Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323f 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Nu, sveiki, tad sāksim, : )
Mazdu nopirku 2006 gada, janvārī, pirku īstenībā ļoti stulbi, jo apskatīties biju naktī, nu kad bija tumšs, īsāksakot pamatīgi iegrābos, jo bija pirmā mašīna manā mūžā, nopirku to graustu par 550 ls, + visi CSDD un apdrošināšanas un visi krāmi (ugunsdzēšamie u. t. t) +100 vismaz, viņai nebja sigalizcijas +80, nevarēja aizslēgt un atslēgt durvis, tāpēc nācās nopirkt lēto signalizāciju uz vadītāja durvīm un pārējās slēgt no iekšas : D tas bija tas hedžbeks ar atveramajām lampām, 1990 gada 1.9 DOCH motors, gāja jau lopā bet vēl kādus 400 ls iegūldīju par izpūtēju, par amortizātora piemetināšanu atpakaļ vietā, par jaunu aķi, par paneļa lampām, kā arī par termostatu, un beigās pārdevu par 350ls tāda bija mana pirmā pieredze par mazdām,
Karlitooo @ 23.janvāris 2010 0:00
Toyota Avensis 1.8vvti (2001) 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Sveiki!
Tagad esmu ticis Avenša vaļā, un varu droši rakstīt. Citādi palasot atsauksmes, neviens nebūtu pircis: ). Auto tika sasists, salabots un pārdots uz Kazahstānu : )
Nopirku auto ar 100 000 km nobraukumu no Vācijas Toyotas centra. Auto no pirmās tikšanās reizes ļoti iepatikās.
Braukts tika gana intensīvi. Pa trim gadiem nobraucu 100 000 km.
Vispirms jau ļoti pozitīvo sākotnējo iespaidu sagrāva eļļas patēriņš 1 litrs uz 3000 km. Šādu defektu apraksta ārzemju forumos tieši šiem motora tipiem - 1.8 vvti. Beigās patēriņš palielinājās līdz 1 l uz 1000 km. Bet spriežot pēc instrukcijas, tas ir vēl norma: )
Uz 140000 mašīnai nobruka ātrumkārba. Arī forumos aprakstīts, ka tas tradicionāls defekts. Rūpnīcā oriģināli tiek komplektēti slikti gultņi. Nomainīja gultņus (160 LVL), bet tad atkal pēc 10000 nojuka (laikam ķīniešu gultņi), - nācās meklēt citu lietotu kārbu - izmaksas 450 LVL (ar darbu).
160000 km parādījās stūres brīvgaita. Amserv servisā pateica, ka jāmaina visu stūres "kolonku" 500 LVL, jo tā nav remontējama, bet arī pačukstēja, ka tomēr varēšot iztikt tikai ar krustiņa nomaiņu - krustiņš 4 lati + darbs 30 LVL. Tad arī noplīsa temperatūras rādītājs motora šķidrumam un āra temperatūrai.
170000 km nomainīju abus priekšējos gultņus (2gb 120 LVL, neoriģināls, ar darbu), visas bremžu uzlikas (120 LVL neoriģinālas, ar darbu). Diagnostikā pateica, ka būs jāmaina aizmugurējie gultņi (200 LVL 1gb. ). Tika nomainītas arī stabilizatora bukses (gb 3 lati, pats mainīju)
Ja nebūtu pārdevis, vēl būtu jāmaina priekšējos bremžu diskus, (gb 25 LVL, neoriģināls), augstsprieguma vadus (apt. 35 LVL). Sāka degt ABS lampiņa. Atrsinājums izrādījās vienkārš. Norūsēja skrūve devējam pie riteņa. Devēju piestiprinot atpakaļ, ABS atsāka darbu.
Sāka parādīties rūsa ap universāla aizmugurējo durvju vadu ieejām un amortizatoriem. Gadā vismaz 2X tika mainītas tuvās gaismas spuldzes (katra 4 LVL).
Ziemā pie -20 grādiem apsilde pilnībā nespēja atkausēt priekšējo stiklu. Tāpat likās, ka salonā ir par šauru un sēdekļi tomēr līdz galam nav ērti tāliem pārbraucieniem.
Lietus laikā lietus no priekšējā stikla lija uz sānu stikliem, kas apgrūtināja redzamību uz atpakaļskata spoguļiem.

Bet nu rakstot par negatīvo, jāmin arī pozitīvais.
+ Vispirms jau jāmin par gaitas īpašībām. Pie nosacījuma, ka ir labas riepas, gaitas īpašības ir ļoti labas (stabilitāte un ceļa sajūta). Ziemā pat sieva braucot brīnījās par drošu braukšanu. Varbūt nedaudz pacieta piekare, bet tas laikam dod arī to stabilitāti. Stūre diezgan pastingra grozīšanai, bet precīza.
+ Var teikt, ka auto bija kluss, kaut gan nedaudz varēja dzirdēt vēju pie lieliem ātrumiem.
+ Uzrāviens nav kā BMW, bet pietiekams. Īpatnēji, bet pie lielākiem ātrumiem (90-110 km/h) likās, ka ir labāks uzrāviens, piem., pie apdzīšanas.
+ Tehniskā apskate izieta 4 reizes ar pirmo reizi.
+ Vidējais benzīna patēriņš ap 7 litri, nebraucot ekonomiski. Vienreiz vasarā 300 km nobraucu ar vidējo patēriņu 5,5 litri (laikam vējš pūta no aizmugures): )
+ Liels bagāžnieks. Salīda bērnu ratiņi, kartupeļu maiss no laukiem un Dormeo matracis, plus čemodāns ar bērnu drēbēm: )
+ Klimatkontrole, 6 airbagi, apsildāmi atpakaļ skata spoguļi un borta dators standarta komplektācijā.
+ Ļoti viegli nomainīt eļļu un filtru. Filtru var nomainīt atverot haubi, caur augšu.
+ Varēja pārvadāt ļoti smagas lietas, līdz galam pat nenosēdās (5 smilšu maisi), un garas lietas (universāla priekšrocības).
+ Pie maziem āra temperatūras mīnusiem, ļoti ātri uzsila salons.

Beigās gribu pateikt, ja pirktu auto, tad Avensis sarakstā būtu kaut kur pa vidu, un tikai ar dīzeļmotoru.

Tie, kuri brīnās par TOYOTAS "uzticamību", varat google. lv ierakstīt: "avensis gearbox problems" vai "avensis vvti oil consumption".

Tāpat, pirms pērkat, var ieskatīties.
http://www. toyotaownersclub. com/forums/ vai http://www. honestjohn. co. uk/carbycar/index. htm?md=401
Varbūt kādam noder.
p. s. palika grāmata par remontiem. Ja kādam interesē, rakstiet uz e- pastu.
 
nemos @ 19.janvāris 2010 0:00
Opel vektra 1.6 mono iesprice 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
sveiki tauta man ir opl vektra nesudzos pa masinu ekanomisks un samera letas rezerves dalas. problema man ir ar mono iesprici kad piedod asak gazi burbulo itka kautkas pietruktu bet kad lenam piedod gazi tad vis itka vis normali man teica ka kautkads paatrinatajs beigts jeb suknis : ? kas varetu but par vainu
janehs @ 17.janvāris 2010 0:00
Volkswagen vento 1993 Novērtējums: 9 Komentēt
esmu laikam vw jetta fans man patīk šis auto. Tas ir ērts un praktisks un drošs auto. Pirmais bija jetta2 tagad jetta3. Neko sliktu nevaru teikt Autiņam ir 1.8l motors rezerves daļas lētas un degvielas patēriņš normāls. Nezinu, citi te sūkstas, bet teikšu vienu - pilsētā rij ap 9, bet ārpus pilsētas 6l. Esmu izmēģinājis. 2 gadus jau braucu, vasarā atvaļinājumā pirmoreizi Polijā, Slovākijā otro reizi, Ungārijā, Austrijā štepselēju kārtīgi, jo patīk kalnu līkumainie ceļi. Vēlak parēķinot ielieto degvielu un kilometrus biju pārsteigts 5.9l uz 100km. Vienīgā problēma virsbūve varēja būt cinkota.
ivčiks @ 16.janvāris 2010 0:00
Volkswagen vento 1993 Novērtējums: 9 Komentēt
esmu laikam vw jetta fans man patīk šis auto. Tas ir ērts un praktisks un drošs auto. Pirmais bija jetta2 tagad jetta3. Neko sliktu nevaru teikt Autiņam ir 1.8l motors rezerves daļas lētas un degvielas patēriņš normāls. Nezinu, citi te sūkstas, bet teikšu vienu - pilsētā rij ap 9, bet ārpus pilsētas 6l. Esmu izmēģinājis. 2 gadus jau braucu, vasarā atvaļinājumā pirmoreizi Polijā, Slovākijā otro reizi, Ungārijā, Austrijā štepselēju kārtīgi, jo patīk kalnu līkumainie ceļi. Vēlak parēķinot ielieto degvielu un kilometrus biju pārsteigts 5.9l uz 100km. Vienīgā problēma virsbūve varēja būt cinkota.
ivčiks @ 16.janvāris 2010 0:00
Volkswagen Passat 32b 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Tātad pusgadu pēc tiesību iegūšanas un pēc vasaras darbā iegūtās naudas ļoti sagribējās kādu autiņu. Tā nu pēc neilgas meklēšanas un lielās kāres pēc četrriteņu drauga tika iegādāts VW Passat 1985 gada hečbeks ar 1,6 l benzīna dvēselīti. Nopirkts tika pa 250 latviešu naudiņām. Biaj vēl palicis pusgads tehniskās tā ka visu ziemu nobraucu bez bēdu. Paša neziņas pēc pēc laika atklājās lielākie defekti. galīgi izrūsējuši sliekšņi un gandrīz nobeidzies sajūgs. Sliekšņu problēma tika pamanīta tā ka lietainajā rudenī salonā bija gandrīz vai peļķe ar ūdeni. Izrevidējot salonu ieraudzīts nepatīkams skats - gari caurumi visu sliekšņu garumā. Tā nu ziema tika atbraukāta tāpat bez salona. Bet tik un tā salonā bija silti (pečka strādā labi). Kopš iegādes ir pagājis vairāk nekā gads, bet sajūgs nav nomainīts, bet tehniskā ieguldot ~130 Ls ir izieta ar diviem vieniniekiem. Parūsējis ir, bet nākot siltam laikam tas gan jau tiks labots.

Lec ziemā ļoti labi ar to nav bijis problēmu. Kopumā bez nobeigušās piekares, kas pa daļai ir nomainīta problēmu nav.
Autiņš skrien godam. Eļļu neēd, bet tosolu gan bišku. Slidenajā laikā viegli kontrolēt uz ceļa un ir diezgan stabils. Pa grunteni vispār prieks braukt. Ja būtu labāki amīši tad pat izvēlētos braukt ar pasātu nevis 3 gadus jaunu auto.
Tie kas teica ka viss brabot tās gan ir muļķības. Nepieciešams tikai pajaukt paneli un saskrūvēt visu kā nākas. Man tādu problēmu nav.
Uzbūvē elementārs un remonti ir veikti pašu rokām, izņemot metināšanu.
KOmforts tiešām nav nekāds lielais, bet ieliekot priekšā Recaro padibeņus ir ok. Aizmugurējais benķis orģinālā ir gatavais dīvāns. : )
Tagad labus eksemplārus ir grūti atrast, jo tomēr šiem modeļiem ir ap 25 gadiem, bet nu tik un tā kā auto patīk. Principā nenokaujams un detaļas maksā 5ls par spaini : D
Apdrošināšana lēta, nodoklis pats mazākais.
 
Upitis @ 10.janvāris 2010 0:00
Audi TDI 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Tā auto ir nekas, taču mašīnu kaut vai pie mīnus 5 pieciem grādiem jau palaist ir grūti. Ieslēdzot aizdedzi mirgo lampiņa "service oil". Īsti nevar saprast vai nestrādā eļļas sūknis un līdz ar to nodeldēts dzinējs, vai kas cits.
Tā jau auto tīri smuks, lietie diski, klimata kontrole, koka apdare. Šofera sēdeklis gan ir notrīts, bet saka ka tas audikiem ir raksturīgi.
Pozitīvās
izskats,
kluss salons,
laba braukšanas gaita
Negatīvās:
dzinēja iedarbināšanas problēma, lai gan spidometrs uzrāda 158000km nobraukumu.
iespējams jāskatās kvēlsveces, jāmaina akumlators, kā arī degvielas filtrs
Cena 3800 eiro. Iespējams par šāda cena ir par augstu
cubus @ 1.janvāris 2010 0:00
Chrysler GGRAND VOYAGER 1996 Novērtējums: 8 Komentēt
sweiki amerikas auto fani un arii tie, kas biisatas no Taa! Lieta taad, ka savajadzejas lielaaku auto. taatad miniwens. warianti nebija daudz , nauda arii ne iipashi. saaku rakt un sapratu ka realii ir tikai paris varianti- vw sharans, kur ir dargs, ar saliidzinoshi maz extraam un piedevaam izskataas peec burkaandeguna, tad ford galaxy, kursh arii nav leets un pidevaam pliks taka celis. bendziinnieki izraadijaas leetaaki, bet mums intereseeja tikai dd. izpeetiju un sapratu, ka reali nav ko njemt, liidz peekshnji atceros, ka pastaav taada valsts kaa amerika. un tika pamanits vecais96" grand voyager. pirms pirkshanas izpeetiju visu ko vien vareju un sapratu, ka cilveeki neko labu nesaka, tieshi preteeji, bet vai mani tas apstaadinaaja? protams, ka nee, jo, kas neriskee, tas nebrauc ar GRAND. celjsh aa pi iistaa nonacam nav svariigs, jo pashi zinat, kur tas pareizaas vietas ir. bet fakts bija taads, ka vojazj taaveeja seetaa. liels , smuks un komfortabls. patraapijaas vojager club kaadreizeejaa mashiina, taatad normaalaa staavoklii. pirmais iespaids pozitiivs, peec nobrauktajiem 40000 km vel pozitivaks. taadu plashumu citaa mashiinaa gruuti atrast,7 vietas arii noderiigi, tagad ziemaa nedaudz ilgaak japasilda salons, bet par aukstumu vel neviensnav suudzeejies. dzineejs paskaljsh kameer auksts, bet salidzinoshi ekonomisks shoseja 7 pilseetaa nevairaak pa 10l dd. visaa shai laikaa ir tikai mainitas ellas un uzliktas ziemenes. bija joks ar uudenssuuknja spiegotaju, jauns maxaa 60 ls, bet uzliku no wecaa audi a6 un iet taka ar orgjinaalo, patiesiibaa nevienmeer vajag pirk original, biezji var atrast no citiem auto. par detlju cenaam vaeru pateikt, ka nav tik traki, vnk nevajag pirmajaaa bodee pirkt. plusi- plashums, ekonomisks, komfortabls taka ar divaanu brauc pat pa grunts celiem, daudzaas extras, diezgan dinamisks 180 mieriigi var uzraut. Miinusi, njemot veeraa plusus par vinjiem negribas runaat, bet nu tomeer- diizelja skanja kuru var noverst ieliekot labu muuziku, javaktee ella un dzeseeshanas skjidrumu liimenis, vietaam salons suudiigi nostraadaats, pashvaki bremzji un prieksheejie lukturi. Kopumaa ljoti labs auto un cilveekiem kuri domaa un skataas ieteiktu nebaidiities no granda. parsvaraa viss ko sliktu par sho modeli saka ir UUDENS! bet ja njemat, tad tikai grand wersiju, jo parastaa ir ar mazu bagazjnieku un kkaadu smiekliigi apcirstu izskatu. Ja sho auto kaadreiz nomainiishu, tad tikai uz jaunaaku modeli. laipni luudzam pulcinjaa!!!!
P. S. tas bija tikai subjektiivs viedoklis
driver @ 26.decembris 2009 0:00
Volkswagen Golf III 1.8 1997 Novērtējums: 8 Komentēt
Pirms gada biju izvēles priekšā, kādu pirmo auto iegādāties līdz 2000 Ls vērtībā. Tā kā saprotams, ka benzīns ir jāpērk un šis tas autiņam jānomaina, nolēmu auto iegādei atlicināt max 1700 Ls, lai vēl paliek pāri, lai savestu auto labākā kārtībā vai ko uzlabotu.
Medīju apmēram trīs mēnešus, līdz acīs iekrita trešais golfiņš, tikko no Francijas, ar 80 000 nobraukumu un visu pierādījumu tam - servisa grāmatiņu vai kko tamlīdzīgu, protams, franču valodā. Auto uzreiz iepatikās, jo pārdevējs to bija labi sakopis un savedis kārtībā - sataisījis bamperus, kuri bija sabojāti, pie pakaļējās arkas par to arī liecina neliela buktīte, ko nevar nemaz pamanīt, ja nepēta auto no metra attāluma vismaz minūti. Paņēmu auto par 1500 Ls ar tikko svaigi izietu skati.
Nedaudz par aprīkojumu manam auto:
- Visi elektriskie logi
- Kondicionieris
- Centrālā atslēga
- Signalizācija
- Diezgan laba Pioneer audiomagnetola
- Divi gaisa spilveni
- Stūres pastiprinārājs
- ABS
Manuprāt, priekš golf diezgan adekvāta komplektācija, varbūt vēl prasītos regulējama stūre un elektriskie spoguļi, bet visu jau nevar gribēt. No tehniskā viedokļa es uzreiz pēc iegādes nomainīju zobsiksnu, rullīti , pie reizes ūdens sūkni, gaisa filtru, salona filtru, benzīna filtru, aizmugurējās bukses un aizmugurējo amortizatoru atsitējus. Uz pavasara pusi uzpildīju arī kondicionieri. Mašīnai visas "fīčas" strādāja un joprojām arī strādā, vienīgi uz aizmugurējo logu šķidrumu nesmidzina, bet neesmu skatījies, kas tur par vainu, jo bez tā var tīri labi iztikt. No obligātajiem remontiem nācās nomainīt startera bendiku, vāka blīvi, priekšējos bremžu klučus un to plastmasas dalītāju, kurš skrūvējas pie motora un no visām pusēm pienāk dzesēšanas sistēmas trubas. Tad vēl principa pēc arī aizmugurējos riteņu gultņus, jo likās, ka troksnis nāk no tiem, bet izrādījās, ka tā bija nekvalitatīva riepa. Kopumā varu teikt, ka visu var izdarīt pats, jo auto ir gana vienkāršs, es servisā tikai papildināju kondicionieri un mainīju pakaļējās bukses.
Tagad nedaudz par ekspuatāciju: no sākuma šķita, ka cēliens 1.8 mono motorītim ir diezgam iespaidīgs, ja ņem vēra, ka tas ir vecais 8 vārstu, bet drīz vien gribējās kaut ko niknāku, bet nu neko, pie jaudas pierod jau ātri, tāpēc jābrauc tā, kā ir. Tiesa, kopējā satiksmes plūsmā iekļauties var bez problēmām, uz šosejas arī motorītis ir gana dinamisks un ar apdzīšanas manevriem problēmu nav. Par patēriņu pilsētā un uz šosejas nevaru īsti pateikt, jo neesmu tā atsevišķi piefiksējis, bet kopējais varētu būt ap 8 litriem uz 100 km. Man patīk mašīnas uzvedība gan uz asfalta, gan grants ceļiem, man šķiet, ka tā nav nedz par cietu, nedz par mīkstu, praktiski ideāli. Es ar saviem 1,90m jūtos salonā tīri ērti, nevaru sūdzēties, ka nav kur kājas likt vai kādas citādas pretenzijas, vienīgi benķis varētu būt drusku ērtāks un ar augstāku galvas balstu. Ceļa pāredzamība ir ļoti laba un kopējais braukšanas komforts ir ok. Sākotnēji salons bija ļloti kluss, nekas negrabēja, bet pēc gada ekspluatācijas pa Latvijas dižceļiem mazlietiņ graboša plastmasa liek par sevi manīt, bet tas īpaši netraucē. Runājot par skaņas izolāciju, tad tā ir gana laba, sarunāties ar paažieriem var normālā tonī un nav jākliedz, lai kaut ko dzirdētu. Pieļauju, ja riepas nomainītu pret kvalitatīvākām, tad būtu vēl patīkamāks rezultāts. Kā vēl vienu patīkamu lietu varu minēt kluso motora darbību. Man patīk auto kopējais stāvoklis kā tāds, jo tas ir labi saglabāts, rūsas nekur nav, var redzēt, ka bijis kopts autiņš, ko es arī cenšos turpināt. Tagad, kad ir nomainītas viaas iepriekš minētās detaļas, izskatās, ka kādu laiku nekādi papildus ieguldījumi nebūs nepieciešami, jo auto savests teicmā tehnikā stāvoklī, viss darbojas nevainojami, arī ziemā pie padsmit mīnusiem un nedēļu ilgas stāvēšanas var iedarbināt ar pirmo reizi bez liekām problēmām. Isāk sakot ar auto esmu apmierināts, ideāla studentu mašīnīte un arī perfekts pirmais auto.
Iss mans priekšrocību (+) un trūkumu (- ) kopsavilkums.
+ Pietiekoši vienkāršs, lai pats remontētu
+ Salīdzinoši lētas rezerves daļas, kuras plaši pieejamas
+ Uzticams, ne reizi nav ceļā pievīlis
+ Patīk salona iekārtojums un dizains
+ Priekš tāda lieluma mašīnītes samērā ērta sēdpozīcija un var arī bagāžas nodalījumā pietiekoši daudz sakrāmēt
+ Izturīga balstiekārta, pa visādiem ceļiem braukts un viss turās vietā - tfu, tfu, tfu.
+ Tīri skaists dizains.

- Prasītos drusciņ lielāka jauda motoram
- Ar laiku pamazām sāk grabēt salons
- Līdzi nākošais oriģinālais domkrats ir vienkārši parodija
- Tīri subjektīvi zaļais paneļa apgaismojums īsti neiet pie sirds

Tāds ir mans viedoklis un noverojumi par šo auto, kurš man uzticami kā bitīte kalpo mazliet vairāk kā gadu un ceru, ka tā tas būs arī turpmāk.
Māris @ 25.decembris 2009 0:00
Volvo S40 1.9D 1999 Novērtējums: 8 Komentēt
Esmu braucis ar dažādām auto markām, bet nesen iegādājos savu pirmo VOLVO S40 1.9d dīzeli 1999. gada maija izlaiduma - par 3000 Euro. Tas vēl ir vecais modelis pirms atjaunošanas. Aprīkojumā ir pusādas salons, ādas stūre, stūres lifts, koka apdare, (AAC) klimatkontrole, automātiskās gaismas, el. logu pacēlāji arī aizmugurē, el. spoguļi ar apsildi, oriģinālie lietie diski, el. lukturu korektors, SRS AirBag, abs, asr. Nav kruīzes un Webasto.
Salīdzinot šo eksemplāru ar iepriekšējo gadu ražojumiem, tad manējas vairs nav S40 Td, bet gan S40d, kas līdzinās TDI, t. i. jaudīgāks un klusāks dīzelītis. Sakarā ar to arī tehniskie dati būs konkrēti no mana modeļa, jo dzinēju gamma ir liela. Sākot ar 2000. gadu S40 tika atjaunināts, interjers, eksterjers, dzinējs un piekare, tāpēc šo gadu modeļi ir krietni vērtīgāki, neskatoties uz to, ka tie ir tie paši S40 (I) nevis S40 (II).
Tātad, tehniskie dati Volvo S40 1.9d (1999-2000):
jauda: 95 z. s. (70 kW) pie 4000 apgr./min.
griezes moments: 190 Nm pie 2000 apgr./min.
degvielas sistēma: Bosch (Volvo direct injection)
dzinējs: Renault
piekare: Mitsubishi Carisma 1:1
piedziņa: priekšas
dzinēja tilpums: 1870 cm3
tips: 8 vārsti
aspirācija: turbo + interkūlers
ātrumkārba: 5 manuāla
pašmasa: 1260 kg
pilna masa: 1780 kg
maks. ātrums: 180 km/h
0-100 km/h: 12.5 sek.
degvielas patēriņš: 4.6/5.6/7.4 L
degvielas tvertnes tilpums: 60 L
vidēji var nobraukt: 1071 km
bagāžnieks: 415-853 L (nolokāmie aizmugurējie sēdekļi)
Lietojot šo auto izbrīnīja degvielas patēriņš, jo vasaras laikā varēja iekļauties 4.9 l/100 km ar Šūmahela braukšanas stilu. Pārsteidza arī tā ietilpība, kad varēju tajā iekraut celtniecības materiālus 2.2 m garumā un aizvērt bagāžnieka vāku. Rūpnīcas tonējums ir krietni tumšāks nekā citām mašīnām, nemaz nerunājot par japāņu ražojuma auto, kur tādas fīčas nav. Braucot, salonā valda klusums.
Lieta, kas reāli nepatīk – ātruma pārslēgšanas kloķis. Tas ir tāds vaļīgs un godīgi sakot krīt uz nerviem. Sākumā domāju, ka problēma ir kulisēs vai buksītēs, taču servisa spečuki apskatījās un nosprieda, ka S40 esot vairāku auto marku „hibrīds” un nekāda vaina tam neesot. Tā, lūk...
Kopumā, pie normālas a/m ekspluatācijas un regulārajām apkopēm, nopietnām problēmām nevajadzētu rasties.

Plusi:
+ laba komplektācija
+ ļoti ekonomisks
+ laba skaņas izolācija
+ praktisks, nolokāmie aizmugurējie sēdekļi
+ diezgan jaudīgs un iespējams vēl pārčipot
+ remonta izmaksas ir vidējas

Mīnusi:
- dārgas oriģinālās rezerves daļas, bet iespējams nopirkt aizvietotājus
- ātri izdeg lampiņas
 
Johanss @ 20.decembris 2009 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti