Audi 100, 2.3e
1990
Novērtējums: 8
Autiņš ir sedans. Braucu 4 gadus. Nu es nezinu kā lielākā daļa brauc, ka apgalvo tur visādus mistiskus 50, 100 latus mēnesī remontā. Mnam autiņam sākumā bija jāsataisa ūdens sūknis un daži ātrumkārbas gultņi jānomaina, tas bija remonts ap 160 latiem (precīzi jau neatceros kā nekā 4 gadi) nu faktiski tas arī lielākais tēriņš. Tagad vispār labi, ja kādi 10-20 lati mēnesī kaut kam jaatdod. Es vienkārši brīnos par tiem 50, 100 latiem, jo tad jau loģiski, ka var sākt domāt labāk par līzingu un ņemt nullīti kādu japāni vai francūzi. Nu protams 100 lati nekas īpašs nesanāks kādi 150 vai visi 200 būs jāatdod. Runājot par patēriņu varu teikt tā vasarā vidējais ir ap 8.5, ziemā 10 litri stabili'. Tas nav auto, lai visu dienu brauktu, tomēr tas ir auto atbrauc noliec un vakarā kaut kur aizvālē un tad brīvdienās ārpus Rīgas, bet kopumā es noteikti rekomendēju izvēlēties šādu auto. Ļoti lēta apkope un patēriņš arī tīri ekonomisks. Jā, droši vien jautājums būs cik tad es gadā nobraucu - daudz nē 20-25 tūkstošus.
Taupigais
@ 21.janvāris 2003 0:00
VAZ 2109
1993
Novērtējums: 2
Kadu gadu atpakal tulit pec tiesibu noliksanasgadijas iespeja pa leto nopirkt ladu. Man ka jau skolniekam naudasa nav daudz tadel Urku sev nevareju atlauties, bet vaz pa 150 ls tiesi laika. Masina pec skata nebija baigi tragiska, vajadzejab tikai piekrasot durvis un sametinat apaksu(visiem vaziem pec 1990 gada izteikti ruse virsbuve, agrako gadu modeli bija izturigaki), nu bet neko ja pa 150 ls labaku nevareja dabut. Ja motoritis bija 1.3 (1989 gada) un 4 ak. Nekadi dumi ara no motorisa nenaca. Pacik masina bija kadu laiku stavejusi ilgaku laiku nevareja piedarbinat, tadel aizvilku autinju uz latladu tur autinju pieskila un noreguleja co. Meistars nekadus ipasus motora defektus nekonstateja. Aizbraucu majas un izsledzu motrrinju un aizgaju pasaukt mniljo maminju lai nak lukot manu peleko dzelzs zirgu. Un tad "sakas lielie VAZ prieki". protams autinju vairs pieskilt nevareja starteris griez, bet nekas nenotiek(akiti biju nopircis jaunu). sakas dzirksteles meklejumi, pec vaz komutatora un aidzedzes spoles nomainjas pret Bosch komutatoru un citu spoli dziviba erzeli atkal paradijas, tomer prieki bija isi - nogriezas vaz lielaka serga - strateris. uzliku starteri un mazliet pabraukaju. Pec 30 km saka neladet generators. Ar tricosam rokam majas braucu lietu laika no draudzenes ar ceribu, ka akitim amperi neaprausies, logutiritajus, protams, neatlavos ieslegt. Majas uzladeju akiti un devos pie meistara. mehanikis itka nomainija generatoru pret citu + vel uzliku jaunu siksnu drosibas labad , nomainiju ellju un saaisiju roceni prieks TA. Pec servisa uzreiz devos uz TA. gaidot rinda konstateju, ka atkal klepo generators, uzbraucu uz stenda , kur autinju meginaja iedarbinat TA stacijas darbinieks vairs nespeja motoru iekustinat. Par laimi ar mates vardiem izdevas motoru iedarbinat, lai varetu tikt prom no no TA. TA pierakstija dazadus sikumus, gan ari virsbuves krasosanu un metinasanu, bet neizskatijas viss jau tik briesmigi. Masinu saremonteju, salabaoju elektroniku, sametinaju. No servisa abraucun majas un noklemeja karburators, nacas iztirit karburatoru. Lai gan biju saja masina ieguldijis lielu naudu apm. 350ls. masinu atdevu pa 280, jo sapratu, ka si masina nebus lietojama. Ka galveno minusui varu atzimet si auto vajo elektroniku, jo 150km laika ko nobraucu ar so sapnu auto 2 taisiju gan generatoru gan starteri. Tapat ari aizmugurejas lampas nestradaja isti labi - nacas visu partaisit. Salona apgaismojums iedegas pec katra neliela usitiena pa griestiem. ik pa laikam atteicas stradat peckas ventilators. Pirms pardosanas ari motors saka divaini skanet, laikam bija vainigas klanu sales vai vel kautkas cits.
Masina gan bija samera jaudiga, uzraviens bija samera labs(prieks VAZa) uz asfalta vareja taisit ari kaucosos.
Tomer visa kopuma si masina ir 100% murgs, to ari apstiprina krievu prese(Zaruljom). Ja kads velas iegadaties krievu auto, tad labakiesaku kapeiku, sesto vai ari septito, tiem kvalitate ir limeni augstaka. Ja kads ir izvelejies pirkt astoo vai devito tad iesaku pirkt Vazu kas ir razots pirms 1990, tiem ir labaka kvalitate un lielaks resurs. Visu elektroniku iesaku aizstat ar labaku, lai negaditos nepatikami parsteigumi. Viena lieta gan jasecina pie visam kibelem lidz majam es tomer nokluvu. Tadi bija mani jautrie piedzivojuimi ar VAZZZ 2109
mehanikis
@ 20.janvāris 2003 0:00
VAZ 965
1989
Novērtējums: 1
Jaa, dabuujos es arii shitajaa trapakaa pakratiities, labi ka ne pie stuures, jo tad veel es nevareeju aizsniegt pedaaljus. : D Vecais njeemaas melnu muti remonteedams to "krievu briinumu" kaa vinsh pats teica. Un servisaa vechiem parasti suudzeejaas, "sila njetu" (speeka nav) tai tachkai. Kaa aizbrauc uz servisu, taa prasa: "nu, kas par vainu?" vecais tik atbild: "sila njetu". fedja atmet ar roku un saka lai brauc uz citu servisu. Veel vinsh spljaudiijaas, ka jauns zapars ir suudiigaax par 10 gadus vecu zhiguli. : )
ar pechku arii bija pigori, kaadas 2vas reizes gandriiz tas aparaats nodega. Ziemaa kad ierubii pechku, tad benziina pateerinsh gandriiz 2X lielaaks. /Fiichu ka logi sviist ciet un pechka nesilda gan neatceros. Toreiz jau bija tas laiks kad benziinu tirgoja uz taloniem un bija jaastaav supergarajaas rindaas. Nebija taa benziininja ko svilinaat...
Vecajam tas ZAZix nostaaveeja garaazhaa kaadus 8 gadus, un tikai nesen paardeva vienam opim. Es veel pirms tam dabuuju izbraukt ar to briinumu. vispaar jau nebija tik suudiigi, vecais bija krietni vinju nolaiziijis un bija jau vinsh kaa no ruupniicas. : )
shearer
@ 18.janvāris 2003 0:00
Opel Ascona GT
1985
Novērtējums: 3
Nu ja...
Vispaar dranjkjiigs auto, nav ko citu pateikt. Vairaak remontee, nekaa brauc. apskreejis jau shamais bija savus 300tk. Bet nu taadus pigorus kaa shitam luuznim, nekad veel nebiju piedziivojis.
Motors 1.8 115Zs 0-100kmh 9,5s. benzhu rija bezjeegaa~ 13 litrus pa pilseetu, zem 10 pa shosi bija gruuti paliist, par cik es ar vinju vienmeer normaali atvilku. Vispaar jau par motorinju nevaru suudzeeties, tas gaaja labi. bija tam opelim kaukaada jociiga aatrumkaste. pie 100kmh ar 5to robu 3,2 tk apgriezieni : o taapeec pa shosi bija diezgan normaali braukt, vajag kaadu apdziit, iespied tik un spidjikaa jau 150!!!
bet viss paareejais tam opelim riktiigi nerulleja. piekare kautkaada supervaarga, cieta, pats autinsh zems, raavu visur pufinju nost. Kaa brauc uz copi ar to luuzni, taa peec copes pie meistara strokji metinat. reaali piebesiija... paarluuza plaukts, vienkarshi taapat. braucu pa celju un juutu ka kaukas pie bremzeeshanas taisa klik. izkaapu, skatos plaukts uz puseem : E un nekaadaa bedree neieliku, apmali nepanjeemu... vopshem godiigi braucu. Peec tam konstateeju, ka otrs plaukts arii galiigi saspreegaajis un tuuliit luuziiis. nu un pasakiet, ka opel nerazho suudiigus auto : E nomainiiju abus plauktus.
ruusee, grabazhniex pilns ar uudeni visu laiku. pechka nesilda kaa vajag. salons grab.
iemetu tajaa trapakaa gaazes iekaartu. nu vismaz pikji nevajadzeeja gaazt iekshaa. pa kaadi Ls10 vareeja savus 400km/h norulleet. vispaar ar to gaazi biju apmierinaats, auto ripoja tikpat labi kaa pirmstam.
tad veel visaadas pretiigas "fiichas" tam opelim bija. suuknis meedz "sasalt", visas gaismas, lampinjas meedza pazust, saiet uz iiso utt. vopshem shitaadu nepeerciet. janu vieniigi normaali ar vinju paardiities, deelj motoriisha ar diezgan sakariigo griezes momentu. tas arii viss.
shearer
@ 18.janvāris 2003 0:00
Audi 100
1989
Novērtējums: 9
Audi 100 , mana pirmā mašīnīte, kas nebija MADE IN USSR.
Sākumā par to kas neattiecas uz auto. Pārdeva kā 1990 gada modeli... bija 1989. Toreiz nesapratu ka mainīts motors, jo bija no vecā modeļa 2.3 (motora kods KU), par ko sākotnēji pārdzīvoju. Vecais motors pierādīja sevi tikai no viss labākās puses, vēl jo vairāk kad tika uzstādīta"Tartarini"Itāļu gāzes iekārta. Šis bija otrais auto ar gāzes iekārtu. Pirmais auto ar gāzes iekārtu bija VAZ 2106- par ko ir raksts par pieredzi. Visiem gāzes skeptiķiem saku ar gāzi problēmu nebija nekādu!!! viens vienīgs pluss, jo īpaši naudas izteiksmē. Paspēju nobraukt 1,5 gadus un nācās pārdot... un ne auto vainas dēļ, nopirka to draugs.. un auto ripoja uzticīgi arī viņam.
Nopērkot tika nomainītas "siksnas", visas eļļas, tosols. Nodilušas bija pakaļējās bremžu uzlikas, kā arī nomainīti pievada putekļu gumijas. Šai cienījamā vecuma modelim eļļas patēriņš bija 1,5 litri/15000km. Kompresija pa cilindriem ideāla. Benzīnu vidēji "ēda"8.5/100, gāzi 11/100. Pār gāzi runājot varētu būt mazāk... tik iestājas domāšana ka nu var "mizot", jo gāze tā pat lētucis: ).
Salīdzinoši varu teikt ka nākošajam īpašniekam gāzes patēriņš bija jau vismaz 13/100.. tā ka viss atkarīgs no braukšanas stila... un protams dēļ "labi"organizētās satiksmes. Ļoti patika stabilitāte, labā caurgājamība, lētā ekspluatācija. Vienīgais mīnuss, kay arī tā nedrīkst teikt: )))apmēram pēc 10 gadu ekspluatācijas.. audim kā arī vw.. vājā vieta ir aizmugures bremžu suporti- diska bremzēm... jo ieēdas rokas bremžu"karodiņš"kurš konstruktīvi nav optimāli novietots- salīdzinot ar citiem modeļiem. Auto uzticams lieku 9 balles.. un tikai aizmugurējo bremžu suportu dēļ... un teikšu kad tika pārjaukti suporti, momainīti visi blīvslēgi.. problēmu vairs nebija.
Ursis
@ 16.janvāris 2003 0:00
Audi 90 Q
1986
Novērtējums: 9
Kaadus gadus atpakaļ nopirku 90 4X4 , uz to brīdi tā bija mana sapņu mašīna , piepildijās . Nācās gan nomainīt lielāko daļu ritošās , bet tad braucu kādu laiku un baudīju dzīvi. Vasarā , lielā karstumā un degviealassprauslas defekta dēļ sadega 3cilindrs , nolēmu motoru neremontēt un nopirku 2,2 Turbo , uzliku lielo sajūgu , pārtaisīju purnu un šadus tādus sīkums , divus gadus vistiešakajā vārda nozīmē mašīnu lauzu , no rītiem neslidīju pa asfaltu laidu plakaniski un vienīgais , kas izbeidzās bija motors un pārnesumkārba , 9 balles par to ka tas bija manas vainas dēļ , jo nenosekoju eļļas līmenim motorā un aprāva klaņa gultni (asā līkumā) , bet kopumā ļoti izturīga mašina un kalpo labi ! (tikai žēl ka Latvijā tādu ir palicis maz )
E.N.G.
@ 15.janvāris 2003 0:00
Volkswagen Golf III
1997
Novērtējums: 8
Golfs ar 1,6 litru motoru un 75 ZS (iešprice), nobraukums 130000. Salīdzinot ar tāda paša tilpuma VW karburatormotoru - daudz dinamiskāka, pat ar 5 ātrumu pie 90 km/h jūt cēlienu. Uzskatu, ka mašīna ir ļoti stabila, taču arī salīdzinoši zema, it īpaši priekšējais spoilers, kas jāsaka gan ir smērā izturīgs, pret zemes aršanu. Rūsa ar nekur nav manīta. Ekstru nekādu (stūres pastiprinātājs ir), taču salona apdare kvalitatīva, nekas negrab kā arī pietiekoši kluss pat pie max. atļautiem ātrumiem (100 km/h). Pietiekoši ērts salons - vismaz priekšā sēdošajiem. Vidējais benzīna patēriņš varētu būt ap 8 l uz 100 km. Par remontiem gan neko nevaru pateikt. Es ar šo auto tikai braucu. Jāskatās lai nebūtu "aizaudzis" salona gaisa filtrs, tad vasarā braucot pa putekļainu ceļu mašīna darbojas putekļu sūcēja režīmā.
Taro
@ 14.janvāris 2003 0:00
Ford Sierra
1987
Novērtējums: 5
Nu tad tā. Bija man tāds interesants auto ar 2.4D dzinēju. Mīnusi- nekāda uzrāviena, ļoti zems, otrā zemākā vieta no asvalta uzreiz pēc riteņiem- radiators. Man ļoti patīk braukt pie dabas atpūsties un iebraukt kautkur tā dziļāk mežā, 1 radiators pa 2mēnešiem gāja bojā. Kad tas apnika nedaudz izmainīju šā auto ārejo izskatu un palielināju caurejamību neieguldot nekādus lielos līdzekļus. Auto priekšā uzstādīju VAZ 1-11aizmugurējās atsperes-3Ls par pāri(Šrots zem kalnciema tilta), aizmugurē Ford Scorpio atsperes 10Ls par pāri(jebkurš šrots), gāzes amortizatori -58Ls par visie četriem (Auto Pluss kurbada ielā) tas ar atlaidītēm un strādāja 4 gadus bez problēmām. Kopā: 71.00Ls tagad nebija nekāda stresa braukāt pa akmeņiem, āpmalītēm, nelieliem celmiem mežā, pa izdangātiem ceļiem (vienīgi pa dubļiem vajadzēja tā pamatīgāk ieskrieties). Kam ir piederējusi Sierra tas zin ko nozīmē ziema... Auto paliek tāds nedaudz pacietāks, bet to arī var novērst palielinot amortizatoru stiprinājuma vietas un Sierra tomēr ir un paliek Sierra, izgatavota no vecām konservu kārbām un izlietotām tetra pakām. Toties tādu auto nav žēl dzīt, uzturēšanas izmaksas vidēji 35Ls mēnesī, jo no maniem troophy reidiem lidoja kautkādas gumijas, aporas utt. Plusi- nekādu sāpju par noskrāpētiem sāniem, ielocītu grīdu vai citiem sīkumiem. Bet ja jūs jautāsiet vai es vēlos sev tādu auto otreiz- atbilde ir nēē, ja nu vienīgi kāds man tādu atdotu. Tādu auto var turēt kā otru ar kuru aizbraukt uz mežu un ja nu tas kautkur nogrimst tad nu neko, uz autobusu un mājās, gulēt. Jā starp citu tas nekur nav nogrimis, ja jums tā likās, tas ir sasists un nu jau izjaukts, šrotā paņēma par 60 latiem, ek žēl...
sierists
@ 14.janvāris 2003 0:00
Mitsubishi Galant 1.8 TD
1992
Novērtējums: 10
Sveiki kungi un dāmas,
Kādas Te intrigas par Skandi un Statoil. Braucu ar savu auto jau 2 gadus, nobraukti laikam jau 60000 tā īsti vairs neatceros. Problēmas bij ar ģeneratoru, tam gada laikā 2 reiz tinumi pārdega,30Lsx2 pagaidām braucu it kā labi, amortizatorus nomainīju ~150Ls, stabilizatorus 2 gab priekšējos 5Ls pāris, pirkstu priekšējo 7 Ls, dzinēja spilvenu 28Ls ar darbu, akumulatoru- pirku autostartā Varta 95Ah tāds pienākoties pēc kataloga 55Ls, siksnu laikam 17Ls ar darbu, eļļu filtrus, vēl šo to.
Mašīna uzticama, ja neņem vērā ģeneratora šaizes, tad nav bijis gadījums, kad mašīna nav pielēkusi, vai braucot nomirusi. Mašīna glabājas āra apstākļos, rūsas nav(ir gan pie antenas, tās, kas ieiet stoikā. )Durvis neaizsalst, slēdzenes arī.
Braukt patīkami, arī uz 160(vairāk šis traktors neiet). Sajūta pie stūres droša gan ziemā(riepas GY Ultragrip 500) vai vasarā.
Par pielēkšanu ziemā, nu ir tā, ka gan pagājušoziem gan šo pirmajā dienā kad bij lielais dubaks virs -25(tikai pie šadiem grādiem ir hohmas), autiņš pielēca, bet mazliet pabraucot noslāpa, tad pielēju šķaidītāju un vairāk problēmu nebij. Lejos Statoilā un varu teikt tā, ka viņi mazliet par vēlu noreaģē uz temperatūras maiņām, jo nesasalstošu dd sāk tirgot tikai tajā dienā, kad ir dubaks.
Runājot par Skandi- nekad tur neesmu bijis. Bet lasīju, ka Mitsubishi Carismas varbūt arī pārējos modeļus šie sākuši likt kopā Holandē. Pieļauju, ka šis arī ir tas iemesls kāpēc jaunajiem Mitsubishi pieklibo kvalitāte. Nezinu vai vaina Holandē vai kur citur, bet bij man Volvo 440 Holandskoj sborki, nu bruka nost vienā brukšanā. Nevienam neisaku šādu auto.
Nu lūk tātad kopsavilkums, biju domājis, ka tad kad pirkšu jaunu auto pirkšu noteikti Mitsubishi labprāt Galantu bet šim Nav dīzeļa, varbūt Carismu, bet tā salikta Holandē: ).
Varbūt arī nepirkšu, bet Savu auto varu ieteikt visiem. Nu toč nenožēlosiet.
P. S. Vajadzētu tomēr 2.0TD, bet no 93 gada tādi jau ir un bundža arī smukāka.
Ar cieņu,
dauxc
@ 14.janvāris 2003 0:00
ZAZ 1102-jeb Tavrija
1991
Novērtējums: 10
Mans pirmais auto ari bija ZAZ. Bet 'pe4ka- samopalka' bija laba, ziemas sala man bija karstak neka Mersedesi.
Bet plusu no sis masinas es neredzeju, pirmo pus menesi es braukaju, otro pusmenesi gaidiju algu, lai atrimontetu so autinu.... Nomainiju viss par ko varetu padomat... Vispirms es nomainiiju starteris kurs maksaja pus no masinas , nomainiju visu hadienu no izputeja lidz sarnirsturei. koro4e man bija zelta masiina. :)
anonym
@ 14.janvāris 2003 0:00