Audi 100 1987g. 2.3e 5 cilindri (motora kods KZ)
Nevaru saprast, kas par vainu manam audim, jo viņš vienkārši neiet! Problēma ir tāda: Pieņemsim tukšgaitā spiežot gāzi audis sāk raustīties, liekas takā nebūtu degvielas padeves. Viss čakars šākās pēc ģenerātora nomaiņas.
Pastāstīšu ko es audim esmu taisījis un bez rezultātiem:
1 Aizbraucu uz servisu tur man nomainīja auksta gaisa regulātoru krieviski saucās ""клапан стабилизатора холостого хода"", jo likās ka augsts motors iet sliktāk nekā silts, bet bez rezultātiem
2 Tad sāka skatīties vai vispār degvielas sūknis dod nepieciešamo spiedienu un filtrs nav ciet, ielika citu degvielas sūkni kurš attīsta 1litru 30 sekundēs jeb aptuveni 8-10 bar tas laikam ir pietiekams, tika nomainīts pilnīgi jauns degvielas un gaisa filtrs, bet atkal bez rezultātiem
3 Tad teica ka šprice vai degvielas spiediena regulātors(регулятор давления) vainīgs. Starp citu tie degvielas spiediena regulātori ir baigais deficīts un par jauniem prasa 100 lidz pat 200Ls. Es pamainīju lietotus spiediena regulātorus (vairākus gan 009 gan 005', man motora kods sākas ar KZ tātad motors ir 2.3 un spiediena regulātoram vajadzētu būt 009) Nomanīju, bet nekā labāka nav varbūt jāperk pilnīgi jauns bet ja tas arī neko nedod ko tad?. Servisā teica ka mainījuši arī šprici bet man īsti neticas.
4 Nomainīju kompi (блок управления КЕ- Jetronic) bet nekā
5 Tad nejauši pamanīju ka apakšā benzīna caurulēm ir neliela sūce, iedomājos varbūt, ka tāpat kā dīzelim špricei nepatīk ka gaisu rauj iekšā un tāpēc neiet, labi uzmaucu speciālas benzīna spediena šļūtenes un sažņaudzu ar žņaugiem. Itkā aizgāja nodomāju šitāds čakars tāda sīkuma dēļ. Kādu laiku braucu zvērā bet tagad atkal tas pats - NEIET!! Ar šļutenēm itkā viss kārtībā.
6 Nomainīju visas pamatlietas sveces, svečvadus, bet nekā. tad sāku skatīties visus devējus kas dod signālus uz kompi varbūt tie ir sačakarējušies. Un re kā norauju vadu no ""dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja"" (датчик температуры охлаждающей жидкости) tā motors iet uzreiz labāk apgriezieni kāpj strauji un vienmērīgi nopriecājos ka atklāju vainu, bet nekā. Kā pabrauc kādus 15-20KM uzkāpj temperatūra un atkal tas pats - kā dod gāzi tā sāk raustīties, bet ar vienmērīgu gāzi iet normāli. Turklāt es skatos ka degvielas patēriņš arī ir paliels 20L/100km.
7 esmu paskatījies arī farsumkas smidzina ar normālu migliņu, tātad vis kārtībā.
8 varbūt motors vainīgs, bet nē jaudas zudumi nav, motors nedūmo, neēd eļļu, piestartējas normāli, var braukt kaut ar 40km/h ar 5 ātrumu, tātad kompresija ir, kaut kas nav kārtībā ar degvielas padevi, jo kā dod gāzi tā neiet, brauc ar vienmērīgu gāzi viss kārtībā.
Man nav vairs variantu ko tur darīt. man pašam liekas ka vaina varētu būt kompī, spiediena regulātorā vai sprices galvā (iespējams kāds no tiem periodiski gļuko).
Varbūt ir kādi varianti kā to pārbaudīt nevis uz dulo kaut ko mainīt pilnīgā bezsakarā?
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga vaina?
Protams dažs labs piedāvās nomainīt blīvi starp sēdekli un stūri bet šo variantu es izslēdzu!!!!!!!!!!!
Saku lielu "Paldies" atbildes sbiedzējiem!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam