Honda CR-V
1999
Novērtējums: 8
Rakstu par visiem saviem auto bijušajiem un esošajiem, jo pats daudz esmu smēlies info tieši šeit, nekur īsti nezinu tik labu web adresi kur var palasīt info tieši no braucēju viedokļa. es mēģināšu šo sadaļu papildināt.
Bija divi varianti RAV4 vai CR_V. uzvarēja CR- V jo:
1) lētāks
2) lielāks bagāžnieks
ja nevar atļauties toyota tad jāpērk Honda : )
tātad no vasaras braucu ar cr- v 2.0i manuālā kārba. kad izslīd riteņi priekšējie pieslēdzās aizmugurējais tilts, tiklīdz priekšējie atkal griežas normāli aizmugure atslēdzas, bez elektronikas viss uz diferencāļa šķidrumu.
pirmo reizi japānis, paresteigts par motora klusumu, tā ka tas ir SUV tad patēriņš ir ap 10 l un mazliet vairāk.
Nopirku rumbulā, pirmie defekti bija nepareiza spuldze pie bremzēm tur ir kaut kādas divi vienā gabarīts ar bremžu signālu vajadzīgas bet bija tikai gabarīts ielikts.
Viens spoguls bija bez apsildes, samainīju.
Eļļai bija mazs līmenis piegāzu mazliet klāt un nesen nomainīju uz pilnīgo sintētiku 5w30 ar API SL klasifikāciju.
neko jau daudz neesmu nobraucis, bet patīk ka labi var redzēt ceļu un ka nav jābaidās no Latvijas ceļiem.
Ja nolaiž aizmugurējos sēdekļus iegūst ļoti lielu kravas vietu. (jau esmu vedis ledusskapi apm 1.70, boileri, vannu, viss ir kaut kā iestūķēts, protams, nejau vienā reizē)
mazliet pietrūkst priekšējo miglas lukturu.
Pagaidām nekādu sūdzību nav, prieks par A/C.
Ja salīdzina pārsēšanos no Opel vectra 96 gada uz hondu cr- v 99 tad gan bija sajūta ka esmu iekāpis vecākā nemodernākā auto, salons tāds kvadrātains neintresants. man arī ir vienkāršākā komplektācija bez rokas balsiem adas ķebļiem vai kā cita.
Cik palasījos internetā tad lielākai daļai nestrādā auto pulkstenis. bet atradu ka salabot un ar gudru vīru galvām un rokām tikām galā.
Vismaz pagaidām pie -5 ir bijis viss ok, siltumu pūš tā ka pietiek logu atkausēšanai un pašam.
ļoti sāpīga ir salona gaisa filtra nomaiņa, jāņem nost bardačoks, tad jāskrūvē vēl tāds stienis nost un tad tikai var izvilkt to filtru ārā un samainīt.
Konstatēju ka radiotors ir ieplīsis un sulojās tosols, ielēju līdzekli kas aizstaisa ciet, bet vēlāk jāmaina radiators. viena siksna sākusi mazliet dziedāt...
Pagaidām viss ir ok, tikai žēl ka bendža 10l/100km un ka maksā 0,70 LVL/l
braucejzzz
@ 30.oktobris 2009 0:00
Opel Vectra B
1996
Novērtējums: 7
īstenībā 1995 decembris, 1.6 i parastais nezinu vai tajos gados vispār ecotec bija. bet viss kā vectrai B. braucu gadu no 2008 - 2009
+ diezgan moderns dizains
+ mīksta gaita
+ liela vieta bagāžai nolaižami aizmugurējie ķebļi
+ ekonomiska
+ neēd eļļu
+ izturīga ritošā
+ diezgan ērta sēdēšana pie stūres
+ remonti nav ļoti dārgi, šo to var pats darīt
+ (pēc jetta) stūres pastiprinātājs bija extra : )
- nav A/C
_ mazliet ķerās rūsa klāt (laikam astras bija cinkotas no 1996 gada bet vectras nē)
- gar vējstiklu metāla maliņas rūsē
Principā apmierināts biju ar šo auto, pēc jetta 1991 gada bija īsts prieks iesēsties šādā auto.
vismaz es personīgi priecājos ka nopirku opeli, neklausīdamies steriotipos par opeļiem. uzticams ērts praktisks auto un ļoti laba ritošā, es bieži braukāju pa grants ceļiem, kuri ne pārāk labi tiek uzturēti. iesaku labāk šadu opelīti nekā tāda paša gada vw pasātu vai audi a4.
braucejzzz
@ 30.oktobris 2009 0:00
Volkswagen Jetta
1991
Novērtējums: 6
tas bija prims 3 gadiem (2006 pavasaris) līdz 2008 gada pavasarim
+ paliels bagāžnieks
+ lētas daļas viss no 2 golfa
- remonti remonti remonti
Principā pirmajam auto ir ļoti labs, braucu arī pa grants ceļiem ļoti labi turās un jūtāst tieši uz šādiem ceļiem.
Problēmas ar tosola tecēšanu regulāras
extru nekādu, beņķis neērts, aizmugurējos nevar nolaist.
Principā jāiegulda regulāri 2 gados es iztērēju tik pat cik es būtu vēl vienu tādu nopircis pirku padārgu, jo bija visuāli daudz maz ok ap 500 LVL.
Ja nav variantu tad kādu laiku ar tādu var pabraukt, bet pārdot nezinu vai izdosies
Par tādu cenu normāls vāģis, bet labāk izvēlēties kādu ar izturīgāku ritošo, jo visu laiku jāmaina pirksti utt
braucejzzz
@ 30.oktobris 2009 0:00
Ford Mondeo
2001
Novērtējums: 8
Uzreiz jāsaka, ka no 1990. gada bijuši vairāki fordi-1980 - Taunus 2.0 litri, Granada 1981-2.0 litri, Mondeo 1995 1.8 un tagad mondeo 2001-2.0 litri automāts. Visi benzīnmotori.
Galvenais- cena. Ar katru braukts aptuveni pieci gadi. Taunus un Granada 6 cilindru- viss var nijukt, bet motors nenobraucams. Bija problēmas ar komutātoru abiem. Ar 95. gada Mondeo - bukses, atsaites, amartizātori.
2001. g. Mondeo GHIA - ļoti normāls dāmu auto. Viss atkarīgs no braukšanas stila. Neciešs zemes ceļu. Kļūst skaļāks, sajūta, ka sit cauri. Piebāzts ar visu ko vien var- klimats, kruizs u. t. t. Par tādu cenu 6.7 EU ar tādu komlektāciju nu neko labāku nevar vēlēties.
Naktis guļu mierīgi.
Vecais
@ 19.oktobris 2009 0:00
Honda Stream
2004
Novērtējums: 8
Honda Stream, bija izdevīgs piedāvājums un paņēmu.
Auto feins pirmo reizi braucu ar japāni, pirmajā brīdī ļoti pārsteidza klusais dzinējs vairākas reizes mēģināju iedarbināt jau darbojošos motoru.
Salonā viss ir savās vietās, retu reizi esmu izmantojis 7 sēdvietu opciju, un tad lepnums pa visu seju, tiesa pēdējās 2 vietas ir paknapas prekš īstā Latvieša. Mašīna ļoti labi derēs 2 pieaugušajiem un bariņam sīko kopā ar visu brīvdienu ekipējumu, tieši tādam mērķim arī auto tika iegādāts, un savas funkcijas pielda ideāli.
HONDA 1.7 l dzinējs kopā ar īso un azartisko kārbu ir kā radīts pilsētas braukšanai uz šosejas prasītos 6sto pārnesumu.
Tagad esmu nobraucis 20000km un paldies dievam nekas nav bijis jāremontē, lai gad detaļu cenas un servisa piedāvājumi ir visai simpātiski. Degvielas patēriņš pilsēta 9l/100km, šoseja (ar jumta bagažnieku un diviem velo turētājiem uz jumta) 7.5l/100km, domāju, ka bez jumta bagažniekiem varētu būt ap 7l/100km.
Uz ceļa un līkumos turās daudz labāk par Senic, un nedaudz labāk par Zafira, ar citiem miniveniem nav sanācis tā nopietnāk pabraukt.
Patīk:
+ Dizains, (gaumes lieta)
+ Uzvedība uz ceļa, labi turas līkumos un arī uz grantenes, pat neskatoties uz augsto visbūvi.
+ Nav nekās Uber ekonomiskais, bet manuprāt sakarīgs degvielas patēriņš
+ Vieta pietiek pašam ar sievu, sīkajam ar ratiņiem, vecmāmiņai ar ratiņiem, diviem ričukiem, un pāris somām (ietilpīgs)
+ Kluss motors
+ augsta kvalitāte (salons, tehniskā puse)
Ne visai:
- Varētu būt mazāks pagrieziena rādius pilsētniekam
- Nav 6stā ātruma, gribētos izmantot uz šosejas.
- Nav sešu cilindru 3 litru TDI : )
- Straujāk pieaug degvielas patēriņš braucot virs 100-110km/h
Tas tā īsumā
no 10 balēm starp kompkt miniveniem dotu 8.4
KB
@ 13.oktobris 2009 0:00
Chrysler Voyager 3.3
1997
Novērtējums: 8
1997 g. 3.3 l automāts, gāze. Mašīnīti sanāca iegādāties pavisam nejauši un maiņas ceļā, iepriekš bija paseklas ziņas par šā tipa minivenu, bet riskēju, jo tāpatās īstenībā nebija zaudēt ko. Tad lūk ko varu īsumā teikt:
- to ka sākumā likās ka 3,3 l pa daudz, nav tik traki un priekš šāda busa kā reize, plus 3,3 jau nāk ar "mūžīgo" ķēdi un motors praktiski nenokaujams (es te mēģinu salīdzināt ar 2,4 l, jo tādu bija sākumā gribējies un labi ka nepaņēmu)
- arī gribēju mehānisko kārbu, tipa vienkāršāka un čut mazāk rij, bet nu tagad nevaru iedomāties lai tādā komfortablā lainerī es čakarētos ar ātrumu slēdzelēšanu, visu kaifīgo noskaņu pārsistu : )
- neskatoties uz gadiem apakša nav rūsas, arī biju dzirdējis ka diezgan izturīga pret rūsu....
- griezes moments superīgs un un kas kas iekšas šim aparātam ir
- ar patēriņu ir tā ja gonko tad rij riktīgi, ja brauc diezgan mierīgi ta arī patēriņs burvīgs
- pa pilsētu kā kuru reizi gāzes sanāk no 15 līdz 18 l uz 100, bet pa trasi 11 l uz simtu, naudiņā apmēram 4 Ls uz simtiņu tas pats kas vieglais uz benžas, bet ko tu iegūsit komfortu, plašumu, stabilitāti uz ceļa;
Mašīna tiešām ir komfortabla, un zini ka powers zem kapota riktīgais ir,
mazliet par ķibilītēm ko nācās pamainīt:
- tā visa elektronika strādā kā vajag, līdz pēdējai pogai viss kā vajag, pat biju pabrīnījies ka lasot netā saka ka gļuko dažreiz elektronika, ilgi nebija jāpriecājas : ) dažreiz pēc lietus mašīnai bija "pazuduši pribori", sapratu ka tas ir saistīts ar mitrumu un ka kaut kur tipa oksidējas kontakti un tādēl šad tad pazūd bet kur..... tomēr sataisīju, izjaucu, noņēmu paneli, atradu aukstā lodējuma vietu, nu tagad viss čikeniekā...
- tehniskai skatei negatavoju, nolēmu lai norāda ko vajag un tad samainīšu:
- tātad vajadzēja samainīt šarnīrus, mainīju pats, jo cenšos detaļas pirkt kvalitatīvas, kas protams ir dārgākas un zinu ka neiemērēs ķinieti servisā, ja kas ir jaucis pats, ta teiks ka'šim autiņam šarnīri presējas iekšā, ta varu teikt ka mājas apstākļos presi arī var izgudrot bez galvas, zelta rokām un inženērisko domāšanu protams te neiztikt .....
uz tehnisko skati tas bija viss, a vēl piekasījās par miglas lukturiem, bet tas tā pupu mizas...
Nesen nomainīju sveces un svečvadus arī pats (ietaupīju uz darbu, toties paņēmu platīna sveces un jaunus svečvadus), bet nu te nācās paņemties, jo tās pēdējās kas zin nav tik vienkārši izdarīt (dzirdēju ka no apakšas cilvēki iz mainījuši ar lokano, bet es kaut kā neticu, bet kas viņu zin.. ), es biju skrūvējis visu augšu nost, padeves kolektoru, visas šlaukas un savienojumus.... nu tagad pavisam super skraida : )
Pirms ziemas vēl plānoju nomainīt stabilizatora bukses un bukses resorām, kā arī filtru un eļļu motoram.....
Laiks rādīs kas vēl būs maināms, bet tā pašam paložņājot un izpētot autiņu, tad varu teikt ka diezgan nopietns autiņš un ja nesāk niekoties ar ķīniešu detaļām un nesāk remontēt kaktu servisos, tad autiņš būs ļoti drošs un uzticams, un ja ņemot krīzes laiku kad nedomāju ka mūsu tā jau sliktais ceļu segums uzlabosies, tad dodu priekšroku autiņiem ar nopietnāku piekari....
Kopumā ļoti labs autiņš, un nokāpt no tā pat nedomāju, jau sāku mest aci uz jaunākiem modeļiem...
Papildinājums 2010/03:
janvārī notika šaize - salūza resora, varbūt kādam liksies neticami (pašam jau sākumā neticājās, nu kudi tāds riktīgs metāla gabals), bet fakts : ). izskaidroju to šādi, amīši tajos lielajos aukstumos (tad bija ap -25) nefunkcionēja ka nākas un sanāca mazliet palekties braucot pāri guļošam policistam (kaut kā taj drūmajā rītā laicīgi nepamanīju... ceļi netīrīti, putenis, rīta kafiju nepaguvu iestrebt : )..... ) + vēl ir tā saucamais metāla nogurums, vārdu sakot notika vairāku apstākļu sakritība.
Izdevumi : divi jauni amīši 50 Ls, resora lietota 20 Ls, mainīju pats, īstenībā nekā sarežģita nav, tikai ar lomiku otram jāpaspiež resoru pieskrūvēšanas brīdī....
nu mans tanks atkal gatavs cīņai : )
bet tā pa šo bargo ziemu, ne reizes nebija problēmu ar piešķiļšanu vai aizsalušo durvju problēmām, pečka teiktu viduvēja priekš īsiem gabaliem baigos aukstumos, bet uzliekot papildus radiatora aizsegu ir OK, ļoti patīk apsildāmie spoguļi un stiklu apsilde....
Pēteris
@ 30.septembris 2009 0:00
BMW 318tds
1994
Novērtējums: 7
Tā nu sanāca ka pirms pusgada manās rokās gandrīz vai burtiski iekrita BMW 318tds (e36) sedans. Tāpēc arī nolēmu pabraukāt, paskatīties kas tad īsti ar viņu ir. Pirmais kas likās jocīgi un nepatīkami bija motora skaņa. Likās nenormāli skaļš. Jāpiezīmē ka iepriekš dīzeļiem nekādu lielo ievērību nebiju pievērsis. Ar laiku pie tās traktora skaņas pieradu.
Katrā ziņā mazais 318tds ir jūtami skaļāks par 325tds. Bet ja krīze spiež, tad var pierast un neliekas nemaz tik traki.
Pa pilsētu braukājot tērē mazliet virs 5l/100km. Pa šoseju braucot ekonomijas rādītājs braucot ar cruise uz 110kmh stāv nemainīgi uz 4l/100km
Dinamika. Tāda īpašība gan šim auto nepiemīt. Bet tas jau ir tas koks ar diviem galiem. dinamika = patēriņš. Visvairāk dinamikas trūkumu var izjust tieši pēc zaļās gaismas iedegšanās. ja agresīvi negāzē sanāk bremzēt aizmugurē braucošos. uz šosejas situācija vairs nav tik ļoti bēdīga. no 90 - 120 paceļ pietiekami ātri lai varētu arī kādu lieki neriskējot apdzīt.
Stabilitāte uz ceļa pēc savērsuma saregulēšanas, un amortizatoru nomaiņas ir bmw cienīga, jo tur jau viss ir tāds pats kā niknākajiem modeļiem. Arī izmaksas nebija tik milzīgas cik biju gaidījis, kad atdevu auto servisā.
Pa pusgadu nekādas tehniskas problēmas nav gadījušās, ja neskaita to kas bija jātaisa jau pie auto iegūšanas savā īpašumā.
Pats konkrētais auto ir ar gaišo drēbes salonu, kas nav pati lielākā laime ja dažreiz kautkur jāaizbrauc arī arī mazliet netīrākam nekā ikdienā. jo gaišais audums ļoti smērējas.
Kopumā uzskatu ka kā krīzes pārciešanas transportlīdzeklis šāds bmw ir samērā labs variants.
Velns
@ 28.septembris 2009 0:00
Volvo S80 T6
2000
Novērtējums: 10
Braucu kopš 2007. gada oktobra. Nopirku ar 115000km (nav kruķīts), šobrīd tuvojas 190000km. Pirku, zinot ko gribu - ātru, ērtu, ietilpīgu, drošu un izturīgu auto ar saprātīgu patēriņu. To arī esmu sagaidījis. Kalpo labi, turklāt ņemot vēra, ka gadā savi 40000km noskrien un ne tikai pa Latviju vai Eiropu - šobrīd vairāk pa Krieviju. Par visu pēc kārtas. 1. Par dinamiku daudz nav ko stāstīt. Labs cēliens ne tik līdz 100, dēļ priekšpiedziņas baudāmāks pat ir 100 - 200. Spidometram līdz jāseko, viegli iebraukt ne vien punktos, bet arī e- talonā. 2. Sēdekļi ļoti ērti braucot arī 1000km. Komforts apmierina. Ja ceļš labs, tad sajūta kā zofā, vien nezinu dēļ kā - vai 17" ripuļi, vai laiks pārbaudīt amortizatorus - asāk reaģē uz ielāpiem, pat sīkām bedrēm. Tās varēja slāpēt labāk. Ar 16" ziemas diskiem tā nejūt. 3. Ietilpība salonā ļoti laba - 4 brauc kā erceni. Arī 5 nebūs kā siļķes mucā. Bagāžniekā vietas gana. Nolaižot sēdekļus, 2 pieaugušie var arī gulēt gluži kā universālī, ja netraucē, ka kājas jābāž bagāžniekā. 4. Drošība - te nav ko piebilst, Volvo trumpis. Par laimi nav nācies to pārbaudīt, vien varu teikt, ka pie vajadzības tāds DSTC strādā perfekti. Kāds ledus vai sasalusi špūre, ja gadās - visu ātri pielabo. 5. Izturība - šim apgalvojumam pamats ir. Reizi gadā nomainu pāris stūres pirkstus, pārējais – regulārie: filtri, eļļas. Tik tālu neizputēsiet. Ja gadās, kas nopietnāks, tad var nākties atstāt vairāk. Līdz šim tāds sevi ir pieteicis droseļvārsts – nopiķoju 380 latus par detaļu. Bet mierina tas, ka viņa mūžs ir 5 – 7 gadi. Turklāt, ir vērts uzreiz nemainīt, bet mēģināt tīrīt, par ko uzzināju pēc tam. Šādā gadījumā izmaksas 25 lati, bet izredzes – droseļvārstu pēc tīrīšanas tomēr jāmaina 1 no 5 gadījumiem. Dīleris, protams, uzreiz teiks, ka jāmaina. Visbeidzot par degvielas ekonomiju – 11 litros ir iespējams iekļauties un visai mierīgi. Viss noslēpums tajā, ka dzinējs nav jāgriež. Viss notiek jau pie maziem apgriezieniem, bet pie vajadzības var arī „pacelties”. : )
SG
@ 21.septembris 2009 0:00
Honda Crx
1991
Novērtējums: 10
Nu tā, man Crx ir jau gadus 4rus. Par ko varu sūdzēties? Par to tik ka bija atņemtas tiesības un pa to laiku viņa stāvēja pagalmā un kaitināja mani... Bet tā īsumā par viņu - 1991 gada otrās paaudzes modelis + 1986 gada amerikas izlaiduma Crx sajaukums... Tā ka daudz kas labākais ir paņemts no tā un tā. Nosēdināts līdz cigarešu paciņas augstumam, sporta filtrs, bik pavīlēts, taisnā truba, benzīna padeves regulātors un vel šādas tādas fiškas iekšā...
Ļoti laba lieta kas divus gadus noderēja, bija no amerikāņa pārliku kondišku... Ziemā 5 min un salonā pirts... Logi atsalst un ar kādu otro - trešo reizi pielec... Ziemā gan ir kā ar šķūri... Visu sniegu ceļ uz kapota... Bija priekš tāda pasākuma vienreiz pacelta, bet tad izdomāju ka labāk ziemā braukt ar čomiem kkur...
Jauda- sākumā bija amerikāņa motors standartā 1,6 - 124 hp. tad nošķīlu nedaudz un lai nebūtu jāčakarējas derīgo atstāju un ieliku 1994 gada Civic motoru. Tagad jau laika gaitā tur ir no visa kā salikts - sākot at 1989-1991 motora detaļām plus vel no tā 1994 kas palika vairs. Un tagad ir no sākumā esošā 124hp uz 172hp.
Vienīgais ko nekad nerekomendēju, kko no virsbūves mixēt ar amerikāni... Kā amerikāņa detaļas saskārās ar mūsu klimatu tā rūsa visur. Vienīgais kas amerikānim bija labs - salons(lai gan maz atšķīrās, bet šis tas bija), galvenais kas patika ka skaņas izolācija viņam labāka krietni.
Nu tas tā...
Plusi- ekonomiska
ērta
viegli kkur ielīst
ātra, viegla(985 kg - perfekti)
utt.
Mīnusi- Grūti pateikt, ja ko izdomāšu, pieraxtīšu...
AntikrisC
@ 10.septembris 2009 0:00
Volkswagen Polo 1.2 FSI
2006
Novērtējums: 9
Tātad, auto tika iegādāts pērn rudenī. Šis bija mans pirmais mazlietotais un arī mazlitrāžas auto. Ražošanas gads 2006. Cenu neminēšu, jo tolaik tā protams bija augstāka. Primārais bija mazais nobraukums 25 000 km, kas ir oriģinālais, jo auto pirkts Latvijā. Minimālās ekstras - elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kas ir arī apsildāmi, manuālā klimatkontrole, kas reāli ir tas pats kondicionieris ar nosaukumu Climatic. Regulējama stūre visos virzienos, kā arī vadītāja un pasažiera sēdeklis ir regulējams augstumā. Kas dažam japānietim nav pieejams.
Pa šo laiku ir noripojuši 30 000 km un veiktas divas apkopes dīleru servisa centros. Vidējais patēriņš šim 1.2 FSI motoriņam ar jaudu 64Zs ir sanācis 6.1l uz 100km. It kā jau daudz! Bet nu tas ir maršrutā Rīga - Ogre. Ar visiem korķiem un skriešanu pa šoseju (nekorekti būtu lielīties ar atļautā ātruma pārsniegšanu). Ja reiz mazlitrāžas auto uzskata par ekonomiskiem tad pieminēšu arī taupības rādītājus. Uz 90km/h auto patērēja 4,4l, pilsētā protams vairāk, bet nu mokot motoriņu vairāk par 7l netērēja ar visu ieslēgto kondicionieri. Jāpiemin, ka mērījumi veikti rēķinot nobraukto attālumu uz pielieto degvielas daudzumu līdz bākas lūpai. Borta kompjiem man ir maza uzticība.
Cita veida izmaksas: loga tīrāmais šķīdums, auto mazgāšana un servisa apkopes. Eļļa ne reizi nav papildināta. Divas reizes pārbaudīju eļļas līmeni, kas bija tieši pirms eļļas maiņas un ne grama nebija zudis.
Runājot par servisa apkopēm autorizētajos dīlera centros, ir ko piebilst. Apkopes izmaksas bija 106 un 103 Ls. Pirmajā reizē mainīju visus filtrus un eļļu. Otrajā arī Sveces. Otrajā reizē sanāca lētāk, jo Krīzes laikā samazinās maksa par darba stundām. Pirmajā reizē apkopi gāju Auto- Ile&Herbs, otrjā reizē VW- Rīga. Pēc kvalitātes un attieksmes esmu apmierinātāks ar VW- Rīga. Papildus otrajai apkopes reizei arī pirmā remonta reize, jo panelī bija iedegusies AIRBAG lampiņa, kam par iemeslu izrādījās vada bojājums zem vadītāja sēdekļa, līdz ar to diagnostika un labošana izmaksāja 5 Ls, kas iekļauti tajos 103Ls.
Iespējams visu nespēju pieminēt, tāpēc došu kopējo novērtējumu 9 no 10 ballēm.
Kopsavilkums
+ nereizi neatstāja uz ceļa
+ jauns auto ar jaunu salonu
+ viegli vadāms un stabils
+ pasakaina ātrumkārba
+ neticami jaudīgs, noteikti labāks, par 90to gadu vidusmēra autiņiem ar 1.8 un 2.0 benzīna motoriem.
+ nebija jūtams jaudas zudums arī braucot piecatā
- paskaļš, jo plāni bleķi, kā arī vibrēja dekoratīvais dzinēja pārsegs (tā plastmasa uz motora), galu galā uz kaut ko ir arī ietaupīts
- tādu mazu kurkulīti neņem galvā ne uz ceļa ne arī forumos.
- viegli sabojāt krāsojumu un stiklus.
Reāli jau tik mazs jau arī tas auto nav, iesaku tādā iesēsties, jo reāli, tāds pat kā III Golfs vai Audi A3.
Arī pērnajā ziemā bija gana labi vadāms, pilna masa pat lielāka kā Audi 80.
zhiksis
@ 6.augusts 2009 0:00