Suzuki SJ410, 1.0 karborator dzinējiņš ar 4 pakāpju manuālo kārbu. Offorad pazinēji šito novērtēs: 840kg pašmasa, partime 4x4, aizmugmehānisks aizmugurējais bloķis, pazeminātie ātrumi, 22 cm klīrenss - šie visi ir pietiekami faktori lai pat nepieminētu 1-2 collu lielākas M/T riepas. Nespēju iedomāties (nopietni nepārbūvētu) automašīnu, kas kaut tuvumā varētu stāvēt (braukt) blakus šitam bezceljā. Nopirkām šito vasarā pa 400ls (bez TA un bez nopietna potenciāla to ieguut) uzlikām normālas 215/75R15 M/T riepas (2. attēlā var redzēt šo procesu un iepriekšējās riepas), origjināls bija 195/80R15, bāku citu ielikām un bremzes sataisījām (tā gan bija lieka greznība, jo origjinālie trumuļi, pastiprināti mērcēti dubļos un ūdenī, ātri beidz darbību), bija nepieciešams mazs ''būdžeta'' lifts priekshā un piezāģēšana (dēļ riepām). Offroad limiti sākās tajā brīdī, kad asis nopietni zemi ''līdzina''. Ir braukts (parasti jau sanāk ieslīdēt tajās) pa riseem līdz celim dziļām un pilnām ar ļoti mīkstiem + vēl nelielā slīpumā - tajā situācijā knapi ārā tiku, bet tā visur, kur UAZs (gan bobiks ar kolhoznieka tiltiem, gan ''āzītis'') knapi izbrauc šis SJ410 ar neieslēgtu priiekšu (RWD) var izbraukt. Par komfortu jau labāk nerunāt - vietas maz, extru nekaadu, Ietilpiiba : ) - ir kaa ir, bet spēj vest 3 večus ar ap 250kg medījumu aizmugurē (un pakalja nemaz tā neiesēžas).
Moška ja kāds samuraj/SJ410/SJ413 īpašnieks te lasa - iedodiet kādu detaļu meklēšanas kontaktu (labu - veikalu, meistaru, šrotu), pagaidām nevajag (bet ja kas nojūk), ir doma vienu šitādu restaurēt līdz TA un biški vairāk uzlabot...
PLUSI
+maza masa;
+mehāniskais bloķis aizmugurē;
+salīdzinoši neliels degvielas patēriņš (aptuveni 2 reizes; mazāks kā Ņivai un 3 reiz mazāks kā UAZiem);
+lēts, salīdzinot ar citiem ārzemju džipiem;
MIINUSI
-4 večiem tomēr ļoti maz vietas, vairāk cilvēku tikai extremālās situācijās iekšā varētu dabūt;
- stūres pastūzis noderētu (moška no Vitaras būs ''jāaizņemās'');
- rūsējis un rūsēs
- detalju pieejamība tomeer ierobežota, bet tā laikam visiem ārzemju (ne ''mīļās'' CCCP/Krievijas ražojumiem).
Kopumā pa 100% pilda pirms izvēles un pirkšanas izvirzītās prasības! Jo kur agrāk ar ielas džipiem pat diezgan sausā laikā (vairākas dienas nav bijis lietus) neriskējām braukt, tur tagad pēc vairāku dienu lietavām, bez īpaša stresa var izbraukt. Rekomendēju visiem, kam vajag lētu un nopietnu bezceļnieku, notiekti lētāks un labāks bezceļā par jebkuru (nopietni nepārbūvēto) ārzemnieku, un ja degvielu ierēķina arī lētāks par CCCP ražojumiem, protams tiem (UAZiem) ar 2 reiz lielāku masu un bez bloķiem nav ko nemaz meģināt izbraukt tur, kur šitam 4x4 jāslēdz iekšā. Ņiva varētu ar šito cīkstēties bezceļā, ja bloķis būtu, bet Ņiva lūzt daudz biežāk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam