paterins- ap 7L uz trases, ap 8.5L pilseta;
- gruti tirams salons (paklajs drankigs), visiem 10gadigiem Mitsubishi sedekli un parejais gandriz vienmer izskatas nodilusi, ja salidzina ar VW grupas tada pasa noskrejiena auto.
- sedekli prieksa neerti un ilgstosai brauksanai nederigi, jo mugurai nav pienaciga atbalsta. Ari galvas balsti ir parak talu no galvas un savas funkcijas daleji veic, ja kads iebliez pakalaa. Par aizmugurejo ertumu nevaru neko jedzigu pateikt, pats sedejis neesmu, bet berni sez savos sedeklisos un viniem viss vienalga;
- vajsh atpakalgaitas apgaismojums, redzet nevar neko;
- gruti uzkert purna izmerus (jau braucu labu laiku, bet ka nevaru pieshauties, ta nevaru. Ar citiem auto ta nav bijis);
- neprecizs degvielas raditajs degvielas limena krishanos rada ar mainigu atrumu, pie tam katru reizi tas ir savadaks. Ja negribi risket, labak pildities laicigi, jo bridinajuma lampina var iedegties gan 100km pirms stop, gan 30km. Parbaudits;
- dizelim der ari benzina atrumkarba, tapec pirms pirkuma to der parbaudit, jo tad auto daudz vairak patere degvielu un ir ari daudz isaki robi. Tas var kaitinat un ari motoram par labu diez vai lieli apgriezieni naak. Vajag F5M31 nevis F5M22;
- lukturu mazgasanas podzina klokim ir, bet mazgataju nav. Dikti zel...
- dazada garuma prieksejie logu tiritaji. Minuss tapec, ka reali no ta labaks rezultats diemzel nav;
- diezgan pa celu peldosa gaita virs 100km/h, 140km/h jau skiet ekstremi, lai noturetu masinu uz cela;

Tas ari isuma viss. Laba, izturiga masina nesteidzigai gimenei, piemerota ideali gludiem celiem (piekare jau izturetu, tikai cieta). Vienigi to minusu parak daudz, bet nekas jau nav ideals. Otrreiz laikam tadu nepirksu. Ka nakoso auto esmu noskatijis Toyota CarinaE 2.0 benzinu, it ka labaks auto esot. Tad jau redzes...
AN2 @ 15.maijs 2003 0:00
Honda Civic 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Sveiki! Meklēju aprakstu par man līdzīgu auto, bet neatradu, tāpēc nolēmu pastāstīt savus iespaidus. Var jau būt, ka tie kādam palīdzēs izvēlē...
Pagājušogad sev uz Ziemassvētkiem uzdāvināju 1,5l V- TEC hondu civic (5d. hečbeks). Vispār, biju nodomājusi iegādāties 1,6l tādu pašu autiņu, bet vaktējot autotirgu vairāk nekā pusgadu, sev piemērotu mašīnu tā arī neatradu. Izšķīros par kompromisu. Bija jau pasen izpētījusi auto tehniskos parametrus. Krievijā ir tāds žurnāls "Za rulom", kurš 1998. gadā bija izlaidis katalogu par visiem tajā laikā izdotajiem auto. Tur ļoti labi var salīdzināt visus tehniskos parametrus (protams, ne detaļu cenas). Tā kā iepriekš braucu ar Ford Escort 1.8l Zetec motoru, tad negribējās pārsēsties īpaši mazjaudīgākā auto. Tomēr, rāviens nav tas, kaut arī Civic motoram ir par 9 lopiņiem vairāk (114 Zs). Pie zaļaš gaismas vairs necenšos skrieties, jo auto vienkārši nevelk, jeb pareizāk, tas kas man izdodas ar lielām pūlēm, citiem nāk daudz vieglāk. Esmu gan dzirdējusi, ka Civic motors pārvēršas pie 5 tūkst. apgriezienu, tomēr pati neesmu to pamēģinājusi. Ļoti labi var just V- tec darbu pie ceturtā, piektā ātruma. It kā auto būtu dabūjis otru elpu. Degvielas patēriņš mani nebeidz pārstegt: ziemā nobraucot 1000 km gan pa pilsētu, gan pa šoseju - 5,7l/100 km, vasarā - 5,3l. Tāpēc arī bāka mazietilpīga - 45l. Benzīntankā iebraucu apmēram 2 reizes mēnesī, lai pielietu pilnu bāku.
Salons. Rekaro sēdekļi, vienkāršs panelis, kurš ir viegli tīrāms, riekstkoka apdare. Priekšējie logi elektr. Mīnuss - nevaru ērti aizsniegt paneli sēžot vadītāja sēdeklī. Vietas, liela auguma cilvēkiem, varētu būt pamaz, tomēr neviens nav sūdzējies, ka aizmugurē spiestu kājas. Nolaižot aizmugurējā sēdekļa vienu daļu, varu brīvi ielikt slēpes (180cm) bagāžniekā. Tumšie sēdekļi izceļ katru netīrumu. Forda velūrsalons bija daudz vieglāk kopjams.
Ātrumu pārslēdzējs ir ļoti precīzs un diezgan īss, kas ļauj man justies mazliet sportiski. Auto ir salīdzinoši skaļš, kaut arī salonā nekas negrab. Ziemā salons ilgāk iesilst nekā fordam. Mana brāļa fordam ir apsildāms priekšējais stikls - ļoti patīkams sīkums, bet civic, domāju - kā lielai daļai auto, logi svīsts ciet, tāpēc ventilātors jāslēdz uz pilnu jaudu.
Civic daudz labāk par Escortu stāv uz ceļa, kaut arī pirmais ir plātāks par otru tikai par dažiem milimetriem. Ar escortu braucot pa špūrēm mašīnu visu laiku mētā, vienalga kādas riepas ir uzliktas (jo platākas, jo trakāk), bet Civic iet kā kuģis.
Par detaļām nevaru komentēt. Nav bijis vajadzības pirkt. Man gan viens "lops" taranēja priekšējās durvis, bet te jau Kasko dara savu darbu. Vienīgais ko esmu mainījusi eļļu. Vajadzēja gan arī nomainīt zobsiksnu, ko, noteikti, drīzumā arī izdarīšu. Nja, gaisa filtrs būtu jāmaina. Cena 11 Ls. Dzirdēju, ka ASV visas detaļas maksā krietni lētāk: sveces, gaisa , eļļas filtri u. t. t. maksā līdz padsmit dolāriem. Tā kā, ja jums kāds bieži brauc uz ASV varat palūgt, lai painteresējās. Vienīgais, jāuzmanās ar skrūvējamām detaļām. Viņiem tur šis tas atšķirās.
Ļoti gribētu savu auto papildus aprīkost ar miglas lukturiem, mazu spoilerīti un lietajiem diskiem, bet... kredīts ierobežo manas vēlmes. : )
Un vēl, reiz iebraucu ar auto garāžā un lūdzu brāli, lai viņš no bedres paskatās, kā auto izskatās no apakšas pēc ziemas. Viņš teica - tur nav ko redzēt. Eh, ja tā vēl būtu dažus gadiņus...
Veiksmi visiem hondistiem!
Sofy @ 15.maijs 2003 0:00
Ford Sierra 2.0GL 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Mans pirmais auto! Atceros ar visslitākajām jūtām. Tika nopirkts 1996. gada janvarī Vācijā par DM 500. Pirkšanas brīdī mašīnai strādāja tikai 3 cilindri, tādēļ tai no pardevēja puses tika epitets "Kaput" un mums ar čomu savukārt nācās lauzīt galvu, kā tikt mājās. Taču pārdzenot to mašīnu no vienas pilsētas uz otru, cilindri sāka darboties un darbojās līdz šai baltai dienai (Imho, jo redzēju savu sierinieku vēl šoziem braucam: ).
Tātad šo "1983 gada labāako mašīnu" izmantoju līdz 2000. gada vasarai. Izmantošanu atceros ar nostaļģiju. Lai gan noplīsa šis un tas regulāri (izļurkājās un nežēligi grabēja pusasis, nosprāga ģenerātors, slapjā laikā sadalene atgādināja par sevi, citi sīkumi, ko vairs netceros), remonts bija ekstermāli lēts un vienmēr tika veikts pie vīriņa garāžā. Atsevišķs stāsts ir par eļlas apetiīti šim konkrētajam exemplāram: uz beigām tā sasniedza 1litru uz 1000km vai pat vairāk. Protams, es pārgāju uz "maslo žiguļevskoe" par 60 santīmiem litrā, tā kā mani tas īpaši neuztrauca. Jāpiezīme, ka dažreiz man eļļu aizmirsās pieliet un tad viss notikās arī bez tās!Pēdējā ekspluatcījas gadā notrūka glušaks (ls 5) un sabojājās ventilātors (ls3). Sierra tika pāris reizes viegli apsķadeta nelielos ceļu satiksmes negadījumos. Bleķi tika izbondzelēti tīri simboliski un te nu jāatzīme mašinas izcilā noturība pret rūsu: Drusku sarūsejuši uz pārdošanas brīdi bija tikai slikšņi, kā arī sasistie durvis un priekšējais spārns.
Salons man ļoti patika , jo bija apdarināts ar pēleku samtu, nesmirdēja un plastmasas detaļas arī neplaisāja (kad nopirku Sierru , visi teica, ka plastmas torpēda un viss pārējais noteikti pārplīsīšot vismaz uz pusēm). Tahometrs atradās pie ātrumkloķa un bija elektronisks- jautājumu "oo, kas tas tāds?!" šajā sakarībā dzirdēju gandrīz no visiem līdzbraucējiem. Citu extru, izņemot pašiegriestu lūku , šim auto nebija.
Gaitas īpāsibas un vādāmība mani apmierināja - izmantojot Sierru lielākoties nokļuvu tur kur vēlējos. Ekspluatācijas laikā tika pieveikti apm. 180 000 km (katru dienu apm 70 lidz 100). Patīkami bija arī tas , ka kopš 1999 gada sākuma vairs īpāši nepūlējos tai slēgt durvis, nerunājot par maxas stāvietām. No pretaizdīšanas ierīcēm 1996 gadā tika uzstadīta mirgojoša diode (ls 0.30). Tehnsikās apskates tika izietas regulāri no 1 vai 2 reizes.
Sierinieks tika pārdots par to pašu cenu , par ko nopirkts 2000 gada vasarā. Jāpiezīme , ka cilvēks , kam biju uzticējis šo lietu, no sava pienākuma stipri kautrējās un ļoti negribīgi potencialajiem pircējiem uzskaitīja mašinas labās īpašibas : )
Sasummējot visus iespaidus, jatzīst ka Sierra ir
ļoti laba mašina cilvēkam dzīves sākuma posmā. Nu apmērām tā!
Zikuraats @ 9.maijs 2003 0:00
Citroen Xantia, 16.l 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
man ari ir citroens. citroens xantia. principa esmu par to sajusma. es nemaz navaru iedomaties, ka masina ziema nevaretu pielekt, vienalga, cik auksts. braukt viegi un loti patikami. dizains man ari loti patik. loti laba aerodinamika. benzina paterins, lai gan daudz braukaju pa pilsetu, videji 8,9 l/100km, pa soseju 6,5 l/100km. ziema var pacelt augstak un drosi braukt cauri visam kupenam. vieniga man zinama visu citrienu slimiba ir ta, ka ar laiku aizmugurejai piekarei ir jamina gultni, citadak riteni klust '"skibi". hidrauliska piekare beigas iznak pat letaka par parastiem amortizatiriem. jo "bumbas" jamina videji pec 120 tukstosiem, bet parastos amortizatorus pec 50 un vienas "bumbas" cena ir apmeram tada pati ka amortizarora, bet apminit tas ir diezgan viegli. masinu vajag tikai normali kopt un tad ta ir briniskiga masina.
aldis @ 8.maijs 2003 0:00
Suzuki SVIFT 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sedans. 1.6 16vārsu motors, automātiskā ārtukārba, 105 ZS motors
Nopirku ar 100 tūkst. km. noskrējienu ( īstenība ). Trijos gados nobraukti vēl 150 t. km. Lietoju tikai sintētiku ( arī ātumkārbā) Degvielu 98, kaut arī neprotestē pret citu. 98 benzīnu lietoju tāpēc ka ir naudas ekonomija salīdzinot ar 95 ( mazāks parēriņš )un labāka dinamika, motors strādā vienmērīgāk.

Pozitīvās
Kolosāla dinamika, uzrāvienā līdz 100 km/st ~ 10 sek., bet tikai līdz 130 km/st. Maksimāli atļauto pēc rūpnīcas instrukcijas 180 uzņem labi, bet ne kilometru vairāk. Salons pietiekami liels. Bagāžieks ietilpīgs, iespējams sēdekļus nolaist un tilpumu palielināt.
Degvielas vidējais patēriņš pilsētā 8, ārpus pie 90 - 110km/st 5.5 ( neticami ar automātisko kārbu, bet precīzi pārbaudīts fakts ) Braucienā uz Ungāriju, nobraucu 5000 km, daudz pa pilsētām un kalniem - vidēji 5.6 ( trīs civēki un bagāža )
Mašīna neuzkrītoša ( arī krievijas, baltkrievijas un ukrainas reketam )
Autozagļi nepievērš uzmanību
Uzticama - neviena atteikuma braucot
Idiāli izrēķināti pārnesumi - tieši braukšanai pie mums. Ne Opel, Ford un VW nestāv blakus

Negatīvās

Pacieta piekare
Rūsē virsbūve
Dzirdami trokši no ceļa ( īpaši uz grants ceļiem )
Putekļi apmeklē salonu
Ziemā nepietiekama salona ventilācija un apsilde
Mašīna jūtīga pret noslogojumu. Vairāk nakrauta - sliktāki rādītāji.

Remonti - pa visu laiku esmu nomainījis priekšējā tilta lodveida balstus ( pārtaisot sviras der no VW Passat ), metinājis izpūtēju. Vajadzētu mainīt pusass galu, bet neēsmu to darījis, kaut pie stūres pilnīgas sagriesšanas tas krakšķ jau kā nopirku. Protams obligātās lietas - eļļu, filtrus, bremžu klučus', siksnu utt. Eļļu pie 15 t. km, gaisa filtru pēc vajadzības. Ar rezerves daļām problēmu nav.

Ieteikumi

Mašīnu var pirkt, bet tikai Japānā ražotu. Nelaimīgi tie kas nopirkuši Ungārijā ražotās. Nesalīdzināma kvalitāte utt.
Vairāk par 300 t. km. gan nevajadzētu braukt, jo tad resurs ritošajai un virsbūvei būs izsmelts. Remonts vairs neatmaksāsies.
Riepas jālieto pēc rūpnīcas instrukcijas, bet ne platākas. Ar platākām uzreiz palielinās degvielas patēriņš, pasliktinās vadamība.
moris @ 2.maijs 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti