Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A4 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
SVEIKI! Gribētos pastāstīt par savu A4. Tātad manā īpašunā būs jau gadu, tika iegādāta no Beļģijas, motors 1.6 tika iegādāts par 5000EIRO, nu itkā ir nedaudz padārgi bet autiņa vizuālais, gan tehniskais stāvoklis pirkšanas brīdī bij nevainojams. Esmu ļoti daudz dzirdējis visādus mednieku stāstus, par neizturīgo priekšējo piekari. Nu kāds procents no tā stāstītā būs patiesība. Jo piekare galīgi nav domāta zemes ceļiem, tik pa piķi. Personīgi es nobraucot pa LV 10t. km. samainīju 2 šarnirus un 1stūres pirkstu, nu es neteiktu, ka tas ir baigi dārgi salīdzinot ar to, ko sniedz auiņa komforts un vadamība. Jo galu galā cik tad irgi brauks ar B4, un A100, kuriem piekare ir ilgmūžīga. Bet protams visu jau nosaka katra braukšanas stils, un manieres. Runājot par motoru, nav nekāds dižais bet tomēr savi (101 ZS) IR un man pietiek, toties , ja nu kas remontos nav jāizliek summas, jo motors ir bez turbīnas un ir vienkārš, kā pieckapeika. Runājot par degvielas pateriņu pilsētā zem 10l nav iesējams palist, esmu visādi eksperimentējis, tākā lai nestāsta tie kuriem pilsētā ir 7L. Vismaz par mazajiem motoriem. Bet tas nu tā. Par priekšējo ritošo varēsu pastāstīt vairāk kad būs tūlīt izieta TA, bet varu ieteikt labāk restaurēt priekšējo piekari neka pirkt veikala krutonus, ja vien nepērk oriģinālās audi daļas, bet savus 25Tk ar restauretu daļu autins noripo bez probl. Jāspriež jau katram pašam, bet varu teikt, ka šī autiņa uzturēšana nav no lētajām. Bet komfort to visu atsver. Par TEH. ST PĒC TO. Ziņosu
 
Jānis @ 8.marts 2008 0:00
Volvo C70 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tātad, 2007. gada decembrī tika iegādāts no "Auto Jums" Tukumā. Kā noskaidroju, tad mašīna nākusi no Francijas un tur viņi ir skopi ar info, jo apkopes nav veiktas pie dīlera. Tas nu tā. Kad nopirku bija 188000 km nobraukums. Esmu kādus 5000 jau nobraucis un nekas briesmīgs nav noticis. Ir nomainīts termostats un Priekšējais labais ABS devējs. Motors ir tīrs, nav nekādu eļļainu smērējumu vai kaut kur eļļa spiesta garām un motors arī nav mazgāts. Uz motora bija eļļas maiņas uzlīmes nesaprotamā valodā ... Mašīnai ir 2.4 turbo motors un 193 zirdziņi. Pa Jelgavu dzīvojot mašīna panelī rāda, ka vidējais patēriņš ir 11,5 litri, bet reāli ir kādi ~13, jo bākā var ietilpināt 70 litrus benzīnu un var nobraukt 500 kilometrus jauktajā režīmā. Pa šoseju braucot kruīzā uz 100KM/h mašīna patērē ~ 7-8 litrus.
Tā kā esmu Jelgavā, tad korķos nav jāsēž un baigi arī netrakoju - braukāju mierīgi. Ja nu reizēm pie luksofora iespiežu jo nākas mainīt braukšanas joslu ... Mašīnai ir automāts un ir diezgan dinamiska - vispār jau viss atkarīgs kā brauc. Vēl ir STC un tad, kad bija sniegs, tad tā fīča ļoti labi noderēja. Mašīna principā nebuksē un arī slidinoties pa stajanku mašīna turējās labi. Salonā ir smilšu krāsas ādas salons, klimats, elektriski bīdāmi sildāmi krēsli, rūpnīcas maģītis kas skan tā neko, kruts jau nav bet kaut ko saklausīt jau var : ) vispār salonā par komfortu nevarētu sūdzēties. Pie 0 grādu temperatūras pēc celsija no rīta temperatūra sāk kāpt pēc ~7-8 minūtēm. nezinu vai tas daudz vai maz ...
Mašīna kā kupeja ir OK. bagāžniekā daudz vietas, aizmugurē arī daudz vietas, vienīgi tas, ka aizmugurē oficiāli ir 2 sēdvietas. Ja vien autiņam būtu D5 dīzelis būtu laimīgs un negribētu viņu pārdot : ) ... mēnesī sanāk nobraukt ~1000 KM tas ir 2 bākas (~90 LS)
Maziņš mīnusiņš varētu būt tas, ka elektriskie krēsli lēni kustas, lai kāds no aizmugures izkāptu/iekāptu. Tā kā pārsvarā braukājam divi, tad tas lielas problēmas nesagādā. Ja vēk ko vēlaties zināt, tad komentāros.
 
