Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 100 avant 2.3E 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Pāris vārdu par manējo opīti. Iegādājos to kādu gadu atpakalj. Sācis ripot pa pasauli 1989. g. Ekstras laikam līdzīgas, kā lielākai daljai 100- to. Klimatkontrole, elektriskie spogulji, ABS. Gada laikā esmu noaminījis stūres reiku, eļļa vandījās ārā kāds litrs pa nedēļu. Motora bukses mainīju. Nesen ģeneratoram dabūju uztaisīt kap. remontu, jo tā it kā esot vājā vieta, jo ģen. atrodas pie ritenja lejā un visi sūdi trāpa virsu. Pēdējais darbinjsh ko izdarīju bija pečkas motora maiņa, vājprāts kaut kāds. Lai to nomainītu vai nu jānoārda panelis, vai jārauj ārā klimats, ko es arī izdarīju. Naudiskā izteiksmē tas man ir izmaksājis - reika ~ 40. -, ģen. - 25. -, bukses ~20. -, pečkas motors - 15. -. Es domāju, ka gada laikā tas nav nekas briesmīgs. Protams nerēķinu eļļas mainju utt. Nobraucis esmu ~25'000 km. Degvielas patēriņš vasarā 8,5/100 mērīts uz 1000 km gan pilsētā, gan uz šosejas. Ziemā aiziet 9.5-10/100 km, ja pasportoju pa ledu, tad aiziet vairāk protams. Nevarētu teikt, ka braucu baigi prātīgi, patīk pasportot, tāpēc domāju, ka Audi ir uzticams braucamais.

p. s. nerunājot par praktiskumu un ietilpību. Dīvānu tā mierīgi iekrauj bagāžā. Vāks vaļā un rulē.
kigas @ 25.februāris 2003 0:00
Dodge Intrepid ES 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Dodge Intrepid ES - 3,2L V6,24 varsti 1998 gada. Mana pirma amerikanu automashina. Ko lai saka auto labs.
Pirku vinu pa taisno no shtatiem. Bija mazliet sists.
Taka nacas diezgan konkreti saskarties ar autiservisu pakalpojumiem. Iesaku neskriet uzreiz uz visiem zinamo amerikas auto , bet meklet letakus un labakus servisus. Jo ne vienmer tas dargakais ir tas labakais. Piemeram lampu man sakuma piedavaja pa 300 ls, bet beigas atradu pa 120 ls.
Konkretajam auto ir loti daudz labu ipashibu.1. salons ir ideals! Viss pardomats , parocigi izkartots.
2. Loti daudz extru- ieskaitot adas salonu, un autostick karbu. Autostick ir kaut kas lidzigs tiptronikam, tikai atrumi parsledzas uz saniem ar + vai - !
3. Auto ir loti kluss un dinamisks.
4. Dizainiski labi uzbuvets ar lielu bagazas nodalijumu. (ka neka konkretais auto skaitas labaka gimenes mashina 1998 gada ASV)
5. Rezerves dalas ir pieejamas Latvija ( un nav tas cenas nemaz tik lielas)

Minusi.1. Stures pagrieziena lenkis ir loti mazs.
2. Ir daudz dazadu extru , bet nav spogulu apsilde.
(bez tas ari patiesiba var iztikt)
3. Rezerves dalas ir japasuta vismaz 2 ned. pirms planota remonta./protams ja nav uz vietas.
4. degvielas paterinnsh apm. 16 litri pa pilsetu braucot nevis senojot : -)!!! Arpus pilsetas uz 120km/h 8,5 l !
markopolo @ 24.februāris 2003 0:00
Toyota corolla 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Braucu jau divi gadi ar Coroolu 2L. dīzeļdzinēju. Šajā laikā problēmu ar mašinu nebija nekādu. Tagad sāka aizmugurē kaut kas grabēt , konstatēju ka izdilusi aizmugures garenatsaites bukse. Toyta centrā tā ir tikai ar visu stieni un maksā ap 100ls. Tā kā dārgs prieks , varbūt var dabūt kur citur , nezinu.
Visumā būtu ideāla mašina, ja būtu klusāka salonā un apkures sistēma. Siltuma it kā pietiek , bet neatkausē pietiekami logus. Sāku arī uztraukties kā būs ar rezerves daļam ja viena buksīte jāpērk pa 100ls.
Janiss @ 23.februāris 2003 0:00
Renault 21GTS 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Jā, vispār ar šo auto nobraucu tikai knapi gadu, bet tas galīgi nav rādītājs, vispār viss bruka un juka... Bet, jāņem vērā tas, ka mans auto bija 5 gadus Rīgas Taksometru Parka rīcībā.. Hehehehehe.. BET lai arī cik tas bija nojāts, komforts tajā braucot, ēdot, mainot drēbes, knie..... joties, kā arī guļot bija ideāls.. Man bija 1,7 karburators. Salons kolosāli pārdomāts, īpaši aizmugurējie sēdekļi, kurus varēja salocīt pēc sirds patikas.. Auto bija arī vērā ņemamas caurgājības spējas.. Tad kad bija lielie plūdi 2002 gada rudenī, dodoties visai ekstrēmā braucienā uz Mangaļsalu, atpakļceļā nācās braukt tā, ka ūdens nāca haubei pa augšu pāri. Jāsaka, ka ļoti jauki izskatījās dzeltenie miglinieki zem ūdens.
Nu slavēt jau varētu daudz, īpaši dzinēju, kolosāli nostrādāti agregāti. Manam auto spidometrs bija apstājies pie 432 tūkstošiem, zato motors gan gāja uz nebēdu. Drusku dūmoja, ja grieza akurāt ārā otrajā robā.. Vot, vispār auto uz goda, bet IR viena problēma.. Neviens NEJĒDZ šos auto remontēt. Visiem tikai padavaj BMW un Mercedes, bet tiklīdz jādomā ar galvu, tad ir viss.. Autinji ir kolosāli nostrādāti, viss ir izrēkjināts un atstāta rezerve.. Labi, lai nu paliek, bet par tiem remontiem, es atradu vienu veci, kursh ir baigais monstrs. Strādājis Euro Auto, mācījies Francijā rūpnīcā par servisa meistaru utt., utjp... Nu vienvārdsakot viņš par Reņiem zina visu, nu vismaz tā liekas, pats arī nenormāls fans.. Nu nezinu, moš mani izmetīs par šo tekstu no šejienes ārā, bet es reāli zinu, cik grūti ir dabūt normālu meistaru vispār, kur nu vēl tādu, kas kaut ko rubī.. Tā īsumā, ja ir interese par to veci, tad zvaniet 9554582 Dans. Vinja serviss atrodas pie Buļļu vairumtirdzniecības bāzes. Varu teikt, ka vinju pazīstu jau 4 gadus, piecakarējis nav ne reizes. Ir pie vinja vestas arī Laguna pirms pirkshanas diagnosticēt, remontēti 19, karoče darīts viss ar Renault. Mans Reņa motors piedzīvoja viņa vadībā kapitālo, gāja kā nezvērs..
Vive la Renault!! @ 22.februāris 2003 0:00
Honda Civic 5d 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
5- durvju hečbeks, 1.6 l motors, 110 zs., automātiskā kārba. Bāzes komplektācijā - kondicionieris, apsildāmi krēsli, spoguļi, mazgājami lukturi, pastāvīgi degošas tuvās gaismas, priekšējie elektriskie logi, CD atskaņotājs.
Jau mēnesi braucu, esmu ļoti apmierināts. Ļoti ietilpīgs salons, praktiski vienīgā kompaktklases mašīna, kurā aiz vadītāja ir iespējams apsēsties, ja tas ir augumā virs 190 cm. Gludā grīda (bez viduskonsoles) arī palielina ērtību aizmugurējā sēdeklī sēdošajiem. Ātrumu pārslēga novietojums uz paneļa devis iespēju izveidot daudz dažādu kastīšu. Vadītāja krēsls ragulējams gan uz priekšu- atpaķaļ, gan uz augšu- uz leju.
Bagāžas nodalījums nav pārāk liels, taču tenisa somu ir iespējams ievietot šķersvirzienā un tas jau ir pietiekami. Ērti salokāms aizmugurējais krēsls, lai bagāžas nodalījumā varētu ievietot garākus priekšmetus.
Lietas, kas varētu būt citādi. Stūre neregulējās dziļumā. Nav centrālās pogas durvju noslēgšanai. To, protams, var izdarīt ar "puļķīti" durvīs, taču to aizsniegt nav ērti. Degvielas patēriņš pirmajām 4 bākām ir lielāks kā tehniskajos datos. Iespējams, ka vasarā tas samazināsies. Sīkums no sieviešu viedokļa - saules sargos ir spoguļi, taču tiem nav apgaismojuma. Nav "map light" - lampiņas pie spoguļa, lai nebūtu jāslēdz viss salona apgaismojums. Stikla tīrītāju intervāls nav regulējams. Lielākā daļa no tiem ir sīkumi, bet tomēr patīkami sīkumi.
Kopumā ļoti laba automašīna.
SAM @ 17.februāris 2003 0:00
Audi 100(C4-kuzova tips) 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Tika iegaadaats 2 gadi atpakalj, kaa atziimeeja CSDD darbiniece ess esot sev nopircis daavanu jo bija 23. februaaris.

Taatad Audi 100 ar 2.0 motoru maksaaja 4050 dolaarus, tika nokauleeti 500 dolaari. Iesaku reaali auto izveeleeties janvaarii, februaarii kad auto tirgotaaji ir gatavi nepleest 9 aadas, jo tirguu relatiivs klusums. Gribu atziimeet ka 2 gadu laikaa cenas zinjaa gandriiz nekas nav mainiijies, tas tomeer par kaut ko liecina.

Uzreiz peec 89 gada audi 100 tiku pamaniijis daudzas izmainjas, kaut liekas nu ir it kaa viss taapat. Beidzot tika novaakts muuziigi tekosais(paarsvaraa) hidrauliskais bremzju+stuures suuknis, kaut arii peedeejiem vinjs jau bija sauss tomeer"grusa(bumbieris)" veel aizvien ir vaajaa vieta.

Driiz vien tika uzlikta gaazes iekaarta ar kuru nebiju liidz galam apmierinaats 1,5 gadus! liidz servisaa deglava60 ielaa.. tika atrasti defekti inzektor sisteemaa.1. Atrada ka gar sprauslaam velk gaisu2. nestraadaa gaisa meeriitaajs.

Gaisa meeriitaajam bija miris potenciometrs.

Gaisa meeriitaajs(lietots) un labs meistars daargs prieks un drosji ka visiem auto.

Un kopjs taa mirklja gaazes iekaarta straadaa ne sliktaak kaa benziina iekaarta. uz "aci" nejuut atskiriibu nekaadu!
un co no 3.0 tagad ir ap 0.3! un landa ir 1.0! autonekad"neskauda", kaa min taa iet.

peec gaisa meeriitaaja reaminaacijas ziemaa videejais gaazes pateerinjs ir ap 10/100 km, tas ir par 1,5/100 mazaak.

Prasiijis ir standart apkopi, ko neaprakstiisju.
Aprakstiisju triis Audi izstraadaataas "nejauciibas"

1. noleemu nomainiit aizmugres amortizatorus, priekseejos bremzju diskus un uzlikas. Un tanii dienaa palika caurs apkures redators!!!! nu nebiju gaidiijis so cuuciibu, kas izraadiijaas VW un Audi standart nelaime... Uzskatu par konstrukcijas defektu, jo nav tas VAZ markas auto kur tas ir ok.

2. Gaisa meeriitaaja potenciometrs- un ar to vainotaa gaazes iekaarta. Jauna nopeerkama visa"galva" kas maksaa ap 340 ls.... lietota 45ls!

3. 16 februaaris riits(peec 15.02.03 kas zin sapratiis).
Palaizjam bez probleemaam... un paraadas skanja it kaa udens kraans butu atgriezts. Izspieda eljas bliiv gredzenu starp bloku un eljas dzeseesanas kontuuru. Nesen mainiitaa sinteetika Total 5w-40 uz asfalta zem masiinas apmeeram 2 litri(motoraa eljas tilpums 3 litri). Paldies V8 kas sveetdienas dienaa izglaaba, jo auto bij ljoti nepieciesams.

Masiina labaaka par mainis aprakstiito Audi 100 89 ar 2.3 motoru un gaazes iekaartu, bet so negaidiito "defektu deelj" noveerteeju ar 7 punktiem, kaut vareetu likt vismaz 8.

Eljas bliivgredzenu izspieda, jo no vecumu bij palicis par"koku" un saplaisaajis, nebija vainiiga ne elja ne aukstums -15(nav tas pat aukstums). labi ka tas nenotika 15.02: ) kauns pa visu giimi butu bijis.

ursis @ 17.februāris 2003 0:00
Nissan micra 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
ideāls auto darbam ekonomisks 4.5-5.2l/100km
2002 gada nobraucu 120000km un nomainīju riepas un pakaļējos amortizatorus 80ls
iesaku visiem kam vajag mazu auto, ideals pilsetā.
mīnusi dārgas daļas , riteņi 12"" dārgāki par13"" 1 gab 35LS. vieta pietiek diviem un kravai ir vesta krava 800KG

orsi @ 15.februāris 2003 0:00
Volvo 245 TURBO ic 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Peleeks universaalis, motors 2,3turbo i. c., meh. kaarba. Mashiina jau vismaz 6 gadus braukta gan Latvijaa, gan Krievijaa. Esmu laikam 4. iipashnieks. Kad nopirku, shis Volvo veel bija ar 2,1l motoru. 240 seerija ar 2,3 turbo netika komplekteeta. Vecais motors straadaala labi. Turbiinu gan naacaas nomainiit, jo ljoti rija ellju un duumoja. Lietotu nopirku par Ls80. Straadaa labi veel tagad.
Veelaak radaas doma par 2,3l motoru. Taadi ir 700. un 900. seerijaas, bet tikai ar elektronisko shprici un katalizatoru. 200. seerijaa vecais, labais K- Jetronic. Taatad mehaaniskaa. Saliku kopaa 760turbo motoru un 240turbo mehaanisko sprici + gaisa starpdzeeseetaajs(IC)+ 245 virsbuuve. Rezultaats... mazaaks benziina pateerinjsh, labaaka vilkme pie mazaakiem apgriezieniem un shaadai mashiinai nenormaali laba dinamika. Jaudas rezerve ljauj droshi paatrinaaties pat no 150km/h(daudzi domaa, ka 240 aatraak par 120 neiet : )))! 0-100km/h apm 8 sek.
Patiesiibaa paarveidoojot un uzlabojot sho auto galvenais uzsvars ir likts tieshi uz speeju aatri braukt pa SLIKTIEM celjiem vai vispaar vienkarshi pa pljavu, ar pilnu slodzi un smagu piekabi astee. Taadeelj ir stingraakas atsperes, gaazes amiishi un kartera aizsargs.
Vispaar auto man ljoti patiik. Lai arii vecs, bet ljoti uzticams un ar savu iipashu raksturu. Arii peec iipashiibaam ljoti daudzpusiigs. Ja vajag var laukos ieshlepeet traktoru, ja gribaas- ar kuuposhaam riepaam startaa nokost stipri jaunus un daargus limuziinus. Taads luuk VOLVO... Kaa Remarka 3 draugos... Vecais Kaarlis.
Konstrukcija visu laiku tiek pilnveidota un uztureeta labaa darba kaartiibaa. T A bez probleemaam.
Benziina pateerinjsh atkariigs no taa, kaa brauc: no 8,5 mieriigi pa shoseju liidz pat 20 trakojot pa mezhiem un pljavaam. Noskreejiens peec spidometra 389000 km.
Maaris @ 14.februāris 2003 0:00
Peugeot 306 SR 1995 Novērtējums: 1 Komentāri [3]
Pozitīvais:
Tīri smuki dizaina elementi ārējam izskatam un baigais navarots ir sedana versijai logu tīrītājs pakaļējā stiklā. Tīri labs aprīkojums bija gadījies: 1.8, centrālā, el. logi, pastiprinātājs, kondiķis utt.

Negatīvais:
Oficiālais serviss (Lauva auto) pilnīgi neko nerubī no pegijiem, detaļas dārgas, nav braukšanas komforta. Un pats lielākais mīnuss bija tas, ka tieši šis auto bija pirkts Krievijā no salona. Kā vēlāk noskaidroju šim tirgum nāk kaut kas citādāks iešprices sistēmai (domāts sliktai degvielai), līdz ar to patēriņš uz šosejas sasniedza teju 12 litrus uz 100 km. PILNĪGS MURGS priekš 1.8.
Leo @ 12.februāris 2003 0:00
Ford Mondeo 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [19]
Tehniskas nianses- 1994. gads, sedans, 2,0 benzinnieks ar automatisko atrumkasti. Braucu jau gandriz divus gadus. Nu bralisi- Mondeo ta ir lieta. Masina pirms tam dzivoja Sveice. Kad nopirku, tad uz spidometra radija nieka 64500 km. Salons plass, daudz vietas aizmugure sedosajiem (si laba tradicija parmantota laikam no Scorpio), elektriski logi un spoguli, kas tomer ir erti, citadak sanaktu iegulties blakussedetajam klepi, lai varetu noregulet arejo labo spoguli. Tiesi ta, jo masina ir plata salidzinot kaut vai ar Audi 80.
Nobraukums bija reals nevis noskruvets, jo par to viss liecinaja- masina bija gandriz ka jauna- gan salons (neoda pec kimiskas tiritavas), gan motors, gan ritosa, utt. Bija viens nenozimigs defekts- salona apgaismojumu nevareja ieslegt tad, kad durvis ir aizvertas. Pec gandriz divu gadu brauksanas pa Latvijas „gludajiem” celiem, nedaudz, bet minimali sakusi grabet plastmasa salonaa.
Zel, ka nav kondicionieris, jo vasara tomer dikti noderetu, jo lukas ari nav. Savukart ziema gribetos labaku apsildi, jo motors ilgi silst un lidz ar to ilgak jagaida siltums salona. Tevam ir 96. gada Mondeo ar 2,5l Duratec motoru un tas sasilst daudz atrak. Varbut tikai manejais saja zina bremze.
Nu bet apetite masinai gan laba- pa soseju ed ap 7-8 l/100 km, bet pilseta gan vairak- tagad ziema parsvara esot korkos Rigas centra sanak briziem visi 15, bet jasaka, ka tas ir briziem, jo nakas atzities- patik jau man ari kartigi „kurinat”.
Pirmas ziemas beigas nacas nomainit abus aizmugurejos sailentblokus (Ls 9- Ford centrs). Tad pec briza mainiju kaut kadu tur prieksejo stabilizatoru un vel tur blakus esosos niekus (apm. Ls 90- tas pats Ford centrs), pec tam uzreiz bija jaregule saversums, kas protams bija tradicionalie Ls 10 (Laneks).
Soziem no motortelpas braucot un grozot sturi saka nakt ara skanas, kas bija lidzigas tam, kas varetu rasties, ja motortelpa iemestu kaki (dzivu). Izradas, ka no stures pastiprinataja teceja ella un tas to troksni radija. Nacas mainit kaut kadu tur reiku stures sistema, bet Ford centra to neremontejot. Viena cita servisa teica, ka tas remontejams, bet gan tikai mainams un jauna si detala maksajot ap 700 latiem. Dusa papezos par necilo aplauzienu, bet tad viens meistars to pasu saremonteja par Ls 80 un vel iedeva gada garantiju. Ella vairs netek, sture grozas normali un viss ir stokos.
Nu ja- janavari mainiti ir ari prieksejie bremzu kluci un bremzu diski- kopa Ls 87.
Pec menesa planoju mainit motora siksnas un sveces- savu laiku nokalpojusas.
Man darba masina ir VW Bora (2002. gads, 1,6 l automats), bet ar Mondeo nevar ne salidzinat- pat vaditajam mazak vietas nerunajot par pasazieriem, un ta ari lidz sim neesmu spejis pieregulet sedekli, lai butu tikpat erti ka Mondeo. Un tas 1,6 automata motorins ta ka nabaga radinieks blauj, bet vezumu (pasu masinu) uz prieksu nevelk. Vismaz ne tik atri ka gribetos. Lidz ar to saprotu, uz ko ir spejigs kartigs Fords, kas ir tomer pietiekami liels un erts un ari gana jaudigs.
Nezinu, cik ir maksimalais atrums, jo vairak par 150 uz Ventspils sosejas neesmu uzdrosinajies spiest, bet motors gaja svilpodams un jutu, ka tie noteikti nav griesti.
Planoju savu braucamo sopavasar pardot, bet vieta noteikti pirksu ari Mondeo vai Scorpio, tikai jaunaku par 1996. gadu. Citu braucamo pat isti negribas iemeginat.
DELFINO @ 12.februāris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti