Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru Forester 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Ar "forīti" nu jau kā 2 mēnešus diendienā esmu vizinājies un pēc nobrauktajiem ~10 000 km varu mēģināt neobjektīvi šo to paspriest.

Ievaddati: 2.0 bezturbas motors, šādas tādas elektrības, nav vasaras aukstuma, cena 5 kiloeiro.

Pie auto izvēles pamatuzstādījums bija pilnpiedziņa un paaugstināts klīrenss, pazemināto ātrumu esamība deva plusiņus, kā arī lai nav mironis uz šosejas un nerij zupu vājprātā. Tad nu neatradu labāku atbilstību šiem nosacījumiem, kā fori.

Tūlīt pēc iegādes tika uzlikta "labā" gāzes iekārta pa 650 latiem, kura strādā nevainojami un nav nekādu dibensāpju salīdzinot ar lēto iekārtu, kāda bija iepriekš ekspluatētajā opelī. Gāzes likšana tika uzskatīta par nepieciešamu, jo mans vidējais nobraukums ir 1000 km nedēļā, no kuriem vismaz 1/5 sastāda grantenes un meži - paaugstinātu apgriezienu režīmi. Pagaidām (iegriežos ar dažādiem gāzmobīļiem pēdējā gada laikā) ļoti labas atsauksmes par gāzes servisu Bērzaunes ielā 13a, VEF teritorijā.

Vēl no investīciju fondiem tiko nomainīju zobsiksnu, kas maksāja 190 Ls par detaļām no APEs un 85 Ls par darbu Auto Plus. Arēna motors sarēķinums par detaļām vilka uz 4 soķi, to uzzinādams iekš Partner motors nemaz nepainteresējos, jo ātrāk verēja noskaidrot cenu vienkārši Arēnas cenai pierēķinot vēl kādus 50-70%.

Esmu ļoti apmierināts ar lietām, kas man bija svarīgas - vadāmība, caurgājamība, turēšanās uz grants, tas viss smagi iekabina pārējiem auto ar kuriem esmu ilglaicīgi vai periodiski pārvietojies. Caurgājamība lieliska, vienkārši jāprot novērtēt ceļi, kuros bez auto ar vinču nav ko līst, tas pagaidām izdevies labi un vienīgā "iesēšanās" ir pirmā testa laikā zaķusalā, kur nenovērtējot kranti uzkarināju autombīli uz tās, tā ka visi rati palika bez vērā ņemamas saķeres. Paša vaina. Grāvja forsēšanas testu turp un saprotot ka tur tālāk nav kur braukt, arī atpakaļ izturēja godam. Pazeminātie robi braukšanai pa mežu ir vienkārši debesu dāvana. Apmierinātības robežās iekļaujas arī patēriņš, kas pie manas ne būt ne mierīgās braukšanas ir ap 12 litriem jebkuras no divām degvielām.

Pie mīnusiem var minēt to ko jau visi zin - vecs subārs grab kā kartupeļu kaste gan iekšā gan arā. Primāri to veicina plastmasas detaļu stiprinājumu atbirums lietošanas gaitā. Nu ir tā salona plastmasa sūdīga jā. To noliegs tikai jampamps. Daļēji graboņu var apkarot, bet tā kā mani tas tik ārkārtīgi nesatrauc, tad izvēlos slinkot. Vairāk mīnusu pagaidām nesaskatu.

Par detaļām, kuras esot dārgas un nevarot dabūt... Tas viss ir totālas pasakas. Šodien pat Apē iepirku bremžu diskus un kolotkas priekšai, jo vakar sāka silt diski un draugi novēroja dzirksteļu klātbūtni. Viens disks maksāja 13.90 +PVN. Manuprāt tas pat ir ne tikai pieņemami, bet pat lēti. Kopā par priekšas bremzēm samaksāju ap 50 latu un neko sarežģītu tur nesaskatot pats arī nomainīju. Pie vainas izrādījās aizsērējušas suporta vadīklas, kas kā noskaidrojās, esot izplatīta subāra bremžu kaite.
Stabilizatoru atsaites atradās iekš Auto Plus pa 13 lati gabalā, vecās jau vēl varēja pagrabēt, bet cik ļoti man ir vienalga par salona grabēšanu tik atkal nē par piekares grabēšanu, nomainīju visas četras, konstatēju, ka iepriekšējās mainītas nepareizi un bija vaļīgas, jo skrūves jāpievelk kad mašīna ir nolaista zemē, tas ir nēērti, un ja netaisa sev tad to laikam nedara.

Noslēgumā varu pateikt tikai ka auto man deva to ko gaidīju un vēl vairāk, un to, ka tik viegli no subaru vairs nešķiršos.
 
mass @ 1.augusts 2007 0:00
Audi A4 2.5 TDi Multitronic 2003 Novērtējums: 5 Komentāri [24]
Sveiki, tauta!

Pastāstīšu par savu ne tik optimistisko pieredzi ar salīdzinoši svaigu (2003. gads) AUDI A4 2.5 TDi ar Multitronic automātisko kārbu (variatoru). Jā, tagad varu atzīt savu kļūdu - izvēlējos AUDI "kvalitāti" un smagi iekritu, varētu sacīt, ka tas bija pirmais autiņš, kurš manā autovadītāja mūžā sagādāja tik lielu vilšanos.
Līdz šim pirkumam braucu ar jaunu Avensi, tad apnika (man tas ir normāli) un izdomāju, ka pārsēdīšos uz mazlietotu premium klases izstrādājumu (tomēr prasības pret komfortu aug). Lai arī pats dzenu autiņus no Vācijas, nolēmu lieki neriskēt un ieraudzīju Autowelt A2 placī savu nākamo sudraba brīnumu - AUDI A4 Avant 2.5 TDi V6. Īpaši meklējām automātu (primārā prasība), tad nu arī atradām īsto... Februāra aukstumos pieleca ideāli, lai arī bija nostāvējis placī vismaz pāris mēnešus. Vizuāli, protams, ļoti svaigs auto, ticu arī pārdevēja garantētajam 145000 km noskrējienam (visu apkopju uzskaite servisa grāmatā, oriģinālās uzlīmes utt. ) Tā kā zobsiksnu maiņa tikusi veikta vēl Vācijā un šī lielā investīcija man atkrita, izlēmu iegādāties šo braucamo par 15 770 euro (ar PVN). Nu ko - cena atbilstoša mazlietotam autiņam, it kā ar garantiju ;) Formēju uz firmu un viss OK.

Uzreiz problēma - nav numuru, izbraukt var tikai pa to pašu ielu, kur placis. Nu labi - vēl arī pa stāvvietu. Pirmais iespaids - oho, kas par jaudu. Šim jau jaunais dzinējs ar 163 zs, ceļ ļoti labi. Viss strādā, ņemam ciet. Pirmā eiforija, dīzelis un automāts, kluss un dinamisks, tajā pašā laikā ļoti ekonomisks, būs īstais ...

Pagāja mēnesis.
Pirmie secinājumi:

Izjūtas - salons nereāli šaurs (tāda sajūta, ka vietas tur nav vispār). Ieliku bērna sēdeklīti aizmugurējā beņķī, priekšā sēdošajam ceļgali atduras pret bardačoku... Pirmā kļūda - nepārbaudīju pirms pirkuma. Sēdekļi paši diezgan cieti, taču nav Recaro - tātad nav arī noturības asos līkumos. Nav sēdekļu apsildes - pierasta un izrādās - pārāk laba lieta no iepriekšējiem autiņiem. Paši vainīgi, taču vilšanās paliek.
Ekstras it kā daudz, taču kaut kas ne tā. Ir lielais Navi Plus (skaisti un tas arī viss), taču TV nerāda. Izrādās, var ielikt bloku par nieka 450 Ls Auto Rīgā... Nu paldies, nevajag. Klima, visas elektrības ir AUDI standartā, fantastiska lieta - Webasto autonomā apsilde. Pāris iestatījumi un nākamajā rītā vari sēsties siltā mašīnā ar atkusušiem stikliem. Labais!

Tajā pašā laikā nav xenon, nav lietus sensora, aptumšojošā spoguļa... Bet Avensī liela daļa no tā bija bāzīte Linea Sol ... Atkal nedaudz škrobe.
Tajā pašā laikā, izcila audiosistēma, CD changer bardačokā, pats autiņš izcili nopakots, negrab pilnīgi nekas ne panelī, ne aizmugurē.

Gaitas īpašības. Atkārtošos par V6 TDi - kamēr svaigs, tikmēr fantastisks dzinējs. Patīkamu skaņu, ļoti jaudīgs un arī fantastiski ekonomisks.
Komplekts ar Multitronic kārbu - pirmie iespaidi - ļoti ņiprs trolejbuss : ) Spied grīdā cik gribi, nekas ne slēdzas, ne notiek, tikai konkrēts paātrinājums. Variators neļauj uzcelt vairāk par 4000 apgriezieniem, tajā pašā laikā mierīgi paātrinoties (pilsētā, piemēram) apgriezieni stāv uz 1200 - 1400... Tur arī tā ekonomija.
Pirms pirku, šaubījos par šo kārbu (Karlsones bēdīgi slavenā pieredze ar mega investīcijām tomēr biedēja), nolēmu riskēt, bet iekritu.
Kārbai uzsilstot, parādījās gļuki - raustīšanās paātrinoties. Iesākumā tikai šādi simptomi, vēlāk - izkustēšanās no vietas ar sitienu sēriju : ( Mistiskākais, ka aukstam tādu pazīmju nekad nebija. Tātad - nopirku ar defektu (ļoti iespējams). Gāju uz Autowelt A2 sūdzēt bēdas, viņi piedāvāja segt pusi no remontizmaksām, iesakot vienīgo servisu Latvijā, kur remontē Multitronic kārbas - Ģertrūdes ielā 111, Rīgā. Servisa boss - lāga cilvēks, taču reāli solījumi nesakrīt ar darbiem. Man taču nepietiek vien ar to, ka "Multitronic - samaja gemorojnaja korobka iz vseh shto vidal... " Vienojāmies, ka maksās tas remonts 1500 Ls + PVN (man vajadzēja uz firmu). Ar Autowelt A2 tiku galā operatīvi, pusi apmaksāja zibenīgi - paldies par to pašu.
Apmaksāju arī kārbu servisa piestādīto rēķinu, kā jau pieklājas. Tātad, no manis ieinvestēti 1500 Ls.

Atstāju savu Audi servisā. Pēc mēneša (!!!) savācu jau sataisītu (???) un priecīgs braucu projām. Nobraucu precīzi 30 km un sākas viss no gala. Vienojos, ka atstāšu autiņu vēlreiz, lai skatās, kur vaina. Vaina tika novelta uz kārbas pārprogrammmēšanu Auto Rīgā - pēc nedēļas varēju no turienes savu premium klases braucamo savākt. It kā sataisītu. Kārtējie 50 km un visu gaišu : ( Gļuki atkārtojas.
Zvanu un saku, lai savāc to autiņu un nemaz nezvana, pirms nav uztaisīts. Skumjās izlēmis to nelaimīgo auto pārdot, salieku sludinājumus, cilvēki zvana, bet es parādīt nevaru...

Pa to laiku saslima servisa boss, citi neko nezin utt. Vēl pēc mēneša (!!!) paņēmu mašīnu, kurai it kā tagad nomainīts vadības bloks (laikam būšot bijis pie vainas). Jau neticu, ka viss var būt OK. Par laimi šoreiz izdevās nobraukt kādus 100 km... Un atkal tieši tas pats.
Atdevu atpakaļ servisā kārtējo reizi, atjaucot manu kārbu (pats redzēju) atklāja diezgan konkrētu mehānisku zobrata defektu (kā to varēja nepamanīt, nesaprotu). Tad nu viss, nu BEIDZOOOT braukšu un varēšu vismaz pārdot. Taisnība, gļuki neatkārtojas, taču... Pēc brauciena noslāpējot un pielaižot, Multitronic uzrāda kļūdu un nekust no vietas. Reizes 10 mēģinot, iespējams, ka aizies. Pretējā gadījumā jāgaida, līdz kārba atdziest, tad atkal pirmais brauciens bez problēmām. Nu ko, kā jums tas viss patīk?...

Aaaaaa, pat izstāstīt nevaru, cik nervu patērēts ar šo autiņu, piedevām tagad moraļņiks moca, ka tādu pārdevu citam. Tiesa gan, atklāti pateicu, kurš serviss apņēmās par manu samaksāto naudu lietu novest līdz galam. Vismaz cilvēkam savu naudu nebūs jāiegulda. Ak jā - tagad Auto Rīga par jaunu Multitronic kārbu prasa jau 7000 euro : ((

Ko lai pasaku, mācieties no citu kļūdām, nevis savējām. Reizēm interneta forumos tomēr ļoti noderīgu info var atrast... Pēc visas šīs epopejas esam vīlušies Audi markā kā tādā un nozvērējušies nekad vairs nedraudzēties ar variatora tipa ātrumkārbām : )

Tāda viela pārdomām...
 
Kasinsh @ 31.jūlijs 2007 0:00
Volvo S70 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Te būs mazliet retrospektīvu pārdomu.

Manā lietošanā 1998. gadā ražots, ASV tirgum domāts Volvo S70 ar automātu un 2.5 20V motoru sabija divus gadus, un par šiem gadiem varu teikt tikai to labāko - mašīna ne reizi nepievīla, ieguldījumus automašīnas uzturēšanā vērtēju kā ļoti samērīgus, servisu bija jāapmeklē ļoti reti, lai gan arī auto tika lietots praktiski katru dienu.

Piekarē šo lietošanas laikā nomainīta viena stabilizatora atsaite, pakaļējie amortizatori, un ja atmiņa neviļ, tad arī viens lodbalsts un stūres pirksti, kā arī visas bremžu uzlikas, protams, pēc pirkšanas mainīta zobsiksna. No pārējām lietām, neskaitot plānveida eļļas un filtru maiņas - uzstādīts jauns kondicioniera radiators, kā arī vienreiz bija sīks remonts drošības jostas spriegotājmehānismam (neveikli uzsēdos virsū siksnai, un kabelis atvienojās).
Nekad neesmu sasprindzis ar tēriņu uzskaiti, bet kopumā lēšu, ka apkopēs un remontdarbos būs ieguldīti kādi aptuveni 600 Ls.

Vēl laika gaitā uzpeldējuši sekojoši gļuki - ABS/Traction control lampiņa pa laikam iedegas, vaina zināma un viegli, lēti novēršama, tikai jāpārvar slinkums un tas jāizdara : ). Vēl kādas trīs reizes gadījās, ka iedegās "Check Engine" lampiņa - divreiz ziemā mežonīgā augstumā, vienreiz - pēc mazliet šaubīgas degvielas ieliešanas. "Check Engine" lampiņa tika nodzēsta, noņemot akumulatora klemmi uz dažām minūtēm - no tā nosecināts, ka nekas no ierindas nebija izgājis.

S70 braukšanas komforts nav izcils, bet tomēr gana labs - ergonomika, pēc manas gaumes, laba. Automāts pietiekami atsaucīgs un kombinācijā ar motora sniegtajiem 165 zs , lai gan nav nekāda raķete, tomēr nodrošina komfortablu braukšanu, nepieciešamības gadījumā nav jāuztraucas par apdzīšanu un tamlīdzīgām lietām. Piekare - salīdzinot ar tagadējo Volvo S80, uz Latvijas draņķīgajiem ceļiem, šķiet pacieta, bet vienlaikus arī piemērotāka līkumainiem ceļiem vai "sportiskākai braukšanai". Braukšana ziemā - ļoti stabila, prognozējama, tiem, kas mīl baudīt sniegotu ceļu un sānslīdes, nederēs, bet mierīgai braukšanai būs ļoti ok.

Ekstru apjoms - manām vajadzībām bija pietiekošs (pilnais ādas salons, apsildāmi beņķi, klimatkontrole, elektriski vadāma lūka, logi un vadītāja sēdeklis, lukturu apmazgāšana. No ekstrām pietrūka vienīgi borta datora. Audiosistēma - man šķita pietiekami normāla, lai neko ar to nedarītu, neskaitot to, ka oriģinālā "galva" ar kaseti tika nomainīta pret "aftermarket" CD atskaņotāju, un vēlāk - pret MP3 atskaņotāju.

Salona apdares kvalitāti raksturošu kā apmierinošu - nav BMW, Mercedes vai Lexus, bet nu pieņemami. Uz ļoti nelīdzena asfalta vai grants dzirdama dažu paneļu grabēšana, bet ikdienā - normāli. Salona un bagāžnieka ietilpība - manām vajadzībām (3 cilvēku ģimenei) absolūti pietiekama.

Auto, dizains un imidžs, protams, ir konservatīvs un mietpilsonisks, bet tas ir gaumes jautājums - ja nav vēlme pēc liekas uzmanības, tad S70 ir pašā laikā.

Secinājumi pēc divu gadu lietošanas: Starp šāda vecuma un klases automašīnām S70, balstoties uz cenas un kvalitātes attiecību, ir nopietni apsverama izvēle kā alternatīva, piemēram, MB E- klasei, BMW E39 vai Audi A6.

Protams, E39 un E- klase "kotēsies" augstāk un arī sniegs lielāku komfortu, tomēr Volvo tam var likt pretī zemāku cenu, ļoti zemas apdrošināšanas izmaksas, mazu apdraudējumu no zagļiem, kā arī mazāk kreņķu par remontiem.

Vecais Audi A6, jau ir par novecojušu, lai konkurētu ar S70, savukārt jaunais A6 atkal ir par jaunu un par mazliet par dārgu, lai būtu konkurents S70.
Black @ 30.jūlijs 2007 0:00
Subaru Legacy 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [13]

Universālis, dzinējs 2.2, manuāla kārba, aprīkojums GX - 15 collu vieglmetāla diski, spoilers, lūka, lukturu skalotāji, sēdekļu un spoguļu apsilde, sēdekļu augstuma regulēšana, 4 elektrisie logi, ABS.
Nopirku šo auto pirms 2 gadiem par 3700 eiro un nobraucu 40 tūkst. km. Auto tika tiko atvests no Vācijas. Šo auto iegādājos apzināti. Pirms tam man bija Alfa Romeo un VW Passat un nolēmu iegādāties Audi A4 Quattro. Izlasīju dažādos Latvijas un Krievijas aprakstos un forumos, ka Audi A4 ir neizturīga piekare, tad sāku vākt informāciju par Subaru Legacy. 2.0 dzinējs itkā ir par vārgu , bet 2.5 dzinējs itkā var pārkarst, tad nekas cits neatlika kā cītīgi gaidīt un meklēt auto ar 2.2 dzinēju ar 128 Zs. Gaidīju 3 mēnešus, kad parādījās Reklamā. lv.
Kopš pirkšanas saklausīju kārbā dūcoņu, Kemi servisā teica, ka tas ir raksturīgs visiem Subaru, nomainīja kārbai un motoram eļļu par 65 Ls, bet dīvainā skaņa neizzuda. Serviss Slokas ielā 52(blakus "Karāts auto") nomainīja kārbai gultņus - 6 gultņi+eļļa+darbs=330 Ls(darbs 110 Ls) un dūcoņa pazuda.
Pārējie remontdarbi:
Visi bremžu kluchi Ferodo(priekšā "zaļie", aimugurē "sarkanie")
Pusass iekšējais piļniks+darbs=19 Ls.
Bija iestrēgusi aizdedzes atslēga slēdzenē dēļ nodilušās atslēgas. Aisdedzes atslēgas slēdzenes remonts=25 Ls.
Aizmugurējā reduktora eļļas maiņa 15 Ls.
Sadales siksnas maiņa+2 rulīši+darbs=108 Ls.
Lielā salā sāka tecēt aizmugurējie amortizatori Kyb. Nomainīju pret aizmugurējiem amortizātoriem Koni Sport=170 Ls.
Dzinēja vāku blīves=6 Ls.
Akumulators Bosh Asian Silver=60 Ls.
Sāka krakšķēt pusass iekšējā granāta(priekšējam tiltam). Diemžēl veikalos varēja dabūt tikai ārējās granātas, pasūtīju caur Arēna Motors: Oriģinālā pusass ar granātām 200Ls+darbs 20 Ls.
Lodbalsts(16 Ls) un riteņa gūltnis(32 Ls)+darbs 20 Ls.
Aizmugure šim auto bija nedaudz nosēdusies. Oriģinālās gumijas virs atsperēm=50 Ls.
2 garenstieņa bukses 10 Ls/gab.
Savirzes regulēšana 20 Ls.
Sāka kust plastmasa ap kontakiem un pārdeg Philips tuvās gaismas lampiņa.
Bija pārlūzis 1 Ferodo bremžu klucis, pārējie arī jau nodiluši. Otrā visu bremžu kluchu maiņa pret TRW Lucas=40 Ls.
2 stabilizatora vidjās bukses=5 Ls.
No motora un ātrumkārbas nedaudz sūcās eļļa. Tek benzīns no benzīna uzpildes caurules. Bagāžnieka durvju roktura defekts dēļ lielās rūsas šajā vietā.

Tika uzstādīta klasiskā gāzes iekārta ar kompi par 300 Ls.
Jaunas zimas riepas Goodyear UG 7 par 220 Ls.

Ņemot vērā to, ka ar šo auto jau nobraucu krietni vairāk par 2 iepriekšējiem auto, tad servisa izmaksas nav lielas. Ar iepriekšējiem auto bija ļoti bieži jāgriežas servisā uz 10000 km. Bet šis auto nebaidās Latvijas ceļus un bedrainos pagalmus. Bezceļos ar šo auto nav ieteicams doties, jo smagos apstākļos stipri dilst sajūgs. Auto ir ļoti stabīls un prognozējams līkumos gan pa asvaltu gan pa grunti. Pa sniegu līkumā pārāk ilgi slīd priekša līdz sāk slīdēt aizmugure(ar bezradžu riepām). Dzinējs nav īpaši dinamisks līdz pat 3000 rpm. Virs 3000 rpm krietni pieaug degvielas patēriņš. Piektais pārnesums ir pārāk īss - pie 115 km/h ir 3000 rpm. Gāzes patēriņš ārpus pilsētas 10 l/100 km, bet pilsētā ap 13 l/100 km, ziemā par 2 litriem vairāk. Konkrētajam auto diemžēl nav kondicioniera, bet citiem Lagacy GX ir. Priekšjie sēdekļi nav īpaši ērti un nogurdina lielos attālumos, bet toties ar labu sānu atbalstu.
Esmu ļoti apmierināts ar šo auto, domāju, ka braukšu ar to vēl dažus gadus bez lieliem ieguldījumiem izņemot sajūgu : )

Pozitīvie:
pilnpiedziņa
labas gaitas īpašības
izturīga piekare
izturīgs dzinējs
dizains
labs aprīkojums
reti servisa apmeklējumi
lētas un kvalitatīvas Vācu neoriģinālās rezerves daļas

Negatīvie:
nedaudz grab salons
slikta skaņas izolācija
neergonomiski sēdekļi
paliels degvielas patēriņs
dārgas oriģinālās rezerves daļas









 
subaaris @ 27.jūlijs 2007 0:00
Volkswagen 4Golf 1,9tdi 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Sveiki! Te diplomēts inženieris par Golf 4 1.9tdi.

Par dizainu: tīri labs- tūnēt pat neprasās –dzidrā optika, platie sliekšņi, arkas, lieli diski lien arkās bez paplašināšanas. Salons: Es ar savam garajām kājām jūtos slikti gan priekšā, gan aizmugurē (priekšā panelis par lielu manuprāt) un mobilajam plauktiņa nav. Vadītāja logam izjuka elektro logiem mehānika 2x –tracina. Parējais viss ir smuki un nelūzt.
Pie tehnikas: 1.9tdi – ekonomisks un izturīgs es teiktu arī jaudīgs, manējam laikam 100ZS –priekš reņģēdāja „v samij raz”: ). Manējam ir 200 tkm patēriņš 5L uz 100km saļarkas ne vairāk, goda vārds, bet vājas vietas- BOSC augstspiediena sūknis- maināms apmēram uz 100tkm, man divreiz izjuka Tehniskajā apskatē pie maks apgriezieniem, varbūt esmu neveiksminieks, bet stāstu kā bija, man stāv nomainīts šim auto jau 3šais : (. Bet remonti man sākās kad pie 150tkm sāku mainīt siksnu- Nopirku ķīniešu komplektu, izrādījās, ka rullītis par 1mm šaurāks, rezultātā apēda manu siksnu un aplieca vārstus. Nopirku vārstus arī neoriģinālos –Itāļu, vienam notrūka gals un iekrita cilindrā. Secinājums- skopais maksā dubulti. Otra siksna arī pārtrūka, paši nezinām kāpēc. Cik zinu turbīna līdz 400tkm neizturēs arī pats motors pie šī skaitļa būs izdilis un prasīs remontu. .
Zems klīrens- kā jau minēju bez tuninga, tāpēc jāuzmanās no bortiem un maziem pampukiem, var nolauzt eļļas līmeņa rādītāju un pat izlauzt visu motoru ja uz celma. Citus raksturīgus defektus nezinu
Nu un tas elektroniskais displejs, kurš rāda ka jābrauc uz servisu ir bezjēdzīgs un tikai uztrauc nevietā, piem., sūta uz servisu, ja izdegusi bremžu lampiņa.
Agaga @ 25.jūlijs 2007 0:00
Nissan QASHQAI 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [43]
Tātad NISSAN QASHQAI-2007. g. ražots(IAUTO nepiedāvā 2007., tāpēc jāliek 2006. ) Dzinējs 1,5 dCi-106ZS. Priekšējā piedziņa, 6 pārnesumu manuālā kārba. Aprīkojums ACENTA. Tiem , kuriem interesē aprīkojums- var apskatīties nissan . lv. vai motorcentrs. lv(tur arī iegādājos). Īsāk sakot varu pateikt , kas nav aprīkojumā:
ādas salons,
elektrobeņķi,
NAVI, TV
priekšējais parkings.
Ar automašīnām neesmu uz JŪS- uzskatu, ka ir diezgan liela pieredze ar tiem lietotajiem lūžņiem , ko līdz šim esmu pircis un priecājies. Kādas 10 mašīnas ir bijušas- kā pēdejās varu nosaukt Omegas B 1994. 2,0 16v benzīns, 1996. 2,5tds un BMW 5. sēr. ( E39) 1997. 2,5tds un 2001. (no M- pack trūka tikai buferi un orģ. balstiekārta) 3,0 benzīns( 231ZS). Tātad kaut kāda saprašana kā mašinai "jāiet" un kā tajā jājūtas - ir.
Apnika naudu grūst dažādos neparedzētos remontos un gaidīt atkal nākošos- īsāk sakot- nācu pie secinājuma , ka pirkšu pilnīgi jaunu auto. Mans sapnis ir un laikam būs BMW X5( jaunais 2007. g modelis), vēl acis metu uz Audi Q7, bet apskatoties cenu bija skaidrs, ka tos man neredzēt kā savas ausis ( neesmu miljonārs kā mūsu nabaga deputātiņi : ): ) ) Vispār runājot par auto kā tādu - gribējās kaut ko augstāku, resp., džipveidīgu, lai normāli var izbraukt mūsu "labi" tīrītos ziemas ceļus, lai var piebraukt pie lielveikala nomales kaut ko nenoraujot no apakšas, lai var normāli piebraukt divreiz gadā pie ezera pa izdangātu ceļu utml.
Pats nezinu kā, bet internetā "uzdūros" QASHQAI modelim. Atklāti runājot, līdz šim japāņi nav interesējuši( vienbrīd bija doma par IMPREZU TURBO)- biju vācu auto fans. Vizuāli iepatīkās. Apskatot cenu lapu un aprīkojuma variantus bija skaidrs- tā ir mana izvēle. Vēl viens iemesls kāpēc izvēlējos QASHQAI ir ekonomiskais 1,5dCi dīzelis. Tagad pēc nobrauktajiem 4700 km varu pateikt , ka kompis rāda vidēji 5,1-5,2l uz 100km(tas ir 30% Rīgas pilsētas režīms un 70% šoseja Rīga - Ventspils) Cik patēriņš ir tikai pilsētā - nezinu, varu minēt ap 6,2 l uz 100km. Braucot 90km/h -4,3-4,5l, bet kādu brīdi "turot" 140km/h ap 5,6-5,8l uz 100km. Tātad ekonomiska mašīnīte- noteikti pateicoties arī 6. pārnesumam. Ekonomiskums apvienots ar labu griezi- ceļ labāk nekā mani iepriekšējie 2,5tds'i OMEGĀ un E39- tajā.
Salons ļoti simpātisks( protams, subjektīvs mans uzskats), nav raksturīgā japāņu cietās plastmasas lētuma, panelis tik tiešām izskatās no bagātīga mīksta materiāla un tāds arī ir. Visas pogas pa rokai , pārdomāti izvietotas. Ir pilnīgi pietiekoša lieluma "bardačoks"(izskatās lielāks nekā ir), ir lielas durvju kabatas , zem elkoņbalsta liela izmēra tilpne, kur var no sievas noslēpt litru šņabi : ): ) . Sēdēšana pie stūres ērta, beņķis ērts, ļoti mīksts - patīkami sēdēt. Aiz manis( mans augums 1,90m) sēdošajiem aizmugurējā sēdeklī vieta atradīsies pietiekami. Bagāžnieka lielums pietiekams, ir speciāla lence ugunsdzēšamā aparāta novietošanai. Mīnuss- nav āķu, kur nostiept elastīgās gumijas saiņu novietošanai.
Auto gaita - paklausīga , mīksta . Sīkbedrainie Latvijas ceļi tiek pārverēti bez īpašas graboņas un asām balstiekārtas svārstībām. Mīnus- lielākas bedres un nelidzenumus ļoti labi dzird salonā - atskan dīvainu "būkšķu"veidā. Izteikti ātri var just akvaplanēšanas robežu- varētu būt jau ap 100 km/h( protams zinu , ka tā var teorētiski var sākties jau pie 60km/h). Iepriekšējiem auto neko tādu nejutu. Tātad lietus laikā - lēnāk par tiltu!

KOPSAVILKUMS

Plusi:
ļoti labs aprīkojums par šo cenu (20900 eiro)
ekonomisks dīzeļmotors
augsts klīrenss- 20 cm
kvalitatīva materiāla ĒRTS salons
liela izmēra atpakaļskata spoguļi
kvalitatīva 6 CD mūzikas iekārta
patīkama vadāmība
labas bremzes
Kasko cena gadā 940 eiro( PAREX)

Mīnusi:
pārvarot dziļākus nelīdzenumus- trokšņaina balstiekārta
"īss" 1. pārnesums
varētu būt mīkstāks aizmugurējais sēdeklis(īpaši "piekasoties")
tā īsti nav kur likt kreiso kāju, arī saliekta tā atduras pie durvju roktura ( pie mana 1,90m auguma- sieva par šo punktu nesūdzas)
bagāzniekā nav āķu priekš elastīgajām saitēm saiņu noturēšanai
tā īsti nav kur nolikt mobīlo telefonu( priekš tā kalpo glāžu turētāji)
jāatmet pīpēšana( ACENTA aprīkojumā nav pelnutrauka- īsti nezinu vai var arī pasūtīt- AUTOBILD rakstīja, ka var), šo punktu varēju rakstīt arī pie plusiem : ): )


Kopējā atzīme 9, man šis auto patīk! 10 nelieku, jo nekas nav ideāls!
Gaidu viedokļus un vērtējumu par šo auto. Visiem- laimīgu ceļu!













 
xxx @ 21.jūlijs 2007 0:00
Opel Omega A 1991 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
Varu biki pastāstīt par Opel Omega A Caravan 1991. g. 2.0i

Auto baigi patīk. Kluss, mīksts, ērts. Par vietas trūkumu galīgi nevar sūdzēties. Itsevišķi, kad nolaiž pakaļējos benķus - mierīgi var gulēt pilnā augumā.

Nevar salīdzināt ar cietiem Opel. Regulāri braucu ar Astra '94 Caravan - viss grab un lēkā kā tāda varde pa bedrēm. Esmu arī braucis ar Astra '99 - tas aka bij tāds ciets un stīvs. Bet Omega iet zajebiss - turas kā pielipusi pie ceļa. Vienalga kāds ārā laiks un kas uz ceļa. Ziemā pac varu ierakstīties līkumos kā vajag, nekādas roķenes pat neraustot. Ā, man arī darbā ir Mitsubishi Lancer '2005 kas pie liela ātruma neturās uz ceļa, tā kā Omega. : )

Varu arī pastāstīt par izmaksām:
motors ir nomainīts. paša vaines dēļ - nepamanīju ka pārvārijies, jo dzesēšanas truba bij parplīsusi. līdz ar to arī pārkarsa galva. šrotā galvu deva pa ~45Ls. bet atradām tādu pašu ejošu motoru pa ~75Ls. ar visām ēļļām un filtriem un darbu tā motora nomaiņa izmaksāja apmēram 150Ls.
gribētu redzēt, kurš auto (BMW, Audi, MB uc) vēl tik lētu tiktu cauri kā Opels. : D un vai tik tas Opels nav tas pac BMW jo k- kādos katalogos bij dīzeļmotori vienādi un kas tur. zinu tik to ka man der (un ir iekšā) BMW sprauslas.

Tikko arī nessen izieta skate - divi vieninieki: vienc par eļļās noplūdi motorā k- kur un otrs protams par koroziju.
Un nesakat ka BMW, MB. Golfs u. c. nerūsē. Rūsē! Visi kā viens. tas tik tāds stūlbs uzskats ka Opels - ir 90% rūsa. vajag arī kādreiz roku pielikt un patīrīt to rūsu nost (iekondzervēt auto) ar ķīmiju.

Tagad skatos uz Omega '97 2.5 v6. šaubas tik māc par automātu jo neesmu automātu eksperts. bet gribētos paprovēt ;) dažreiz ir slinkums slēdzelēt tos robus...

Runā jau ka pēc 96. gada nākot puscinkots. par ko gan neesmu īpaši pārliecināts. bet pēc 2000 gada gan esot cinkoti. : )
jankii @ 17.jūlijs 2007 0:00
Volkswagen Passat 2.0 FSI 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Tā nu ir sanācis, ka jau pusgadu braucu ar jauno VW Passat, līdz ar to varu padalīties pieredzē par šo VW izstrādājumu.
Auto tika ņemts jauns un svaigs, comfortline izpildījumā ar visām iespējamām extrām, izņemot DSG automātu un ādas salonu, kas nav mana stihija. Auto cena turpat 30 k EUR. Vai ir vērts? Ir!!! Izvēle svārstijās starp passat B6 un Audi A4/A6, kā rezultātā tika pieņemts lēmums, ka pa 30 k sanāk gandrīz maksimāli nopakots pasāts, kamēr A4 tāds puspliks, bet A6 ir pavisam citā cenu kategorijā.
Pirmais, kas iekrita acīs bija tieši B6 dizains. Lai gan pirms tam braucu ar A6 ’01, audi dizains nu jau izlikās tāds parasts, nu bet tā, protams, ir gaumes lieta.
2.0 FSI sirds puksts nevainojami un pat ir pietiekami dinamiska gan komfortablai, gan nedaudz agresīvākai braukšanai. Šobrīd auto jau noskrējis 16 000 un problēmu nekādu. Apkopē nomainīja tikai dzīvības šķidrumus, nekādi citi defekti netika konstatēti. Maija mēnesi sanāca izbraukāt Eiropu krustu šķērsu un jāatzīst, ka passat ir kā radīts tāliem pārbraucieniem un komforta sajūta un teicamā vadāmība nepamet šoferi ne uz brīdi. Piekare gan pastingra, kā jau VW, bet ar to var aprast un visu kompensē teicama skaņas izolācija. Par salona apdari nav kur piesieties, nekas vēl negrab un neklab. Tiešām vācu kvalitāte ik uz soļa! Salona plašums ir tādfs pats, ja ne pat lielāks kā iepriekšējam A6, komforta līmenis – viennozīmīgi augstāks. Brīžiem pārņem sajūtas, ka brauc ar augstākas klases sedanu kā VW, biju jau patīkami pārsteigts no sākta gala un viennozīmīgi varu teikt, ka VW ne vienu soli neatpaliek no brāļa Audi kvalitātes un izpildījuma, nu ja nu vienīgi cenas ziņā!
Extras šim auto ir patīkams pluss, par kurām arī ir jāmaksā, jo passat bāze ir tāda paplika. Dynaudio muzons dārd nejēgā gan pie deju ritmiem, gan klausoties operu, navigācija Rietumeiropā nepievīla ne brīdi, adaptīvā kruīza kontrole ir viena varena štelle, tā pat kā bi- xenons. Ja tā godīgi, tad īsti negatīvu lietu vēl nav nācies sastapt, bet tas jau laikam tikai laika jautājums!
Degvielas patēriņš kā jau tautas vāģim – demokrātisks. Pēc kompja vidējais 8.4, pilsēta ap 11, bet pa trasi ap 6 litri, kas, manuprāt, ir ļoti solīdi 2.0 litru dzinējam.
Plusi:
Komforts, vadāmība, aprīkojums, patēriņš, dinamika un vis pārējais....... !
Mīnusi:
Pacieta piekare, liela KASKO prēmija, lēnīga un brīžiem neloģiska lietus sensora darbība.
Niks @ 12.jūlijs 2007 0:00
Peugeot 307 2003 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Paldies par padomiem, bet nu kopuma izklausas visai depresivi... Vakar pat saku domat, varbut verts ielikt ss uz pardosanu: ) Vienigais mans mierinajums, ka vakar ieliekot komentu kludijos gada skaitlos, patiesiba mana Peugeot ir 2003 gada vidus, ta ka var jau but, ka tomer tie 60 000 km nebija sagroziti, jo auto nopirku no samera godiga izskata meitenes, kas teicas katru dienu uz darbu Riga ar to braukajusi, ta ka nobraukums izklausas visnotal ticams. Par briesmigu avariju ari negribas ticet, jo veci servisa pirms pirksanas skatijas un teica, ka sista neizskatas. Varbut ir vel kads veids ka tas spilvens var izsauties, kkada defekta pec? Pietam, kad mekleju masinu apskatiju vairakus saja kategorija ietilpstosus modelus - Honda Civic, Toyota Corolla, Mazda 323, Mercedes A, godigi sakot pa 7000 EUR sis masinas vareja dabut labi ja 2000 gada pie tam pec dizaina stipri vien neveiksmigakas. Tad nu nolemu nemt 2003. g. Peugeot, kam ir smuks dizains, izskatijas laba stavokli un mans plans bija 2 gadus ar to braukt, neiguldot ipasus lidzeklus... Katra zina 300 Ls par lentes mainu pec 4 menesiem manos planos neitilpa: )
Agnese @ 12.jūlijs 2007 0:00
Citroen C4 VTR 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Par cik neviena C4 te vēl nav, tad uzrakstīšu par savējo! Mašīnas gads gan ir 2007, bet tādu opciju iAuto nepiedāvā : ))

Tā kā šī ir mana pirmā mašīna, tad izvēlēties bija ļoti grūti, jo īsti nezināju, kam pieķerties, ko vairāk vajag mašīnā, zināju tikai to, ka gribu kaut ko jaunu! Tad paskaitot reālās izmaksas, iznāca tīri laba kompaktklase. Izvēle bija starp- Mazda 3, Focus II, Toyota Auris un Citroen C4. Izstādē uz vietas visus arī varēja apskatīt un izčamdīt. Ļoti iepatikās Mazda sportiskais hečbeks, bet tam diemžēl nebija daudzu man svarīgu extru- nebija iespējams uzstādīt kruīza kontroli, nebija iespējams uzstādīt MP3 magnetolu, kā mazāks mīnuss- nav duālā klimata un instrumentu panelī ļoti neergonomisks spidometra ciparnīcas ciparu izkārtojums, bez tam, ļoti stulbi uztaisīts, ka pēc tam nebūtu iespējams vairs normāli iztīrīt tās šaurās, dziļās spraugas instrumentu panelī. Focus atbaidīja ar savu šausmīgi garlaicīgo salonu, tāds tiešām darba auto, nekas īpašs, piedevām, visas papildus extras pa baigo naudu, galā vairs nav lēts un Ghia aprīkojumā piedevām vēl izcili stulba koka apdare viduskonsolē, kura, manuprāt, skatu šausmīgi sabojā. Beigās visreālākais bija C4, vai Auris, kuri praktiski piedāvāja vienādu komplektāciju par ļoti līdzīgu cenu, kas lika izvērtēt tikai dizainu- protams, ka C4 dizaina konkursā vinnēja! Kā C4 plusu var minēt arī apkopes ik pēc 30k nobraukuma un to izmaksas arī ļoti pieņemamas. Katrā ziņā, lai arī Auris ir jauns modelis, C4 man patika daudz labāk, gan salonā, gan arī no ārpuses.

Tātad, pēc ilgām pārdomām par marku, lasot neskaitāmus testus daudzos preses izdevumos, gan LV, gan Vācu, gan arī Krievijas presē. C4 Krievu presē tika atzīts ļoti pozitīvi, vāciešu, protams, dominē viņu ražotāji, bet LV- praktiski nav savu neatkarīgo avotu, ļoti neobjektīvi lasīt LV žurnālus!

Pēc vairāk kā mēneša ilga meklēšanas un apzināšanas procesa, nopirku sev Citroen C4 VTR Coupe ar 1.6 litru benzīna motorīti un 5pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Kā extras var minēt- duālā klimata kontrole; kruīza kontrole; MP3 ar 6 skaļruņiem un vadību no stūres; dārgāka salona apdare, nekā tiek piedāvāta sākumā; miglas lukturi, apsildāmi priekšējie sēdekļi; apsildāmi priekšējie spoguļi; apsildāms priekšējais un aizmugurējais logs; ādas apdare stūrei, protams, visas elektriskās ekstras un metālisks krāsojums. Apzināti nepirku lietos diskus, jo praktiski visos preses avotos bija minēts, ka ar 16" parastajām riepām mašīna iet mīkstāk un kad es izbraucu testa braucienu, tā arī bija, tiltu šuves un citus nelīdzenumus ar lietajiem diskiem juta vairāk, nekā ar parastajiem. Tas esot tāpēc, ka riepas mala ir krietni mazāka un līdz ar to mazāk amortizē. Sapratu, ka nav jēgas maksāt 600Eur par diskiem, ja orģinālie „kalpaki” arī tīri smuki izskatās, bez tam, tā ir lieta, ko jebkurā laikā var nomainīt, bet pagaidām tāds vajadzības nav bijis.

Braukšana ar šo mašīnu sākumā šķita dīvaina, stūres centrs ir nekustīgs, braukt traucē tikai psiholoģiskais, ka tas tā ir, savādāk nekādu problēmu nav ar stūri. Nedaudz jāpierod pie lielā spidometra, kurš ir mašīnas centrā, patiesībā, ļoti ērti, vieglāk sevi kontrolēt un stulbi nepārsniegt ātrumu. Ar 1.6 motoru mašīna ir ļoti atsaucīga un arī VEHO man ieteica tieši 1.6, jo nav jēgas pārmaksāt par to 2.0, ja vien nepērk Loeba versiju, kurai, manuprāt, ir ļoti nesmuki sarkans salons un balti diski! Pa pilsētu mašīna liekas ļoti dinamiska, ārpus, sākumā nedaudz raustījos līst garām, bet principā, jāpārslēdzas zemāk tikai tad, ja grib apdzīt ļoti ātri, jo normāli braucot mašīna tāpat ātri tiek garām. Max ātrums, ar kādu esmu braucis ir 170km/h, salonā neliels motora troksnis, arī aerodinamiskie trokšņi bija minimāli dzirdami, uz ceļa arī ļoti kontrolējama, paredzama katra kustība un bez problēmām varēja manevrēt starp mašīnam uz Jūrmalas šosejas! Faktiski garām pašāvās tikai viens M3, kuram jau tehniskajā pasē rakstīts- "mazāk par 100mp/h braukt kategoriski aizliegts! bail, pērc 318ci : ))" Normāli braucot pa trasi, ļoti noderīga ir kruīza kontrole, kas, manuprāt, tagad ir ikdiena automašīnā, tikai nez kāpēc Mazda 3 nepiedāvā?! Degvielas patēriņš, nu, tas ir nedaudz sāpīgs jautājums, no sākuma ap 10litriem pa pilsētu, tagad jau ir drusku nomierinājusies un patērē aptuveni 8l pa pilsētu un 6l pa šoseju, kas tomēr nav maz priekš 1.6l motora, bet nu, dinamiska braukšana prasa upurus : ))

Ja runā par tehnisko izturību, tad nu, šis Citroen vairs nav tas Citroen, kas bija pirms 10 gadiem! Tāpat kā Škoda, vai Opel, arī Citroen ir uzlabojis savu kvalitāti, par dizainu jau nemaz nerunājot, 2 gadi vecss modelis izskatās kā tiko iznācis!!! Mašīna kalpos tā, kā pats brauksi, ja viņu sist un lauzt pa bedrēm, tad arī tās Toyotas un Mazdas salūzīs. Tāpat visiem zināms, ka LV ir tikai viena laba marka- BMW un šo stereotipu vēl ilgi nekas nemainīs. Manuprāt, jaunas visas ir labas, a pēc tam jau atkarīgs, kā tas pimais ar viņu braucis! šīs te mašīnas servisa izmaksas- plānots aptuveni 100Ls pēc pirmajiem 30k km un ziemas riepas oktobra beigās!

Atkalpārdošanas vērtība- ļoti stiepjams jēdziens, kā jau iepriekš minēju, viss atkarīgs, kādā tehniskā un vizuālā kartībā tā mašīna būs, cenas neizbēgami krīt visām mašīnām un, jo dārgāka mašīna, jo vairāk naudas zaudēs pirmais pircējs, iespējams tāpēc LV ir populāras 4-7 gauds vecas mašīnas, jo tām līdz 10gadiem turas cena, bet pēc tam strauji nokrīt, cilvēki vienkārši nezin, kas ir braukt ar jaunu mašīnu!!! Starp citu, paskatoties mobile. de, C4 cenas nemaz tā nekrītas, kā raksta tas pats gudrais AutoBild LV, noliekot C4 pēdējās pozīcijās, vāciešu Opelim cena nemaz mazāk nekrītas. Arī pircējs atradīsies jebkurai mašīnai, tam pašam zapiņam : )))

Kāpēc pirkt šo auto? A tāpēc, ka patīk un ir iespēja atšķirties no pelēkās masas. Tieši tāds pats komentārs bija arī vienā AutoBild numurā par C3 : )) šī mašīna tiešām nav dienesta auto, vai (M) jājamzirdziņš, kas man arī patīk un, jo mazāk viņu uz ielas būs, jo man vairāk viņa patiks : )))
Jautājums, vai otreiz es pirktu Citroen- nē, man patīk pārmaiņas, bet ne jau tāpēc, ka mašīna būtu slikta!

8- ideālu mašīnu vienkārši nav, katrai ir savi mīnusi un objektīvi vērtējot, 10 nav pelnījusi neviena mašīna! : ))

Kopvērtējums-

(+)
dizains un vēlreiz dizains
EuroNcap klases etalons pasīvajā un gājēju drošībā
ļoti ērti sēdekļi
pietiekoši dinamisks auto
ļoti plašas papildaprīkojuma iespējas

(- )
degvielas patēriņš
aizspriedumi pret marku
šur- tur, kaut kas, pa laikam iegrabas
 
Kaspars @ 11.jūlijs 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti