Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel vektra 1.8 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Igdienas vajadzībām laba mašīnīte ritošai remonts lēts un reti , benzīns uz lieliem gabaliem divatā ar mazām ķeselēm vid.6,5, pilsētā vasara+ziema vid.9,5 . Par pečku , ir viena slimība, mainot šķidrumu veidojās gaisa burbulis un kad viņš nokļūst pečkas radiatorā un atkarībā cik viņš ir liels, viņa dēļ pečka vai nu pārstāj sildīt uz kādu laiku kamēr viņš izlien ārā vai kad viņš ir mazs pečka vienkārši slikti silda. To es zinu no savas pieredzes, jo kad nomainīju dzesēšanas radiatoru man sākās ar pečku šie mēsli , kamēr es nedabūju literatūru, un tajā ir skaidri un gaši rakstīts kad maina škidrumu ir jāizskrūvē temperatūras datčiks kad šķidrums sāk tecēt pa datčika vietu ārā, tad datčiku ieskrūvē atpakaļ tad pielej šķidrumu līdz līmenim tālāk uzsilda motoru līdz atveras termostats un ja vajag pielej vel. Par rūsu labāk nekomentēšu tāpēc pērciet vektrucīti pēc 2000g. tam es noteikti dodu 9 balles nemaz nerunājot par pēdējiem vektručiem.
boc @ 29.janvāris 2009 0:00
Renault Megane II 1.5 dCi 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Ir pagājuši mazliet vairāk kā 2 gadi kopš lietoju šo auto, nobraukti ~40 000 km (vasarā gandrīz nebraukāju) un ir radies viedoklis, kuru vēlos jums darīt zināmu : D
2006. gada pavasarī tramvajs izrādījās spēcīgāks par iepriekšējo auto http://www. iauto. lv/mansauto. php?modid=1116&marka=31 vasarā auto nav nepieciešams (vasarā pietiek ar diviem ratiem) un pienāca ziema kopā ar interesantu piedāvājumu - pāris mēnešus veca megane II grandtour (universāls) par ļoti patīkamu cenu. 1.5 dīzelis nebija mans sapņu motors, reno nebija sapņu auto un pirms tam pieturējos pie savas teorijas, ka auto vērtība nedrīkst pārsniegt vienu algu, bet tā kā piedāvājums bija salds, nolēmu pamēģināt.
Pirmais iespaids - agrāk 1.5 dīzeļi gāja draņķīgāk : D Biju gaidījis ko briesmīgāku un saņemtais auto mani patīkami pārsteidza, tīri subjektīvi tas šķiet manāmi patīkamāks par getzu vai coltu. Ar dažādiem mazlietotiem auto ir sanācis braukāt gana daudz, lai uz brīnumiem necerētu.

Ok, mazliet konstruktīvāk:
Motors:
patēriņš: ~5-5,5 l /100 km. maksimālais ir bijis izbīdoties cauri visai Rīgai piektdienas pēcpusdienā. vidējais ātrums bija 10 km/h, patēriņš - 10 l /100 km. Mazākais vidējais ir 3,7 maršrutā Rīga - Valka, kas auto vadīja dāma bez tiesībām. Braucot uz 120-140 km/h pa šoseju uzkāpj līdz 6,5, vasarā braucot uz 100 km/h 4 l nav problēma, bet nosauktie cipari ir vidējie pēc kompja domām, reāli varētu būt par 5% vairāk. Tā kā neviens iepriekšējais auto man reāli zem 10 l netērēja, par patēriņu esmu sajūsmināts.
Apdzīt uz šosejas nav problēmu, bet ir jāpiedomā, dīzeļa troksnis pie uzsiluša motora salonā nav manāms.
Salons:
Priekš tās klases auto ir ok, gana ērts arī garos gabalos. Auto bieži izpilda alkovoza un burziņmobīļa funkcijas, tāpēc gaišais salons ātri piedrazojas. Bagāžnieks ir riktīgi ietilpīgs, divas reizes esmu gulējis un 179 cm garam cilvēkam nav problēmu izstiepties, tātad arī līķus līdz purvam var aizvest : D Auto pirmais īpašnieks to bija izvēlējies tieši ietilpīgā salona dēļ. Patīkami ir iekrāmēt 10 alus kastes (papes) un pārvilkt pāri "štorku". Var ielikt arī 10 plastmasas kastes vai 90*60*60 sadzīves tehniku nenolaižot benķus, bet tad bagāžas pārsegu pārvilkt neizdosies.
Lielākā sāpe ir zemais klīrenss un plastmasīgā apakša, no ceļa nobraukt ir bīstami. Kaut arī cenšos aizdomīgās vietās nelīst, apakšas plastmasas ir cietušas, neskatoties uz to, ka ne reizi neesmu uz vēdera sēdējis vai apzināti līdis dubļos.
Elektriskais stūres pastiprinātājs nav tik melns kā to mālē, atšķirību jūt, bet nedaudz un reti. Standarta radio skan ok

Remonti:
Auto tiek servisēts mūsā, šamie vienmēr visus darbus veikuši laikā un kvalitatīvi, pie tam samaksa par darbu ir ļoti saprātīga, ar daļām nekāda īpašā pieredze nav un ceru ka nebūs, oriģinālie bremžu kluči Ls 35, aftermarketa Ls 12-14. Garantijas laikā nomainīja stūres stieni, priekšējos gulņus un CD atskaņotāju, kurš sāka skrāpēt diskus.
Elektrība:
Pirmo reizi tuvo gaismu spuldzīti mainīju ~40 min, otro ~20 min, tagad ~10 min (roku mazgāšana iekļauta tajās). Maina tās caur spārnu, bet pēc 2 reizēm tas vairs nesagādā problēmas. Ir pāris elektroģļuki - reizēm īsi pēc auto aizslēgšanas sāk darboties signalizācija, it kā to var novērst atslēdzot salona devējus. Radio bija nobeidzies pavisam, atslēdzu, pieslēdzu - aizgāja. Reizēm iedegas "check ABS" forumā noskaidroju, ka tas visticamāk dēļ nekontakta vados zem pasažiera beņķa, kuru rada tur pabāztās mantas. Izvācu tās un gļuks pazuda.

Secinājums:
galēji utilitārs transportlīdzeklis ar kuru sākumā aizbrauc līdz Augstajiem Tatriem un tad domā: "bet kāpēc mēs te atbraucām".

Ja būtu jāpēkt jauns vai mazlietots auto, vai ņemtu megāni?
Jā, bet paskatītu arī 4x4 pandu.

Ja skapītī stāvētu kāpis un būtu pofig ko ņemt, vai ņemtu jaunu/mazlietotu mazauto?
Nē : )

Lieku 8, jo salīdzinu ar tās pašas klases mašīnām, ne ar 6x dārgākām.

IZLABOJU KĻŪDU - nobraukti ir 40 k, 20k gadā.

Šobrīd ir ~80 k uz pulksteņa, nomainīti ir stūres stiepņi, noregulēta savirze.
salonā parādās diloņa pēdas - ātrumpārslēgam cipari padiluši, no šofera iekšējā roktura gumijotais pārklājums sācis lobīties.

Šobrīd nobraukti 105 k, jāremontē stūres reika un viens lodbalsts apakšā pie plaukt. Stūres reikas defekts mani nepatīkami pārsteidza. Eļļu mainu pats ik pa 10k.

Pēc nobrauktiem 130 k un gandrīz 5 gadiem, auto pārdevu. pirms katras skates ko mazliet piekarē palaboja, bet tas iekļāvās 50 latos ar visu savirzi.
Beigās nestrādāja atpakaļgaitas lampas (devējs gļukoja), nopuva numura apgaismojuma kontakti (tas gļuks ir daudziem auto, arī tā paša gada passātam), pārējais bija ok. Uz nākamo ziemu gan jau jāmaina akumulators, beigās pieauga patēriņš, kompis rādija vienu, reāli tērēja vairāk.

Šobrīd atkal meklēju ekonomisku auto ziemai, bet skatos uz benzīnniekiem - negribu vairs salt. Ja kaut brīdi pabrauc ātrāk, nav problēmu, bet jau sastrēgums sākās 300 m no mājām, pirmās 20 min sastrēgumā ir jāsalst. Īsi pirms pārdošanas ar konkrēto megāni pabraukāja vēl pāris cilvēki, visi bija apmierināti ar auto kopumā un sajūsmināti par patēriņu : )
5 gadīgu megāni ar ~130 k noskrējienu pārdevu par Ls 3500, tieši tik, cik bija operlīzes atlikusī vērtība, nopirku vecu bmw un dziedāju prieka dziesmas par vadāmību un cēlienu, bet bmw patēriņš pilsētā (aktīvi braucot līdz 15 litriem) galīgi nepatīk.
 
peecis @ 12.janvāris 2009 0:00
Volkswagen golf 3 1,9 TDI 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
1,9 TDI 66 kW tika iegādāts pirms 2,5 gadi Lietuvā ar sajūga defektu , braukšanai ikdienā pārsvarā pilsētas režīmā un nobraukts pa šo laiku 60 t/km. Tā kā pirkts tika ekonomiskā dzinēja, lētās piekares un lēto remontizmaksu dēļ un meklēts tieši šis dzinēja variants nevis virsbūves tips, krāsa vai kondicionieris, tad uzskatu, ka savas funkcijas a/m pilda lieliski neskatoties uz dažiem sīkumiem, kas pa šiem gadiem ir konstatēti sakarā ar braukšanas komfortu. Patēriņu godīgi sakot pa šiem gadiem tā arī neesmu izmērījis, jo tas tiešām ir smieklīgs pie salīdzinoši diezgan labā uzrāviena tā gada mašīnai.
Pēc auto iegādes tika nomainīti aizmugurējie sailentbloķi, kas nokalpoja 50 t/km un sajūgs, kas kalpo joprojām. Pa šiem 60 t/km tika nomainīti tādi sīkumi, kā 2 ABS devēji, ik pēc 7,5 t/km eļļa(ziemā sintētika), tika tīrīts aizmugurējo bremžu mehānisms, kas mēdz ieķīlēt, priekšējā piekarē tika nomainītas stabilizātora bukses, nesila dzinējs- termostata nomaiņa, zobsiksnas maiņa .
Pie mīnusiem var minēt grabošu lūku, vietas trūkumu aiz šofera, cieto piekari.
Pie plusiem var minēt palaišanu jebkurā salā, lēts remonts bez prof. iemaņām, ērts pilsētā, labs dzinējs.
Uzskatu, ja mašīna nav nobraukta tad tas ir ļoti lēts pāŗvietošanās variants 2 pieaugušajiem un bērnam pilsētas un piepilsētas režīmā pie nosacījuma, ka neesi pieradis pie komforta. Protams 3 golfs jau ir pagātne, bet var būt kautkam noderēs.
cd @ 11.janvāris 2009 0:00
Peugeot 106 XT 1.4 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Gribeju pastastit par pieredzi ko esmu guvis lietojot so auto, pec skata tads mazins krupitis ar 2vam durvim tam jumta luka org toneti logi atverami aizm sanlogi salidzinot ar savu otru auto bmw e36. Protams komforts un skanas izolacija noformejums salidzinot ar aukstakmineto auto nav ne tuvu idealam, bet kopuma nav iebildumu pret funkcionalitati... Pamata vienkarsam lietotajam kam neinterese kibinaties un skruvet neiteiktu so auto izveleties jo vairak par mazu izmeru un jestru gaitu neka tur nav : ))Par cik man patik knibinaties un stradaju par krasotaju servisa bija iespeja leti so auto iegadaties nemu ciet... nacas drusku metinat to visu veiksmigi izdariju nonemu moldingus uzrakstus, nokrasoju spilgti baltu. Dzinejs un atrumkarba nu dikti isa parsteidza visvairak 1,4l mono 75zs izpludi gan taisiju no nulles visa garumu tamdel dzinejs griezas loti viegli dinamika satriecosa manu e36 1,8l lidz 100tam parliecinosi apsteidz pie 120 tas skrejiens sak klut jau manami gausaks ista vide noteikti pilseta kur nervus nebojas un kauna nepaliksiet. Par remontiem to nav maz ikpa laikam kaut kas nikojas visu vairak jaseko lidz aizm torsiona tiltam tas ir jaskatas blivslegi un gultni... man nacas mainit to visu gultnus, blivslegus, asi visu to darot pasam salecas 80ls, detalas tikai pec pasutijuma piedavaja tikai shuman auto... Pamainiju bremzes prieksa sarnirus un st pirkstus atrumkocim pusas salniku kas kopuma nebija dargi. Dalas tikai pec pasutijuma... Elektronika kalpo godam, kas itka franciem esot problema???Piekare ir loti ok vadami preciza tad mazs kartings : ))VNK prieks braukt!!! Paterins gan varetu mazaks uz 100 apm 8l.
EDGARS @ 26.decembris 2008 0:00
Ford Focus 1.6i 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Bija man ģimenes mašīna Ford Focus , sedans, 1.6 benzīns, 2000. gada! Ar auto ikdienā pārvietojās mana māte- . Kā jau sieviete auto taupīja, pierkš sievietes tiešām labi! bedrēs nebrauca, rpm ievēroja! kā jau 1.6 mazajam motoriņam zem starp 2 -3 000! auto paņēm no nullītes nobrauca 8 gadus, 200 000 km pa pietiekami nelīdzenu ceļu- pavasaros lielās bedres, pārējā laikā latviešu slavenais ceļa segums, kas satāv tikai no ielāpņiem!

pozitīvais-
1) 1.6 benzīnieks apmēram 100 hp, pirmos 3 pārnesumus var saukt par itin dinamiskiem! līzd 120km/h ir ok! Galvenais ekonomisks pa šosi zem 6, pilsētā arī nekas īpaši vairāk, tas gan atkarīgs no braukšanas! Ja ļoti jāsteidzas var pamanīties 20 arī nobraukt! tas, protams auto griežot patstāvīgi strap 4 - 6 000 rpm! ekonomisks tiešām!

2) salona apdare un kvalitāte tiešām labā īmenī! tā rī nekas nav izgrabējis! dizains arī līmenī! Laba audiosistēma!

negatīvais-
1) šīdiens, šīdiens, šīdiens! Piekare juka vienā jukšanā! Rūpnīcas slimība- pakaļas gultņi ! pirmais pēc 20 000, otrais arī drīz pēc tam! sūknim blīve pamanījās laist tosolu! un kaut kādi mazie gļuki ar elekrtoniku, Viens lielais, brauc un pazūd apgaismjums apm. uz 10 sekindēm naktī jautri, tā kā tas bija periodiski bija grūti atrast vainu, apm. mēnesis un kādas 3 reizes servisā! Piekare - sūds kvadrātā, izstrādāta vācijas bāņiem! ik pa pāris mēnešiem kaut kas grab un jānomaina! Trāpot lielā bedrē amortizators var nobaigties acumirklī - apmēram tā, bija amortizators, liela bedre, un vairs nav amortizatora!

2) neērti beņķi, cieti un plakani!

Rezumē:
Ņemote vērā auto gada noskrējienu ap 25 000 un ieguldījumiem 200 - 300 latus gadā! varbūt tas nav traki! spriediet paši man nav ar ko salīdzināt! Auto ekonomisks, pilsētā dinamisks, dizains gan no arpuses gan iekšuses ir ok! Šķīdiens- ņemot vērā auto tika braukts no nulītes un drāzts pa sliktiem ceļiem (ņemot no Vācijas- varbūt, no Latvijas neietektu, piekares dēļ) Auto raksturotu kā "pilsētā dinamisku un ekonomisku auto, kas labi izskatās un regulāri prasīs investīcijsa"

Katrā ziņā braukt bija patīkami!

Ārptāts! cik daudz sarakstīju, kaut tas jums palīdzētu!

mehs @ 23.decembris 2008 0:00
Volkswagen bora 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Braucu jau nedelu ar 1999. g.1.6 vw bora variant confortlain. Man paveicas dabuju loti labu autinu, pazinas samekleja, pats atdzinu no Vaacijas. ( nobraucu 1200km apm virs 6 liti uz 100 km patere)
Izcils autins: ielejot 10 litru var nobraukt 120- 125km pilseeta soseja. Protams likaas saakumaa par vaju 1.6, bet tagad jau pieradu. Man peec audi 80 b4 patik tas , ka salonaa var saladeet visu ko veelies.
Negativais: Sobrid nepateiksu neko graujosu.
Iesaku pirkt, taapec , ka ritosaa dala vinam ir metaala, nevis aluminija, remonti bus leetaki nekaa..... Prieks pilsetas sakariigs autins.
Juris @ 21.novembris 2008 0:00
Volkswagen sharan 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
WW Sharan 2000g. 1.9 tdi- braucu kopš vasaras, ļoti labi kalpo, patēriņš ap 6 l/100km. Kad paņēmu bija noskrējis 167, patreiz 179 tkm. Ir tikai viena neizprotama lieta - rudens periodā sāka ļoti svīst loģi, it kā visas ventilācijas strādā visos režīmos, bet nevaru saprast kas par lietu. Varu piebilst, ka Sharan ir ļoti labs ģimenes autoun apkopes netičami samērīgās cenās, pērciet - nenožēlosit!
ēriks @ 18.novembris 2008 0:00
Honda accord 2005 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Chau visiem. Nesen iegādājos Honda accord CL7, 2.0, 155hp. Sport. Limited edition. Mēklēju šo auto diezgan ilgu laiku. Latvijas tirgū tādus eksemplārus toreiz neatradu. Samēklēju vajadzīgo komplektāciju tikai Igaunijā (oriģināls tonējums, spoileri, lietie diski r17). Pagaidām ar auto esmu ļoti apmierināts. Tehniskā ziņā nav ne vainas. Pa šo laiku saskāros tikai ar dažiem sīkumiem:
1) Lai izietu TA biju spiests nomainit aftermarket XENONu (neoriģināls HID bija uzlikts jau Igaunijā) uz parastiem spuldzēm, pēc tam nomainīju atkal uz XENONu.
2) Virsbūves lakojums ir diezgan neizturīgs pret švikam - jātaisa "polirovku".
Teh. radītāji:
paatrinālujs līdz 100km/st. - 9.2 sek.
Pateriņš pilsētā- ap 9. litriem
Pateriņš ārpus pilsētas- ap7.2 litriem

Skatīsimies kas būs talāk, bet ņēmot vērā to kā iepreikšēja auto bija arī honda accord, domāju ka šīs vāģis kalpos ilgi un bez īpašiem ķibelem, ka jau piemīt HONDAM.
P. S. Kādu servisu ieteiksiet izmantot lai uztūrēt kārtībā šo vāģi?




 
JFK @ 8.novembris 2008 0:00
Mazda RX - 8 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Sveiki visiem..
RX-8 rexis ar vannkeli: -)13200eiras...2004 gada Tornado sarkana 59000 noskreejiens, xeon lampas, Pilns aadas salons Sarkans+melns, Elektriskie+Apsildamie kreesli, 18"ripuci, Navigacija ( bija... Paarbuuveeju uz tauch Carpc)Bose audio, uz stuures vadiiba. 231ps, 6 manuaalaa kaarba. Salons Relativi labi nostraadaats, vis atrodaas pa rokai. Skannas izolacijaa - nav no labaakajaam iipassi pa bruggi braucot, bet to var pieciest taa vai taa ir plaanots nopakot. Jauda - nu sajuuta kaa ar moci brauc griezt var liidz 9000 apgriezieniem, Patiikami liikumos turaas stabili. Pateerinnss videeji 11,5L ... 5 meenessi kaa jau lietoju, pirku Vacijaa un lietoju Vaacijaa, probleemas nav liidzssim bijussas braucot. Masiina domaata patureet augstaakais 2 gadus.

Plusi:
+Jauda pret pateerinnu ( Vaacijaa leets gada nodoklis, ja kas tehniskajaa nestaav cik jaudaa.... nezinu kaa vinni apreikkina nodokli)
+Adas Kvalitaate
+Bosse audio
+Aizmuguree vairaak vietas
+++ideaals risinaajums durviim
+Bagaazznieks(vietas daudz)
+veiksmiigs dizains+labi tuuningam
+xeon lampas
+Patiikama eerta taaliem braucieniem.
+nav zobenes: -)
+Maz kas bruuk nost
+Lielaas apkopes liidz 200eiro (Sveces vis darrgaakaas gabalaa ap 50 eiro)

Miinusi:
- Ziemas riepas ne mazaak kaa 17"
- Ella jaalej ik pa 1000 khm nobraukuma ~0,300ml. BAIGI JAAPASEE
- Ruusa... (nekoptai)
- Atri dilst priekssaa bremzes (Galiigi neleeti .. vaacijaa priekssejie bremzzu diski maksaa ap 400eiriki)
- Skannas izolacija
- Xeon lampas (ja izdeg buus daargi)
- Veelaak paardossanas cena (cilvekiem veel joprojaam nav uzticiibas uz vankeliem deell resursiem)
- Navigaacija (jaunaakaas kartes upgreids lidz 2005, taalaak maini nu visu navigaaciju)
- Masiina nav domaata iisiem gabaliem ... var aizriities ar nesadegot degvielai (neiesildiitu noparkojot)


tas taa arii buutu viss pagaidaam, veelaak ielikssu bildes: -)
Ar Ciennu Guntars Macuks
Pavaars @ 5.novembris 2008 0:00
Fiat ulysse 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
nopirku ar bojatu motoru leisos nopirku pliku motoru par 300ls protams musu servisa lohi no motora parliksanas un regulesanas neko nesajedz , samaksaju lielu naudu, bet jegas nekadas, kamer pats braukaju un mekleju citu servisu lai visu savestu kartiba. tagadviss labi. masina baigi forsa. patik daudz labak par vw sharan varbut nav tik ekonomiska 8l dizela bet braukt ir tira bauda pa grants celu neko nejuti. salons ar bidamajam durvimir baigais pluss. tresaja rinda sedet ir erti minuss detalas nav uz vietas, japiesaka un serviss nav nekada limeni pluss pa leto var nopirkt labak divus ulysse neka vienu sharan un pats galvenais ka si masinite neruse
minivens @ 16.oktobris 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti