Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Civic 4D 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Tā ka drīzumā paredzama autiņa nomaiņa, kamēr iespaidi svaigi, vēlos padalīties tajos par par šo japāņu sedanu.
Nu tad tā - darba vāģis, tiesa, Executive izpildījumā, līdz ar to iekšā sabāzts viskautkas, kas rada pieradumu un veicina slinkumu : )
Patīk:
1. Motors 1.8l iVTEC, 140 zirgi, sprigans un žiperīgs, pilsēta ~9l, šoseja ~6l
2. Atraktīvs, bet neapnicīgs salons, laba izpildījuma kvalitāte, visādas nišas un kabatas sīkumiem
5. Ciparu spidometrs, komplektā ar kruīza kontroli, dikti jau nu ērti
3. Patīk eksterjers, gan pašam, gan citiem. 2006. gada sākumā šitāds verķis bija retums Rīgas ielās : )
4. Ietilpīgs bagāžnieks

Nepatīk:
1. 6- pakāpju ātrumkārba, neprecīza, piemēram, laiku pa laikam nevar normāli ielikt 1. vai 3. robā
2. Liels apgrieziena rādiuss, metot riņķī jāparedz vairāk vietas
3. Cieta, nekomfortabla ritošā, burtiski "lasa" ceļu
4. Auto priekša ir par zemu, izteikti uz leju bampera stūri, ar visām no tā izrietošām sekām
5. Bagāžnieka vāks ir bez iekšējā polsterējuma, visas ķeskas redzamas un reizēm traucē (Bensonā tas prieks 140 Ls, laupīšana!)
6. Neapmierinoša ir klimata kontrole, reizēm notiek brīvas improvizācijas
7. Skaņas izolācija pašvaka, bet ko no kompaktnieka var gribēt
8. Braucot 5 ļaužu komplektā ar stabilitāti ir kā ir. Mans 12 gadus vecais B4 ir kā tanks, salīdzinoši

Rezumējums - dāmu auto un asfalta braucamais, cilvēkiem ar aktīviem hobijiem (cope, medības, teiksim, sēņošana) nepiemērots. Kā darba auto - nav ne vainas

Smouks
smouks @ 21.decembris 2007 0:00
Saab 9-5 BioPower 2007 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Šis raksts vairāk kā informatīvs, nevis tehnisks. Uzskatu, ka tīri tehnisku nemaz jauniem automobiļiem nemaz nevar uzrakstīt, nav jau jēgas pārkopēt ražotāja tehnisko informāciju! Kā otra lieta, gribu pievērst uzmanību tiem daudzajiem autoriem, kuri te pēdējā laikā ir saradušies, kā vajadzētu izskatīties auto aprakstam, jeb plānam!
1)par ko ir runa, kāds aprīkojums
2)automašīnas „rozīnīte”
3)dinamika, vadāmība
4)komforts, sevī ietver trokšņus, sēdēšanu, ergonomiku
5)noslēgumā vajadzētu īsu rezumē, kas patīk un kas tomēr nē
6)reāli paskaidro, kāpēc ir 10 balles, jo nav normāli, ka visi auto ir uz 10!

Tātad, bija tāda iespēja pabraukt vienu dienu ar ļoti maz lietotu, faktiski jaunu, Saab 9-5 BioPower, jeb autiņš, kurā lej E85. 2.0 motors ar diezgan pieklājīgu jaudu- 185zs, pie nosacījuma, ja ir biodegviela. Aprīkojums Vector, ar automātisko kārbu. Principā, varētu vēl būt pilnīgs ādas salons un laikam arī viss pārējais ir iekšā. Neesmu es ļoti prasīgs pret aprīkojumu.
Pats galvenais, kas mani interesēja un es domāju, arī Jūs varētu interesēt, ir: kā tad ir, ja bākā ir tas E85. Uzreiz varu pateikt, ka atšķirības nav nekādas, es neesmu braucis, ja šajā auto ir cita degviela, bet salīdzinoši ar citiem autiņiem, tad to pilnīgi nejūt. Auto ir dinamisks, bet nevarētu teikt, ka lido. Īpaši to var just paātrinoties no 0. Kārba tāda gausa sākumā, pēc tam aiziet, principā, es visu laiku braucu S režīmā, lai kaut cik varētu iekļauties satiksmē pēc sava auto, kuram ir mehāniskā kārba. Nekāda dižā paātrinājuma nav arī gaitā, no 50-90km/h nu tā, tam auto ir 185 zirgi, bet nu nejūt, ka tik būtu, arī tehniskie rādītāji tādi pašvaki, varētu jau ko labāku. Nu labi, var jau teikt, ka tas tak biznesa klases autiņš un tur tas nav tik būtiski, bet kāpēc tad motoru tik ļoti dzird salonā? To turbīnas rūkoņu visu laiku dzird un tas vairs nav smieklīgi, tas varētu patikt tīņiem: „redz kā rūc”, bet mani tas nedaudz tracina, tad uzreiz Subaru Impreza un ar to arī rēķinies, ka būs „brumbrum”, bet te?! Tā jau, protams, auto skrien labi, stūrējas labi un arī bremzē labi, nekādu īpašu pretenziju nav.
Nākama sāpīgā lieta ir salona trokšņi uz bruģa, sliedēm un citiem nelīdzenumiem. Kaut kas tomēr čirkst un krakšķ, gan aizmugurējos jumta balstos, gan drošības jostu vietās, gan arī durvīs. Piekari tā kā nedzird un trokšņus bagāžniekā arī nē (man bija sedans). Bet nu motoru dzird, bet to jau es pieminēju. Beņķi- normāli, garus posmus nenobraucu, tāpēc arī nevaru pateikt, kā justos pēc d- pils brauciena, bet liekas, ka vienā virzienā bez stop būtu ok, bet ilgāk gan ne. Vieta aizmugurē- šeit uzslava, daudz vietas un ļoti ērti krēsli, kad iekāpj, pat ārā negribas līst! Priekšējā panelī viss ir parocīgi, īpašu uzmanību nekas neprasa, lai gan sākumā šausmīgi nepatika man tās daudzās apaļās podziņas un briesmīgi zaļā fona gaisma, kas piedod tādu lētumu, bet nu, „zaļai” automašīnai tas varētu būt piedodami!
Runājot par cenu un kopējiem iespaidiem- par 35 000 EUR, iespējams, var nopirkt arī labāk aprīkotu auto un varbūt arī klusāku un komfortablāku, man ļoti patīk komforts un no sportiskā viedokļa man vajag vien manuālo pārnesumkārbu un pienācīgu jaudu, jo tad es tomēr kontrolēju to mašīnu, nevis kaut kāds dators! Pagaidām arī tas E85 tāpat tikai Rīgā vienā pistolē dabūjams, arī no pašvaldības nekādu atvieglojumu kā tas ir Skandināvijā, piemēram! Kā dienesta auto ir labs, bet priekš sevis es labāk ņemtu mazlietotu Mercedes E320, lai arī lietots, tas tomēr piedāvā augstāku komfortu, labāku dinamiku un atkalpārdošanas vērtība arī labāk sagalabājas!

Vērtējums- 7, jo būsim reāli, 8-9 var iedot ļoti labām mašīnām, mašīnām, kuras savā segmentā ar kaut ko īpašu izceļas. Piemēram: Citroen C6- ļoti augsts komforts(hydromatic piekare kā E- klasei), nevainojams dizains, nemaksā tik dārgi kā E- klase! Ford Focus ST- par to naudu, lielisks spridzeklītis jauniešiem. MiniCooper S- lielisks auto, individuāls dizains un lieliska „tehnika”. Šie jau ir tikai piemēri, kuri tā „uz ātro” iešāvās prātā. 10 vispār, varbūt tikai Lexus LS460h, kurš ir tehnoloģiju avangards. Bet šeit visiem pēc kārtas sviež tos 10niekus : D

Un piebilde komentētājiem- vajadzētu arī iemācīties cienīt vienam otru, nevis tikai bļaut, ka tas ir slikts, šitas ir slikts un tas arī ir slikts, galā sanāk, ka visi slikti, bet kas tad ir labs? Es saprotu, ir labākas un ir arī sliktākas mašīnas, bet visu nosaka cena, mērķauditorija, no tā izrietošais mārketings un citi faktori, kuri iespaido auto ražošanu. Nevar teikt, ka nekad, bet pagaidām ir tā, ka VW nav BMW konkurents un tādus salīdzināt nav gluži korekti, tāpat kā Opel vēl ar vien ir sarūsējusi bundža! Vai varu minēt- Citroen C6 ir grabulis! Es nezinu, kas Jums tur pagalmos par xantiām un xm’iem stāv, bet C6 novērtēs tie, kam komforts ir galvenā prasība pret auto, dizains, 5. sērijas BMW pagaidām nav tāda komforta, tam ir jaudīgi motori, sportiska piekare un RWD, bet tas vairs nav tik mierīgs pa Latvijas nelīdzenumiem! Nu, tā teikt: „Ja nezinat, tad labāk paklusējat!”
 
autoexperts @ 18.decembris 2007 0:00
Audi S4 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Redzēju, ka tāda te nav. Vienu gadu lietots. No Holandes, speedo 243t. k, reāli apt.400. Nomainīti visi filtri, zobene, vairāki zobrati, visa ritošā daļa, amortiņī, aķīs, ielikta laba sign. un imo. Kopumā uz apt. 2000 Ls. Moto 2.2 turbo un čipi. Kopā 300 zs. Ā kaste 6- mehānika. Tehniski ideāla, visas detaļas ritošai tāpat kā Audi 100. Motors tikai Auto Riga un cenas labas. Bet ar to rēķinās, ja grib ne tikai Opel Astra.
dew @ 17.decembris 2007 0:00
Kia Carnival 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Ahoi ! Pirmo nedēļu braucu ar KIA Carnival 2.5. benzīns. Cik stulbs modeļa nosaukums , tik foršs komforts, dizains un arī dzinējs pietiekami jaudīgs un kluss. Iekšā viss ādā, koka imitācija u. tml. Pilns ar elekltronavarotiem, pārnesumu pārslēdzējs augšā, pa rokai un no vad. sēdekļa ļoti laba pārredzamība. Pirms šī Carnivala bija Vojagers (grands) - jūtos tomēr stipri labāk Carnivalā. It kā rets dzinēja variants priekš Carnivala tas 2.5 benzīns, bet nu kluss un pietiekami jaudīgs, lai 6vietīgu, ļoti compaktu salonu līgani nestu uz priekšu. Pilnīgi vēl nezinu kādi "brīnumi" būs ar detaļām, servisa lietām u. tml., bet nu sobrīd ir baigi OK. Pagadījās vāģis ar stipri ticamu 50 t noskrējienu, attiecīgi viss kā jauns - nav kur piesieties.
Par mīnusiem - varbūt varētu būt čuķ agstāks klīrenss un klimatkontrole (ir condiška), kā arī tumšie aizmugures logi (rūpn. tonējums). Tiešām vēl nezinu par detaļu dabūšanas lietām u. c., bet ir kādi 3 dīleri jau, kas ņemas ar KIAām - ceru, ka tuvākā laikā neko no viņiem nevajadzēs. ĀĀA - cena !!! Maxāja tas frīks uz PUSI lētāk, kā Vojāgs vai kaukāds tur WV Sharāns, kas ir paliels "cirvis" jau pēc definīcijas : ).
To be continued...
Kija @ 10.decembris 2007 0:00
Mazda Xedos 6 1.6 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Gribu pastāstīt par auto, kas bija manā īpašumā kādu laiku atpakaļ – Mazda Xedos6 1.6L 1994 g.

Tātad – biju izlēmis pirkt Xedos6 (ļoooti patika). Atradu pazīstamu pārdevēju un nopirku – biški purnā sistu eksemplāru ķiršu sarkanā krāsā pa lētu naudu. Pie tam ar 1.6L bīdeli. Bez kondiškas, kožas... pārējais viss it kā bija.
Pirmais aplauziens bija, ka priekšējos lukturus lētāk par 200Ls nav iespējams nopirkt (jauni > 400Ls). Nespēju saprast, kā lietoti X6 lukturi var maksāt 10x dārgāk par 323F līdzīgas uzbūves lukturiem! Beigās, negribēdams attiecīgo summu maksāt par lukturiem no vietējiem „biznesmeņiem”, nopirku Lietuvā angļu lukturus par ~100Ls. Tā kā pirms tam biju izpētījis, ar ko atšķiras Eiropas lukturi no angļu, tad pastāstīju to meistariem un šie par 20Ls man angļu lampas pārtaisīja par Eiropas lampām.
Nākamais bija salocītais kapots, bet to, ar lielu čīkstēšanu, meistars godam atjaunoja. Ar brīdinājumu aizvērt maigi (lai plaisas neparādās, jo baigi plāns dzelzis esot).

Nu beidzot mašīna bija vizuālā kārtībā. Sāku braukāt. Pirmais nomainīju visus 4 stabilizatoru stieņu galus, jeb zaldātiņus (kas no stāvēšanas bij ierūsējuši – katrs kādi 5Ls). Nākamais bij izpūtējs – no katalizatora līdz aizmugurējam galam - ~80Ls (Berģu izpūtēju centrā ar 2 g. garantiju). Tad sāka bramzes "mest". Nomainīju priekšējos bremžu diskus (katrs 12Ls). Palīdzēja. Uz īsu brīdi... Pēc tam gudri meistari ieteica nomainīt pakaļējos diskus (~10Ls) – nepalīdzēja. Sapratu, ka priekšējie diski bija sliktas kvalitātes, uzliku labākus (18Ls/gab). Sākumā bij ok. Pēc brīža atkal met...  Tā arī atstāju līdz pārdošanai, jo nespēju saprast, kur vaina (par laimi/nelaimi nošķīlu to skaistuli).
1,6 motors varētu likties par švaku. Daudzi tā arī saka. Bet 1400 kg mašīnai 115 Zs bīdelis točna nav par švaku. Jāmāk tik turēt abarotus. ;)
Karoče 2,5 gados nobraucu ~70000 km. Nomainīju: visus 4 bremžu diskus (bez rezultātiem), visus 4 zaldātiņus stabilizatoriem, piļņikus amortizatoriem (lai nejāj amīšus), abas šaras, vienu stūres pirkstu..... un viss. Pērkot krakšķeja viena no miroņgalvām (neko neiesāku, jo piļņiks bija ok). Pēc 2,5 gadu lietošanas biku vairāk krakšķēja, bet vēl turējās. Pie tam auto tika nežēlīgi pa granti ekspluatēts. Un parādīja sevi kā ideāls braucamais – labi turējās uz grants un vispār uz nelīdzena seguma – laikam dēļ daudzsviru pakaļējās piekares...
Patēriņš no 7l/100km pa šoseju, līdz 9,5L pa pilsētu ziemā (ar spolēšanu utt).
Komforts – ļoti labs: riepas nedzird, vēju arī, motoru ne tik – labi nopakota mašīna. Šofera krēsls varēj būt ērtāks – ar plašāku regulēšanas diapazonu. Bet visā visumā ok. Panelis sākumā liekas jocīgs, bet lietošanā un pārredzamībā ļoooti ērts! Vispār salonam nav kur piesieties.
Hadene pārsvarā no 626 Mazdas – tātad lēta. Un pamanījušies uztaisīt krietni klusāku, kā 626.
Nu un dizains – ļooooti smuka mašīna padevusies! Tā kā manai bija smuki AEZ ļitaki, tad vispār skatu nevarēj atraut!  Bij pat kārdinājums nākamo mašinu pirkt to pašu X6 tikai jaunāku un jaudīgāku.  Atturēja tikai tā problēma dabūt kuzova rezerves daļas. Un vēlme braukt ar jaunākas paaudzes mašīnu. Tāpēc nākamā mašina bij 2001. gada Impreza. : )
3A3 @ 7.decembris 2007 0:00
Volkswagen GOLF 5 2006 Novērtējums: 9 Komentēt
Hello visiem... Jāpastasta savs vērtējums par Golf 5. Pirms gada, kad dzima doma par jauna auto iegādi, tika izskatīti daudzi varianti un izvēle krita uz Golf. Auto tika iegādāts un nu ir nobraukts vesels gads. Ir jasaka, ka ar Golf, uz kuru no sākuma skatījos ar piesardzību (auto vairāk vēlējās un paredzēts bija sievas lietošanai), tagad jebkurā brīvā brīdī braucu pats. Auto ir ar 1.9TDI motorīti, kurš datbojas pārsteidzoši dinamiski un ekonomiski (pilsētā 5-6L un ārpus 4-5L), protams normāli braucot. Stūre viegla un precīza, bremzes asas, salons ļoti kluss. Salona apdare lētumu nemaz neatsit, gada laikā nekas nav sācis ne klabēt, ne grabēt. Aizmugurē ir ļoti plaši, pat apaļiem un gariem cilvēkiem vietas pilnībā pietiek, vienīgais aizmugurējie sēdekļi ir pacieti. Gada laikā nekas nav plīsis, ir tikai ietas apkopes. Nobraukts ir gandrīz 50000 t/km. Kā vienīgo mīnusu varu pieminēt auto salīdzinoši augsto cenu...
Sanco @ 6.decembris 2007 0:00
Volkswagen Passat 1987 Novērtējums: 10 Komentāri [35]
Labdien,

Tā tad, esmu students un šis auto man ir tieši laikā. Mašiņs tika iegādāts pirms pusgada, kad pēc negatīviem secinājumiem par iepriekšējo (MB W123) transportu. Skaidrs bija viens, es gribēju Folksvāģeni, pirmkārt jau tāpēc, ka šīs mašīnas ir sevi pierādījušas, otrkārt lētums. Svārstījos starp Golf/Jetta/Passat Dīzeļniekiem, beigu beigās tomēr nolēmu pirkt pasātu, jo esmu lielāku mašīnu cienītājs (Konkrētais Passat ir Universālis) un vēl protams tā salons un kopējais izskats man patīk labāk kā Golf vai Jetta modeļiem.

Passat ir 1.6 turbo dīzelis. Nu jau nokalpojis 20000km manās vajadzībās. Autiņš pirms manis piederējis Onkulim kurš lietojis to sīkiem izbraukumiem. Jā cepuri nost onka mašīnu bija kopis godam, viss bija nostrādāts ar krāsu un špaktelīti, tā ka nemaz nevarēja pamanīt. Vēl jau projām rūsa izspiedusies tikai dažās vietās un galvenais, ka nav neviena cauruma. Salons arī bija izlaizīts. Hadene ideāla, motors ja neskaita apetīti pēc eļļas labs. Vēl onkulis bija ierīkojis divas sikretkas , vienu, kas atslēdz sūkņa vārstu, otru, kas starteri un iespējams aizdedzi. Vēl viena labā ekstra elektriski atveramā priekšējā haube.

Tā teikt tika piemeklēts labākais vēl pāri palikušais vecais pasāts.

Kas tad īsti ir noticis pa 20000km- iem.

*Pasāts netiek taupīts dodu riktīgi iekšā un pa hadeni, bet... Izļurkāti ir tikai sailentbloki, divi amīši un stūres reika.

*Ielikti ~200-300Ls, kas sevī ietver Akumulatoru, bukses, kvēlsveces(ziemas mīnusiem), Filtri, blīve motora vākam, riepas, kalodkas, bremžu diski. Viss tika iegādāts jauns un tapēc, lai būtu pārliecība par detaļām.

*Kā ekstras var minēt Maģīti un tumbas, Recaro (Ja nemaldos no Kāda veca Audi) krēslu šoferim, jo Oriģinālais bija izsēdēts un nekāds.

*Paterēts ļoti maz degvielas 5.5-6.5L/100km.

*Izbraukāta pus LV un Lietuva.

*Nomainīts ģenerators, kas noklājās dēļ Sabvūfera no kura nekavējoties atbrīvojos, ja nav ta nav.

*Nodilušas siksnas.

*Mazliet iebuktēts spārns un nomainīta lampa, dēļ sadursmes ar Dzīvnieku.

Vienalga pasāts nepieviļ.

Viens , ko es varu pateikt visiem, kas uzskata, ka ar 1.6TD nav braukšana, nevar apdzīt u. t. t. Pēdējās muļķības, ja māk vadīt 1.6TD tad var no tā dabūt laukā pietiekami daudz jaudas, lai varētu kvalitatīvi piedalīties satiksmē, neviena vien fūre ir apsteigta bez aizķeršanās. Nē nu protams, nav tur nekāds nāvīgais rāviens, bet šā vai tā var pat tīri sportiski braukt.

Ja iet runa par komfortu, tad loģiski, ka no tāda nekas daudz nav. Mašīna ir aprīkota ar minimālajām nepieciešamajām braukšanai iekārtām. Problēmas vienīgais dažkārt sagādā stūres pastiprinātāja neesamība stāvvietās.

Trokšņi Gan salonā, gan ārpus tā IR.


Nobeigumam. Pasāts ir pasāts, bet tikai to labāko.



 
Grauss @ 6.decembris 2007 0:00
Volkswagen Vento 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [14]
Visiem protams ir stereotipi par Golfu/Vento. Principā jau tā arī ir taisnība - taburete riktīga, bet ir arī dažas labas lietas, kas mani pārsteidza: )
1. ) drošības jostām ir augstuma regulēšana (visām)
2. ) ručkas (Tās pie griestiem) ir ar atsperītēm un smuki pieguļ pie griestiem - nav kautkādas sranas cilpas, pietam ručka ir arī šoferim.
3. ) šofera sēdeklim ir lifts
4. ) ļoti liels bagāžnieks
5. ) Interesants ir logu tīrītāja darbības princips režīmā ar pārtraukumiem - ja ieslēdz režīmā ar pārtraukumiem un tad izslēdz un pagaida līdz stikls prasās pēc noslaucīšanas, un tad ieslēdz atpakaļ, tad ar tieši tādu intervālu viņš arī strādās - variēt to intervalu var no kādas 1/2 - 15 sekundēm.
6. ) PAr skaņas izolāciju ir domāts - visur pakojums, gan zem salona apšuvuma, morotelpā, uz aizsargpannas arī bagazniekā viss ar mastiku izsmērēts. Motora troksnis ir samērā maz dzirdams - mazliet traucēt sāk tikai pie kādiem 3rpm.

Mīnusi:
* Beņķi neērti, gribas citus.
* Uzrāviens draņķīgs
* Aizmugurē maz vietas - gan platumā gan garumā: )
* Salons mazliet grab - konkrēti grab durvju tapiņas (nu tās kuras iebīdās durvis aizslēdzot) - citam tur grabet nav kam.
* Rūsē - esmu mainījis abus priekšējos spārnus, abus sliekšņus, aizmugurējo arku. metināts caurums grīdā un lonžeronā. - spārns maksā 15Ls, slieksnis laikam bija 12 vai 17Ls (neatceros), arka arī kautkur līdzīgi.
* Niķojas stūres pastiprinātajs - reizem uz vienu pusi nestrādā vispār.

Mīnus un reizē pluss - ārkārtīgi nepamanāma - ir gadījies pat satraukties - "kur ir mans auto!!??" - "āā - rekur ir, uhh".
Motors 1.9TD, vidējais patēriņš man ir 5,5L - 80%/2)% šoseja/pilsēta. Jauda 75Zs. Eļļu leju sintētiku 5w-40 shell helih. mainu ik pēc 8TKm. kādu litru līdz maiņai noēd.

Ritošā elementāra - viss lēts un ir pietiekami izturīga.
Nesen priekšā mainīju visas 4 bukses, šareni, un iekšējos stūres galu. cenas: bukses (visas 4 kopā) - 10Ls, šarene 3,5Ls, stūres gals - 16Ls.

Piedzīvojumi -
* stūres pastiprinātājs noķīļējās un nodega viņa siksna (ar ziliem dūmiem - domāju ka mašīna deg) - tika nomainīts - 40Ls no šrota, bet nu atkal ir problēmas.
* pārplīsa patruboks - izlija tosols - labi kau autiņam ir toslola līmeņa datčiks - jauns patruboks - 12Ls, vecais bija pilnīgi sabirzis - brīnums ka vispār kautko turēja.

Kopumā ar auto esmu apmierināts no punkta A uz B ir pilnīgi ok - tikai tas beņķis nav labs: )
lops @ 30.novembris 2007 0:00
Alfa Romeo 166 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Alfa Romeo 166. dzinējs V6 3.0 jauda 220 zirgi, 2001. g.
Auto aprikojums - ksenons, lietus sensors, el. sedekļi, el. logu pacēlāji, apsildami sēdekļi, klimatkontrole, kondicionieris, borta kompis, navigacija, el. salokami spogulji, spogulju apsilde, adas salons, cd čeindžers uz 6 cd.. abs.. un vel visadi tur str u. c.
1. Degvielas patēriņš.. he varēja būt mazāks, braucot agresīvi 18 litri uz simts garanteti.. bet nu var jau pacensties uz 14, trase jutami mazak 10.. bet nu ko var gribet no 3.0 motora.. ne jau 7 litrus pa pilsetu.
2. Ārējais dizains kā saka nav popkultūras.. patiks ne katram, bet kam patiks tam loti..
3. Salons - erganomisks, kluss, nekas nečīkst un negrab.. patiešām prestižs, uz hromētiem sliekšņiem alfas iniciāļi, tā pat arī uz priekšējo sēdekļu atzveltnēm. Aizmugurē vietas paredzētas itkā tikai diviem.
4. rezervesdaļas nav pašas lētākās, siksnas maiņa teiksim 400 Ls ar darbu protams.. nekādu problēmu pagaidām nav bijis, kas labi = ) ja kas servisi uz šodienu ir vairāki Rīgā un es esmu starā no savas Alfas..
labs uzrāviens.. alfas dzinēja rēciens pēc 3000 apgrizieniem ir jādzird.. vienkārši sakot pa 7000 euro nav nekas labāks prētīm liekams.. runa iet par so cenu kategoriju.
saprotu ka nav neko praktiskais un pieredzes bagātais apraksts.. bet nu pabraukāsu papildināšu =) pozitīvi pirmie iespaidi.. tapēc nenosodiet manu Alfas slavēšanu.
Alfa Rembo @ 27.novembris 2007 0:00
Chrysler Grand Vojager 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Sveiki ! Gribu pateikt pāris teikumus par Chrysler'a Grand`a Vojager'i 2.5. commonreila dīzeļmotora a/m.
Ilgi (ap 1 mēn. ) tā virspusēji iedziļinoties teh. u. c . parametros meklēju vāģi sev un savai mazskaitlīgajai ģimenei (sieva, dēls un suns), līdz stipri spontāni izlēmu, ka vajag Vojadžeri, pie tam Grand'u,. pie tam dīzeli. Jāsaka, ka līdz šim dīzeļi man (teh. nespeciālistam) bija izraisījuši mērenu riebumu (aizspiedumi) - pa daudz smird, pa daudz skaļi , nedroši ziemā u. tml. Kaut kā gadījās Rumbulas a/m tirdz. pleķī nopirkt ilgi neanalizējot no visiem aspektiem, patika un viss.
Atvedu mājās un sāku aptvert, kas tas ir pa zvēru. Viss tā skaisti sākās ar it kā standarta rituālu - zobsiksnas un ar to siatīto detaļu maiņa, šķidrumi, filtri u. tml., kopējā bilance tā ap Ls 400 uzreiz pa maku. Pienāca rudens, ziema - riepas Ls 200 tankš pa maku. Sāka salt, bet termostats kukū, Ls 200 pa maku (2 nedēļas jāgaida kad no Francijas atsūta + darbs uz Ls 80 ar kapeikām, jo izrādās pus motors jāizjauc, lai klāt tiek). Tagad braucot sāku just, ka ātrumkārba tāda pasmaga, pagrūti ielkt dažos pārnesumos, un spečuki saka - sajūgs kūkū drīz būs. Painteresējos par cipariņiem - Ls 300 -400 sajūga komplekts ar vismaz 2 nedēlu iepriekšpasūtīšanu + darbs servisā ap Ls 150 -200. Baidos domāt par to, ja kas vēl tai motorā iekšā nojukt var: (
+/-
+ braukt ir kaifs un bauda ikbrīdi (augsts, dinamisks, komfortabli)
- mazliet paskaļš dzinējs tomēr
+ ekonomisks dzinējs - ap 9 litri soļeraku ieēd tikai
- man jau šķiet, ka tomēr stipri padārgs expluatācijā kopumā
+ plašs salons, a/m vēsi velk dajebko, ko tajā sakrauj
- ja pats mazgā, šance uz stundu garantēta, kamēr kaut cik sakopj
+ ne katrs serviss spēj viņu teh. savākt
- diezgan strauji zūd tirgus vērtība
+ 100% der ceļojumiem
- 100% neder ikdienai pa pilsētu, un tomēr jāpēr nākošais auto, ar ko pa pilsētu braukt.
Secinājums: pirms pērc Granda Vojadžeri , 5 reizes pārskati ienākumus un sameklē drošu (profesionālu) servisu, un baudi brauktprieku nevis korķī stāvēšanas stresu.

vīlerdīlers @ 27.novembris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti