Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323F 2.0 V6 DOHC 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Šo auto iegādājos apm. pirms mēneša, esmu nobraucis 3500km un pirmie iespaidi ir šādi:
PLUSI:
Labs uzrāviens
Ļoti ērts salons
Stabīla gan uz šosejas, gan zemes ceļa
Labs dizains
Ekstras (el. spoguļi, logi, kondicionieris, autonomā apsildīšana.... )

MĪNUSI:
Skaļš salons
Pietrūkst 6 ātrums


Vispār ar auto esmu apmierināts, vienīgi degvielas patēriņš varēja būt biki mazāks (pie manas braukšanas apm. 9-11L uz 100km).
 
spoo @ 9.maijs 2008 0:00
Ford KA 1999 Novērtējums: 10 Komentāri [3]
Braucot ar šādu aparātu Mārim Oltem un parex debīlajām reklāmām man būtu ko pateikt. Ar šito 1 km man izmaksā apmēram 4 sant. Braukts ir daudz jo daudz - 5 dienās līdz Budapeštai un atpakaļ. Izturība laba, protams, komforts ir tāds kāds ir, diviem normāla auguma cilvēkiem ir ok, vienīgais 5 robā liekot, parasti ir jāpabrīdina lai savāc, kājas, jo savādāk parasti pa celi... bet ir radio. Aukstā laikā pielec bez problēmām. Ir veiksmīgi izturējis dažus triecienus (ziemā lietojiet ziemas riepas) Remontē jebkurā servisā, detaļas arī praktiski visos normālos veikalos ir nopērkamas, pietam par grašiem.
Stabils neskatoties uz savu svaru, konstrukcija atgādina kartingu. Braukt uz 120 var bez problēmām, ātrāk arī protams var, bet nu ne jau tam ir Ka domāts
+ Ekonomisks (vienkārši nav spējīgs ar savu 1,3 vairāk notērēt)
+ Maziņš, ērti noparkojams
+Viegli un lēti remontējams
+ Stabils
+ ir gaisa spilveni

- Nav ekstru
- Ar KA sievietes īpaši neķeras.

Īsāk sakot, ideāls pirmais auto, vai arī auto sievietei.

ego @ 4.maijs 2008 0:00
Suzuki Baleno 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Apmēram pirms gada nopirku Suzuki Baleno 1.6 sedanu (1997. gads). Varētu teikt īsts studenta auto. Šādu braucamo var dabūt ap 1000ls. Benzīna patēriņš apmēram 5-6,5 L / 100km. Protams atkarīgs no braukšanas stila.

Plusi +
* Mazs benzīna patēriņs (5-6.5 L/100km)
* Zema cena
* Gandrīz nekas nav salūzis gada laikā (vismaz man)
* Ir kondicionieris (atkarīgs no komplektācijas)
* Pietiekoši liels bagāžnieks
* Diezgan dinamisks priekš 1.6 benzīna motora
* Lēti maksā filtri, siksnas utt..

Mīnusi -
* Priekšējiem logiem, taisot tos ciet, reizēm paliek sprauga (ātri braucot nedaudz svilpo)
* Trausls elektrisko spoguļu gozīšanas mehānisms (viegli salaužams), labajā spogulī grūti kaut ko saskatīt
* Pērkot šo auto jāpievērš uzmanība priekšējam tiltam. Tas mēdz rūsēt (var rasties problēmas ar TA)
* Nedaudz grab durvju plastmasas.

Manuprāt Baleno ir izdevīgs un ekomomisks auto. Mana komplektācija - ABS, elektriskie spoguļi, kondicionieris, stūres lifts, gaisa spilveni (air bag), miglas lukturi, stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, elektriskie logu pacēlāji (4 gab. ). Ir dabūjams arī universāls un hečbeks ar šādiem motoriem: Benzīns (1.3, 1.6, 1.8), dīzelis 1.9. Vēl pie komplektacijas jāpiemin 4x4, apsildāmos spoguļus un sēdekļus, āra termometru un sporta režīmu amortizatoriem (reti sastopami).
kabis @ 1.maijs 2008 0:00
Audi A3 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Braucu ar ar A3 2000. gada (1,6 litri dzinejs, 5 durvis, klimatkontrole, visas elektriskas ekstras, parkošanas sensori). Braucu jau otro gadu, neko slikto par auto pateikt nevaru. Pirms tehniskas apskates nacas mainit abus aizmugurejas sailentbukses, un vienu stures pirkstu (no kreisas puses) - kopejas izmaksas ap 120 LVL, noperkot nomainiju eļļu un zobsiksnu. Braucot mašina nekad man nesagadāja problemas - nekas nelūzt, negrabo utt., viss strada perfekti. Vienigais minuss - mazs salons, bērni sežot bērnu kreslos ar kajam sper priekša sedošos cilvēkus, a ta ļoti laba mašina. Vienigais iemeslis kapēc es viņu drizuma nomainišu - man viņa ir par mazu (perku sievai, lai brauc uz darbu, bet tegadsievai izsniedza dienesta mašinu un ar A3 tagād braucu es)
S.W.A.T. @ 28.aprīlis 2008 0:00
Pontiac transport 3,8 v6 automats 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Tas bija mana teva auto, nopirka vinu 1997 gada par 10000 dolaru. Pardeva 2004 gada par 1500ls. Rija 16litrus, gaja labi(~190zs)Braukt bija erti, tacu sturei truka nulles punkta, un uz bedrem parak supoja. Vareja nobraukt lielus attalumus nengurstot. Pirmos gadus neluza, bet, kad saka, tad loti. Karbas remonts=800ls, motora=1000ls, bet pie motora es biju vainigs, jo neiveroju elasspiediena meritaja radijumu, kad bija nopuvusi elasradiatora trubina. Protams bija ari citi defekti, kurus vairs neatminos. Masina bija pilna ekstru. Kopuma labs, erts auto, kurs paredzets 10 gadiem. Virsbuve no stiklsciedras!

+erts
+ekstras
+ietilpigs

+neekonomisks
+dargs remonts
martsr @ 25.aprīlis 2008 0:00
Volvo S60 D5 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Sākumā nevarēju izvēlēties starp vairākiem auto- Audi A6, Mersedes E klase vai Volvo S80.

Iegādājos šo auto tieši dzinēja dēļ, lasīju ļoti daudz labas atsauksmes par šo dzinēju, jaudīgs un bez īpašām problēmām, kā tas ir VW ražojumiem. Pakonsultējoties ar servisa kungiem, teica, ka arī hadene nav tā neizturīgākā un mainot oriģinālās detaļas, iespējams, ir labāks variants nekā VW alumīnija brīnumi. Kā vēl viens liels arguments pret VW ražojumiem ir automātiskā ātrumkārba, ja par VW multitronicu ir dzirdēts un lasīts ļoti daudz negatīvu atsauksmju, tad par šo kārbu nekas tāds nav dzirdēts. Mersedes savukārt atbaidīja ar it kā ļoti nestabilo elektroinstalāciju un augstajām uzturēšanas izmaksām, piedevām, labus W211 par to pašu naudu bija praktiski nereāli atrast, visi nodzīti un pārkrāsoti taksīši! Nedaudz pieliekot īpaši nekas nemainās, it kā ir ekstras utt, bet noskrējieni zvērīgākie!

Tā nu cītīgi meklēju labu S80, izrādās, tirgū to ir ļoti daudz, bet lielākā daļa jau savu laiku nodzīvojuši un stipri vien nolietoti. Tā nu izlēmu doties uz MMR, lai aplūkotu pie viņiem esošo piedāvājumu, cenas ziņā virs tirgus cenām, bet it kā drošāk, oriģinālie noskrējieni, pirmspārdošanas apkopes utt. Tie arī bija iemesli kāpēc auto iegādājos tieši tur.

Nedaudz papētot tuvāk S60 un S80 sapratu, ka manām vajadzībām labāks būs S60, it kā tā gaita S80 ir čut mīkstāka, bet toties 300kg liekais svars nemaz ne tik i jaudīgo motorīti noslogo vairāk un auto ir kūtrāks par S60. Kā galvenais arguments pret S60 spēlēja katastrofāli mazā salona ietilpība šādas klases auto- aizmugurē aiz 193cm gara vadītāja vispār nav ko darīt, arī bagāžas nodalījums nepretendē uz klases etalonu, toties vadītāja sēdpozīcijas iekārtošana gan ir līmenī- ērti var iekārtoties gan pilsētas rallijam, gan arī lielceļu kruīzam! Principā, S80 vadītājam vietas nav atvēlēts daudz vairāk, nedaudz vecmodīgāk noformēts kokpits un ne tik ērta viduskonsole, tas arī viss, kas atšķiras no S60. Vieta aizmugurē ir par aptuveni 5cm vairāk, it kā jau ir nedaudz ērtāk, bet ņemot vērā, ka es 95% gadījumu braucu viens, 4% esam divatā, bet tikai 1% gadījumu ir nepieciešamība pēc aizmugures sēdvietām, tad nolēmu, ka S80 man galīgi nav vajadzīgs un tāpēc arī iegādājos S60.

Aprīkojums- nav pats lielākais Bling- Bling, bet ir pietiekami- klimata kontrole; cd/tape atskaņotājs HU-603 ar 9 skaļruņiem; pusādas salons- iespējams kādam arī mīnuss, bet man pilnā ādā diez ko neiet pie sirds; ir arī sēdekļu apsilde, iebūvēta BT brīvroku sistēma, visi elektriskie logu pacēlāji; ādas stūre ar kruīza pogām, žēl, ka šim nav iekļautas arī audio vadības podziņas; tad vēl ir iekļauts arī automātiski pašaptumšojošs atpakaļskata spogulis un lietussensors, kura nozīmi es līdz šim īsti nebiju sapratis, bet tagad manas domas ir krietni vien mainījušās. Kā trūkumus aprīkojumā varētu minēt spoguļu elektrisko pielocīšanu, ausis tādas garas un var redzēt, ka parkingos ir apskrāpētas! Arī autonomā apsilde šim nav iekļauta, kas ir S80(vismaz visiem manis apskatītajiem bija), kā jau minēju, nav audio vadības podziņu uz stūres. Ak jā, sākumā nebūtu skādējuši arī atpakaļgaitas parking sensori, bet pēc pāris mēnešu braukšanas vairs nejūtu vajadzību pēc tiem!

Dinamika. Auto ir uzstādīts 2.4l dīzelis ar 120Kw jaudu- nosaukts par D5. Apvienojumā ar automātisko kārbu, parasto, ne tip- tronic viedīgo, auto kustas pārliecinoši un īpaši nav vajadzības pēc papildus čipošanas, ieskrienas normālā ātrumā un arī uz šosejas neliek vilties, apdzīt var salīdzinoši droši, katrā gadījumā, arī ar pilnu mašīnu, tas ir 5 pasažieri, pilna degvielas bāka un dažas somas bagāžniekā, auto kustas visai ņipri un īpaši svara pieaugumu nejūt, vienīgi čut pieaug degvielas patēriņš. Šis ir vēl viens faktors, kas stāstot par šo auto man liek smaidīt- 50/50 režīmā ir 6.5l uz 100km. (borta datora rādījums) Nu gluži pa Rīgas centra sastrēgumiem man nesanāk braukāt, bet dienā nevejag arī lielus sastrēgumus, lai ieskrietos un bremzētu pie katra luksafora. Uz šosejas braucot kruīzā ap 100-110 km/h uz datora aktīvais patēriņš ir ap 5.0l, smieklīgi, bet uz Jelgavas šosejas, kur visbiežāk braucu, iebraucot Olainē un stumjot ar 60, degvielas patēriņš nokrītas vien pa pāris litriem- aktīvais ir 3.0l. Paātrinoties, protams, skaitļi ir feini un uzkāpj visi 20l : ) Runājot par ātrumiem- 210km/h šis sasniedz visai cienījamā ātrumā, bet vairāk gan, diemžēl, nevelk, bet nu, nav jau mums arī kur ar šādu ātrumu braukt : ) Visā visumā, lai arī ar automātu, ātrumu uzņem ļoti līgani un bez rāvieniem, strauji paātrinoties kārba ļoti ātri noreaģē un CSN atļauto ātrumu pārsniedz vienā mirklī. Arī draugi kas ir izbraukuši, ir pārsteigti, cik ātri šī kārba noreaģē uz „pedālis grīdā” un tad atpakaļ uz mierīgu režīmu. Kārbai nav atsevišķa S režīma, bet principā neesmu arī izjutis vajadzību pēc tā.

Auto vadāmība- kā jau priekšpiedziņas tanks, apgriežas 16m smagās automašīnas cienīgā aplī : ) Pie liela ātruma ejot kādā 90’ līkumā grīļojas kā tāds kucēns- nav jau īsti sporta piekare (laba vieta, kur to pārbaudīt ir Rīgas apvedceļs, kur iebrauc Babītē, tur kā reiz ir zīmes 70>50, bet nu ar 110 izbraukt ir tīri interesanti : ) Bet ja grib braukt cilvēcīgi, tad neko sliktu nevar teikt, arī īpašas uzslavas nē.
Salonā- pārsteidzoši, bet dīzeli jūt tikai tukšgaitā un arī tad ļoti minimāli. Atšķirībā no Audi V6, kura mazais traktoriņš ir dzirdams visu laiku, šeit dzinējs ir patiešām kluss un nezinātājs salonā pat nepamanīs, ka tas ir dīzelis. Strauji paātrinās ar tādu dobju rūcienu, Audi gadījumā tas ir tarkšķošāks. Savukārt mierīgi braucot, motoru vispār nedzird, bet nu, Audi dīzelīti dzird arī pie mierīga paātrinājuma. Salona materiālu izvēli gan varētu apšaubīt, tur Audi ir labākā pozīcijā, mazāk nieciņu, kas čirkst, bet neteikšu, ka tie ļoti traucētu, bez tam, arī Audi salonos nav kapa klusuma! Auto varētu patīkamāk pārvarēt asus nelīdzenumus, bet cik esmu braucis, tad šis vēl tīri labi to izdara, kompaktklases autiņi uz tiem reaģē daudz daudz sliktāk.

Remonti. Nu, pagaidām ir mainīta tikai zobsiksna ar visiem līdzi nākošajiem pričendaliem, ieskaitot ūdens sūkni, kopā 210Ls ar visu darbu! Nu, tūlīt būs eļļas un filtru maiņas, man tas izmaksās tikai materiālu cenu, jo viss nepieciešamais aprīkojums šim darbam man ir garāžā un atdot kādam 30Ls nav ne mazākās vēlēšanās. Cita runa ir, ja jāmaina kārbai eļļa, to neesmu darījis un iespējams arī nedarīšu, bet tas tik drīz vēl nebūs jādara. No ikdienas lietām ir nomainītas slotiņas- aptuveni 15Ls, jo šim vēl ir vecā tipa slotiņas, par ko esmu ļoti priecīgs, jo īsti neredzu vajadzību pēc tiem banāniem, kuri maksā ap 40-50Ls par komplektu! Prasītos tā kā vējstiklu nomainīt, bet tas lai pagaida. Pirms pirkšanas automašīnai pārdevējs nomainīja bremžu diskus un klučus, tā ka arī tas uz kādu laiku atliekas! Visā visumā remonta izmaksas redzēšu pēc gada, kad iespējams pa mūsu ceļiem jau būs nokalpojusi kāda nepavisam svaigā piekares detaļa, bet tad jau redzēs, cik esmu lasījis Volvo forumā, tad jaunās piekares detaļas ir izturīgākas par vecajām un kalpojot ilgāk!
Kopsavilkumā- ar auto esmu ļoti apmierināts, varbūt pat vairāk nekā sākumā gaidīju. Es neesmu dīzeļu fans, vienkārši pašlaik ir tāda situācija, ka dīzeli ir iespēja un to arī iegādājos par 0.5Ls litrā (tas nav kreisas kuģu variants, tīra manta no Lukoil tankiem, ko tālbraucēji uz vietas salej), tas arī krietni mazāk patērē un salīdzinot ar E98 cenu tankā un 2x lielāko patēriņu šādas pat dinamikas auto... tas ir nopietns arguments par labu dīzelim, ja ņem vērā, ka mēnesī nobraucu vairākus tūkstošus km! Auto ir neuzkrītošs, cilvēkos tas neraisa negatīvas emocijas, kā tas ir, piemēram, ar BMW! Ņemot vērā auto sākotnējo cenu, tad pat motora kapitālā remonta gadījumā es krietni ietaupu, jo tas nemaksās tik dārgi, kā vērtības zudums pa šiem gadiem pērkot šādu auto salonā. Protams, nevajag pārspīlēt ar lietotiem auto un nopirkt vienkārši nobrauktu eksemplāru un it kā ietaupot naudu iegādē uzreiz to atdot remontos!

Rezumē:
(+)
Vadītājam ļoti ērts auto
Pietiekami komfortabla gaita
Ekonomisks un atsaucīgs motors
Pietiekami daudz servisu, kur labā līmenī apkalpo šos auto un neplēš MMR cenu
Auto ar pozitīvu tēlu
Nav KASKO riskā
Iegādes cena- kā bija rakstīs kādā auto žurnālā- laba Mercedes alternatīva!

(- )
Stereotips, ka Volvo ir opīšu mašīnas
Tieši šim eksemplāram nav dažu varbūt pat būtisku extru
Zems klīrenss
Liels apgriešanās aplis


crazy @ 25.aprīlis 2008 0:00
Ford fiesta 2005 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
2006 rudenī pēc ilgu gadu mokām ar visādiem šrotiem nolēmu pirkt mazlietotu auto. Tākā dienā jānobrauc 100km vajadzēja pēc iespējas ekanomiskāku un lētāku eksplutācijā un izvēle krita uz jamo mašīnu, jo neko lielāku nevaru atļauties.
Par mašīnu motors 1.4TDCI 68 zirgi, pamostās pie 1800rpm, kad turbīna ieslēdzas: )(biju pārsteigts par šī mazā pirdaka jaudu) , ekstru nekādu: (
ja neskaita abs un stūres pastiprinātāju.
Pusotra gada laikā nobraukti 50000km. Vienīgais nopietnais remonts bija pēc TA gāzēšanas, kad kautkas izšāva. Rezutātā 1 sprausla sāka sulot(lēju gan kannu soļķi mož tā vainīga). Remonts Baltik motors servisā 155ls(detaļas 55 darbs 100). Vēl bij paneļa apgaismojums pazudis 70ls remonts, tas viss vairāk remontu nav bijis. Pec pirmā gada TA viss uz nullēm. Motors ekanomisks līdz 2500rpm=110km/h, pēctam patēriņš riktīgi sāk pieaugt.
Bremzes labas, gaismas labas, vietas ar daudz, ja noloka aizm. sēdekļus. Pa cik pirku neteikšu, jo besī, ka sāk uzreiz vajadzēja labāk bumeru, audiku, utt.

+ekanomisks- vasarā vidējais bija 4.2l/100km godīgi braucot līdz 95km/h, ziemā 5l.
+ izturīga piekare nekas nav salūzis nobraukums 60000.
- 2 durvis, šurtur circeņi iedīcas, slikta skaņas izolācija.
maniaks @ 20.aprīlis 2008 0:00
Opel vectra 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Man ir 93. gada vectrina!! itka ne kadas vainas!! nopirku apmeram pirms diviem gadiem lielvarde! uzskatu ka tur ir labas automasinas. 1.6i loti labs un ekonomisks 6l/100km. vienigi apdzisanas laika pietrukst jaudas, jo es uzskatu ka tomer prieks tadas bundzas motors par mazu!!
tikopec pirksnas nacas apmainit salnikus, jo masina ilgi bija stavejusi un tie bij parakmenojusies!!
parsteidza ekstras jo necereju ka ta gada masinam bus apsildamie sedekli, tas laikam pec pasutijuma!! ta nobraucu pusgadu nacas pametinat ka jau opelim tas raksturigi!! visu so laiku nobraucu praktiski neko nemainot!! protams tur ellas, bremzu kluci! nacas vel stures pirkstus mainit un vienu mironeni apmer remonts uz 65ls!!! tagad gan stav, jo peckas radiators pagalam!! nav bijis laika remontet!! kopuma automobilis apmierina!!

plusi:
stabils musu celiem
kluss neparak grab
labs motors, varetu but jaudigaks
leta eksplutacija
laba akustikas sistema ta gada autinjam!

minusi:
ruse
neparak piemerots lauku celiem! tagad domaju par vectru 2.0tdi,2.2 tdi 2001. gada vai ta ir laba izvele?? jo daudz jabrauc gribas ekonomiju un ne mazaku tilpumu par 2.0
 
seska @ 17.aprīlis 2008 0:00
Toyota Hilux 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Nesen kā iegādājos 93gada Toyota Hilux Xcab pikapu. Sanāca tā, ka pats to nopirku no samniekem, no kāda kantora Dānijā, kur šancēju, kas šo auto, ar visām bākugunīm, tā sakot norakstija. Iznāca lētāk nekā ja būtu pircis caur plačiem Latvijā... Izgāju uz to , jo šādu darba zirgu esmu gribējis visu laiku... Auto pēc savas uzbūves robusts , smagnējs un uzticams, tieši tā, jo jūlijā būs gads kopš iegādājos un tikai braukšanas vaina... Man jāsaka, paveicās, jo tas bija iestādes auto, kam tika veikti visi tekošie remonti un pārbaudes , servisa grāmata līdz 2006gadam piezīmogota... Kad paņēmu bija147k, tagad būs 11k vairāk. Nu esmu viņu diezgan lauzis pa bezceļiem, pļavām, meža ceļiem... nu nesūdzos , viņš iet un iet ar baudu, vienīgi kastē vajag drusku kādu svaru, lai aizmugurē labāka saķere. Kaut gan viņš man ir ar M/T riepām un ir rūpnīcas liftēts, drošībai , ja noslīkst, vadāju līdzi mehānisko rokas vinču. Nu, japāņi visi rūsē, šis nav izņēmums.. Jāsaka , ka šo auto iepazīstu un esmu gatavs pielikt savas rokas , ja kas notiks, jo no tā neizbēgsi un nekas nav mūžīgs...
dublis @ 13.aprīlis 2008 0:00
Honda Civic 1997 Novērtējums: 8 Komentēt
Stāsts vienkāršs un prozaisks. Honda Civic 1.4, trīs durvis. Braucu nu jau vairāk kā divus gadus, tā ka esmu mazo velnu izpētījis pamatīgi.
Honda kopumā atbilst streotipam - mazs auto sievietei (pats, gan piederu stiprajam dzimumam) braukšanai pilsētā. Maza šī mašīna ir nosacīta, pie vajadzības var braukt arī četratā, vienīgi 2 durvju dēļ grūti ielīst aizmugurē, taču tā kā pārsvarā braucu viens, tā nav pārlieku sāpīga problēma. Bet kas pozitīvi mazie gabarīti dod lieliskas manevra iespējas.
Motoriņš ir mazais - 75 z/s. Pilsētai pilnīgi pietiek. Viens, divi, trīs, četri un ierastie 70-80 km/h sasniegti. Ja vien nav nolūks kā tādam strītkingam no katra luksofora katapultēties pirmajam, tad jauda pilnīgi pietiekoša. Citādi ir ar šoseju. Tā nopietni tas auto iet līdz kādiem 130 km/h, lielākā ātrumā motors sāk elpot smagāk. Varētu jau teikt, ka nu kur tik ātri skriet, taču ir divi bet - pirmais ārzemes (uz kurām šad tad aizbraucu) - tepat Lietuvā pa bāni 130 ir atļauts, 150 var mierīgi braukt, bet tāds ātrums šitam auto diez ko nepatīk. Iet jau viņš iet, taču ar visām maņām ir jūtams, ka manevra un motora rezerves vairs nav. Max. ko esmu izspiedis - 175-178, bet tas jau ar lielu mocīšanu, negribīgi un garu ieskrējienu.
Otrs Bet ir saistīts tepat ar Latviju. Šādam motoram braucot ar simtiņu apdzīšanas rezerves ir niecīgas. Velkas pa priekšu viena fūre ar 80 un pamēģinu viņu apdzīt, ja satiksme dzīva.
Treškārt, degvielas patēriņš. Teorētiski jau niecīgs. Praktiski - ja ir apņemšanās un spēja ieturēt 90, tad var nobraukt ar 5 litriem. Ar manu braukšanas stilu - 110 - 130, motors ir spiests jau griezties augstākos apgriezienos un patēriņš kāp, reāli 7-9 litri. Pilsētā, dzīvespriecīgi, bet ne agresīvi, braucot, 10 litri.
Tiem , kas raksta par pieciem sešiem litriem uz simtu neticu, vai nu viņi tiešām brauc kā vecum veci opji, vai, kas ticamāk, vienkārši muld vai īsti neseko līdz cik mašīna tērē.
Pie tam, motors manai Hondai ir teicamā stāvoklī un ļoti kopts - ik pa 10000 sintētiskā eļļa, sveces mainītas laikā, eļļu neēd un tā nekur nenoplūst, tehniskās apskatēs visas atgāzu normas ir vairāk kā normas robežās.
Tehniskā uzticamība vispār ir lielākais auto plus. Nobraukums tūlīt būs 200 000 (droši zinu, ka patiess, jo kopš 97. gada esmu trešais īpašnieks un abus pirmos labi pazīstu - viņi odometru uz atpakaļu nav griezuši). Divu gadu laikā esmu nomainījis - izpūtēju, aizmugures amīšus (vēl jau varēja nemainīt, bet patīk, ka auto teicamā kārtībā), šķērstabilizatoru atsaites, un aizmugurē amīšiem bukses. Tātad kopumā remonti nav bijuši lieli, turklāt visi ir tādi, kurus vēl bija iespējams atlikt. Kopējās izmaksas ap 250 Ls.
Divas reizes esmu gājis TA, abas bez problēmām izgāju ar pirmo reizi, tagad atkal TA tuvojas un bez bažām esmu gatavs apmeklēt Bauskas ielu.
Par mīnusiem. Viens ir būtisks, aks mani kaitina dienu no dienas. Es nespēju vadītāja sēdeklī atrast ērtu sēdpozīciju. Divu gadu laikā esmu izmēģinājies visādi, taču īsti ērti nav. Māsa, kas šat tad auto aizņemas, saka, ka viņai šada problēma nav. Varbūt vainīgs mans augums - 190 cm. Bet šī ir otrā japānu mašīna, kurā man šādas problēmas.
Vēl viens mīnuss, arī raksturīgs daudziem japāniem, sliktā skaņas izolācija. Salonā var lieliski dzirdēt gan ceļa, gan aerodinamiskos trokšņus.
Citādu mīnusu nav, ja neskaita šarma, stila un skaļa vārda trūkumu.
Vērtējums 8 par tehnisko uzticamību, funkcionālitāti un arī izskatus. Zila toņmaiņas (tā rakstīts teh. pasē) metālika ar piecstaru diskiem izskatās lieliski.


tg @ 10.aprīlis 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti