Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Buick Roadmaster LTD 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Shii mashiina ir viena no peedeejaam saskareem ar "iistu Ameeriku" : ) Respektiivi '96. gads Ameerikaa bija gads kad tika izlaisti peedeejie iisti "full size" automobilji. Peedeejie iisti komfortablie Buick, Cadillac un Lincoln. Peec tam arii sho marku autoimashiinas saaka sarukt izmeeros. Aciimredzot piemeerojoties eiropas "knapsierinju" izmeeriem : ) Tas , dabiski, netrauceeja dziedaat autorazhotaajiem cik gan eerti, plashi un komfortabli ir visi naakamie modelji, lai arii tie paliek mazaaki un shauraaki. Bet tas taa... shodienas realitaate. Ja ir veeleeshanaas izjust kaut ko no agraakaas Ameerikas , kad vareeji "kugjot kaa karalis pa highwajiem ar karalisku mashiinu, iesaku BUICK /ROADMASTER. Tiesa gan ja gribi "kugjot" tad Latvija tam buus par shauru, bet vienalga... Esmu ar sho mashiinu izbraukaajis vai pusi Ameerikas un taa mani nekad nav pieviilusi. Apbriinojama speeja "lipt" pie celja. Izmantojot to kalnu celju liiklochu nobraucienos tas mani paarsteidza ar savu droshumu un stabilitaati. Liels , eerts salons. Milziigs bagaazhas nodaliijums kur vari ielikt vai pusgovi : ) Motors V-8 5,7 litri ar individuaalu ieshprici katram cilindram piedaavaa neticamu degvielas ekonomiju . Saliidzinoshi labaak pat kaa vairaakiem V6 autinjiem. 26o zirgi ir speeks ko patiikami izjust vienmeer , lai arii shii mashiina nav saciiksteem domaata. Peec nobrauktaam 700 juudzeem dienaa ir juutams tikai dabisks nogurums jo komforts un automaatiskaa mikroklimata sisteema paliidz briinishkjiigi. Apsildaami seedeklji (limited) modelim, apsildaami aareejie spogulji. Komforta sajuuta braucot kaa visiem lielajiem luxus vaagjiem. Atshkjiriiba no Cadillac un Lincoln shis vaagjig sniedz visu to pashu par leetaaku cenu. Modeljiem pirms '96. gada ir paaraak mazi saanu spogulji. Vaajaas vietas- vareeja buut nedaudz eertaaki aizmugures seedeklji un gruutiibas "noparkot" pilseetaa kad jaaiespiezgas shauraas vietaas. Bet ikdienas pilseetas braukshanai labaak izmantot kaadu citu vaagji. Tuuvaakais radinieks ir Chevrolet Impala SS. (tas pats LT1 350 V8 motors. ) LT1 motors tika izmantots arii Corvette (. liidz tika ieviests LS1 ) kur tas dod aaraa liidz pat 400HP.
 
ReVox @ 21.jūlijs 2005 0:00
Audi 80, 1.8S 1987 Novērtējums: 3 Komentāri [6]
LAMATA. tas taa, iisumaa.
Tika iegaadaata laikam 1996. g. un nopaardota 2001. ap sho laiku. Par pashu mashiinu - vieniigaa extra bija automaats, kas iisteniibaa bija nevis ekstra, bet nelaime. Pilniigi nekaadas elektronikas, nebija pat stuures pastiprinaataajs!
Ta nu luuk. Tai laikaa dabuujaam jamo pa baigi labo cenu - 3300 USD, jo vinjai bija sistas abas durvis vadiitaaja pusee. Peec kaada gada saaka naakt bagaazhniekaa uudens. Tas, maita, izruuseeja. Ritoshaa dalja bija nu taada, kaucik normaala, tieshi neatceros cik dauc naudas aizgaaja remontaa ritoshajai daljai, bet nu vispaar reekjinaajaam, ka tie pashi 3k $ pa to laiku remontos aizgaaja.
Tas automaats. Uzraaviens saakuma bija 13 sek liidz 100, beigaas kaadas 16. % gadu laikaa kaarbai bija 2 kapitaalie remonti un veel arii shaadi taadi mazaaki.
Pateerinjsh - pa shoseju braucot, vareeja nodziit liidz 8 litriem, bet normaali pa pilseetu kaadi 10-12. Ziemaa visi 15. !!! Un mashiina tika reguleeta un viss kas dariits, bet nu anyway.
Veel bija nelaime taada ka jamais eljlju riktiigi eeda. Nav ne jausmas, kur taa eljlja palika, bet nu pus litrs uz 1k km aizgaaja.
Lai arii daudzi saka ka salons shiem audi esot paknaps, es taa gan iisti neteiktu, jo man tur bija eerti kaa priekshaa, taa arii aizmuguree (augums - 1.88m)
Bagazhnieks visai normaals, jo rezerves ritenis bija saanaa. Cik es zinu, tad shiem Audi veelaak to riteni lika uz griidas, taadaa gadienaa bagazhnieks stipri zaudeeja.

minusus neuzskaitiishu (skatiit augstaak)

plusi - khe, automaats. Ljooti labi tureejaas uz celja. tieshaam labi. Salons plashs.

Ta nu pagaajshgad ap shito laiku notika 1 prieciigs notikums un mashiina tika atdota ieksh Adam auto pa 750 $. Notikums tieshaam bij prieciigs.

Ja Tu, pashreizeejais v. n. CN 766 iipashniek (- iece) lasi sho raxtu, ta Teu sveiciens un laba veeleejumi! Viss buus kaartiibaa!! : ))
Kaneelis @ 18.novembris 2002 0:00
Ssang Yong Korando Family 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Šis auto tika nopirkts 1999. gadā. Kaut arī viņš bija pilnīgi bez nobraukuma , cena bija ievērojami zemāka, jo 3 gadus nebija pārdots.

PLUSI:

1. ) Ērts, komfortabls salons.

2. )Neliels degvielas patēriņš 7-10 l dīzeļdegvielas(priekš apvidus automobiļa nav daudz)

3. ) Nosacīti drošāks pret zagšanu.

4. ) Nosacīti lēts pērkot 7000 Ls

5. ) Laba caurejamība bezceļā.

MĪNUSI:

1. ) Problēmas ar rezerves daļām (jāgaida 2 mēneši)

2. ) Pietrūkst jaudas un ātruma uz šosejas ( 2.3 L DĪZELIS)


Nobraukts 80 000 km. Mainīti 2 amortizatori , izpūtējs,2 degvielas sprauslas.

Secinājums: Labs auto par attiecīgu cenu. Nāķamo iespējams pirkšu Ssang Yong Rexton.
Rendijs @ 18.novembris 2002 0:00
Alfa Romeo 155TD 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
1.9TD ar 115z. s., vislabaakaas atsauksmes, gana jaudiigs(kad ir vismaz 2000/rpm un turbiina saak siikt : ) un gana ekonomisks videeji no 6l/100km(pa soseju uz 110km/h+apdziisanaam) lidz 8-9l/100km(Rigaa)
Nopirku ar 160t. km nobraucu gandriiz triis gadus, tagad 200. tkm un neko iipasi iznemot bremzu uzlikas, ellas, priekseejo gultni, kaut kadas lampinjas, kada motora bliive (suloja)neesmu mainijis. Nekaa daarga tur nav, cenu liimenis tads pats ka Opel Vectra ar DOCH.
Remonti- nav probleemu ar detaljaam tikai jaazin kur braukt, manupraat pie diileriem braukt ir nepraats, bet ir firma ,, ARFILA'', kas njemaas ar visiem itaalju auto un vinjiem ir viss(vismaz man nekad nebija jaapasuuta), ir arii kadi sisti autinji, var dabuut lietotas detaljas. Ar servisu un cenaam esmu loti apmierinaats.

P. S. Var dabuut arii ar 2.5TD ar 125z. s. - rakete!
MarciX @ 18.novembris 2002 0:00
Honda CIVIC 1981 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Mazs un samērā ņiprs auto. Neskatoties uz auto samērā lielo vecumu, tas vēlaizvien turās braši! 1.3 motorītis griežās pārsteidzoši labi. Ekspluatācijas izdevumi ir samērā niecīgi. Par mīnusu var uzskatīt dizainu- novecojis. To kompensē "niknais" motorītis- uzravienā lieku visādiem tur 1,3 kadetiem un escortiem. tā kūk!
IL @ 18.novembris 2002 0:00
Mercedes 260E 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Nu jau kādu pusgadu braucu ar MB260E un varu teikt tikai to labāko. Motors ir 2,6 šprice, ap 160ZS, uzrāviens līdz 100 km/h ap 9 sek., kas šitajai lielajai govij ir ideāli. Degvielas patēriņš ir ap 12- 15l pa Rīgu, ārpus Rīgas, ja brauc ap 110 km/h, ap 7l uz 100km!!! Kārba ir manuālā 5pakāpju, no ekstrām ir ABS, koka apdare, elektriskie logi, el. lūka, el. spoguli, centrālā atslēga, lietie diski (16"), ādas salons, regulējams lukturu augstums, protams signalizācija, imobilaizers un marķējums, kā arī tonētie logi. Muzons ir parasts 200o. gada modeļa PIONEER CD, salonā ir arī gan priekšējais, gan pakaļējais roku paliktnis. Mašīnu nopirku vasarā, pa Latviju tā jau bija braukāta kādu laiku, bet ar tikko izietu TA. Nācās nedaudz paregulēt šprici, nomainīt aķi, riepas, pakaļējās šaras, samazināju priekšā atsperu garumu, vēl šadi tādi mazi remontiņi, bet visumā mašīna iet kā pulkstenis, pat nezinu kāpēc aizmugurē ir avārijas zīme, jo uz ceļa palikt man liekās ir maz iespēju!!! Nesen vienīgi nomainiju priekšējos bremžu diskus, tagad ir jauni MINTEX. Mašīna iet vienkārši ideāli, bedres vispār nejūt, max ātrums, ko esmu braucis 210km/h, bet varēja vēl! Vispār DIEVINU MERCEDES!!!!!!!!!!
mercedes_cienitajs @ 18.novembris 2002 0:00
Fiat marea 1997 Novērtējums: 1 Komentāri [5]
bij man neprāts nopirkt šo modeli . It kā dizains pieņemams
cena arī šim gadam ļoti demokrātiska. Defekti sāka birt kā no pārpilnības raga . pirmais noklājās ģenerātors, vaina it kā neliela , gultnis , bet lai viņu nomainītu bija jānoārda pus autīņš gultnis maksāja 5. ls nomaiņa 50 ls tad sākās problēmas ar ritošo daļu priekšējie gultņi , balsta pirksti, kuri mainās ar visu plauktu cena 125 ls par vienu u. t. t vislielākie sūdi sākās lietus laikā , trāpiju diezgan lielā peļķē. Šim autiņam gaisa ustveres caurule atrodās priekšā virs radiātora un ūdens tika dzinējā . Sekas dramatiskas liekts klanis . cik izmaksāja remonts, bail atcerēties . vislielākā problēma , bija sameklēt daļas . galu galā visu saremontēju un mēģināju autiņu pārdot - neizdevās. pēc kāda pusgada izdevās samainīt pret 91 gada pasātiņu ar kuru braucu šobrīd un fiatu atceros , kā ļaunu murgu.
briks @ 17.novembris 2002 0:00
Volkswagen GOLF GTI16v MK2 1987 Novērtējums: 10 Komentāri [11]
Tad nu luuk,
shis aparaats ir iists spridzeklis, vieniigi patreiz ira guljaa, jo te viens taads bmw e30 brauceejs man vinju izniicinaaja, bet motors, kaarba, lielaakaa dalja hadenes ir normaali, taaakaa paceljama lieta, bet te jaaraksta laikam nevis par to kas ir izniicinaats, bet par to cik ideaals aparaats vispaaar tas ira : -) :
Taatad, dabuuju es vinju tieshi no vaacijas, ideaals staavoklis, aizmirsu piemineet ka shis 16 vaarstinieks ir ar lielajiem zirgiem t. i. 139, peec oficiaalajiem datiem protams, kaa uz beigaam spriedaam, tad tur vareeja buut arii vairaak, jo nu nevareeja mani pacelt tie bmw, kas meeginaaja : -0. nu as atkal novirziijos no teemas, turpinam, no vaacijas dabuuuju, braukt ideaali, recaro salons, mazaa stuure, divas durvis, zaljsh metaalika, ai nu smuks golfinjsh bija, rija man vish 10 litrus, brauc kaa gribi, bet nu protams saprotiet ka meeginaat ekonomeet ar taadu ir gruuti, nepaartraukti gaazes pedaalis sulojaas, saakumaa druku ar 95 pabraucu, bet kad dabuuju 98 iekshaas tad sapratu ka ir veerts maxaat to cenu starpiibu, jo iet veel forshaak : -)!
Par detaljaam - var dabuut jebko itvisur, cenas ir lielaakoties ljoti smiekliigas, ja protams zin kur njem, taakaa probzu nekaaadu, kaa arii zinaam golfu tuneet ir arii leeti, zirneklji trubasm, filtri utt viss ir pieejams!

Shis protams bija kaarteejais nesaprotamais teksts, bet man arii gribeejaas par to mazo 900 kilogramiigo spridzekli pastaastiit, lai ar to konkreeto indiviidu uzskrietos bija vaidziigs kas vairaak par piem parastu 325 ix e30 vai teiksim arii parastu Jurona adiku : -) !!!
JB @ 17.novembris 2002 0:00
Opel Astra 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Man kādreiz bija bail no šīs markas automobīļiem, galu galā arī aura bija ne tā labākā , taču ...
Nopirku Astru ar Jauno dīeļdzinēju- 1,7 Tdi un nevaru nopriecāties, par to naudiņu kas paliek man kabatā , jāpiezīmē ka šādu auto jāpērk tikai ar lieliem riteņiem, vēlams lai auto būtu visas ekstras.
Nav jābaidās no burlakiem, mazas ekspluatācijas izmaksas.
Biju aizbraucis uz Eiropu , jāatzīst ka autobāņi ir viņam pa zobiem -160-170 km. h.
Tā kā atsauksmes visnotaļ pozitīvas.
doks @ 17.novembris 2002 0:00
Ford Escort 1981 Novērtējums: 6 Komentāri [8]
Bija man tāds eskortiņš. Kopumā varu teikt, ka priekš šāda gada mašīnītei jau nav ne vainas un arī tās motoriņš 1.4 karb. benzīns bija diezgan ņiprs. Protams, ka šāda gada mašīnītei ik pa laikam kautkas var atslēgties, tāpēc būtu nepieciešamas šādas tādas zināšanas par to, kur ko darīt tādā gadījumā. Vispār mašīna ir diezgan graboša un vēl, ja gribat pirkt, ieteiktu rūpīgi apskatīties vai mašīna jau nav pavisam sarūsējusi (piem. vai grīdā nav jau caurums, vai priekšgals mašīnai nekrīt nost).
Ja galīgi nav naudas, bet braukt gribas, tad var izvēlēties šo, jo cena salīdzīnoši ir ļoti zema.
Bijušais lietotājs @ 17.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti