Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 5 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Labdien!
Vēl viens raksts būs par jau labi pabrauktu MAZDA5.
Dzinējs 2,0 dīzelis. Nobraukums 220 000km.
Pirku lietotu no Vācijas ar jau 100 000km nobraukumu.
Principā braucu daudz, un ļoti daudz no svara ir salona izvietojums. MAZDA5 tas ir pat ļoti ērts. Neskaitāmie glāžu turētāji, un kabatas, kur var salikt visu ko vajag, un ko nevajag arī.
Patīk, ka var transformēt vidējo sēdekļu rindu. Pat zem tiem ir vieta, kur var kaut ko ielikt.
Pērkot šo auto diez ko nepatika parupjais panelis, domāju, ka būs problēmas ar grabēšanu, bet nekā, salonā praktiski nekas negrab arī braucot par mūsu ceļiem.
Tātad izmaksas:
degvielas patērīnš 6,5-7 litri vidējais. Braucu pārsvarā tikai garus gabalus.
Rezerves daļas, ja pērk Incape, tad 4-5X dārgākas kā citos veikalos, bet citos veikalos arī praktiski nekā nava.
priekš'ejais riteņa gultnis 118ls (incape)
amortizators 60 ls (Gros Auto)
stabilizatora atsaite 13 ls (gross)
tā arī vairāk praktiski neko neesu mainijis.
eļļa Mobil speciāli kvēpu filtram ap 10 ls/litrā.

Plusi:
lēts ekspluatācijā,
Jaudīgs dzinējs,
transformējams salons,
ērta vadāmība,
sānu slīdošās durvis,
pagaidām ne reizi nav mani pievīlis.

Mīnusi:
Praktiski ir tikai viens, bet ĻOTI LIELS mīnuss, - nenormāli zema skaņas izolācija.
ZOM-ZOM @ 4.augusts 2009 0:00
Honda Accord 1993 Novērtējums: 7 Komentēt
Iespējams, ka arī par šāda gada auto kāds vēlēsies uzināt ko vairāk, tāpēc: pirms 2 gadiem augustā tika meklēts auto līdz 1000 Ls, un lai būtu labā stāvoklī. Un šeit pat Rīgā caur ss. lv tika apskatīts Hoda Accord sedans pelēkā metālikas krāsā pie saimnieka, vīra gados. (Jāpiezīmē, ka šis auto man ne tuvu nav pirmais, darbā periodiski ir jābrauc ar dažādiem jauniem auto, tā kā ir pieredze un ar ko salīdzināt. ) Apskatot bija skaidrs, ka auto ir kopts, visas lietas un aprīkojums ir saglabāts oriģināls, ieskaitot pat Hondas paklājiņus. Nobraukums uzrādīts 170 000 km, auto gandrīz visu laiku Latvijā un CSDD šādu nobraukumu apstiprināja. Bet... aizmugures daļa bijusi dauzīta, un rūsa sākusi līst cauri.
Auto pamatdati: 2.0 16v SOHC dzinējs ar kaut kādiem 133 zs, mauālā kārba 5 ātr., A/C, el. logi., el. apsildāmi spoguļi, lukturu mazgātāji, apsildāmi priekšējie beņķi, el. regulējams vad. beņķis. Made in Japan.
Kā tad braucas 2 gadu garumā? Ir nobraukti apmēram 30000 km. Bendzīna patēriņš variē diezgan plašās robežās: no 7 l pat taisno ārpilsētā līdz pat 13 / ziemā pa pisētu. Vidējais 9-10 parasti. Jaudas pietiek, lai arī zs nav pārāk daudz, toties visus cik ir Honda realizē līdz pat redlainam. Interesanti ir tas, ka braucot līdz 100 km/h, liekas, ka iet gana labi, bet pēc 100 tā neies, taču velkot ap 140-160 km/h turpina diezgan labi celt. Visas vainas, kas ir bijušas, principā vecuma dēļ. Lūzt reti, dažreiz pavsiam nedārgi, dažreiz dārgāk. Visu var dabūt. Bija jāmaina pa šo laiku : viss izpūējs sākot no biksēm, dažādas blīves ap motoru (vārstu vāka), sadlītājs vienu reizi, tad komutators, svečvadi un sveces, nācās arī iemetināt jaunas pakaļējās arkas. Priekšējās bremžu 'kolodkas', diskus un arī gultņus. Gultņiem nebija ne vainas, bet šī gada Accordam priekšā tāda konstrukcija, ka , ja grib mainīt bremžu diskus, arī gultņi jāmaina. Ritošā daļa ļoti izturīga, nekas nav salūzis, un nekas nav jāmaina. TA tika iziets ar 2 reizi izpūtēja dēļ. Vadāmība ļoti laba, gan uz asfalta, gan uz grunts. Tikai uz grunts skaļa diezgan.
Plusi:
+ātri uzsilst ziemā,
+jaudas pietiek,
+samērā ekonomiska tomēr, ņemot vērā izmērus, un to, kā dažreiz tiek braukts,
+reti lūzt, izturīga,
+viegli vadāma, stūre informatīva un nejūt 'špūres",
+pie šāda vecuma strādā visa elektronika, A/C, apsildes u. c.
+labas gaismas
+labi beņķi, stingri,
+vietas daudz salonā.
Mīnusi:
- rūsa,
- skaļa pa grunti,
- pa grunti braucot putekļi nāk iekšā padaudz (bet tā, domāju, ir vecuma vaina).




 
ak @ 28.jūlijs 2009 0:00
Mazda 626 Comprex 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Pastāstīšu arī savu pieredzi ar Mazda 626 D Comprex.

Pārdevu savu iepriekšējo mašīnu un bija jāmeklē jauna. Par katru marku auto mīnusiem zvanīju un prasīju automehāniķim (brālim). Nonācu līdz šim modelim, protams viņš teica ka ir problēmas ar kompresoru, bet tā kā dikti steidzami bija vajadzīga mašīna tad tomēr nopirku Mazda 626 D comprex 95. g par 800 Ls. Tajā momentā tas bija izdevīgākais piedāvājums un šāda vecuma mašīna tiešām labi izskatījās.
Nomainīju uzreiz filtrus, eļļu. Pēc laika bija jāmaina arī visi 4 bremžu kluči - tie maksāja 14 Ls + darbs.
Nu nobraukti ir 10 000 km. Nolēmu ka jānomaina visas siksnas un protams jāskatās kas ar zobsiksnu. Tā arī bija jāmaina.
Nomainīju:
1. Stūres pastiprinātāja siksnas 7Ls
2. Ģeneratora siksnu 3,5 Ls
3. Kondicioniera siksnu 3,5 Ls
4. Zobsiksnu 14 Ls
5. Rullīšus 44 Ls
6. Saļņikus 2 (gala) 7 Ls
6. Cilindru vāka blīvi 3 Ls
7. Darbs 80 Ls

Kad viss tika salabots, dzirdu ir tāda gultņa skaņa, saku lai tad skatās kas ir ar kompresoru. Izjaucām un tiešām kompresora gultnis ir beikts. Nu zvanos uz oriģinālo Mazdu rezervju daļu veikalu un prasu vai ir šādi gultņi jo iepriekš biju lasījusi ka nevarot tādus nopirkt un protams man pateica ka nevar.
Ko darīt. Sākām domāt kam vispār tas kompresors ir vajadzīgs. Secinājām ka tas ir tikai priekš atgāžu sistēmas un neko citu tas nedara, tieši tādēļ CSDD nav jāiet atgāzu pārbaudi. Tā nu brālis domāja, domāja un izdomāja kā var sataisīt lai nebūtu nepieciešams šis kompresors. Šādas tādas detaļas izņēma, šo to sametināja un nu mana Mazda comprex brauc bez kompresora un nekāda vaina. Pēc 2 mēnešiem jāiet tehniskā un grūti pateikt kā būs ar atgāzēm, vai viņi pamanīs ka nestrādā kompresors, vai nē!
Tātad mans ietaupījums ir vismaz 150 lati par lietotu kompresoru un arī tam nav nekāda garantija ka ies vismaz 2 gadus.

Tad jau redzēs.


Ja kādam nepieciešams remonts Comprex rakstiet a_sondare@inbox. lv Nosūtīšu atpakaļ automehāniķa tel. Nr.
Anny @ 27.jūlijs 2009 0:00
Chevrolet Captiva 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Iegādājoties Chevrolet biju ļoti apmierināts ar automašīnas salona ērtumu un kvalitāti, toties degvielas patēriņš gan ir liels mīnuss - 12 litri uz 100 jauktajā režīmā no divu litru dīzelīša. Pagāja divi gadi un sākās lielākās problēmas tieši ar autorizētā servisa "Adam Auto" necieņu pret klientu. Problēma ir sekojoša - automašīnai ir nozīmēts garantijas remonts divu mēnešu garumā, kura laikā novērsīs automātiskās ātrumkārbas defektu, bet maiņas auto man atsakās dot vietā, vien piedāvā iznomāt par 'nieka' Ls 14 diennaktī 60 x 14 = 840 lati par garantijas remontu izklausās smieklīgi.
Turklāt otru defektu - dīvainu vibrāciju no priekšējā tilta, tie atsakās novērst, jo paši tādu defektu nesaskata, bet gan vainu noveļ uz nekvalitatīvām riepām, turklāt garantijas 4. punkts paredz, ka riepu bojājumu gadījumā garantija attiecas tikai uz rūpnīcā uzstādītajām riepām, kādas tās arī ir, bet serviss atsakās tās nomainīt.
Austris @ 20.jūnijs 2009 0:00
Jaguar X-type 2002 Novērtējums: 7 Komentēt
Nopirku 3 gadus brauktu ar rūpnīcas garantiju. Vāģīts perfekts uz ceļa turas kā pielīmēts, vadāmība perfekta, kā uz asfalta tā arī uz zemes ceļiem. 4*4, 3.0l benzīns. Nav konkurentu vispār. Dinamika 7 sek, līdz 100km\h. Tas būtu tas labākais, bet ir arī sliktumi. Bāka 61 litrs, no tanka līdz tankam, patēriņš no 8- 15l forda bāze par jaguar cenām nekam nederīgs pasākums. Braucu jau 3. gadu un sapratu ka tas nav Jaguar, bet Ford remont. Nenormāli dārgs remonts katram sīkumam un tādu nav maz. Krīzes laikam galīgi nepiemērots auto.
Žmiedzējs @ 14.jūnijs 2009 0:00
Jeep grand cherokee 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [8]
Normaals auto, (4.0i, gaazes i arii )braucu jau paaris gadus. Braukssanas prieks videejs , bisski kaitina tas ljumii ljummii citaadi nekas. Reizeem prasaas manuaalaa kaarba. Patiik dzineejs , skrien itin labi, taccu sso autinnu par sporta nosaukt nevar. Pie luksafora "miikstos BMW"atstaaj parasti raudaat.

+ augsts kliirens;labi paarskataams celjss;briiviibas sajuuta- braucu tur kur gribu un kad gribu, netraucee ne sniegs, ne lietus u. t. t. ;ljoti vienkaarssa uzbuuve gan dzineejam, gan ritossai;nav iipassi jaaremontee;nav daargs eksploataacijaa;stabiils;
- saliidzinossi daargas riepas; mazliet palielinaats pteerinnss, ja saliidzina ar vieglo grabuli;pec taada gruuti iekaapt vieglajaa pinas kaajas;

zxcg @ 12.jūnijs 2009 0:00
Honda CR-V 2008 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Turpinu stāstu par savu kārtējo auto.
Pēc pozitīvas pieredzes ar Honda FR- V, tika izlemts, ka CR- V pie sirds iet labāk. Tā nu gluži spontāni tika nolemts FR- V samainīt pret CR- V. Sievastēvs bija gatavs FR- V ņemt sev (pārņemt līzingu), līdz ar to mums nekādu kreņķu nebija par to, kas notiek ar līzinga saistībām, utt.
Aprīļa vidū Bensons Auto tika veikts pasūtījums un 2009. gada 12. maijā varēju saņemt savu CR- V.

Īsumā tehniskie dati:
2,0 l (benzīns)
150 ZS
6 pakāpju manuālā ātrumkārba
Max. ātrums 190km/h
0-100 km/h – 10,2 sekundes
Degvielas patēriņš šoseja/ pilsēta/kombinēts –6,7 / 10,4 / 8,1 litri/100 km

Tāda ir ražotāja sniegtā tehniskā informācija.
Cena – LVL 18 028.

Uzreiz jāsaka, ka apraksts daudzo punktos sakritīs ar FR- V aprakstā minēto, jo, neskatoties uz atšķirīgām klasēm, Hondas gars jūtams abos šajos auto līdzīgās devās. Auto vadāmība ir ļoti uzteicama – līkumus arī ar ievērojamu ātrumu izņemt ir itin viegli, braucot garos gabalus nekur nekas nav jāpiestūrē, ceļa nelīdzenumi pazūd kā nebijuši. Arī uz grants ceļa CR- V turas lieliski. Papildus visam tam komplektā vēl ir arī “īsā” kārba, kas prasa ātru pārslēgšanos uz augstāku pārnesumu, ja grib ekonomiski braukt, bet gadījumos, kad vajag kārtīgi uzspiest un ekonomiska braukšana nav prātā, tad īsā kārba ir tieši tas, kas vajadzīgs. Patīkami pārsteidza salīdzinoši mazs apgriešanās rādiuss, kas ir ļoti nozīmīgi, ja parkojas. Ierīkotais parking sensors nav 100% uzticams, bet komplektā ar gabarītu izjūtu ir OK. 100% uzticams nav, jo atlikušo attālumu rāda visnotaļ neprecīzi, ja palicis mazāk par 0,5 m. Katrā ziņā visvieglāk atpakaļgaitā ir braukt, klausoties sensora pīkstoņā un skatoties sānu spoguļos.

Par salona ietilpību.
Tā kā esam 4 cilvēku (2 pieaugušie + 2 bērni) ģimene, tad šis auto pilnībā apmierina mūsu prasības attiecībā uz salona ietilpību – pat pie diviem bērnu krēsliņiem aizmugurē var atrast vietu, kur iespraukties (jā, iespraukties nevis ērti sēdēt) vēl vienam pasažierim. Tomēr atļaušos teikt, ka šis auto ērtai braukšanai ir paredzēts četriem cilvēkiem nevis pieciem. Liels pluss ir absolūti līdzenā grīda gan priekšpusē, gan arī aizmugurē.
Bagāžnieka ietilpība ir pietiekama, lai tajā sakrāmētu visas nepieciešamās lietas. Līdz šim esam veiksmīgi iztikuši bez jumta bagāžnieka vai piekabes. Viss vienmēr ir salīdis. Arī lielie bērnu rati neizjauktā veidā mierīgi ielien bagāžniekā, līdz ar to šo auto droši var saukt par ģimenes auto.
Ielokot aizmugurējos krēslus grīdā, iegūst līdzenu grīdu un šādā izskatā CR- V kļūst par vēl ietilpīgāku!

Par aprīkojumu.
Mans CR- V ir vidēji nopakotā komplektācijā –
vadītāja un pasažiera duāli gaisa drošības spilveni;
sānu drošības spilveni;
sānu drošības aizkari;
VSA stabilitātes kontroles sistēma;
TSA piekabes stabilitātes sistēma;
imobilaizers ar mainīgu kodu;
signalizācija (par papildus samaksu);
centrālā atslēga;
kruīza kontrole;
elektriskie 4 stiklu pacēlāji;
apsildāmi priekšējie sēdekļi;
divplūsmu klimata kontroles sistēma;
AM/FM 1- CD (MP3) radio;
ksenona priekšējie lukturi
priekšējo lukturu mazgāšana;
priekšējie miglas lukturi;
apsildāmi elektriski regulējami sānu spoguļi;
vieglmetāla sakausējuma diski;
ar ādu apvilkta stūre;
multifunkcionāla stūre;
elkoņbalsti;
panorāmas jumts;
lietus sensors;
stūres lifts (4 virzienos);
krēsla augstuma regulēšanas funkcija;
parkošanās sensori (par papildus samaksu).

Ir jāsaka vislabākie vārdi par kruīza kontroli jeb pareizāk sakot – par tās vadību. Lielākajam vairumam auto, kruīza kontroles podziņas ir izvietotas uz atsevišķa kloķīša zem stūres. Savukārt šeit tās ir podziņas uz pašas stūres, tieši zem īkšķa. Stūres kreisajā pusē atrodas audio sistēmas vadības pogas, labajā puse kruīza vadība. Set, +, -, cancel. Viss pa rokai, ērti spiežams. Tāpat kā FR- V, arī šī auto audio sistēmai nav MUTE (ATT) funkcijas. Interesanta un ērta lieta ir paslēpta griestos – vieta, kur ievietot saulesbrilles. It kā daudziem auto šāds sīkums ir manīts, bet te pluss ir tāds, ka atstājot briļļu novietni atvērtu pa 45 grādiem (līdz pusei), parādās salona spogulis, kurā var redzēt visu salonā notiekošo. Īpaši ērti tas ir, ja grib kontrolēt, ko sīkie dara aizmugurē.
Ja runājam par uzticamību, tad grūti man te ko komentēt, jo nekādu problēmu vispār ar CR- V nav bijis un ceru, ka nebūs arī. Apkopes tika veiktas atbilstoši Bensons Auto ieteikumiem – arī pēc 5 000 km nobraukuma.
Ražotāja norādītais degvielas patēriņš (6,7 / 10,4 / 8,1 litri/100 km) neatbilst tam, kas ir pierādījies manā praksē. Ikdienā braucu 50/50 – pilsēta/šoseja un patēriņš vidēji ir 9,5-9,7 l/100 km, ziemā ir stabili vismaz 10,5 litri /100 km. Kad ilgstoši brauc pa šoseju mierīgā režīmā (95 km/h), tad gan patēriņu izdodas nodzīt līdz 6,5 l/100 km. Kad Lietuvā pa bāni braucu ar 180 km/h, tad gan dikti nepatika, ar kādu ātrumu mazinājās kubiciņu skaits, kas rāda degvielas atlikumu bākā. Baidos samelot, bet domāju, ka pie 180 km/h patēriņš bija vismaz 18 l/100 km.
Tā kā šis ir pilnpiedziņas auto, tad mazliet padalīšos savā nelielajā pilnpiedziņas izmantošanas pieredzē – pilnpiedziņas pieslēdzas tikai tad, kad elektronika to uzskata par vajadzīgu. Līdz ar to arī ziemā, spriežot pēc indikatora lampiņām priekšējā panelī, pilnpiedziņas bija aktīva tikai dažas skaitītas reizes. Jāsaka gan, ka par sētnieces atstātajām sniega kupenām gan vairs nav jāsatraucas – tik atliek uzdot gāzi un par kupenām jau aizmirsti. Par to priecājās arī mani kaimiņi, kurus nācās mazliet pakustināt ar striķa palīdzību. Dīvaini, ka pilnpiedziņas nav aktīva, braucot atpakaļgaitā. Par pilnpiedziņas izmantošanu citos apstākļos (dubļi, vasara, kalni) nemāku spriest, jo šādas pieredzes nav. Es ticu principam, ka, jo lielāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora, tomēr likteni neizaicinu, apzinoties, ka CR- V nav nekāds bezceļu karalis, bet gan vidējās klases auto ar nepastāvīgu pilnpiedziņu un paaugstinātu klīrensu.

Tīri informācijai varu padalīties ar izmaksām, kādas man radušās šī auto lietošanas 1 gada laikā – esmu sīki uzskaitījis katru santīmu, kas izlietots saistībā ar šo auto. Tātad:
Laika posmā no 12.05.2008. līdz 11.05.2009. degvielu esmu ielējis 2 144,69 litrus par kopējo summu LVL 1 464,77. Nobraukums 12.05.2009. bija 22 463 km. Vidēji sanāk 9,55 l/100 km.
Par dažādiem sīkumiem (logu šķidrums, mazgāšana, īstermiņa maksas autostāvvietas, mazgāšanas līdzekļu, riepu nomaiņa u. c. ) ir iztērēti LVL 174,28.
Pie 5 000 km tika veikta ieteicamā tehniskā apkope – LVL 92,86;
Pie 20 000 km nobraukuma tika veikta obligātā tehniskā apkope, kā arī pārbaudīta un saregulēta ģeometrija – LVL 169,65;
Ziemas riepu komplekts – LVL 375,20, aksesuāri (gumijas tepiķīši u. c. ) – LVL 22,49;
KASKO uz gadu – LVL 521,00;
OCTA uz gadu – LVL 97,96;
Līzinga 1. iemaksa – LVL 1 802,00;
Ikmēneša līzinga maksājumi – LVL 2 951,96(12 maksājumi, summa norādīta, pārrēķinot no EUR uz latiem pēc kursa 0,7028);
Sodos policijai samaksāti LVL 60,00;
Tātad kopā visas izmaksas šajā laikā ir sastādījušas LVL 7 196,61.
Rezumējot visu minēto, mani konstatēti plusi un mīnusi:

+ izskats;
+ vadāmība;
+ uzticamība;
+ salona ietilpība;
+ divplūsmu klimatkontrole;
+ panorāmas stikla jumts;
+ audio sistēma;
+ nevainojamais Bensons Auto servisa apkalpošanas līmenis (ceru, ka tomēr izķepurosies no grūtībām);
+ salīdzinoši neliels degvielas patēriņš;
+ bagāžas nodalījuma ietilpība;
+ laba ceļa pārredzamība tumšā laikā

- ne pārāk laba redzamība, braucot atpakaļgaitā;
- pēdējā laikā zagļu iecienīts auto;
- pilnpiedziņa nedarbojas, braucot atpakaļgaitā

Kāpēc lieku 9 ? Tāpēc, ka neviens auto nav ideāls. Pat ne CR- V!
 
nomiks @ 25.maijs 2009 0:00
Mazda 323 f GT 1,9 DOHC 1970 Novērtējums: 6 Komentēt
Nopirku par 480 Ls, pirms 8 mēnešiem, ar skati uz gadu. Vizuālais draņķīgs, bet bīja čeki pzr remontiem, motora utt. Jauni amīši, aklumātors utt., tāpēc likās laba izvēle. Un arī gribēju ieekominēt, tāpēc 'ņēmu mazo mazdu.
Ir man bījušas trīs 626, un varu pateikt- kā diena pret nakti.
Mazā mazda kratās uz visām bedrēm, nelīdzenumos neturās uz ceļa. Nākošreiz ņemšu 626.
Kad nolīdu bedrē, un sāku pēt\i, konstatēju, ka zem melnā "smāķa" vis ir norūsējis, pēc laika pārpuva izpūtējs(35LS. ), nobira ģenerātors(bīja mājās), sāka gaudot gūltnis(veikalā 55Ls).
No dusmīgā motora nosaukuma arī gribētu vairāk, negriež, kā bīju cerējis(626 ar parasto 2,0, griež līdzīgi). Bet benzīnu ēd maz(ap 7 uz 100)


+ekonomisks dzinējs
+gaunīgs salons(priekš gada, moderns salons)
+precīza stūre
+labas bremzes

- cieta(uz bedrēm nežēlīgi krata, nelīdzenumos met nost no ceļa)
- bīju gaidījuis vairāk jaudas
- augsa bagažnieka mala
- baigais puveklis
- ne smakas no mazda 626 braukšanas komforta ut tehniskās uzticamības

Pa pilsētu vēl var braukt, bet pa Latvijas nelīdzenajiem ceļiem ir grūti, pa mežu- gandrīz neiespējami. Puveklis, un nav tik uzticama kā 626.
marts @ 14.maijs 2009 0:00
Mitsubishi Galant 2.5 2002 Novērtējums: 8 Komentēt
Tātad, Auto tika nopirkts 2008. gada maijā, Mūkusalas apļa placī cena - 7700 eiro. Pa taisno uz CSDD viss pa nullēm, tikai
: D lika izliet ūdeni no aizmugures optikas, pietam vel ar šveices skati uz 3 mēnešiem. Micuks 2002. gada 108 000km/n
2.5l 24v v6 motors - kruizs, klimats, el. logi aps. sedekļi u. c nenozīmīgas fīčas, automatiskā kārba ar triptronik. Japiebilst pārlīmētais salons un aizdomīgi par daudz parūsējusī apakša vedināja domas par slīkoni, bet no pirkšanas neatturēja par ko nav nācies nožēlot ne reizi. Nobraukts jau ir bez pāris dienām gads pa Lv sliktāko ceļu Riga - berzkrogs madona nobraukts jau 24 000km ja nemaldos. Micuks visu cieņu turas godam jo - vajadzētu nomainīt labo sūres stieni ja nemaldos samaksāju 9ls par to, bet ta ari bagāžnieka mētājas gaida, kad izdomažu beidzot nomainit, tad nomainīti ir visi 4 bremžu kluči - 24ls kluči 10ls darbs. Un ir sācis nedaudz klabēt pa bedrēm aizmugurējais amītis mja lv ceļi, nomainiju akp eļļu 110ls viss- salīdzinot ar xedos6 kur gada laika nācas ieguldīt 400ls šis ir ideāls lets autiņs lv ceļiem. Par salonu var teikt tā- pietiekoši daudz vietas gan pr. gan pak. skaļš (salīdzinot ar vāciešiem, jo minimāli nopakots), bet panelis forš, kā par brīnumu vēljoprojām negrabošs. Par Jaudu pietiekoša. Dinamika 1 ātrumā 80km/h 2 ātruma 140km/h 3 ātrumā 180km/h 4 nav vēl mēģināts (triptronik) tas viss griežot lidz 6500apg/m piebildīšu ka motors bez mokām grīež līdz 8000 tad ieslēdzās ierobežotājs. Salīdzinot ar 328i- laigan motors par 13zirgiem vājāks iet ņiprāk un nav jamaina g/blive pec 40 min kartīgākas braukšanas, ka bavārietim.
Patērinjs 7-9/9-11/11-13 l uz 100 km a. p/vid/p kā brauc. Ja vajag ģimenes auto brivdienās, kur bagažnieka var bez problēmām ielikt bērnu ratinjus, aizmugure iesēdināt 2 cilvēkus (var bez problemām 3, bet tas komforts), darbadienā uz darbu vakarā atpakaļ un gribi parvietoties šajos maršutos ātri un ērti mašina kalpos godam.

+/-

- skaļš salons
- paterinjš
- mīl un kalpos godam tikai ar 98 markas degvielu
(ņemiet to vērā, no pirksta to neiszīdu)
- apakšā tomer ir brūns
- automāts
- ja neizslēdz uz smiltinjām vai apl. ceļa pārāk pamanāmi strādā pretbuksēšanas sistēma un abs.
- draivs tomēr paredzēts ergonomiskai braukšanai 130km/h 3000apg. min, lai apdzītu atri jaliek triptronikā un pašam jaslēdzas.
- ir paredzēta vieta un ir stiprinājumi lielam subim aizmugure, bet tas jāperk pašam.
- ja regulāri auto netiks lietots sapūs neskatoties uz to ka cinkots (kā nekā japanji varīgi šaja jomā).
- Ja perk automatisko kārbu jārēķinās, ka būs MOMENTALI jamainā kārbas eļļa- ar caurlaizšanu vidēji labā serv. 90-120ls ja to nedarīs karba turēs no 6-12men tad nosvils - Zhopa bus bez 800ls nepabrauksi.
+skaists ar vr4 bodyku diezgan rets
+skanja no v6 liek smaidīt
+ļoti laba optika (reti starp japanjiem)
+stabīla gaita
+elektronika strādā bez atteikumiem
+Pat nebūs mazākās domas auto pārdot (ja būs nepaveicās)

P. S. no visiem auto ar kuriem esmu braucis personīgi man vistuvākais mitsu nevis piem Volvo s60 2004. g 2.0T, Audi B4 d 1996g , Bmw 316 1992g 530 2003g, mazda xedos6 2.0 v6 1992g, WV Passat Limo 1997g kapēc- nav katram otrajam un ir lēts vidusceļš starp eleganto un sportisko.
 
Next stop e36 m3 @ 11.maijs 2009 0:00
Ford Probe 2.5 V6 1993 Novērtējums: 7 Komentēt
Sveiki! Nu tatad, ar šo auto parvietojos nedaudz vairak kā gadu, esmu nobraucis aptuveni 35 tukst. kilometru,
auto ir diezgan izturīgs ritoša pārāk nelūst, principā ir tā pati ritoša, kas mazdai 626, nav pārāk dārga, auto nav seviški komfortabls runajot par piekari, pacieta, salons labs ar visu elektroniku, tachu grab diezgan, toties pagaidam luka, logi spoguli utt strada bez problēmām, dzinējs 2.5 ir labākais variants ja pērc probi, jaudas daudzmaz pietiek, maksimalais atrums normāls, un ja izkramee visu lieko, tad var arī ar kādu uzkrieties, bet tad ieteicams ar mazāka dieametra diskiem ka originali, bet ar 15- tajiem
patērins atkarājas no braukšanas stila, bet nu pa pilsetu ja mierigi brauc tāpat ap 10 bisku pari, pa soseju ap 8-9 braucot līdz 130 tad jau vairāk, dzinējs labs izturigs ja laicigi maina eļlas un filtrus, vājā vieta dzinējā ir hidrokompensatori tie strada paskali ja dzinejs ir pabraukts, jauzmanas lai ar elektroniku dzinejam viss kartiba, ieteicams laicigi mainiit zobsiksnu, bet labak pirkt auto ar nesen mainītu zobsiksnu jo maina nav lēta hidroliskie spriegotāji un 24v dzineja siksna padargi, kad pērk auto, detaļas ari ir daudz pieejamas, gan labas kvalitativas, bet dargakas, gan letas, bet ne tik kvalitatīvas
tatad plusi: liels bagažnieks, dzinējs, ari dizains ( ir kam nepatik) un aprikojums pilna el. pakete utt
mīnusi: aizmugurē sēdošajiem principa vietas nav, degvielas paterinas, paskaļais salons
>>>>>tas ari viss, ja kas interese, jautajiet
guest @ 6.maijs 2009 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti