Opel Meriva 1.7 CDTI
2006
Novērtējums: 8
Ta nu beidzot arī es vēlos pastāstīt par savu auto.
Jā, gan jau, ka daudz smiesies par kārtējo muļķi, kurš brauc ar opeli un pie tam ar Merivu. Mans pirmais auto bija mazda 323f 2,0 DOCH ar kuru es tīri veiksmīgi nobraucu 6 mēnešus. Ātri gan sapratu, ka ir nepieciešama automašīna, kura ir ekonomiska un kurā var arī normāli iekāpt. (mans augums 192cm) Un galvenais, ka auto jābūt jaunam. Pat nezinu kā, bet ar sievu nonācām pie Opel Merivas. Izstaigājām gan Adamauto gan Hansauto, izsēdējāmies automašīnās. Tad nu radās lielās problēmas ar nopirkšanu... auto var piegādāt ne ātrāk kā pēc 40 dienām. Bet mums vajag tūlīt un tagad : ) Tad kaut kā nejauši pārdevējs ieminējās par Demo merivu, kura atrodas Adamauto Ventspilī . Tā mēs 4 dienās tikām pie 14 000km nobrauktas 1.7 CDTI ECOTEC Opel Merivas ar pieklājīgu aprīkojumu. Ok cena bija pietiekami augsta – 14 000 eur. Jaunā tādā komplektācijā maksā ap 17 000eur. Un vēl tas, ka auto mums bija pieejams jau pēc dažām dienām : )
Nekad nepirktu auto ar benzīna dzinēju – dīzelis patiešām ir ekonomiskāks un arī apgriezieni lielā ātrumā ir zemāki.
Tad nu par auto. Vajadzība pēc mazā bulkuvāģīša bija tādēļ, ka pirmkārt bija plānots ceļojums uz Eiropu ar auto. Četri cilvēki, divas nedēļas, 10 valstis, Opel Meriva. Auto tika pielādēts tā, ka vairs pat nevienu pīrādziņu nevarētu ielikt. Tika nobraukti 5700km. Vidējais degvielas patēriņš bija zem 7 litriem. (Tik augsts tādēļ, ka visu laiku darbojās A/C, kalnaini ceļi, liels ātrums un piekrauta mašīna)
Pa autobāņiem tika arī izmēģināts max ātrums – 190km/h (tiesa gan no kalna : ) ) Pa taisni gāja uz 180km/h. Jā, nav stabila, labi jūt sānvējus.
Motors 1,7 CDTI – šim auto var iztikt. Velk normāli, ja būtu kas spēcīgāks, tad ar auto vadību būtu tā pašvakāk.
Salons – apbrīnojami daudz vietas, pat aiz manis ir vēl vieta normālam cilvēkam. Ceļojumā tika nobrauktas 8 stundas nonstopā pa bāni un izkāpjot ārā jutos patiešām ļoti labi – beņķi ir pietiekami ērti. Bieži pārvadāju velosipēdu auto bagāžniekā – ar noņemtiem ratiem iet iekšā. Bija pat vienreiz divi velosipēdi un 3 pasažieri un automašīnā visiem pietika vietas.
Āriene – Izskatās tizli, bet es jau sēžu pie stūres un tā āriene īsti neredzas.
Degvielas patēriņš – Nu neiespējami sasniegt tādu, kas norādīts auto datos. Man vidēji sanāk ap 6,4 litriem (70% šoseja ) Vienreiz gan uztaisīju ekobraucienu pa Latviju... mēģināju nebraukt ātrāk par 100km/h .. sanāca ap 5,4 litriem.
Auto tika iegādāts 2007. gada aprīļa beigās (pirmā reģistrācija – 2006. gada jūlijā) Pašlaik ir nobraukti 34 000km (tātad 6 mēnešos 20 000km)
+ Liela salona ietilpība
+ ērti beņķi
+ Nelielie ārējie izmēri
+ Dīzelis : )
- Ārējais izskats
- Nestabīla līkumos un lielā ātrumā
- Var viegli norakties irdenās smiltīs
- Degvielas patēriņš neatbilst norādītajam.
Sešu mēnešu laikā ir veikta 2 tehniskā garantijas pārbaude. Nomainīja kaut kādu salona filtru un protams eļļu. Pagaidām nav bijušas pilnīgi nekādas tehniskās problēmas : )
Secinājums – arī ar mazu un augstu auto var braukt dinamiski un ātri. Nebūt nav jāvelkas pa šosejām aiz fūrēm.
Ja kaut ko esmu aizmirsis, tad pierakstīšu, kad atcerēšos.
Velomens
@ 21.oktobris 2007 0:00
Ford FOCUS II
2007
Novērtējums: 8
Ripināju es te kādu laiku ar savu veco 325 E36, līdz sadomāju, ka no kādreiz (pirms 14 gadiem) ļoti labā auto, kurš tam laikam bija nokomplektēts pa max (koža, klima, lielais dators, etc visādi sīkumi) ir palikusi pāri vien naglukaste, kuras vienīgā vērtība bija nenojātais motors un pakaļējā piedziņa (man iepatikās uzreiz pirmajā reizē kā iesēdos, lai gan saulītes uz asfalta taisījis neesmu. patīk tīri vadāmības ziņā)
un vienu nakti, pilnīgi un galīgi nejauši uzdūros ford lapai, kur atradu sadaļu 'noliktava'. tur izrādās iztirgoja noliktavas mašīnas jaunās, kuras neviens nav paņēmis. pluss - cena daudz zemāka par standarta, mīnuss - jāņem tas kas ir. izpētīju, kas tur ir un galu galā apstājos pie 3 mašīnām, kurām vienīgā atšķirība bija krāsa.
man par prieku akcija sākās tieši nākamajā dienā un jau 2 stundas pēc salona atvēršanas es jau parakstīju dokumentus par auto iegādi.
par labu fokusam spēlēja fakts, ka senčiem ģimenes auto arī ir fokuss, kas ir parādījis sevi no tās labākās puses.
tātad manā īpašumā nonāca Ford Focus, GHIA komplektācija (tjip labākā), 1,6L Ti- VTC (115bhp) manuālis. klāt vēl nāca: velūra salons, miglinieki, kruīzs, dalītais klimats, lietus sensors, paštumšojošs atpakaļskata spogulis, atvēsināts bardačoks, ESP, ļitaki, elkoņu balsts, apsildāms vējstikls un vēl visādi sīkumi.
sāksim ar ārieni:
eksterjers manuprāt ir diezgan veiksmīgs, moderns, bet nav kliedzošs, kas personīgi man ir liels pluss (ļoti nepatīk jaunais Civic dizains). viss izskatās nostrādāts.
klīrenss mašīnai ir diezgan augsts.
interjers:
te gan varēja labāk atstrādāt. ļoti interesanti liekas, ka tā kopumā viss ir ļoti kvalitatīvi, bet ir nianses, kas nu galīgi nav tik labi izveidotas. izskatās tā, ka likts sataisīt ļoti labu interjeru, bet kad bija palikuši 5% darbu, tad pateica, lai fiksi dienas laikā nobeidz un nodod ražošanai : D
vadītāja pozīcija diezgan augsta, pat nolaižot krēslu līdz "grīdai", liekas, ka sēdi ļoti augstu. bet nu tas tāds pieradums, jo e36 sēdēšana bija gandrīz vai uz asfalta ;)
ar laiku īstenībā pieradu. ja iekārto savu pozīciju tad sēdēšana ir pietiekami ērta un ergonomiska. beidzot ir pārdomātas šofera elkoņu pozīcijas, kas īstenībā ir reti kurā tādas klases mašīnā (ir gadījies braukt ar daudz visādām mašīnām). elkoņu balsts pa vidu tiek ļoti aktīvi izmantots.
par aizmugures sēdpozīcijām gan nevarētu tik labi teikt - mašīna ir bik par zemu ar maniem 190cm, un šaubos vai normāls cilvēks varētu aiz manis sēdēt, bet nu es protams esmu iekārtojies pēc labākajiem ērtības parametriem : ) bik šofera beņķi pabīda uz priekšu un aizmugurē var nosēsties jau normāls meitēns. nepatīk bagažnieka apdare tieši savienojuma vietā ar krēsliem - vecajam fokusam bija labāka. gribējās ļoti ādas salonu - biju ļoti pieradis, ne tikai savā, bet arī citos auto, ar kuriem sanāca braukt, bet velūra salons īstenībā ir riktīgi laba lieta - patīk gan pēc sēdēšanas gan pēc skata.
bet nu tā kopumā ņemot manuprāt salonam varētu dot tādu treknu 7.5/8. ergonomikai 9.
gaitas īpašības un motors
vo te gan fokusnieks pogā ārā daudzus - vadāmība ir, nu neteiksim ideāla, bet tuvu tam gan. ļoti labi uzvedās līkumos, pagriezienos - perfekti izņem trajektoriju. reizēm asākus līkumus ņemot, liekas, ka tev piepalīdz ESP, bet lampiņa instrumentu panelī nemirgo, tā kā vadīt ir viennozīmīgi liels prieks.
piekare kā piekare. manuprāt sakarīga. vienīgi esmu laikam nedaudz stresains kļuvis pēc brauciena pa neceļiem Ērgļu pusē, kur kādus 30km nācās pievārēt par drausmīgas kvalitātes ceļu + vēl kādus 100km pa grantenēm. lēni tiesa gan nebraucu ( 80 - 120 km/h). bet nu tagad ieklausos katrā piekares sitienā, brīžiem liekas, ka varbūt kkas ir atnācis vaļā, bet tā nav, jo ar laiku ar vien mazāk un mazāk dzird : D prāts laikam čakarējas : )
starpcitu uz grantenes turas arī baigi labi. ESP tikai pāris reizes pa to laiku slēdzās iekšā.
vēl tajā braucienā pārbaudīju drošības sistēmas - braucot pa asfaltu uz 120km/h gaišā dienas laikā uz ceļa izskrēja stirna un vienīgais, ko tajā vienā sekundē es varēju izdarīt - nospiest bremzes un griezt stūri sākumā uz vienu, tad uz otru pusi (zinu, ka tas ir aizliegts), bet nu mašīna perfekti gan bremzēja gan bija vadāma, tā kā ne stirna ne mašīna tfu tfu tfu necieta. atlikušo ceļa daļu braucu zem 100 : )
motorītis īstenībā ir diezgan elastīgs. pārkāpjot no 2.5 uz 1.6 likās, ka būs traģiski, bet nē - pilsētā viegli var manevrēt un paātrināties. auto iet un arī jūtas diezgan dinamiski.
patēriņš gan nav tik cik gribētos - pilsēta īpaši nesēņojot un darbinot klimu ar AC un visu pārējo 10 - 11l/100km. šoseja ~7l braucot kruīzā uz 110. bet nu pēc bmw 12 - 14l vidēji ir diezgan ok.
klimats un AC īstenībā vispār netiek slēgts ārā - trakoti patīk tā lieta.
mašīna uzsilst diezgan ātri - pēc pāris minūtēm nāk silts gaiss jau iekšā salonā, beņķiem apsilde 5 pozīcījās - ļoti laba lieta. ja gadās ka visa mašīna aizsvīdusi, ļoti labi noder vējstikla apsilde - perfekta redzamība.
principā mašīna mani ļoti apmierina, esmu pieradis pie visām extrām un nezinu kā bez viņām agrāk varēju dzīvot (kruīzs, klimats (e36 nestrādāja), lietus sensors) : )
par uzticamību un remontiem vēl nemācēšu pateikt, jo noripināti tikai 3k km.
ā un vēl plānoju uzlikt apakšā pannu. tīrs motors tomēr laba lieta.
tātad rezumējot:
PLUSI:
+ moderns dizains
+ izcila vadāmība
+ ekstras (ja ir)
+ ergonomisks un ērts salons
+ dinamiska gaita
+ kvalitatīvs salons (par 90-95%)
MĪNUSI:
- patēriņš pilsētā
- neatstrādātie sīkumi salonā tīri kvalitātes ziņā ( atlikušie 5 - 10%)
- vieta aizmugurē lielākam cilvēkam var būt par mazu
lieku 8 tāpēc, ka ideālas mašīnas nav, kā arī dēļ dažiem mīnusiem.
opachuu
@ 19.oktobris 2007 0:00
Mitsubishi Galant 2.4
1999
Novērtējums: 8
Sveiki visiem....
Bišku pastāstīšu par savu Galantu pikapu.... Kā jau redzat motors cilvēcīgs 2.4 V6 un tapee bendzīna patērinš atbilstošs no 8 līdz pat 15 litriem. Bet tie 15 tikai vasarā kad klimatkontrole karstumaa ārdās ārā un ja iisi gabalinji jābrauc.
Tik dārgi nemaz tie japāņi naf, kā citi šausminās. Priekšējais stikls 46 Ls. Bija nobeigushies pāris priekšējie šarnīri un vēl pāris bukses, ja būtu mainījis krutā servisā man izmaksātu ap 500 Ls, jo bukses nāk koplektā ar visu plauktu. Bet Talsos i labs ritošās serviss kur man tas izmaksāja 65Ls.
Nobraucu gadu un man katru dienu pa grants ceļu jābrauc, sāka kaut kas grabēt, domāju ka atkal būs čupa buksēm beigtas, bet tikai viena, es pat nobriinījos.
Plusi
Baigi mīksti iet pa grants ceļiem, ja nevelkas, bet brauc ap 90..
Izskats labs..
Stabils uz ceļa..
Mīnusi
Sāka grabēt kompesatori motora, negribas mainīt kopa maksā ap 300 ls.
Priekš sava gada diezgan sarūsējis, arkas maliņa, durvju apakšmala iekšā.
ļoti zems, man pa laukiem braucot baigi jāuzmanās..
logu tīrītāju mehānisms nobira, tā galantiem i slimība un šrotos dabūt i bezcerīgi un tas izmaksā 60ls..
Visā visumā es i apmierināts, mīnusu tā padaudz, bet iet labi, uzrāviens i labs. brieņ tik grīdā...
kikers666
@ 16.oktobris 2007 0:00
Volvo 940
1993
Novērtējums: 8
Nu jau mans otrais volvo pēc kārtas. 940. sērijas volvo, arī balts, arī sedans. Turbodīzelis ar interkūleri. Neesmu dīzeļu fans nu nemaz, bet mani uzpirka ar to, ka sūknis un turbīna ruupnieciski atjaunotie, tika uzlikti pagājušogad, siksnas un ūdenssūkni nomainīja "manā acu priekšā". Cena ja kādu interesē-1000 ls. Dzinējs vecais vw LT busa 6cilindrinieks, ar nelielām izmaiņām. Sūknis un sprauslas pilnībā mehāniskās un bez jebkādas elektronikas. Bloks tas pats, kartera vāks cits, un galva arī nedaudz savādāka. Sūknis pavisam cits, no LT busa neuzliksi, vismaz TDIC versijai ne. Grāmatā rakstīts, ka jābūt 124 zs jaunam. Cik ir tagad- nezinu. Uzrāviens no zemiem apgriezieniem atkrīt kā tāds, turbīnu sāk just ap 2500 rpm. Principā varētu teikt, ka uz šosejas apdzīt nav problēmu, bet braucot nelielā ātrumā ir jāpiešaujas. Un nav jau arī nekāda raķete, bet komfortabls pakaļas pārvietotājs. Komfortabls arī tiem, kas sēž aizmugurē. Patēriņš mīcoties pa pilsētu un ap to- vasarā 8 , saakoties vēsakam laikam un sildīšanām būs visi 9 litri.
Ātrumkārba- mehāniskā 4 robu M46 ar piekto ātrumu jeb overdrive, kas ir hidropievads. Laikam tāpēc, lai klusāks.
Virsbūve cinkota, izgatavots Gēteborgā, nevis DAF rūpnīcā Holandē. Gēteborgas izstrādājumi esot kvalitatīvāki. No ekstrām- el. antena, el logi un spoguļi, kuri ir arī apsildāmi. Klimata kontrole, divdaļīgā lūka, pakaļstikla apsilde ar iestrāāto sildelementu. Apsildāmie sēdekļi. Nav ne jausmas, kā tas tur ir nokļuvis, bet pakaļtiltam ir pašbloķējošais reduktors. Lukturu slotiņas ar mazgātājiem. ABS
Plusi-
Nav problēmas ar rūsu kaa 200 un 700 modeļiem līdz 88. gadam.
900 volvo būtībā ir feisliftēts 700, tā ka ļoti daudz kas ir atrodams šrotos, ja vajag, bet dārgās lietas (optika, virsbūves detaļas) tomēr ir savādākas.
Respekts no apkārtējiem uz ceļa, vismaz neviens nav riskējis iespiest apmalē, arī tad, ja pie stūres sēž sieviete: D
Bamperis vēl jo projām tur līdz 30 km/h frontālu triecienu, un pateicoties amortizatoriem nenodod sitienu uz virsbūvi.
Pagrieziena rādiuss kā jau pakaļpiedziņai- apm. 6 metri. Var apgriezties 4 joslās bez mīcīšanās.
komfortabls un kluss.900tajam jau arii vairs netraucē aerodinamiskie trokšņi virs 100 km/h.
Stabils jebkuros ātrumos un uz jebkura seguma.
Detaļu cenas nav dārgas, un to detaļu nav nemaz tik daudz.
Mīnusi-
tas arhaiskais dīzelis : ( skaļš un grabošs, un kā izrādās, grab ne tik daudz pats dzinējs, kā mehāniskās sprauslas, bremžu pastiprinātājs u. c. trokšņi.
Kā jau visiem vecajiem volvo vājais punkts ir stūres pastiprinātājs. Tek, un zobstienis arī varēja būt jaunāks. :D
Vismaz konkrēti manējam mazliet streiko tas bremžu pastiprinātājs. Ja daudz un aktīvi tuksgaitā spaidīsi bremžu pedāli- paliks ciets un bremzes neefektīvas.
Kas izdarīts uz 5000 km
nomainītas vārstu gumijas, pie viena noregulēti vārsti ar šeibēm.
Noregulēts sūknim "aizdedzes moments".
Nomainīta eļļa un filtri. vēl jo projām mēģinu izprast, cik tas dzinējs ēd eļļu. :D: D: D Tāpēc arī tās gumijas mainīju. Un kaut kādi sīkumi. Uz bedres ar lomiku testējot izskatījās, ka piekare ok...
tas pamatā arī viss.
Volvo ir volvo... it kā jau ļoti pacietīga mašīna, bet nevajag to pacietību pārbaudīt un jāt santīmu. Finālā ja bruks, tad viss uzreiz. Tāpēc reizi 2 nedēļās atveram motora pārsegu un paskatāmies kas tur notiek, daram kas darāms , un atkal aiztaisam ciet. Un braucam ar vēju matos un smaidu sejā;)
Ozz
@ 15.oktobris 2007 0:00
Audi 90
1990
Novērtējums: 7
2.0 l, 5 "katlu", cinkotā virsbūve, ar rūsēšanu nav nekādu problēmu, patēriņš 7.5 - 10 l/100 km, kā braukt, rāviens ar labs. erts garos braucienos. nopirku pa 2000 eiro (ar tuningu, lietie uz 15, visi bamperi, rekaro sēdekļi... smuķiņš) nobraucu ~ gadu, īpaši nesūdzos. Tīri sakarīgs auto, vienīgi tā hadene, pa grunteni paskaļa. apkalpošana samērā lēta. Tikai priekšējie lukturi dārgi, šrotos nevar dabūt, jauns 80 -90 Ls, pirku stiklu lukturim 40 Ls, un vēl mainīju benzīna padeves regulētāju ar dārgs 40 Ls, TA izgāju bez problēmām.... gribēj pajautāt pa Audi 100... labs , vai arī neatbilst tai summmai ko par viņu prasa.. vispārībā pašreiz ir ~ 3000 eiro nevarētu ietekt ko iegādāties.. paldies jau iepriekš.
Tālis
@ 14.oktobris 2007 0:00
Mitsubishi Pajero
2006
Novērtējums: 8
Mitsubishi Pajero 3,2 did ir labs auto. Apkopes saprāta robežās - līdz 90 tkm summa ir 1290 Ls; nu ko, tas ir būtiski mazāk nekā, piemēram Grand Cherokee un nav tālu no normāla Eiropas ražojuma vidējās klases dīzeļsedana. Ja ņem labu komplektāciju, tad trokšņi salonā nav nomācoši. Jēdzīga audiosistēma, īpaši, ja to saprātīgi saregulē. Protams, gaitas īpašības uz gluda asfalta nav BMW 645 līmenī un augstā smaguma centra dēļ pirms asākiem līkumiem ir jādomā ar galvu. Taču 110-140 kmh ir pietiekami komfortabls kreisēšanas ātrums pat par spīti kurpjukastes tipa aerodinamikai, lieki trokšņi salonā neparādās. Kā kompensācija nedaudz piemītošajai "nīlzirga grācijai" būtu jāmin lieliskā pārredzamība pilsētā - tu redzi pāri vieglo auto jumtiem, kas notiek krustojumos. Atbilstoši pielietoti pazeminošie pārnesumi ļauj šķērsot jau nopietnus bezceļus - tas jau ir izmēģināts.
Sanāca tā pavairāk pabraukāties pa grants ceļiem. Ja parādās t. s. "trepe", Pajero piekare nu galīgi nav gatava absorbēt sīkus bet regulārus negludumus. Relatīvi lielās masas dēļ auto kratās laukā no trajektorijas katrā līkumā. Bet tas laikam vienkārši jāņem vērā.
Patēriņš: ja uzliek cruise control un brauc neraustoties uz 100, var dabūt pat 8,5. Sastrēgumi pilsētās, protams, dara savu ļauno darbu. 30% pilsēta un 70% šoseja ļauj iebraukt apm 10 litros; taču, ja pabrauc pa šoseju uz 120-140kmh, būs 11-12 litri ātri vien.
Pēdējā vīkendā sanāca pabraukt garākus gabalus ārpus Latvijas. Pret ergonomiku un salona ērtībām lielu pretenziju nav t. i. arī pēc 6-7 stundām, kas pavadītas auto salonā bez izkāpšanas, nekādi inženieriski idotismi nav atklājušies un nav radusies vēlme brutāli noslepkavot visus Mitsu inženierus, kas atbild par ergonomiku (ir bijuši auto, kas rada izteiktu šādu vēlmi... ) . Krēsli varēja būt nedaudz komfortablāki, bet nav traģiski. Dīzeļa troksnis gan nedaudz piegriezās, bet arī ar to pie auto izvēles ir jārēķinās.
Detaļu pieejamība - nu nav tas Tucson, kurus Skandi tur noliktavā laikam 15 gab vienlaicīgi. Ja sanāk sabliezt, locītas detaļas, protams, ir jāpasūta, un tās nāk kādu laiku. Tomēr Skandi attieksme pret Pajero saimniekiem ir pilnīgi OK; viņi ir patiešām gatavi risināt klientu problēmas, ja tādas rodas. Piemēram, tur var diezgan viegli izspiest maiņas auto. Tas patīkami pārsteidz, jāteic, atšķirībā no lielumlielā vairuma dīleru servisu.
Jāpiebilst, ka pēdējais arguments Pajero izvēlē bija 100 t km garantija ritošajai daļai. Nevis kaut kādi iebildumi un atrunas, bet bezierunu garantija. Viņi mainīs jebkuru izsistu buksi un amortizatoru, un, ņemot vērā Latvijas ceļu kvalitāti, tas ir nopietni.
Respektīvi, ja cilvēks ir daudzmaz nobriedis un jau izslimojis slimības no sērijas "Rīga - Liepāja stundas laikā" un "krustojumā būšu pīīīīrmais", Pajero ir ļoti apsverama izvēle. Gan Patrol & Pathfinder gan arī LandCruiser un visi līdzīgi nokomplektēti attiecīgās klases eiropieši maksās vairāk, turklāt aplūkojot Eiropas izstrādājumus vispār ir problēmas ar izvēli, jo te kaut kā visi saspringuši ar parketniekiem. Kā jocīga alternatīva vienubrīd tika apsvērts īsais Multivan ar 4*4, bet piekomplektējot to pilnu, cena sanāca reāli kosmiska. Yeah, arī ar to Mitsu ir OK - 3-4 komplektācijas līmeņi un nekādas tautas čakarēšanas ar papildaprīkojuma izmaksām.
wet
@ 11.oktobris 2007 0:00
Volkswagen golf 3 variant GT
1994
Novērtējums: 6
pirms gada esmu iepircis 3. golfu ar 2 litru benzīnmotoru, tolaik tam uz odometra rādīja 186000, patreiz apm.247000, strādāju celtniecībā un attiecīgi arī auto netiek žēlots, vedu gan instrumentus, gan špakteļmaisus, tā ka brīžam nabagam dibens pa zemi... degvielas patēriņs ārpus pilsētas ap 8l, pilsētā ap 12l.
plusos varu minēt-
1. )diezgan viegli transformējamu salonu
2. )lētas rezerves daļas
3. )samērā labi manevrēt pilsētā
4. )var pat ar samērā smagu bagāžu iekļauties satiksmē
mīnusi-
1. )slikta skaņas izolācija
2. )lēni atsilst logi aizmugurē sānos
3. )rūsē
personīgi mani kaitina ātrumpārslēga plastmasas sviriņas, kuras slēdzas apm. kā mk2 golfam, pasmagi salīdzinot ar tāda paša gada passat...
vēl ir nācies mainīt aizdedzes atslēgai kontaktgrupu, noklājās rūpnīcas signalizācija(dabūjām noglušīt), rūsē izpūtējs(posmiem savienojumi), mainīti aizmugures amortizatori un gultņi(pēdējie manas darba specifikas dēļ), bet visā visumā labs kā darba zirgs. detaļas labi un lēti pieejamas un daudzko viegli pašam nomainīt.
Andz
@ 10.oktobris 2007 0:00
Audi A6 Avant 1.8 T Quatro
2002
Novērtējums: 7
Gribeeju padaliities pieredzee sis te ir man pirmaisAudi autinsh vairaak esmu honda piekriteejs... bet ne jau par to iet runa... ir smagaaka teema sakshu jau ar to ka nezinu vinjaam cenu seit LV ( nopirku Anglijaa par 3990 LS +visas taas parbaudes caur mentiem utt mashinas doku parrakstishana un visi nodokli.. nu kopaa izgaaja uz 4500 aptuveni ) mashinai divi iipashnieki - abi radinieki braaleeni pensionaari ... mani kaiminji starp citu... :) bet bagaati peec velna... : ) aa par nobraukumu nu nevairak ne mazaak ka 133 546 (uz sodienu)
Veel japiebilst ka visas ekstras- klimatkontrole signalizaacija gaisa spilveni, pilna elektro pakete + navigaacija un utt jaa un automaats kas tomer ir laba lieta pa londonas korkiem...
Tad nu par galveno... cik varetu izmaksat sii auto pieregistreshana LV ar visaam panelja stuures un pedaalju mainjaam - kaada vareetu buut aptuvenaa cena un vai man maz atmaksaajas to darit???? jo decembrii ir doma ar so autinju ripinaat uz Latviju. vai vinu seit taadu kads vareetu nopirkt ja nu baigi saliiti sanaak partaisiit.... jebkuraa gadiijumaa paldies...
PS jau ieprieksh atvainojos par LV gramatiku bet man seit nav uz kompa iespeejams salikt ne mikstinaajuma ziimes ne garumziimes... : (
aigars
@ 10.oktobris 2007 0:00
Mercedes CL500
2001
Novērtējums: 5
Nu ko lai saka- patika man šis modelis līdz ģībšanai : ))Kad iegādājos biju pārlaimīgs jo beidzot tiku pie viss elegantākā pasaule divdurvju limuzīna(vismaz tā šo modeli raksturo pasaules slavenākie auto experti). Mašīna tika iegādāta Vācijā pie dīlera ar visiem papīriem, grāmatiņām un reklāmas prospektiem- tātad tīrs un skaists pec vella : )Jau braucot pa Vāciju sajutu skaudīgos vāciešu acu skatienus ar domām : kur tāds jaunais ir ņēmis naudu?Tas tik pastiprināja manas domas par pareizo auto izvēl: )Atgriežoties mājās kādu laiku braucu ar smaidu uz lūpām, taču drīzumā smaids palika šķībāks, sāka parādīties visādas nu ļoti nepatīkamas lietas!Kā pirmais brīnums bija degvielas patēriņš. Sāku just ka maciņš pārāk strauji sāk zaudēt ''resno'' formu, auto sāka rīt ap 40l uz ''sotaku''!!Protams problēma tika atrasta un novērsta. Tā nu es atkal laimīgs vizinājos skaistulī līdz vienu dienu viņš pieteica man streiku: (. Nāku pēc skaistuļa , bet šis guļ uz ''vēdera'': (Izrādās visa mašīnas ABC sitēma ir pateikusi''čau''un nav remontējama tikkai nomaināma uz jaunu. Auto glābšana izmaksāja 4500ls!!Par smaidīšanu man vairs nebija domu, arī barukšana skaistūlī palika tāda drūma lai gan viss atkal bija itkā OK, es tomēr šķīros no viņa ar zaudējumiem. Tā nu man palika par piemiņu- asaras, puņķi un vilšanās par CL500!
Kašmirs
@ 6.oktobris 2007 0:00
Chrysler PT CRUISER 2.0aut
2001
Novērtējums: 9
Nu visumā teicams autiņš. Garšo gan- ~17l/100km Rīgas korķos. Tāda dīvaina braukšana, bet tomēr patīkama. Vispār tas ir sievas autiņš, bet tas jau ātrumu nemazina. Šī jau staro par to autiņu. Ja brauc pa šoseju tiešām nenogurst, ieliec kruīzā un tusē. Uz apdzīšanu gan tāds gauss. Pus gadu jau pabraucu, jāmaina eļļas, kaut kas ritošajā un motorā kaut kas gāzi piedodot čivina. Kāds zin kas tas var būt? Tumsā braucot pa šoseju gaismas arī paliek nedaudz tumšākas un tad atkal gaišākas. Nu, kādam ir ko ieteikt? Kur remontēties labāk?
Skaidrs ka auto nav jauns un nevar jau arī gribēt ideālu, tāpēc jāsataisa un uz PRIEKŠU!!!
Intars
@ 4.oktobris 2007 0:00