Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes E290 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Tas ir mana teva mersis. Nopirka pirms gadiem trim no vacijas par 10000eiro, pirmo skati izgaja ar pirmo reizi, pec gada, ari ar pirmo reizi, pedejo skati, ar otro reizi, nomainot prieksejos amisus un pirkstu. Nobraucis jau krietni virs 100000, un tikai amisi prieksa un pirksts.
Masina ir loti komfortabla, bedres gandriz nejut, ekonomisks, prieks saviem izmeriem(7-8l, dizels)automats. Salons nostradats lidz pedejam, nekur nav nohalturets. Diezgan niprs(140Zs). Mersis, ka jau mersis, cepuri nost.
+ekonomisks
+kvalitativa hadene(bedres un ,, trepi,, gangriz nejut, likumos ,, rakstas,, labi)
+labs paatrinajums(prieks saviem izmeriem un dizela, automata. )
+labi aprikots(abs, stabilitates sistema, ,, blocis,, kruizkontrole, parkosanassensori utt. )
+labas fares
+laba paredzamiba
+kvalitativs un praktisks salons(viss nostradats lidz pedejam, nekur nav ,, nohalturets,, daudz vietas salona un bagaznieka, erti sedekli ari aizmugure. )
+prestizs
+izturigs, uzticams

- cena
martsr @ 20.marts 2008 0:00
Opel tigra 1,4 1998 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Braucu ar opeli kadu pusgadu, man to taisijas uzdavinat, bet pec pusgada, man vairs par opeliti nebija nekadas intereses, un vinu pardevam par 1500ls. Vins tika iegadats Latvija no dilera 1999. gada. Pec pusotra gada nobruka motors, pec diviem, nokrita(nopuva)izputejs. Astonu gadu vecuma rusa bija jau uz jumta(pilnigi nopietni, apsolu, zveru!)Amisi, ari galigi jauni sita cauri uz lielakam, un ne tik lielam bedrem. Luza viss kas var un kas nevar luzt, logu tiritaji, sledzenes, signalizacija, bremzes utt.

+ekonomisks
+preciza un paklausiga sture
+jaudigs dzinejs(prieks saviem izmeriem)
+dizains

- nepraktiska
- neizsturiga
- slikta paredzamiba(dizaina del ir upureta paredzamiba)
- slikta pretkorozijas aizsardziba
- vaja hadene(amisi sit cauri)
- sliktas fares
martsr @ 20.marts 2008 0:00
Audi 90 2,0 DOHC 16v 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku 2004. gada par 500ls, pusgada laika nomainiju visus bremzu klucus un pakalejo bremzu disku, generatoru.
Gaja autins lopa, tresaja no vietas uz asvalta vareja izspolet, motors saka ,, rekt,, jau pie 1600 apgriezieniem.
Sver vins 950kg, ,, apsivkas,, salona nebija gandriz nekadas, tapec uzsitot ar plaukstu pa jumtu salona skana bija ka karalauka. Bija gruti ar vinu braukt, kad biju noguris, asa sajuga del, bija gandriz neiespejami neizspolet.
Es vinu protams ,, noscelu,, ta ka vairs nebija ko taisit. Beigas motors vairs negrieza, gais filtra saka triekt elu, ta protams bija mana vaina, jo gazeju rita, vakara.
+ekonomisks
+jaudigs

- primitiva hadene(visas bedres juta, medza islidet purns)
- gruti vadams(cieta sture, asas bremzes, cieta piekare)
- neerts un nepraktisks salons(maz vietas salona un bagaznieka, cieti benci, slikta skanas izolacija)
- sliktas fares
martsr @ 20.marts 2008 0:00
Audi 80 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku pirs pusotra gada par 500ls, pirs gada pardevu par 440ls, jo bija jau nobraukts(358000km). Nepatika atrumkarba 4parnesuni. Masina bija parak assa prieks manis, nepatika asais sajugs, nepatika ari panelis, gaumes lieta. Parak primitiva hadene, man nepatika braukt ka ar lokmotivi, visas bedres vareja just.
Nomainiju pakalejos amisus, gultnus, stures iekartu, kontaktkopu, durvju trositi, kad bija vel sis tas jamaina, tad man pietika, pardevu.
masina nav slikta, bet nav prieks manis!
+izcila pretkorozijas aizsardziba
+laba ,, krasns,, (logi vispar neaizsvist)
+ekonomisks
+kvalitativs salons(uz bruga,,, trepes,, vispar negrab)

- neizturigs(jo ir daudz leto detalu,, krutku,, )
- sliktas fares(tuvas un talas gaismas)
- primitiva hadene(parak ciets, likumos gruti iegriest, parak sveras)
- parak ass sajugs
- maz vietas saloma un mazs bagaznieks.
- atrumkarba(4parnesumi)
martsr @ 20.marts 2008 0:00
Mazda 626 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Si ir man jau tresa mazda 626,88. gads, kuru nopirku pirms gada. Gada laikå esmu ielicis 7Ls par savėrsuma regulėsanu, bet tagad ari pakalejiem amisiemir genoht, jo vairåkas reizes vedu graudus(apmėråm450-500kg, plus 2civėki). Protams ari elas maina, kuru veicu pats. Kad pirku, jau zinåju kur skatities, tåpėc pėc nopirksans remonts nebija nepieciesams. Es savu mazdu regulåri apkopju, sekoju lidzi elas limenim, pikråsoju apaksu, mazgåju utt.
Nopirku par 470Ls.
+neaptverami izturiga
+laba vadamiba(labas bremzes, paklausiga un preciza sture, preciza åtrumkårba, laba, komfortabla hadene. )
+praktiska(ietilpigs salons, bagaznieks)
+labs dizains(prieks gada)
+loti labas tuvås un tålås gaismas

- ruse
- neekonomiska(laicigi jåmaina gaisa filtrs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
marta,kuram nepatik bmw @ 19.marts 2008 0:00
Audi 100 2.0i automatic 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Stāstu sākšu ar to, ka manā īpašumā bijuši nu jau 8 auto. Vaz2102 2104 2108, Mazda 626 2.0 coupe, Nissan Bluebird 2.0, Audi 200 2,3 automats, Audi 100 2.0 automats, parko būs šis stāsts un BMW530v8 automāts.

Tautā dēvētais ''cigārs'' tik tiešām ir pelnījis lai par to uzrakstītu. Un salīdzināšu to ar manā autoparkā bijušajiem auto.

Vaz jeb žiguļus metam nost uzreiz.

Pret japāņiem vienīgi ir vērts salīdzināt elektropaketes klāstu, kas šai Audi100 bija knapāks - tikai elektiskie logi priekšā un spoguļi. Tas protams japāņiem ir kā pluss, taču no otras puses, visu 8 gadu lietošanas laikā man šai automašīnai nekas no elektropaketes ''nenobira''.

Japāņi grabēja un salonos bija trokšņaini, braukšanas gaita riebīga, salīdzinot ar Audi100 līganumu un klusumu.
Tā kā motora remonti bija nepieciešami tikai VAZ automobiļiem, tad salīdzināšanas kērtā varētu pieminēt faktu, ka japāņiem - gan mazdai, gan nissanam nacas veikt nopietnus remontus - nissanam automātiskās kārbas remonts, mazdai sajūgs, kurvis. Motoros nav nācies iejaukties nevienai no minētajām ''inomarkām''

Salīdzinot gaitu un dinamiku japāņus noliksim sētas malā. (piedodiet japānu piekritēji)Te varam parunāt par AUDI 100 pret Audi200 un BMW530

Šajā kategorijā Audi100 gaita, līganums un komforts atpaliek no Audi200, taču iespējams tas tādēļ, ka salona un pārējā apdare tomēr tāds budžeta variants. Iespējams arī tādēļ, ka 200tajam tomēr ir turbomotors, kas rada citas braukšanas sajūtas. Runājot šajā kategorijā par BMW530 un Audi100 salīdzinājumu, jāsaka ka sarežģīti salīdzināt, jo šīs abas mašīnas ir idejiski katra savādāka. BMW ir nedaudz mīkstāka gaitā un klusāka, taču Audi ir labāk vadāms pateicoties priekšas piedziņai (vai pilnpiedziņai).
Attiecībā par dinamiku, jāsaka ka 2.0 dzinējs šim auto ir biški par mazu - salīdzinot ar 200to un BMW530V8, teikšu ka šim ''cigāram'', manuprāt vispiemērotākais tomēr ir 2,3 dzinējs. Vēl Audi ir labākas gaismas nekā BMW 5 sērijai, bet trūkums, ka nav roku balstu priekšā sēdošajiem.

Par remontiem. Ļoti iespējams man ar šo auto paveicās un visu šō 8 gadu laikā ir nomainītas kautkādas gumijas piekarē, abas granātas, ģenerātors, siksnas protams 3X, eļļa, filtri pats par sevi, 2X lodbalsti un 1X bendikss. Nu tas tad laikam arī viss... dzērāja izsistu stiklu un tirliņu izraisītu avārijas sekas šeit nepieminēsim.

Par avārijām - mans nabaga auto tika apskādēts gan saņemot triecienu dupsī, gan arī frontāla sadursme, kuras rezultātā no mašīnas nācās škirties uz visiem laikiem.
Abi triecieni sglabāja manu veselību un tādējādi raksturoju šo auto kā ļoti drošu. (piesprādzējieties!)Pirms trieciena aizmugurē auto nebija dauzīts un nevar salīdzināt sajūtas kādas ir braucot pēc - šur tur vējš iesvilpj lielākos ātrumos, šur tur kautkas nograb. Nesistam auto (AUDI100)tā nav jāuzvedas.

Par ietilpību. Kaut arī sedans, tomēr jāsaka, ka tas ir ļoti ietilpīgs auto. Ar BMW5 seriju nevar nemaz salīdzināt, ne salona ne bagāžnieka ziņā.

Par patēriņu. Pārsvarā mīcos pa pilsētu:
vasarā 11,5 -12/100 ziemā līdz 15, ja sanāk kādā labā korķī iedzīvoties un pēc tam agresīvi uzmīt. Manuprāt tik lielam auto tas ir ļoti labs rādītājs, jo žiguļi visi rija ap 10-12, tiesa toreiz nebija sastrēgumu. Mazda rija 9-12 un nisans 10-12. BMW, ja kādam interesē rij no 15-18.
Šoseju neapskatīsim, jo tur ar visiem var rekordus uzstādīt ap 8 litriem.

Eļļu nerija nemaz.

Jāvelk laikam rezumē.

plusi:

liels
ērts
komfortabls
ekonomisks
kluss
uzticams

mīnusi:
ļoti reti gadās pilni ''navaroti''
šis auto vienkārši ir morāli novecojis, kaut arī tajā pašā laikā noteikti ir labāks par 100 un 1 mūsdienu korejieti vai japāņu mazauto.


Tāda lūk slavas dziesma, piedodiet ka tik gari.
Pat tad kad bija jau pacelta uz apdrošinātāju evakuatora, dikti žēl bija no šīs mašinas škirties. Nebūtu liktenīgā avārija nebūtu mainījis. Draugi jau brīnijās, ko tik ilgi ar šo braucu.


 
gf @ 14.marts 2008 0:00
Volkswagen Caravella 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
Pēc Chrysler Grand Voyager- a(dīzeļa un benzīna)esmu pilnīgā laimē ar VW. Caravella ir 2.4 dīzelis- parastais, taču tā jauda- apt.74 zs. tikai sākumā likās par mazu. Nav tik traki, arī smagu piekabi velku- viss notiek. Pirku www. altauto. lv- internetā, paļaujoties tikai foto un altauto firmas sacīto. Apskati izgāju uzreiz, ēd ap 8-9 l., pie motora visam var normāli klāt tikt- tik jāatbīda uz priekšu radiātors kurš stāv uz eņģēm!!Detaļas piejamas visur(ne kā amerikāņu auto- tik Rīgā)par normālām naudām un ja nu kas- tad pasūtot ir jau nākamajā dienā!!Ir tāds nedaudz smagnējs taču- nedaudz. Ļoti laba mašīna praktiskiem cilvēkiem. Nav niķīga!!
NEzīmulis @ 12.marts 2008 0:00
Mazda 626 hečbeks 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Pirms gada mans Escort bija jau par vecu, lai atmaksātos remontēt, un labu laiku pētīju, kādu ta' modeli izvēlēties.

Manas iespējas bija: līzings, ne vairāk kā 1500 Ls. Kāds spečuks, to uzzinājis, sacīja: vai nu Opel Astra (detaļu lētuma dēļ), vai Mazda 626 (detaļas dārgākas, taču reti vajag. : -)

Paldies tiem, kuru atsauksmes šeit lasīju pirms gada (uzdūros Google meklētājā). Jāteic, ka biju pārsteigts, padzirdējis par Mazdu kā izturīgu, praktisku auto. Līdz tam biju dzirdējis vienīgi, ka japāņu auto nozīmē komfortu par dārgu naudu. Rūpīgi izpētīju PILNĪGI VISAS atsauksmes; vēl līdz šim laikam atceros vienu, kur 626 tika slavēts par "tikpat kānenokaujamu motoru". Hm- mm... Interesanti!

Un tā, pārdošanas sludiņos atlasīju divus autiņus: 1991. g. Mazda 626 par 700 Ls un 1993. g. Audi par 800 Ls. Paņēmu vienu specu līdzi un devos apskatīt.

Mazda: īpašnieks jauns čalis, spečuks sacīja - nu gan pedants, no šitā var pirkt. Pirms 2 mēn. uzliktas jaunas ziemas riepas. Pārslēdzot uz 2. ātrumu, jānotrāpa pareizie apgriezieni, citādi grūti ielikt - tātad sinhronizatori nodiluši. Sajūgs visai ciets, tātad arī stipri padilis. Citādi - pilnīgi nekādu mīnusu! Salons ĻOTI labā kondīcijā.

Audi: vizuālais jūtami sliktāks, stūrei manāma lufte, stāvlaukumā mēģinot izbraukt no vietas, gandrīz iemaucu pretējā autiņā, jo bremzes pedālim brīvgājiens gandrīz līdz sienai! Atvainojiet...

Protams, paņēmu Mazdu. Vēlreiz paldies iepriekšējiem komentētājiem - esmu ĻOTI apmierināts. No aprīļa līdz decembrim lēju vienīgi benzīnu un drusku eļļas. Vienubrīd pasāka pilēt sajūga darba cilindrs, Avotu ielas bodē prasīju cik maksā? 8 Ls. Ņifiga sebe japāņu auto "dārgās" daļas... (darbā manam pāriniekam ir bembis, un par viņa remontu izmaksām man mati slienas stāvus).

Pēc vecā Escort sajūta kā vadot lielo Tallink prāmi. : -) Pirmās divas nedēļas pat negribējās ātrumu pārsniegt, vienkārši mierīgi izbaudīt mierīgu braukšanu. Kā saka, ar Escort bija - negribas braukt, bet vajag; tagad - nevajag braukt, bet gribas!

Decembrī bija jāiet tehnisko, nācās nomainīt vienu priekšējo lodveida balstu un pakaļējās bremžu šļaukas. Saregulēju riteņus, jo viens ēda riepu, un vēl kaut kādus pāris sīkumus, ko pat neatceros. Viss! Daugavgrīvas ielas Luka auto servisā 150 Ls. Jā, nupat nobeidzās startera oglītes, turpat par 53 Ls. Lēti nav, bet kas ta' man, firma apmaksā.

Īsi sakot, labs ģimenes un darba auto. Gaita normāla, iekare īsti tā kā vajag, pat mans pārinieks bembists, braucot ar mani uz Jūrmalu, pabrīnījās, ka labi ejot. Tagad nesaprotu: kāpēc VW un Audi maksā vairāk, ja Mazda ir reāli labāka? (Vēl braucot ar Escort, remonta laikā nācās īrēt Golfu un Jettu - reāli zemāks braukšanas komforts!)

Vēlreiz pārliecinājos par to, ka, pērkot mašīnu, pirmkārt jānovērtē nevis autiņš, bet pats pārdevējs. Lai arī jums visiem veicas!
Baltais Minka @ 11.marts 2008 0:00
Volvo S80 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Nopirku 2007- novembrii. Komplektacija laba viss iznemot aadu: ( 2.5 TDI audi/volkswagen motors, automaats (kautkur lasiju ka automatrs FORDa). uz spidometra ap 249 000 km: ) un protams ka bija patiits atpakal pa kaadiem 100 tkst km: ), bet nu tik vecam gadam 350 000 km liekas loti labs cipars.
Kad mekleeju nopirkt masiinu skatiijos pat uz 2001 gadu un pat ar aadu: ) bet kad masiinas VIN kodu aizsuti uz paarbaudi uz Musa motors... atbild ka tai masinai jau 2003 gadaa bija ap 300 000 km pierekinam veel 4 gadus atkariibaa no lietosanas tempa tad reali paari pusmilionam jabuut: ) bet masiina bija looooooti smuka un taa gribeejas ehh... Sitada veidaa paarbaudiju vairaakas masinas: ) Taa kaa tautaa ja peerkat volvo ... zvanam uz MMr un prasam par realajiem km uz pedejo apkopes momentu kaadaa no volvo servisiem. :) savaadak tajos plachos staav visaadi loti smuki nopuceeti vaagji...
nu tad talak par savu masinu.
uz doto momentu nobraukti ap 15 000 km.
uzreiz peec pirksanas nomainiita motora ella - Repsol
gaisa un degvielas nemainiju - bija veel lietojami
atrumkaarbas ellu ap 65 LS (ap 10L) (shell), suloja viens bliivsleegs, nomainiju ar visu mainu sanaaca ap 80 ls
aizmugures atsaite - ap 17 Ls, prieksas atsaite - arii ap 17 ls, viena liela bukse ap 10 Ls un stuures pirksts...
ar to pirkstu man sanaca interesanti ... peerku jau 3. bet vienalga neder: ) saka ka ritosaa no cita modela var buut: )
Biju nesen ari uz TA, protams ka piesejas pie pirksta: ) un aptiecinas ar nebija: ((( bet nekas labosos: )
Protams ka jau dzirdeju par sitaam masinam.. kompis visu laiku raada visaadas kluudas: ) veel netiku taas nomest, bet brauksanas procesam netraucee.
PLUSI
- prieks sitas klases un izmeeriem saliidzinosi leeta ekspluataacija
- ekonomisks- bet protams kaa braukt... 6.5 ja godiigi bet man taa ap 10 sanaaca ziemas periodaa ar visam garaam sildisanam un 50-90-120-180 kmh
- prieks diizela loti aatri sasildaas salons
- cinkots kuzov nekur nav ruusas: ) nu vismaz neesmu redzeejis: )
- liels bagaznieks un atmetot aizmugures seedeklus var paarvadaat gana daudz buuvmateriaalu: )
- protams plass salons
- iebuveta audi sisteema, gana skala un kvalitatiiva un protams ka zagliem pilnigi neder: )
- zviedru kvalitaate un drosiibas sajuuta - zviedru tanks
- uz cela stabila
- dzirdeets ka ir gana izturiiga ritosaa, pagaidaam cik nobraucu liekas ka loti izturiiga jo tie 15 000 ir pa riiktiigam bedreem izbraukti: )
- pietiekosi laba dinamika atomats+dizelis, ar apdziisanu nav probleemu: )
- looti leets KASKO, jo nav riska grupaa: )
aj pietiks te slaveet... :)
MIINUSI
- nav miinusu: )
- pasmaga stuure, bet tas drizak kaads no pastiprinataja defektiem
- skals motors, bet ja pagriezh skalaak muuziku tad ir OK: )
- salona apdare kautkur mazliet chiikst, bet nu taa ir veca masina: )
- pie kautkaadiem -20 kompis nogljukoja, noblokeja vienas durvis, neradija temperatuuru aaraa, utt... bet iedarbinaat vareeja: )
- ne visi servisi nemaas remonteet taadu masiinu
P. S. : kopumaa pagaidaam plusu vairaak nekaa miinusu

VolvoS80 @ 10.marts 2008 0:00
Chrysler 300m 1999 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Teikšu kā ir, auto ir vienkārši super. Braukāju jau gadu un nekādu ekstra problēmu nav bijis. Lielākie izdevumi bija sākumā, tika nomainītas eļļas, škidrumi, siksnas, laicīgi ar atlaidēm piepirktas jaunas vasarenes. Vienīgais kas pa šo laiku ir noklājies: abi aizmugurējie elektriskie logi nobeidzās, labi ka aizvērtā veidā, līdz siltajam laikam piecietīšu: ), pazuda kruīzs: (tas biki nepatīkamāk, un tas arī būtu viss, mainu tik eļļu un aiziet(ik pēc 8000 km). Salons ir ļoti ietilpīgs, ērts, iet vienkārši lopā, uz šosejas pilnīgi bez kādiem pārstegumiem pie jebkura ātruma: )Degvielu ēd normāli: pilsētā(Rīgā)grūti iekļauties zem 16 l, bet uz šosi 8-10l kā nemetas. Pie mīnusiem varu pieskaitīt palielo troksni salonā braucōt lielākā ātrumā , durvju blīvgumijas arī diezgan viegli sačakarēt ziemā, ja laicīgi neapstrādā ar kādu smāķi: (Tas pagaidām itkā būtu viss, ja kautkas gadīsies , tfu tfu tfu , pierākstīšu: )
 
fronis @ 9.marts 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti