Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Astra 1,7 DTI 2002 Novērtējums: 6 Komentēt
Sveiki. iisteniibaa apraksts buus par divaam shaa gada mashiinaan.... ar 1,7 dti un 2,0 dti dzineejiem. Taa nu sanaaca, ka saakotneeji pieskirtais auto ar 1,7 dti tika peec gada braukshanas noskilts un devaas uz tolmetu, bet vietaa tika iedots taa pasha gada ar 2,0 dti.

1,7 dti. Bāzes modelis, 75 ZS dīzelis. No apriikojuma tikai stuures past, ABS un viss. Motors vaargs, bet labi griezjaas. Ja nav nobraukts, nav nekaadas vainas. Tehnisku gljuku nav, uz sosejas apdziit var cieshami. Ritoshaa dalja loti izturiiga, detalas maksaa kapeikas. Gaitas komforts loti cieshams, piekare kompromiss starp bedru slaapeeshanu un vadiishanu, ne par cietu, ne par miikstu. Vienreiz noklaajaas suuknja vadiibas bloks, jauns 1200 ls, lietots + darbs 180 Ls.
Salons askeetisks, stuure loti tieva, Paklaajini nav paredzeeti, taa vietaa ar plastmasu paarklaata griida.
Mashiina izcili ekonomiska, videejais pateerish ap 5,5l, trase Riiga- Daugavpils- Riiga, 100 km/h 4 l/100km. Uzticams darba zirgs. Labs drošibas līmenis. No skērsielas izbraucošais ignoreeja STOP ziimi, un nepiebremzeejot centaas paarbraukt galveno ceļu 4 m pirms manis. Rezultaataa ar 60 km/h nebremzeejot ieliku jaunai Toyota Carolla Verso saanos. Tiku cauri ar shoku, sasistaam kruutiim(no airbag) un saapiigu celi. Opelim purns palika par 0,5 m iisaaks, bet neskatoties uz to prieksheejaas durvis veraas, it kaa nekas nebuutu noticis.

2,0 DTI. Daudz kvalitatiivaaka salona apdare, cieshams stereo ar CD, A/C un 95 ZS motors, elektriskie logi un spoguli, ak jaa.... stuure resnaaka un miikstaaka : ). Motora jauda pilniigi pietiekosha. Piekare miikstaaka, loti labi slaapee muusu celu neliidzenumus, izturiiga.
Videejais pateerijsh ap 7 l/100 km.
Te nu labais beidzas. Motora elektronika sarezgiita un glukaina. Ja vienreiz dienaa nedeg servisa simbols, tas noziimee, ka ir briivdiena. Daargie turbiinas zaluuziju un recirkulaacijas vaarstu deveeji mirst peec katriem 50 k km. Suuknja vadiiba gluko. Motors rij ellu. Naudas kapseeta.
Rezumee: Astra ir leets un uzticams paarvietoshanaas liidzeklis. Ja netiek panemta baazes versijaa, tad arii pietiekoshi komfortabls garu gabalu veikshanai. Ieteicamie dzineeji 1,6 benziins vai 1,7 DTI( jaachipo).
Vaajpraats @ 10.aprīlis 2009 0:00
Honda Accord 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Pirms gada mana ipasuma nonaca Honda Accord universalis. Tad nu par visu pec kartas.

Cena: ap EUR 12000, - ar PVN (nesmejieties, tagad cenas jau citas)
Nobraukums: 70 000
Defekti: nebija pamanami
Motors: 2.0
Karba: manuala

Lietosanas piezimes.

Vasaras laiks
Paterins: ap 12l pilseta, ap 8-10l uz sosejas (viss atkarigs no brauksanas stila un atruma)
Skanas izolacija: kaitina logu slotinas, virs 140 km/h snakona, ja slauka logus, caurmera 4 no 5 balleem

Ziemas laiks
Paterins: ap 12-14l pilseta, ap 9-10l uz sosejas (soreiz garus gabalus nebraucam, cik nu reizem lidz Liepajai un atpakal)
Skanas izolacija: braucot pa sluru labi sit cauri, bet tas iespejams ari norakstams uz riepam.

Salons: cepuri nost konstruktoriem. Priesa sedoso kresli ir ideali gariem gabaliem (pat, ja pie stures japavada 10-12h). Tapat ka 90% LV pardoto Accord - pusadas salons. Viegli kopjams. Aizmugure sedosiem vietas pietiek (esmu to izmeginajis tikai paris reizes, bet atsauksmes labas).

Klimata kontrole: veletos labaku rezultatu, atraku. Audi/BMW karsto gaisu dod atrak. Seit videji 3 minutes.

Ietilpiba: masina paredzeta gimenei ar suni, ja ne suniem. Vietas tik tiesam daudz.

Apkope: pagaidam nekas nav mainits, ja vien setas servisa izieta tehniska apkope: 100 lati, nemot vera, ka lieta ieksa razotaja ieteikta super ella (30 ls), plus paris filtri un sveces (spoles uzmontetas uz sveces). Piemirsu, vel mainita generatora siksna, 25 + 5.

Rezerves dalas:
gruti. Viss nak komplektos un, piemeram, miglas lukturu stikli atseviski nav noperkami. Dazas lietas atrodamas srotos.

Dinamika: pietiekama, ja vien esam gatavi par to maksat. 2.4l, protams, butu labak, bet ikdienas braucienam pec piena uz Rimi pietiek. Uz sosejas apdzisanu izpildam bez problemam, uzraviens pie 100-120 4. atruma loti labs.

Apdrosinasana: fantastiska, tadel KASKO nav.

Merkauditorija: gimene, jauniesiem sedan.

Minusus nevaru izdomat. Nak prata vien stabilitate uz cela virs 180 (DE celi) un mazaks degvielas paterins.
ioio @ 2.aprīlis 2009 0:00
Opel Astra 17 TDS `92 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Sveiciens visiem

Varu padalīties pieredzē ar savu nu jau bijušo auto.
Auto Opel Astra hečbeks- ķiršu sarkana metālika, ar Isuzu dzinēju 1,7l Turbo Dīzelis + Intercooler, 1992. gada.
Savā īpašumā ieguvu 2004. gada janvārī un nopraucu apaļus 5 gadus- kopā, ja nemaldos kādus 80k km.
2009. gadā pie pārdošans uz šiltes bija 343k km. nevaru pateikt, vai īsti vai nē- iekš LV grozīts netika.
aprīkojums- lūka, miglas lukturi (tikuši izravēti), ABS, samta salons, oriģinālā signalizācija, centr atslēga, stūres pastiprinātājs. Vienvārdsakot nekas īpašs.
kopumā labs auto ar lietotam auto piemītošām kaitēm. subjektīvi šķita ļoti ērts, salīdzinoši kluss salons, ērta sēdēšana, patīkams, mīksts panelis, ērta sēdpozīcija- regulējama augstumā.
Remonti- īsumā- uzskāitīšu, ko atceros un būtiskākos.
- tika remontēts viss, kas bija nepieciešams:
lielākā problēma rūsa aizmugures arkās & sliekšnos, kuri tika pārmetināti.
- stūres pastiprinātāja sūkņa blīvslēgu maiņa.
- startera buksīšu maiņa.
- ģeneratora oglīšu, diožu bloka un gultņu maiņa
- priekšējo gultņu maiņa
- priekšējo lodbalstu, stūres pirkstu, horizontālo plaukta bukšu maiņa.
- iekšējās miroņgalvas maiņa, dēļ pēķšni pārplīsušas putekļu gumijas.
- pēdējos 2 gadus slēdzoties no 3. uz 2. ātrumu pie lielāka ātruma īsti nestrādā sinhronizatori- slēdzas ar skaņu- pie mazāka ātruma norm''alā režīmā viss ok- netika taisīts.
- aizmugures tumbas savu nokalpojušas- pie lielākiem basiem čirkst.
- dzeses radiatora maiņa.
- Bākas caurumiņa aizlodēšana.
- aizmugurējai piekarei šajā laikā netika mainīts nekas.
- -- zobsiksnas, ķīļsiksnas, bremžu loku, kluču, eļļu miaņa u. c neskaitās- tā ir apkope.
skates gandrīz vienmēr izgāju ar otro reizi, jo man pastāv uzskats, ka atkārtotā skate ir vislētākā diagnostika- regulēju lukturus, nevienmērīgi ņemošas bremzes, nedegoši atpakaļgaitas lukturi, dēļ devēja čakarēšanās.

dzinēju varēja bez problēmām iedarbināt arī -20 grādos.
nepiedarbināju vienu reizi šajos 5 gados, jo kreīsā DD saželēja. Esmu dzirdējis par šiem dzinējiem ļoti daudz slikta, bet nevaru tiem apgalvojumiem pievienoties. Dzinējs pietiekoši jaudīgs, ātrs, ar ļoooti mainīgu apetīti- no 5,5 L uz šosejas līdz 9 L sportiskā režīmā uz lauku ceļa vai ziemā ar stumdīšanos pa piesnigušu pilsētu.

Pārdevu, jo gribējās kautko jaunāku un labāk parīkotu. pirku pa 2150 LS, pārdevu pa 500, Ls 3 dienu laikā.
(Tiku pie Megane II 1,6 `03- kad pabraukšu ielikšu infu šeit- patreiz viss ir ok- neko sliktu nevaru uzraktīt)

Pat pēc pārdošanas Šo Astrīdu atceros ar labu vārdu- kā ērtu, mīkstu pārvietošanās līdzekli, ceru, ka jaunajam īpašniekam labi ripo.

Atzīme tāda, ņemot vērā auto vecumu, konkurentus šajā kategorijā, lietošanas drošību (ne reizi uz ceļa nepaliku), Cenu.
 
Osiss @ 11.marts 2009 0:00
Ford Scorpio 2.3 doch16 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Nu tad tā, nopirku mašīnīti pirms diviem gadiem, pirku uz plača pa 1900ls+apm. 200ls par reģistrāciju un skati. Uz skati aizbraucu pa taisno no plača un lai cik brīnumaini neliktos izgāju bez problēmām. Pēc aptuveni mēnešiem 2 sāka parādīties dīvains klakšķis priekšā, pa bedrēm, dabūju nomainīt priekšējā pleca bukses, lētas nebijas katra 37 ls - tikai kā orģināldetaļu var dabūt, pat turkiem nekā līdzīga nebija. Pa gadu it kā nekas daudz netika darīts, kaut gan daudz arī īpashi nebraukāju- no darba uz māju un brivdienās kaut kur kādreiz aizšauj tālāk. Pa 2 gadi kaut kādi 17tk km tikai noripināti. Ak jā vēl zaldātinjus mainīju 2gab pa 13 ls, bet jūtu ka atkal būs jāmaina, nu gadu pa mūsu ceļjiem novilkt var. salons liels ērts tikai sāk kautkas čīkstēt un grabēt bet pārējais ir ok. Dikti priecē fakts ka ir gan el. lūka gan kondicionieris, vnk ideāls apvienojums. degvielas patēriņš apmērām 9-11 litri. Rūsa praktiski nekur neķerās pagaidām klāt, vienīgi apakšā kur sāls tiek klāt. Sliekšņi ir ideāli nopakoti ar gumijām un hromētām metāla plāksnēm- izskatās labi un arī rūsa iet ar līkumu jo ūdens pa peļķēm braucot iekšā netiek.
Kopumā esmu apmierināts , pie izskata spocīgā esmu apradis arī pārējiem vairs neliekas pat smieklīga... ;) dažs pat sāk domāt arī iepirkt tādu varbūt.
scorpis @ 1.marts 2009 0:00
Volkswagen Jetta 2006 Novērtējums: 9 Komentēt
VW Jetta 1,9 TDI 105 ZS
Par Jettu esmu divreiz jau rakstījis - īsi pēc iegādes un pēc gada nobraukuma. Tagad būs nobraukti trīs gadi, uz odometra nedaudz virs simts tūkstošiem... Pa trim gadiem notikušas sekojošas šaizes:
1. radio poga bija iesprūdusi, nomainīja pa garantiju visu radio,
2. bākas vāciņš pie mīnus grādiem sāka nevērties ciet, nomainīts pa garantiju viss komplektā, ieskaitot elektromotoriņu utt.
3. tas pats bākas vāciņš arī pēc nomaiņas nogļukojās pirms mēneša Vācijā, tikai šoreiz nevērās vaļā, pienācās atlauzt, salaužot stiprinājumu, tagad gaidu tāmi no VW, cik maksās remonts,
4. ap Jauno gadu parādījās graboņa priekšā kreisajā pusē, vainīgi bija zem plastmasa bruņas iekritušie akmeņi. Jāpiebilst, ka Jettas ekspluatācija galvenokārt notiek pa grants ceļiem.
5. pēc neilga laika parādījās atkārtota grabēšana, šoreiz vainīgas bija suporta vadīklas, nomaiņa izmaksāja 48 Ls
6. otrā gada beigās sāka zust eļļa no dzinēja, pēc ilgiem meklējumiem izrādījās, ka laiž garām kloķenes blīvslēgs, nomainīts pa garantiju,
7. Jetta ir zema - mainīts arī karteris, jo sieva braucot uz lauku māju to uzsita, maksāja kasko.
8. tīrot ledu no priekšējā stikla , uz tā palika švīkas, stiklu nomainīju pa kasko, jo tika dabūts arī akmens logā.

Tagad par plusiem -
1. hadene - super , pa mūsu ceļiem nekas nav izdauzīts, izņemot pieminētās vadīklas,
2. patēriņš nepilni 5 litri,
3. pirms pāris dienām vedu kādu sen
nesatiktu paziņu - šis prasa kā es krīzes laikos jaunu auto nopircis, saku auto trīs gadi, neticēja - esot vēl jūtama jaunas mašinas smarža un pēc gaitas arī kā jauns.
Visā visumā ar VW produktu esmu apmierināts, tikai tas viņu sviestainais serviss.....
opelis @ 21.februāris 2009 0:00
Saab 9-5 Aero 2002 Novērtējums: 10 Komentēt
Nu tad tagad stasts bus par manu otro dzive SAABU 9-5 AERO wagon 2002gada ar 250 lopiņiem: )
Kad pardevu iegadajos Griffinu iegadajos VOLVO S80 2.9 ,, bet pec paris menešiem braukšanas ar viņu sapratu ka man vajadzigs SAAB,, pirms tam man bija BMW, AUDI, OPEL, un SAABS: ) Tad saku atcereties problema ar manu bijušo Griffinu un nolemu ka šoreiz jaatrod patiešam labs SAABs
Gribeju tieši wagonu ar mehanisku atrumkarbu un protams AERO: )Man paveicas neilga laika es notirgoju VOLVO , un sakas manas meklešanas, no sakuma mekleju 1998-2001g modeļus jo nebja daudz naudiņas ka ari gribeja ja kas avset auto kartiba un lai paliek mazliet naudiņas, apskatijos ap 8 SAAB Aero ar dažadam atrumkarbam,, netika neviens atrast , visi bija nojati, to es vareju jau secinat kad braucu un testeju viņus jo daudz ko zinaju no SAABiem,, ka jau teicu ipriekš par GRIFFINU viss nak ar pieredzi: )
Tad viena diena paradijas sludinajums ar ļoti pievilcigo cenu, un tas bija vellabak neka es mekleju: )Pirmkart auto bija 2002g ar jaunu faceliftu, tam bija vairak lopiņu, nu auto bija aprikots pilniba ar visu, xenons , izbidamais plaukts , visi tikliņi un visi sikumi kurus tik iespejams bija pasuti no Vikingiem,, ka ari auto bija pirkts Vikingos un visa vseture un apkopes taisitas tur pat: )Ka ari viens ipašnieks,.. auto tika parbaudits Vikingos full check ,, un man paradija defektu saraksta.... teikt godigo no sakuma es bija nedaudz šokets: )Bet izanalizejot pieņemu lemumu ka nav tik traki ,, jo it ipaši ka zinaju kur daudzas lietas var sataisit un pa citam cenam: ) Tika lemts iegadaties auto un sapnis piebildijas,,, uzreiz tika savestas daudzas lietas kartiba!
Tagad gatavojos ķedes maiņai... diezgan padargs pasakums , bet toties pec tam ilgi nezinasi bedu ,
Pagaidam viņš ne reizi mani nepievila atšķiriba no Groffina , bet ka jau teicu pats biju vainigs : )VIENMER CHEKOJAM PIE DILLERA!!! tur jums atradsi visadus sikumus bet toties jus visu zinasiet : )
Autiņam tagad tiek parkrasota haube,, mainisies bremzes (kluči diski u supporti tiks profesianali apstradati un nokrasoti)Ka ari drizuma tiks parveidota izpludes sistema un varbut ielikts čips kurš varetu pacelt jaudu uz vel kadiem 20-25 zs + 30-35 nm: )

+Dinamika
Uz ceļa stav ka ierakts
Paatrinajums
Vizualais
erti RECARO kresli
Laba audiosistema
Dzineja skaņa mmm patikama rukoņa kad pariet aiz 2.5
Samera neliela degvielas apetite
Izturiga ritoša
Labs arejais apgaismojums(xenons)

- Kartera ventilacija
Ķedes maiņa
Augstspiediena turbina
SID

Tas pagaidam viss.. ja ko atcerešos tad pierakstišu: )
Droši ņemiet Aero it ipaši tagad tiem ir labveligas cenas: )
 
dinozavrs @ 6.februāris 2009 0:00
Saab 9-5 Griffin 1998 Novērtējums: 9 Komentēt
Auto iepirku 2008 g . Iesaku prikt no privat personam un labak zinatu auto vesturi!
Sveiki beidzot saņemos uzrakstit aprakstu par maniem SAABiem: )No sakuama sakšu par manu pirmo SAAB Griffin ar 3 litrigo dzineju: )Teikšu ka neko nezinaju par SAABiem, un tas bija mana kļuda , nopirku bez baudišanas un pa leto naudu... velak atklajas daudz minusi , bet protams pats vainigs: ) Griffins ir ka divans ļoti komfotabla piekare , iekša vairak fičas neka parastajam modelim , luka , apsildajami sdekļi, atmiņa utt. Dzineis ar zobsiksnu nevis ķedi, tas ari neliels plus, benzin ziņa nebija parak traki tereja ap 9-16 litr, atkarigs no braukšanas stila . Tad sakas manas nebedas viena pec otra sakas suce radiatora , pec nedeļas uzspraga, protams meiģinajam lapit pirmit bet tas nepalidzeja spradziens bija iespaidigs: ( Pirku jaunu.. talak bija gadijums nomazgajot auto un pec ta darbinot izšava presets korķis no kolektora: ( Atradu risinajumu tai pati diena , virpoja no aluminija un iedzinam iekša(akurati) velak aizbraucot uz Alfa un pie Vikingiem , uzzinaju ka tas ir ļoti rets gadijum un ka mans risinajums ir pat ļoti labs: ) Velak aizgaja pa pieskari DI kasete kaut ari mainiju sveces ik pec 10 000km,... velak man izbeidzas silta gaisa regulators , tas ir izplatita problema , tas bija pirmspedejapilite manas attiecibas ar Griffinu jo remonts izmaksaj ap 200 ls ,, un vel pie tam par tadu sikumu: (
MAns ieteikums auto ir LABS bet pirms pirkt obligati taisam pilno diagnostiku VIKINGOS!!!
Un kad jums uzstadis problemu sarakstu nevajag sisties agonija jo daudzas lietas remontejamas pa daudz letakam naudiņam: )
Vienmer izvertet remontu ,, meklet labaku , letaku un tai pati kvalitativu vietkur var salabot .. ticiet man tas ir iespejam: )
Apmeklejam SAABCLUB lapu jo tur ir daudzu problemu risinajumu, (piem. par to pašu gaisa regulatoru , izdarams ar paša rokam, vai pa daudz letakam problemam)
Tie paši SID displeji taisami pa 40-50 ls
Visu vizualo taisiju ar paša rokam, atradu Aero spoilerus pa 120 ls komplekta , dabuju AERO diskus: )
Savedu auto kartiba un pardevu pa ļoti labu cenu
velak nopirku VOLVO s80 un noželoju
ari pardevu
Auto vairak domats tiem kuriem vairak patik komforts
ja gribat asakas izjutas tad jaņem Aero
un drizuma gaidiet aprakstu par manu AERO 9-5 2002 g

SAAB problemas GRIFFINA modeļiem
SID displ
slotiņas uz lukturiem(visiem)
DI kasete


+ Pec SAAB sapratu ka es iemilejos viņa
uz ceļa tura nereali labi
KASKO lets SAABUS NEZOG: )
Hadene gan izturiga
SAAB tas ir štrases karalis: )
Turbinai mazaka slodze jo stav zemspiediena
Labs paatrinajums un dzineja rukoņa: )
Laba vadamiba
Griffinam stav Harmon Kardon audio
Sture ar koka apdari

- es pat nezinu kadi minusi: )
divas DI kasetes
smagaka priekša jo dzinejs smagas lidz ar to lielaka slodze uz piekari
degvielas pateriņš
Pec iespejas labak liet 98!!!


Ceru ka jums patiks: )
Viss nak ar pieredzi... ja kat ko atcerešos uzrakstišu
 
dinozavrs @ 6.februāris 2009 0:00
Saab 9-3 2,2 TID 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Iegādājos divus gadus atpakaļ. Noskrējiens, liekas oriģināls, jo skaņa un motora vibrācijas, salīdzinot ar citiem tai laikā testētajiem ir krietni klusākas/ mazākas.

Noskrējiens 74 000 km, cena 5000 EUR, sudrabains.
Aprīkojums- āda, klimata kontrole, el. logi, el. lūka, mehāniskā kārba, radio ar kaseti (!). Var piepirkt CD changeri, ja ir vēlēšanās. Ielikt radio ar CD neizdevās, jo vajadzēja kodēt.
Pēc pirkšanas aizdzinu uz E&S auto. Siksnas bija ideālā stāvoklī. Divu gadu laikā nopietnākais remonts bija galvas slīpēšana- neleca. Ls 160, -
Nomainīju vienu stabilizatora buksi, pāris plastmasas turētājus šļaukām zem auto. Ls 50, -
Pirmie iespaidi bija- smags, bet solīds. Kaifs braukt pa šoseju, pielīp kā peilīmēts. Dinamika laba, turbīna ieslēdzas pie 1850-1900 apgr. Apdzīt var ar 5. pārnesumu. Grants ceļi nepatīk.
Plusi:
Salons negrab;
Ļoti patīkama, stabila braukšana pa asfaltu;
Ļoti ērta sēdēšana;
Laba redzamība;
Pietiekoši dinamisks, arī pilsētā;
Ekonomisks- uz šosejas 5,5; pilsētā- 8. Vidējais ap 7;
Ritošā daļa izturīga- no SAAB 9-5
Durvju un bagāžnieka aiztaisīšanu var veikt ar ļoti mazu piepūli.
Sudrabaina krāsa- ideāla. Putekļus vispār neredz.

Mīnusi:
Nav CD;
Audiosistēma slikta, basi ļoti vāji;
izbīdāmā antena var sasalt un to var nolauzt- padārgs prieks;
Klimata kontroles displejs vairs nerāda, laboju, bet nekas nesanāca;
Funkcionālais displejs rāda, apakšējā rinda ar radio- nerāda. Jauns displejs maksā virs 300 Ls;
Vadītājam augumā virs 180 cm kājām pamaz vietas un aizmugurē sēdošajam būs jāsaraujas.
Nav nekādu kabatiņu, kur ielikt telefonu, mazs bardačoks, durvīs kabatas mazas- grāmatu- atlantu neieliksi.
Prasās apsildāmie sēdekļi.

Ja salīdzina pirkuma laikā Golfu un SAAB par vienu cenu, tad SAAB rullē viennozīmīgi. Šis man ir pirmais, bet ne pēdējais SAAB.
liepa @ 5.februāris 2009 0:00
Audi A4 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
sveiki! visi lielas vairaak vai mazak.... nu tad es ar sho to- nu a4 94 g dec 1.8 (20v).. nopirku 2007 gada 25 nov. no treilja.... tiesham neka slikta nevaru teikt ideals auto.... nu, tad par slikto un ieguldijumiem, nomainits priekshejais gultnis (pasha vainas pec jo meeginaju ietaupiit uz riepam) gultnis nobira, gultnis + darbs 56 ls. ella maina pats par sevi nu bez taa jau neiztikt....... tuvo gaismu spuldzes mainiitas..... un bremzu kluchi uzlikti un novirpoti diski(kopa 36ls)..... apskate izieta pec gada ar pirmo reizi..... gada laika esu nobraucis 39 tk km tagad odo raada 245 tk.... takaa nav jau nekaads pirmaa svaiguma auto ir shur tur rusina paradijusies pie arkam... durvis priekshejas noseedushas..., bet paarejais jau ir okay!paredzetie ieguldijumi ir zobsiksnas maina, ella, un briiivgaitas raustiishanas novershana. nu spriezat pashi vai a4 slikts vai labs, es uzskatu ka labs!
noels @ 2.februāris 2009 0:00
Audi 80 1.6 CC 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Skatījos Audi 80 aprakstus, bet tieši par Audi 80 b2 (pārejnieks) neviens nebija ielicis, tāpēc došu savas pozitīvās un negatīvās atziņas.
Auto vispirms piederēja mātei, kura nopirka viņu pēc tam, kad viņai Rīgā nozaga Audi 80 b3 un tā kā vajadzēja auto, tad par samērā lētu naudu 1998. gadā tika nopirkts šis. Tad auto tikko bija atdzīts no Vācijas un neticami labā stāvoklī, nebija gandrīz pat pie kā piesieties. Taču mammai šis auto nešķita pievilcīgs un gribējās ko jaunāku, tāpēc pēc pusgada tika nomainīts uz Audi 90 2.2 b3. Taču sarkano b2 pārdeva vectēvam, kurš viņu pārtaisīja par mācību auto. Tā nu viņa tika lauzta dien dienā kādus 7 vai 8 gadus. Tajā laikā gan 2 reizes viņa tika apskādēta, jo kā jau mācību auto īpaši neviens uz ceļa nerespektē un grib apdzīt un vēl visādi, rezultātā gan priekša, gan aizmugure ir taisīta, nelielu avāriju rezultātā. Bet samērā labi ir sataisīta. Kamēr viņa tika lauzta, pienāca mani 18, ieguvu autovadītāja apliecību un kāroju jau pēc auto. Pats nopirkt nespēju, taču sāku runāt ar vectēvu, viņš piekrita, ka Audiks jau ir krietni vecāks par 12 gadiem (tad autoskolām stājās spēkā likums, ka apmācāmais auto nedrīkst būt vecāks par 12 gadiem) un par palīdzību autoskolas uzturēšanā, viņš auto man uzdāvināja. Es, protams, no priekiem lecu ārā no biksēm un nosolīju, ka auto kopšu un rūpēšos. Tā nu es ar viņu braucu pa savu pilsētu, kamēr pabeidzu 12. klasi. Remontos šajā laikā netika ieguldīts nekas liels Vajadzēja sajūgam izspiedējgultni apmainīt, tad kāda gumija ritošajā, priekšējaās atsperes, jo vienai bija nolūzis viens gals nedaudz.
Taču, laiks bija darījis savu un man gribējās. lai pēc iespējas viss būtu kārtībā. Tā kā biju sācis mācīties RTU un 2 reizes nedēļā braukāju šurpu turpu gandrīz 200 km uz mājām, auto ne reizi nebija pievīlis. Degvielas patēriņš gan bija paliels, vidēji 9 litri uz 100 km, jo karburators gāja uz galu, diafragmas bija beigtas, nevērās vaļā viena no kamerām, karoče it nemaz negāja kā vajag. Bet paveicās un šrotā atradu samērā labu karburatoru priekš 1.6, motora kods DT, Pierburg 2E par 25 ls, uzliku un nu bija pavisam cita lieta. Patēriņš pilsētā 8 - 10 litri/uz 100km, ārpus 6,5 līdz 7. Braucu diezgan godīgi, reti, kad parsniedzu atļauto ātrumu, arī negāzēju pārāk.
Tad nākamais, ko izdomāju, ka vajag pārkrāsot, jo bija rūsa un sliekšni daudz kur bija izpuvuši. Sāku skatīties cenas, mute vaļā, servisos cenas ap 1000 ls nu lētākais, ko atradu bija 500 ls. Taču beigās atradu cilvēku, kas pārmetināja sliekšņus, (pirku par 15 ls gabalā jaunus) un pārkrāsoja visu par 300 ls. Nu prasīja gan tas mēnesi un nepacietīgi gaidīju, kas nu būs, saņēmu auto un esmu apmierināts. Par tādu naudu ļoti apmierina, sāļā ziema iet jau uz galu, nekas nerūsē un krāsa nost nelec. Saliekot salonu atpakaļ ieklāju vēl skaņas klusināšanai paredzētu materiālu, (2,50ls/m2). Jūtami klusāka palika, nut tas gan tāds no lētā gala, bet orģināli nāk, kas līdzīgs. Tā kā 2 reizes neveiksmīgi no mašīnas tika izzagta magnetola, biju spiests ievietot arī signalizāciju.
+ un –
+ lētas daļas, šrotos daudz ko var atrast, jo der daļas no Golf, Audi 80 vecā un b3.
+izturīga, neskatoties uz nobraukumu kas jau varētu būt 400000 vai pat vairāk, precīzi nezinu jo ir mainīts panelis.
+ ziemā ir ļoti silta, reizēm pat karsti.
+ jauda mani apmierina, pēc rūpnīcas viņai jābūt 75 ZS, gānāmpulks gan jau ir nedaudz apsprādzis, taču man pietiek.
+ aizmugurē sēdošie parasti saka, ka beņķi ērti un vietas arī daudz.
+ bagāžnieka ietilpība aptuveni 400 litri, tas ir pietiekami priekš hetčbeka.
+ diezgan stabila, līdz 110 km/h
Mīnusi –
- neērti sēdekļi priekšā, novietojums diezgan zems, ar vidēju augumu (180cm) sajūta it kā sēdētu uz zemes. Bet risinājums varētu būt ievietojot no Audi 80 b3.
- Tieši manam modelim Audi 80 CC (CC – Comfort Class) nav nekādu ekstru, vienīgi lūka, it kā jau man to ekstru arī nemaz nevajag, jo sarežģītaka mašīna, jo vairāk problēmu, bet vismaz centrāļa atslēga varēja būt.
- Kā visiem šāda veida Audi, tās ručkas nav tas labākais risinājums.
- Karburators varētu būt no tām lietām, kas visvairāk var kaitināt, jo noregulēt viņu servisos tā īsti neviens arī nemāk, esmu bijis kādos 10, visi tik tēlo gudors speciālistus, tad groza aizdedzi, tad uz aci saregulē apgrieizienus, tad cits vēl kaut ko, beigās gan atradu vienu, kur puslīdz māk un atgāzes arī saregulēja.
Secinājumi
Ar auto gadā nobraucu apmēram 35000 km, remontos vidēji 100 ls gadā, neskaitot šo gadu, kad tika pārkrāsots un dota otrā jaunība. Vienkāršs auto, vienkāršiem cilvēkiem. Tikpat vienkāršs kā žigulis, tikai labākā kvalitātē uzbūvēts, Tāpēc attiecīgi arī novērtējums 6 (gandrīz labi). Der ideāli priekš jauniešiem. Manam Audi jau 23 gads sācies, tā kā drīz jau varēs uz muzeju doties : D
 
Jakla @ 30.janvāris 2009 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti