Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Colt 1.3 MT 2007 Novērtējums: 6 Komentāri [14]
Nedaudz pārsteidz iepriekšējie komentāri par lielo ekonomiju. Nopirku jaunu Colt un nedaudz biju vīlies.
Patiesībā pa pilsetu paterins ir 8-10litri, bet uz sosejas nobraucot 100km ar ātrumu 90km/h videjais paterins ir ap 7.5L uz 100km. Tas faktisi atbilst videjas klases automašīnas degvielas paterinam!
SkandiAuto servisa apgalvoja, ka taa tas varetu but.
Savukart oficiālajā mājas lapā noraditais paterins (Pilsētā (l/100 km) 7.4 Ārpus pilsētas (l/100 km) 4.8) ne tuvu neatbilst faktiskajam.
Tā ka pirms Colt pirksanas nelieciet lielas ceribas, ka uz šosejas šī mašīna būs ļoti ekonomiska.
Turklāt ātrumkārba šai mašīnai arī neslādzas ļoti viegli (ķeras). - Servisā (Skandi auto) teica ka tas esot OK.
 
juri @ 19.janvāris 2008 0:00
BMW 330ci 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [35]
Pastāstīšu par savu „bumerīti”. Šis pavisam noteikti būs savādāks stāsts un patiešām ceru, ka Jums patiks!

Šis nav jau gluži tas no filmas, bet BMW zīmīte priekšā un aizmugurē ir gan!
Tātad, stāsts ir par E46to 330ci. Kā jau BMW ierasts, tad ar „i” apzīmē benzīna motorus un, vismaz līdz šitam modelim, ari pēdējie divi cipariņi parādīja to, kāds motors ir automašīnā, jaunajiem tā vairs gluži nav. Šim tātad ir 3.0 benzīna motors, kurš attīsta 231zs un līdz 100km/h ieskrienas vien 6.5sekundēs. Tā kā šis ir 2004. gada, tad jau arī piedzīvojis patīkamu feisliftu un izskatās daudz „maigāks” par sākotnējo E46, tas var patikt un var arī nepatikt. Domāju, ka burtiņš „c” visiem izsaka, ka tā ir kupeja, jeb auto ar divām durvīm un nedaudz savādāku izskatu kā sedanam : ))

Ekstru sarakstā šim konkrētajam eksemplāram laikam nevar ierakstīt vien alkantra ādu, pilno M paku un parkošanās sensorus, jumta lūku un varbūt ir vēl kaut kas, bet tas ātrumā viss ko varēju iedomāties, kas šim nav. Ak, jā, Latvijā nerādīja TV un mīnuss tāds, kad arī sataisīja, tad brauciena laikā arī nerāda, tikai stāvot.
Braukšana- ko tur lieki komentēt: „tas ir jāizbauda!”. Diemžēl mums nav tādu ceļu, bet Lietuvā uz „bāņa” gan var izskrieties pēc sirds patikas, ļoti dinamisks auto jebkurā apgriezienu diapazonā, ja salīdzina ar kādu 2.0, kurš arī tiek līdz tiem 200km/h, tad šim tā tikšana ir baudāma, nav pat īsti manāms mirklis, kad 200 un vairāk jau sasniegts. Bez ātras braukšanas var minēt arī lielisko noturību pie ceļa, auto burtiski ir pielīmēts un nerodas sajūtas, ka brauc ar tiem 200!
Vispār jau bez liela ātruma arī pie atļautā ātruma auto ir baudāms un pa pilsētu ir prieks braukt, stūre ir ļoti patīkama un viegla, ātrumkārba strādā perfekti un pēc steptronika nemaz neprasās, pietiek ar S režīmu.
Sēdēšana priekšā ir ļoti ērta un komentārus neprasa, aizmugurē- labāk nelīst. Man ir turpat 2m augums, aiz manis vienkārši nereāli ielīst! Nu varbūt kāda maza meitenīte ja pie stūres, tad varbūt, bet tā tās vietas tur ir tīri formāli. Tīri braukšanas komforts arī nav tas labākais, 7. ir daudz- daudz komfortablāks, bet 3. nekad nav arī domāts tādam komfortam, tas ir sportisks auto, īpaši jau kupejas izpildījumā.
Nezinu kā citiem, bet man zimā labāk patīk braukt ar RWD, paredzamāka automašīnas uzvedība un kritiskā situācijā tomēr labāk var izmanevrēt, protams, nepārspīlējot un iepriekš patrenējoties kādā slēgtā teritorijā, FWD iet taisni kā tanks, kas arī bija vislielākais arguments Mersdesa vai BMW iegādē, jo iepriekšējā ziemā diezgan stipri sabojāju savu FWD braucamo (es jau nevainoju mašīnu, pats jau sēdēju pie stūres, bet uzskatu, ka ar RWD toreiz viss būtu beidzies pavisam savādāk) : ((

Protams, ir jau arī medaļas otra puse!
Tātad, tehniski šis auto ir „sūdīgs”. Lai arī pēc feislifta, tas diezgan bieži noplīst un remonti šim mobilim nav lēti! Elektronika (drošinātāji nezkāpēc izsitas bieži, vadības bloka kļūdas, akumulators pats izlādējas, mirgo engine u. c. elektro gļuki pastāvīgi mani pavada), amortizatori, aizmugurējās piekares daļas , eļļas (motora un kārbas) un beidzot ar xenon lampām(skopais maksā divreiz, labāk pirkt dārgākos, vismaz kalpo ilgāk), riepām un bremžu klučiem, tas viss ir mainīts un labots šim šķietami jaunajam autiņam. Kā vēl lielu mīnusu var minēt oriģinālo audio sistēmu, lai ari HK, vienalga neskan ausīm baigi patīkami, pagaidām nav bijis laika nomainīt, bet tas noteikti tiks izdarīts!
Kā papildus izdevumus var minēt- CP inspektori vienmēr cer izspiest vairāk nekā no passatņika, automazgātuvēs vienmēr pasaka griestus, apdrošinātāji vispār šos auto ir ielikuši mega- melnajā sarakstā. Tas vēl ir salīdzinoši sīkums- man auto stāv zem loga un mazajiem, nesaprastajiem idiņiem ļoti bieži nav ko darīt- skrāpējumi jau trīs reizes špaktelēti, vienu reizi meklēju spoguļus, arī ļitakus ir mēģinājuši paņemt, bet man ir drošības skrūves, tikai to tie auni bija sapratuši, kad ritenim jau bija atvilktas pirmās 4 skrūves! Ak, jā, priekšējos migleniekus aiznesa un arī priekšējo ksenonu bija mēģinājuši, tikai laikam kaut kas būs iztraucējis, tikai palauzīts atstāts. Godīgi sakot, bez KASKO nebūtu iedomājama dzīve ar šo auto!
Varētu teikt, ka arī stereotips par rijīgajiem BMW arī nebūs īsti vietā, ēd aptuveni 15l uz 100km. Nu tas ir tā normāli braucot, ja kāds domā, ka tagad 20l uz 100, tad viņš dikti maldās! Nebūtu arī pareizi teikt, ka šim 10l aiziet, draugam ir 330d un arī tas pa pilsētu savus 12litrus apēd.
Kā vēl mīnusu var minēt arī attieksmi no pārējiem autovadītājiem- var pat necerēt, ka kāds kaut kur ielaidīs pārkārtoties, izlaidīs no kādas sānielas bez luksafora vai stāvvietā noies garām neuzmetot ļaunu skatienu. Nenoliedzu, ka ir atsevišķi bembisti, kuri tiešām brauc nejēdzīgi stulbi, bet kā pieredze rāda, stulbākie vadītāji Rīgas ielās ir tie PSRS āpši, kuri sēž savos 80to beigās ražotajos ārzemju spēkratos iedomājas no sevis sazin ko un tad zin rādīs priekšzīmi, nelaiž, jo tāds princips, tas nekas, ka kavē satiksmi vairāk, bet nalaidīs, skriesies utt... tieši tas ir pats nepatīkamākais autovadītāju slānis un tas ir lielāks kā bembisti!

Šo auto es nopirku tāpēc, ka man ļoti patīk šīs kupejas eksterjers, šādu Latvijā nav ļoti daudz kā tas ir ar tiem līdz 2002. gadam. Cena- 28000eur +kaudze servisa izdevumu, tas ir daudz, bet tajā pat laikā nav tik ļoti, ja ņem vērā, cik šāds auto maksāja salonā! Var jau diskutēt, ka nedaudz pieliekot sanāktu M3, bet es neticu, ka pa 30000eur var nopirkt labi saglabātu sporta auto, tāds tomēr jāpērk jauns, jo vācijā ar tiem brauc labi un esmu redzējis daudz visādu klipiņu, kur šos dauza, drifto utt, nevajag man tādu! BMW nav lēts braucamais un to diemžēl mūsu ļaudis nesaprot, sapērk un nojāj, šis auto ir jākopj, jo tikai tā tam saglabājas BMW vadāmība, dinamika un automašīnas ilgdzīvotība. Nevar žēlot naudu eļļām, bremzēm un ritošajai daļai, naudas ir lielas, jo detaļas jāpērk jaunas un šoreiz šroti nederēs, kā varbūt tas bija vecajām „žurciņām”! Katrā gadījumā, nopērkot BMW, ir jārēķinās arī ar to, ka tāpēc neesi labāks par citiem satiksmes dalībniekiem, ir jāciena vienam otru un tikai tad cienīs arī Tevi, bet arī to mūsu premium pircēji reti kad saprot, nopērk un sakāpj mākoņos. To bieži var novērot pie lielveikaliem, neregulējamos krustojumos, sastrēgumstundās un arī uz šosejas! Tas pēdējais vispār- kā mani kaitina šitie apdalītie, ierauga 330ci, tā uzreiz jādzenās, jāpierāda, ka viņš arī var ielikt bembim! : ))) īpaši tas ir jūtams no audistiem, sābistiem un volvistiem, varbūt man tā liekas, bet tie aero un t5 bieži cenšas mani pārgalvīgi nodzīt, ar domu, lai iespaidīgāk nozīmētos. Maršruts Jelgava- Rīga, kur arī es ļauju sev vaļu gan visu saliek pa plauktiņiem un šamiem gari deguni paliek, ka tomēr nevar noskriet, bet golperim kā mierinājumu tomēr parāda vidējo pirksteli! : D

Kopsavilkumā
+RWD ir vislielākais šā auto pluss
+skaņas izolācija salonā
+salona komplektējums, nekas neļogās un negrab
+automātiskā ātrumkārba ir vienkārši lieliska, nemaz neprasās „štepselēt”
+3.0l benzīnnieks ir jaudas un ekonomijas kompromiss, domāju, ka ar ECU drīzāk panāktu neekonomisku auto, kā būtu jūtams jaudas palielinājums
+eksterjers- pēdējais „īstais” bembis!
+aizmugurējā LED optika vienkārši SUPER!
+motora skaņa!
+lietotam salīdzinoši maz krīt cena, tik kā salona lielais kritiens

- neizturīgs, riktīgs konstruktors
- runā, ka franču mašīnas ir elektronikas „paraugs”, tie runātāji vnk nav braukuši ar E46 : )))
- dārgs iegādē
- ļoti dārgas apdrošināšanas
- zagļu iecienīts
- huligāniem nagi tā vien niez kaut ko izdarīt
- stereotipi Latvijā pret šo marku un tā sekas
- salīdzinoši ēdelīgs, ar Getz par to pašu naudu var aizbraukt 2x vai pat 3x tālāk : )))
- xenoni, tā zilā gaisma reizēm arī pieriebjas!
- HK mūzika nav savos augstumos un prasās uzlabot
- tomēr nav alcantra ādas, šitas tāds slidens un „auksts”, man labāk patiktu zamšīgais!
- LCD ekrāns saulē grūti pārskatāms
- CP patīk plēst, domā, ka miljonārs pie stūres : (((
- BMW aura, provocē uz agresīvu braukšanu, līdzcilvēku pazemošanu utt. (šeit nav jāsaprot, ka visi BMW vadītāji ir tādi, bet vairums gan)
- ir bezjēdzīgi kādam mirkšķināt, lai bruac- baidās un nekust no vietas!

10 balles, ir mīnusi, gan interjera dizainā, gan tehniskajā izturībā, bet tas tomēr nevar noēnot šā auto lieliskās gaitas īpašības, kvalitatīvo apdari un slavu, kuru tas ir iemantojis! Tikai skauģis var pateikt, ka šis auto ir sūds! Šis nav komforta etalons, bet tas arī nav šī auto mērķis, tāpat arī ietilpība un viss pārējais, katram savs un savā segmentā šim īstu konkurentu nav!

Beigās varu vien pieminēt, ka šis auto saindē ar savu auru, mans nākošais auto noteikti būs kāds no Vācu „sportistiem”, CLK, jaunais 3. sērijas BMM vai varbūt pēc dažiem gadiem arī A5 iepatiksies!

 
aidzītis @ 17.janvāris 2008 0:00
Ford Fiesta 2003 Novērtējums: 3 Komentāri [1]
Sākšu ar to saņemu darbā šo auto 2007. gada pavasarī, pirmā reģistrācija 12. 2002., 1,6 i 100 zs duratec, 5 pak. mehāniskā kārba, nobraukums pie saņemšanas 49 000 km. Pašlaik 70 000 km nobraukums. Mašīna nākusi no mātes uzņēmuma Igaunijā, kur tā pirkta jauna, tā ka nobraukums reāls. Patēriņš 8-10l/100km, visas salona elektro ekstras strādā godam, ir kondic. iebuvets maģis ar vadību no stūres : ), elektriskie logi, sēdekļu apsilde, ļoti patīkami ņiprs dzinējs, iet gana dinamiski, arī pāri 100km/h, ērti max. 3 cilvekiem salonā. Bet tas arī viss, nepilna gada laikā auto investeti 700 Ls tikai remontos, bez eļļas un filtriem un svecēm.

+ jau pieminēju augšējā aprakstā
+ izturīga ritošā daļa

- netur tieši dzinēja elektronika, regulāri iedegas check engine lampiņa, nodzēš kļudas un likvidē defektus, pabrauc 2 ned. un lampiņa atkal iedegas un atkal kaut kas iet grīstē
- pēkšņi uz šosejas atsaka indukcijas spole, divas reizes ar 2 mēnešu pauzi
- nesen izbeidzās sajūgs krustojumā
- vasarā ne no šā ne no tā uzvārijās, kaut kāda detaļa izkusa pie radiatora, caur kuru plūst tosols, tā bija jāgaida nedēļu.
- un vēl visādas citas blīvslēgu maiņas un citi sīkumi.
 
viestursss @ 16.janvāris 2008 0:00
Volvo V70 D5 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Turpinājums rakstiem no Mb 190E un Volvo S70 2.0
Pagāgājušajā gada vairāk tā kā nogalē tika iepirkts otrs auto, kurš vairāk paredzēts ģimenes izbraucieniem, lai gan tāpat tiek katru dienu izmantots.
Pirms šī auto tika arī iztestēti A4 Avants ar 1.9tdi un Volvo V50, bet tiem kkas tomēr nebija.
Auto no Beļgijas, kā par brīnumu ar visām servisa grāmatām un orģ. nobraukumu, un pilnīgi visām exstrām, kas var būt.

Par pozitīvo:

Liels, komfortabls, drošs, ērts tālos braucienos, pat es ar savu augumu 1.90m varu aizmugurē itin ērti sēdēt, mazs degvielas patēriņš, pa šoseju uz 95km/h tikai 4-5l, pilsētā vidējais vairāk par 7.5 nav bijis, auto iet līgani, klusi, eleganti, auto pietiekami sprigans.
Patīk arī tas, ka autiņam ir liels bagāžnieks, automātiskā kārba ar manuālo režīmu, kurš ir tāds nekāds, pašaptumšojošais spogulis naktī ir ideāls, aizmugurējās mašīnas lampas acīs nespīd.
Ksenona lampas, bez komentāriem - ideālas, bet... (skatīt negatīvo)

Par negatīvo:

Ksenona lampas ziemā nesilda lampas stiklu, tādēļ tās apledo, kas man nozīmēja to, ka man lampu tīrāmās slotiņas uz ziemu ir jānoņem, jo tās piesalst.
Auto ir liels apgriešanās rādiuss, pilsētā parkoties ir kā ir.
Ir liela aklā zona (salīdzinoši), piekare, ka man teica, esot krietni neizturīgāka, lai gan ar iepriekšējo S70 nobraucu 42t. km. un ar piekari nekas nenotika.
Vasara riepas- R-17, izskatās forši, bet viņas ir plānas un pa risēm auto tākā peld, ziemenes ir uz 16, krietni labāk, pietam, līdzarto auto cietāks, un bojā piekari.
Pagaidām nekas vēl nav noticis, redzēs kā būs.

Skaitļi:

2.4 dīzelis
5 cilindri
163 z/s
0-100km/h - 9.5s.
vidējais patēriņš - 6.5l
nobraukums 148. t. km. (servisa grāmata ir, bet neticu, jo tik maz neviens ar dīzeļiem nebrauc)

apraksts nesakārtots (piedodiet), turpinājums būs.

Paldies!



 
Guntis @ 16.janvāris 2008 0:00
Volkswagen Santana 1985 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
masina tikai iegaadata jau sen atpakal, pac neesu pircis bet pirka mans tevs, varet teikt ka masina jau iet paaudzes, jo vinjam tagad jau ir cita : )bet gads bija kac 1998. g! pasam tagad 19 gadu un jau kaa otro gadu braucu ar so masinu. masinai ir 1.8l motors.
plusi-
. erts, ietilpigs salons, bagaznieks arii plass- esmu vedis skapjus, un veel daudz dazadas lietas, kas citiem masinas negaja man gaja ieksaa bez problemam : )sofera vietaa arii daudz vietas, aizmuguree it kaa nava ipasi, bet kad ar draugiem, (kuri garuma zinjaa nav nekadi mazie, apmeram190cm) kur braucam tie nekad nesudzas jo sedeklji aizmuguree ir sausmigi mixti un dzilji!
. 1.8l motoram ar ne vainas, salidzinosi ekonomisks, pasam ka stradajosam studentam, varu atlauties braukt ar so masinu. kad braucu viens pac masina iet diezgan dinamiski
. detalas letas un var dabut jebkur, srotes ir pilnas ar tadam!un arii detalajs iet lidzigas kaa audjikiem.
. personigi man masinas dizains lotji iet pie sirds, tadas masinas ir retums nevar isti redzet uz ielas. daudzi pazistamie santanu ir sajaukusi ar audi 80. pac domaju ka masinu atstasu, un kaut kad nakotne ir doma kartigi sataisit, proti ielikt jaudigaku motoru, un izdarit ieksejus parveidojumus, arejo tuningu gan netaisitu jo sitaadam masinam, nepiestav arejais.
. ieliku norm audio sistemu nekadu trakuo, bet vnk norm pioneer.
. caurgajiens sai masinai arii ir pietiekami labs esmu braucis pa meziem un visur kur, (patiik piedzivojumi : ))) ) , un tpfu tpfu nekad problemu, lab vienreiz izputejs atkrita, bet nu to nenjemu un turpinaju talak celju : ))).

MINUSI-
. masina biezi jataisa, sausmigi biezi tad tas atsakas stradat tad tas, pilnigi nesaprotu..... (mainijis esmu nejegaa daudz ko, un turpina pliist, bet nu man vina patik un ko tur padarit.... : D
. salons diezgan paskals, bet nu sajaa vasaraa pavandijos pa srotem un saliku tadus klusinamos materjalus, motoram ar iekssaa saliku(zem parsega) klusak jau bisk palika, bet saka taa.
. masinai gaita diezgan svarstiga, citreiz bails paliek. kad brauc lielakos atrumos tad ir ka ir. atrakais ko esmu braucis ar so ir 160km/h


masina taa kaa masina man vinja patik, ja tik butu izturigaka bet ko var gribet, GADS JAU ARII AIZVESTURISKS , ceru nakotnee sataisit, gribetos ielitk kadu no jaudigajiem 2,8 l v6 quatro audi dzinejiem : )) bet nu nez ka butu.... dargs priex : ( gribetos so masinu sataisit vairak ka antikvariatu, jo tadas ir rretums, un padarit jaudigu lai citreiz kadu jaunu masinu VARET PAKJERT UZ IZBRINU ...... : ) . bet nu tuvakaja laika vajdzet nopirktkadu toyotu, jo letaa izturiga un ekonimska : )
mar4ukans @ 13.janvāris 2008 0:00
Honda CIVIC 1,5 l 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Es Honda Civic 89-91 gadu 1,5 l modela cienitajs. Man piederejusi 3 šadi auto ar automatisko artrumkarbu. Vel esmu ielicis tajos gazes aparaturu. Jo gaidito degvielas ekonomiju nemaniju( sola 6-7l/100km). Visiem maniem auto vid degvielas paterins ap 10 l/100km. Pilseta pat vairak. Ko varu teikt. Mazs, vienkaršs, bet niprs auto. Labs variants sievietei ar maziem berniem vai jaunietim kuram nav daudz draugu javizina. Labi paklaujas tuningam. Nav nekadu elektro pakesu - tikai pats nepieciesamakais. Vienam auto bija luka, bet jegas no maza jo saule spiez pakausii un vejs svilpo gar ausim.
Vienigi sajuta ka Kartinga sezot uz visiem noskaties no apaksas, jo loti zema virsbuve un transmisija. Bez tam priekšejie sedekli ari nav erti - zemi, šauri un gruti atlokami. Vieta, lai iesprauktos aizmuguree saura un zema - jaiekrit ar krisanu. Tapec ieliku sedeklus no Mitsubishi lidziga gadu modela, tajos vieglak braukt lielakus gabalus un vieglak atlocit. Bet labakais ir tas ka, neskatoties uz zemo virsbuvi, salona priekša sedosiem vietas ir pietiekoši un galva jumtaa neduras, kā dazos videjas klases modelos. Aizmugures vieta gan paredzeta berniem, garakiem cilvekiem galva starp celgaliem. Mans 18 gadigais dels brauc pusgulus pār solu izstiepies. Bet salons ir abi konstruets. Vējs gar ausim nesvilpo un nekas lieks negrab. Aizmugures logi veras uz sāniem - netrauce caurveji. Labs prieksejais panelis, veidots tā kā liels plaukts rezultata veidojas daudz vietas kur kaut ko nolikt. Vadibas panelis paskatams viss acu priekšā. Aizmugure bagazas vieta ir pietiekosa ikdienas pirkumu novietosanai. Aizmugureja sedekli aizmuguri nolaizot tas neveido pilnigi lidzenu virsmu. Bet to var nolaizt pa dalam. Auto salona aizmugures dala veido lielu slieksni kartupelu maisus gruti ieksa un ara dabut. Bet nav ko sportiska auto citu ko gaidit. Aizmugures durvim nav erti, ka tas pacelas visas pilniba( tas nav vieglas), jaunakiem modeliem var mantu ieliksanai attaisit tikai augsejo dalu ar logu. Pacelot aizmugures durvis taas japacel lidz pasai augsai, jo parasti tas nefiksejas kaut kada starp stavokli. Biezi naacies dabut ar tam pa galvu.
Ir problemas ar aizmugurejo stikla tiritaju tas parasti ir salocits ta ka nepieskaras pie stikla.
Transmisijas sajutas- ka jau mazam auto ir - izjut katru nelidzenumu. Bet ja ir labi saglabajusies amortizatori sajuta tomer ir pietiekoši miksta tik mazam auto, var braukt pat pa lauku celiem un bruģi, bez sakostiem zobiem. Salona var dzirdet motora rekonu. Sim ka Japanu auto dzinejs darbojas uz augstiem apgriezieniem. Bet normali pa pilsetu parvietojoties ir labs paatrinajums un apgriezieni lidz 2500. Patikami braukt pa pilsetu.
Automatiska atrumkarba darbojas precizi, bez ravieniem. Parasti 4 pakapes. Viegli parsledzama tikai taisna kustibaa, nav javeic sarezgitas sankustibas tā kā Fordam.
Ja grib likt gazes iekartu nav problemu tikai jāizvelas dzineju ar monoinzektoru. Man bija pirmais modelis ar dualo karboratoru, tad gan bija lielas problemas noregulet dzineju.
Gaitas ipasibas braucot ar benzina degvielu starp dzineju ar dualo karburatoru un monoiesprici nav butiskas. Lai gan ar dualo karburatoru jauda ir lielaka. Braucot ar gazi auto nav atsaucigs, ja ir pilna piekrauta apdzit nav viegli braucot virs 90 km/h. Bet tad var paslegties uz benzinu un jauda pieaugs. Esmu ar so auto braucis ar atrumu lidz 150 km/h. Troksnis salona pamatigi pieaug, bet auto viegli vadams un drosi turas uz cela.
Remonta izmaksas nav mazas bet nav ari parmerigi augstas, ka jauniem auto. Daudz ko var izdarit pašu spekiem. Man divas reizes izsita logu durvim. Nomainiju par 10 LVL. Izputejs 75 LVL. bremžu kluci ap 35 LVL.
 
didzisF @ 9.janvāris 2008 0:00
Honda FR-V 2007 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Kopš 30.04.2007. esmu laimīgais Honda FR- V īpašnieks.
Īsumā tehniskie dati:
1.8 l (benzīns)
140 ZS
6 pakāpju manuālā ātrumkārba
Max. ātrums 190km/h
0-100 km/h – 10,6 sekundes
Degvielas patēriņš pilsēta/šoseja/kombinēts - 9,4/6,3/7,5 litri/100 km
Tāda ir ražotāja sniegtā tehniskā informācija.
Cena – LVL 13 717.

FR- V ir viens dikti ērts ģimenes auto. Piekare kā jau visām Hondām ir pacieta – to sevišķi jūt, braucot pa bruģi, vai iebraucot nelielā bedrē. Brīžiem pat šķiet, ka amortizatori savu dzīvo jau ir nokalpojuši. Toties, pateicoties tik cietai piekarei, auto vadāmība ir daudz labāka par citiem konkurentiem (Renault Scenic, Mazda5, Opel Zafira, Citroen C4 Picasso, Toyota Corolla Verso u. c. ) savā segmentā. Līkumos FR- V turas ideāli, uz grants ceļa arī turas lieliski. Papildus visam tam komplektā vēl ir arī “īsā” kārba, kas prasa ātru pārslēgšanos uz augstāku pārnesumu, ja grib ekonomiski braukt, bet gadījumos, kad vajag kārtīgi uzspiest un ekonomiska braukšana nav prātā, tad īsā kārba ir tieši tas, kas vajadzīgs. Patīkami pārsteidza salīdzinoši mazs apgriešanās rādiuss, kas ir ļoti nozīmīgi, ja parkojas. Ierīkotais parking sensors nav 100% uzticams, bet bez tā būtu grūti. 100% uzticams nav, jo atlikušo attālumu rāda visnotaļ neprecīzi, ja palicis mazāk par 0,5 m. Savukārt grūti parkoties bez sensora būtu tādēļ, ka aizmugure ir visnotaļ nepārskatāma, jo aizmugurējais logs ir mazs un traucē arī masīvās “stoikas”. Katrā ziņā visvieglāk atpakaļgaitā ir braukt, klausoties sensora pīkstoņā un skatoties sānu spoguļos.

Par salona ietilpību.
Pateicoties veiksmīgi izvēlētajai sēdvietu koncepcijai 3+3, aizmugurējie krēsli gandrīz vienmēr ir tukši, jo priekšējā rindā salienam visa ģimene – 2 pieaugušie un 1 bērns. Vidējais priekšējais krēsls ir atbīdīts maksimāli un aizmuguri un šādā pozīcijā bērna krēsliņš absolūti netraucē, gluži otrādi – ļoti ērti uz krēsliņa uzstutēt savu elkoni, kā rezultātā ir ļoti viegli pārslēgt ātrumus, jo ātrumkloķis atrodas viduskonsolē. Prasās mazliet vairāk vietas tieši durvju pusē, jo krēsli atrodas maksimālu tuvu durvīm.
Liels pluss ir absolūti līdzenā grīda gan priekšpusē, gan arī aizmugurē. Ja priekšējo vidējo krēslu neizmanto, tad, nolaižot krēsla atzveltni uz priekšu, iegūst galdiņu ar diviem glāžu turētājiem, kā arī elkoņbalstu.
Mašīnā esam braukuši 6 pieaugušie, tiesa gan vidējas miesas būves, un vietas pietika mums visiem. Skaidrs, ka līdz Portugālei šādā saspiestībā nebrauktu, bet Latvijas mērogiem ir pilnīgi pieņemami.
Bagāžnieka ietilpību varētu vēlēties mazliet lielāku. Šajā ziņā FR- V zaudē vairākiem saviem konkurentiem. Tomēr tas ir pietiekams, lai saliktu visu nepieciešamo kādam ceļojumam, atstājot vietu arī lielam sunim. Protams, bērnu ratiem tur vietas ir diezgan.
Ielokot aizmugurējos krēslus grīdā, iegūst līdzenu grīdu un šādā izskatā FR- V jau kļūst par ļoti ietilpīgu!

Par salona aprīkojumu.
Mans FR- V ir t. s. lētajā komplektācijā – nav vieglmetāla disku, nav priekšējo miglas lukturu, nav lietus sensora, nav MP3 maģa ar 6 CD mainītāju (ir parastais CD atskaņotājs), nav jumta reliņu. Toties ir ABS, VSA, klimatkontrole, stūres lifts (4 virzienos), krēsla augstuma regulēšanas funkcija,
Ir jāsaka vislabākie vārdi par kruīza kontroli jeb pareizāk sakot – par tās vadību. Lielākajam vairumam auto, kruīza kontroles podziņas ir izvietotas uz atsevišķa kloķīša zem stūres. Savukārt šeit tās ir podziņas uz pašas stūres, tieši zem īkšķa. Stūres kreisajā pusē atrodas audio sistēmas vadības pogas, labajā puse kruīza vadība. Set, +, -, cancel. Viss pa rokai, ērti spiežams.
Interesanti izskatās rokas bremze, pie rokas bija mazliet jāpiešaujas - tā ir "jāizvelk" no paneļa dzīlēm.

Ražotāja norādītais degvielas patēriņš (9,4/6,3/7,5 litri/100 km) neatbilst tam, kas ir pierādījies manā praksē. Ikdienā braucu 50/50 – pilsēta/šoseja un patēriņš vidēji ir 8,2-8,7 l/100 km, ziemā ir stabili vismaz 10 litri /100 km. Kad ilgstoši brauc pa šoseju mierīgā režīmā (95 km/h), tad gan patēriņu izdodas nodzīt līdz 6 l/100 km. Maršrutā Olaine – Varšava – Olaine vidējais patēriņš bija 6,5 l/100km.
Kā mīnusu noteikti varu atzīmēt salīdzinoši mazo degvielas bāku, jo reāli ar bāku sanāk nobraukt 500-600 km, kas pēc Picasso (tiesa gan, dīzeļa) 1000 km ir baigi maz. Sanāk pildīties pilnu bāku vismaz reizi nedēļā.
Bensons Auto ir perfekta attieksme pret klientiem. Dzimšanas dienā pa pastu saņēmu apsveikuma kartiņu, tāpat saņēmu 2 ielūgumus un Honda jaungada pasākumu Arēnā "Rīga". Tāpat Bensons Auto klientiem pienākas bezmaksas kafija/tēja, karstā šokolāde un kūkas. Sīkums, bet patīkami.

Tīri informācijai varu padalīties ar izmaksām, kādas man radušās šī auto lietošanas laikā – esmu sīki uzskaitījis katru santīmu, kas izlietots saistībā ar šo auto. Tātad:
Laika posmā no 30.04.2007. līdz 07.01.2008. degvielu esmu ielējis 2 008,14 litrus par kopējo summu LVL 1 289,13. Nobraukums 09.01.2007. sastāda 21 450 km. Par dažādiem sīkumiem (logu šķidrums, mazgāšana, īstermiņa maksas autostāvvietas, mazgāšanas līdzekļu, riepu nomaiņa u. c. ) ir iztērēti LVL 69,97.
Pie 20 000 km nobraukuma tika veikta obligātā tehniskā apkope, kas izmaksāja LVL 130,89 (nomainīta eļļa, eļļas filtrs, salona filtri (2 gab. ), veikta dzinēja un piekares diagnostika).
Ziemas riepu komplekts – LVL 180,00, aksesuāri (gumijas tepiķīši, aizkariņi, galdiņš) – LVL 22,99;
KASKO uz gadu – LVL 539,00;
Līzinga komisijas maksa – LVL 34,29 (48,79 EUR);
Ikmēneša līzinga maksājumi – LVL 1 453,99 (8 maksājumi, summa norādīta, pārrēķinot no EUR uz latiem pēc kursa 0,7028).
Tātad kopā visas izmaksas šajā laikā ir sastādījušas LVL 3 724,26.
Rezumējot visu minēto, mani konstatēti plusi un mīnusi:

+ izskats;
+ vadāmība, dinamika;
+ apgriešanās rādiuss;
+ salona ietilpība;
+ “3 + 3” krēslu izvietojums;
+ klimatkontrole (nekad nav bijuši aizsvīduši logi);
+ audio sistēma;
+ nevainojamais Bensons Auto servisa apkalpošanas līmenis.

- degvielas patēriņš;
- maza degvielas bāka;
- audio sistēmai nav MUTE (ATT) funkcijas, kā arī nerāda dziesmu nosaukumus;
- slikta redzamība, braucot atpakaļgaitā;
- cieta piekare, ko īpaši izjūt, braucot pa bruģi;
- borta dators, kas nerāda momentāno patēriņu, nobrauktos litrus, u. c. (rāda tikai vidējo patēriņu, nobrauktos km un atlikušos km ar bākā esošo degvielu).

Vai varu Honda FR- V ieteikt citiem? – Viennozīmīgi.


nomiks @ 9.janvāris 2008 0:00
Mazda 3 GT 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Jau pašā pirmsākumā zināju, ka tieši Mazda 3 būs mans nākošais auto, ņemot vērā tieši acij tik ļoti tīkamo interjeru un eksterjeru. Salasoties dažnedažādus testus un atsauksmes, pie dīlera tika pasūtīts auto Mazda 3 GT 2.0 sedans ar Sport Aero paku, kurš patīk labāk par garo variantu, bet nu par gaumi nestrīdās... Tika apskatīti vēl tādi varianti kā Citroen C4, kas starp paziņām izceļas ar elektronikas problēmām, Ford Focus, kurš tomēr nesaistīja dizaina ziņā un uz kura platformas tiek būvēta arī pati Mazda 3. Ņemot vērā Mazda uzticamību, paliku viennozīmīgi par šo auto. Nupat nobraukti 20000km un veikta pirmā apkope. Citādi par servisu nav pat bijusi nepieciešamība domāt. Bildes fočētas ar telefonu, tāpēc kvalitāte nav tā labākā, ak jā… vasarā vienīgi tika notonēti stikli, kas šeit nav redzams. Nedaudz sīkāk par auto:

6 "robu" manuāls - strādā perfekti, ātrumus pārslēgt viegli un ātri, jo "īsā kārba". Šīs litrāžas modeli ar automātu nav iespējams dabūt un man to arī nevajadzēja.

Klimata kontrole - strādā ļoti labi, patīk, ka vasaras sezonā, kad salons piekarsis, iedarbinot auto automātiski palaižas iekšējā gaisa cirkulācija un, salonam atdziestot, automātiski pārslēdzas uz ārējo. Līdz ar to karstais gaiss ātri tiek "izpumpēts" ārā. Ja ar šo, liekas, varētu nepietikt, pirms durvju atslēgšanas atliek pāris sekundes paturēt nospiestu atslēgšanas pogu uz signalizāciajs pults un visi logi smuki nolaidīsies lejā. Pretēja reakcija paturot aizslēgšanas pogu. Tajā pašā momentā, ņemot vērā faktu, ka auto tiek iedarbināts bez atslēgas (Keyless - ir kredītkartes izmēra karte kabatā), meklē nu kabatā to pulti, lai nospiestu attiecīgo pogu. Arī bagāžnieku iespējams atvērt, nospiežot attiecīgu pogu uz pults, taču lai aizvērtu, jāsastopas ar tādu nepatīkamu pārsteigumu kā – nav roktura. Respektīvi, jebkurā gadījumā būs jāsasmērē roka, ja vien auto nav tikko mazgāts. Arī atpakaļgaitas viena labā lamp air par maz, lai apgaismotu ceļu pilnībā, taču šajā gadījumā par palīgu nāk parkošanās sensori.

Xenon - redzamība, salīdzinot ar iepriekšējo auto bez xenon, jūtami labāka. Par to gan jāmaksā ar logu šķidruma patēriņu, jo tas tiek smidzināts automātiski - pietiek vien mazliet uzsmidzināt uz loga, kad 4x vairāk tiks lukturiem. Mēdz gadīties pat tādi laika apstākļi, ka, lai veiktu maršrutu Jelgava- Rīga- Jelgava tiek patērēts viss apmēram 3l lielā "bačoka" mazgāšanas šķidrums.

Āda (opcija par +600 LVL) - izskats elegants, viegli kopjams, ziemā, protams, sēžamvieta tiek pasaldēta, taču te lieti noder priekšējo sēdekļu apsilde (diemžēl viena pozīcija - "ON" vai "OFF"). Pēc nobrauktajiem 20000km vadītāja sēdeklis izskatās nedaudz izsēdēts. Nav iespējami elektriski regulējams krēsls un līdz ar to, nav arī atmiņas funkcijas. To vēl var pieciest, taču krīt uz nerviem krēsla čīkstoņa (tāda skaņa it kā atsperes čīkstētu). Nu nav gluži tā, ka visu laiku, taču attiecīgās pozīcijās un gaisa temperatūras iedarbībā čīkst un viss… Te lieti noder BOSE audio ar 7 skaļruņiem, kas šo manai ausij netīkamo skaņu apslāpē.

BOSE audio – standarta 7 skaļruņi (pa divi priekšējās durvīs, pa divi aizmugurējās, pa pīkstulim priekšējā “stoikā” un subwoofers zem vadītāja krēsla) lai arī nav zemē metama sistēma un kādam ar to arī pilnīgi pietiktos, manā gadījumā basu bija par maz un tūlīt pat tika iegādāts subwoofers, kas nu piedrebina pietiekami.

Ņemot vērā faktu, ka Mazda 3 jau tā izceļas ar savu slikto skaņas izolāciju, līdz ar šī subwoofera piepirkumu tūlītēji prasijās arī pēc skaņas un vibro izolācijas. Tas tad arī sekmīgi tika veikts salonam un bagāžniekam. Protams palika labāk. Taču tas tik un tā nedod vēlamo rezultātu, jo, braucot >90km/h var dzirdēt vēju šalcam, ņemot vērā cieto (var pat teikt- sportisko) regulējumu, tiek rūpīgi sajusti visi ceļu nelīdzenumi kā ar R17 vasaras riepām, tā arī ar R16 ziemenēm.

Nav ļaunuma bez labuma... Cietā hadene ar R17 vasarā un precīzā, teleskopiskā stūre, kas tiek regulēta četros virzienos (reti kuram kompaktklases auto ir tāda fīča) padara auto vadību perfektu uz asfaltēta ceļa. Līkumos auto gluži vai pieplok ceļam, saglabājot komfortu sēdekļos un nešļūkājot tajos no viena sāna uz otru.

2.0 litrīgais motorelis ar saviem 150ZS un 187Nm griežas pietiekami labi, lai braucot 6 ātrumā uz 100km/h ar diviem cilvēkiem salonā, bez problēmām apdzītu kādu uz 90 braucošu auto. Pie 120 dzinēja elastība ļoti laba, atliek piespiest “gāzes” pedāli, kā jau 160-170 bez problēmām, tajā pašā laikā saglabājot auto perfektās vadāmības sajūtu. Protams, ka brīžiem varētu vēlēties vēl lielāku jaudu, taču ņemot vērā patēriņu, kurš manuprāt ir ļoti labs - vidēji 8l vasaras un 8,5l ziemas sezonas laikā – var iztikt.

Par spīti Latvijas ceļiem un visādiem citādiem papildinājumiem, salonā nav jaušama kādas plastmasas detaļas grabēšana, par ko biju noraizējies pirms šī auto iegādes. Par salonu runājot... priekšējie pasažieri var justies ļoti ērti, paneļa izgaismojums iepriecina it sevišķi automātiski pielāgojot paneļa apgaismojumu tumšā laikā. Šoferim ar 185cm augumu, aizmugurē bez problēmām var pievienoties vēl divi tādi paši (ja vien var ielīst pa šaurajām durvīm), ja trīs, tad jau vidū sēdošajam var rasties neliela diskomforta sajūta, taču visā visumā pietiekoši ietillpīgs auto, vēl jo vairāk man kā cilvēkam, kuram pārsvarā sanāk braukt divatā ar savu otru pusīti.

Protams neiztikt arī bez tādām ekstrām kā el. logi, el. spoguļi (gan žēl, ka nav elektriski nolocāmi), spoguļu apsilde (ziemā ļoti ātri atkausē), lietus sensors, ABS, EBD, DSC (diži lielas jēgas gan no tā nav, taču vietām noder gan), multistūre ar audio vadību, kruīzkontroli, īsi sakot viss kā nākas.
Tagad tik atliek nobraukt nākošos 20000km, jo pa šo laiku daudz kas var mainīties.

Rezumējums lielos vilcienos:

+ dizains
+ jauda
+ keyless entry
+ perfekta vadāmība
+ ļoti labas bremzes

- jauda
- skaņas izolācija
- jūt katru ceļa nelīdzenumu
- bagāžniekam nav roktura tā aizvēršanai.
- viegli nodauzīt virsbūves krāsojumu


Katrā ziņā esmu ļoooti apmierināts ar šo auto.
Lieku 8, jo ir dažas lietas, kurus varētu pielikt, jo nekad nav tik labi, lai nebūtu vēl labāk, taču jāņem vērā, ka šis ir kompaktklases auto.

EDIT 1 (10.03.2009. ):
Tātad turpinājums manam stāstam:
Patreiz kā nobraukti 52000 km. Uz 20000km un 40000km tika izietas apkopes - pie dīlera attiecīgi apm. 90LVL un 140LVL. Neņemot vērā šīs apkopes, nekādus papildus ieguldījumus/ maiņas nav bijis nepieciešams veikt. Vienīgi nupat uz 50000 km "izbeidzās" priekšējie bremžu kluči un, beidzoties ziemai, būs jānomaina logu slotiņas. Par klučiem pie dīlera prasīja 80LVL, taču caur saviem cilvēkiem atradu lētākus un, šķiet, arī labākus - Ferodo Premium. Man izmaksāja 38LVL un bremzē labāk par stock. Slotiņas pie dīlera 40LVL, bet ja pameklē, iespējams iegādāties arī pa 20-25LVL.
Laikam beidzot auto arī iebraucies un uz šosejas kruizējot uz 105km/h, uz kompja patēriņš 6.5l/100km, reizēm mēdz pat būt visi 6.0. Līdz ar 55l bāku, mazo patēriņu un darbu Rīgā, visu nedēļu bez bēdu var nobraukt ar vienu bāku (apm.550km).
Pirmo reizi, kad gāju skati (ap 30000km), viss pa nullēm un nekādu problēmu. Vasarā iešu otrreiz - redzēs kāda aina tad pavērsies.

Joprojām esmu ļoti apmierināts ar šo auto un, ja neskaita nelielus skrāpējumus virsbūvē, kurus KASKO veiksmīgi nosedzis, kā arī nu jau pieradušo prātu un vēlmi pēc kaut kā žiperīgāka (piemēram MPS) - auto vienkārši super! ;)

EDIT 2 (30.08.2009. ):
Nu jau noripināti nedaudz pāri 60000km. TA gāju maija beigās - atkal pa “nullēm”. Pāris dienas atpakaļ veicu 60000km apkopi. Tagadējais Mazda serviss Baltic Motors (pēc reorganizācijas Inchcape sameties kopā ar Ford), neko sliktu nevaru teikt. – atsūta sms ar atgādinājumu par apkopi, viss solīdi un ērti, tik tajā viņu stāvvietā, kur nolikt auto, gan pamaz vietas. Apkopes izmaksas – 84 LVL. Papildus tam pa garantiju nomainīti aizmugurējie stabilizatori (ja pareizi atceros), priekšējais amortizatora atbalsta gultnis un abi priekšējie bremžu diski, jo bija nedaudz savērpušies. Citu problēmu pagaidām nav bijis.
Un jau atkal jāsaka, ka joprojām esmu apmierināts ar auto, neskaitot tās pāris lietas, kuras esmu pieminējis jau iepriekš. ;)


EDIT 3 (30.04.2010. ) :
Pēdējā laikā tā mazāk sanācis ripināt, nobraukums 70000km. Šoziem sals un sniegs deva uz pilnu klapi, taču visos -25 grādos tā negribīgi, bet tomēr ar kādu trešo griezienu tomēr leca. Vienu ļoti aukstu dienu braucot panelī iedegās ABS+DSC+(!) lampiņa, respektīvi jebkādas palīgsistēmas vispār nedarbojās. Pēc manuāļa teikts, ka auto ar steigu jānogādā servisā, taču sazvanoties ar dīleri tika nonākts pie secinājuma, ka varētu būt pie vainas lielais aukstums n- to dienu garumā. Otrajā dienā viss atkal bija normāli, taču kļūdu tā arī nenolasīja un nu nezinu, kas īsti tur bija par vainu.
Pienāca vasara, nomainīti vasaras riteņi. Tad arī uzradās šādi tādi ieguldījumi ārpus garantijas rāmjiem. Nekas traks, bet aizmugurējās savirzes dēļ pakaļējiem riteņiem “noēda” iekšmalas tik tālu, ka pamanīju to tikai tad, kad riepas sāka laist nost gaisu, jo iekšmalās jau sāka līst ārā kordi. Nu neko darīt, atrasts tuvākais serviss un uz sitiena kaut kādas riepas sadabūtas, lai vismaz uz priekšu var tikt. Izmaksas – 50 LVL par abām Pirelli P6000. Otrs - jau otro reizi 10000km laikā tiks mainīti priekšējie bremžu diski (atkal pa garantiju) + uzlikti jauni bremžu kluči (šoreiz dabūju Pagid klučus pa 28 LVL komplektu). Redzēs kā šāda kombinācija sastrādāsies, jo aizdomas, ka tie Ferodo pie iepriekšējo disku savērpšanas vainas vai nu arī vienkārši ziemas aukstums sabeidza. Vēl pa garantiju priekšā nomainītas bukses ar plauktu, noregulēta savirze un auto sagatavots TA.
TA izieta bez aizrādījumiem.
Ak jā, ja pēc ziemas vairs nestrādā lukturu apsmidzinātāji, pārbaudiet drošinātājus, jo aukstuma dēļ, ja aizsalst smidzinātāji, to mēdz izsist.
 
mariZ @ 7.janvāris 2008 0:00
Ford Focus 2001 Novērtējums: 7 Komentēt
Tātad Ford focus 1.8 benzīns Universāls 2001 labi aprīkots(neuzskaitīšu). Braucu vienu gadu. Nobraukums bija 178000 tagad +20000 (orģināls ir servisa grāmata eksplotēts visu laiku Latvijā). Šajā laikā esmu remontējis starteri kurš nomira 100ls izdevumi. Vairāk arī neko neesmu remontējis ptu, ptu ptu... Kopumā iespaids ir labāks nekā bija gaidīts. Tā nav manis pirmā un vienīgā mašīna. Mašīnu uztveru kā darba zirgu ar visām no tām izrietošām sekām.
Plusi
+Paliels salons patīk tas, ka aizmugurē var novietot arī platas lietas ne tikai garas.
+ekonomisks 7l/100km
+labs dizains (lai galīgi tas man nav no svara)
+Pietiekami izturīgs (lai arī nerada tādu sajūtu braucot, bet ņemot vērā to, ka servisā esmu bijis vienu reizi izsaku tādu vērtējumu).
+labi uzvedas uz ceļa
Mīnusi
- Lobās krāsa no bamperi
- rūsē gan sliekšnos, gan bagāžnieka durvis
- mazjaudīga
- Orģinālais maģis ir kasešnieks
zoommax @ 5.janvāris 2008 0:00
Subaru Legacy1989 1989 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki cienītie automīļi!
Subaru Legacy 1.8 vagons +gāze. 1989gada. Vispār ir laba mašīna, es nobraucu ar viņu pēdējos 10tkm un, ja TA pievērs acis uz rūsu, cilvēks brauks vēl gadu bez problēmām. Bremzes šim dampim ir stiprā puse, elektronika arī. Motorītis gan nīkulis 1.8 boxers mono šprice, toties gāzi viegli pievienot, ko es arī pats savām rociņām izdarīju un uz gāzi iet forši. Aizmugures reduktors karsa kā gludeklis, laikam tāpēc bija paliels patēriņš virs 12litriem.
Kas īpaši patika: Bezrāmja stikli – kad Jurmalā piestāju blakus melnam kupejas Mersim uz razborku, jutu vienotību un kopības sajūtu: ). Vēl patika neuzvārāmais motors- d4iks rādīja nevairāk par pusi vienmēr. Patika stabilitāte, ko es izskaidroju ar zemo masas centru pateicoties tai skaitā opozitmotoram.
Kas īpaši nepatika: Stūrei ma4alka kustās ap stiepli(tā bija šo modeļu vienīgā ņedadjelka). Mazā jauda. Ātrumkarba neprecīza un problemātiska.
Nepatika sastapties ar rūsu aizmugures lanžeronos kad biju piekrāvis mašīnu pilnu, kas pilnīgi izpalika sedana modeļos.

P. S. Iesaku Subaru tiem kam nepatīk braukt uz servisiem un tiem kas neprot braukt ziemā , protams, arī tiem kas prot braukt ziemā: )
 
Agaga @ 5.janvāris 2008 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti