Kia SHUMA
2000
Novērtējums: 3
Ha, nu būšu pirmais pašnāvnieks, kas te kaut ko ierakstīs. Nu, iegādājās man te darba mašīnu KIA SHUMA, 200 gada, pilnīgi jauna, vekalā divi gadi puvusi ( nezin kāpēc : ) ) Nu lūk. Pašam savā laikā bija 92. g. bmw 316, pēc pimās darba mašīnas iedalīšanas to pārdevu, nu protams šitas KIA, kaut 11 gadus vecam, bet bmw blakus nestāv, tas man jāsaka, es domāju, ka nava: )
Nu par mašīnu pašu - dzinējs 1.5 DOHC , pēc veikala datiem bija jāēd benzīns 6 - 7 litri, man tas maita, tagad ziemā, vidēji rij 9.2 - 9.5 litri !!!!!!!!!!! Protams, tas, ka tajā KIA "centrā" izlamājos par šito jautājumu, ir kaķim pie astes : ) Labi, ka nava jālej pa savu naudu, bet nu principa pēc..... Rāviens auto it kā ciešams, priekš šitā dzinēja, kā nekā masa - tonnai drusku pāri, bet pie ātruma virs 140 km/h gan tā masa laikam drusku par mazu bet mashīna pēc izmēriem par lielu, nu pārāk liela stabilitāte īsāk nava. Nopakojums - nekāds, vienā vārdā - nekāds, paverot haubi, liekās, ka dzelži ribās tūliņ sadursies un braucot, kaut mazākā vēja pūsma vai akmentiņš - skaņa tīri labi dzirdama, bet, ja mūziku uzgriež - ciest var : ) Līdz ar to - ziemā siltumu slikti tur - mašīnu noslāpē un pēc neilga laika jau ir auksts salons. Nu tādus sīkumus, kā to, ka ne pelnu taukā, ne uz miglas lukturu pogām, un vēl dažām, nava apgaismojuma lampiņu - ar to arī nākās samierināties. Mašīna ar radio nebija aprīkota, labi, ka tumbas bija, tās gan tikai priekšā - bet nu - no sliktākajām gan nava. Pēc pirkšanas nestrādāja pakaļējā loga apsildīšana, jaunu stiklu gaidīju 4 mēnešus !!!!!! Un arī pēc uzlikšanas - silda draņķīgi. ABS nava.
Iteresanti kaut kā stūre izveidota, bieži grozoties stāvietās, ja griez stūri ar vienu roku, tad pastāvīgi nospiežās signāla poga, tas tāds jautrs pasākums, ta uzreiz visi apkārtējie pievērš uzmanību MAN : )
Garantiju iedeva 1 gadu vai 50 000 (!!!!!!!!!) parasti esot 100 000
Nu pagaidām nobraukti 20 000 un it kā vēl ripo, it kā ziema arī "pārciesta", hadene it kā arī vēl kopā turās, salons gan jau drusku piečīkst, bet nu no plastmasām arī vairāk neko nevar gribēt. Interesanti, kas būs pēc tiem 50 000 : )
Īsāk mašīna atbilst savai cenai - neko vairāk nevar arī no tās prasīt, protams, ka pa to cenu būtu labāk kaut ko no Vācu brīnumiem pirkt, nu attiecīgi krietni vecāku: ))))
Nu, tas viss būtu nieks - pats kronis visam ir tas KIA "centrs" - kaut kādas netīras drausmīgi, piecūkotas garāžas, vīriņi kaut kādos nenoteicamas krāsas kombenzonos, Latviski reti kurš māk runāt, un ja runā, ta liekās, ka viņš ir Tavs niknākais ienaidnieks : ) Kamēr bija darba Opelītis - tak prieks bija Adam Auto ieiet, vismaz tīrība un civēciska attieksme. Piem. tajā KIA iedzinu pēc 4 mēnešu gaidīšanas to stiklu nomainīt pa garantiju (pasvītroju) !!!!!! Tak iznāk kaut kāds nošmulējies vīrelis un šķībi skatās uz to auto...... Ārā ziema, protams auto drusku netīrs...... Šamējais savelk prezidenta ģīmi un saka, ka nevarot stiklu mainīt, jo mašīna esot netīra, jo šis apkārt strādājot NOSMĒRĒŠOTIES.......... Bāc, tak es tur uz vietas gandrīz vai nokritu un sāku zviegt, pēc tā, kad to šmuli biju nopētījis : ) Protams, ka tad, kad es ilgi un dikti pa telefonu runāju par to stikla maiņu, neviens neteica, ka jāmazgā iepriekš mašīna... Nu pienāca kaut kāds maiņas meistars un pateica, ka tikšot ar visu paši galā. Nu pie vienām sāpēm, teicu, lai paskatās ko tas benzīna patēriņš tāds paliels, priekš 1.5 dzinēja (jauna), labi - būšot izdarīts..........
Vakarā atnāku pēc auto - jā - stikls nomainīts - garantija viss čotka, saņemu rēķinu - 3 Ls, par mašīnas mazgāšanu !!!!!!! Un 2 Ls par "kompja testu" uz patēriņu, viss esot robežās - tā tam jābūt........ Nu vot te ta es drusku ah.... el, par to naglosķ, es saku - dodiet man tā "kompja" izdruku, kāpēc ta pērkot mašīnu tika solīts patērīņš 6 - 7 litri ???????? Nē, kompja izdruku viņiem neesot!!!!!!!!!!! Un vispār, ko es iedomājoties : ) Nu karoče tees vispār sapratu, ka neemsu ne vajadzīgajā laikā ne vietā: )))))) Nācās samaxāt piečuku velns viņ zina par ko un stūrēt spīdošā KIA SHUMA uz māju pusi, kamēr vēl nava mani lamāt sākuši vai nu es tur sācis ālēties: )))))))))))
Īsāk mašīna priekš tās cenas ir braucama, bet nu KIA "centrs" : )))))))) Tas ir što ta: ))))))) Ja kaadi jautājumi, ha, ta varat uzdot i- auto portālā - nicks "Piparučio", sev un pa savu naudiņu es ķaut ko tādu nebūtu dadomājies pirkt - bet nu galīgā izmisumā.................. toreiz tādā arī bijām, jo bez auto nekādīgi......... Vēlu veiksmi..........
Piparuchio
@ 13.marts 2003 0:00
Mazda 121
1993
Novērtējums: 8
Ideāls autiņš sievietei pilsētā, bet šobrīd ir tā sagadījies, ka braucu es.
Maziņš, viegls, bet neskatoties uz to un šaurajā riepām, ziemā lieku 145/80 R13, vasarā par 20 mm platākas, ir pietiekoši stabils uz ceļa jebkurā ātrumā. Kā jau tāds mazulītis, bedrīdi jūt katru, bet esmu jau pieradis, protams nav jau nekāds komforts braukt pa mūsu ceļiem.
Ekstru praktiski nekādu, iekšā 1300 kubu 16V dzinējs ar karburatoru, patēriņš uz šosejas braucot līdz 120 km/h ir ~6l/100 km, pilsētā līdz pat 8l/100 km.
Kā pilsētas auto perfekts, pietiekoši dinamisks un īss, var iespraukties jebkur. Ir četras durvis, paliels bagāžas nodalījums. Ja šoferis nav ļooti garš, tad aizmugurē ir pat man vieta (188). Vienīgās slimības autiņam bija ar bremzēm - priekšā ķīlējās suporti, bet aizmugurē rokas bremzes "izspiedējdzelzītis". Braucu pusotru gadu. Šeitan var apskatīties pašu auto (šis nav mans) http://www. entenpara. de/English/2CV/Alternatives/Mazda_121/mazda_121. html
dispecers
@ 12.marts 2003 0:00
Suzuki carry
1984
Novērtējums: 9
Šo auto nopirku 1991 gadā noskrējiens 70000 t ideāls mazs busiņš vairāk atgādināja vieglo pēc saviem izmērim.
Tajos laikos dabūt rezerves daļjas bija diezgan problemātiski un Ļoti dārgi, tāpēc centos mainīt tikai tad, kad auto vairs uz priekšu negāja.
Pavisam es nobraucu 120000 km (Biju 18 gadus vecs un mīlēju diezgan sportiski braukt, tagad to varētu saukt par laušanu)
Garākais maršuts līdz Dānijai.
Tas ir pilsētas auto un tāds tāls ceļš ir diezgan šausmīgs eiropietim.
Pa visu šo laiku apmainīju kardānu toreiz ap 300 usd
divreiz kardāna krustiņus, ļoti vāja vieta šim auto.
Bremžu lokus (nācās pārkniedēt uzlikas veikala cena bremžu lokiem ap 80 Ls)
Nomainīju reduktora gultni un un pārējos riteņu gultņus
( ideāli sapasēja pakaļējie moskviča un priekšējie ZAZ)
un protams eļļas un aizdedzes āmurīšus ik pēc 5000 km
Mīnusi rūsē ļoti, plāni blēķi, ziemā izņemot šoferi un blakussēdētāju ir ļoti aukst salons, ļoti dārgas rezerves daļas ap 90 gadu vidu, nestabils
Plusi ekonomisks 7-9l/100 (max ātrums 100) , ļoti izturīga ritošā daļa, motors vienkārši ideāls 0.8 litri kravnesība max svars ko vedu 1.2 t pēc papīriem 500 kg
Ļoti vienkārša uzbūve aizmugurē lāgas, stūres sistēma kā
mersim vai 5 7 BMW ar gliemezi
Tik maz remontu un izdevumu man nau bijis nevienam auto
Armann
@ 11.marts 2003 0:00
Audi 80; 1,9E
1987
Novērtējums: 7
Pirms tam bija Opelj. Protams, ka Audi bija stipri labaaks. Kluss, miiksts. Ir problema ir ar atrumkarbu (defekts - aukstam motoram smagi sleedzas 1. atrums). Apkope sameeraa leeta. ~50-150 Ls gadaa. Pa 5 gadiem esmu mainiijis 1 rezi visus bremshu diskus, kluchus, ieksheejo pechku un prieksheejos amortizatorus. Ljoti labi pielec aukstaa laikaa- ar pus apgriezienu. Nupat juutu, ka autinjsh savu laiku nokalpojis. Pirkshu iespeejams 100 Audi.
Ufo
@ 10.marts 2003 0:00
Mitsubishi ECLIPSE
1993
Novērtējums: 8
plusi:
2 robs - pāri pa 120 km/h
sal''īdzinoši mazs degv. patēriņš
prieks braukt, blakus netiek neviens bemberis ar visiem2,5 reizes vairāk litriem
mīnusi:
Šādi auto parasti ir vismaz pāris reizes sistas, arī šī
Dārgas detaļas
problēmas ar el. logu pacēl.
blacky
@ 8.marts 2003 0:00
Ford Escort
1987
Novērtējums: 7
1.4 carburators ar choku : ).
bet par cik ta ir mana 1. mashina tas man ir vienalga.
Pirku pa 450Ls. Komplektacija gaja - nekas : ) (RS sparni, priekshejie un pakalejie bamberi, glushaks ar diezgan sportisku skanu un gumijas "prezi"galaa, lietie FORD litaki(ar pretigajiem 4 ripuliem pa vidu (pilna riga tadu) ar ziemas riepam : ), vajadzes pirkt dekoretivo uzgali. )ka ari, sapists gultnis prieksheja laba ritena tupices gultnis : ( .
Pardevejs ieteica nomainit ellu, zobsiksnu,
Torties par to es ieguvu diezgan parusejushu, ar netirim un saplestiem sedeliem, lai ari pardevejs teica ka ieprieksh. saimnieks bija sieviete- negribetu sev tadu sievu.
Uz Jelgavas shosejas meginaju iztestet:
nu 120 vel ta, bet augstak skana nereala, it kaa brauktu ne uz 140, bet uz kadiem 250 : )
Bet pa pilsetu nav nevainas, diezgan labs uzraviens.
Meginaju skrieteis ar CRX 1.6, protams lidz 3robam vareju turet bet tur ari paliku : (.
Benzina paterinu vel neesmu konstatejis, jo pec karburatora regulacijas un chox vai nu nestrada vai ari loti minimali : (.
Nemot vera to ka man nelava pirkt lielaku motoru par 1.6, bet bmw E30 serijas nevareju atras mazaku par 318, un shi pagadijas, tad mana izvele palika pie forda.
Zel tikai ka tas ir balts, jo dazi rusas plankumi, kurus siltaka laika lipinashu ciet, loti labi redzas : )
einsteins
@ 7.marts 2003 0:00
Moskvich 21412
1988
Novērtējums: 3
Savu pirmo (un pēdējo ) krievu mašīnu nopirku pirms 5 mēnešiem - septembrī. Galvenā doma pērkot autiņu: TA vismaz uz gadu, lai kautcik normāli izskatītos un brauktu. Tāds arī bija šis baltais mosis. Pērkot neko sliktu nemanīju; motors labi "cēla" un bremzes bija kā naži, rūsa "šur un tur" īpaši neinteresēja. Komforta, salīdzinot ar tajā pašā laikā garāžā stāvošo Opel Rekord, mosī nebija nekāda. Pēc pāris dienām un apt.230 km "kaķīts" izlaida nadziņus: sāka kapitāli grabēt motors. Nospriegojot sadales piedz. ķēdi un pieregulējot vārstu termoatstarpes trokšņi uz apm. 45 - 50km. pazuda... lai atsāktos citā vietā- rūpīgi izklausot motoru nācās konstatēt trešā klaņa klaudzoņu. Tur es vairs neko daudz pats nevarēju izdarīt un arī laika eksperimentiem nebija, tāpēc vienkārši braucu. Tajā pašā laikā sev uzmanību sāka pievērst karburators. Pēc skalošanas, pūšanas un dīžu nomaiņas n e k a s nemainījās. Motora darbība bija tāda pati kā M412 un M2140 - kam braucot traucējumi motora darbībā ir gandrīz obligāti, ja būtu žiguļa motors tad pavisam noteikti problēmu nebūtu, jo citas mašinas iekārtas un agregāti darbojās labi. Izņēmums gan bija bremzes, jo bremzējot katrs ritens darīja ko citu. Visu ekspluatācijas laiku zagās klāt domas par auto, kas apskati ir izgājis "pa blatu" un beigās nācās vien ar to samierināties. Bet ne ilgi, jo apm. pēc pusotras nedēļas notika avārija - brīdī uz šossejas, kad vajadzēja strauji nobremzēt mašīnu, lai izvairītos no sadursmes, dēļ vienpusējām bremzēm, auto sasviedās un pārmeta sānisku kūleni. Vienu gan gribu pateikt, pateicoties priekšējām jostām ar triecienspriegotājiem un biezajiem profiliem jumta statnēs (biju piesprādzējies), man pēc avārijas nebija n e v i e n a s skrambiņas vai ziluma. Mašīnu pats izbaulēju garāžas apstākļos (nu nebija tur nekas briesmīgs noticis!) ar koka āmurīti un hidrocilindru. Braukt ar avarējušu mašīnu īpaši negribējās, tāpēc pirms diviem mēnešiem to pārdevu. Tagad braucu ar diezgan ēdelīgo Rekordu.
Moceklis 23g.
Moceklis
@ 5.marts 2003 0:00
Volkswagen passat limusine
1994
Novērtējums: 9
Skaists, elegants auto , itsevišķi salidzinot ar ipriekšējo modeli.3 gadu 2,5 gādu atpakaļ bija atvēsts no Vācija ar originālo noskrejienu 69000km gandrīz jauns.
CL komplektacija ir diezgan bedīga, nav nekādu ekstru toties par plusiem var uzskatīt ABS un 2gaisa spilveni. Motors - 1,8l 90Zs - priekš tādas klases auto ir diezgav vajš motoriņs kad salonā ir 4 cilvēki un kåut kāda manta bagažniek, bet parasti braucu viens pats vai kopā ar 1 pasazieru un no dinamikas viedokļa automašīna man pilnīgi apmierina. Degvielas pateriņs ir ap 11l pilsētā un ap 7,5 ārpus tai.
Problemas- durvju rokturi;gandzīz uzreiz bija nomainīts galvenais sajūga cilindrs jo nebija savlaicīgi nomainīts bremžu škidrums un tās pagaidam viss!!!Nekādas problēmas. Tagadejs nobraukums ir 105t km.
Pērciet passat - laba masina priekš ģimenei un ari braukšanai vasarnicā, ka arī skaistā no dizaina viedokļa !!!
JFK
@ 3.marts 2003 0:00
Volkswagen Polo
1999
Novērtējums: 4
Vispār jau mašīnai nav nekādas vainas, maz ēd benzīnu, maza, tomēr sacīkstēs ar tādu nepiedalīsies. Braucot pa šoseju ar 110 km/h ir tāda sajūta, ka mašīna nav vadāma, un ja vēl pūš vējš, tad tikai ar varu var noturēt. Ja nu kas salūst, tad WV centrā, kas ir uz Krasta ielas, bez 100Ls cauri netikt. Vispār jau neieteiktu kaadam pirkt šī gada WV polo modeli, un vēl bez ekstrām, būs grūti, it īpaši Latvijas karstās vasarās, ja jaabrauc kāds tālāks ceļa gabals: logu valjā neatvērsi- ir liela iespēja nogaršot putekļu garšu, vienīgais, kas atliek braukt sakarsušā mašīnā pa reizei atverot vaļā logu, lai nenosmaktu!
zuze
@ 2.marts 2003 0:00
_cita_marka_ Austin Montego 1,6l
1987
Novērtējums: 8
Angļu mašīna. Tas pats Rover vien ir. Man bija universālis. Mašīna bija laba vienīgi ļoti rūsēja. Dzinējs vienkārši fantastisks. Ziemā nekādu problēmu. ĻOTI ērti priekšējie sēdekļi. Nekur neesmu vēl redzējis tik ērtus. (es nerunāju par jaunām mašīnām). Tagad ir Audi 100, kurš arī ļoti patīk, tomēr Austina žēl!!!: ((( Laba mašīna!!!
Zena
@ 28.februāris 2003 0:00