Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Vectra Caravan 1.8 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Tieši pirms gada noskatīju un iegādājos šo autiņu - 97. gada Vectra Caravan 1.8. Cena bija 3350Eiro - salīdzinoši tā bija maza un man jau bija nojauta, ka varētu būt jāiegulda zināma naudiņa remontos: ) Nobraukums bija ap 135 tk, protams, patiesais nobraukums drošvien ir lielāks. Auto bija no Vācijas un esmu pirmais tā īpašnieks. Vispār pirku autiņu kā 98. gada : ) Tā man visu laiku stāstīja pārdevējs, bet kad tiku pie papīriem, tur skaidri un gaiši bija rakstīts 97. gads, bet tirgotājs vienalga palika pie sava un mēģināja ieskaidrot, ka autiņš esot ražots 97. gada beigās un laists apgrozībā 98. gadā un Vācijā skaitījies kā 98. gada auto. nu kaut kā tā.. torbīd izlēmu, ka tam nav lielas nozīmes, jo biju jau sācis interesēties un kārtot līzingu. Mašīna mani apmierināja tīri vizuāli un arī izbraucot kādu gabalu likās ok, pats gan neesmu nekāds lietpratējs auto lietās. TA neizgāju ar pirmo reizi
*) jāpieregulē gaismas
*) balsta šarnīra maiņa, aizmugurējā stabilizatora stieņa vidus bukšu maiņa - Ls 70
*) Eļļas maiņa un vārstu blīvju maiņa - Ls 47
tika arī ielikta signalizācija pa Ls 100. sākumā nepievērsu īsti uzmanību uz benzīna patēriņu, auto gāja labi un ļoti klusi, patīk arī auto salons, ērti priekšējie krēsli (laikam skaitās velūra), var regulēt to, kā tas piekļaujas mugurkaulam, līdz ar to nevar sūdzēties, ka būtu neērti braukt, arī aizmugurē sēdošie ir apmierināti. iestājoties ziemai, vairāk sāku sekot līdzi benzīna patēriņam un tas izrādījās diezgan liels - pat 15l uz 100km. aizdzinu uz BOSCH diagnostiku (Ls 45), teica, ka esot beigts termostats un jāmaina droseļvārsts, bet nez kāpēc tomēr šie veica droseļvārsta apkopi (laikam, lai iekasētu naudiņu vairāk). termostats izmaksāja Ls 21, nomainīju arī gaisa filtru Ls 8.
pāris reizes ziemā piefiksēju, ka novietojot autiņu un ejot prom, pēc dažām minūtēm signalizācija sāka gaudot, nevarēju saprasts, kas par vainu. tad vienu dienu, nākot no darba, uz autiņu, to vairs nebij iespējams iedarbināt - servisā veica ģeneratora remontu, Ls 65 un autiņš vairs neniķojās.
tomēr viena problēma palika - degvielas patēriņš, citi teica, ka tas esot normāli, bet citi teica, ka tas esot makten daudz . vidēji - ap 11l, pilsētā ap 13 un ārpus - tā ap 9.. pirms pāris mēnešiem nomainīju priekšējos bremžu diskus un uzlikas un savedu kārtībā rokas bremzi - tas viss ap Ls 160 un jocīgi, bet likās, ka auto kļuva ekonomiskāks - pa šoseju ap 7l, bet pilsetā 9..10.. nu jau patēriņš atkal pieaudzis un bremzes drausmīgi sākušas čīkstēt, arī amortiņi aizmugurē čīkst uz nebēdu..
biju nesen uz TA, dabūju piecus "2", bet nu it kā nav nekas traks:
*) jāpieregulē tuvā gaisma
*) nedeg viens miglinieks
*) protektors pārāk nodilis riepām
*) jānostiprina āķis
*) stabilizatora atsaite

Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts, tas ir ērts, gana dinamisks, kluss, tajā ērti var pārgulēt divi cilvēki, ja noloka aizmugurējos sēdekļus, ziemā braucot uz kalnu, ir kur ielikt slēpes.
Pie mīnusiem gan varētu pieskaitīt degvielas patēriņu, jo biju cerējis uz ekonomiskāku variantu.
truberts @ 1.septembris 2007 0:00
ZAZ 96...40Zs 1984 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Pretēji tēva uzskatiem par konkrēto mašīnu(tēvs zvērināts mehāniķis) ar 30Ls kabatā devos iegādāt savu pirmo auto! Šķiet 84gada bij!? balts, bez tām kabatām sānos, cauršautu jumtu un priekšējo vējstiklu(mednieki no kuriem pirku bij vieglā šmigā ar stroķa palīdzību mēģinājuši ko no jumta dabūt nost) un zilām durvīm vienā pusē! Tā nu es sēdos savā sapņu auto, vēl nekad nebraucis, ar vienu bremzējošu priekšējo riteni, un laidu mājup. Priekšējo stiklu nomainija viens čoms, azarta pārņemts turpat sētā, caurumu jumtā aizlīmēju ar baltu leikoplastieri, durvis samainiju pret baltām un auto kā jauns. Nomainītajam stiklam ar marķieri bij iezīmēta apskate- tā ovālā ja kāds vēl atcerās- par to gan CP bij ko nosmieties. Krāsniņa, par kuru biju dzirdējis ne labākās atsauksmes strādāja bez aizķeršanās, motors kurš bij salikts no diviem rūca uz nebēdu un starp citu ar to auto varēja arī paspolēt biku, kaut gan to neieteica dēļ pusasīm: )Bremžu cilindrīšiem zem gumijām patinu izoleni un tiku arī piedaļas bremžu. Aizmugurējās riepas bij uzliktas no Fantomasiņa, tādēļ vedot kartupeļus no lauka, vai braucot mežā cirsmas tīrīt nebij problēmu aur caurgājamību. Tūnings- dēļ iepriekšminētajām riepām pakaļa bij gaisā, nokrāsoju baltus ripuļus, un kā oga visam papildus bremžuguņi katrā pusē pa vienam, no kuriem tumsā pašamacis žilba: )Vienīgais ko šis auto man pāri nodarija, tad lietus laikā, bardačokā atstātās mana un brāļa pases tika izmērcētas, dēļ kā vēlēšanu zīmogi abās pasēs bij redzami visās lpp!!!vienreizējs auto- pārdevu lai būtu nauda pa ko tiesības likt: ( biju pirmais čalis pagastā, meitene kārās kaklā utt!!!: ))))Vissiltākās atmiņas par šo auto!!!
tempra @ 30.augusts 2007 0:00
Ford Focus, 1,8 TDD 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Tā nu dzīvē sanāca, ka biju nobriedis uz pilnīgi jaunu automašinu. Bet ar ierobežotu budžetu. Vajadzēja kompakto klasi, vagonu un dīzeli, summā līdz 16 000 Eur. Nu godīgi sakot neko daudz izvēlēties nebija, patika jaunā Opel Astra, un jaunais FORD Fokuss. Fokuss drusku dārgāks, tāpēc nolēmu, lai iet Opelis, bet Opel salonā Adamā mani vienkārši noignorēja. Bet tas ir cits stāsts. Bija tā ka no salona pazvanīja menedzērs un piedāvāja vēl 1 paaudzes fokusu, par 14 tk Eur, jaunais maksāja ap 19tk . Ok! ņemu tipa veco! Ir taču galīgi jauns. Nu jau nobraukti 70 tk, padalīšos ar "+" un "- ".

Sākšu ar mīnusiem, jo godīgi sakot jūtos piekrāpts:
1. Jokainā motora konfigrācija TDD galīgi neceļ, salīdzinājumā ar Parasto TDi. It kā servisā kaut ko programmēja, bet nekas nemainās. Nu neceļ. Protams ka braukt var, un labi, tikai ir jāsamierinās, ka vecais fāters ar 8 gadus vecu tādu pašu Fokusu mani izcērt katrā krustojumā.
2. Tas ir fakts ka pirmā rūsa parādījās pēc 1 gada. Sāka rūsēt bagāžas vāks. Te nu toč ir jāraud (iepriekš bija darīšana tikai ar audi, "cigāram" pat 20 gadi, un ne grama no rūsas). Apsolīja ka nomainīs vāku, pierakstīja rindā. O. k. aizbraucu, nododu mašīnu, bet sirdī kaut kāda nelāga aizdoma. Pēc 3 dienām zvans, viss Oki, brauciet pakaļ. Skatos pēc noputējušām skrūvēm, vāks nav ņemts nost. Vienkārši pa jaunu no virsas nokrāsots. Karoče pasūtīja mani.
3. Numura apgaismojuma lamu kontakti apsūbēja jau pēc 2 nedēļām, un nedega apgaismojums. Katrā servisa pameklējuma laikā tiek mainīts, un it kā hermetizēts, bet bez rezultāta, gan mitrums, gan putekļi ir pilns, un arī ja deg lampa, tad dēļ iekšējiem putekļiem redzēt slikti.
4. Priekšējais gultis izbeidās pie 68 tk. km dažus mēnešus pēc 2 gadu garantijas. Kā saprotiet atbilde "SORRY".
5. Vislielākais pārsteigums, ka mainot 1. reizi bremžu klučus pie 60 tk km, lika nomainīt arī priekšējos bremžu diskus, jo nodilums bija jau pārāk bīstams. Piebildīšu ka kluči nebija nobraukti līdz metālam. Lielas aizdomas ka paņēma mani uz "muļķi".
6. Skaņas izolācija slikta gan no motora gan īpaši no āras (kad brauc lielos ātrumos).
7. Sēdekļi ir no tik stulba auduma, ka tiklīdz nokļūst ūdens vai mitrums, tā izslāņojas riktīgs pleķis.
8. Ā, gandrīz aizmirsu, sāka čīkstēt pie 40 tk. km siksnas spriegotājam gultnis. To gan nomainīja uz forda rēķina, ilgi pratinot, vai neesmu pielējis motortelpu ar ūdeni.

Par plusiem???
1. Smuka mašīna, ja lietie diski virsū (vismaz man tā liekas)
2. Gana augsts klīrenss.
3. Stabila uz ceļa it sevišķi bedraina (neatkarīgā visu riteņu peikare).
4. Patēriņš vidējs , 6-7Litri
5. Zagļu neiecienīts. Svarīgs faktors pēc personīgās pieredzes ar AUDI laikmeta.
6. Visas detaļas remontam ir vienmēr pieejamas, visādu ražotāju, lētākas, dārgākas.
7. Dīzelis, kā motors nekad nevienā milzu salā nav pievīlis, lec no pus apgrieziena.

Secinājums: Mans pašreizējais vērtejums, jūtos piečakarēts, jo pērkot jaunu mašīnu biju sagaidījis ko labāku. Tā kā gatavojos pārdot mašinu, gribu kādu 9tk Eur.
Nākošā mašina ko noskatīju ir Toyota Corolla Verso.
 
Klaris @ 29.augusts 2007 0:00
Hyundai Santa Fe 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Taa kaa pirms pirkshanas vareeju atrast tikai 1 jeedziigu pieredzes aprakstu par sho auto, moraalais pienaakums liek dot pasham savu atsauksmi:
Loti gribeejaas iegaadaties ar 2,0 CRDI vai 2,4i, bet apskatot LV pieejamos exemplaarus ar shaadiem dzineejiem, shausmaas noveersos, nokauti hlamaa visi kaa viens. Alfa auto tika atrasts uz vietas pirkts un kopies exemplaars, kuru arii paneemu.

Santa Fe, 2,7i V6,16'' lietie diski, fulltime 4x4, kruiizs, aada, klimats, automaats, ABS, TCS, dzimtais stereo ar 6 skaļruņiem, visi elektriskie logi ruupniicas toneejums logiem... aizmugure 90%, saani 35%, prieksha 30%.

+ par 13,5 k e var nopirkt 2003 gada paaugstinaatu universaali ar nobraukumu 73k km,
+ motora jauda 173 zs un 250 Nm lauj normaali paatrinaaties un apdziit,
+seedi augstu , redzi taalu;
+Klimas jauda pietiekosha, arii motors sasniedz darba t peec 2 km nobraukuma;
+ var nesaspringstot piebraukt pie upes vai ezera un mieriigi izbraukaat ne tos laabaakos mezja celjus.
+ balstiekaartas reguleejums un iespeejas ir normaalas, nav ne par cietu, ne par miikstu.
+ viegli paarvarami lieli atstatumi
+ automaats ar tiptronic

- skanjas izolaacija, auto ir paskaljsh, iipashi tiem , kas seezj virs pakaleejaas ass, bet troksnis nesasniedz diskomforta robezju;
- 4 pakaapju automaats : ( pirmais robs liidz 60 izcelj labi, 2- paatrinaajuma zinjaa ir tukshh liidz par 90 km/h. Nospiezjot pedaali liidz galam pie 90 km/h(apdzenot) peec 2 sekunzju aizkeres no 4 paarlec uz 2 aatrumu, atskan V6 reeciens, un seedeklis iesit pa muguru, 5-6 s auto katapulteejaas liidz 125 km/h. Taa vietaa braucot pa trasi ir labaak izmantot tiptronic un paarsleegties uz 3 aatrumu. 4 aatrums ir ok...130 km/h 3000 rpm... nav slikti
- prieksheejie seedeeklji ir bez normaalaaam saanu malaam un atzveltnes... taisnee ok, bet braukaajot pa pilseetu .... sux.... jaatbalstaas liikumos.

+/- degvielas pateerinsh baaka 65l, no lampas liidz lampai 50% Riiga, 50% shoseja 12l jeb 500km ar 60l, paarbaudiits 20x; shoseja ap 11l/100km... baakas pietiek 540-570 km. Dotie cipari ir speekaa ar iesleegtu klimu un ir normaali shaadam auto ar shaadu motoru.
+/- piekare: + elementaa uzbuuve, detaljas pamatiigas, tikai teerauds, savas vienkaarshaas uzbuuves deelj liidz salonam tiek arii siiku neliidzenumu izraisiitie trokshnji un nelielas vibraacijas, bet atkal.... nekad netiek sasniegta diskomforta robezja.
+/- salona apdare: - shur tur kaut kas grab, viss peleeks, arii aada, leeta plastmasa, instrumentu panelis ir askeetiskuma kalngals, seedeklju deformaacijas iespeejas ierobezjotas. + viss ir normaali funkcionaals un viegli apguustams, un atrodaas tieshi tur kur tam ir jaabuut. Pietiek arii glaazju tureetaaju, kabatu un kastiishu. Aizmugureejaa seedeklii pietiek vietas 2 fullsize beernu seedeekliishiem, un pats varu pa vidu ieliist un pat 150 km noseedeet bez moraalaam traumaam( augums 191 cm).

Nobraucis peec mashiinas pirkshanas esmu 20k km 3 meeneshos, 1x nomainiita ella, paardurtas 2 riepas. V6 vismaz pagaidaam ellu nerij ne grama.
Priekshaa ir apkope uz 90k km, kuraa ir jaamaina visi skidrumi, arii reduktoros, sveces(jaanem nost iepluudes kolektors), visas siksnas.... iisi sakot diileris pazinoja, ka pasaaciens maksaas 700-800 ls. Taa kaa garantijas nav, man ir kontrolcipars citu servisu izmaksaam, kas provizoriski sastaadiis ap 400-500 ls. Peec shiis apkopes 90 k km buus relatiivs miers.
Tuuliit peec lielaas apkopes tiks uzstaadiits gaazes inzektors... izmaksas ap 800 ls, jo mashiinu ir paredzeets patureet gadus 4, un nobraukt ap 150 k km.

Rezumee: mashiina ir uzbuuveeta maksimaali vienkaarshi, bet nezaudeejot komfortu un vadiishanas prieku par pienemamu cenu. Ja brends nav paaraak svariigs, loti ieteicama mashiina piepilseetu cilveekiem ar 1 vai 2 beerniem. Ja vajadzeetu pirkt veelreiz to pashu.... pirktu.
Tagad siekala saak teceet jaunaas Santa Fe virzienaa ar 2,2 CRDI un 5 AT: )

Peace

mincis


mincis @ 29.augusts 2007 0:00
Moskvich 412 AZLK 1979 Novērtējums: 1 Komentāri [5]
Bij man 18gadi: )))apm1998gadā pēc zaparožca ar 40 zirgspēkiem tiku pie šāda auto!!! Nekādu pozitīvu atmiņu, tik vien kā spilgti atmiņā koši zilā krāsa. tas auto plīsa, plīsa, lūza un maitājās. Izstiepās ķēde, tad uzvārijās motors, aizdedze čakarējās, kardāns pastāvīgi skrūvējās vaļā, bremzes tā arī nedabuju, ā un aizmugurē pie bākas gumijas trubiņa nez kāpēc uzbrieda un kārtējo reizi nevarēja tikt mājās, jo degviela nepienāca, karburātors vienmēr kaut ko mudrijās- murgs ne auto!vairāk skrūvēju pats, devu servisā, nekā braucu. Katrā ziņā savu sūri grūti nopelnīto naudu iekš Lido katorgas nācās sagrūst tai auto: (((
Secinājums- zapis kura motors bij salikts no diviem gāja kā pulkstenis, krāsniņa darbojās nevainojami, meitenes tika bučotas- lūk par šo mašīnu viss siltākās atmiņas!
tempra @ 29.augusts 2007 0:00
Volvo S70 2.0 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Labdien, vēlētos dalīties pieredzē par Volvo S70 2.0 10v.
Konkrētais auto tika iegādāts pirms 2gadiem par 5700Eur, ar 120000km orģ. nobraukumu.
Pozitīvās īpašības ir tās, ka auto ir liels, drošs, komfortabls un arī pietiekami respektabls.
Negatīvais ir tas, ka auto ir diezgan vājš motors, bet tas tika nedaudz labots ar čiptūninga palīdzību. Pa šiem diviem gadiem autiņam ir apmainītas visas siksnas, eļļas (pie pirkšanas) un vēl elektrisko logu bloks šofra durvīs.
Citiem ieteiktu nepirkt Volvo S70 ar 2.0 10v motoru. Atzīme 9, jo neviens auto nav ideāls.
Paldies.
 
Guntis @ 27.augusts 2007 0:00
Volkswagen BORA 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
sorry par kļudam!

A/m nobraukums - sk. bilde!
Comfortline komplektacija 130Zs TDI 4 motion
Mašīna joprojam ir dzīva un pat ļoti. Lielāko daļu kilometrus noripoja pa LV.

Stāvoklis ir tāds ka redzot mašīnas kuram ir spidometra ap 200tkm parasti nāk vājprata smiekli.

Visi amortizatori un lielāka daļa no piekāres ir rūpnīcas.

Gārākais stasts top.

Ja kadam ir jautājumi tad varat uzreiz uzdot.
 
Azatb @ 24.augusts 2007 0:00
Skoda Octavia II 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Elegance, 2.0 TDI (140BHP/310Nm), DSG kārba, xenons, utt.
Nopirku gadu vecu... Patiesībā - gadu un 5 dienas ekspluatētu. Meklēju ilgi, jo DSG un 2.0 TDI ir reta komplektācija (laikam cenas dēļ). Foršs auto. Ar šo dzinēju un kārbu var droši pacīkstēties uz ielām (ja tas ir aktuāli ;- ) un arī visnotaļ sportiski pavizināties pa grants segumu.

Vāciski stingra piekare, kas dažiem var likties kaitinoša. Saprotama un precīza bremžu/stūres darbība. Arī agresīvi vizinoties bremžu uzsilšana nemaina to efektivitāti. Prasās nedaudz stingrāks priekšējais šķērsstabilizātors un/vai viņa bukses.
Ļoti saprotami uzvedās sanslīdēs uz grants seguma, DSG ļauj braukt tiešām ātri nebaidoties par pārnesuma zaudēšanu/pārslēgšanos nevietā - parastā automāta vaina. Stabilitātes un vilkmes kontrole atslēdzama no salona un pati atpakaļ neieslēdzās! ! ! (Daudziem auto šīs funkcijas ieslēdzās atpakaļ pašas sasniedzot kādu noteiktu ātrumu).
Līdz zināmai robežai ļauj vienlaicīgi spiest gāzi un bremzi! Ja šo robežu pārkāpj (pardaudz gāzes vai bremžu vienlaikus) - elektronika nomet dzinēja apgriezienus. Tas gan var izrādīties bīstami! ! !

Noskrējiens nu jau 59tkm. Nekas negrab un nečīkst. Nedz salonā, nedz arī ritošajā.

Salona kvalitāte.... well... tas NAV VW, tomēr - nav slikti, brāķi neredzu. Varētu būt dārgāki materiāli. Sēdekļi arī standartā ir OK, tikai man svīst mugura visu laiku - iespējams, ka izmantotie materiāli nav pietiekami elpojoši, jo Galanta ādas beņķos sēžot praktiski nesvīdu nemaz.

Patēriņš: jauktajā ciklā braucot kompis uzrāda ~ 5.3l/100km (pilsētā kā nu sanāk, uz trasses braucu ~110km/h - pēc kompja t. i. 4.6 l/100km).

Izskatās, ka dzinējam garšo eļļa. Līdz maiņai bija jāpielej apm 800gr. I- netā lasīts, ka tā ir šo dzinēju raksturīgā īpašība dēļ savādākas eļļas tvaiku atdalīšanas sistēmas.

Virsbūve - uz dzinēja pārsega divās vietās krāsas bojājums. Manuprāt izskatās pēc krāsošanas brāķa. Šodien parunājos ar neatkarīgo ekspertu - viņš piekrita manam viedoklim, jo akmens izraisītam bojājumam raksturīgās pēdas atrastas netika. Arī šodien runāju ar Škoda garantijas vīru - tas ir akmens/manis radīts bojājums. Lai maksā vai nu apdrošinātājs, vai es.

SERVISS: Pilnīgs sviesc! OK, attiexme laipna, diezgan precīzi solījumos. Tomēr - kondioniera uzpildīšana 56Ls, jo "freona noplūde NAV garantijas gadījums"! Bļāviens! Naudu mēra centimetros.
Nobraukāju 9 gadus ar Galantu un NEVIENU reizi nebija probzas ar kondiķi! Acīmredzot Škoda labi zin, ka ražo sū#$, vai arī - Karlo piekopj "dīvainu" biznesa stratēģiju. (Valmieras ielā kondiķa uzpilde un pārbaude maxā ~25Ls, tiek dota garantija, utt). Anyhow - manuprāt VISI autorizēto dīleru servisi ir vienādi zagļi.

Secinājums:
Labs auto par labu cenu (ja nav vajadzīgs krutais imidžs). Arī rezerves detaļām cenas nav lielas (cenas skatījos NE- dīlera katalogos ;- ). A Karlo serviss - neadekvāts. Pirmo un pēdējo reizi pie viņiem.

ShadowVoice @ 22.augusts 2007 0:00
Kia Cee'd 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Sakumam precizesu ka raž gads ir 2007.
Auto tika iegadāts jūlija beigās jau noripoti ir 3000 km, patreiz neko negativu nevaru atrast.
Par auto. Motors 1,6 crdi, 115 zirgi, EX komplektacija, kas sevi ietver 16" litie diski, lietus sensors 4 x el logi, klimatkontrole, pašaptumšojošs atpakalskata spogulis, CD/MP3 atskaņotajs ar USB un line- in pieslegumiem + vel visadas fignjas.
Motors kluss, ar labu celienu un paterinju, tiesa gramata rakstito nevaru sasniegt, bet laikam man kaja pasmaga.
Piekare pacieta, bet man tas netrauce, klusa, izņemot grants celjus. Stabils uz visada veida celjiem.
kamdelj izvelejos šo auto? isuma sakot vairak auto par to pasu naudu, jo lidzigas komplektacijas, bet ar svakaku motoru MAZDA 3 maksa min. 5 tk EUR vairak.
Auto pirku GROSSā, attieksme pozitiva un patikama. Dabuju patikamu atlaidi. Pie lizinga un citu dok kartošanas palika neizrunats jautajums par OCTA, taču ka kompensaciju piedavaja izveles numurus.
Pagaidam esmu apmierinats. A ir viens "minuss"- nejut atrumu, delj ka kolegis uzravas uz 30 Ls, jo likas "ka braucu ap 60".
Edgars25 @ 21.augusts 2007 0:00
Honda accord 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Taatad gribeeju bish pastaastiit savu subjektiivo viedokli par sho autinju, ar kuru braucu kaadus 5 meeneshus , un esmu norullejis ap 14 tk km.
Peerkot izveeleejos starp mercedes 230 91. g ar ljoti iespeejamu automaatiskaas kaarbas defektu. un sho briinumu kursh tajaa briidii bija nobraucis 228 tk ( visticamaak taa arii bija peec visa spriezhot )
Shitaa hondinja ir vecais modeliits kursh naaca liidz 93 shkjiet.
Cenas bij liidziiigas. bet beigaas panjeemu hondu par 800 Ls.
Taatad plusi un miinusi
+ labi iet pa shoseju ( 2.0 benziins)
klusi un apdziit var bez probleemaam.
Saliidzinot ar audi 80 ar taada pasha tilpuma motoru prieskh shoses daudz eertaks.
+ liels salons, veluura seedeklji, tiiri smuks un galvenais eerts panelis. Man liekas daudz smukaaks nekaa liidziiga gada toyotaam mazdaam.
+ izskats ari patiik daudz labaak nekaa pm . liidziiga gada corolla vai tas pats audi 80.
+ ljoti viegls stuures pastiprinaatajs.

miinusi
- ritoshaa dalja neizraisa paaraak lielu uzticiibu.
gultnis ko pirms triis meeneshi nomainiiju, atkal saacis gaudot, ( iespeejams servisa vaina)
arii viens ritenis saacis grabeet braucot pa brugji (itsevishkji juutams) nemaaku teikt kaapeec.
- nav tik daudz servisu kaa vaacieshiem
lai gan remonta izmaksas shkjiet pilniigi normaalas.



tas laikam arii buutu viss. Vispaar nesaprotu cilveekus kas izdod ap 1000 latiem par nobrauktiem audi 80.
kaapeec nenjemat pm shito ?
lieku 8 saliidzinot sho ar sev zinaamajiem liidziiga gada autinjiem. un 9 starp tiem ko var nopirkt par 800 Ls labaa staavoklii.

 
blu @ 17.augusts 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti