Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 100 2.3E 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Lietoju jau otro gadu. Dabūju pa 1800$. Uzreiz bija problēma ar ātrumkārbu. Ļoti gaudoja. Pāris dienas atpakaļ tik nomainīju. Vienīgi mainot servisā nolauza kronšteinu. Izrādījās retums. Pagaidām braucu ar metinātu. Nomainīju benzīna sūkni, jo lēju baltkrievu benzīnu(nevienam neiesaku to darīt) + 120Ls par dzinēja remontu. Tas viss benzīna dēļ. Mašīnā ļoti daudz vietas. Esmu 1,92m , tāpēc man tā ir ideāla. Ir klimata kontrole, kura nedzesē. Vajag remontēt. Ziemā dažreiz atsakās sildīt: ). Benzīna patēriņš ir ciešams - vasarā 8,5 - 10l. Ziemā lielāks, pat līdz 12l. Jaudas pietiek, bet gribētos vēl vairāk: ))). Ļoti stabila. Viegli braukāt stāvvietās. Žēl, ka nav el. stiklu, bet nekas var ciest.
Secinājums - Audi patīk vienīgi kvalitatīva degviela. Var būt problēmas ar ātrumkārbu, ar aizmugurējām bremzēm un rokas bremzi. Bet vispār Audi 100 RULLLZZZ! Ļoti gribētu Audi 100 C4!: )
Zena @ 28.februāris 2003 0:00
Ford eskort 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Man vēl joprojām ir 86 g. eskorts, motors 1.6 karb. ideālā stāvoklī iet zvērā, ja visas šķidrumu maiņas dara laikā. Aukstajā laikā benzīnu ēd līdz 13l uz piķa 6-7l jo atteicās 5. robs. Kāds varbūt varētu pateikt kas par vainu?
Salons salīdzinoši ar Golfu kluss. Ar ekstrām nevar lepoties- lūka, āķis, abs (slikti). Tagad jāņem ārā motors lai sametinātu spārnus no iekšpuses.
Varbūt kāds var piedāvāt tahometru un kādu spoileri un zem spārniem plastmasus. tel-4162598 vakaros.
ESKORT RULĒ!
Brunis @ 28.februāris 2003 0:00
Saab 900 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Iegaadaajos sho lielisko auto pirms divarpus gadiem, un visu
sho laiku ikdienaa to intensiivi ekspluateeju. man ir mazjaudiigaakaa SAAB
versija GL viens karburaators,100zs, bez ekstraam. Protams uzraaviens nav kaa
modernajiem autinjiem, bet man pagaidaam pietiek. Pilseetas reziimaa
rijiigs(11 liidz 16l uz 100km atkariibaa no gadalaika un braukshanas stila, uz
shosejas7-8 litri/100km, laba caurgaajamiiba pa mezu celjiem, jo pietekoshi augsts.
Ietilpiigs salons, aizmuguree eerti var seedeet 3 pieaugushi cilveeki, pat ja prieksheejie
ir "avilkushi" benjkjus liidz galam, liels ietilpiigs bagaznieks(sedans).
Vispaar auto ljoti izturiigs, silts, vienkaarshs apkopee, nopietnus remontus veicu
Kalngalee.
Protams ruusee arkas un durvju apakshas. Protams esmu ieguldiijis daudz, bet ne kapitaali,
mainiiti ir bremzu diski, sajuuga disks un darba cilindrs u. c. detaljaas kas ekspluataacijas
laikaa dilst. Detaljas ir daargaakas kaa populaarajiem auto, bet par to
kalpo 2-3reiz ilgaak.
Par gaitas iipashiibaam, stabils, juutigaaks pret bedreem, manevreet speeja labaaka no 60km/h uz augshu,
pilseetas "stumdiishanas" reziimaa neveiklaaks(bez stuures pastiprinaataaja).
Pie miinusiem;prieksheejo suportu konstrukcija, kura atpakaljgaitaa
bremzeejot rada"klakskji", rokas bremze uz prieksheejiem ritenjiem, salona griestu apdares auduma
"atkaarshanaas".
Citaadi uzticams un stiliigs auto!!!Izveelos 8, jo 9 vai10 liktu turbo modelim.
Martins L @ 28.februāris 2003 0:00
Citroen XM 3.0 i V6 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Mans Citromons ar shoziem bez probleemaam pieleca -30 graados. Laukos sovasar shaadus taadus trikus meeginaaju piemeeram paarbraukt paari dzelzcelja sliedeem- izdevaas bez probleemaam: )))Paceljoties tas ir Hondas CRV augstumaa.
XM ir un paliek uz doto briidi skaistaakais Citroena paarstaavis
Dizainu izstraadaajushi Lamborgini dizaineri.
bonjuks @ 28.februāris 2003 0:00
BMW 735 Automāts 1988 Novērtējums: 5 Komentāri [13]
Bija man 524td'88. Nofenderēja, nelieši. Pēc kāda laika (ar jaunu autiņu nebiju paspējis apgādāties) bija jābrauc uz radgabala bērēm dziļos laukos. Nu nebrauks takš ar sabtranu. Aizņemties ratus ar' nebija no kā. Rezultātā tika iznomāts BMW 735 ar automātisko kārbu. Pa pilsētas sastrēgumiem patīkami (ar automātu pirms tam nebiju braucis), uz šosejas sākas nepatīkamas emocijas. Automāts ir un paliek automāts- mēreni braucot, apgriezieni augšā! Un vari kārties nost. Ir bīmeriem nenovērtējami laba lieta- rādītājs, kurš uzrāda cik zupas tiek patērēts uz 100 Km. Tikai braucot uz augstiem apgriezieniem dara nervozu. Mēģinu manipulēt ar režīmiem- rezultāts vēl bēdīgāks! Taču tie vēl tikai ziediņi!
Īstie frukti sākās braucot sēru kavalkādē no mājām, kur notika izvadīšana, līdz kapiem. Distance ~12 Km. Ātrums 15-25 Kmh, kārba izmisīgi turas pie pirmā roba. Augšminētais datčiks "zaškaļivajet" (max. rādījums 35 l/100 Km). Mēģinu atpalikt no priekšā braucošā, tad ieskrienos, Urrā!!! 2. robs. Pāris sekundes un prieks noplok- automāts ar apmierinātu "žžžž- puk" atgriežas pie sev tīkamā pirmā roba...
Vēlāk parēķināju, ka šo 12 kiļu pieveikšanai tika patērēti 10 litri augstvērtīgā šķidruma!!!
Nenoliedzams pluss- salons!! Pat maksimāli atbīdot priekšējo beņķi, aizmugurē mierīgi ietilpst dūšīga lauku tante.
Mīnuss- bēru procesijām absolūti nepiemērots braucamais!!!
Dawsons @ 27.februāris 2003 0:00
Mazda Xedos 6, 2.0 V6 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Braucu ar so auto 2 gadus. Par siem diviem gadiem vieniga izmaksa bija ellas maina. Nepatikams parsteigums pec nopirksanas bija tas, ka motors ed ellu 1 l. uz 1300 km., bet dumu pazimes nekadas. Palasot atsaukmes xedos liste interneta, atklajas ka vairakiem ir sada problema. Ari Ford probe lietotajiem ir sada problema, jo probe ir aprikots tiesi ar to pasu V6 motoru. Risinajums ir vienkars - nomainit varstu blivslegus un virzulu gredenus, kas minimali izmaksa 600 Ls, neizmantojot visas orginalas detalas. Braukaju vienkarsi pielejot ellu. Arikojums ari labs - adas salons elektriskie sedekli, kruizs, klimata kontrole u. t. t. V6 motors ir forsi dinamisks. Ar laiku paradijas rusa pie spoguliem un ap priekseja stikla gumiju. Un ari si kaite tajas vietas ir vienam otram.
Tagad braucu ar BMW, bet bauda ir daudz, daudz lielaka par Xedos.
Pirms Xedos man bija Mazda 626 1990. g. un ari tai, tuvojoties 200000 km nobraukumam paradijas problemas ar motoru. Tadel uzskatu, ka Mazdu motori ir domati 200000km. nobraukumam. Iesaku, perkot mazda detalas, vispirs pintereseties cik maksa orginalas, jo piem orginalo gaisa filtru M- motors piedava par Ls 7, bet Gross auto par 14 Ls. Ta ka nevienmer tur viss ir dargak.
Olegs @ 27.februāris 2003 0:00
BMW 328 E46 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [12]
Izdomaju pameginat BMW, lai redzetu par ko cilveki fano. Un jaatdzist , ka ir par ko fanot. Aprikojums sakot ar adas salona apdari u. t. t. Bet pac labakais motors - konkrets lidaparats. Piekare - perfekti turas uz cela. Man daudzi vaicaja kadel par tadu naudu nepirku jaunu auto no salona ? Tadel, ka pa to to naudu varetu nopirkt Mazda, Opel, Peugot, bet ne jau jaunu 328 BMW! Videjais pateris 10,5 l un tas ari atbilst razotaja noteiktajam. Tiri pilseta iet 15 l, jo sis ir automats ar steptronik. Manualas karbas pilseta patere 12 l , pec razotaja noteiktaa.
Nemaz neizjutu, ka tas ir automats. Mehaniskas karbas 328 lidz 100km/h ieskrienas tikai par 1sekundi ātrak.
Atsledzot DSC var konreti riepas dedzinat, stavot uz vietas !
Piekritu auto zurnalu viedokliem, ka BMW automati/stepronic pagaidam ir pats labakais inzenier risinajums pasaule.
Braucot ar so auto saprotu par ko esmu samaksajis.
Vilis @ 27.februāris 2003 0:00
Citroen Berlingo 1.9D 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Nobraukti jau 130000 km, piekare laba, tikai tagad parādijies neliels neliels klakšķis, auto ir stabils, viegli vadāms, ērts. Vienīgā problēma ir dzinējs, jo pie nobraukuma 60000 sākās problēmas ar piedarbināšanu salā lielākā par -15 grādiem, Citronservisā, kur tiek veiktas regulārās apkopes, neko sakarīgu nevarēja pateikt. Pie 100000 km sāka raustīties motors, gan braucot, gan brīvgaitā, garantija laimīgi bija beigusies un Citroncentra "spesiālisti" naski ķērās pie remonta, tika slīpēti vārsti un vārstu ligzdas, remonts vilka pāri 500 Ls, labāk palika, bet vienalga tiko piedarbināts motors 5 sek sraustās un pie -25 grādiem nevarēja piedarbināt.
Secinājums: auto ir labs, tikai nevar pirkt dīzeli, 1) jo nav pārliecības par Citroen dīzeļu dzinēju kvalitāti, 2) nav pārliecības, ka Citronservisā esošie "spesiālisti" ir pietiekami kompetenti.
Vincents @ 25.februāris 2003 0:00
Volkswagen Santana 1983 Novērtējums: 9 Komentāri [15]
ideāla mašīna, tikai nedaudz par vecu - vienkārši remontējama, samērā ekonomiska( uz ;sosejas 6-7l/ 100km, motors 1.8) sāk jau lūzt un rūsēt, bet, ja labi kopj, tad ar tādu var braukt pietiekoši ilgi. arī rezerves daļas var atrast visos šrotos. vispār jau folksvāgeni ir ideālas mašīnas!!!!!!1
sandrons @ 25.februāris 2003 0:00
Mitsubishi COLT 1.6 16V 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
+EKONOMIJA (pilsētā 7-8 l/100km, uz šoseja ~6l/100km)
+DINAMIKA (~9.5s liidz sotakam)
+KOMPAKTS AUTO (pilseetaa viegli parkoties)
+SALIIDZINOSHI IZTURIIGS AUTO
+SIMPAATISKS DIZAINS (GAN EKSTERJERAA, GAN INTERJERAA MUUSDIENU NOSLIECES)

- ORGJINAALI PASKALJSH SALONS
- MAZ VIETAS SALONAA
- LJOTI CIETA PIEKARE
UNO @ 25.februāris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti