Jaguar Sovereign
1988
Novērtējums: 10
Jaguar ir lielisks auto, pacilā garastāvokli ne pa jokam un arī vides efekts ir interesants. Vienīgi apbēdina fakts, ka pēdējo gadu Jaguar modeļi ir zaudējuši savu specifisko pievilcību.
Šķiet, ka dzinējs tiešām ir ilgdzīvotājs un jārūpējas ir tikai par ikdienas akopi, bet atsevišķas lietas tomēr ir liels deficīts, piemēram, durvju rokturi - nu jau esmu Rīgā manījis četrus šāda tipa Jaguar (tipā ietilpst 86-94 gadu Sovereign, XJ 40, XJ 6, Daimler utt), kam nav labās puses durvīm roktura. Smieklīgi.
Un kas notiek ar Jaguar cienītāju aktivitātēm Latvijā? It kā ir klubs, bet nekas vairāk nav dzirdēts.
Che
@ 2.maijs 2003 0:00
Opel Ascona
1974
Novērtējums: 6
Ehh... saakam... mana pirmaa aarzemju mashiina. Iegaadaajos attaalajaa 2000. gada augusta saakumaa, kopumaa nobraucu liidz 2000. gada novembrim, kad par 500$ iegaadaatais vaagis tika paardots par 450$.
Pilniigi nejaushi tika uzzinaats, ka kaads onkuliits paardod savu OPEL, un taa kaa mashiinu vajadzeeja, saznaudzis rokaa 500$ ar triicoshu sirdi devos peec sava pirmaa megaruulza.
un izraadiijaas..... ka asaka ir ar 1,8i, GT kaarbu, un veel, ka onkakopsh atdziishanas no vaacijas mashiiniiti ir visu laiku puceejis un laiziijis, par teerauda diski bija nokraasoti ar alumiinija kraasu.
Pozitiivie momenti
a. loti kopts vaagis
b. motors no saakotneejajiem 115 zs neko zaudeejis nebija
c. reaals raaviens
d jauni amortizatori
Negatiivie
a. ar jaunajiem gaaziniekiem amartinjiem pa brugi kratiijaas plombes aaraa
b. benziina pateerins pilseetaa ~11 l/100km, pa straasi 9-10
c. opel salons
d. shausmiigi cieta struure
Taa, kaa iepriekshmineetaa gada 4. septembrii pakaljaa ielidoja 20t kravinieks, remontaa tika ieguldiits 70 ls, lai vizuaali pasleeptu visu saliekto, un tas tika paardots
Remonta izmaksas 25 ls 2 prieksheejie gultnji
Kopsavilkums...... Reaals Remarka KAARLIS
mincis
@ 30.aprīlis 2003 0:00
VAZ 21063
1984
Novērtējums: 7
Man gan ir labs VAZiks. 2 gadus atpakaļ atņēmu sencim , kurš galīgi nesekoja līdz. Virsbūve- Māte korozija, Sirdsklapes arī ne pa jokam. Pārlasīju bīdeli un hadeni, kopā man tas apgājās kādi 200 Ls (arī krāsošana) un esmu apmierināts. pilsētā ēd kādi 9,5 bet uz štrāses nedaudz zem 7l uz 100 km. Max ātrums, ko POLICIJA paņema bija 159 km/h. pie 120 sāka grabēt un nedaudz raustīt stūri, pie 135 pazuda, taču sajūta salonā bija tada, ka stāvu caurvējā. Sodu maksāt nevajadzēja, jo POLIS bija šausmīgi pārbijies, kad ieraudzīja, ka tas ir VAZ 2106. vēlāk pareiķināju cik bija noēdis braucot no Tukuma uz Rīgu izrādījās ka 12litri uz 57 km t. i vidējais sanāk kādi 21 l/100 km
bomb2002
@ 30.aprīlis 2003 0:00
Mazda Xedos 6
1993
Novērtējums: 9
Principā baigi foršais autiņš ar interesantu vēsturi. Kad Toyota uzbūvēja Lexus, Mazdfas veči gribēja to panākt un pat pārspļaut. Sanāca patiešam luksusa klases mašīna - ne ar ko ne sliktāka par slavēno Lexus'u. Bet kas kas sagāja grīstē - marketings, vai reklāmas kampaņa, vai vēl kas... Tā viņiem arī neizdevās ielauzties tajā nišā, kurā mīt augstākās klases mašīnas. Par ko viņiem milzīgs paldies!!! Savādāk šis autiņš maksātu vismaz kādus 15 000 USD, un ne katram tas būtu pa kabatai. Tagad tādu, ka man var bez īpašām pūlēm dabūt pa 5,5 tūkstošiem. Iekšā - āda, kondicioniers, visi iespējamie "navoroti". No nules līdz 100 km uzrauj deviņās sekundēs. Nekādas vainas! Visiem iesaku!!! Tikai neticiet tam, kas rakstīt par patēriņu: nekādu tur 8 litri uz 100 km nesanāk! Rij uz nebēdu: pilsētā zem 11 l nesanāks. Uz trases var iekļauties 9 litros, jā nedragā pāri 120. Bet visādā ziņā foršs autiņš. Tevi respektē uz ceļa!!!
Mick
@ 30.aprīlis 2003 0:00
Ford Scorpio
1988
Novērtējums: 8
Šo auto ieguvu 2001. g. rudenī, līdzvērtīgā apmaiņā pret 1987. gada Golfu teicamā stāvoklī, ar kuru biju braucis iepriekšējās trīs ziemas sezonas. Godīgi sakot, uz DARĪJMU skatījos ar bažām, jo autovadītāju aprindās viedoklis par skorpi bija neviennozīmīgs(un tāds ir līdz šai dienai). 90- to gadu sākumā skorpji tika negatīvi "iezīmēti" kā treniņterpos un krosenēs ģērbto šaurpierīšu mašīnas, kas bija un ir traucēklis šī auto imidžam, 90- to gadu beigās - kā stipri rūsējoši un graboši auto. BET, nolēmu noriskēt aiz intereses. 1995. gadā pusgadu biju braucis ar luksotu Granadu, un atmiņas bija ne sliktākās.
TĀTAD ; Ford Skorpio, hečbeks, 1988. g., 2,4 l motors V6, sudraba krāsā, 15/195 izmēra riteņi, elektro logi, spoguļi, sēdekļi, stikla lūka, lampiņas visās iespējamās vietās, panelis ar "koka" apdari, parastā piecu ātrumu kārba. Salons - ērts un plašš. Pieļauju, ka pat ērtāks un komfortablāks nekā 700 sērijas BMW ( varu salīdzināt, jo pats 3 gadus biju e-23 īpašnieks). Īpašu plašuma sajūtu var izbaudīt aizmugurē sēdošie, ērta sēdēšana arī priekšā. Arī ar manu augumu - 190 cm. Auto faktiski izmantoju TIKAI ziemas sezonā. Bet bieži braucu arī citās sezonās. Pirmo ziemu nobraucu ar parastajām M+S. Pašvaki bija braukt, jo skorpim aizmugure ir par vieglu. Otrajā sezonā aizmugurē uzliku jaunās Nokian naglenes, un ziemu nobraucu BEZ problēmām. Auto pieleca visos janvāra salos, salona apsilde normāla. Bet ar nosacījumu, ka radiatoru piesedz ar kartonu. Auto vadība ļoti ērta un patīkama, motora troksni nedzird nekādos apgrieziena režīmos. Gaita mīksta, nekas negrab, nejūt arī sīkos nelīdzenumus. Speciāli simboli brīdina par zemu āra temperatūru. Traucē tikai bagāžas nodalījumā esošo priekšmetu troksnis, kurš labi dzirdams caur plāno nodalījuma vāku. Bet šis trūkums ir raksturīgs visiem hečbekiem.
EKSPLUATĀCIJA un REMONTI.
Divu gadu likā esmu norulzējis ap 20 000km. auto faktiski izmantoju tikai "vietējā satiksmē" Rīga - Jūrmala.
MOTORS V6,2,4 l. darbojas IDEĀLI. Eļļa nezūd, nekas nedžinkst, jaudas pietiek visām situācijām. Līdz šim esmu mainījis tikai eļļas . UN VISS. Ritošā daļa arī bez īpašām problēmām - jānomaina bija tikai viena priekšējā stūres ķega ar gumiju. No pastiprinātāja sistēmas netek ne pile šķidruma. Stūres kātam gan bija jānomaina tradicionālais plastmasas gredzens par 8 Ls. Tika nomainītas visas bremžu kolodkas un pārslīpēti priekšējo riteņu bremžu diski - kopā par 45 Ls. Pakaļējam tiltam arī tika nomainīti lielie "spilveni" - kopā ap 40 Ls. Zināmas problēmas diemžēl sagādā duālais izpūtējs, kurš prasās uz nomaiņu. Ar tradicionālajiem skorpju defektiem - elektroniku, nav nācies vispār saskarties. Viss darbojas nevainojami.
LIELI IEBILDUMI ir attiecībā pret virsbūves rūsēšanu. Rūsē arkas, sliekšņi, grīda , kas nav patīkami. Kā saka - laiku pa laikam kaut kas ir jāpiekrāso. Ja būtu vēlme auto paturēt ilgāk - bez grīdas, sliekšņu metināšanas neiztikt.
DEGVIELAS patēriņš - tik lielam auto, salīdzinoši neliels.
Pilsētā ap 10 -11/uz 100km, ārpilsētā ap 8 - 9/uz 100km. Katrā ziņā - makā īpaši nespiež. Ar bažām tagad sēžos savā vasaras auto BMW - 525, e-34, zinot , ka BŪS jāpiestāj visās degvielas uzpildes stacijās pēc kārtas... Piebildīšu, ka 2,4 l . V6 dzinējs ir pats optimālākais no visiem. Jauda pietiekoša, ekonomisks, ar lielu resursu. Ja speciāli "nejāj", līdz 500 000 un vairāk, bez remonta varot nobraukt. Tāds ir Ford remontu šloseru viedoklis.
PLUSI: liels, ērts, kluss, komfortabls, pietiekoši izskatīgs un salīdzinoši ekonomisks auto. Plašums salonā, daudz vietas bagāžniekā, ne pārāk dārgas rezerves daļas un servisa pakalpojumi. Šos auto arī nezog. IDEĀLS auto lielai ģimenei, var pārvadāt arī daudz mantu.
MĪNUSI : rūsē virsbūve, dzird priekšmetu graboņu bagāžniekā, gada nodoklis 45 Ls.
Auto tiek remontēts un apkalpots firmā "Dorfman servis" Antonijas ielā 21. Pakalpojumu kvalitāte - teicama, cenas arī pieņemamas.
IkdienasViesis
@ 29.aprīlis 2003 0:00
Audi Coupe
1985
Novērtējums: 4
Par šo auto varētu teikt tā, neērta un grūti remontējama mašīna, ar priekš sava vecā gada padārgām deteļām. Man ir bijušas daudz mašīnas, bet man šķiet, ka šī ir pati nejēdzīgākā no visām. Nemaz nezināju , ka šādai vecai mašīnai ir lielas problēmas dabūt dzesēšanas radiatoru, kuru finālā biju spiests nopirkt jaunu (90Ls), jo lietotu dabūt labu ir nereāli. Pa zemes ceļu auto kratās, kaut gan bukses un amīši ir labi. Pa asfaltu iet normāli, bet tā pat jūt katru bedrīti un nelīdzenumu uz ceļa.
Mašīnas dinamiskumu arī var ļoti apšaubīt. Manējam ir 2.0L, it kā jau pietiek, bet Avantam ar2.3E motoru kloķi ielikt nevar. Tātad nekā sportiska tur nav!
Nedomājiet, ka mans vāģis ir nojāts, un ar beigtu motoru, tā nav. It kā viss ir ok!
Pozitīvu es šajā auto neko nesaskatu, un katru dienu nožēloju, to, ka iegādājos Coupi
Veris
@ 29.aprīlis 2003 0:00
Opel Kadet GSi 2.0 DOHC
1989
Novērtējums: 6
Ok noleemu uzrakstiit sho to arii par savu mashiiniiti.
Pozitiivaas iipashiibas:
ekonomisks;
(pateerinjsh pa shoseju pee kopja raadiijumiem 6.5,
videejais 7-7.5)
(Tukums- Riiga turp atpakalj testeets ~3.5 Ls : ) )
straujsh, sportisks;
daudz visaadu ekstru (tik vecai mashiinai);
- el. logi
- el. spogulji
- apsildaami spogulji
- digitaalais panelis
- stuures pastiprinaataajs (no vektras - vismaz taa man servisaa teica : ) )
- borta kompis
viegli dabuut un leetas rezerves daljas, lielaaka dalja no citiem opel modeljiem
pietieksohi liels bagaazhas nodaliijums
Negatiivaas iipashiibas:
grab (kaa jau kadets);
sameeraa ciets;
ieksheejais panelis nav tas acij patiikamaakais : )
nav paaraak daudz vietas aismuguree;
Axel
@ 29.aprīlis 2003 0:00
Ford Sierra
1988
Novērtējums: 8
Tātad, pirms gada nopirku Ford Sierra 2.0 is. Iepriekšējais īpašnieks - sieviete... Auto bina nevainojamā tehniskā stāvoklī (Jaunas brebžu "kolodkas", pajauns akumulators utt. ) Paņēmu to par 500$... Tiesa gan vizuāli auto... nu tā, vietām parūsējis! Tagad pagājis jau gads. Par šo auto nevaru teikt neviena slikta vātda! 2002. g. oktobrī gāju tehnisko apskati. Nomainīju abus stūres pirkstus, galveno bremžu cilindru... Un viss Ok! Auto aprīkots ar stūres pastiprinātāju, el. logiem, ir lūka. Katru dienu nobraucu aptuveni 120 km. un varu droši teikt, ka Sierra ir drošs partneris. Uz doto brīdi nobraucu jau 43 000 km un nesūdzos. Braucot uz gāzes patēriņš ir 11-12 litri uz 100km. Ziemā, kad bija zem -30 C ar dzinēja palaišanu nebija nekādu problēmu! Katrā ziņa par tādu niecīgu naudu, tas ir labākais, ko varēju iegādāties!!!
Ļapajs
@ 28.aprīlis 2003 0:00
Audi 100
1990
Novērtējums: 7
Tātad, pirms pus gada nopirku baltu cigāru (tiko no fāterlandes). Nolocīju 1900$, bez skates, ziemas riepām u. t. t. Komplektācija diezgan īpatnēja, 1.8i, el. logi, ABS, c. a., stūres past., lūka. Piesaistīja tas, ka bija mazais motors. Vieglāka priekša, vienkāršāks, ekonomiskāks. Patiesībā nekā tamlīdzīga - ziemā 12-13l , tagad drusku mazāk. Atgāzes ideālas, it kā viss kārtībā, bet tomēr tas rijīgums man nelika mierā. Braucu ekonomiski, bet ar bāku var novilkt tikai ap 650 km. Ok, tas vēl būtu paciešams, bet sākās ziepes. Starteris, galvas blīve, nosvilst abi logu pacēlāji, aķītis, kārbas gultņa maiņa, amīši, stūre uz labo pusi stīva, eļļas un visāda sīkā draza iet defoltā. Jā še Tev brālīt Vasarsvētki, turki Vācijā bija nabadziņu galīgi nojājuši. Sapņu auto sāka rādīt savu patieso seju. Ar augstām riepām sānsvere līkumos kā liellaivai. Likās jau ka švakāku mašīnu grūti iedomāties.
Pabraucu ar parastu dīzeļa bulku un bilde sāka palikt skaidrāka.
100 - tā tomēr ir mašīna; milzīgais salons, komforts, ar bulkas šaurību nav pat ko salīdzināt. Tas pats ir arī ar bagažnieku.
Hidrauliskais sajūgs, piekare daudz klusāka, uz gruntenes stabils, ziemā caurgājamība "lopā". Vienīgi tas ka vecmodīgais purns vienkārši tracina ar savu kokaino izteiksmi, kā arī bildi maitā neuzpūstās riteņu arkas. Manuprāt no pakaļas auto izskatās pat smuks.
Tagad kad aparāts ir saķīlēts, braukšana ar to beidzot sāk sniegt gandarījumu - bet diemžēl par vēlu, pārāk daudz nervu "blondais sapnis" jau ir prasījis.
Secinājumi: Tādai bundžai no mazās šprices nav nekāda jēga; ne ir ekonomija, ne stiepiens. Ja tas būtu dīzelis tad gan varētu viss izvērsties savādāk.
N-tony
@ 25.aprīlis 2003 0:00
Mitsubishi galant 1.8 td
1991
Novērtējums: 9
Nezinu kaa juus domaajat, bet mans mitchuks ir ideaals. Gada laikaa nobraucu50000 km. Probleemas bija tikai ar aatrumkaarbu, samaksaaju Ls 300. Kaa ne kaa automaats. Degvielu teeree maz. Parasti leju BIODEGVIELU sanaak leetaak. Izgaaju TA- probleemu ar gaazeem nebija. Tagad gribu palaist kondicionieri, bet nav vienas detaljas- -siksnas spriegotaajs, izraadaas baigs defeciits. Varbuut kaads var paliidzeet.
jancux
@ 23.aprīlis 2003 0:00