imo @ 25.februāris 2008 0:00
Rover 75 2,5 V6 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nopirku augustā, visas ekstras, klāt nāca 18 collu diski, jauna remus izplūdes sistēma, sporta atsperes, čips. Lietojis bija kāds brokeru kantoris Šveicē. Faktiski nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu.
200 zirgi zem kapota, iet kā zvērs rauj augšā 7,5 sekundēs. Neslikti priekš limuzīna. Berģos nomainīju sailentblokus( 112LVL) un kreiso plauktu (150LVL) vēl šādi tādi sīkumi kopā saskrējās ap 300 LVL. Tā ir leģenda ka detaļas nevar dabūt, viskautkas ir Rover centrā berģos, kas nav to atved no polijas ( manā gadījumā 4 dienas sanāca). Mašīnai ir fantastiski ērts salons, TV strādā, (Navigācija protams ka ne Latvijā) : ( problēmu nav bijis. Harman Kardon stereosistēma ar kaudzi skaļruņiem Hi End klases tādu liek arī range rover, , ( man ir Vanden Plas versija) . Noteikti neraugoties uz 8 gadu vecumu braukšu ar to vairākus gadus, cena gan nebija lēta. Šobrīd man jau pusgadu viņa patīk ļoti nekas nelūzt un nebojājās. par benzīnu ar kārtīgu sportisku braukšanu vidēji 11,7(kompis rāda)l ekonomiski sēžot 10,2. (pilsēta, šoseja)
+ Salons ir kvalitatīvs , ar vecangļu dizaina piesitieniem.
+ Visas ekstras pa labu cenu
+ 2,5V6 versija ar visu čipu ir pietiekoši ekonomiska.
+ labi tur pagriezienus, braukt ir bauda. (rūc kā kaķis)
+ Zagļiem īpaši nav topā, kasko lēts

- 18 collas zemprofils uz rīgas ielām....
- Cena, būtu sanācis tāda paša gada Audi A6, vai Volvo S60
- Ļoti līdzīgs jaguāram.
 
espozito @ 24.februāris 2008 0:00
Mercedes 230 CE 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Ilgi meklēju pieņemamu SAAB 9000, beigās apnika, un atminējos to, ka pirms pēdējās automašīnas, kas tika iznīcināta (ne manas vainas dēļ) - Honda Prelude 3- th gen iegādes vienubrīd metu aci uz šitādiem, bet priekš tā brīža šķita pa dārgu. Tā nu nejauši aplūkoju SS. lv, un te nu bija - tiko no Vācijas, cena bija ap, vai drusku zem 3K eur, precīzi vairs neatceros, jo, protams, tā tika arī nedaudz nokaulēta. Nākamajā dienā izbraucu un nopirku. Tātad tika iegādāts MB 230 CE, respektīvi W124 kupeja, manuālā kārba, aprīkojums nabadzīgs: stūres past., ABS, kondicionieris, spoguļu apsilde, nav elektronikas (logi, galvu balsti). Protams, par cik pirms tam vispār ar MB nebiju braucis ar šo to iegrābos. Nestrādāja kondišen - to ziemā pērkot nevarēja pārbaudīt, lūka, kā arī sajūgs bija jau pamatīgi izdilis. Tādas interesantas lietas - lai sprādzējoties neizmežģītu roku automātiskie drošības jostu padevēji. Nav statnes aiz durvīm, respektīvi logi sakļaujas savā starpā - abus nolaižot interesants skats.

Braucu jau gadu, norullēti apmēram 28-30 tkt. km, pa šo laiku tika saremontēts sajūgs, kā arī priekšējā stūres ķega, ko nočakarēju paša vainas dēļ pļavā uzķeroties uz akmeņiem, kopā izmaksas: nepilni 200 Ls (sajūgs tika mainīts pilnībā: kurvis, disks un visas lietas). Samainīju arī priekšējos amīšus - 120 Ls ar darbu. Nav īsti laika iedot saremontēt pārējo, jo mašīna nepieciešam ikdienā, tā kā pagaidām esmu atlicis, bet cik noskaidroju - kondicioniera radiators (diagnostikā atzina par beigtu) - 115 Ls + darbs + uzpilde, šo līdz vasarai jāsakārto, neredzu nepieciešamību remontēt lūku. Vēl gribētos samainīt dzinēja ķēdi ar ruļļiem - darbs + materiāli tika satāmēts uz 200 Ls, bet par cik tā ir ķēde, nevis zobsiksna, tad īpaši nesaspringstu. Kopumā normāli braucot domāju, ka gadā ar pāris autoservisa apmeklējumiem un 500 Ls (kopā) investīcijām remontos jārēķinās, bet nu - ja stāvoklis labs un seko līdzi, tad jāremontē reti, protams, neņemu vērā neprognozētos izdevumus - avārijas.

Par braukšanu: 134 zs., masa - 1350/1790 kg, nav sportisks, tomēr dinamisks, apdzīšana uz trases nesagādā problēmu, par cik dragreisos nepiedalos un nekad neesmu piedalījies, tad nav nepieciešamības pēc 3.0, vai 3.2 dzinēja, gaita diezgan līgana, bedres jūt minimāli. Par cik pārsvarā mīcos pa pilsētu, tad dažreiz izjūtu nepieciešamību pēc automātiskās kārbas, lai arī pirms tam pilnīgi un galīgi biju pret auto ar automātiem. Jāpaiet laikam, kāmēr pierod pie aizmugures piedziņas, par cik pirms tam man bija tikai priekšpiedziņas auto. Auto tāds - diezgan nomierinošs un neprovecējošs uz agresiju, ja pirms tam stresains iekāpj vecajā širpotrebā un tūlīt pa robiem, atvilkt no katra krusta, tad ar šo brauc kā normāls cilvēks - plūsmā bez "džigitošanas". Vizuāli - klasiski elegants un nopietns auto.

Šodien tika izieta tehniskā apskate, uz pirmo reizi, lai arī drusku raustījos - viens šarnīrs tāds pussprādzis priekšā, līdz ar to neliels stūres brīvgājiens. Rezultātis tehniskajā - 3 vieninieki, divi kā parasti: eļļas un dzesēšanas šķidrumu noplūde un korozija, a trešais, protams, par šarnīru.

Kopumā vērtējot - manuprāt nav ideāla auto, ir jāizvēlas divas opcijas no trijām: ikdienas izmaksas (degviela, tekošie remonti), komforts un trešais - auto izturība un stabilitāte lietošanā. šajā auto ir pēdējie divi.

Degvielas patēriņš pilsētā: vasarā bija ap 14, tagad ziema - domāju savi 15-16 apmēram iet, ārpus pilsētas 9-10L, ar apmēram 1.3 tonnu piekabi uz trases - 16-17.

Plusi un mīnusi:

+Kvalitāte;
+Ērts;
+Izturīgs, pa šo gadu ne reizi nav pievīlis, domāju nekļūdīšos apzīmējot to ar jēdzienu "tanks";
+Vienkāršs un salīdzinoši nedārgs remontos, katrā ziņā šaubos, vai varētu atrast kādu detaļu, kas maksātu vairākus simtus latu;
+Detaļas var dabūt bez problēmām, priekša, dzinēja, ritošās daļas detaļas der no sedaniem/universāliem, manuprāt pat garumi visiem ir vienādi, a tādu kā zināms pa pilno, ar sānu logiem un durvīm varētu būt problēmas, kā arī dzirdēti nostāsti ka padārga logu tīrītāja sistēma (tas ir tikai viens);
+Salonā nekas nav sācis pa šo laiku grabēt;
+ Ietilpīgs, bagāžnieks lielāks kā sedanam, arī aizmugurē ir ērta sēdēšana, ja priekša nesēž >1.8m garkājains šoferis;
+Āķis, nezinu gan vai visiem ir, bet pāris reizes gadā noder.

Tagad par mīnusiem:

- Nav stūres lifta, neieteiktu mazu augumu cilvēkiem, pašam ar 174cm un tā - līdz ar nagiem, savādāk acis būtu knapi virs stūres;
- Diezgan slikts pārskats, pēc mazajām japāņu kupejām kādu mēnesi jāpierod, līdz ar to neieteiktu šo auto nepieredzējušām meitenēm;
- Aprīkojums, bet tas vairāk attiecas uz šīs konkrētās mašīnas aprīkojumu, tomēr - varbūt pat tas ir pluss, jo īpašu sāpi un neērtības dēļ tā neizjūtu, un nestrādājošas ekstras sagādātu tikai galvassāpes.

Vairāk tiešām nezinu kur piekasīties. Lieku 8 balles, tomēr grūti gāja, kāmēr pieradu pie pārredzamības. Zinu tikai vienu - ja pirms tam pamēģināju Audi 80, Opel Vectra un 3 Honda Prelūdes (1x2. th. gen, 2x3th. gen), ar šo pavisam savādāka braukšana, bet man patīk, nākamais noteikti būs MB, tikai droši vien W140, vai CL, bet ne tik drīz, lai arī ne reizi ir bijusi finansiāla iespēja nopirkt ko dārgāku - nav bijusi nepieciešamība, šis auto pilnībā mani apmierina un neredzu nepieciešamību viņu mainīt.
 
GangBoy @ 19.februāris 2008 0:00
Mazda 323F 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [23]
Atbraucu mājās no kartējās jūras. Mašīnas pasam vel nebija, lai arī finansiālie līdzekļi atļāva to izdarīt jau sen. Diezgan ilgi meklēju, skatījos gan AUDI, gan BMW. Vairāk pat gribējās AUDI A6 universālu (to V6 ar 180 lopiņiem), kādu 96 gada, bet kad painteresējos cik maksā autiņa tehniskā apkalpošana, ātri pārdomāju.. : ) (zobsiksnas maiņa = 400 Ls) Sākumā gribējās kādu labu Vācu kvalitātes auto... Tā rakos rakos gan pa sludinājumiem, gan pa forumiem kādu mēnesi. Tad no tāda pieredzējušāka cilvēka izskanēja tāds viedoklis, ka labāk ņemt kādu mazāku, lētāku auto, tadu, kuru varētu bez problēmām arī uzturēt. Nu īsāk sakot - pirmo autiņu tāpat nokausi... : )
Un tad sāku pievērst uzmanību arī Japāņu auto... Kad ieraudzīju 323F, bezmazvai iemīlējos... DIZAINS - ne ko pielikt, ne ko atņemt - man patīk, bet tas jau tikai mans subjektīvais viedoklis. Tā arī beigās paņēmu savu zuzīti...

Plusi:
1) Labs dizains viennozīmīgi.
2) Diezgan ekonomiska (arī auto cena) un arī dinamiska priekš 1,5.
3) Maz jātaisa un nesagādā galvassāpes (ja pats apzinies, ka ši nav WRC vai FUNYCAR dragsters).
4) ĒRTIE SĒDEKĻI!!!!!!!!!
5) ir vēl daudz plusu, bet augšminētie 4 ir tikai ko es pats esmu izsecinājis pa šo mēnesi, kopš auto iegādes.

Mīnusi:
1) Grab (nu autiņam ta 13 gadi kā nekā) , nu tāda skaļa, var dzirdēt visu kas uz ceļa (varbūt arī pluss, jo kad sāc braukt pa ledu, tad vismaz zini, ka tu brauc pa ledu vai apledojušu ceļu: ))) )
2) Tādam jaunam zaļam auto gurķim kā man ir/būs grūti atrast labus mazdas servissmeņus(par to jau pārliecinos tagad)
3) Kad palaiž no rīta agrumā, tad baigo dūmu mutuli izspļauj (esmu jau apbraukajis visus oficiālos mazda servisus un arī neoficiālos - visi rausta plecus un prasa - eļļu ēd? tosols zūd? nēē? nu tad brauc laimīgs... vispār tā ir daudziem laikam, cik esmu dzirdējis)
4) kas vēl??? pagaidām nekas tāds ipašs nav atrasts...

Rezumē:
Gribējās nopirkt vispār auto, lai nav ar to sabiedrisko jākratās. Man patīk, un nemaz nedomāju vņu pārdot, ir ok!!! Prātā jau nāk dažnedažākie zelta kalni ķīlēt viņu augšā. Nu motorīti jaunu, to grabēšanu salāpīt utt...
NU FEINS AUTIŅŠ KOPUMĀ!!! Ideāls variants tādiem kā man - cilvēkiem, kura tā būtu pirmā mašīna!!!
 
love_repcore @ 18.februāris 2008 0:00
Toyota Camry 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Skatijos foruma kādam ir interese par šādu auto, tad nu nolēmu neslinkot un biku pastāstīt par savu pierdzi par Toyotu Camry 2,4 a/t.
Auto iegādājos 2006. g. vasarā, kad likās, ka biju beidzot konkrēti nobriedis jauna auto, t. i. Hyundai Sonata iegādei, nejaušības pēc, pat neatceros kur pamaniju šī camry sludinajumu un nolēmu aplūkoties. Tad nu pēc apskates arguments 7k EUR pa labu 3 gadus vecam japānim, pret jaunu korejieti ņēma virsroku. Izveli nenožēloju, kaut gan, īsti nevaru novērtēt, jo ar to Hyundaju ta ari vairak pa testa braucienu nenonaca...
Tad nu mani iespaidi: dzinējs nav nekāds dinamikas šedevrs 152zs priekš 2,4l šķiet tā kā par maz 21 gs auto, pie tam 4 pakapju automats arī neveicina dinamiku, nepatik strauji paātrināties 70-90km/h, kas butu būtiski mūsu apstākļos, toties ātrumos 100-140 ar paatrinajumu nav problēmu, un pie visa šī anahronisma patēriņš ~9l uz šosejas, 12-13l pilsētā salīdzinoši mierīgi pārvietojoties šķiet diezgan padaudz, ar baku pietiek ~600km. Tomēr šim visam sviestam ir viens liels bonuss, pamatīgā izturība un vienkāršība, kas attiecas arī uz piekari. Godīgi, kopš iegādes izņemot elementāro izejmateriālu (eļļas (dzinejam nav siksna, bet ķēde, kas ir +) un akumulators atņirdzās) maiņu nekādi remonti nav bijuši nepieciešami. Tikai nupat sāk nedaudz uztraukt stabilizātora stienis priekšā, sāk trokšņot. Pie kaitinošiem sīkumiem var pieskaitīt reti stūlbo priekšējo dubļusargu stiprinajumus, kas viena seta da jebkam uzbraucot notrukst. Pie salīdzinoši augstā klirensa visbiežāk pa grunti tiek šļukts ar izpūtēja trubu, kas laikam ir zemākā vieta. Vispār jāsaka, ka ja Camry neceļos vai siegā sāk buksēt tad tupi ierokās momentāli, nezinu... varbut blīve vainīga : ), bet iepriekseja Mazda bija padevīgāka... Auto ir labi nopakots, līdz 140km/h par arējiem trokšņiem un dzinēju var tikai nojaust, vienīgi riteņu arkas ir paskaļas. Vēl pārbaudīta vērtība ir mīkstie un elastīgie bamperi, neluzt : ). Melomāniem varētu likties, ka oriģinālais audio neatbilst ne auto klasei ne cenai, bet ta ka es parsvarā šlagerus klausos tad ir ok : ). Jāsaka ka ļoti ok ir gaismas, īpaši tālās, kaut nav xenons. Jaatzīmē vienmērīgais klimats, salidzinot ar ieprksejo auto nekādu temperatūras svārstību nejūt ne karstā vasarā ne aukstā ziemā, pie tam salons uzsilst momentāli.
Tad nu resume: auto viennozīmīgi ir bez emocijām ne braukšanas, ne remontēšanas... domats tam, kam vajadzīgs maksimali ēri un bez ambīcijām pārvietot savu dē... no punkta a uz b, pie tam tas ir neuzkritošs, to neīenīst un nevēlās atstāt švīku uz sāniem.
+ērts, kluss, komfortabls
+vienkāršs
+reti izturīgs, Toyota kvalitāte nav tukši vārdi

- varētu vēlēties nedaudz jestrāku cēlienu
- patēriņš neatbilst jaudai
- daži sīkumi, kas neietekmē ātrumu : )
Romiqe @ 14.februāris 2008 0:00
Toyota Corolla Combi 1.6VVTi 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Tā kā pienāca laiks mainīt automašīnu, tad tika izlemts, ka nākošā būs lielāka mar mazauto, bet ne vairāk. Jaunu pacelt nevarēju, tad nu tika meklēts kompaktnieks universālis dīzelis 3-4 gadus vecs. Taču saliekot iegādes+ekspluatācijas ciparus uz papīra, sanāca, ka benzīnieks mūsdienās izmaksā tikpat vai pat lētāk par dīzeli, tāpēc nu jau mana dīzeļu lietošanas ēra ir aiz muguras. Galu galā tika iepirkts 2004/12 Corolla universālis SOL komplektācijā ar 1.6 VVTi motorīti un svaigām ziemas riepām (starp citu, ar šo mašīnu laikam uz visiem laikiem ir beigusies arī mana ilgadējā šipu riepu lietošana.. Nu nav vairs tādu ziemu). Noskrējiens uz odometra 38000km, reālais ap 140000km. Paredzēts nobraukt 100000km un tad notirgot tālāk ar „reālu” 140000km noskrējienu, jo vizuāli auto ir labā stāvoklī un brutāli nojāt nav paredzēts.
Nu neko diži smuks auto nav, to godīgi jāatzīst. Ir gan arī pasaulē nesmukāki auto, taču šie Corollas universāļi un sedani ar savu izvalbīto „skatienu” izskatās diezgan tizli (Toyotai šīs paaudzes Corollām hečbeki ir krietni vien pievilcīgāki). Nu nav man šis sapņu auto. Labi, ka aizmugure izskatās vismaz ciešami, lai gan neizprotamā japāņu taupība piešķīrusi tikai vienu atpakaļgaitas lukturi, līdz ar ko tumšās rudens naktīs, kāpinot atpakaļ, nekas nav saskatāms. Tur Opel Astras vagons ir paraugs. Bet Opeli negribēju ticības dēļ. Pietiekami ir ar tiem braukts, šobrīd ir japāņu ēra.
Par aprīkojumu un salonu.
Ir SOL aprīkojums, kas automātiski nozīmē arī salona spoguļa automātisko aptumšošanos, klimatkontroli un lietus sensoru. Varbūt ir vēl kaut kas, kas atšķiras no Terras, bet šīs bija pamanāmākās lietas. Un tās krīt uz nerviem. Nu klimatkontrole vēl neko, bet tas spogulis un lietus sensors kaitina. Spogulim kaitina tas, ka aptumšošanās nenostrādā dienas laikā, kad kāds pajoliņš džipā aizmirsis tālos izslēgt vai vakara saule ir aiz muguras, bet lietus sensors normāli prot tikai dienā strādāt (un pat darbojas gaužām atzīstami), taču naktī laikam paliek akls un tā automātika sāk strādāt kā pagadās. Un, protams, manuālais logu tīrītāju režīms ar pārtraukto ciklu nav pieejams. Stulbi.
Ļoti labs ir padevies spidometra dizains. Labi nolasāms un labi arī izskatās. Taču nav pacentušies ielikt tur displeju ar āra temperatūras un patēriņa rādījumu, tas jāskatās radio displejā, kas man šķiet neērti, jo tajā brīdī radio informācija tad nav nolasāma. Un poga borta kompjūtera rādījumiem arī nezin kāpēc ir pie radio pogām, nevis pie stūres. Radiopogas gan beidzot ir vienkopus, nevis kā iepriekšējam yarim dalītas divās neloģiskās un neparocīgās grupās. Taču skaņa... Priekš oriģinālas rūpnīcas audiosistēmas (visticamāk, ka piegādātājs tas pats Panasonic, kas Yarim) skaņa ir vienkārši lieliska. Gan basi ir tīri un sulīgi, gan augšas ir smuki cikiciki, nevis šičišiči. Manai ausij pilnīgi un galīgi pieņemami. Un nekas no skaņas salonā negrab.
Un vēl besī tas, ka āra temperatūra nerādās pastāvīgi un pie tam tizlā vietā viduskonsoles apakšā. To gan varēja kaut vai radio displejā ielikt, kā bija yarim. Kāpēc man zināt, cik grādi ir salonā, ja braukšanai svarīgāk ir zināt grādus ārā. Ja pie +1 nopīkstētu, vispār būtu ideāli.
Mašīnai ir automātiskā tuvo gaismu ieslēgšanās funkcija, taču jocīgi liekas, ka pogu apgaismojums nedeg visu laiku, bet tikai, ja ieslēdz gaismas ar kloķi. Cik zinu, ir vēl arī citiem ražotājiem tāds pats gļuks ar automātiskajām gaismām un pogu apgaismojumu. Man tas šķiet ačgārni un nesaprotami. Lai taču deg visu laiku tās pogas. Un laikam tālie arī nedega, kad bija automātiskās gaismas. Gan jau kaut kāds funktieris tajā visā ir, tikai man tas nav zināms...
Salons vispār ir samērā kluss, nevarētu teikt, ka kaut kas īpaši grabētu vai čīkstētu, ja nu vienīgi klasiskā visu universāļu kaite ar brīžam grabošo bagāžnieka pārsegu. Arī motora troksnis vai citi ārējās skaņas atļautajos ātrumos ir labā slāpējuma līmenī, ja atceramies, ka tas ir kompaktklases pārstāvis.
No labajām lietām jāatzīmē arī lukturu mazgātāji, kurus ieslēdz ar atsevišķu pogu. Un tas nozīmē, ka nav nenormāls logu šķidruma patēriņš. Drauga civikam nācās drošinātāju izravēt, lai būtu izdevumi par logu šķidrumu saprāta robežās. Un nomazgā gluži ciešami. Nav vismaz slapjdraņķī ārā pa ceļam jākāpj.
Par sēdekļiem gan neesmu sajūsmā. Tizls, grūti tīrāms melns audums. Kur palicis vecais labais SOL versiju samts? Un sēdēšana... Nu labi, nav tas 206 peugeots ar saviem izcili neērtajiem un ļurīgajiem sēdekļiem, bet ērti jau nu arī nav. Pie visa gan pierod, taču garajos gabalos uz 200km mugura sāk smelgt. Tad jau Yaris samta „pūpēži” gluži vai ergonomikas etalons ir, ja kāds atļautos Corollas sēdekļus par ērtiem nosaukt.
Gaita.
Nu samērā ļurīga tā gaita ir. It kā taisni iet, it kā nezvārojas kā amerikānis, bet braukšanas kaifu nenoķert. Stūres pastiprinātājs ir , bet tas ir nevajadzīgi stingrs. Parasti sūdzas par „tukšu” stūri, tad te ir „cieta”, bet tik un tā ceļš tā forši nelasās. Droši vien arī tāpēc, ka stūre par garu „no gala līdz galam”. Yarim bija vēl „garāka”, bet šī arī nav nekāda dāvana. Būtu vismaz pusapgriezienu īsāka, būtu jau labāk. Ja vēl pēdas aiz pedāļiem neķertos, būtu pat ideāli. Kaut kur ar pedāļu savstarpējiem atstatumiem Toyotai ir nojucis. Droši vien japāņa kājiņai ir OK.
Un gaita ir nekomfortabli cieta. Vispār ir radies iespaids, ka ir radīts kaut kāds sportiskuma mīts un tad nu aizgūtnēm ražotāji cenšas viens otru pārspļaut. Kāda hrena pēc man 100km/h ātrumā man vajadzīga sportiska stila piekare, a? Nu negribu es savu pakaļu ikdienā drebināt!!! Man ir bijusi arī Corsa ar mega cietu piekari un 8cm klīrensu, es zinu, kas ir patiešām cieta mašīna. Bet tik un tā Corollai ir nepatīkami drebelīga tā gaita. Jācer vienīgi, ka vismaz toyotiski izturīga. Man šobrīd jau pavisam skaidrs, kā nākošo pirkšu mašīnu ar daudz mīkstāku piekari.
Motors nav īpaši ņiprs, bet nav arī nīkulis. Mīl apgriezienus. Apdzīt un sodus sapelnīt nav grūti. Taču pietrūkst dīzeļa cēliens no mazajiem apgriezieniem, taču Corollai tas dīzelis arī nav tik dzirkstīgs kā Yarim, laikam masa par lielu. Un attiecīgi nav vēlmes maksāt par to lielāku cenu. Ikdienas braucieniem uz Rīgu ir labi. Tikai kruīzs pietrūkst pilnīgai ikdienas laimei. Un automāts.
Patēriņš ir pilsētā ap 9-10, brīžam līdz 13L/100km (kad ir pilnīgie korķi), ārpilsēta ap 6-6.5, vidējais pēc datora ir 7.3, bet pēc bākas metodes 7L/100km. Ja lieto 98 bezīnu, tad ārpilsētā par kādiem 0.3L mazāk, pilsētā gan tikpat.

Plusi
+ izturība (ceru).
+normāls ikdienas aprīkojums.
+normāls degvielas patēriņš (nav pat doma uz gaži pāriet).
+lēni krīt cena.
+pietiekami daudz vietas mantām(universāls taču).
+stūre regulējas gan dziļumā, gan augstumā.
+atsevišķa poga lukturu mazgātājiem.
+automātiskās dienas gaismas (ar dažām iebildēm).
Mīnusi
- cieta, pareizāk, nekomfortabla gaita.
- „gara” stūre.
- ne pārāk ērti sēdekļi ar grūti tīrāmu melnu audumu.
- automātisko labumu ne vienmēr loģiska darbība.
- pavājas tuvās gaismas (tālie ir labi).
- neparocīgs borta datora displeja novietojums (radiodisplejā).
aviators @ 14.februāris 2008 0:00
Toyota Auris 2007 Novērtējums: 10 Komentāri [24]
Linea Sol 1.6 / 124zs
Meklējot jaunu auto ar sievu nolēmām, ka vajadzīgs auto kurā aiz priekšējiem krēsliem būtu pietiekoši vietas un bagāžas nodalījumā vieta ratiem. Mani savukārt interesēja drošs auto, lai būtu ietilpīgs, tai pat laikā nedaudz ar sportinieka piegaršu, un lai auto garantija attiektos uz šo auto visu to garantijas laiku, nevis kā dažai labai jāboksterē pa līgumu uz priekšu atpakaļ kas tad pa savu naudu jātaisa, un kas nē!
Biju braucis savu laik ar 97gada corolu pikapu, pārdevu, jo parādoties vēl vienam ģimenes loceklim auto aizmugurē sēdošajai sievai ar bērnu galīgi nebija kur apgriezties. Savādāk šis autiņš mani pat ļoti apmierināja. Tādēļ nolēmu turpināt ar toyotu. Kaut gan māca šaubas par to ka kāds no modeļiem varētu iepatikties, jo pēdējā laika dizains nesaista(tieši korolām un avenšiem).
Tā nu mēs piegājām pie Aurīša , saviem kritērijiem neatrasdami nevienu neatbilstību papildinājām savu prieku ar tiešam stilīgo gan ārējo , gan salona izskatu. Srunāju ar konsultantu lai atved auto man vēlamajā laikā un vietā uz testu un tad jau tik gaidīšanas svētki!
Vienīgais kas atgādina korolu ir aizmugure, no priekšas es auri vairāk pielīdzinātu selikai, kura nedaudz pārveidota par venu, jo iekāpjot autiņā uzreiz skaidrs ka ārā kāpjot pie jumta jāķeras nebūs! Braukšana pārredzama un lielais bonus sānu atpakaļskata spoguļiem uz kuriem ražotājs nav ekonomējis! Ātruma pārslēgs izvietots neiedomājami ērtri un vertikāli stāvošā rocene- tāpat. Smēķētājiem šī mašīna nav paredzēta!Braucu tieši nedēļu- apmierināts līdz ausīm! Varu ieteikt savu pārdošanas konsultantu!
10 liku , jo auto atbilda manām vēlmēm un pat vairāk, un jauns tomēr paliek jauns
 
tempra @ 13.februāris 2008 0:00
BMW 535 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
Veiki! T atkal Aigars, jeb Agaga!
Šodien nopirku Bavārijas brīnumu – BMW 535 1989g. daudz neko nevaru pateikt, jo cena 300Ls, bet iet kā jauns. Bet prieka, cik prieka viņš var dot nonākot pareizajās rokās. Un viņš nonāca tieši manējās;)) Super. Esmu pateicīgs Dievam par šo iespēju! Situācija līdzīga kā ar manu Jeep Cherokee –lej tik degvielu un priecājies. ....... bauda.... bez komentāriem. Cik saprotu manējam varētu būt 211ZS –jaudīgāka mašīna man nav bijusi tāpēc arī neviltots prieks. Apskate vēl mēnesi, bet, protams, otreiz viņu iziet ir bezceris- korozija. Mašīnu speciāli meklējām ar lielu tilpumu motoru, jo paredzēts motoru iebūvēt kuterī. Cherokee bija par labu: ). SHim ir līdzīgs motors 6cil rindā, samērā vienkāršs un ilgmūžīgs, jo ne eļļa pil, ne ēd. Tāka atkal man ir paveicies (fu_k you haters). Radio bija Blaupunkt, bet norautu antenu, antenu taisīt nesāku, bet iespraudu piepīpētājā transmiteru ar MP3 un atkal... uz priekšu ar dziesmu!!! : D Bremzes kā naži labas, bet motora jaudu nespēj absorbēt... tapēc viens te taisīja saulītes uz asfalta. Ticiet man, smukas! Bildi speciāli nelieku, lai saimnieks vecais nelasa, ko mēs te ar viņa bumbulīti daram: ), jo TA palikusi uz 1menesi. Respektīvi- legāls kaifs! Bet, lai man piedod bembisti- ikdienā es labāk braucu ar priekšpiedziņu viennozīmīgi. Un vispār jau taisnība visiem zināma, ka BMW 5 ir šauri iekšā, man ar saviem 194cm auguma galva brīžiem spiedās lūkas kontūrā.
Uguņi visiem bembjiem ir tik vijobishni, ka spiež acīs pretimbraucošajam, kaut pats knapi ceļu redzu, nez, bija jau viens incidents ar pretimbraucošu Vojažeristu. Viss beidzās ar mieru un piedošanu- kā parasts.
Agaga @ 11.februāris 2008 0:00
Jeep Cherokee 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Tagad par manu lepnumu –Jeep Cherokee Laredo. Laredo nozīmē, ka būs visas ekstras t. i. kondiška, gaišs ādas salons, Momo koka stūre utt. Manam brīnumam stāv virsū gāzes iekārta (visi mēs saprotam ka tā mašīna ēd daudz)... es par cik no bērnības braucu ar mašīnām uz gāzi varu pat aukstā laikā uzsākt ar gāzi, jo uz benzīnu nestrādā. Tapēc arī cena bija ... nepieklājīgi maza priekš 1991g džipa -1500Eur un mašīna nav rūsējusi (lasīju, ka cinkojot), nekas negrab un negaudo un nerīvējas. Man ir paveicies! (fu_k you haters)
A rūc kā... 6cilindri rindā- internetā atradu frāzi: „Izturīgākais motors Detroitā”, cik saprotu 20th ct 60to beigās uzrasēts, bet ir arī 2000ā gada mašīnās. Maksimālo ātrumu džipiem nav stils uzņemt, tāpēc to varu tikai minēt, bet uzceļ normāli ar automātu. Kungi, es nebiju domājis, ka auto var pacelt tā pašapziņu, laimi un prieku vienlaicīgi kā šis džips. Pildu tik gāzi un braucu kā lielais, pat kašķi prasās meklēt, piemēram braucot atpakaļgaitā man caur tumšajiem stikliem ir slinkums redzēt, tapēc braucu paļaujoties uz Dieva žēlastību un OCTA polisi.
Pilnpiedziņa ir un strādā : 242 Select- track , esmu lasījis ka tāda pati esot gan Hammeram gan RAM , īpatnība tāda ka Part time ir pa vidu starp Rear drive un 4WD, taču Part time paredzēts uz īsu brīdi ieslēgties uz slidenas augsnes un man no viņa izslēdzas negribīgi ar krakšķi tikai. Ir, protams, ari Low rage. Es tik ieslēdzu lai pa šķidro pagalmu pārbrauktu. Atrumkārba ir automāts+ gāze +slidens pagrieziens=riebīga sajūta. Es pārliecinos, ka ar automātu nav droša braukšana, jo pagriezienā atlaižam gāzi un izlec no roba, bet kurš gonščiks brauc līkumu neitrālaja? Plus bremžu uguņi uz slidenā man laikam deg aizmugurē pastāvīgi. Bet kamēr bremzes labas un TA vēl ir... es tik braucu kā ķēniņš: D
Iekšā bija saglabājušās 4 oriģinālās tumbas, kas tika pievienotas mafonam 2 minūšu laikā un skaņa sabalansēta un pietiekoša. Tāka tagad tikai uz priekšu un ar dziesmu: D
P. S. Labākas mašīnas nav!
 
Agaga @ 9.februāris 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti