Lasītāju pieredze par saviem auto

Citroen C5 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Tātad, mana pieredze - par C5, dīzelis 2.2HDI, 2001. g. Autiņu pirku pēc sievas vēlmēm - lai būtu jaunāks par 2000. gadu, samērā paprāvs un ērts, ekonomisks, nu un protams, ne pārāk dārgs. Te nu viņš ir. maksāja ap 7000EU, pirku Tukumā, "4 rati". Man patīk, īpatnēja mašīna. Patīk skats no priekšas, no sāniem un aizmugures izskatās pamazi riteņi. Motora skaņa kā jau dīzelim, salonā samērā maz dzirdama. Nobraukums bija ap 250000, varētu būt reālais, esot pagrūti pagriezt spidometru atpakaļ. Ekonomisks tiešām, pa apm. 25ls izbraucu Rīga- Šauļi- Palanga- Liepāja- Rīga un vēl palika pāri. Patīk displejs, kur rāda gan patēriņu, gan cik vēl var nobraukt, gan citas lietas. Ap 1000km ar pilnu bāku samērā droši. Par braukšanu - pirmais iespaids - brauc kā ar dīvānu, reizēm pat miegs uznāk. Un galīgi neprasās uzgāzēt un paskriet. Lai gan skrien samērā labi, bet, ja zem 2000 apgr., prasās uz zemāku robu. Apdzīt, braucot ap simtu+/_ var normāli, uzrāviens pietiekoš 5. ātrumā, lēnāk braucot, jāpārslēdzas. Par servisiem pieredze vēl pamaza, lai gan biju gan Veho, gan Atlas motors, gan Kuldīgā. Dabonams šis tas arī no lietotām detaļām, atradu leišu firmu uz Ganību dambja pie Tapa.
Chankaushi @ 17.augusts 2007 0:00
Chrysler Town&Country 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Tātad, Chrysler Town&Country 2002(amerikānis)... Tā ir pilnība! 3,8 l, 218 zirgi, tomāts, noskrējiens 125 t/km(ne jūdzes), salons- pelēkas ādas beņķi, 7 vietas, priekšējie sēdekļi elektroniski regulējami, ar 2 iebūvētiem LCD monitoriem galvas atbalstos (vai kā tos vēl sauc) no otras puses, klimats- atsevišķs abiem priekšā sēdošajiem+atsevišķs aizmugurei, visādi turētāji, lādēšanas ierīču pieslēgums vismaz 3 gb., īsāk sakot- viss, ko izvirtis ceļotājs var vēlēties no auto! Krāsa bundžai tumši zaļa metālika, hromēti ļitoki. Mašīnai ceļā no ASV tika veikta eirosertifikācija Vācijā. Patēriņš uz 100 km: pilsēta 16l, šoseja 10l. Tas par pašu dzelzi. Ā, nu ja, cena arī atbilsoša- 15 ēriki.
Runājot par motivāciju, kādēļ inflācijas ierobežošanas kampaņas laikā jābrauc ar tādu monstrālu dampi- ja ģimenē ir 2+ bērni un arī sievasmāti šad tad vajag kautkur nogādāt ar komfortu+vēl zupu saliet var atļauties, likās dumji pat apsvērt citus variantus. Protams, ir arī dažādi eiropas/japāņu ekonomiskie nīkuļi, bet tas nav tas. Kurš šito dampi reizi mūžā pamēģinās, citos pat iekšā nekāps! Ir protams doma par gāzi, bet vēl jāapštuko visi +/-.
Šobrīd esmu nobraucis ~15t/km. Nomainīta eļļa, gaisa filtrs, kopā 40 Ls.
Iesaku visiem, tikai nevajag ņemt no leišiem dzītos, tie var izrādīties no 2 un vairākiem kopā stiķēti... Foto sekos...
hidrs @ 14.augusts 2007 0:00
Mercedes E 320 C 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Sveiki,

Tā nu sanāca, ka pēc 2 gadu E 220 C (124 virsbūves kupeja 2,2 L un 150 PS) lietošanas sagribējās tomēr izmēģināt analoģisku kupeju ar lielāko motoru. Tad nu sāku aktīvi meklēt C124 ar 3,2 L motoru. ( 124. virsbūves kupejas mainījās ap 93. gadu, kad 2,3 L motora vietā nāca 2,2 L un 3,0 24v motora vietā sāka ražot 3,2 L ar 24v + nāca citādāka optika un ekstru klāsts) Viens no dzinuļiem nepārprotami bija toreiz vēl plānotie neskaidrie kosmiskie nodokļi mašīnām ar virs 3L dzinēju. Tā kā darbs man ir saistīts ar biežiem apmeklējumiem Vācijā- īpašu problēmu papētīt piedāvājumus nebija. Īsi pirms brauciena uz Frankfurti manā redzeslokā nonāca 3 dažādas C124 kupejas ar 3,2 L motora tilpumu. Galvenie nosacījumi bija : 95. izlaiduma gads/pēc iespējas mazs un negrozīts noskrējiens/1 īpašnieks un Service Heft bez jebkādiem caurumiem jeb vienkārši – kopts eksemplārs.

Attiecīgajā nedēļas nogalē tika apskatīti visi 3 auto, no kuriem viens bija garlaicīgs, melna āda un ne īpaši bagātīgs aprīkojums, otram bija ļoti smuka tumši zila metālikas krāsa, taču melns drēbes salons, ļoti tūļīgs un neapķērīgs vācu resnulis, kura auto gan bija pat viens no Final Edition 96. gada sākuma, taču tam bija nenormāli netīrs un nekopts salons.
Trešais bija Freiburgas Mercedes Benz salonā izstādītais bildē apskatāmais modelis ar priekš Mercedes diezgan neraksturīgu krāsu- zaļā Pērle (269. krāsa- maina toni uz zilgano atkarībā no apgaismojuma) un bēšas ādas salonu un ekstru daudzumu, kas man lika pamatīgi aizdomāties. Arī pārdevējs izrādījās ļoti laipns un pretimnākošs, ātri atradām kopīgu valodu (abi esam MB klubos) –vienīgi, no sākuma viņš baidījās no manis kā no Austrumeiropas pārstāvja : D
Auto tolaik bija 124 T Km noskrējiens, 1 īpašnieks, kopts pēc Service Heft ierakstiem un zīmogiem tikai un vienīgi pie dīlera. Freiburgas dīleris deva līdzi pusgadu garantiju. Drošs paliek nedrošs, līdzi bija arī kolēģis no Vācijas nodaļas tehniskās daļas, ja nu ir kaut kas, ko es pats nepamanu, jo nu mehāniķis gluži neesmu : ). Pēc pamatīgākas izpētes un testa brauciena sapratu, ka garām nelaidīšu, arī kolēģis norādīja, ka jāņem- priekš 12 gadus veca auto labs stāvoklis. Pats pārdevējs, maita, arī vēl iesvieda āķi lūpā ar tekstu- šāda krāsa + aprīkojums starp C124 ir sastopama reti. Jāsaka gan, ka cena arī nebija Rumbulā pierastie 5-6 K eiro, bet kā jau zinoši cilvēki saka- nekas nav dārgāks par lētu Mercedes : )

Tā kā aizmugurē bija atrodamas 2 mazas buktītes nedaudz virs bufera, notika Austrumeiropas pārstāvim raksturīga veiksmīga un pieklājīga kaulēšanas, pēc kuras tad pirmdien no rīta varēju doties pakaļ savam jaunajam auto. Pārdevējs jau bija sarūpējis apdrošināšanu un tranzīta numurus, uzsauca bavāriešu pusdienas, iespieda vīna pudeli rokās un ceļš uz mājām varēja sākties. Patīkami izbaudīt, kā strādā perfekts klientu serviss.

Tātad auto tehniskie dati:

1995. izlaiduma gads, C 124 kupeja, 3,2 L 24v motors ar 220 PS (pēc grāmateles 0-100 km/h 8,6 sek), pilna masa 1980 Kg.

Ekstras:

Visi 4 el. logi (papildus pogas aizmugurē), el. jostas padevēji, el. un apsildāmi pašaptumšojošie spoguļi, el. lūka, el. aizskars aizmugurē, el. galvas balsti aizmugurē un priekšā, el. regulējami un apsildāmi sēdekļi gan šoferim gan pasažierim, kruīzkontrole, 5- pakāpju automātiskā kārba, ESP priekšgājējs ASR, kas neļauj izspolēt, kondicionieris, sporta piekare, no rūpnīcas tonēti logi, el. antena, CD autoradio un diskmainis, spogulītis ar apgaismojumu saulessargos pie priekšas stikla gan pasažierim, gan šoferim, pat apsildāma logu mazgāšanas sistēma. Vēl jāpiemin labi saglabājusies bēšā āda, smukas riekstukoka apdares izpildījums, ādas stūre, āra temp. rādītājs, rokas balsti priešā un aizmugurē, papildus kastīte mantām pa vidu, 2 Airbagi .... vēl šo to droši vien aizmirsu. : )

Latvijā pievienota arī signalizācija ar 2 joslu peidžeri, kas ļauj redzēt 1km rādiusā, kas notiek ar auto un immobilaizeri.

Pagājis ir nu jau pusgads, nobraukti 10 K km un pagaidām nekas neliecina par to, ka draudētu lieli remonti, līdz šim esmu nomainījis vienu stūres pirkstu kreisajā pusē (Ls 30) + pēc 17 collu AMG disku uzlikšanas regulējis savirzi (Ls 15 Dalanā) un nesen nomainīju eļļas motorā un kārbā + filtrus (kopā Ls 150). Tūlīt gatavošu ziemai, kur tiks izlabotas tās minētās buktītes.

Reālais patēriņš šim auto sastāda no 13-18 L 95. benzīna uz 100 km pilsētā(atkarībā kā brauc) un 8-10 L ārpus pilsētas. Gāzi šim nelikšu, jo uzskatu, ka tas vienkārši nav smuki, neatmaksājas un netaisos pārbaudīt, vai tiešām ir patiesība, ka gāze nekauj motoru. Jāsaka gan, ka ar šo motoru MB kļūst cik necik dinamisks, reizēm (īpaši no sākuma) pieķēru sevi pie fakta, ka braucu jau uz 75 km/h pilsētā- lai gan cenšos ievērot CSN un būt pieklājīgs.

Auto, lai arī vecs kā zeme- joprojām spēj piesaistīt cilvēku skatienus (kad smuki nomazgāts –bet grēks ir šamo nemazgāt) patīk arī tas, ka jams patīkami atšķiras no parasti redzamajām melnajām un sudrabotajām šāda veida kupejām .

Citādi pagaidām es ļoti apmierināts ar pirkumu un nu redzēsim, kā šis auto sevi parādīs nākotnē.



 
Ideots @ 10.augusts 2007 0:00
Suzuki Liana 2006 Novērtējums: 4 Komentāri [3]
Labdien.
Gribēju pastāstīt par šo auto, jo iepriekš nekas nav stāstīts un padalīties ar savu pieredzi.
Auto Suzuki Liana 2006. gada. 4x4, 1,6 benzīns, 105 Zs.
Auto tika nodots lietošanā 2006. gada vasarā un uz šo brīdi auto mana lietošanā ir precīzi 1 gadu un 1 menesi, kuru laikā ir nobraukti 35500 km. Braukts ir pa Latvijas asfaltu, zemes ceļiem un bezceļiem (mežiem). Braukšanas stils ir ar domu, ka mašīna ir domata braukšanai.
Auto aprīkojums šādam modelim domaju, ka ir pietiekoši labs: gaisa kondicionieris, stures lifts, sedekļu lifts, muzika ar cd, sedekļu apsilde, gaisa spilveni 6, kartera aizsargs (izglabis 3 reizes reali, jo jau ir caurums un būs jāmaina), daudz dazādu kastīšu, elektriskie spoguļi, stures pastiprinātājs, elektriskie logi visi, apsildāmie spoguļi pluss ziemā(smalkāku aprakstu var apskatīties majas lapā), jo papildus ekstru piedāvajuma šim modelim nebija.
Kompis arī ir (primitīvs) rada āra gaisa temperatūru, laiku, un fakstisko degvieas pateriņu, tas arī viss.
Apkopju izmaksas (auto halle) pirmā eļļas maiņa uz 2000 km izmaksāja 38,00 Ls, otrā eļļas maiņa uz 15000 izmaksāja 38,00 Ls, trešā apkope uz 30000 eļļa, sveces, saversums (obligāti 4x4, jo savadāk var palikt ar plikām riepām (minuss runicas defekts), kas jaatkārto ik pēc 30000 km) izmaksāja 110,00 Ls.
Paildus uzlikta signalizācija 150,00 Ls un nopirktas ziemas riepas 120,00 Ls.
Šie tad ir arī visi izdevumi, kas iegudīti ašīnā pa gadu, lai tā ripotu kopā 460 Ls + jāņem vērā KASKO, TA, OCTA.
Mašīnas gaitas īpašība 1.6 dzinējs priekš 4x4 ir par mazu ideālāks būtu Amerikāņu variants ar 2,3l dzinēju, bet Eiropas tirgum piedāva tikai ar 1,6. Pie apdzīšanas stiri jādomā, jo cēliens sākas tikai ar 4000 apgr/min (pie jebkura ātruma), nav jābaidās nospiest gazes pdāli.
Salons parastais sintetiskais(melns), kas vasarā nežēligi uzkarst un neelpo (mugura visu laiku slapja) vietas salonā pietiek visiem tikai bagāžnieks gan varējabūt lielāks (neka liela nevar ielikt pat nolaižot sedekļus, jo neerts amortizātoru aizmugurējo izvietojums).
Pa mežu, smiltīm un dubļiem iet ļoti labi nekur vēl nesmu palicis, tikai klivrenss varēja būt augstāks, jo bieži vien vēders šlūc pa zemi masīnai. Visvairāk mašīnai patīks smilti (kāpu) iet ideāli un vadās arī labi.
Ļoti nepatīk grants ceļu un izsistā trepe, jabrauc ļoti prātīgi, jo nēsā un var atrasties gravī (līdz šim brīdim nevaru saprast kas kā īsti saslēdzas 4x4 pie izslīdēšanas. Auto halle saka ja izslīd priekša tad sāk stradāt kompis un piedziņa sadalās, bet cik reizes man ir izslīdējusi priekša es ļoti strauji esmu tuvojies pretī gravim tikai pieedze ļavusi tur neeatrasties nevis 4x4. Vienvārdsakot Auto halle nemāk izskaidrot šo lietu, bet kompi pārbaudija un viss esot ok.
Braukšana ziemā ir labāka uz slidena ceļa sajuta ir stabilaka nekā r priekšpiedziņu un nedod dievs ar aizmugures piedziņu. Sniegotajos ceļos vispār ideāli, pa sniegu iet ļoti labi un nekur arī neesmu palicis.
Degvielas pateriņš, lai ko tur paredz "auto ražotājs" un "izplatītājs" 7,1 vidējai ir pasakas, jo tādu degvielas patēriņu nav iespējams iegūt pat barucaot uz 80km/h pa asfaltu. Reālais degvielas patēriņš vasarā ir 8,0 l un vairāk, ja lieto kondcionieri - ziemā 9,0 l.
Galvenie mīnusi:
- mazā degvielas bāka( 50l) bieži jauzpildas;
- lelais degvielas pateriņš;
- nevar atslēgt 4x4;
- nevar ieslegt 4x4 pazeinātos;
- nepatīk grants segumi (nestabila);
- mazs jaudas;
- zema priekš 4x4;
- grab neželīgi plastmasas (letas);
- aplustamība (veja), ļoti slikta, jo degvielas pateriņš barucot pret veju vai vējš no sāna zem 10,00 l nekrītas;
- nav ģimenes auto.
Plusi:
- silta;
- 4x4;
- nezog;
- lēta;
Novertejumā lieku tikai 4(5), mašīna ar ko pārvietoties no punka A uz B un aizbraukt pasēņot, pamakšķerēt un nekas vairāk, par attecīgo cenu.
Ja interesē, kas vairāk droši prasiet pastāstīšu smalkāk, jo visu nevaru aprakstīt, kaut kas jau aizmirstas vienmēr.
 
viesisss @ 10.augusts 2007 0:00
Volvo 240 1986 Novērtējums: 10 Komentāri [7]
Nekā labāka šai pasaulē nav!
Man ir 240 2,3 Šprice, Automātiskā kārba (3robi), kondicionieris ASV variants.
esmu nobraucis 4 gadus, remonts no skates līdz skatei.

Vienvārd sakot, ja būtu iespējams nopirkt tādu pašu jaunu no salona, bez mīkstināšanās to darīt. Kaut vai viņš maksātu tikpat cik s80.

To arī gribēju pateikt!
Ivars @ 8.augusts 2007 0:00
Mazda 6 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Auto ir 2005. gada 23. decembra : ) - praktiski 2006. gada.
Pirms iegādāties protams iesaku painteresēties pie zinošiem cilvēkiem un vēlams kas strādā dīlera servisā (jebkura auto meklējumos, jo katram ir + un - )
Pret mazdām visu laiku esu bijis ļoti skeptisks. Likās pārāk jau tāds sievišķīgs dizains, pat tehniskām īpašībām diez ko arī nebiju pārliecināts, bet tā kā sievukam tika meklēts jauns auto nejauši uzgāju šo Mazdu. Painteresējos pie paziņām un izrādās viens labi pazīstams cilvēks strādā Aura auto, pakonsultējos - secinājums:
- vēlams pēc facelifta (uzlabota skaņas izolācija), vēlams ar 2,0 motoru (1,8 pa īsu bet 2,3 pārāk smaģnējs, rijīgs un tieksme uz eļlas ēšanu), vēlams arī bez xenona (mēdzot bieži plīst) a pārējais - it kā labi auto.

Tā nu sanāca, ka noskatītais auto iepriekšminētam atbilda:
- 2005. gada beigas (23. decembris) - jau pēc facelifta
- 2,0 litru dzinējs
- 6. ātrumu manuālā kārba
- bez xenona
- vidējā komplektācija (ādas apdare šur tur : ), klima ... ).
Apkopes ik pa 20tkm, 100tkm garantija (jau noripojis 40tkm, vēl nekādu sūdzību).
Salons smuks (smukāks kā pirmajiem modeļiem) ādas apdare stūrei, ātrumkloķim un visādiem štruntiem, 6. ātrumi dod savu, ekonomisks (vidēji jauktā režīmā ~ 8l/100km)
Visa vadība uz stūres, klima uttt.. kas jau japānim ir samērā pierasta lieta (standarts)
Biju patīkami pārsteigts gan par degvielas patēŗīņu gan par auto ietilpību - bagāžnieks zvērā liels un kas interesantākais - atmetās aizmugurējie sēdēkļi un veidojās milzīgs plašums (gandrīz gluda grīda) vienā nelielā ceļojumā pat nolēmām necelt telti un ar sievuku un sīci pārgulējām salonā (atmetām beņķi, saklājām segas un uz priekšu) - Auto ir SEDANS un es vidēja auguma - 182cm - visiem vietas pietikās.
Vēl vajadzētu uzlikt jumta bagāžnieku - tad gan jādodas tālākos braucienos! : )
Katrā ziņā neko sliktu nevaru teikt = labs, komfortabls un pat smuks auto, par ļoti pieņemamu cenu. (pat man kā Mazdas skeptiķim šis auto ir pieņemams)
Uz doto mirkli pat īsti nav nekas kas nepatīk vai neapmierinātu.
Ne pa velti pēdējos AutoBild testos Mazda kāpj uz augšu : ) par to prieks : )
Esu braucis ar daudziem auto (Audi, BMW, Opel, Ford, WV, Toyota, Mercedes un tagad Mazda) - ja runa ir par cenas/kvalitātes/apmierinātības/ieguvumu salīdzināšanu - pašubrīd priekšroka ir minētajai Mazdai.
Lai arī citi japāņi varbūt ir it kā nedaudz 'teorētiski' labāki (Teorētiski Toyota kotējās, bet faktiski neko īpašu neesu izjutis ar to braucot, tikai to, ka tā ir dārgāka) Bet vācu auto ir komfortabli (braukt bauda ar Mercede vai BMW, bet standartā tas ir pliks kā žurka un ja to apkarina ar normālām šī laikmeta lietiņām - zvērīgi dārgs)
Tas nu ir aptuveni mans sakāmais : )
Ideāla nekā nav - tādēļ 9 : )

Cerams manas domas ir kaut cik izprotamas, ņemiet par labu!

Sory, foto nav diez ko smuks (auto netīrs : ) ) bet priekštatam būs ok
 
Cunca @ 8.augusts 2007 0:00
Volkswagen Passat 1,9TDI 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
Nopirku šo autiņu 12.06. un lidz 08.07. nobraucu ap 40000km. Autiņš patiešam labs, ērts un... Jaudas dažreiz pietrukst. Bet to visu kompense neliels pateriņš 5L/100km.
Un ērts salons. No remontiem viss kas man bīja tas, aizmugureje amortiņi (120Ls kopa ar darbu) un priekša bremžu kluči (17Ls ar manu darbu, 20 min) Protams uzreiz ka nopirku, samainīju zobsiksnu (180Ls detaļas ar darbu)
Visus filtrus (50Ls ar darbu) Eļļa (23Ls viss kopa) Zobsiksnas maiņa dārgi sanāk viena iemesla deļ, lai to nomainīt vajāg izjaukt pusmašinu : )) Uz šo ziemu pirkšu
jauno akumulātoru, nomainīsu atkal filtrus, saliešu visus jaunu šķīdrumus. Eļļu mainu ik pec 7000km. Citi sāka kā dumš, citi piekrīt man. Bet dīzeļiem labāk nedaudz biežāk to darīt. Isāk sakot iesaku šo auto visiem kas grīb braukt,
nevis "gonkot" un pēc tam remontēt.
Cangoo @ 7.augusts 2007 0:00
Peugeot 307 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Tika iegādāts Peugeot 307, 2003. gada 2,0HDI dīzelis 107Zs. Motors šai mašīnai pilnīgi pietiekoš, apdzenot nesagādā ne mazākas problēmas arī kalnainu rajonos. (Polijas Karpatos) Daudzi centās atrunāt, lai nepērkot, bet izskatās, ka lielāka daļa nezina, kas tā par mašīnu un visiem patīk būt gudriem, un dzīvot pēc “viena tante teica”. Auto īpašumā ir pussgadu, nobraukts pa šo laiku 15000km, tā kā pirmais iespaids ir. Par aprīkojumu, laikam ir viss, ieskaitot gaišu ādas salonu ar visu apsildi, vienīgais nav klimata kontroles un navigācijas. Degvielas patērinš pa pilsētu ap 6,5L/100km ārpus 5L/100km pie 110km/h. Braucot Vācija pa bāni 180km/h ap 8L/100km. Par piekari, uz ceļa turas idiāli, ir arī aprīkots ar ESP, piekare pacieta. Pagaidām remonti nav darīti un izskatas, ka tik ātri ari nebus, jo nekas nekur negrab. Vienīgais, kas rada jautājumus ir FAP filtrs, kuram bonusā nāk degvielas ķīmija, kas ir jāuzpilda. Neviens no autorizētajiem dīleriem nevar izskaidrot, kad jāuzpilda, jo pēdējais pildīšanas laiks nav zināms. Katram ir savi varianti, īsti nezinu, kam ticēt, tāpēc, ja kāds jau ir saskāries var būt var paskaidrot. Par elektroniku, tā laikam ir šīs sugas vajājāka vieta, nesen pazuda logu apsmidzināšanas funkcija, itkā slēdzis strāda, bet ūdeni nedod. Sūknis strāda, jo uz aizmuguri tiek padots ūdens. Nākamās brīvdienas vajadzētu novērst šo kaiti. Tas arī ir viss no elektronikas gļukiem. Tā kā uzskatu, ka Peugeot ne ar ko neatšķiras no citām automašīnām, viss atkarīgs no tā, kā mašīna tiek lietota un vai tā tiek uzturēta kārtībā. Un ja kāds vēlās tadu iegādāties, nevajag klausīt tiem, kas šo mašīnu nava redzējuši un tikai komentē.
Jarno @ 6.augusts 2007 0:00
Citroen XM 3.0 V6 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [21]
Braucu jau 7gadus ar šo auto. Visu jau neizstāstīt. Mašīna tiešām laba un ja arī gadās problēmas, tad vaina nav autiņā, bet tajā apstāklī, ka nav kur īsti remontēt. Zinu pat, ka citi ved uz Lietuvas servisiem. Ja pašam ir laiks un apstākļi, mājas garāža, tad liela daļā no remonta ķibelēm atkristu. Nācies ir atstāt remontēt puslegālos servisos, atstāj autinju, bet reti, kad nākās būt apmierinātam, domāju, ka arī krāpjās"atrodot"visādas vainas, lai uzvārītu sew lielāku piķi. Ja nāktos otro reizi iegādāties XM, TAD MEKLĒTU PĒC 95 gada ražotu, kas skaitās jau XM 2 UN IR, UZLABOTI KVALITĀTĒ. vARĒTU par piemēru minēt, ka salīdzināju braukšanas komfortu ar jaunāka gada gājumu WV Passat un BMW(3 g. jaunāki)., kā jau paredzēju XM BIJA PĀRĀKS, TIEŠI ekstrās, braukšanas komfortā, ripo mīkstāk(ir arī "sport"režīms, kuru pārslēzot, auto maina piekares uzvedību. )Tas tā, ja ir vēlēšanās mazliet ātrāk paskriet: ). nEKĀDĀ ZIŅĀ NEVĒLOS nolikt citas markas, bet kur tad loģika?, proti: ), ja jau Citroen ir tik slikts?: ), tad kādēļ braukšanas komforts bija augstāks par iepriekš minētajiem, īpaši par passat???... un ne mazliet augstāks, bet IESPAIDĪGI!!! vissaprātīgākā izvēle būtu iegādāties XM 2,1 TD NO 95-2000 G RAŽOTU, VĒL VARĒTU ARĪ 2,5 TD., Benzīna autinjiem lielāks patēriņš, konkrēti manējam no 9,5-10 litriem vidēji, kombinētajā režīmā. Pie plusiem vēl varētu minēt: cinkotā virsbūve, labi apstrādāta pret koroziju, mainot riepas nav vajadzīgs domkrats, mainot vecu amatiņu pret jaunu pietiek ar 5 minūtēm,3 augstuma režīmi,4- ais, auto nolaiž lejā, atslogo sistēmu, izskatās kā sedans, bet ir hečbeks, nolaižot sēdekļus- līdzena grīda, nemainās auto klīrenss pārvadājot pieļaujamo svaru(490- hečbekam), daudz ekstru protams, ja kas ne tā, tad elektronika uzreiz brīdina ar signāliem un uz displeja arī attiecīgā valodā parādās- tieši, kas noticis. Viens no mīnusiem, būtu tas, ka nebraucot auto nosēžās(piedarbinot protams auto piekare paceļās 10-15 sek. )., Ja hidraulika ir ideālā kārtībā, tad autiņš pats par sewi nesēstos vismaz nedēļu. XM SKAITĀS Hidroactive2 un TIKA ražoti autiņi, kas nesē'dās, pec pasūtijuma- rūpnīcai, sistēma"MAC". Ar detaļu iegādi problēmu nav, ja nav piedāvājuma katalogi citos veikalos, tad Citroen centrā ir viss babūnams, ja nav uz vietas, tad jāpasūta, ilgi nav jāgaida 2-3 dienas parasti. XM PRIEKŠ 90- G., SKAITĪJĀS LUKSĪGS AUTO, TĀDĒĻ DETAĻU CENAS NEBŪS, KA BX VAI Opelītim, bet aptuveni, kā audi 100, bet lētākas nekā, tā laika BMV PIEMĒRAM. vĒL VARĒTU pieminēt, ka citroen imidžs(ari XM), iepriekšējos gados tika stipri sabojāts, ievedot šajā valstī nodzītus autiņus un protams savadi specifiskāks remonts(bet ne sarežģītāks) u. t. t. Vairāk informācijas par Citroen atrodams portālā w. w. w. ufro. narod. ru , varbūt kļūdījos ar adresi, cerams, ka nEEEEEEE: ))))!... atāaaa!!!!!
uncsss @ 4.augusts 2007 0:00
GMC Sonoma 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Pikapiņš. Paņēmu to palietot mazliet, tamdēļ pirmie iespaidi. Aprīkojums: 4.3l V6, gāze, el. logi, spog, AC, cruiscontr., 4x4 part time, 3 sēdvietas, augsts klīrens. Iet šamējais diezgan dinamiski, bet par tik cik aizmugurē resori, pa grants ceļa bedrēm ir tieksme noraut pakaļu sānslīdē. Bet tas ir pat funy! Auto tika iegādāts tikai vienam mērķim, lai būtu ar ko mocīti (krosa) aizvest tālāk no pilsētas . Tamdēļ nekādas super duper izvirtības no viņa neprasās. Bet jāatdzīst, ka arī garākus pārbraucienus, tipa uz EE un LT var diezgan komfortabli izbraukāt! Pie mīnusiem varētu pieskaitīt tikai to, ka tas ir reāli divvietīgs drapaks! Citus mīnusus pagaidām neredzu. Vēlāk droši vien tie uzradīsies, bet tad arī par tiem tiks pastāstīts. : )
 
McJanis @ 1.augusts 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti