Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen golf 2 1.6 karb 1987 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Nu tatad, kad dabuju tiesibas nopirku savu pirmo masinu golf 2. Masinu nopirku pa 350 ls. Golfs bija loti laba stavokli viss bija standarta nekas nebija tuunets. TA izgaja ar pirmo reizi dabuja 4 vieniniekus. Un taa kadu menesi es braukaju bez nekadam problemam un tad viss pamazam saaka jukt, aizdedze sa4akarejas, saakas probleemas ar karburatoru(daudz eda benzina), kompensatori saka klabeet, aizmugurejais ritena gultnis nojuka, aizmugurejo durvju ru4ka saluza, radiatora ventilators nesledzas ieksa. Pat rokas necelas pie vina nemties. Bet vismaz labi ka rusas nekur nav, un nav nekas metinats. Taa laikam ir mana kluda ka nopirku golfu.
Plusi
- diezgan erts salons
- laba pe4ka, labi silda
- Leetas detalas un var jebkur dabut
- diezgan izturigs pret koroziju

Minusi
- Motoram loti maza jauda, problematiski ar apdzisanu
- biezi 4akarejas karburators(daudz elektronikas)
- Slikta skanas izolacija
- Salona viss brazd un 4ikst
- durvju rokturi biezi luzt
golf mk2 @ 17.decembris 2009 0:00
Opel Astra 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Nu lūk nesen iegādājos Opel Astra 1.6 i 8v
Iekšāj jau gana tukšs nekādu baiso extru nav, bet nu dabūju pa diezgan lētu nadu un domāju pabrauksim paskatīsimies kas un kā!
Būtībā viss apmierina un pagaidām nekādu trūkumu nav , bet ir viens bet Svīst ciet logi! Gaisa filtrs ir mainīts pirms kāda laika! Varbūt kāds var pateikt kur viņš tieši atrodas? Teica ka izņemšu bardačoku un tur būs ņēmu un izjaucu.. bet neatradu!!! Pārliecinājos arī ka gaisu ņem no āras un klapans ir ciet. Nākamais uz šofera grīdiņas sakrājiess mitrums - tosols (pēc garšas liekas) Pajaucu paneli no pēčkas izskatās ka netek, braukāju jau 3 mēnešus un tosola līmenim būtu jākrītas ja pečka būtu caura - nekas tāds nav novērots! Protams ka logi svīst dēl tā tosola uz grīdiņas bet viņu izkaltēt ar neamz nav tik viegli... un interesanti ja vairs netek tad kā viņš tur ir ticis? Ja kād var palīdzēt gaidīšu jūsu padomus. Dzinējs man ir vēl vecās Astras 1.6 parass jaudas nekādas baisās nav, bet ka ziemā iedarbinu nedaudz kompensatori ieklabina bet pēc sek 20 jau norimst! tas kopumā arī būtu viss gaidīšu padomus paldies! Atzīmi man vēl ir par agru likt pēc 3 mēnešu ekspluatācijas
 
backetboy @ 7.decembris 2009 0:00
Toyota Celica 1993 Novērtējums: 9 Komentēt
Kad pienāca laiks likt tiesības, skatījos arī automobili, un atradu toyota celica 1993 gada 2.0 twin cam. Auto uz ceļa turās lieliski, pie dažādiem ātruma indeksiem. Arī ar savākšanos viss kārtībā.
Par remontu varu teikt, ka ja nav pazīšanās servisos, tad ies grūti, bet visu jau var sarunāt, ja r nepieciešamība.
Detaļas arī ja māk atrast un zina ko meklē, tad nav problēmu, vissmagāk gen5 modelim ir ar stūres pastiprinātāja remontu.
esmu jau paspējis nokaut motorinju un salabot arī, pēc neliela remonta, īstenībā ar zemām izmaksām ir parādījies lopistisks radījums zem motora pārsega, kas laužas uz āru.
Arī ar degvielas patēriņu esmu apmierināts, kad gribas paskriet, protams iziet daudz benzīna, bet braucot mierīgi, bez steigas auto izpildās par visiem 100%.
sp @ 4.decembris 2009 0:00
Ford Escort 1.6D 1986 Novērtējums: 6 Komentēt
Eskorts tika pirkts 13 gadu vecs. Universālis, lūka. Kā pozitīvo vēlos atzīmēt nelielo degvielas patēriņu – vidēji 4,5 l / 100 km, samērā izturīgs motors, ja savlaicīgi seko līdzi zobsiksnas nomaiņai, bet tā ir jamaina jau pēc 40 000 km, kaut arī uzrādīts, ka var nobraukt 60 000 km. Medz bojāties arī ūdenssūknis un ģenerators. Kā mīnusus varētu arī atzīmēt samērā neizturīgo ritošo daļu (sevišķi gultņi), motors arī iebāzts tā, ka vairs nekam netiek klāt, ļoti grūti remontēt., arī rūsē virsbūve.
Rons @ 20.novembris 2009 0:00
Audi 100 1.8 1986 Novērtējums: 6 Komentēt
Audi tika pirkts 15 gadu vecs. Kā pozitīvo varētu atzīmēt plašo, ērto salonu, kluso gaitu, cinkoto virsbūvi, samērā nelielo degvielas patēriņu priekš tāda kuģa – 8 līdz 8,5 litri.. Kā mīnusus: neizturīgo ritošo daļu, diezgan nemākulīgi izveidoto motoru, arī ne pārāk izturīgo (varbūt, ka tā laika progresam atbilstošs ??), vadu mudžeklis, dažādi datčiki, ka arī pārāk vājo motoru, pakalnā jabrauc ar trešo ātrumu. Visumā komfortabla, bet nedaudz par mazs zirgaspēku un samērā neizturīga mašīna.
Rons @ 20.novembris 2009 0:00
Nissan Almera 2001 Novērtējums: 8 Komentēt
Auto tiek lietots 3 gadus, braucu katru dienu un jau savācies uz spidometra 195 000. Meklējots mašīnu noteicošā bija tā cena orienējos ap 3000 Ls. Tajā laikā par tādu naudu varēja dabūt diezgan pabrauktu audi.
Izvērtējot cilvēku atsauksmes pārsvarā no krievijas saitiem apstājos pie almeras. Auto ir no vācijas komplektācijā multi stūre, kondicionieris, ABS, elektriskie spoguļi, automātski regulējamās lampas, visi 4 stikla pacēlāji, lietie diski. Pirmo tehnisko apsati izgāju bez neviena punkta. Otra tehniskā priekšējais balsts jāmaina 150 Ls. Trešā tehniskā, atsaites satbilizātoru vadītāja pusē 7 Ls
Izmaksas OCTA - 90 Ls, pateicoties Latvijas ceļiem nomainīju priekšējo gūltni 60 Ls, izdega paneļa lampiņa pie reizes nomainīju visas ( 3 Ls gab) ar salona filtru ieskaitot kopā 50 Ls. Sāka krist iekšā priekšējais stikls ielīmēšana 10 Ls. Regulari mainu filtrus, eļļu, pildos tikai Nestē. Pats veicu visas tehniskās apkopes, iesaku katram nopirkt mašīnas tehnisko rokas grāmatu un viss būs ok.

+ Ļoti kvlitatīva paneļa apdare.
+ Degvielas patriņš uz šosejas 5 l. pilsēta 7l.
+ Dinamiska dīzelis 2.2
+ Neviens radinieks nebāžas virsū lai palīdzu atvest un aizvest visādas mantas.
+ Ziemā pielec no pirmā grieziena.
+ Manevrētspējīgs.
+ Nav KASKO riska grupā.

- Mazs salons, augums 1,96, bet pieradu un ir ok.
- Smags motrs tāpēc liela slodze uz priekšējo tiltu.
- Dārgas detaļas, bet ar to jārēķinās.

Mašīnu cenšos uzpasēt lai vienmēr tā ir tirgus kārtībā. Ja gribi braukt tad vienmēr jārēķinās ar izdevumiem, es domāju šis nav sliktākis variants, atbilstoša kvalitāte par atbilstošu cenu.
Viktors @ 19.novembris 2009 0:00
Opel Tigra 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Braucu jau trīs gadus. nu jau pats būšu ar viņu 60 000 norullējis (spidometrā kopumā 1/5 miljons aptuveni). Ļoti ekonomiska mašīna visos aspektos. gan uzturēšanas ziņā gan rezerves daļu ziņā. lūst ļoti reti kautkas un visu var dabūt šrotos pa lēto. Lielais mīnuss bija bāka - visām izrūsē un nav viegli labu lietotu atrast! Un protams rūsa pašā virsbūvē - arkās, zem aizmugurējā bampera un vēl šur tur, bet tas pofig. Ļoti svarīgi - jātīra regulāri aizmugures loga ūdens notektrubiņas (vislabāk ar kompresoru izpūst!)!!! citādi nāks ūdens salonā un protams salons būs mitrs un ziemā baigais diskomforts. Motors šad tad visādi niķojas - brīvgaitas vārsts jātīra laikam, bet tagad atkal jau mēnesi normāli. manam ecotecs nestrādā - likvidēts, jo sporta truba visā garumā uzlikta. dzirdēts, ka tas EGR vārsts visādus brīnumus var taisīt, man atkrīt. kas vēl... Lūka saplīsa! bet tas arī netraucē!

Vispārīgi rezumē - manuprāt ļoti izturīga un uzticīga mašīna - itsevišķi piekare, ātrumkaste un pats dzinējs.
Maz tērē degvielu - pilsētā 7L uz 100, uz šosejas 5L uz 100, ja 110 km/h brauc. pat uz 160km/h vālējot patēriņš 6 L. Max ātrums 200km/h (četratā+mantas)... neslikti. Salonā nav daudz vietas, bet piesmiet auto ir izdevies... : )
Īsts pilsētas žiperis. Uzliekot platākus ļitakus un nosēdinot izskatās vispār neatkārtojami skaisti - domāju pat viena no skaistākajām mašīnām...

Pirkta meitenei, bet braucu pats... dīvaini, bet esmu ļoti pieradis un kādreiz būs ļoti žēl šķirties no Tīģera.

+ lēti nodokļi un apdrošināšanas.
+ lētas detaļas un šrotos dabūnamas vienas dienas laikā.
+ ātra un labi turas uz ceļa, pat lielā ātrumā.
+ skaista, interesanta un neatkārtojama mašīna.
+ pietiekami liels bagāžnieks, atgāžama aizmugurējā atzveltne, lielas Stock skaļruņu vietas.

- rūsē bāka!!!
- rūsa...
- lūka - vājiba manuprāt visiem opeļiem.
- abs protams nomiris.
- garlaicīgi beņķi (pats pāršuvu) un pats salons vispār nav tik unikāls kā mašīnas āriene.
- obligāti jāsēdina piekare, citādi izskatās tizli.
- motora telpā nekam nevar tikt klāt! : D baigā spraukšanās.

Lai visiem labi ripo!

p. s. Šleseram arī pieder opel tigra!
argits @ 15.novembris 2009 0:00
Toyota Corolla 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Lietoju trešo gadu. Tā kā 6 mēneši gadā aiziet sēžot uz motocikla, tad arī nobraukums tikai tagad tuvojas 30K.
Sedans, maksimālā komplektācija kāda iespējama no standarta modeļiem. 1.6 VVTI ar manuālo kārbu.
Pārsēdos no SAAB 9000, tādēļ iesākumā pāris reizes sanāca iebadīt ar pieri jumtā pie ārā kāpšanas.
Ko lai jums saka - nu, braucams jau ir, taču pēc zviedru auto kopumā esmu vīlies japāņu autoindustrijā.
Ko es nevaru ciest:
- salona gaisa cirkulācija ir galīgais čau mitrā un aukstā laikā, logi svīst
- nomainīt priekšējās tuvo gaismu spuldzītes (halogēns mle) pa fikso nesanāks, it sevišķi kreisajā pusē: orientējies vismaz uz 10 minūtēm un vietām noberztām locītavām
- dizaineris kaut kā piemirsa apakšā ieplānot balstus auto pacelšanai, kur domkratu atbalstīt
- lietus sensors reizēm darbojas pēc mēness fāzēm
- krēslu apsilde neregulējas - tā sacīt, tikai ON/OFF režīms
- stūre regulējas tikai augstumā, un jebkurā no tiem tiek aizsegta vai mēraparātu paneļa augšējā vai apakšējā daļa, TCS ON/OFF poga ir aizsegta vienmēr.
- lukturu apmazgāšanas poga novietota pie ātrumkloķa, nezinu kā citiem, bet man roka līdz viņai nesniedzas.
- krāsojums.... šķiet ir tāds tīri čeklistam, tā sacīt, ir. Godīgi sakot, man iepriekšējam autiņam 6 gados bija mazāk švīku, nekā šim pirmajā mēnesī
- reālais benzīna patēriņš, tā sacīt, lauku apstākļos... izmetiet miskastē Toyota flaijerus, šim autiņam vidējais patēriņš kruizējot uz 105 pa Pleskavas šoseju ir 6.8 litri. Uz 90 - 6.2 Šis auto nav paredzēts ātrai braukšanai - jā uz 180 tas iet, pat tīri normāli iet, bet līdzko apgriezieni aiziet pāri 3000 rpm, aizmirstiet pa ekonomiju
Graberis @ 11.novembris 2009 0:00
Honda FR-V 2007 Novērtējums: 9 Komentēt
1.8 manuālā kārba "lētākā" komplektācija. Nav īsti saprotams atbildīgo par šo reģionu lēmums, ka dīzeļus nepiedāvāt šim modelim. Lai arī cena būtu par pāris štukām augstāka, pieprasījums būtu. 1.8 benzīns ir labs, bet tomēr jaudas mazliet piektrūkst- ir jāpārslēdzās uz zemāku pārnesumu.
80% šoseja, 20% tāds neīsts pilsētas režīms- patēriņš ~7.5 litri uz 100km. Ziemā patēriņš pieaug- loģiski : )
Ērts, ja priekšējā rindā pa vidu neviens nesēž un sēdētāji ir klasiskas (nav masīvas) miesas uzbūves... nolaists vidējais beņķis ir ērts roku balsts un dažādu krāmu novietojamais galdiņš. Vispār- vietas alkoholam : ) ir vairāk kā daudz.
Aizmugurējā rinda ir ļoti ērta pasažieriem tālso gabalos pie max atbīdītiem vadītāja un priekšējo pasažieru kresliem, ne dibens, ne kājas nenogurst.
Ātrumpārslēdējs pie paneļa- ļoti ērts, ja to pašu vidējo beņķi nolaistu izmanto kā elkoņbalstu.
Tehnisku kreņķu 2 adu laikā nav bijis, ja vien... pa garantiju mainīts stūres mehānisms (bet nu kaut kas tomēr nav arī pēc tā maiņas ok.. servisā apgalvo, ka viss ir OK- lai nu tā būtu).
- jūtams sānvējš;
- salīdzinošo skaļi dzirdami ā trokšņi, vējšs braucot;
- vajadzīgs jaudīgāks dzinējs;
- pulkstenis, regulējās atkarībā no garastāvokļa : )
+ degvielas patēriņš;
+ ietilpība gan pasažieriem, gan kravai;

Kopumā iesaku, ja ir vēlme pēc tiešām 5 vietīga (varbūt arī 6 vietīga) auto, ietilpība forša.
onkuls @ 7.novembris 2009 0:00
Nissan Almera 1.6 1997 Novērtējums: 9 Komentēt
Nesen nomainīju savu Nissan Sunny 1.4 pret nedaudz jaunāku modeli. Šis ir indžektors. Priecē mazāks degvielas patēriņš 6-6.5 litri/100 km. Iepriekšējam 6.5-7 litri/ 100 km. Nedaudz uzlabots dizains, nedaudz lielāks komforts. Klusāks motors, klusāka braukšana (nejūt bedres). Sannijs bija pacietāks. Visā visumā saturs ļoti līdzīgs, bet uzlabots kā iepriekšējam modelim, vairak vietas aizmugurējiem. Žiperīgāks. Kā pluss minams stūres pastiprinātājs, kas Sannijam nebija (toties liekas, ka Sannijs nedaudz stabilāk turējās uz ceļa). Visumā kvalitāte tāda paša kā iepriekšējam, kas liecina, ka mašīna būs izturīga un maz remontējama. Tika nomainīts pie 175 000 km sajūgu disku komplekts, kas ir normāli šīm mašīnītem pie 175000-200000 km. Visumā laba mašīnīte ar nelielām izmaksām ekspluatācijā.

P. S. Nobraukts nedaudz vairāk kā gadu - aptuveni 14000km. pārmetināta apakša, nomainītas amortizatoru gumijas, nomainītas bremžu trubiņas (sarūsējušas). viss kopā ap 200 Ls. Pārējam gan nav nekādas vainas.
P. S. Nobraukts vēl viens gads: 10 000 km. Vienīgā problēma tā ir rūsa. Pārmetināta apakša, nomainītas degvielas caurulītes un eļļas karters. Ja nebūtu rūsas, tad būtu viss ok.
 
Rons @ 31.oktobris 2009 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti