Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi audi 100 2.3 E 1987 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Audi 100 1987g. 2.3e 5 cilindri (motora kods KZ)
Nevaru saprast, kas par vainu manam audim, jo viņš vienkārši neiet! Problēma ir tāda: Pieņemsim tukšgaitā spiežot gāzi audis sāk raustīties, liekas takā nebūtu degvielas padeves. Viss čakars šākās pēc ģenerātora nomaiņas.
Pastāstīšu ko es audim esmu taisījis un bez rezultātiem:
1 Aizbraucu uz servisu tur man nomainīja auksta gaisa regulātoru krieviski saucās ""клапан стабилизатора холостого хода"", jo likās ka augsts motors iet sliktāk nekā silts, bet bez rezultātiem
2 Tad sāka skatīties vai vispār degvielas sūknis dod nepieciešamo spiedienu un filtrs nav ciet, ielika citu degvielas sūkni kurš attīsta 1litru 30 sekundēs jeb aptuveni 8-10 bar tas laikam ir pietiekams, tika nomainīts pilnīgi jauns degvielas un gaisa filtrs, bet atkal bez rezultātiem
3 Tad teica ka šprice vai degvielas spiediena regulātors(регулятор давления) vainīgs. Starp citu tie degvielas spiediena regulātori ir baigais deficīts un par jauniem prasa 100 lidz pat 200Ls. Es pamainīju lietotus spiediena regulātorus (vairākus gan 009 gan 005', man motora kods sākas ar KZ tātad motors ir 2.3 un spiediena regulātoram vajadzētu būt 009) Nomanīju, bet nekā labāka nav varbūt jāperk pilnīgi jauns bet ja tas arī neko nedod ko tad?. Servisā teica ka mainījuši arī šprici bet man īsti neticas.
4 Nomainīju kompi (блок управления КЕ- Jetronic) bet nekā
5 Tad nejauši pamanīju ka apakšā benzīna caurulēm ir neliela sūce, iedomājos varbūt, ka tāpat kā dīzelim špricei nepatīk ka gaisu rauj iekšā un tāpēc neiet, labi uzmaucu speciālas benzīna spediena šļūtenes un sažņaudzu ar žņaugiem. Itkā aizgāja nodomāju šitāds čakars tāda sīkuma dēļ. Kādu laiku braucu zvērā bet tagad atkal tas pats - NEIET!! Ar šļutenēm itkā viss kārtībā.
6 Nomainīju visas pamatlietas sveces, svečvadus, bet nekā. tad sāku skatīties visus devējus kas dod signālus uz kompi varbūt tie ir sačakarējušies. Un re kā norauju vadu no ""dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja"" (датчик температуры охлаждающей жидкости) tā motors iet uzreiz labāk apgriezieni kāpj strauji un vienmērīgi nopriecājos ka atklāju vainu, bet nekā. Kā pabrauc kādus 15-20KM uzkāpj temperatūra un atkal tas pats - kā dod gāzi tā sāk raustīties, bet ar vienmērīgu gāzi iet normāli. Turklāt es skatos ka degvielas patēriņš arī ir paliels 20L/100km.
7 esmu paskatījies arī farsumkas smidzina ar normālu migliņu, tātad vis kārtībā.
8 varbūt motors vainīgs, bet nē jaudas zudumi nav, motors nedūmo, neēd eļļu, piestartējas normāli, var braukt kaut ar 40km/h ar 5 ātrumu, tātad kompresija ir, kaut kas nav kārtībā ar degvielas padevi, jo kā dod gāzi tā neiet, brauc ar vienmērīgu gāzi viss kārtībā.

Man nav vairs variantu ko tur darīt. man pašam liekas ka vaina varētu būt kompī, spiediena regulātorā vai sprices galvā (iespējams kāds no tiem periodiski gļuko).

Varbūt ir kādi varianti kā to pārbaudīt nevis uz dulo kaut ko mainīt pilnīgā bezsakarā?
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga vaina?

Protams dažs labs piedāvās nomainīt blīvi starp sēdekli un stūri bet šo variantu es izslēdzu!!!!!!!!!!!


Saku lielu "Paldies" atbildes sbiedzējiem!


Audists @ 12.oktobris 2008 0:00
Cadillac Seville 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Sveiki!Nu, tatad bija man sens sapnis, tikai vienmer nepietika finanses. Tad nu beidzot tiku pie si autina par diezgan labam naudam. Kad taisijos pirkt- mekleju seit aprakstu... nebija, tapec uzrakstisu, varbut kadam noder. Auto-97. gada julijs, jau ar jauno motoru- lidz 97. g.298hp, man ar 305hp... +vel cipots, un tagad 338zirgi. Motors 4,6 litri,32 varsti Nortstar. Vel bija originalais ierobezotajs pie 250, tas ari ir nost. Visas ekstras, iznemot navigaciju. Uz cik iet- nezinu, nav kur braukt, un spidometrs ari pie 250 beidzas... Lietuva celi labaki , pabraucu 180, vairak ari nevajag.0-100=6,9 sek...100-160=3,5 sek... tad tik isti atdzivojas. Auto diezgan zems, pa Brasas tiltu gruti parbraukt- supojas, jo piekare diezgan miksta, nav domats musu celiem. Kad nopirku, ieliku ap 600 Ls, ar to biju rekinajies, jo auto kadu laiku staveja neizmantots. Detalas: prieksejais stikls-170 Ls ar sensoru,110 bez(turku krutka). bremzu diski-53Ls prieksa,48Ls aizmugure. bremzu uzlikas(kalotkas)23Ls. bukses ap7-8Ls/gab. stures stieni ap30Ls/gab. No papildaprikojuma nekas neluzt... tomer kvalitate. Tagad par galveno: paterins pilseta brivdienas 13-14, darbdienas 15-17(korki) pa trasi 8,5-9(ka brauc)Ir man bijusas daudz un dazadas masinas- Chrysler Stratus, Calibra, Impreza, Forester, dazadi opeli, mersis 123, paslaik ir gimene ari Ford Escort, bet so nav ar ko salidzinat- auto no cita plauktina. Plusi: Aprikojums, ertibas, komforts. Ari prestizs. Minusi: detalu cenas, un tas , ka jagaida 1-2 nedelas. Tas, ka zems- pa nelidzenu celu keras. Degvielas paterins... tomer.. tadel ari tikai 9
 
rucis @ 12.oktobris 2008 0:00
Chrysler Grand Voyager 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nu gandriz nevaru teikt ne viena slikta vardina ka par masinu. Labs un stingrs autins. Ka jau amerikanis. Ir savi munusi un plusi. Atkariba kads ir motors dizelis vai benzins. Dizelim lielakais minuss ir diemzel motors. Tam ieksa zem motora parsega slepjas 2.5 litru turbo dizelis ar interkuleru. Motors ir no Alfa Romeo. Razots italija. Man ka automehanikim zinot ta uzbuvi ir loti slikts vertejums par so motoru. Labak butu ielikusi kadu no Volkswagen dizeliti. Nu vel ir liela nozime kur tas ir razots. Eiropa vai amerika. Ja eiropa tad bus ar italu motoru. Ja amerika tad ar lielu motora litrazu. Sesu litru dizelis. Vel viens minuss ir lielakais stures rats. Sture tik griezas pusotra apgriezienu salidzinajuma ar kadu citu autinu. Parasti ir divi apgriezieni. Tas loti ietekme brauksanu. Vairak problemas ir ar apgriesanos sauras vietas. Griesanas radius ir 11 metri. Videjais radius citam masinam ir 5-6 metri. Degvielas paterins ir 10 litri uz 100 km. Nu no benzina versijam labakie ir 3.3 un 3.8 litru motori. Tiesa tie ir gan amerikanu, bet nu tehniskaja zina ir loti labi un klusi. Ar rezerves dalam ir grutibas. Ir tadas kuras pat pasutit nevar. Ekspluatacijas zina ir labaks par citiem modeliem. Audi, Volkswagen, Ford un citiem. Ir samera dargas detalas. Katra gadijuma atmaksajas tadu nemt, ja lieto saprata robezas. Mans vertejums ir 7-9 ballem. Atlkariba kads modelis. Bet labi visi.
 
Raivis-meistarins26 @ 5.oktobris 2008 0:00
Opel SINTRA 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [18]
Nesen iegādājos OPEL SINTRU 2,2 16V. Jāsaka, ka tīri sakarīgs auto!
Izvēle, pieņemamā cenu līmenī nav nemaz tik plaša un , vēl jātrāpa, lai būtu vismaz 7 sēdvietas. Vojager - gan vecais, gan jaunais - diezgan rijīgi, pie tam vecais jau bijis. Toyota Previa ar savu "zemgrīdas" motoru šķita pārāk aizdomīga un arī patēriņš diezgan liels, kaut gan - varēja dabūt ar 8 sēdvietām. Vēl no reāli ņemamiem izlikās Honda Shatl, bet tai bija gāzes iekārta; 806 Peugeot - to nokavēju, WW Sharan - nu, kaut kas man viņā nepatīk!
Visiem pirmais jautājums ir par patēriņu, tad tas ir nomērīts reāli: šoseja- 8l, pilsēta - 12l, bet vidēji 9,5l.
Uz 1620 kg ar mehānisko kārbu, liekas tīri normāli!
Vēl pie pozetīvā var pieskaitīt vienkāršo ritošo - maz kam plīst. Un pa lauku ceļiem iet lieliski - mīksti un līgani, savukārt agresīvai braukšanai neder - pārāk mīksta, lielas sānu sasveres.
Ir arī šis tas negatīvs, bet tas gan vairāk attiecas uz rezerver daļu tirgotājiem. Ja neskaita Opeļa motoru, tad pārējais ir īsts amerikānis. Tātad, ja kas vajadzīgs jāapmeklē Amerikas auto, vai labāk Auto+ var jau arī pasūtīt pie OPEL dīleriem, bet tad jāgaida.
Patreiz no detaļām esmu pircis priekšējo gultni, kas izrādījās nepatīkams pārsteigums - lētākais 90,00 Ls (Auto+) Hanza Auto 176, - ls un jāgaida, stabilizatora atsaite Auto+ 8,00 Ls.
Meža ceļiem arī šis nederēs- pārāk zems, kā jau visi jaunie miniveni, lai mierīgu sirdi varētu šturmēt "guļošus policistus" labāk likt nedaudz augstākas riepas piemēram 205/70. Tādā ziņā "kantainais" Vojītis un vecā Mazda MPV ir nepārspējami.
nazis @ 30.septembris 2008 0:00
Volvo 440 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
lasu šausmu stāstus par 460 un brīnos - man pašam bija reiz 1989. g. 440 1.7i kas ir praktiski tas pats un lietošanas pieredze ir pavisam cita:
tātad remonti 2 g. laikā:
radiators (no šrota 25Ls)
aizmugurē bukses (2 x 12Ls)
aizmugures garenstieņi (2 x 15Ls (neatceros precīzi))
aizmugurējās atsperes (2 x 25Ls)
aizmugurējie amīši (2 x 30Ls).
tad vēl zobsiksna maiņa.
šīs ir normāli dilstošas un nolietojosās lietas(izņemot radiatoru) un laikam tika mainītas 1. reizi - a ko cienījamie volvo īpašnieki vēlas - auto kuram viņas nav jāmaina vispār??
no metināšanas darbiem - bija aizmugurējā arka jāmaina.
Durvīm apakšā stūrīšos arī rūsa bija ieperinājusies (šrotā durvis iet pa tiem pašiem 25-30Ls)
no remontiem tas viss.

Par gaitas īpašībām - ģimenes auto, pietiekami dinamiska, salona komforts normāls, apdares kvalitāte normāla (ar to domāju normāla - ne laba, ne slikta - kautkur varbūt bišķi piegrabēja, bet salīdzināšana ar to pašu golf2 vispār nav iedomājama).
Degvielas patēriņs - ap 8.7 - 9L - jā samērā daudz, vēlētos mazāk, servisos nekādas kaites neatrada, atgāzes labas utt. nezinu kas par lietu. (nē es negonkoju un tas bija aptuveni tā 30% rīga, 70 - štrāse).
Patika pečka - jaudīga, tik jaudīgu nesmu vairs sastapis.
Patika bamperis - tas bija reāls bamperis un nebaidījās traumu - bija gadījies šo to aizķert un bamperim ne vaigas, - nu varbūt kāda skramba plastmasā vairāk,
nepatika pedāļi - sajūgam liels gājiens un pats pedālis
pārāk tuvu ar bremžu pedāli (gadījies spiežot sajūgu aizķert bremzi - paši saprotiet kā tas ir, sajūgu taču parasti spiež samērā strauji).
Vēl nepatika gaismas, kautkā atmiņā palicis, ka tuvās bija draņķīgas. šrtotā baisi dārgas - neatceros cik, bet bija dārgi.

Par ko bija škorbe - par to, ka viņu nevarēja pārdot, un ne jau tādēl pārdevu, ka pašam nepatika - vnk. biju iegādājies savu sapņu auto un volvo kļuva lieks. Bet pārdot nevar. beigās aizgāja ar jaunu skati, jaunām ziemenēm komplektā uz diskiem un ar lietajiem diksiem un zemprofila riepām komplektā vasarai, pa 500Ls, pilnīgi normāls visur kur vajag sametināts auto pa kapeikām, tajā pašā laikā srani Golfi2 tirgojās pa 700Ls.
Ar šo visu gribu pateikt, ka auto ir pilnīgi normāls un nav pelnījis ka tiek tirgots pa grašiem kā tāds šrots.
Iespējams, ja vajadzētu auto, pirku arī otreiz - jo cenas is smieklīgas uz šitajiem, bet tākā lēti parasti pērk tie, kam nav naudas, tad jāskatās, vai dampis ir normāli uzturēts.
Summā - vis ir normāli, piekares kontrukcija gan nav izturīga pa mūsu ceļiem (nu tā konstrukīvi pēc uzbves skatoties), rūsē tāpat kā visi citi necinkotie auto, dzinēji renim gan ir tīri normāli (nupat atcerējos, ka mainīju arī saplaisājušo gaisa ieplūdes gumijas gofru - ja neklūdos pirku grosā par 50Ls - itkā baisi dārgi, bet vectrai maksā aptuveni tāpat, taka varbūt objektīvi)

tā, vēl atcerējos:
mainīju lamda zondi - 40Ls
izpūtēja pēdējo daļu ~ 20 vai 25LS.

Par detaļām jāsaka ka viņas ir atrodamas bez problēmām - nav jau kā golfam 3, kad ieej 1. veikalā un nevis prasi "vai jums ir.. ", bet gan saki "man vajag ... ", bet apzvanot 3-4 veikalus vienmēr var atrast. visas detaļas vienmēr dabūju uzreiz, bez sūtīšanas - taka nav tik traki.

itkā jau te prāvs saraksts savācies - hmm, bet tas drīzāk no tā, ka iepriekšējais saimnieks to nebija savlaicīgi labojis. nezinu, kautkā mīļš man šitais auto - t;ada neliela nostaļģija lai arī nekādas spilgtās personības iezīmes viņā nav. - drīzāk no tā ka visādos ceļos un neceļos daudz laika kopā pavadīts: )
 
lops @ 26.septembris 2008 0:00
Subaru Outback 2.5 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Patiesībā esmu zvērināts un pārliecināts vācu autobūves un citu inženiertehnisko risinājumu cienītājs. Tomēr nolēmu piekrāpt savu iemīļoto automarku "Audi" ar kaut ko izteikti eksotisku – “Subaru”.

Šogad, maija beigās nolēmu, ka man vajadzīgs universālis, turklāt obligāts nosacījums - tam jābūt ar pilnpiedziņu. Tā ka mans kaujas zirgs bija Audi A4, tad, saprotams, ka sāku lūkoties pēc Audi A4 Avant Quattro, vēlams ar 1.8T sirsniņu. Izmeklējos krustu šķērsu, tā arī neko prātīgu neatradu - vismaz uz to brīdi neko neatradu. : ) Tad nospriedu, ka sen slepus esmu metis aci uz Subaru. Domāts, darīts - tika noprovēts pulciņš ar Imprezām un Outbackiem. Impreza man neiepatikās uzreiz. Un ne jau tāpēc, ka slikts braucamais, bet tāpēc, ka tas ir tipisks rallija "gāžamais" dampis. Tātad atlika Outback. Tas likās mazliet ietilpīgāks, nopietnāks, respektablāks un ērtāks.
Izvēle krita uz 1999. gada Outback (tas kurš ar tiem lielajiem izvalbītajiem lukturiem) ar 2.5 l motorīti.
Pirmās dienas es biju totālā izmisumā - salīdzinot ar Audi A4, Subaru Outback likās kā kaut kas stipri šaušalīgs, grabulīgs, rijīgs un svešs. Vienīgais kas man patika uzreiz - bija auto teicamā dinamika, stabilitāte un spēja perfekti turēt manis izvēlēto trajektoriju. Tāpēc es nolēmu, ka tik ātri nepadošos. Salona graboņu izdevās novērst, vismaz lielāko tiesu graboņas, aiz plastmasas paneļiem rūpīgi saštopējot porolona strēmelītes. Nākošais, kas mani satrauca bija nemitīgi mirkšķinošā "Check engine" lampiņa panelī, mežonīgais degvielas patēriņš (vidēji ap 16 - 17 l/100km) un nežēlīgā eļļas smirdoņa salonā. Aizbraucis uz diagnostiku, atklājās, ka nosprādzis detonācijas devējs, turklāt arī lāgā ciet neturas termostats, plus ir deformējusies motora galvas blīve, kuras dēļ arī motoreļļa tecēja uz izpūtēja bikses un smirdēja.
Labi, ka Audi vēl nebiju pārdevis, tāpēc sameklēju Subaru motorus pārzinošu meistaru, kurš par sakarīgām cenām apņēmās mana subarika sirsniņu sakārtot. Joprojām esmu viņam pateicīgs par godam padarīto darbu.
JAC un Šimkusu kantoris tika atmests uzreiz, jo tur savu auto nevestu remontēt pat Bils Geitss - viņam gluži vienkārši nepietiktu naudas! ;)
Pēc apmēram divu nedēļu pacietīgas cīņas, mans Outback atkal bija "uz strīpas".
Tikai tad es pamazām sāku saprast kas īsti ir leģendārais Subaru AWD un 2.5 l motors. Degvielas patēriņš ir vairāk mazāk normāls - pa pilsētu ~13 - 14 l/100km, pa trasi ~10 - 12 l/100km. Iespējams, ka man ir drusku pasmaga kāja. Teikšu kā ir – kopš 1989. gada, neviena no manā īpašumā vai lietošanā
bijušās mašīnas nekad nav izcēlušās ar mazu degvielas patēriņu. Ā, bija gan – tas bija 1991. gada Audi 80 ar monošprici. Tam patēriņš bija ~9 l/100 km pa pilsētu un ~5.4 – 6 l/100km pa šoseju.

Tagad sākšu uzskaitīt kas patīk un kas nepatīk:

Tā esmu "vāciešu" cienītājs, tad esmu visai piekasīgs, neņemiet lūdzu pie sirds. ;) Ticu, ka daudzi manos mīnusiņos nesaskatīs pilnīgi nekādas problēmas

NEpatīk:

* Plastmasas paneļu riebīgā graboņa - pako cik gribi, vienalga brīdi pa brīdim kaut kur kāds klejojošs “grabulis” pamostas. Es jau esmu mazliet adaptējies, vismaz izliekos, ka esmu…;

* diezgan vāja salona ventilācija - vismaz manam eksemplāram, bez klimatkontroles. Manam ir tikai kondicionieris;

* pavāja salona skaņas izolācija - dīvaini, bet salonā ir diezgan paskaļi, mīcoties pa pilsētu. Pa trasi brauciens sagādā diezgan patīkamas izjūtas;

* ne pārāk ērta vadītāja darba vieta. Vismaz MAN tā liekas;

* standartā nav tonējuma priekšējā stikla augšdaļā - saulainās dienās mēdz diezgan krietni žilbt acis;

* ĻOTI dārgas detaļas un remonti vispār. Turklāt bieži vajadzīgā detaļa jāgaida krietnu laiku. Atkal - salīdzinājumā ar Audi/VW. Tas gan ir visai dīvaini, jo dažāda gadagājuma un modeļu Subaru satiksmes plūsmā pazib samērā bieži;

* Subaru nav muļķu drošs. Tas nozīmē, ka diezgan regulāri ir jāiegriežas servisā pārbaudīt auto veselības stāvokli. Man, kā vācu tehnikas izlutinātam “fruktam”, tas liekas nedaudz nogurdinoši, tomēr arī pie tā var pierast – vismaz man tā sāk likties;

* salīdzinājumā ar Audi - vēl joprojām neesmu pieradis pie virzienu un logu tīrītāju slēdžiem, tiem kas pie stūres. Man tie liekas nedaudz "ačgārni" un neloģiski;

* ļoti nepārdomātā vietā novietoti sēdekļu apsildes slēdži, reizēm, enerģiskāk paknosoties, gadās to ieslēgt;

* diezgan gausa automātiskās transmisijas darbība, tomēr pie tā var pierast visai ātri un tad tas vairs nemaz netraucē;

* diezgan bezgaumīgs un "neorganisks" salona interjera noformējums - bet tas ir gaumes jautājums, tas nepatīk man un manai sievai. : )

Ar mīnusiem tas apmēram būtu viss.

Patīk:

* nu protams, ka Subaru rallija izcelsmes cienīgā gaita, dimanika un vadāmība - auto brauc pats, to nevajag pārāk bieži traucēt! Tas atsver lielāko tiesu manis pamanītos mīnusiņus.

* tā kā man ir jaunbūve, tad jau esmu pārbaudījis Outback izturību un lielisko salona ietilpību, vedot dažādus materiālus i uz jumta, i bagāžas nodalījumā. Ar Outback ir ļoti patīkami vilkt piekabi - pat piekrauta tā neatstāj lielu iespaidu uz gaitas īpašībām un dinamiku. Boksermotoram patiešām piemīt lieliska elestība. Kaut gan pa īstam tas atdzīvojas tikai ap 3500 apgr/min.

* esmu paspējis "noņemt skaidu" braucot pa tādiem ceļiem, kuriem ar Audi tuvāk par 100m nemaz nebūtu braucis. Subaru Outback piemīt patiesi lieliska pārgājība - cik nu tā var būt vieglajai automašīnai, protams. Bezceļos iekšā līst tomēr vajadzētu atturēties, jo Outback NAV tanks. : )

* Outback ir absolūti nejūtīgs pret ceļa seguma kvalitāti - tas nu gan ir taisnība. Tagad pa zemes segumu es vicoju stipri vien ātrāk, nekā tas tika darīt iepriekš, braucot ar priekšpiedziņas mašīnām. Protams, praktiski jebkurš 4x4 uzvedas līdzīgi, tomēr Subaru piekare ir tik nejūtīga pret sīkiem grubulīšiem, ka mierīgi var atļauties par vienu otru nebēdnību, pie tam lieki nesatraucoties par "savākšanos" Esmu novērojis, ka esmu paspējis adaptēties un "necepties" par nelielām sānslīdēm pat braucot diezgan žirgti (ap 100 - 120 km/h) - ar Audi priekšpiedziņas auto, līdzīgos apstākļos es diezgan nopietni iespringu.

Ar nepacietību gaidu ziemu - gribas beidzot iemēģināt Subaru AWD ziemas apstākļos. Jo pa slapjiem zemes ceļiem braukt ir kaifs pat ar vasaras riepiņām.

• Sākot lietot Subaru Outback noteikti jāatceras – OBLIGĀTI jāiemācās tā vadība. Nesagatavots braucējs var sataisīt pamatīgas ziepes, jo nemākulīgi vadītam Subaru Outback piemīt visai izteikts “smagā deguna” efekts. Patrennējoties, diezgan viegli saprast kā panākt “pālieku pagriežamību” un tad jau viss notiek. Auto lieliski vadās sānslīdēs. Un vēl - tā kā manam Outback ir automātiskā transmisija, tad ātri pa zemes ceļiem labāk braukt ar sviras stāvokli 3. pārnesumā. Tas ir drošāk, jo negadās situācija, kad pašā "cīņas karstumā" tiek aktivizēts kikdauns un kādu brīdi motora vilkme uz riteņiem netiek padota. Tas var beigties ar skaistu vāku vai kūleņošanu! Konstruktīvi AT svira ir konstruēta tā, ka to iespējams brauciena laikā paslēgāt no D uz 3 un atpakaļ. Pārslēgšanu vienmēr vajag censties izpildīt pēc "gāzes" nomešanas, tas nozīmē SAVLAICĪGI.
• Vēl viena SVARĪGA lieta, kas jātceras attīstot lielus ātrumus uz slidena ceļa – pat ar Subaru AWD transmisiju aprīkotam automobilim bremzēšanas ceļš ir tāds pats, kā jebkuram ~2 t smagam automobilim! To vajag atcerēties VIENMĒR!!!

Nevajag ticēt mītam, ka Subaru nav jākopj, vai nedod Dievs – jāremontē. Ja kāds sāk stāstīt, “Es ar savu Impreza/Outback/Forester nobraucu 3 gadus un pat motora eļļu tam nemainīju!”, tad lūdziet Dievu, lai tāds eksemplārs nenonāktu pie jums. Man tieši tāds “nenojājamais” subariks patrāpijās. Nācās diezgan daudz samaksāt par iepriekšējās saimnieces nolaidību no savas kabatas.
Ja kāds cer sagaidīt no Outback 2.5 izcilu komfortu, tad iespējams neliels “aplauziens”. Es zinu, ka ir arī Outback TOP- versijas, tomēr joprojām šaubos, ka pat tās spēj sacensties ar vācu kvalitāti un ergonomiku. Jārēķinās ar tapsējuma graboņu – ar to vienkārši jāsadzīvo.
Attiecībā uz degvielas patēriņu varu teikt tikai vienu – tas patērē degvielu praktiski tikpat daudz kā līdzīgas masas un gabarītu braucamrīks. Tā ka degvielas patēriņš kārtībā savestam Subaru Outback nav kosmisks.

Apkopojot visus manus novērojumus un iespaidus, varu secināt, ka Subaru Outback ir aktīvu dzīvesveidu cienoša braukšanas lietpratēja auto. Tā teikt – civilizēts rallija auto arī ikdienas braukšanai. Subaru Outback ir patiesi visceļu braucamais. Tas vienlīdz labi jūtas uz sausa asfalta un uz slapja zemes ceļa. Tomēr pa īstam Outback gaitas īpašības var izbaudīt tieši uz zemes ceļa - tas ir KAIFS!!! Bet par kaifu, kā mēs zinām ir jāmaksā... ;)
Vecais @ 24.septembris 2008 0:00
Audi S4 2,7 biturbo 1999 Novērtējums: 8 Komentēt
Noskatīju sev šitādu. Patīk jau man no bērna kājas tie audi. Tagat ir sīči divi bet iepazīstināt akseleratora pedāli ar tepiķīti ik pa laikam tik un tā patīk. Tad nu meklēju ilgi auto kuram zem dzinēja pārsega ir zirdziņi un taipat laikā var arī ratus ielikt.
Liidz shim braucu ar visaadiem AUDI gan kupejas 80 2,3 gan B4 avants automaats 2,5TD bet par sho info neko daudz neatradu. Varbuut kaads zin vinja saapes un nesaapes?....
Cik pateeree? Cik izmaxaa nomainiit eljas un zobotaas u. t. t. Buutu ljoooti pateiciigs.
Ja kas mans meils k. lauris@inbox. lv
 
DNK @ 22.septembris 2008 0:00
Audi S4 2,7 biturbo 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Noskatīju sev šitādu. Patīk jau man no bērna kājas tie audi. Tagat ir sīči divi bet iepazīstināt akseleratora pedāli ar tepiķīti ik pa laikam tik un tā patīk. Tad nu meklēju ilgi auto kuram zem dzinēja pārsega ir zirdziņi un taipat laikā var arī ratus ielikt.
Liidz shim braucu ar visaadiem AUDI gan kupejas 80 2,3 gan B4 avants automaats 2,5TD bet par sho info neko daudz neatradu. Varbuut kaads zin vinja saapes un nesaapes?....
Cik pateeree? Cik izmaxaa nomainiit eljas un zobotaas u. t. t. Buutu ljoooti pateiciigs.
Ja kas mans meils k. lauris@inbox. lv
 
DNK @ 22.septembris 2008 0:00
BMW 320i 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
Labsvakars cienītie,

Padalīšos pieredzē ar savu (nu jau bijušo) BMW 320i markas izlaiduma autombīli. Pusgadā laikā nobrauktie 18`000 km ir atstājuši savu iespaidu – gana pozitīvu un patīkamu. Pēc tiesību nolikšanas aktualizējās jautājums par auto iegādi, tika izskatīti daudz un dažādu variantu, līdz manu uzmanību pievērsa šis 98. gada 3. sērijas BMW auto. Līdz tam mans viedoklis bij diezgan skarbs pret šo auto marku, par daudz avāriju ir izraisījušie šo autombīļu vadītāji. Arī draugi (?) bieži pieminēja, ka BMW nevajagot pirkt – ar aizmugurējo piedziņu ziemā nevar pabraukt, nesavaldīsi, dārgi remonti, benzīnu ēd vairāk nekā jebkura cita automašīna utt. Man bieži uznāk niķis neklausīties citus un darīt pēc saviem ieskatiem. Pēc izmēģinājuma brauciena sapratu, ka šis autombīlis būs mans – lielisks dizains, kvalitatīvs un ērts salons, kā arīdzen dinamisks. Nospļāvos uz citu viedokli un arī iegādājos. Pēc pirmās dienas pie stūres sāku pārdomāt savu pirkumu – ziema, ledus, pakaļējā piedziņa, mana nelielā pieredze ar šādu auto... Likās, ka braukt ar šo auto ziemas apstākļos būs mocības, tomēr jau pēc pāris treniņiem lidlaukā un speciālistu padomiem brauciens vairs nesagādāja mokas, bij pat patīkami brīžiem saslīdēt sānslīdē, lai arī lielākoties slidenā laikā braucu ļoti uzmanīgi un piesardzīgi, izpriecas atstājot lidlauku pārziņā.. tā nu arī nobraucu visu atlikušo ziemu, pavasari un vasaru (18tk km) ar šo auto neizraisot nevienu avāriju un nenopelnot nevienu soda punktu. Redzot citu savu vienaudžu avāriju skaitu utt. Es jūtos nedaudz lepns : D

Ikdienā lielākoties pārvietojos pa Rīgu un tās piepilsētām (vairākas reizes mēnesī veicot arī kādu attālāku tālumu - Ventspils, Liepāja, Rēzekne utt) benzīna patēriņš bij apmēram 10 L uz 100 Km. Pilsētā pa sastrēgumiem 12L. Uz šosejas (110 – 120 km/h) 7L. Par jaudu nesūdzos, ar 150 zs apdzīšanas problēmu neradās nevienā brīdī. Maksimālais ātrums, ko ar šo auto braucu bij 215km/h. Diezgan liels adrenalīns un izbrīna par šī auto iespējām, pat pie 215 auto brauca mierīgi, neraustījas un nevienā brīdi neradās aizdomas, ka ir sasniegts mašīnas maksimums, sajūta tāda kā itkā mašīna pieliptu pie asfalta. Salīdzinājumam jāņem Hjundai Coupe 2003 gada. Pie 180km/h palika kaut kā neomulīgi, mašina gaita nebij tik līdzena un mierīga. Var jau būt, ka patrāpījās neīstais auto..
Runājot par auto komfortu.. Protams nav tā mums 5tā vai 7tā sērija, tomēr manam 190cm lielajam augumam vieta atradās, tā kā man ir problēmas ar muguru, tad pat pēc dienā nobrauktiem 600km mugura neizrādīja sāpes. Lieki piebilst, ka daudzos citos autombīļos man mugura sāpēja jau pie 200tā kilometra.. Salona apdare veikta kvalitatīvi, nav lētas plastmasas, nekas negrab, laba skaņas izolācija no ārā. Varētu vēlēties labāku orģinālo skaņas sistēmu, kas diemžēl bij viena no sliktākajām ar kādām biju saskāries.
Remontā pusgadā ieguldīju ~160ls. Mainīju dažādus sīkumus - bukses, bremžu klučus, eļļa utt. Mašīna bij labā tehniskā kārtībā, nebij sista un nerūsēja. Servisā pat čalis brīnijās, ka sen nebij ticis pie tāda vecuma auto, kurš būtu tik labā kārtība. Lai arī remontēt nācās maz, gandrīz nemaz, tik vien kā apkopt, jāsecina, ka servisa pakalpojumi nav no tiem lētakajiem. Viens no negatīvākajiem aspektiem, iegādājoties Bmw, ir sabiedrības viedoklis par šo auto, kas nav no tiem pozitīvākajiem, bet nu nejau auto pie vainas, bet gan kas cits...
Būtu arī turpmāk braucis ar šo auto, ja vien .... ja vien kādā jaukā dienas pievakarē Igauņu tūrists nebūtu manu mašīnu norakstījis. Ietriecās vienā sānā un es ar otru sānu pret betona stabu, skats pabriesmīgs, OCTA naudu samaksāja, bet vienalga žēl. :(

Kopsavilkums :

BMW 320i, 150zs. 1998. gads
*Kondicionieris *klimata kontrole *Priekšējie elektriskie logi *pusādas salons *manuālā ātrumkārba *ASC *Abs *apsildāmi sēdekļi * miglas lukturi *parktronic *AirBag *nobraukums - beigās 220`000km

+Dizains
+Salona kvalitāte
+Dinamika
+Uzticams

- Salīdzinoši dārgs remonts
- Sabiedrības attieksme
- Kādam var nepatikt aizmugurējā piedziņa
- Benzīna patēriņš pilsētā varēja būt nedaudz mazāks
- Audio sistēma

Lūk mans spriedums par šo autombīli, lielu problēmu ar ko saskarties nebija, neesmu arī mehāniķis, lai vairāk stāstītu par šī autombīla tehniskajām kļūmēm un iespējām. Ņemiet par labu ;)
verceti @ 16.septembris 2008 0:00
Toyota RAV4 2.0 AT (2004 gads) 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Toyota Rav4.
2004 gads (pēc Facelift)
2.0 benzīna dzinējs (150HP),
4- pakāpju Automātiskā ātrumkārba.

Auto tika iegādāts 2008 gada jūlijā par ~9500 EUR. evests no Zviedrijas kur kalpojis kā lidostas Falck dienesta auto.

SALONS:
Kā jau no auto ārienes var spriest- šis ir viens no kompaktākajiem parketniekiem savā SUV klasē.
Salonā var sasēsties 5i cilvēki- aizmugurē protams 3 „bobslejistiem” būs pašauri, bet normāli ikdienas pilsoņi sēdēt var bez lielām problēmām.
Vieta aizmugurē sēdošajiem (ja priekšējie krēsli ir noregulēti atbilstoši manam 183 cm augumam) es varu iesēsties bez problēmām. Pilnībā pieļauju ka 190cm un vairāk gariem „basketbolistiem” šis auto nebūs īsti piemērots.
Vadītāja sēdvieta- ir OK. Vadības panelis un rīki ir izvietoti loģiski (kā jau visām Toyotām). Tahometrs, spidometrs, degvielas rādītājs un dzinēja temperatūras rādītāji pārskatāmi/ nolasāmi viegli.
Aizmugures krēsli- nolokās, salokās uz priekšu, ir vispār izņemami- kā arī ir pabīdāmi uz priekšu atpakaļ.
Aizmugurējā bagāžnieka durvis- verās uz sānu. Aizmugures bagāžnieka grīda ir gluda, novietota zemu kas atvieglo lielu/smagu priekšmetu ievietošanu.
Bagāžnieka ietilpība- ļoti apmierinoša- nenolaižot pakaļējos krēslus četrus R17 riteņus var ielikt bez problēmām.
Pakaļēja bagāžnieka pārsegs- plaukts gan ir izveidots nepārdomāti- pa bedrēm grab, salīdzinoši slikti turās tam paredzētajā vietā. (zinu kad daudzi rav4 lietotāji šo plauktu izņem vispār- rezultātā palielinās ceļa/riepu radītie trokšņi salonā).
Salona skaņas izolācija- ir vidēji laba. Aukstu motoru dzird salonā, arī piekares radītie trōkšņi ir labi dzirdami salonā. 10 ballu sistēmā es liktu 6-7 balles.
Salonā ir papilnam visādu kabatiņu, plauktiņu.
Mīnuss- Cimdu nodalījumā a4 mape neielien.

APRĪKOJUMS:
4- El logi (vadītāja durvīm auto), elektriski spoguļi, automātiskās gaismas, II paaudzes rav4 vēl parastais kondicionieris, logu atvēršanas/durvju atvēršanas bloķēšana. Vilkmes kontrole, stabilitātes kontrole, ABS.


ĀRĒJAIS IZSKATS:
Salīdzinoši īss un augsts auto. Ļoti iecienīts jauniešu un sieviešu auditorijā dēļ japāniskā ārējā stila.
Spoguļi ir lieli- ļoti labi un pārskatāmi veic savas funkcijas.
II paaudzes Rav4 oriģināli aprīkots ar 215/65 R16 riteņiem. Manam auto ir uzlikti nākamās –III paaudzes rav4 17’’ riteņi. Ko tur daudz ko piebilst- vai nu vizuāli patīk/vai nepatīk. Lai pagarinātu attiecīgus orgānus ir iespēja apkarināt ar ķengursitamajiem, sliekšņu dugām u. t. t.
Pašmasa ~1350 kg, pilna masa 1825kg.

DZINĒJS/ĀTRUMKĀRBA: šis auto ir ar 2.0L vvt(variable valve timing) dzinēju. Jauda 150 zs. Nekāds mega spridzeklis nav- bet ikdienas braukšanai atliku likām. Ātrumkārbai 4i robi. Visādi Kock- Down un viss pārējais darbojās nevainojami. Motoram ķēdes piedziņa kas varētu tiks uzskatāms par plusu.

REMONTI/ UZTURĒŠANAS IZMAKSAS: Pagaidām nekādi lielie remonti nav bijuši. Pieļauju kad TOYOTA daļas nav tās lētākās- turklāt kā jau visiem jaunajiem autiņiem daļa no tām noteikti pieejamas pie dīlera. (Jā- priekšējais plaukts mainās kopā ar buksēm- izmaksas ~130lvl par vienu pusi).
Degvielas patēriņs- man sanāk sekojošs: Bākas ietilpība 52L. Ar pilnu bāku sanāk nobraukt ~630 km (30% rīga, 30% šoseja, 40% lauku mazpilsēta) - -> 8.0-8.4 l/100km. Tikai pa pilsētu ir ap 11 l/100km. Tikai pa šoseju (100-110km/h) kādi 6,4l/100km. Ja sparīgāk spaida gāzes pedāli pilnībā pieļauju domu kad var dabūt patēriņu arī 10 un vairāk litrus uz 100km.
Motorā leju castrol sintētiku.
Riepas- neciešu M+S! Parasti pērku 2us komplektus. Uz oriģinālajiem 16’ diskiem tikko uzliku X- ice ziemenes- 340lvl komplekts. Pie mūsu (ne)ziemām domāju kad pilnīgi OK.
Vasarenes 17’’ vēl ir OK- bet ja būs jāmaina tad arī otrs komplekts +/- tikpat.
Ja lieto M+S tad protams izmaksas uz ½ mazākas.
Ja salīdzina ar ekovāģa 14’ vai 15’ riepām- izmaksas ir tīri ievērojamas..
Ceļa nodoklis 45lvl/gadā

PIEKARE/PIEDZIŅA: Piekare ir OK. Salīdzinot ar pirmās paaudzes Outlander ir iespējams pabraukt pa granteni ar kaut kādu komfortu.
Uz grantenes „daudz kur aprakstītā” pakaļas iznesšana līkumos nav novērota- jo pa granteni braukāju daudz.
Stūre ļoti jūtīga- stūres pastiprinātājs darbojas lieliski.
Bremzes visas 4as disku- tāka arī bremzēm nav kur piesieties.
Nedaudz kretinizē kad pretbuksēšanu navar izslēgt manuāli - ja kādreiz sagribas pa granteni pabuksēties.
4X4 ir patstāvīgā. Lūdzu negaidiet no šī auto purvu pārejamību (arī ar purva riepām). Tas ir parketnieks. 4x4 domāts (kā saka arī pats ražotājs): „Lai dotu priekšrocību vieglos bezceļa apstākļos kā arī lai „palabotu” sīkas autovadītāja kļūdas”.
Teikšu kā ir- lai cik kruta vai nekruta šī 4x4 skaitās- bet pa granteni braukt ir ideāli- ir savādāka braukšana/savādāk mašīna „uzvedās” uz ceļa. Man jau personiski patīk.
Par caurejamību- gadijās redzēt kā dažādi SUVi un nopietnāki auto pa pludmali kārpijās (ūdensmoču sacensībās) mazie SUVi (RAV4, X5 u. c. ) ļoti bieži norakās- Landcruiseri/Patroli tai pašā vietā pārbrauca pāri neiebuksējot.

Linki interesentiem:
1. Info par Rav4 (visu 3 paaudžu): http://www. catalog. auto. ru/catalog/cars/toyota/rav_4/
2. Krievijas RAV4 braucēju klubs un forums: http://www.4rav. ru/catalog. php?car=rav4-2s
3. ASV RAV4 klubs: http://rav4world. com/forums/index. php
4. RAV4 workshop manuāļi: http://www. cars4x4. ru/Toyota- RAV4/3. htm
5. Detalizēts info par uzbūvi, detaļu kodi, pasūtīšanas iespējas no RUS : http://toyota. japancats. ru/

Nobraukti kārtējie 10 000.

Tika izieta TA (ielika vienu vienīgu 1 par nedegošu priekšējo gabarīt lampu).
Autofavorītā tika veikta hadenes diagnostika- viss normās. Tika vien nomainītas kaut kādas bukses 2ls/Gab.

Degvielas patēriņš tagad ziemā tāpat vidēji 7-8 l/100km.
 
japcar @ 10.septembris 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti