Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota corolla 1.6 1999 Novērtējums: 8 Komentēt
samainiju pret audi a4 1997. varu pateikt ka uzturešanas ziņa automašina nemaksā neko. tikai eļas un filtri.
tad 1.6 dzinejs ar 110 ZS 3 durvis SPORT. no ekstram izjutu trukumu pec klimatu kontroles, pārejais viss ir atbilstoši ta gada autiņam. gaitas īpašībās neko ipaši neatškiras no A4 tikai nedaudz vairāk drebina uz bruģa, tas saistībā ar piekares īpatnibām. pati piekare ir izturīga viena puse sastāv no apkašējā plaukta ar maināmu šarnīri un augšu notur amartizātors. pie amartizātora pievienots stabilizators - vienkarši un lidzekļus neprasoša piekare, svētlaime pēc adui a4 vai A6 : ))). Aizmugurē tā pavairāk buksītes, bet tās arī nesagādā nekādas problēmas. par cenām. šarnīrs ap 12ls, stabilizatoru atsaites ap 8Ls, bukses 3 - 5 Ls. viens amartizātors 54 Ls japānā ražoti KYB amartizātori (ir piedāvāts arī par 90Ls - ........ jobcik). par pārējo neesmu intresējies. skati izgaju pa nullem. Autiņam esmu amputējis salona filtru, petējā gadījumā diezgan pašvaki ventilators pūta (filtrs atrodas zem bardačoka). ēļļu nepātērē, vismaz ne butiskos daudzumos, degvielas patēriņs vidēji 6,7 litri. normāli ceļ virs 4000 apgr. (atbilstoši dzinēja iespējām), tahometrā 8000 un iet ari visi 8000, kas mani parsteidza.
steriosistēma diezgan liels dranķis - nepieciešami uzlabojumi.
motora telpa pārredzama viegli piekļūt visur, kur vajag - nav janojauc priekša lai nomainītu zobesiksnu : ).

"- " nav klimatu kontroles, varēja būt labāka skaņas izolācija, itsevišķi ja apgriezieni pārsniedz 3500 ir paskaļs - A4 tipat skaļs bija. vidus konsole izskatās pēc pieliekamā. ir 3 zvaigzītes drošibā (gribētos vairāk, bet A4 ir tikai 2 līdz 00 gadam), aizmugurē sēdošiem pamaz vietas, bijis avārijā, sagrozīts odometrs,
"+" viegli parkoties, mazs degvielas pateriņš, prasa mazus ieguldījumus, lēta kasko, pietiekami dinamsks prekš 1.6, 3 zvaigznītes drošībā > nekā cityroen, fiat, pegeot, A4, hundai, opel, logan, dacia, utml ta gada autiņiem : ), labs stures pastiprinātājs, auto ātrums neitekmē stūrīti, liels bagāžnieks tada veida autiņam,

ja rodas kādi jautājumi sutiiet uz emailu.
ar autiņu braucu 3 menešos, nobraukti ap 15000km
autiņs nav jauns un iepriekšējais saimnieks arī neko daudz nav ielicis, tikai nomainijis priekšējos bremžu diskus.
maximuss @ 10.augusts 2008 0:00
Toyota corolla 1.6 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
samainiju pret audi a4 1997. varu pateikt ka uzturešanas ziņa automašina nemaksā neko. tikai eļas un filtri.
tad 1.6 dzinejs ar 110 ZS 3 durvis SPORT. no ekstram izjutu trukumu pec klimatu kontroles, pārejais viss ir atbilstoši ta gada autiņam. gaitas īpašībās neko ipaši neatškiras no A4 tikai nedaudz vairāk drebina uz bruģa, tas saistībā ar piekares īpatnibām. pati piekare ir izturīga viena puse sastāv no apkašējā plaukta ar maināmu šarnīri un augšu notur amartizātors. pie amartizātora pievienots stabilizators - vienkarši un lidzekļus neprasoša piekare, svētlaime pēc adui a4 vai A6 : ))). Aizmugurē tā pavairāk buksītes, bet tās arī nesagādā nekādas problēmas. par cenām. šarnīrs ap 12ls, stabilizatoru atsaites ap 8Ls, bukses 3 - 5 Ls. viens amartizātors 54 Ls japānā ražoti KYB amartizātori (ir piedāvāts arī par 90Ls - ........ jobcik). par pārējo neesmu intresējies. skati izgaju pa nullem. Autiņam esmu amputējis salona filtru, petējā gadījumā diezgan pašvaki ventilators pūta (filtrs atrodas zem bardačoka). ēļļu nepātērē, vismaz ne butiskos daudzumos, degvielas patēriņs vidēji 6,7 litri. normāli ceļ virs 4000 apgr. (atbilstoši dzinēja iespējām), tahometrā 8000 un iet ari visi 8000, kas mani parsteidza.
steriosistēma diezgan liels dranķis - nepieciešami uzlabojumi.
motora telpa pārredzama viegli piekļūt visur, kur vajag - nav janojauc priekša lai nomainītu zobesiksnu : ).

"- " nav klimatu kontroles, varēja būt labāka skaņas izolācija, itsevišķi ja apgriezieni pārsniedz 3500 ir paskaļs - A4 tipat skaļs bija. vidus konsole izskatās pēc pieliekamā. ir 3 zvaigzītes drošibā (gribētos vairāk, bet A4 ir tikai 2 līdz 00 gadam), aizmugurē sēdošiem pamaz vietas, bijis avārijā, sagrozīts odometrs,
"+" viegli parkoties, mazs degvielas pateriņš, prasa mazus ieguldījumus, lēta kasko, pietiekami dinamsks prekš 1.6, 3 zvaigznītes drošībā > nekā cityroen, fiat, pegeot, A4, hundai, opel, logan, dacia, utml ta gada autiņiem : ), labs stures pastiprinātājs, auto ātrums neitekmē stūrīti, liels bagāžnieks tada veida autiņam,

ja rodas kādi jautājumi sutiiet uz emailu.
ar autiņu braucu 3 menešos, nobraukti ap 15000km
autiņs nav jauns un iepriekšējais saimnieks arī neko daudz nav ielicis, tikai nomainijis priekšējos bremžu diskus.
maximuss @ 10.augusts 2008 0:00
BMW 118i 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Maza automašīnīte, bet uzvedas kā no BMW sagaidāms. Vairāk atgādina pēc svara un jaudas kādu 325 no vecajiem gadiem.

Iegāde: iegādājos pavasarī par apmēram 15k EUR ar 20k km nobraukumu ko apstiprināja BM auto un biju priecīgs uzzināt, ka nākošā tehniskā apkope un eļļas maiņa nepieciešama tikai kaut kad rudenī, ja nenobraukšu vairāk par 15-20kkm. Cena bija mazāka nekā vidēji šādām automašīnām (esmu redzējis ka prasa 17k EUR ar palielu, jau pie 100k nobraukuma) Bet nācās nomainīt vienu ritošās daļas detaļu kas maksāja apmēram 100Ls, kas bija saliekta.

Motors: 118 ir 1995cm dzinējs, patiesībā tas ir deforsēts tas pats motors kas 120i. Nekādas brīnumjaudas tai nav, bet ir labs cēliena diapazons, var ātrumus pārslēgt gandrīz, kā braucot ar kādu 2.5 dzinēju, bet ja iegriež, tad motors atveras un uzrāviens gandrīz pietiekams. Jaunākiem, jau 2007 modeļiem ir 6 ātrumu kārba, tas varētu būt vēl labāk.
Uz šosejas neesmu braucis maksimāli ātri bet vēl pie 170kmh automašīna jūtas ļoti labi, netrokšņo, labi tur ceļu.

Ērtības: Sākumā domāju, ka nekad nepieradīšu pie automašīnas mazajiem izmēriem, ka tai ir slikta redzamība uz aizmuguri u. tml., bet ātri pieradu. Nesajūtu arī nekādu neērtību pie sava 187cm auguma tajā ievietoties un arī braukt garākus gabalus. Ritošā daļa ir ļoti BMW stilā, stingra bet arī nekrata pa nelīdzenām vietām, tā ka man nepatīk cieta piekare, tad sportiskas braukšanas mīlētājiem šī varbūt pat liktos par mīkstu. Bet tas ir neatsverami pie relaksētas braukšanas. Salonā nav nekādu tur glāžu turētāju un citu īpašu ērtību, toties viss pa rokai nekā lieka. Ļoti maziņi izskatās skaļruņi orģinālajai audiosistēmai, bet skan pieņemami un tos mainīt nav mana prioritāte.

Secinājums, Tas ir visām galvenajām BMW īpašībām atbilstoša automašīna, tikai maza izmēra. Ļoti laba pilsētas automašīna, arī taupīga. Ja ikdienā sanāk braukt vienam vai divatā un daudz pa pilsētu, tad ieteikums citiem tādiem, kā es pats - tas ir lielizmēra automašīnu cienītājiem, apskatīt to kā alternatīvu, pielikt jumta bagāžnieku, ja vajag, varbūt āķi. Pa trīs mēnešiem esmu tā pieradis ka vismaz pagaidām varu mierīgi iztikt ar šādu izmēru, arī maksājumi ir mazāki, nekā par lielu automašīnu - pie tehniskās, par apdrošināšanu nav nekāda uzcenojuma kā citiem BMW.

+ ekonomiska (ievērojami mazāks patēriņš kā citām automašīnām ar kurām nācies braukt, ar visu biežo braukāšanu pa pilsētas sastrēgumiem datura vidējo rāda 8.3, kompja mērījums uz apmēram 5000 nobrauktu kilometru bāzes)
+ labi turas uz ceļa
-/+ runflat riepas (nekāda vaina, bet tās ir salīdzinoši dārgākas)
- pirmajā brīdī mulsina sliktā redzamība uz aizmuguri
- konkrētajai automašīnai nav klimatkontroles, bet ir lūka
xb2 @ 5.augusts 2008 0:00
Peugeot HDI 2001 Novērtējums: 7 Komentēt
Labdien! Nesen nopirku Peugeot 307 hdi, 2001 gads. Uzreiz iekriitu uz augstspiediena sukni, nomainiju, ir ok! Pabraucu apmeram 1000 km. aizdzenu uz servisu lai nomaina ellu. Tagad pec kadiem 100 km, kad pielaidu masinu apgriezieni dzinejam ir ap 0.9, bet velak kad motora uzsilst lidz 1.1 un vairaak lidz pat 1.5. Var buut kads zina kas var buut par vainu! Kopuma braukt patiik, uz cela turas labi, bet mashinai neuzticos un viss!
DENFROST @ 29.jūlijs 2008 0:00
Citroen Xantia 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Sveiciens visiem iauto. lv lietotajiem!
Esmu palasījies rakstus no visiem parējiem un uznaca iedvesma pastāstīt par savu dāmu Mis Xantiju, 1.8i...
Ieradās pie manis nedēļu pēc tiesību nolikšanas, atveda, iedeva atslēgas un teica: "Brauc"! Izmaksāja man tas ~500ls kredītā bez noteikumiem un diezgan elastīgi...
Respektīvi man viņa ir kopš Janvāra sākuma. Teikšu godīgi kā jau daudzi, agrāk uz šādām mašīnām neskatījos, ja paskatījos, tad ar tādu pašu skepsi kā lielākā daļa. Teikšu godīgi, priekšstats daudziem ir maldīgs.
Par tehnisko stāvokli kāda dabūju, it kā pēc pirmajiem iespaidiem normālā, bet pēc 2 mēnešiem bija jāiet apskate... Salasījās, rocene, bukses visas priekšā, visādas pavarotņiku lampas, gaismas sāka uz skates laiku niķoties, izpūtējs sāka likt par sevi manīt, kalotkas, bremžu diski, bremžu diskam aizsargvāks... Nu, lēna garā to visu saliku, ņemot vērā, ka nekur īpaši nestrādāju. Pa vidam vēl hidraulika sāka niķoties[par tām atsevišķš stāsts], gultņs priekšā sabira, nesen sūknis pēc uzpildes Trestā nobira... ielēju un pielaist savu dāmu vairs neizdevās, tā arī bija vienīgā reize, kad pa visu šo pus gadu paliku uz ceļa. Bet viss veiksmīgi un kas nav mazsvarīgi, salīdzinoši lēti tika salikts kopā. Sūkni pat izdevās pa 20ls dabūt no viena sķilta, tāpat arī daudz no ritošās viņam aplasīju, jo pirms nošķilšanas viss bija salikts jauns. Kalotkas visas ar aizmugurējiem bremžu diskiem pa 20ls... Bukses priekšā: mazās 9ls gab. [alternatīva AUDI 80, nedaudz ar fleksi piestrādājot un iet vēl tagad diezgan labi uzliku testa pēc], rezervei stāv orģinālās pa 9ls [arī jautajums cik orģinālas], ar lielajām gan bija bēda, gross auto maksāja 20ls gabalā. Rocenei trosses pa 12ls gabala pirku, bet pieņemu, ka varēja dabūt lētāk, ja labi pameklētu. Tā kā, kopsummā Xantia remontos nemaz nesanāk tik dārga un daļas arī nav lielas problēmas dabūt... taisnība, ka ne visos servisos ņem pretī, ir nācies saskarties, bet labi, ka ir paziņas, kas servisos strādā un nav atteikušies palīdzēt. Bukses pats mierīgi var nomainīt, kalotkas, diskus tāpat... rocenei troses bija grūtāk, vienai skrūvei švaki klāt varēja tikt, bet varēja. Nu, par izslavēto hidrauliku... šeit derētu kāda pieredzējuša cilvēka viedoklis, konsultācija, neesmu vēl tādu saticis... Sākumā viss bija ok, vismaz standarta režīmā, celās augšā pielaižot... pēc pāris mēnešiem sāka aizmugure niķoties, necēlās vispār vai cēlās pati no sevis augsā, pēc ilgām galvas sāpēm izrādījās, ka jānopērk bija mazs plastmasas sūdiņš [1.50ls], kas saturēja to sistēmu kopā un nomainīt, ja ir bedre, prasīja sekundes... Bet, pēc lielās mocīšanas izrādījās, ka tagad arī priekšai kaut kas nav riktīgi un tā es gudrs vēljoprojām neesmu ticis... Pielaižot vienkārši pati automātiski neceļas. Manuāli no salona ar regulātoru piepacelt var, noķer aptuveno augstumu un aiziet, bet tas ir jāatkārto gandrīz katru reizi pielaižot mašīnu. Zinu, ka jau no paša sākuma kaut kas nebija ok, jo nolaižot pavisam zemē vai paceļot augstāk pa standartu normāli pabraukt nebija iespējams, jo mašīna uz katru mazāko bedri, pacēlumu utt. šausmīgi švankojās uz augšu uz leju, sita cauri sīkākās bedrītes, kas notiek arī tagad, neuztrāpot uz īsto augstumu priekšu ceļot. Lasīju, ka pie vainas varētu būt zaļās bumbas, kas īstenībā arī neesot īpaši dārgas, bet negribas riskēt un likt papildus naudu iekšā, ja nu ir cita vaina? Nu, šis pie negatīvās puses, tagad pozitīvā.
Pirmkārt jau komforts, nu pa tādu naudu ļoti labs, ļoti ērti beņķi, ir pat sēdekļu lifts, aprīkojumā kodicionieris, el. logi priekšā, stūres lifts un sasodīti patīkama braukšana pat tālos gabalos. Salons man trāpījās ļoti kopts, tīrs, nekas nav salauzts un izdilis, kas man ir ļoti svarīgi, jo man patīk sedēt tīrā salona un es par to regulāri rūpējos. Arī ārējais visuālais stāvoklis patīkams, ķirsu metālika, lietie diski Rial R15 diezgan svaigi, zemā profila riepas, biju aizdzinis uz pulēšanu un tagad vispār prieks skatities, vienīgi kaimiņs drusku aizmugurējo spārnu apskādēja, nesmuki ielocīja un švīkas uztaisīja tiesi virs arkas un bamperis priekšējais drusku apskādēts. Ja to nomainitu būtu koņča, rūsēt nerūsē, cinkots, krāsa gan sur, tur grib lobities, kur atsists ar akmentiņiem. Vispār, gribētos dabūt šādu labā stāvoklī, ACTIVE versiju ar 3.0l motorīti, drusku ielikt naudu vi9eglā body kitā un priecāties, jo mašīna tiesam nav slikta, esmu baigi piekēries un būs žēl pašreizējo pārdot, jo ir kopta no visas sirds un cik līdzekļi atļāvuši, vienkārši man tāds exemplārs patrāpījās, pabraukts un nācās ielikt naudu un prasās vēl nedaudz tai hidraulikai. Katrā ziņā uz citu mašīnu šajā cenu grupā nepārsēdīšos, jo komforts nav salīdzināms ar citiem auto līdz 1000ls... nealkstu veca bembja vai vel jo trakāk, plastmasas gabala - golf u. c VW, AUDI, ļoti bezpersoniski autiņi, braukt var, bet sev, diez vai. Tas nekas, ka daļas 5ls spainī. Tagad pateicoties labakam darbam var atļauties ielikt mašīnā vairak par 5ls par spaini ar detaļām. Tālāk mērķēju uz kādu svaigāku SAAB 9000 2.3 turbo, ja paveiksies un macins atļaus, tad AERO vai 9-5 2.3 turbo... vai MB 230 vai 300 kupeju, ir sanācis ar pāris šādām pavizināties un drusku aizķēra gan MB galantā gaita un braukšana un saab turbo ar zviedru izturību un stingrumu... Nu, pagaidām, laikam viss...
p. s. atzīme 7 manai damai par to, ka man kalpoja, neskatoties uz to, ka nācas ielikt gan naudu, gan nervus, bet patīkama braukšana, pieķeršanās un viss pārējais viņai atsver daudzus mīnusus, viņa jau nebija vainīga, ka nebija kārtīgi apkopta pirms manis tehniski un par tādu naudu, tādu komfortu reti no kādas markas un modeļa var sagaidīt...
p. p. s. Ja kāds var padalīties un pakonsultet par hidrauliku, būšu loti pateicigs, ja saņemsu ziņu uz e- pastu...
Paldies par uzmanibu!
carlorossi @ 27.jūlijs 2008 0:00
Mitsubishi Lancer Sport sedan 2008 Novērtējums: 6 Komentāri [20]
Sveiciens micu lietotājiem!
Redzu ka jauno Lanceru īpašnieki, kaut to jau ne mazums, pagaidām kautrējas pavēstīt publikai savas emocijas: ))) Un tās ir visai dažādas...
Tātad: 1,5 Inform (bāzes, man pietiek, ) benzīns, 108Zs, manuālā ātrumkārba, nobraukts ap 6000km. Salons- no skata tumšs un visai praktisks, reāli - nez no kā parādās pelēcīgi pleķi, tādi kā noberzumi, sevišķi uz durvju apšuvuma, izskatās ļoti tizli. Tas pats attiecas uz paneļa un visām salona plastmasām - sīki skrāpējumi un švīkas ātri vien krīt acīs. Citādi beņķi ērti, nobraucu reiz ap 900km, nogurumu nejutu. Ventilācija, kondicionēšana darbojas labi, ar to bēdu nav. Dupsīšu sildītāji arī dara savu karsto darbiņu až divos režīmos. Radio/cd sistēma - pa laikam parādās gļuks - rādžiņam šad tad pazūd "augšas", da jebkurā vietā, sviests! Un īpaši kurlajiem būs noteikti jārauj nost visi apšuvumi un jānoķellē būda ar putām vai citu ruberoidu - pie lielākas jaudas sāk grabēt un rezonēt: ))) Vēl kas - aukstam motoram borta dators rādīja 56l momentālo patēriņu: )))
Galvenā un laikam vienīgā nopietnā šaize šim modelim ir skaņas izolācija - esmu ļoti vīlies, riepas dimd nenormāli, sevišķi pa veco graudaino asfaltu, tā kā tādai Dačijai (braucu reiz ar Alviksas taxi). Dzinējs kļūst dzirdams visai uzbāzīgi virs 3000 apgr. Vadāmība tā nekas, uz cieta seguma turas labi, līkumos stabila. Pa grants ceļiem nevar īpaši gasīt ja neesat advancētais rallists, te nepalīdzēs nekāda stabilitātes vai pretslīdēšanas sistēma: ) Jūtama arī pasažieru klātbūtne, gan dinamikas gan patēriņa ziņā. Nezinu kā tur ar 1,8, bet liekas tas arī nav cēlējs. Atliek dīzelīts, tur gan cena drusku cita, bet tā jau katram gaumes un naudiņu lieta. Katrā ziņā, braucot vienam- diviem, var lietot. No skata tomēr visai izdevies un bāzes koplektācijā pietiekami nopakots - Lancers man iepatikās, tāpēc jau paņēmu. Un kā jau tas cilvēkam raksturīgi, kad noplok pirmā sajūsma un jauna auto smarža vairs neliekas nepierasta, mēs sākam mazliet savādāk vērtēt savu pirkumu un pievēršam uzmanību sīkumiem kurus sākumā neuzskatījām par uzmanības vērtiem. Tā nu rodas cik necik objektīvi vērtējumi, lai nu tie palīdz tiem kas noskatījuši šeit apspriestos auto.
Neliels rezumē:

patika 1) ārējais izskats,
2) komplektācija, ( lai arī bāzes),
3) ērts salons,
4) laba vadāmība un stabilitāte uz cieta seguma,
5) degvielas patēriņš (8 pilsēta/6 ārpus)
6) motortelpa (viss pārskatāms, viegli pieejams)

nepatika 1) vājā skaņas izolācija (galvenokārt),
2) salona un paneļa apdares kvalitāte,
3) neērta izkāpšana aizmugures pasažieriem,
4) 1,5 dzinējam jūtams jaudas trūkums pie slodzes (pasažieri, bagāža), sevišķi, apdzenot,
5)izcila preskartona plāksne kā bagažnieka grīda,
6) apkopju un rezerves daļu izmaksas (ar to vēl nāksies saskarties),

Tas tā, ļoti konspektīvi. Tā lūk. Ja kādam ir kas jautājams par lietu, savu zināšanu un pieredzes robežās - welcome ! Paldies par uzmanību un veiksmi uz mūsu līkumainajiem ceļiem.

 
Johans @ 23.jūlijs 2008 0:00
Volvo 850 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Auto iegādājos pirms gada, par 2000e
nobraukums 235000km (domāju atbilst patiesībai)
dzinējs 2,4l 10v benzīns , 103kw/144Zs , mehāniskā
Degvielas patēriņš:
Pilsētā – 12,5-13,0 L/100km
Šoseja – 7,5-8.0 L/100km
aprīkojums standarta Zviedrijas ziemas: apsildāmie sēdekļi, regulējami un apsildāmi spoguļi, lukturu slotiņas un mazgāšana.

Esmu nobraucis jau ~10000km, braucu 80% pa Rīgu, 20% ārpus Rīgas. Ar pirkumu esmu apmierināts. Agrāk ar Volvo nebiju saskāries, tikai pēc rakstiem internetā par volvo spriedu par tā kvalitāti.
Pirmie iespaidi, no ārpuses smuks, bet iekšā kantains.
Nu jau esmu pieradis pie salona kantainuma, jo to atspēko kvalitāte, visi materiāli ir mīksti un kvalitatīvi, nekas negrab, izņemot palaikam bagāžnieka durvis. Par ritošo nekādu problēmu nav bijis, iepriekšējais saimnieks visu mainījis savlaicīgi, un kad pirku autiņu uzreiz gāju tehnisko un ielika tikai vienu 1 par ierūsējušu dzinēja pārsega stiprinājumu, tagad pēc 1 gada un 10000km nobraukuma servisā (autogross) nomainīju:
Dzinēja spilvens (apakšējais) 11Ls
Aizmugurējās bremžu uzlikās 11Ls
Aizmugurējā bremžu suporta remonts ar materiāliem 25Ls
Sveces 5gab. 12,5Ls
+ darbs = kopā 90Ls

Vēl pats nomainīju antifrīzu un servisā 2x mainīju eļļu.

Plusi:
+droša a/m, SIPS sānu aizsardzība trieciena gadījumā
+daudz vietas arī aizmugurē sēdošajiem
+daudz vietas bagāžai (universāls)
+ērti sēdekļi
+izcila pretkorozijas aizsardzība, pat nekādas rūsas tipiskākajās vietās uz arkām un bagāžnieka durvīm.

Mīnusi:
- grabošas aizmugurējās durvis (tipiska kaite universāliem)
- kantains salons (bet kad pierod tad viss OK. )
- izdilusi bagāžnieka durvju slēdzene, stipri jācērt (nomainīju slēdzeni 35ls)
- kad vēsāks rīts un auksts dzinējs klaudz hidrokompensātori, bet kad uzsilst viss kluss, servisā teica ka jēga mainīt nav.

Droši iesaku pirkt VOLVO 850 sākot no 1993. gada beigām (jo tika novērstas ‘bērnu slimības ar ko slimoja 1991-1993 gada VOLVO 850 a/m) vai vēl labāk V70 līdz 2000. gadam, jo tās tiešām ir kvalitatīvas, drošas un īstas zviedru automašīnas.
Pēc 2000. gada VOLVO pārgāja FORD īpašumā un palielinājās atteikumu skaits utt.
Par detaļu dārdzību , varu teikt tas ir mīts, jo laiks iet uz priekšu un 90- to gadu a/m rezerves daļas jau ir normālās cenās. Cenu līmenis detaļām apmēram BMW līmenī.
Volvo mašīna ģimenei : -)
 
tims @ 22.jūlijs 2008 0:00
Toyota Corolla 2007 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Sveiki, izsaku vertejumu par Corolla 1.6 vvt- i Linea Sol. Auto ir darba vajadzibam. Braukts ir vairak par gadu, nobraukums 32 000 km sobrid. ir veiktas 2 apkopes, nomainitas ellas.. un laikm viss. Bremzu kluci veel neprasot mainu, pec AMSERV uzskatiem... kapec izvele uz so auto- jo par attiecigo summu 17 000 eur, ta briza labakais piedavajums ar labako aprikojumu. Problema bija krasas izvele. Ja gribeja kadu no pierastajiem toniem(melna, balta, sudraba), bija jagaida 3 menesi, pec menesa bija pieejama zilzalja metalika, kas izskatas diezgan"jocigi", bet nu jau ir pierasts, un pat saak patikt. : ) Aprikojums pilniba apmierina, visas extras.. iznemot automatisko karbu, aizdedzes starta pogu un navigaciju, kas naca 1 limeni augstakaja komplektacija. bet sobrid nemaz nejutu vajadzibu pec ta visa. Par cik ieprieksejais auto bija WV Bora 1.6 automats, bija pierasts pie automatiskas karbas, un vel jo vairak jo parvietosanas pa pilseetu. Tad par Corollas manualo karbu esmu apmierinats, ir cits piesitiens brauksanai. Karba sledzas precizi, un viegli. Vienigi sajugs jaizspiez lidz galam, nevar halturet ar knapu pieskarsanos. Ir iespeja salidzinat ar WV Bora, tad pagaidam Corolla uzvar. Ar WV Boru furu apdzisana bija iespejam pec kartiga ieskrejiena, ar Corollu ir OK, ja nav 5 cilveki auto. Ir gan jutama ekonomija uz dzelzu biezumu, pa lauku celu braucot katru lielaku akmeni dzird, bet par cik pa tadiem braucu maz, var pieciest. Toties klirenss augstaks par Boru, un apmales nav skerslis. Borai reizi menesi lipinaju prieksejo bamperi atpakal pie korpusa. Corollai kaitinosa lieta- bagaznieku var atvert no salona ar kloki, vai ari no arpuses iebazot atslegu un atsledzot(nav nekadi sledzi) ziema ir pagruti, un ari tumsa pagruti, kamer atrod atslegas caurumu, un pareizi iedabu garo atslegu ieksaa. Saura sedesana 3 cilvekiem aizmugure, toties prieksas sedosiem ir loti erti. Auto erts brauksanai trijata. Diezgan liels bagaznieks. Jocigs spidometra dizains, bet kad pierod, diezgan logiski viss izkartots. Uzmaciga pikstesana ja nepiespradzejas, saak looti nelabi blaut, bet laikam jau sobriid tas ir visos kaut cik jaunos auto. Jutiga sture, un pie 160 km/h paliek nestabila brauksana, un motors ari saak mocities. Paterins pilseta ap 8 l;arpus pilsetas pat 6 l, ja neparsniedz 110 km/h. sedekli regulejas visos virzienos, bet vareja buut vairak kastites kur salikt sikumus. Pietruks kruiz kontroles uz garajiem gabaliem... bet tad janem nakamais limenis - Avensis. Dizains labs, bet aimugures izskatam vareja lielaku izdomu pielikt, un vizuali prasas lielaki riteni. Ir cd un MP3, bet paris reizes uz displeja ir skrejusas visadas sirsninas un citi hireoglifi, un tad vadiba iespejama tikai no stures. Bet kad auto iedarbina par jaunu, viss nostajas savas vietas. Laba parredzamiba un lieli spoguli, pat labaki neka klasi augstakajam Avensim. Praktisks auto, ikdienas lietosanai par sapratigu cenu un sapratigam apkopes izmaksam(pagaidam).

+
1)manuprat izdevies dizains
2)diezgan ziperigs dzinejs
3)labs aprikojums
4)liels bagaznieks prieks savas klases
5)degvielas paterins

-
1)plaani bleki
2)trijata sauri aizmugure
3)bagaznieka primitiva atversanas sistema
4)audio sistemas retie "gljuki"
juans @ 18.jūlijs 2008 0:00
Opel Vectra B 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Iegadajamies so auto pirms gada Lielvarde pa 3500 eiro!!
Masina ir automats 1.6 16v ecotek, nobraukums 45 000 bija raditajos, protams tas nav istais!! Masina apmierina dinamiska, klusa, ekonomiska vienigi pie apdzisanas ta pasvakaak, jo tomer 1.6 uz tadu svara kategoriju par maz parasti lietoju sporta karbu ir tads sledzis automatam. Brinumaina karta ir nobraukts jau gads un nekas praktiski nav biris, vienigi pakaleja atspere parluza pa lauku celu kurs pavasari ir nu galigi nekads! Ellas, filtrus, bremzu klucus pie izmaksam un remontiem neppieskaitu jo tas ir jadara jebkurai masinai!Degvielas paterins pa soseju 7.0,7,5.. pilseta par cik automats kadi 8 9litrisi!!Nevar precizi noteikt jo kompis nojaukts noprotu tapec ka vinam apmainiju magnetolu, jo siem auto viss laikam iet caur radio, pirms ieliku jauno magi viss bija ar kompi kartiba!! Manuprat laba izvele cilvekiem kas nedaudz velas ekonomiju un reize nelielu komfortu! Parsteidz akustutikas sistema tada gada masinai un skanas izolacija!! Masina kopuma apmierina jo nav darga uzturesana ja nelauz un uzpase tad problemu nevajadzetu but. Vienigais dalas vairs nav tik letas ka vecajiem opeliem, bet tas ir katra attieksmes un naudas iespeu zina!!

Plusi: klusa, ekomomisa, nav rusejusi, laba skana un izolacija, dinamiska, stabila uz cela, erta un miksti ripo motors izturigs un salona praktiski nav dzirdams!
Minusi: samera liels ellas paterins, ka jau ecotek, dalas nedaudz dargakas, ka vecakiem modeliem, pa lauku celiem sak grabet, mikstas bremzes, panela dizains nevisai iet pie sirds un nevisai patik tas automata klokis tads ka stoks neiederas dizaina, bet tas jau gaumes lieta!! Ceru uz jusu labo izveli. Paldies!!
marcis @ 14.jūlijs 2008 0:00
Jeep Wrangler 2000 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Jeep Wrangler 4.0L automāts ( 2000 g. ). Par šādu auto sapņoju jau sen! Te vienu vakaru sēžu ss. lv un redzu savu wrangler 2000g. ar 38000 km nobraukumu. Uzzvanu saimniekam un jautāju vai nobraukums patiess, tas saka kad 100% oriģināls. Ok, iekāpu auto un braucu pakaļ, autiņš tiešām labs - nopirku. Pārkāpjot no BMW diezgan grūti bija pirmā momentā pierast pie wrangler komforta, bet dienu no dienas auto iepatīkas vairāk un vairāk! Šo auto izmantoju kā pirmo auto ar sievas auto braucu tikkai garos gabalus. Ja kādam šāda mašīna ir sapnis vai nepiepildīts sapnis iesaku iegādāties, bet ir jāsadzīvo ar dažiem mīnusiem kādi ir Bobika tipa mašīnām:
1) Degvielas patēriņš - pilsēta 20 - 22 L / 100 km.
Bet to kaifu ko ķer no tā auto var ar to sadzīvot.
2) Auto domāts braukt vai nu pilsētā vai bez ceļā.
3) Braucot uz 90 km un ātrāk vējš pūš pa visām šķirbām.
4) Ātri braucot stingri jātur stūre, saspringti visu laiku brauc
5) Neviena ekstra izņemot stūres pastiprinātāju.
Bet plusi ir 100 reizes vairāk kā mīnusi:
* auto izskats ( eksotika ), braucot 90% cilvēku atgriež galvu paskatās vai nofotografē, vai vienkārši uzsit klaču par auto.
* cabrio - jeep - fantastika!!
* automāts - super, ja nēsi 4x4 vai 5x5 klubā.
* tā nav mašīna, bet sieviete, uz kuru prieks skatīties un turēt savā tuvumā.
* diskomforts pēc pāris mēnešiem pārvēršas komfortā.
* problēmas nav nekādas, remonti nekādi nopietni nav vajadzīgi nu jāpiebilst nobraukums mazs.
* esmu braucis uz 177 km / h.

Auto tiešām labs!!!
 
US @ 10.jūlijs 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti