Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes 508 1991 Novērtējums: 7 Komentēt
Kops bernu dienam biju sapnojis braukt ar lielu mersedesu, kuram butu liels mnotors un melni stikli. Un ta nu beidzot izdevas piepildit lielako bernibas sapni un braukt ar lielu mersi, ar lielu motoru, diemzel bez melniem stikliem, bet to jau vareja pieciest. Vasara kadu menesi gadijas pastradat ar Mercedes 508 kravinieku. Motora tilpumu isti neatceros, bet zirgi ir 80 un, tonnas ir 5. Busins ar garo virsbuvi tipiskais Fasistu pasta vagis dzeltenaja krasa. Par vinju varu pateikt visu to labako sudzibu nav nekadu, lai gan autinjam nekadu ekstru nebija iznjemot stures pastiprinataju, lai gan musdienas ta nav ekstra, bet smagajam pastuzis noder vairak neka kadam vieglajam. Dzive ir sanacis braukt ar 508, 1984 gada, bez stures pastiprinataja un piekrautu lidz malam, lufte sturei milziga, bet lai apgrieztu autinju uz vietas ar kajam bija jaatsperas pret gridu un riktigi jagriez baranka, lidz slapjai mugurai. Par laimi man nebija jastrada ar to veco mersiti, bet gan ar jaunako. Mersitis bija gan rijigs mazliet uz vissu gan uz dizeli, gan ari uz ellu, bet viss bija normas uz 500 km, aizgaja kads litrs ellas, varbut vairak vai mazak konkreti vairs neatceros. Pecka ari bija mazliet pasvaka, bet vasara mani tas isti neuztrauca. Motors bija niprs uz grantenes vareja kartigi bert akmenus gravmalas. Lielakais minus ko saskatiju bija atrumkarba, bet ta ir veco mersisu slimiba, parejot no 3 uz 2 gangi nevareja dabut roba. Dazreiz ari uzsakot gaitu 2 robs leca ara. Mersitis gan nebija nekads atrais, laikam vainiga bija isa karba, bet 85 man gan spidometrs radija. Ja vinjs gan meloja par desmit km/h patiesiba bija 95. Diemzel nevienam neiesaku meginat sada veida mersisus dzit lidz galam, jo var sakt tecet salniki. Ieprieksejais masinas soferis to izbaudija un ari pec manas brauksanas uz ritenju diskiem saka paradities ella. Viens no lielakajiem plusiem ir vadamiba un pagrieziena radiuss. Mersedesi ir ideali pilsetas smagie, ar iveco neiegriezisi tur, kur bez problemam iegriezisi mersiti. Nekadu lielu problemu vai defektu saja masina nesaskatiju, vienigais kravas telpa pasazieri nejutisies seviski erti it sevisko braucot pa granteni. Visiem, kuriem ir nepieciesams smagais iesaku mesedes, gan lielakus gan mazakus. Cilveki esiet paratigi, neperciet nekadus dzivibai bistramus zilus un gazeles, perciet Mersedesus!!!
Sandis_UR @ 28.janvāris 2003 0:00
Honda Civic 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [8]
Dzinējs 1.5, bāzes modelis. 130k uz spidometra.

Ņemot vērā auto ikdienišķumu, šis būs plusu un mīnusu saraksts, kuru citi īpašnieki var papildināt pēc sirds patikas... : )

Plusi.
'Lec' momentā jebkurā diennakts un gada laikā!
Viegli vadāms, stūre gan diezgan lēna, bet ar labu reaktīvo pretestību.
Pilsētā dinamika ir pietiekoša, ārpus pilsētas - varēja būt labāk. Motors ļoti elastīgs.
Ļoti viegli slēdzas ātrumi, labs pedāļu bloks.
Degvielas patēriņš ārpus pilsētas 5-7, pilsētā - 8-9 litri.
Maza pašmasa.

Mīnusi.
Zems. Ziemā (un arī vasarā ne uz asfalta) ir stipri jāpiedomā, vai šinī ceļā ir vērts iebraukt.
Bagāžnieka atvere (citādāk nosaukt nevar: ) ir ļoti maza, kaut ko pārvadāt ir problemātiski.
Bamperi ir no plastmasas, ar sintētisku pārklājumu mašīnas krāsā. Tikko kaut kur piespiedies, paliek zīmes uz visiem laikiem.
Jebkādu ekstru trūkums.

Remonti. Nekas liels. Detaļas gan dārgas.
Sajūga pilns remonts pēc mēģinājuma palīdzēt vienam idiotam neievelties ar visu auto grāvī.
Izpūtēja pakaļējā daļa nomainīta, jo bija gan sarūsējusi, gan arī pats neapdomīgi strauji pārvietojos pa ceļu ar priežu saknēm.

Rezjumē.
Lai gan auto nav slikts, otrreiz nepirktu, laikam jau praktiskā rakstura mīnusu saraksts ir pārāk garš...
Labucis @ 28.janvāris 2003 0:00
Honda civic 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Ar šo auto braucu 1 mēnesi. 1.6 v- tec motors. Visumā esmu apmierināts, pietiekoši dinamisks un salons ar nav mazs, kā arī patīk mūsdienīgais dizains. Vārdu sakot īsts pilsētas auto.
Pie mīnusiem varētu atzīmēt to, ka mašīna ir zema un slikti pielāgota ziemaz apstākļiem. Un vēl tas sēdeklis, iekāpjot no cita auto, tāda sajūta it kā sēdi uz grīdas.
Kaut gan vēl neko neesmu ieguldijis, mani nedaudz biedē rezerves daļu cenas. Tā runā ka esot grūti dabūt un diezgan padārgas.
Surmis @ 27.janvāris 2003 0:00
BMW 528i 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [32]
Nu patīk man tie vācu auto! Ir man BMW (bīmers) 528 un ir arī šādas tādas problēmas. Bet ti ir nieki salīdzinājumā ar to kā bīmers griežas, kad iespied akseli grīdā. Tas ir forši! Super! Kad ir jauns tad 186 zirgi. Vecākam kādi 160.
Izvēlējos tapēc, ka bija laba virsbūve, cinkota(daļēji). Hadene diezgan nojāta. Recaro salons. Motors galīgi greizi saregulēts. Bet nu tiku cauri ar apm. 250 ls. Hadene tika atjaunota (bukses, ķegas, pirksti) , ko nevarēja tas tika nopirkts jauns. Priekšējās lampas bija saplaisājušas, šrotā nopirku mazlietotas HELLA lukturus par 5 LS gab. Vasaras sākuma aktīvi DRAGRACE un sajūgu nokāvu. SACHS sajūga disks un sajūga gultnis, kārbas gala saļņiks, motora gala saļņika nomaiņa kopa izmaksāja apm. 125 Ls. Bet DRAGĀ 2. vieta. Nevarēju nokost Golfu ar 2.8 litru motoru. Tomēr laikam Golfs vieglāks.
Bīmers eļļu uz 10000 km noēd apm 600-800 gr. No max līdz min ir apm 1 litrs, tā kā var secināt ka tas nav daudz. Motora remonti(6cilindri): dažu cauruļu nomaiņa(15 Ls), vārsta vāka blīvslēga nomaiņa+ vārstu regulēšana(6 Ls), ventilatora muftas uzpilde ar silikonu(15 Ls) (šo iesaku obligāti izdarīt, jo vasarā ilgāk darbojoties motoram var gadīties ka tas uzvārās). Vēl tika nomainītas sveces. Filtri.
Šis modelis vispār ļoti atšķiras no pimēram 85. gada tāda paša modeļa. Ļoti grūti dabūt detaļas, tiesi tādas kā vajaga. Laikam vācieši mēģinājuši eksperimentēt.
Degvielas patēriņš: pirms remontēju, normāli braucot bija no 10-14 litri/100km; pēc remontiem: uz 90 km/h
7 litri /100km, vidējais 9-10 litri.
voodoo @ 25.janvāris 2003 0:00
ZAZ 968A 1978 Novērtējums: 10 Komentāri [7]
Aprakstīšu savu ZAZ ko saņēmu mantojumā no vectēva un kas bija mans 1 auto
It kā parasts auto ar 30ZS motoru , bet kopš sāku piedalīties amatieru autorallijos ar 30ZS kļuva par maz. Nolēmu uztaisīt totālu pārbūvi cik nu tajos laikos(80- to beigās)varēja atļauties. Tika nopirkts gandrīz jauns 40ZS motors un kopumā tika veiktas sekojošas pārbūves kuru rezultātā TA varēja tikai nopirkt nevis oficiāli iziet:
1. Pārmetināta priekšējā tilta apakšējo stiprinājumu vieta par 2cm uz priekšu(iegūts sagāzuma leņķis kā mesedesiem).
2. Stūres mehānisms nomainīts uz garenstieņa no Opel Kadet 76. gada saīsinot stieņu garumu un izmantojot kardānpievadu.
3. Pielikts papildus stabilizatora stienis no GAZ 24 pie priekšējā tilta svirām un aizmugures tilta dakšām.
4. Aizmugures asis pārbūvētas uz pārejām lai pusasis nomainītu uz saīsinātiem UAZ kardāniem(vismaz nelūza).
5. Riteņu diski izmetināti no diviem viens- platums uz 205 riepām- attiecīgi izplatinātas arkas.
6. Motors pārbūvēts totāli- tilpums no 1200cm uz 1300cm, atvieglota kloķene utt., alumīnija cilindru ribas, ieplūdes kolektors pārtaisīts uz VAZ weberu.
7. Par salonu nav ko piebilst - ko varēju to mainīju un arī no ārpuses nokāru ar VAZ 2107 spoileriem.
Koroche sanaaca labs
V8 @ 25.janvāris 2003 0:00
Ford KA 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Ford- Ka, 1.3 litru motors ar 60ZS. Pietiekami ņiprs saviem 910 kg. Spidometrā lielākais cipars ir 220 (tas smukumam), bet reāli līdz 160 km/h var ieskrieties. Pats iepriecinošākais fakts ir degvielas patēriņš, aptuveni 4.5-5 litru uz 100 km vasarā, bet ar ziemas riepām ap 6l. Patiesībā es rēķinu latos, 2Ls=100km;10Ls=550 utt. Paši varat parēķināt, lejot Neste 95EURO. Esmu nobraucis gandrīz gadu un remontā ieguldījis ap 100Ls, tas ieskaitot eļļas un filtru maiņu. Tpfu tpfu pagaidām nekādas nopietnās šaizes nav bijušas mazajam kosmoskuģim. Un par tādu cenu 98 gada auto citu atrast ir pagrūti, arī šis nāca diezgan grūti, bet gribēti... un sal;idzinoši lēti USD3500.
Gariem pārbraucieniem laikam gan īsti nederēs, bet ja neesat sevišķi izvēlīgi attieībā pret komfortu. varēsiet nobraikt arī 500 vai 1000 km diennaktī. Reiz veicu pārbraucienu pa visu latviju ap 400km, 3.5 stundās bez pieturām un vciss kārtībā....

Pagaidām neko sevišķi sliktu neesmu atklājis, tāpēc negatīvās īpašības neapspriedīšu, peibildīšu vien ka aukstajā ziemā lec kā blusa, proti ļoti labi!!!!

Tiekamies ielās!!!!
weber @ 24.janvāris 2003 0:00
Fiat Tipo 1.9D 1992 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Jau rulleju ar sho "italju brinumu" 5,5 gadus. Un visaa visumaa jasaka ka pats divainakais ir tas ka esmu apmierinats ar savu toreizejo izveli. Gribejas jau Golf 2, bet ta ka vajadzeja auto uz sitiena un obligati dizeli - tad nu izradijas ka izvele ta nekaada. Un taa pilniigi nejaushi patrapijas acis Fiat Tipo.
Pa Latvijas brinishkjigajiem celjiem esmu nobraucis turpat 400 000 km ar videjo paterinju 5,8 litri dizelja uz 100. Var jau ari ekonomiskak ta ap 4,5, bet tas jau nav nopietni. Apsolutais maximalais rekords ir 8 litri - pa Rigu un protams no luksoforiem ka 1. vai 2. (nu ko tu BMW izdarisi : (( )
Pa shiem gadiem esmu nomainijis pilnus 2 komplektus piekari, ka arii 1 komplektu amortizatorus - amishi izskatas ka butu jamaina atkal. Sheit gan japiebilst ka visas detaljas ir bijushas orgjinalas FIAT (par cenam labak neprasiet - shausmigas), bet vismaz nokalpo normali, jo sakuma pamegjinaju "no name" piekari pa leeto bet 3 nedelju laikaa biju to nokavis - Pardevejs atmaksaja 60% atpakalj, bet man ta bija maciba!
Secinajumi: Ja Jums vajag letu (pie pirkshanas) auto tad Tipo Diesel var njemt! Bet par benziniekiem esmu dzirdejis shausmu lietas ... Vien lauciniekiem gan ta nebutu laba izvele - ljoti jau nu cieta ta piekare!
Tipists @ 24.janvāris 2003 0:00
_cita_marka_ muravei 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
MURAVEI- jūs jau zināt, kas tas par vellu ir. Tāds trīsritenis ar kulbu, bet es to kulbu noņēmu nost un tāds sporta dampis sanāca. Ar 3- o gaņģi tā mierīgi uz vietas kašās. Labs gan . Viens srtoķis, bet ēd benzīnu taka Žigulis, pat vēl vairāk, ko tu gribi, ja benzīna dīzei var kāju izbāzt cauri.

Plusi _ ekskluzīvs, labs gonku vāģis, pat ir starteris

Mīnusi - jāņem visu laiku kantētājs līdzi, lai neapmestu pusotru salto, daudz ēd zupu un vēl citi sīkumi
bukshis @ 24.janvāris 2003 0:00
Peugeot 306 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Nopirku kaut kad 2002. gada sākumā. 3 durvis, 1.6l, 90ZS, stūres past. el lūka, centrālā atsl. (kopā ar to it kā vajadzēja būt el. logiem , bet nav). Salons priekš kompaktklases diezgan plašs. Jo brāļa 1988. gada VW Passat škiet pat šaurāks. Uz ceļa turaās stabili, faktiski tas pat bija pirmais patīkamais pārsteigums, kad pirmajā dien'jau braucu uz laukiem pa grunteni.
Motors pie šīs ziemas -30C pieleca bez sarežgījumiem. Pa durvīm arī ziemā tieku iekšā. Apkures sitēma labāka kā Ford Sierra vai VW GolfII (mani iepriekšējie auto). Dinamika arī sakarīga priekš tā motora. Par patēriņu arī nesūdzos - vairāk par 8l/100km kaut kā nesanāk.
Remonti - patrei zpiekare, un bišku izpūtējs. Vajadzēs kaut kur pie kārbas vai kārbā mainīt gultni - žļerkst. Kaut kā neatrodu laiku šadai operācijai. Rūsu arī kaut kā nemana. Rezerves daļas ir nedaudz dārgākas, kā piemēram Golf II, bet dabūt nav problēmu. Dažā labā servisā, kurš nespecializējas uz Peugeot, pat viss ir uz vietas.
Neko tādu traģiski nepatīkamu gada laikā neesmu sagaidījis no šī auto. Vienīgais, ka viņam rezerves ritenis ir zem auto, tad nu tur stiprinošā skrūve mēdz ierūsēt. Nācās nedaudz ar vardarbību nodarboties.
Varbūt vēl varētu būt nedaudz klusāks. Bet jānomaina tas pats gultnis, jāuzliek motora pārsegam skaņas izolācija un durvis jānovibroizolē (bišku aizraujos ar auto audio), un viss būs normāli.
atrā gadījumā nopirku viņu dizaina pēc, arī gads par tādu naudu (2500$) bija sakarīgs. Nekāds lielāks auto arī neprasījās. Tā kā aizmugurē ir dalītais 2:3 nolokāmais beņķis, tad šo to lielāku arī mierīgi var vest.
Tas tā īsumā.
juriz @ 23.janvāris 2003 0:00
BMW 520i 12V 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [10]
Ja godiigi, es jau nu neietektu pirkt bmw, it ipashi vecos gadus, tas ir kas vecaki par 10 gadiem. Jo es savu nopirku pa 2100$, bet gada laikaa jau par to samaksaaju (remontos un apkopees) veel tik pat daudz, t. i. 2000 $. ko esmu mainijas pat nevaru uzskaitiit (visi amartinji, karba, richagi, izputeejs, termomufta, tukshgaitas varsts, dazjadi salniki utt. ). liekas nereaali, bet vienkarshi mashina ir nobraukta un taa pamazaak saak jukt nost (es domaaju ritosho dalju). kaa arii rezerves daljas bmw ir 2 reizes dargakas par audi. Motors - super, vispaar nekadas vainas, regulari atvelku lidz 6000 ap/min. jo motors 2,0, bet rulle. ellju need vispaar no apkopes lidz apkopei. arii kuzovs nerusee tad kads nopirku arii pec gada bija. taa kaa secinajums veca mashina prasa savu, jo piekare ar laiku novecojas it seviski pa latvijas celjiem. protams ir cilveki, kas to piekari neremontee, un richagus nemaina, jo nekas jau nenotiks ja brauksi ar beigtu richagu (tadu ir 4. gab., ja kads nezin un katrs maksaa 45Ls), bet man nepatiik, ja iebraucu bedree un klab, jo uz asvalta nekaa nedzird. un veel kas bmw noteikti ir mikstaks par audi (pirms tam man bija audi). veel trukums bmw - sudigas tuvaas gaismas salidzinajumaa ar audi.
sane @ 22.janvāris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti