Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Odyssey EXL 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Auto Honda Odyssey EXL 2003g, dzinējs 3.5l 240zirgi, piecpakāpju automāts. Aprīkojumā ir ādas sēdeļi, priekšējie sēdekļi apsildāmi un elektriski regulējami, vidējās rindas sēdekļi dalītie un viegli izņemami, trešās rindas sēdekli vajadzības gadījumā var ielaist grīdā, divu joslu klimatkontrole pie kam katrs sēdētājs vēja plūsmu var regulēt atsevišķi, kruīzkontrole, elektriski bīdāmas sānu durvis kuras var darbināt no vadītāja vietas un ar tālvadības pulti, elektriski spoguļi un logi, četri drošibas spilveni, audiosistēma vadāma no stūres, paceļams galdiņš starp priekšējiem sēdekļiem.
Esmu nedaudz pabraukājis ar šo auto varu padalīties ar pirmajiem iespaidiem. Sākšu ar degvielas patēriņu. Biju aizbraucis līdz Slovākiju un pabraukājis pa kalniem. Kopumā nobraucot 3300 km. Nevaru precīzi izdalīt cik patērē pa šoseju un cik pa pilsētu, bet ņemot vērā, ka Polija ir viena liela pilsēta kur ātri nepabrauksi vidējais patēriņš sanāca 8.3L/100km. Pa kalniem sanāca 10.7L/100km. Kopā visa brauciena vidējais sanāca 8.8L/100km. Atsevišķi varu izcelt patēriņu velkot treileri, tas ir 12.5L/100km. Domāju, ka braucot pa Rīgu var iekļauties 10L/100km. Šāds patēriņš 3.5l motoram man liekas ir pietiekami normāls.
Ļoti laba ir motora dinamika. Kaut arī tas ir zemapgriezienu motors un braucot ar 100km/h apgriezieni ir ap 1600apgr/min, tas nepieciešamības gadījumā ātrumu uzņem strauji. Salīdzinot ar džera 3.3 šis motors ir daudz straujāks, kā nekā 240 zirgi. Pat braucot pa kalniem retu reizi motors pārsniedza 2000apgr/min.
Ļoti labi darbojas klimatkontrole, salonā visu laiku ir uzstādītā temperatūra. Sakarsušu salonu atdzesē ļoti ātri. Braucot naktī kad aizmugurē bērni guļ tiem uzregulē siltāku, sev priekšā vēsāku un visiem labi.
Par vadītāja vietu. Pirmo reizi praktiski neapstājoties ( Marijampolē uzpildīju degvielu un 100km pirms Krakovas tankštellē ieēdu zupu) nobraucu 1000km. Nekādu nogurumu mugurā, kājās vai dibenā nejutu, vienīgi pēc 12h brauciena acis sāka krist ciet. Arī bērni un blakussēdētāja nesūdzējās par neērtu sēdēšanu. Varu teikt, ka vadītāja vieta un paša auto vadīšana ir labi sakārtota.
Pietrūkst tāda lieta kā kompis kādz ir džeriem, lai var sekot līdzi degvielas patēriņam, nobrauktajam laikam, attālumam un virzienam. Vienīgie palīgi ir spidometrs, un protams labais ceļvedis TomTom.
Auto brauciena laikā nepievīla ne mirkli. Pirms brauciena biju nomainījis eļļu un filtru motoram un eļļu kārbai. Pārējais kāds no ASV atnāca tāds arī bija. Brauciena laikā auto smadzenes sāka brīdināt ka jādodas uz apkopi. Tad nu mājās nomainīju visas siksnas ( pēc grāmatas tās jāmaina pēc 60t jūdzēm). Apskatot siksnas vissadilušākā bija ģeneratora- kondiškas siksna. Motora zobsiksna un ruļļi bija vēl braucami.
Visas rezerves daļas pagaidām pērku Rockauto. Ātri (1 nedēļa) piegādā un cena pieņemama. Katrā gadījumā nomaksājot ceļu un muitu sanāk lētāk nekā jebkurā veikalā.
Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts. Ceļošanai auto ir ideāls. Visiem kuri vēlas iegādāties voyageri noteikti iesaku apskatūs Odyssey. Šis auto noteikti ir labāks par voyageri, arī ASV starp miniveniem šis auto ir pirmajā vietā. Cenas ziņā Odyssey nav dārgāks par voyageri.

Jaukus ceļojumus visiem vēlot,
Honda Odyssey 2003g, 3.5l
 
Normunds @ 8.septembris 2008 0:00
Saab 9000 AERO 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Sveicināti lasītāji.

Pirms laiciņa publicēju savu stāstu par fraņču brīnumu Citroen, no tā es veiksmīgi esmu atbrīvojies un pēc ilgiem un gariem meklējumiem esmu atradis savu sapni - SAAB 9000 AERO ar 2.3 litru turbo dvēselīti, manuālo kārbu un 225 lopiņiem zem kapota! : )
Pirms pirkšanas pabija SAAB Servisā, kur pamērīja kompresiju motoram, turbīnu apskatīja, sveces nomainīja un teica, ka motors un turbina laba, iepriekšējais saimnieks labi kopis, lieta sintētika ik pa 8k km, vismaz īpašnieks tā stāstīja un servisā to vairāk vai mazāk apstiprināja. : )
Dabūju gan krietni pagaidīt, jo kopš nolūkošanas brīža un atslēgām manās rokās pagāja ~3 nedēļas, kredīti, citas problēmas, bet tas viss ir sīkums, galvenais ir rezultāts!
Iepirku no pajauna čali, kas visos sīkumos, ar info neskopojoties par mašīnu gari un plaši izstāstīja un parādīja visus ''kasjakus'', domāju, ka meloja maz! : D Varbūt esmu lētticīgs, bet pirkt SAAB, jo īpaši AERO, nav tas pats, kas VW, AUDI vai BMW. Ar tādiem brauc pavisam citi cilvēki, es pat teiktu ar savādāku uztveri...
Manā īpašumā nonāca 15.08.2008, pirmais brauciens pa jūramlas štrāsi uz mājām, pedāļa iespiediens un sejā smaids līdz ausīm, jo iepriekšējai mašīnai bija ~105hp! : D
Braukšanas koforts lielisks, stabilitāte uz ceļa, satriecoši patīkama vadība un beņķi, un par AERO benķiem runājot, tie jāatzīmē kā kaut kas ļoti īpašs! Pēdējo reizi, kad mani bija pārņēmušas līdzīgas sajūtas, bija pirmajā reizē iesēžoties BMW 7sērijas e38 virsbūves beņķos! Pasaka... Vēl par beņķiem runājot, interesanti, ka priekšējie no aizmugurējajiem īpaši neatšķiras, ir tikpat ērti, jo uztaisīti kā individuālie beņķi diviem cilvēkiem, teh. pas. gan rakstīts, ka vietas piecas, bet piektajam sanāk tādā kā bedrē sēdēt! : D
Par extrām un komplektāciju runājot, drīzāk būtu jāuzraksta, kas viņam nav, jo priekš 93. gada mašīnas viņš ir nopakots līdz lūpai, kā jau zviedrs, patīkami jau, vienīgi nedaudz māc bailes, kas būs, kad kaut kas sāks birt, bet tpu, tpu, tpu...
Klimata kontrole - gaisu pūš pa visām malām, speciālas atveres pat priekš aizmugurējiem logiem, jāpiezīmē, ka interesanti, ka durvīs iebūvētas un kas vēl patīkami, zem priekšējiem beņķiem ir trubas, lai ziemā silto gaisu varētu uzslēgt pat aizmugurē sēdošajiem. : )
Beņķi - Nu, par komfortu jau izteicos, elektriski regulējami abi priekšējie visos virzienos, ar atmiņu trijām pozīcijām, abi apsildāmi.
Logi, spoguļi - elektroniski regulējami.
Priekšējais, aizmugurējais logs - apsildāmi.
Borta kompis 1 - rāda patēriņu digitāli pa iedaļām, akumulātora stiprumu, vidējo patēriņu uz 100km, āra temperatūru.
Borta kompis 2 - : D Cik esmu manījis, tad parastajās, neAERO versijās pārsvarā šeit nāk mehāniskais pulkstenis, man šeit digitālais, var iestatīt attālumu līdz objektam, kuru, cik sapratu skaita atpakaļ un, kad iztecējis dod signālu pīkstot, tāpat iespējams pašam iestatīt kādu ātrumu pie kura kompis brīdinās ar skaņas signālu, uzliku uz 130km/h un pie apdzīšanas sāka pīkstēt! : D Vēl modinātājs, vidējais ātrums un vēl kaut kas... Sīkumi, bet patīkami! : )
Iepriekšējais īpašnieks bija parūpējies arī par audio sistēmu, 1200w pioneer pastiprinātājs un Infinity 1200w pastiprinātājs, kas plāno pārdoties prom no manis, jo gribas kaut ko nedaudz niknāku, vienīgais, ko nomainīju nopērkot bija magnetola, veca sony vietā tika iemests kas jaunāks un niknāks un iemetu navigāciju ar mp3, wmv un bluetooth. Ar laiku jānomaina panelī 10cm un aizmugurē zem elipsēm abšifkām lielāki caurumi jāizgriež, savādāk telpa pa mazu un skaņa - nekāda. Patīkami, ka slēpta tipa akustika aizmugurē, uz plaukta nekas nav izzāģēts, orģinālajā vietā vienā līmenī ar paneli stūros ir trijstūra veida sieti, kur smuki noslēptas elipses un blakus orģināli [dīvaini] četrstūraini skaļruņi, tos būs vēlāk jāpapēta. : D
No ārpuses ne ar ko īpaši neizceļas, ar laiku jau tiek plānots pielikt roku arī ārpusei, aizmugurējās durvis drusku jāpielabo, haube, jumstā divas vannas pret gaismu skatoties, kāds būs labi padancojis pa manu lidmašīnu...
Priekšā resti gribās nomainīt pret orģinālu hromēto, šī pēc ķekavas lētuča izskatās, sarkana ar silver sietu.
Par patēriņiem runājot, biju sagatavojies uz ko ļaunāku, bet reāli ir tā, ka šoseja 7.4-8l/100km ar visām apdzīšanām vidējo ātrumu ieturot 105-115km/h, pilsētā no garastāvokļa, mērķa un pasažieriem. Viens braucu pa šoseju mierīgāk, pa pilsētu dinamiskāk, ja draudzene blakus, tad visur daudz maz mierīgs! : D Pilsētā arī sanāk braukāt mazāk, pa dienu principā vispār reti, pa vēlākiem vakariem Rīgā un agriem rītiem, pārsvarā šoseja... Nu, pilsētā mierīgi braucot, netrāpot baigos korķos varētu būt kādi 10l/100km, vairāk un dziļāk pedāli mīņājot, protams vairāk, vidējais virs 10komats ... nav rādījis. Un i to, desmit parādījās pēc kārtīgas nakts pilsētā ar otro baudot paātrinājumu līdz ~90km/h! : )
Jāpiebilst, ka šim arī virsū stāv orģinālā AERO kārba ar garajiem robiem un pie 100km/h man tahometrs rāda ne vairāk, ne mazāk kā 20k apgriezienus, domāju arī tāpēc man patēriņš uz šosejas ir salīdzinoši mazs. : )
Arī ar rezerves daļu meklēšanu esmu jau paspējis saskarties, īpaši par miglas lukturiem, tur vispār grāmatu varētu sarakstīt... Vienā jaukā brīvdienā pamodos un nolēmu, ka jāpameklē tie miglinieki, jo nepatīkams skats, kad caurumi manā aero bamperī... Apzvanīju padsmit šrotus, padsmit privātos@ss. lv un reklama. lv un rezultāts sekojošs - tikai vienā vietā bija pieejami abi divi miglas lukturi, cena - 25ls/gab., vēl kādiem trijiem vai četriem bija pa vienam, labais vai kreisais, bet visi viņi, tāpat kā šrots prasīja 25ls/gab!!! Es nedaudz apstulbu no tādiem cipariem, 50ls par miglām atdot bija žēl, vismaz pirms algas noteikti, bet kā pie brīvdienas gribējās dabūt, lai nav lieki nogulšņāta dien, turpināju rakt, rezultātā vienu dabūju Rīgā no viena šķilta pa 10ls, pats noskrūvēja un uzskrūvēja man, lampiņu gan nāksies nopirkt, arī rūsas pleķis iekšā, bet man galvenais šobrīd, lai nestāv tukši caurumi, otru uzraku Jelgavā, Romas šrotā, pa 15ls atdeva un teicās, ka no šī modeļa varot dabūt visu, ko sirds kāro... ā, un jautrākais bija, kad zvanīju kaut kādam kantorim, kas piegādā rezerves daļas dīleriem un prasīju cenu, solīja noskaidrot un atzvanīt, atzvanīja arī un teksts sekojošs - 120ls ar ATLAIDĪTI, visādi citādi 150ls! Es biju uz dir**s! Izrādās, cik vēlāk noskaidroju, tad viņi ir šausmīgs deficīts, jo parastajām versijām nāk savādāks bamperis ar baigo lūpu priekšā un viņi regulāri tiekot apdauzīti, tāpat arī velkot, vismaz manējam iekšā skrūvējas tā cilpa un priekšā jābūt vāciņam [kura tur gan nav] un līkumos kriežot viņi vienkārši plīstot. Nu, bet, nekas, veiksmīgi ir dabūti un miers mājās... Bet...
Jautrākais sākās 10. dienā pēc mašīnas iegādes, pēc dinamiskākas [ne pārspīlēti un bez spolēšanas] atvilkšanas uzsākot braukt priekšā parādījās krakšķis, pat ne krakšķis, kaut kāds sīkums, tā it kā no bākas kādu sūdu būtu ierāvis, zvanu paziņam, lai atbrauc uzmet aci, domājām granāta aprauta, bet pirms tam ne krakšķēja, pazīmju nebija, beigās paceļot uz pacēlāja un drusku apskatot konstatēts, ka reduktors kārbai jauns - OPĀĀĀ... man smaids no sejas pazūd, jo īpaši tad, kad man pasaka, ka jāmeklē jauna kārba, jo atsevišķi man lietotu nedabūt un par jaunā cenu es pat iedomāties negribu... un problēma sākās pie tā, ka jāmeklē AERO kārba, kuras ejošas tirgo ļoti reti, bet īso man likt negribas, ne ta atvilkšana tāda, arī abaroti lielāki, nekādas baudas, tikai punkts A- Z... Beigās gan noskaidroju, ka reduktors derot no visiem modeļiem, kas nāk pēc 93'gada ar 2.3turbo motoriem, par to paldies Gross diennakts rezerves daļu veikalam! Tā nu uzsāku kārbas meklējumus, biju jau nobriedis ņemt īso karbu un izmantot reduktoru, lai gan bija nelielas bailes, ka varētu kaut kas no tā reduktora nederēt, beigās Jelgavā no viena šķilta AERO dabūju īsto kārbu, kurai beigts 3-4 robs, bet reduktors kā teica, labu labais, lai nu tā būtu... rīt vai parīt džeki servisā mēģinās man no tām divām salikt vienu, cerams, ka viss beigsies veiksmīgi! : )
Pēc nopirkšanas arī bija viena lieta par ko nopietni satraucos, iedodot pilnu gāzi APC/turbo da4iks gāja sarkanajā [nečipotiem tā nav jābūt] un kad bija jau iegājis sarkanajā par daudz, mašīna riktīgi noraustījās! Nobijos ne pa jokam, aizdzinu pie paziņa uz servisu, papētījām, izrādās kaut kāda vakuma trubiņa, kas saistīta ar turbīnu bija pa tuvu ventilātoram un tika izberzts pamatīgs caurums kā rezultātā man turbīne gāja uz pilnu jaudu, patīkami, bet neveselīgi, sataisījām trubiņu, raustīšanās pazuda kā arī jauda nedaudz samazinājās, jo APC/turbo pa dzelteno vien dzīvojas - tagad plāns - hirsch vai maptun performance... dzīvosim, redzēsim! : )
Tuvākajā laikā vēl jāmēģina tikt pie superAERO diskiem, 16' kaut kādus stipri līdzīgus iekārotajiem diskiem man jau līdzi iedeva, bet nav īstie, tie būs ziemai un šie 17' tiek pārdoti ar visām gumijām, sanāks AERO diskiem...

Atzīme 9, par jaudu, komfortu, emocijām un prieku, ko šī mašīna man sagādājusi, kā arī par teh. apskates lapu, kur nav neviena ieraksta! : ) -1 no 10 ballēm par nobirušo reduktoru, miglu deficītu un to, ka ādas beņķis šofera pusē padilis, par to, ka kruīzs nestrādā [tiks labots, iespējams sīkumi] un motoriņi nedarbojas priekšējiem lukturiem, varbūt tikai drošinātāji, nav sanācis laika paskatīties, nav arī pirmās nepieciešamības prece, vienkārši gribas, lai mašīnai viss kārtīgi strādātu, tomēr pirmais auto, kas nopirkts par savu naudu aiz brīvas gribas un paša izvēlēts un meklēts! : )
Tas arī apmēram viss par manu jauno sapņu lidmašīnu, ceru, ka turpmāk kalpos labi, jo atšķirībā no iepriekšējā brīnuma, šis tika apskalots... : )

flying with AERO... ;)
 
carlorossi @ 31.augusts 2008 0:00
Ford fiesta 1985 Novērtējums: 7 Komentēt
Šis auto tika iegādāts 2005 gadā pa 100ls no skolotājas. Tā brīža emocijas - spoks jau ir bet what ever braukt jau var.
Tātad 85 gads 1.6 motors (bundža 800 kilo) biju diezgan pārsteigts par jaudu. Gāja ļoti labi, sēdēšana kā zapītī.
uz tehnisko aizmetināju caurumus un noņēmu gaisa filtru ar kuru atgāzes bija 2x virs normas - bez 2x zem normas(karburators bija beigts un paterins arī liels, ap 8/100)
pēc TA vairs netika ielikta ne kapeika (uz gandrīz gadu) pārdevu pēc 9 mēn pa 70 ls jo pa nakti kāds izšāva ar gaiseni logus un pats pēc tam pārsitu bremzes un man likās ka remontēt to nav izdevīgi.
Nākamais auto bija MB w124 ar 2.6 motoru. tad es arī uzzināju ko nozīmē remontēt mašīnu un liet benzīnu. Ik pa laikam atceros fiestu kā mašīnu kura īstenībā bija nenormāli izturīga un kurā netika vispār ieguldīti līdzekļi, salīdzinot ar mersi. (lai nu kā no merša gan nost nekāpšu)
racer @ 29.augusts 2008 0:00
Fiat bravo 1.8 Gt 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [16]
Nav jau vairs diezko aktuāls auto, bet tā kā par šo modeli nav neviena ieraksta, tad nolēmu pastāstīt.
Manās rokās nokļuva pirms kāda pusotra gada, nobraucis esmu kautkur 30 tūkstošus. Pirms tam itkā nesen esot atvests no itālijas (iepriekšējais īpašnieks tā ņēmās apgalvot). Pašreiz odometrā rādās 212 tūkstoši, vai tā ir patiesība vai nē, neņemos spriest, un īpaši ari neinteresē.

Sākšu ar dzinējiem.
1.8 ir viens no veiksmīgākajiem tā laika fiat dzinējiem. Bendžas patēriņš praktiski tāds pats kā 1.4 motoram (visbiežāk sastopamais bravo/bravas dzinējs), bet toties jauda par 33 zs vairāk (attiecīgi 115 un 82). Pēc papīriem pilsētā ēd 11.3, šosejā 6.5 (1.4 versijai 11.3/6.0, atšķirība minimāla, tapēc sanāk smiekls, kad reklāmās redzu 1.4 nosauktu kā ļoti ekanomisku : ) ) Praksē precīzi neesmu mērijis, bet liekās, ka tā apmēram ari ir, varbūt pilsetā drusku mazāk, bet es ari īpaši negāzēju.
Dinamika ir pietiekoša. Nav nekāds supervāģis, bet man pietiek. Rāviens no vietas gan varēja būt ari spēcīgāks, bet tas izskaidrojams ar salīdzinoši lielo pašmasu, 1050 kg (golfam laikam kautkur virs 900). Maksimālais griezes moments parādās tikai kaukur pie divarpus/trīs apgriezieniem. Man svarīgāk ir kā auto uzvedās uz apdzīšanām, un ar to nav nekādu problēmu pat braucot piecatā.

Tagad par gaitu.
Gaita ir cieta (bet man tieši tas patīk, ka nešūpojas un nesvārstās). Uz asfalta ideāli, bet uz bruģa labāk nerādīties, liekās ka izjuks pa daļām : ) Ari pa gruntenēm diezgan drebinās un nēsā. Bet manuprāt ir ļoti apsveicama viena lieta, proti tas, ka pa šoseju braucot ari uz ātrumiem 150 un vairāk (par 180 gan ātrāk neesmu braucis) vispār nekas nedreb, ne stūre, ne ātrumpārslēgs, ne pedēļi, nekas. Ari vējš nekur gar virsbūvi īpaši nesvilpo. Diezgan labas un jūtīgas bremzes. Stabila, pārskatāma, viegli noparkoties dēļ taisnās aizmugures, kur beidzās tur ari beidzās.

Par virsbūvi un salonu.
Neko pielikt, neko atņemt. Salonā viss ir ļoti erganomisks, sēdekļi ērti (nevienu reizi nav sapējusi ne mugura ne d... ), pogas un kloķi racionāli izvietoti, ari dizainiski viss labi pārdomāts. No ārpuses neizkatās īpaši ietilpīgs, bet īstenībā ir gana. Priekšā sēdošie jūtās normāli komfortabli, īstenibā arī aizmugurejie nekad nav sūdzējušies ( nezinu, varūt jau būt neko nesaka un īstenībā reāli mocās : ) ) Esmu vedis gan velosipēdu (ar nenoņemtiem riteņiem), gan trimmeri, krēslus, bufeti, viskas ir salīdis, ja labi grib : P Vienreiz braucām pat 7 cilvēki, un nebij nemaz tik traki, tikai aizmugurējās riepas gar arkām strīķējās : )
Bagažnieks taisās tikai no salona, nezinu vai tas slikti vai labi, krustojumā apstājoties nevar neviens sēņu grozu nozagt : )
Ir ari tāda fīča, ka aizmugurējiem lienot iekšā, priekšējais sēdeklis noliecās un pabīdas uz priekšu, tas atvieglo iekāpšanu.
Salonā ir siezgan paskaļš, bet tas varbūt dēļ sporta izpūtēja. Akustika oriģinālā, nevisai kruta, visulaiku plānoju ielikt foršāku, bet neizdodās kaukā sakrāt čunguru.
Krāsojums kvalitatīvs, metāliskā krāsa, ir cinkots. Vienīgi virs aizmugurējām arkām lobās nost un sāk drusku rūset (laikam no tās riepu strīķēšanās : ) Citur rūsu neredz.
Šis tas grab salonā, bet nekas nesataisāms. Manam ekemplāram ir arī šādas tādas nestandarta lietas, kā nerūsejošais raggazon izpūtējs (ar visiem trumuļiem nevis tikai uzgalītis, diezgan muzikāls : ), bet tas nu gaumes jautājums, man patīk, kad uzgāzē ir ko vismaz dzirdēt ), momo sliekšņi un ātrumpārslēdzējs, sparco stūre un pedāļi, tonēti logi, spoilerīts, OZ racing diski. Bet tas viss vairs nav gluži pirmā svaiguma. Diski drusku paskādēti uz apmalēm, stūre drusku nodilusi, ari pārslēdzējs, uz sliekšņa kaukāds baltas krāsas pleķis ko nevar notīrīt : ) bet to jau laikam varēju ari neteikt : )

Ekstras un tml.
Ekstras nekādas parcilveciskās nav. Ir elektriskie logi, spoguļi, diezgan forši spilgti miglinieki. Regulējās stūre, augstums sēdekļiem, lukturu augstums. Kondiškas nav, lūkas nav. Ļoti noderīgi (vismaz aizmāršigajam man) ir automatiskās tuvās gaismas, savādak jau 200 reizes būtu aķis izlādējies : )

Remonti.
Neko baigi daudz neesmu remontējies. Autiņš diezgan uzticīgs( jā nospļāvos pār plecu).
nekas nekad nav gļukojis, ne elektronika, ne motors. Eļļu neēd vispār, tosolu ari. Vienreiz tikai nokārās ģenerators, līdz ar to ari aķis. Ģeneratoru saremonteju, aķi nomainiju, kopā kaukur 150 lati. Vienreiz nācas nomainīt priekšējo buferi : )
buferis 50 lati, krāsošana 70.
Tad vel uz apskati nomainiju bremžu šļaukas, 1 balstu, roķeni sataisiju, nekas baigi dārgs. Un protams parastie izdevumi - eļļas maiņa, riepas un tml. sīkumi, bet tas jau visām mašīnām.

Ieteikumi pircējgribētajiem
noteikti pārbaudiet vai ir tā saucamā sarkanā atslēga, jo tikai to ieliekot aizdedzē var piekļūt pie kompjūtera un elektronikas, bez tās nepērciet. tad vel ļoti svarīgi lai nav nojāts dzinējs. Jo ar ritošās un citiem remontiem rīgā nav nekādu problēmu, bet ja itāļiem būs beigts dzinējs tad ir čau rasma. Bet vispār jau nevaidzētu būt nekādam problēmām, šis dzinējs skaitās diezgan izturīgs (pretēji 1.4 : ) ) Pērciet droši, nenožēlosiet, telefons 63455.... joks : ) bet tiešām par tādu cenu autiņs vairāk nekā labs, nevaig klausīties visos vācu un japāņu auto maniakos : ) ari itāļiem nav ne vainas. Ir kam patīk, ir kas skatās skeptiski. Man vienalga vai viņš itālis vai antarktīdietis, galvenais lai labi izskatās, ir ērts un normāli iet

Vispār apnika jau rakstīt, pietiks, paldies par uzmanību.

 
laurito @ 28.augusts 2008 0:00
Audi 80 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [19]
Labdien mīlīši. Sen te neviens nav atzīmējies ar Audi 80. Mašīna ir pārdota un tad nu var ar pilnu krūti varu nokrāmēt. Laikam jau ir ar pirmo auto jāiegrābjas, lai zin kā remontēt nākošo. Esmu nobraucis ar šo auto gadu un 27'000 km.

"+"
*Ērta vadītāja pozīcija pie stūres, arī sēdekļi ir gana ērti, patīkams audums. Kājām daudz brīvas vietas, man 1,80, vidusmēra garums. Ja kāds sūdzas, ka nav ērti, tad viņš pats nezin kas ir ērti, laikam mājās ādas dīvānā viņam ir vienīgi ērti. Jaunajiem VW vairs tā nav, zem stūras rata ir kaut kāds mistisks veidojums, kas spiež ceļus, ja gribi kājas kustināt pa labi, kreisi, un nekāds stūres lifts tur nepalīdz, cel cik augstu gribi : ).
*Avants, kaut ko var pakaļā ielikt. Divi riteņi iegāja, tiesa, ne iemetot, bet "ieņurcot". Bet īstenībā tas bagāžnieks ir baigi labā lieta, kas man vienmēr ir patikusi šai mašīnā.
*Neviena rūsas pleķīša mašīnas ārpusē. Šur tur rūsa bija manāma motortelpas iekšpusē. Bet visumā, konfekte.
*Detaļu cenas salīdzinoši ar visādiem japāņiem, bmw, mercedes u. tt. Spainī pārdodas. Nesalīdziniet tikai ar Gross Auto, Favorītiem u. tml. naudas kāsējiem. Pie "normāliem" tirgotājiem detaļas ir tiešām pa kapeikām.
*Elektriskā lūka, sīkums bet patīkami vasarā. Nu jā, centrālā atslēga arī bija. Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi.
*Salons vienkārši konfekte, nekādi saplēsti vai izdedzināti sēdekļi viss kopts un labi saglabājies, nekas negrab un kluss kā kaps. Nekad nav patikuši japāņu auto ar saviem liekajiem pribambasiem, kaut kādām nevajadzīgām kabatiņām, slēdzīšiem, stilizētiem veidojumiem salona apdarē un tādā garā.
*Bremži ir tieši kā reizē, ne par asu, ne par švaku, ja vajag tad ar ABS noliekas kā pa nažiem.
*Stūre ir vienkārši ar vienu pirkstu grozāma, citi varbūt tieks ka pārlieku viegli pakļaujas, bet man patīk, dikti patīk. Kamdēļ man pierādīt, ka esmu svarcēlājs un ar lieliem atvēzieniem grozīt to. Stūres pastiprinātājs dara savu.
*Šoziem(tāda švaka ziema bija) nebija problēmas nevienu reizi, uz pirmo šķīlienu un uz priekšu. Braucu katru darba dienu.



"- "
*Benzīna patēriņš. Ēd kā lops pa pilsētu, 15 uz simts pie septembra korķiem, acis nepamirkšķinot. It kā man ir ABK motors ar "pilno" šprici, kustos kā pensionārs pa pilsētu. Fig viņ zin. Pavisam cita aina paveras uz šosejas, 7-8 uz simts, konstanti turot 110 ar visām apdzīšanām.
*Visu laiku kaut kas birst nost. Katru mēnesi kaut kas jālabo. Un tā kā servisa darba izmaksām ir tendence tikai pieaugt, tad šo lēto detaļu izmaksas vairs nespēj segt biežos remontus. Protams var pats visu labot, bet man nav ne laika, ne nervu, ne vēlēšanās līst mašīnas remontos iekšā. Strādāju 8 stundas dienā un savas brīvās dienas vēlos pavadīt sakarīgāk : ). Jā, mehāniķiem jau patiks šāds modelis savā īpašumā, jo viņi paši labo un ar lētām detaļām ir sakarīgi. Man kā parastam darbiniekam no punkta A uz punktu B tracina remonti.
*Grūti ir noturēt gāzes pedāli, tāds mīksts un ļurīgs, es nesaprotu kā tie paši vācieši par šādu lietu neiedomājas, jāpaliek klucis zem pedāļa, lai garajos gabalos varētu atslābināt pēdu. Nu jā, vai arī vajadzīga kruīzkontrole, kura manam B4 nebija.
*Plika bāzes komplektācija bez nekādām ekstrām. Ne kondiška, ne klima, ne ādas sēdekļi, elektriskie logi vai vēl tur sazin kas. Kas reizē varbūt arī plus, jo kas zin kā ir, ja tie vēl ir jālabo tik vecam modelim. Īstenībā pat karstajās vasaras dienās kaut kā neprasījās pēc kondiškām. Atveru logu, lūku, viss izventilējas un miers. Ne tā kā tagad jaunajos modeļos, mašīnas ir tā nopakotas, bezgaiss, ventilācija štruntīga, sēdekļu audums vienkārši drausmīga sintētika; bez kondiškas nu nekādi.
*Klasiskā vaina ar dzesēšanas sistēmu, nu tas ir murgs. Ja nesasprēgā gumijas trubas, tad nobeidzas termostats. Ja termostats nomainīts, tad laiž garām plastmasa kas savieno motoru ar trubām. Tosols visu ik pa mēnesi jāpielej klāt. Tad vēl ventilators neslēdzās vienmēr iekšā, nomainīju dačiku radiatorā.
*Dikti garšo eļļa, uz 2000 km litrs : ).
*Gan vadītāja, gan pasažiera pusē nosēdušās durvis. Klasiska vaina.
*Sajūgs, bija palicis jau pašā galā un 1 ātrums ar tā negribīgi reizēm slēdzās iekšā.
*Izpūtējs turas uz metinājumiem. Šai mašīnai pirmais nokritīs izputējs, bet virsbūve stāves vēl gadsimtu.
*Rocene jau bija jāvelk stāvus gaisā, lai uz kalna turētu, ja ņem ka pirms gada tā bija pilnīgā kaŗtībā.
*Laikam ģeneratora gultnis ar jau velk uz beigām, bet to lai taisa jau jaunais īpašnieks un iepazīstas ar remontiem.
*Pēc 2 nedēļu stāvēšanas sāka "peldēt" apgriezieni tukšgaitā, raustījās ka piedevu gāzi. Tur kaut kas bija ar mašīnas pielaišanas brīdi, pārsūcas, pēc benzīna smird u. tt. Dīvainākais, ka ne vienmēr, citreiz pielaiž un normāli aiziet apgriezieni bez rīstīšanām. Lai jau jaunais īpašnieks ņemās.
*Balti dūmi ziemā nāk, ne griezdamies ka būtu beigta galvas blīve, bet nu vairāk kā man priekšā stāvošajiem spēkratiem. Esmu ievērojis ka visiem B4 tāds dūmels. Stulbi, tā kā miskastnieks sajūtos.
*Kārba palikusi neciešami skaļa, ar jau velk uz beigām.

Gaitas īpašības šai mašīnai ir labas, līkumos stingri turas. Max ātrums ar ko braucu bija 150 km/h, bet varēju vēl griezt, viss kluss un mierīgs, vienkārši bail pa LV ceļiem nesties. Cita aina paveras, ja uzbrauc uz bedrainu ceļu, kā ar koka ratiem : (. Sit cauri katru mazāko bedrīti. Kur ir likts iekšā pa šo gadu? Priekšā jauni bremžu diski, kluči, bagāžnieka amartizatori, regulārie remonti ar filtriem eļļām, dažnedažādas izdegušas lampiņas panelī, izdeguši drošinātāji. Viss, 15 gadīgu lietotu mašīnu ēru vairs negribu piedzīvot. Es labāk braucu ar ne tik ekstrainu auto, maksāju konstantu maksu mēnesī kredītiestādei, nekā to pašu izgāžu remontos un savu nervu bendēšanā. Vecākais ko varētu pirkt ir mašīna ar 4 gadiem. Tas ir maksimums. Pēc tam vienkārši katrai detaļai nāk nolietojums un viss birst pa kārtu nost. Ko es varu ieteikt, nepērciet vecus vāciešus, ja nu vienīgi kopts Mercedes. Uz ceļa mašīna nav pievīlusi nekad, smiekli nāk par tām BMW žurciņām, kuras pa retam stāv ceļmalā ar atvērtiem kapotiem. Apdzīšanas manervi pie 100 km/h ir tādi nedaudz gausi iesākumā, nav rāviena un tā ka iespiež sēdekļos. Vienmērīgi aizcilpo garām.
Dikti jau bija pieķēries šim auto pa gadu. Kā nekā pirmais. Sists un lamāts, nīsts un paijāts, bet tehnika ir tehnika, jādod vien prom kamēr vēl kāds ņem, citādi metāllūžņu cenā. Es te nesen skatījos ss, sludinājumā bija rakstīts B4 benzīna patēriņš 7l uz simts, vienkārši rēka parāva. Pa trasi uz 100km/h, jā.
Principā mašīnu nebūtu pārdevis, ja nebūtu:
1) lielais benzīna patēriņš, pie tagadējām cenām 8)
2) nepārtrauktie remonti un galvenais, kas tad ir nobraukts? nieka 27'000 km.
Citiem iespējams, kas cits ceļams saulītē, bet mans galvenais uzstādījums, lai mašīna pildītu savas funkcijas, nebūtu jāsēž servisā. Pārējais ir tikai pakārtots.
Priekā!
niks @ 26.augusts 2008 0:00
Opel Astra G 1.6 16V aut. 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
pirkaam pasi Marijampolee, 2005 gadaa, no treilera.

4000 eiro, + registraacija ap 300 eiro..

200 tuukst, ar servisa graamatinu, apkopes regulari vienaa servisaa. iekseeji un aareeji teicamaa kaartiibaa,
nav kur piesieties.

neraksturiigi lepna komplektaacija! iznemot aadu...
.. elegance (miikstaaks kaa sport versija, miikstaaks gaa golfs, automaatiskaa 4 aatrumu kaarba, 105 zirgi, luuka, el logi, reguleejams kreesls, saanu un priekseejie airbagi. aizmuguree ielociities garam cilveekam gruutaak kaa 4 durvju versijaa, bet vietas diviem tur pietiek un uz kaajaam puus pa cauruli siltu gaisu ziemaa, kas vienam otram tadas klases auto iztruukst.

koncicionieris gan, jau bija tukss, par ko nebriiniijaamies, jo masiinai bija 7 gadi.

pirmo skati izgaaja bez vainas, naakamaa gadaa bija jaamaina stuures pirksts, 15 lati, tresaa gadaa bez pieziimeem. tagad pec divarpus gadiem 250 tuukst. uz tahometra.

ar automaatisko pa pilseetu ir super, uzrauj ok, uz sosejas saakumaa mazliet bija nepatiikami ka neiet garaam, tagad esmu pieradis un vienkarsi paaraak neriskeeju, taa kaa ar mondeo diizeli 2005 gada, kam ir 140 zirgi, aut., ar to vareeja uzspiest un aiziet garaam nedomaajot.

kaarba stradaa labi, servisaa teica, ka sitaa japaanju esot opelim labi uzlikta, probleemu neesot.
visas elektro ekstras arii darbojas joprojaam.


pirmajaa gadaa gadiijas dazadas siikas vainas, noluuza dazas plastmasas ljipas, benz baakas fiksators, bagaznieka vaaka tureetaaja kronsteins.. svaka plastmasa, nebiju pieradis, tagad vairs neko nelauzu. nomainiiju akkji, pagrieziena raadiitaaja klokji, kas nefikseeja taalaas gaismas. visi tie nieki ir leeti atrodami salaspils srotaa.
plastmasas salonaa negrab, ritosaa arii ne.

braucu sekojosaa geograafijaa -
9/10 riiga - pirmajaa gadaa,
9/10 pirmaas un otraas klases sosejas - otrajaa gadaa, un tresaa gada saakumaa,
lauku gruntes celi 5% no visa.

pie 235 tuukst saaka raustiities motors, jamaina tipa aizdezes bloks, kas ir tipa sadaliitaajs un vadi vienaa korpusaa, maksaaja 150 lati !!!! , nomainas darbs - praktiski neko.
domaaju tam jabuut resursam uz kaadiem 100 tuukst.
motors lec no pirmaa, mazliet mainaas apgriezieni kad groza stuuri, tas esot ok, teica servisaa.

opel servisaa man ir labs pazina un tagad saprotu kada ir noziime ja var ticeet meistaram - nelaime ar airbagu, saakaas pirms gada, iedegaas lampina. sakuma domaaja kontakti, zem seedekla ko loka, lai iekaaptu aizmuguree, noneema kluudu, salodeeja, akal... un ta 6 reizes... peec nedeelas iedegas akal.. braucu kamer pedejais iespeejamais iemesls palika ka tas ir bojaats airbags, kas netur pretestiibu, vai arii vadibas bloks. tagad lampa vairs neiedegas... gaidu... ja nebutu pazistams meistars, nez ko es domaatu, ka man katru reizi jaamaksaa 15 lati par to ka kaut ko pabaksta un taa 6 reizes atkaartojas?
servisaa teica, ka sai astrai (divdurvju?) tie kontakti un airbagu lampinas meedz iedegties biezi. parasti vaina ir vadu savienojumos.

degvielas pateerinjs soseja ja 95 km/h ir 7 litri, pilseetaa buus 9.5 litri.

pirms tam pabraucu ar 1.7 turbodiizeli manuaalo 5 kaarbu taadu pasu astru G no autonomas, ari ljoti patiikami gaaja diizeliitis, bija uzraaviens ok un pa soseju uz 110 braucot 5 litri uz simts, reaali!

masiina man patiik arvien vairaak, jo nelust, divas durvis, stoika netrauce skatiities par plecu krustojumaaa, luuka veedina taa ka kondisku taa arii nesastaisiju... tapat labi salonaa, automaats pilsetaa super.

2208 .24. juulijaa.
 
Martins @ 25.augusts 2008 0:00
Mazda 3 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
auto nopirku pirms 2 gadiem. Ar 45000 noskrējienu, pārdevējs teica , ka nebūšot problēmu tā ari ir. Pašo laiku esmu mainījis tikai eļļu un aķi. auto gana ērts. žiperīgs. Uz lieliem gabaliem trūkst 6roba drusku zāģē, unapgriezieni arī lieli uz100 3000 apgr. patēriņš pilsētā 8-9L. Spuldzes mainīt gan pagrūti tas gan. Uz ceļa ļoti stabils pa grunti tā ir kā ir, tā jau riepu vaina laikam. Esmu apmierināts tagad jau ir 73000..
agrs @ 20.augusts 2008 0:00
Mazda 6 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Savu pirmo autiņu nopirku pirms gada. Cena tobrīd bija visai sakarīga, ar kaulēšanos – ap 10 eirām.

Tātad:
2.0 benzīns , automāts, sedans , 98k km nobraukums (tagad ap 120k), kruīzs, multistūre , salons parastais (nepatīk āda), lietie diski 17’ , ksenons.

Lielā apkope autiņam nebija veikta, tapēc pārdošanas cena tika nolaista par apmēram 500ls.

Gribēju nomainīt tikai motora eļļu, visus filtrus, un laimīgs mizot pa Rīgas ielām, bet servisā dzeki teica (Grosā) , ka esot jāmaina visi bremzu diski un kluči – nobrīnījos, bet nu labi – ja jāmaina, tad mainam :

Eļļa un filtri : (Castrol sintētika) kopā ar maiņu Grosā : 90ls
Priekšejie bremzu diski – 90ls, kluči – 25ls (‘Gross auto’ – kopā ar darbu : 150ls)
Pakaļējie bremzu diski – 60ls, kluči – 20ls (‘Euromotors’ – 100ls)

Nu 340ls iztērēju, likās, ka tagad gan varēšu kādu laiku braukt. Nekā – Pārsitu riepu, protams nomainīju, bet mašīna sāka tā kā drusku grabēt, rezultāts – pakaļējā tilta sailentbukses jāmaina (vēl 40ls).

Akumulators vienu rītu vienkārši beidza pastāvēt (ārā vasara, +20 grādi) – nopirku jaunu Deta Senator 80ls

CSDD tehniskajā izbrāķēja rokasbremzi – bija jāmaina suports (jauns ap 300ls maksā), sameklēju šrotā pa 80 ls + maiņa 20ls.

Nepilna gada laikā izdevumi – 620ls
Nepatīkami , ka ir izsitusies rūsa uz visām arkām

Par pozitīvajām lietām – nu patīkama braukšana, sakarīgs uzrāviens priekš automāta, laba amortizācija braucot pa mūsu līdzenajiem ceļiem, stereo sistēma arī tīri tā neko, bet kopumā bez dizaina - nekas pārdabisks.

Mūsu ziemām tā īsti neder – ne katru rītu varēju uzreiz piešķilt (un ziema nebija tā aukstākā), pāris errorus arī elektronika parādīja, kaut gan ārā knapi -5.

Biju gaidījis mierīgāku dzīvi pērkot 2003 gada autiņu ar nobraukumu zem 100k
Millers @ 20.augusts 2008 0:00
Mercedes S500 C 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Pavisam nejauši iegādājās šāds auto. Pēc pirmā skata - neglīts, liels, brutāls, nepraktisks, šķietami rijīgs un neaudzināts.

Principā, iegādes iemesls pavisam banāls - bija labā stāvoklī par labu cenu.
Par labo stāvokli liecināja nobrauktu meršu standarta pazīmes neesamība - izberzts caurums ādas beņķī. Šeit tādu neatradu. Sāku pētīt dziļāk - uz tāfeles 190 tūkstoši km. Pašķirstiju līdzi iedotās servisa grāmatiņas - +/- viss sakrīt. Iespējams, ka nobraukums reāls. Vēlāk salīdzināju ar Domeniks datiem, arī viss sakrita.
Izpētot sīkāk salonu, konstatējās dažas plaisas lakotajā kokā. Tie tad arī bija vienīgie defekti salonā. Smieklīgi priekš 95. gada auto.

Pētot auto vēsturi, atklājas, ka pirkts un lietots Šveicē, pēc garantijas laboti mazi nieciņi, nav lūzušas nedz kārbas, nedz motori, nedz kompji.
Laikam bijis sists, jo pētot krāsu, varēja manīt, ka ir šis tas darīts. Bet, laikam krāsots viss mersis kopumā, nevis pa daļām un vēl ilgi lietots dzimtajā Šveicē. Cerams, ka tas nozīmē kvalitāti, jo Latvijā vai Šveicē krāso anāli slikti pat Domeniks.

Zem kapota V8 motors ar mazo 5 litru motoriņu. Kā reiz labs spļāviens inflācijai tāfelē. Pēc datiem, jābūt 320 lopiņiem un 470 ņūtoniem pie ļot patīkami zemiem apgriezieniem. šie cipari nenozīmē neko priekš manis, bet fakts, ka pilsētā pārnesumi pārslēdzas pie 1500 rpm, ļoti vairo komfortu.

Diemžēl, mersim ir 4 pakāpju automāts. Tas gan izskatās vecmodīgi, tomēr, mani tas neuztrauc, jo ātrumi pārslēdzas tikai divas reizes. Tas nozīmē, ka kustība tiek sākta ar 2. pārnesumu. Arī biku vairo komfortu, jo praktiski nejūti pārslēgšanos vai izmaiņas dinamikā. Automāts arī slēdzas ļoti patīkami, bez sitieniem. Atšķirībā no 5 pakāpju automāta, patēriņš ir tikai par pus litru lielāks uz šosejas.

Papildu aprīkojums ir visai nabadzīgs priekš S klases. No ekstrām ir tikai koka stūre, gaišā āda, aktīvās ogles filtrs un vēl šis tas. Izklausās maz, tomēr bāzes aprīkojumā ietilpst elektriski vadāmi un apsildāmi beņķi šoferim un pasažierim ar trim atmiņas pozīcijām un ortopēdiskajām atzveltnēm, mūziciņu ar Alpina CD čeinžderi un 10 tumbiņām, kā arī daudz un dažādiem maziem nieciņiem, kas padara braukšanu patīkamāku. No tādiem nieciņiem der minēt pakešlogus un vakuum piesūcekņus, kas paši aiztaisa durvis. Vairs nekas nav jācērt. Atliek tikai nedaudz piespiest durvis ciet un pašas pievelkās.
Aprīkojumā vēl ietilpa 18'' AMG diski. Priecēja, ka kāds riebēklis tos nebija nozadzis un palikuši tie paši dzimtie diski. To apliecina gan VIN koda atšifrējums, gan disku pase ar ražošanas gadu, auto VIN kodu un disku sērijas numuriem. Patīkami, ka saņem lietotu auto bez šķūninga un pirmspārdošanas aprīkojuma izzagšanas.
Maģītis, kaut kasetnieks, arī izrādijās dzimtais, jo bija nozaudēts kods, lai ieslēgtu maģi, bet caur domeniks dabūju rūpnīcas iedoto kodu, kas izrādijās ir īsts. Patīkami.
Pašā maģī bija atstāta kasete ar kau tkādu operu vācu valodā.

Komforts ir neaprakstāms. Ņemot vērā, ka tā ir 95. gada mašīna.

Kāds noteikti prasīs - cik tad rij? Rij daudz, ja salīdzina ar Getz. Pilsētā aprij aptuveni 18 litrus, pa šoseju aptuveni 12. Bet gan jau uz šosejas rītu mazāk, ja apdzīšana noritētu lēnāk. Parasti tiek iespiests kickdown un V8 ierūcās kā nikns tīģeris. Šādā procedūrā gan jau patēriņš ir visi simts litri : D

Pie auto trūkumiem varu minēt to, ka nav 6 litru motors un četras durvis. Apnika jau cilāties, lai kādu ielaistu iekšā : )

Tāds lūk ripinās pa Latviju.
 
Richy @ 18.augusts 2008 0:00
Honda Prelude 2.0 16V 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
3. paaudzes Prelude, pēdejais gads, kad tika ražota, bez slavēnās sturējošās “aizmugures” aka 4WS. Mehāniskā ātrumkārba.

Par motoru: 3. Preludēm būtibā nāca 2. motori: 2.0 12V – ar diviem karburatoriem, un 2.0 16V DOHC, kam bija dažādas modifikācijas. Manējai bija 150 zs dzinējs, kas ir jaudīgākais šim auto.
Auto, protams, lietots un, ja runā par dzinēju, tad ne īpaši saaudzīgi – dzinējs bija jāremontē, pie tam kapitālo nevarēja uztaisīt, jo jau 3 reizes bija cilindri bija virpoti (vairāk nedrīkstēja).
Auto parets un tāpēc motora detaļas uz sitiena nevarēja dabūt. Tā ar neideālu motoru, kam sen vairs nebija 150zs braukājos vairākus gadus. Un tas tomēr nepievīla, jauda nebija atliku likām, bet pietiekoši.

Ritošā: Ar ritošās detaļām nav problēmu. Daudzsviru ritošā ir izturīga, bet sarežģita, kas sadārdzina remontu, bet remontēt tur kaut ko vajag retāk kā “parastiem” auto. Taču jāseko līdzi ritošās stāvoklim, jo defektu var būt grūti sadzirdēt un sviras ir savstarpēji saistītas. Ar labu ritošo par amortizātoru maiņu Preludei vari aizmirst! Un gaita ir vienkārši lieliska!!! Ideāls līdzsvars starp komfortu un stabilitāti: mīksta un vienlaicīgi paklausīga. Rets auto var līdzināties Preludei šajā ziņā. Tiek galā ar ceļa nelīdzenumiem bez stresa. Arī ar zema profila riepām (205/50 R15) auto nav ciets un pa zemes ceļiem iet kā “Lielais” : ) Jāsaka, ka arī klīrens auto ir sakarīgs, nav nekāds Subaru Outback, bet labaks kā dažiem labiem ne- sporta auto : )

Ar elektroniku: nekādu problēmu.

Ātrmkārba: labakais , ko ir nācies lietot! Ātrumpārslēgs novietots parocīgi, augstu. Pārnesumi pārslēdzas īsi ar metalisku klikši, ļoti precīzi. Bauda lietot! Sajūgs sportiski pasmags, ar ļoti īsu gājienu: japierod.

Stūrēšana: arī te ir ko piebilst. Stūre pati par sevi nekas īpašs, regulejas tikai augstumā, bet tas īpāši netraucēja. Bet stūrēšana ir ļoti laba. Atsaucīga un precīza: kā griež, tā ir! Burtiski var just, ka notiek ar priekšējiem riteņiem. Pastiprinātājs ir ideāls. Tie, kas brauc ar Hondām zina. Ne pa vieglu, ne pa stipru. Braucot ātrāk stūre kļust "smagāka".

Salons vecmodigs, pašaurs, bet ērts. Salikts labi un nekas tur negrab. Jumts zems un sēdešana zema (sporta kupeja taču) – garākam cilvēkam manāmi japieliec galva, lai iekāptu : ) Sēdēkļi ļoti forši – ērti un pareizi veidoti (mugura nenogurst). Interesanti, ka aizmugurē ir visai sakarīga vieta, līdz D- pilij, protams, būs pagrūti braukt, bet, ja vajag var arī divi pieaugušie ielīst un justies normāli! Man gan bija sajūta, ka auto tas ne īpaši patīk – nepareizs izvarojums starp asīm un gaita kaut kāda ne tāda kļuva.

Kopumā: Lai arī manējai motors bija pajāts – ar auto biju ļoti apmierināts.
Es tiektu, ka 3. paaudzes Honda Prelude ir sava laika viena no labakājām (ja ne pati labākā savā kategorijā) sporta kupeja! Īsts “drivers car” ar kuru ir bauda braukt! Precīza un patīkma vadāmiba, lieliskas gaitas īpāšibas. Kurš te teica, ka Alfa Romeo 156 ir etalons šajā ziņā? Aizmirstiet – esmu daudz braucis ar abām – 10. gadus vecākā Honda Prelude ir citā līgā!! Preludei konkurenti jāmeklē citur – BMW sportinieku rindās!
 
Ivars @ 17.augusts 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti