_cita_marka_ Dacia Logan MCV
2006
Novērtējums: 7
tātad 21. maijā savu vecāku lietošanai tika iegādāts subj, ar 1,5 reno dīzeli, 5 vietīgais (ir pieejami arī 7 vietīgie), t. s. laureate komplektācijā, kas nozīmē vien miglas lukturus, kondicionieri, sēdekļa augstuma regulāciju, elektriski regulējamus spoguļus un paceļamus logus priekšā. Ā, ir arī borta dators.
Kamēr laimīgie jaunie īpašnieki vēl nebija mājās (www. wrinkliesontherun. com) pirmo bāku norullēju es pats.
Secinājumi ir.
Un secinājumi ir tādi, ka Dacia Logan ir visnotaļ braucams automobilis, pat samērā komfortabls, tajā pašā laikā NEMĒRĀ askētisks. Īpaši dacijai patīk slikti ceļi, brugis, trepe, grantene - tas viss pazūd ritošajā daļā, un tikai pateicoties sliktai skaņas izolācijai un lielajam skārda salonbūrim ārējie trokšņi visai labi atskaņojas arī iekšā.
Mašīnas vadība ergonomiska, visi kloķi un kliņķi, kas vaidzīgi ik minūti, ir ērti pie rokas. Sliktāk ir ar kondicioniera vadību, kas novietota zemu viduskonsolē, un it kā aiz (zem) rokas bremzes kloķa. Arī lukturu augstuma regulēšana ir visai zemu, tāpat spoguļu regulācija. Bet atcerēsimies, ka abi šie kloķi nav jāgroza braucot (teorētiski).
KOndicionieris efektīvs, aukstu pūš nemērā, cerams, ka apsildes sistēma ziemā darboesies līdzīgi labi.
Vietas mašīnā tiešām daudz, otrajā rindā labi var justies pat basketbolisti vai amerikāņi: ). Bagāžas nodalījums vnk milzīgs.
Reno dīzelis labs, kluss arī pie maziem apgriezieniem. Motors nav pārforsēts, tas ir 85 zs versija, un līdz ar to nav tik izteikti jūtama turbobedre, pārejot no maziem apgriezienmiem pie lieliem. Ap 60 kmh jau droši var likt piektajā, un ar 1500 rpm rātni ripināt. Pie 100 apgriezieni ir 2500, tas nodrošina tiešām ekonomisku braukšanu, vidējais pirmās (!) bākas patēriņš man bija 4,8 litri uz 100 km.
Tā ka praktiskiem cilvēkiem ar lielu vedamās bagāžas apjomu - uz priekšu! Domāju, ka reno pārbaudītāko mezglu izmantošana šinī mašīnā nodrošina pietiekoši kvalitatīvu mašīnu, lai ar to bez bažām brauktu un brauktu.
smaidiigais
@ 11.jūnijs 2007 0:00
Volkswagen Passat Variant 2.0TD
2006
Novērtējums: 7
Pabraukāju nedēļu ar jauno pasātu, samērā svaigs, tikai 30k km spidometrā. Visas ekstras bija, tikai bez ādas un DSG kārbas. Nu motors ar sešpakāpju kārbu jau spridzeklis, paspeju jau sodus nopelnīt, taču nav problēmas noslāpt pie krustojuma gluži kā ar benzīnieku. Jocīgi, esmu pieradis, ka dīzelis jau velk no pašiem mazākajiem apgriezieniem, tikai šis kaut kā nē. Taču pie 2k apgriezieniem paveras vaļā un tad aiziet lidodams. Bet zināt uz cik īsti brauc, ja vasarā lieto saulesbrilles, ir diezgan bezcerīgi, tik tizli risināts ciparu gaismojums ir reti kurai mašīnai. Smuki jau tumsā tas violetais gaismojums, bet saprast nevar, būtu vismaz nodublējuši digitāli uz displeja spidometram pa vidu. Vispār esmu piekritējs digitālajam spidometram kā Citroenā vai jaunajā Scienic, tad vismaz var saprast.
Salons nostrādāts labi, sēdeklis tīri ērts, pogas izvietotas labi un parocīgi. Žēl vienīgi, ka jaunajās vairs nenāk samta audums, bet tāds prastāks. Un pārstedza, ka jau sācis pagrabēt. Kaut kas panelī, kaut kas durvīs... Nav skaļi, bet kaitinoši gan.
Savukārt navigācijas displejs ļauj ērti arī radio lietot, viss tiek parādīts lieliem burtiem. Arī kruīzkontrole klasiski ērta, izmantoju bieži, reizēm pat pilsētā. Ideāli būtu adaptīvā kruīzkontrole, kas neļautu nejauši uz šosejas kādam nejauši pakaļā ielikt, bet tas jau laikam nākotnei.
Bet modernie pīkstuļi jaunajās mašīnās sabāzti visam, kam nav bijis slinkums. Uzmācīgi jau afigenna. Progress kā smejies. Lai gan amerikāņi ar to jau sen slimo : ) Šim tikai citas frekvences.
Nepatika augstās palodzes, ja tā no varētu nosaukt, sajūta kā tankā. Zinu dažu labu amerikāni, kam vēl šaurāki logi, bet es laikam esmu plašāka skata piekritējs. Savukārt bagāznieks milzīgs, ģimenei kā reiz. Ir āķi, tīkls un vēl visādi sīkumi. Ērti. Bet nav pilnais rezerves ritenis, tas pie trūkumiem, jo esmu gana daudz riteņus uz akmeņiem sasitis, ka tāds štrunta pumpītis un putiņas nepalīdzētu...
Uz ceļa turas labi, nevar iebilst neko. Gaita pacieta, drebina, prasās uz gludāka ceļa. Aerodinamiskie trokšņi praktiski nav, bet savukārt dīzeli dzird perfekti, kā arī piekares trokšņus. Nav tik krimināli kā mazajām hondām mazdām, bet dzird labi. Arī brīvgaitā motors paskaļš, Toyotām ir daudz klusāks. Ātrumos slēdzas normāli, tas ir, neķeras, bet arī "pats neiekrīt ātrumā'. Savā laikā vecajam Civikam slēdzās ideāli. Arī viens C2 ir gadījies ar ideāli slēdzamu kārbu.
Gaismas ksenoni, pa īstu tumsu tagad vasarā nesanāca braukt, bet pieļauju, ka ir labas gaismas. Patika, ka iedarbinot, motoriņi tās pa jaunam noregulē, pret sienu stari kā lāzeršovs nokustās.
Nu īsumā apmēram tā.
aviators
@ 8.jūnijs 2007 0:00
Honda Civic Coupe 1.5
1995
Novērtējums: 7
Auto ir 92-95 gada modelis, ražots 1996. gada sākumā, tāpēc ir gan vadītāja gan pasažiera airbag. lietoju tikai mēnesi, tākā par remontiem neko pastāstīt vēl nevaru. So far strādā kā pulkstenis. Pirku pa 2800 EUR ar 158000 km tāfelē.
+ Nezog
+ Pietiekoši dinamisks priekš 1.5l
+ Aizmugurē ir vieta arī cilvēkiem : )
+ Elektriskie logi, spoguļi, lūka (maziņa, bet ir)
- Durvis verās pasmagi
- Nevisai ērti sēdekļi
- Stūres gājiens par lielu
- Slikta skaņas izolācija
- Uz šosejas pie lielākiem ātrumiem ne visai stabils
HondaKivič
@ 8.jūnijs 2007 0:00
Mazda 323
1991
Novērtējums: 6
Nu tad tā. Trīsdurvju hečbeks, 1,6 16vārstu SOHC dzinējs. Mans pirmais (mammas žiguli un opeli nepieminēsim) auto. Iegādāts 2003. g. par 1700 eiro no vienas vācietes, kas pati ar šo auto bija atrullējusi no fāterlandes (un jau piereģistrējusi mašīnu Latvijā), lai apprecētos ar latviešu čali. Romantika.
Uz spidometra bija ap 177 000, un tā kā vāciete bija manu draugu paziņa, tas tad arī bija reālais skaitlis. Auto nebija sists, ja neskaita dažas skrambas uz bampera un kreisā pakaļējā spārna, visnotaļ labā kārtībā, oriģinālais manuālis un servisa grāmata komplektā. Un visai labs CD atskaņotājs. Elektriskā lūka, logi gan jāskrūvē pašam, kā arī spoguļi - bet tiem ir ļoti foršas sviriņas, nemaz nav grūti regulēt. Riteņi - 13'', kas, protams, nav kruta, taču izmaksu ziņā - izdevīgi.
Uzrāviens gana normāls, nav jau nekāds poršs, bet pilsētā var iztikt. Istais spēks parādās virs 4000 apgriezieniem. Ēd vidēji 7l uz 100km. (ZS - laikam 90. ) Virs 120 km/h gan paliek rijīgāks. Samērā stabils, ir braukts pa Pleskavenes risēm spēcīgā lietū, kad viss pludo, uz 130, - iet kā pa sliedēm. Virs 150 gan parādās drusku neomulīga sajūta. Vāciete teica, ka pa bāni esot braukājusi ar 170 - var jau būt. Oficiāli skaitās, ka mašīna iet līdz 186 km/h. Pašmasa - 1050 kg, kas spēcīgā sānvējā, vienatnē braucot, ir jūtams.
Ļoti forši stūrējas. Stūre asa, informatīva, ar šo auto ērti manevrēt pa joslām, parkoties. Salīdzinot ar 98. g. Hondu Civic vai 95. g. VW Polo, stūre ir daudz foršāka. Sajūgs un bremze - pēc braukšanas ar BMW vai to pašu VW Polo īsu brīdi šķiet, ka pedāļi ir ļoti jūtīgi. Katrā ziņā tie vairāk domāti maigām dāmu kājiņām nevis brutāliem večiem kirzas zābakos: )
Sēdekļi man (165 cm) šķiet gana ērti, bet garāka auguma cilvēki ir žēlojušies, ka mugura sāp. Esmu nobraukusi dienā arī 700 km, un nekas. Aizmugurē vietas mazāk, taču trīs rumpīšus iebāzt var. Bagāžnieks pietiekami liels, lai ievietotu četrus cementa maisus. Ir vests arī ledusskapis (atlokot pakaļējos sēdekļus), rakstāmgalds (izjaukts, protams).
Tūliņ pēc iegādes pārkrāsoju apskrambātos bamperus un kreiso pakaļspārnu, nomainīju piļņikus, eļļu. Tad ilgi nevajadzēja darīt neko, līdz pēc gada sāka izpausties LV ceļu graujošā iedarbība. Nācās mainīt priekšējo granātu vispirms vienā, tada arī otrā pusē. Kopumā pa šiem gadiem pamazām piekarei nomainīts: granātas - pat divreiz, lodbalsti, amortizatori (visi), kolodkas, stupica.
Mainīts izpūtējs (vienreiz visā garumā, otrreiz viens posms. ) Protams, kārtējās eļļas maiņas. Vienreiz mainītas sveces (2004./2005g. ziemā), pirms 2005./2006. g. ziemas baigā sala profilaktiski ielikts jauns akumulators. Bet tad -30 grādos leca ar pirmo griezienu. Ko nevarēja teikt par daudzu kaimiņu jaunākajiem un krutākajiem auto.
Braukts tiek teju katru dienu. Un katru dienu jāforsē t. s mazā Brīvības iela.
Pagājušajā rudenī beidzot iestājās tāds kritiskais brīdis - sajūgs bija beidzot nokauts, radiators arī sācis tecēt. Pārdot? Notestēju pāris nākamās mašīnas kandidātu... Apsvēru izmaksas jaunam gecam uz līzingu... nē, nafig barot augļotājus un jāties ar garantijas servisiem. Varbūt to pašu 98. g. Hondu 1,5l, kura ir, protams, stipri klusāka, taču uzrāviens ir apmēram tāds pats, ja ne mazāks (ZS laikam skaitās drusku vairāk, bet bundža smagāka)? VW Polo 95. g. ar 1,4 motoru? - ai nē, tikai ne VW Polo - ļurīgs, bez uzrāviena, stūre mīksta, pedāļi cieti. Un vispār - jābrauc katru dienu un daudz, bet laika nodarboties ar auto pirkšanu/pārdošanu nav.
Ak, labāk zināms ļaunums. Izlēmu tomēr remontēties. Jauns radiators Vagonu ielas GRS (vai kā to kantori sauc) Ls 96 (ar darbu), remonts veikts dienas laikā. Jauns sajūgs (arī Vagonu ielā, kantorī ar incanto nosaukumu Auto Maģija) - Ls 150 (ar darbu). Arī šis remonts veikts dienas laikā. Vēl tika nomainīta zobsiksna ar ruļļiem. Kopš tā brīža darīts nekas nav, bet nupat tehnisko apskati izgāju ar pirmo piegājienu. Korozija gan beidzot, pēc četrām Rīgas ziemām, ir sākusi savu ļauno darbu, bet pie tā TA vecis nepiesējās.
Kopumā nepatīkamu pārsteigumu nav bijis. Vecs ir vecs, jāseko līdzi. Mēdz bieži izdegt tuvās gaismas, tā esot mazdām raksturīga kaite. Rēķinu, ka vēl kādu gadu izvilks. Ejiet ieskrieties, jauno auto tirgotāji, nākamā arī lietota mazda (jaunāka gadagājuma, protams).
Rezumē: auto praktiskai latviešu studentei, kam pofig par prestižu, bet svarīgi, lai auto nepieviļ.
+ forši stūrējas
+ stabila
+ nav jābaidās, ka nozags
+ laba pārredzamība, forši sānu spoguļi
+ starp citu, man ir KASKO. Ls 40 par gadu. Nupat iekasēju no šiem Ls 80, ko piekrāsot vienas stulbas kaimiņienes noskrambāto spārnu.
- skaļa, grab drausmīgi. taču labums no tā ir tāds, ka uzreiz var dzirdēt visas aizdomīgās skaņās piekarē.
- ziemā baigi salst ciet durvis. jāuzmana, jāsmērē ar silikoniem
- tuvās gaismas lampas bieži izdeg
foibbe
@ 6.jūnijs 2007 0:00
Suzuki sx4
2006
Novērtējums: 7
Labdien!
Te viens ieprieksj visai mazjori bija aprakstiijis sjo transporta liidzekli.
Taa kaa manaa saimnieciibaa taads ir, daljeeji vinjam var pievienoties.
Nogaajis vinjs paslaik ir ~20k km un no tekosjaam probleemaam varu piemineet:
1) viss kaut kas grab;
2) izjucis ir katalizators (mehaaniski) un papildina grabonju (tas ir pasuutiits un cerams, ka tas buus garantijas gadiijums, jo manupraat vaina ir nekvalitatiiva metinaajumaa);
3) krita nost viena bliivgumija durviim, pieliimeeju, vairaak nekriit : o).
Veel par miinusiem:
- diezgan slikta paaredzamiiba, taa rezultaataa var nonest kaadu gaajeeju taisot labo pagriezienu un gruuti parkoties;
- seedekljiem suudiigs audums un plasmasiiga apdare salonaa;
- nosaciits miinuss - taada drusku priekspiedzinjai neraksturiiga vadaamiiba, kad nevis izsliid prieksja bet neesaa pakalju (man jau po, bet sieva satraucaas);
- sameeraa labi sviist ciet logi un skaljs ventlators peckai;
Runaajot par +, kopumaa jaasaka peerkot nebiju gaidiijis, ka sjaads izstraadaajums vareetu buut ar tik labu lietosjanas veertiibas/izteereetaas naudas attieciibu.
Taatad pie plusiem:
+ smiekliigs degvielas pateerinjs - ap 7 l pa pilseetu un 5,5 aarpus paarvietojoties pieciisja robezjaas;
+ 1,5 litriigam motoram pieklaajiiga dinamika;
+ superiiga paargaajiiba - var aizbraukt seenees vai paarvietoties pa trotuaaru apmaleem bez raizeem;
+ manupraat diezgan gllits dizains (te gan iet runa par priekspiedzinjas variantu, kas ir man, tas ar taam osaam uz jumta un alumiinija plastmasas bampera aizsargiem laikam tomeer ir domaats taa teikt "na ljubitjelja";
+ vispaar diezgan eerts ekspluataacijaa un brauksjanai (ja atskaita ieprieksj mineetos miinusus)
PS. par to pateerinju, ko !!! saka - protams jaasaprot, ka taa piemineetaa dinamika tiek panaakta uz lielaaku motora apgrieziena reekina. Taisniibu sakot es neesmu saticis nevienu auto ar benziina dzineeju kuram pateerinjs reaali ekspluateejot buutu reaali zemaaks par tiem 5,5 litriem.
PSS nu ko beigusies transporta liidzeklim garantija. Nogaajis apm 60 tkst. nekas vairaak nav bojaajies.
Taa no vispaareejaa apdauziiti drusku saani staavvietaas, salons taa kaa paplucis, jo beernelji ir diezgan smuliigi uc.
Diezgam miiksts veejstikls izskataas, ar smiltiim ir saskraapeejies vietaam (samnaak drusku braukaat pa zemes celju)
Taa bojaajies nekas nav. Darbojas, ruuc neko sliktu pateikt nevar.
Uldisk
uldisk
@ 6.jūnijs 2007 0:00
Volkswagen Touran
2003
Novērtējums: 7
Par Tuoran trešo rindu varu teikt tā, ja vidējā rindā sēž neliela auguma 1.75 m un ~60-70kg pasažieri, tad arī aizmugurē var sēdēt ērti. Tomēr ilgstoši tur sēdēt ir nogurdinoši, kā arī pēdējā rindā bērniem ir bail (14 gadi), ka kāds no aizmugures viņiem neuzbrauc virsū. Arī izkāpšana un iekāpšana nav īpaši ērta, taču ja jāizvēlas vai palikt mājās, vai braukt visiem, protams izvēle ir braukt.
Dvīnis
@ 5.jūnijs 2007 0:00
Volkswagen Tuoran
2003
Novērtējums: 7
Esmu iegādājies 3 gadus Latvijā lietotu 1.9 dīzelīti. Esmu nobraucis 2 mēnešus ~5 tūkst km. Pērejot no 2001. g 1.7 DTI Opel astra par Tuoraniņu varu teikt:
+ ērts un plašs salons, laba pārredzamība, laba vadāmība
+ regulējams sēdekļu augstums šoferim, blakussēdētājam
+ kruīza kontrole un ziemas pakete - apsildāmi priekšējie sēdekļi
+ ļoti ekonomisks, ~5 l/100 km (ne Rīgā)
+ viegli noparkoties šaurās spraugās, mazs apgriešanās radiuss
+ gan uzsākšanai, gan apdzīšanai jaudas ir pietiekoši
Mīnusi - skaļš salons, dzirdams riteņu troksnis, sākumā likās, nu gan grabulis
- cieta piekare, jūtamas visas ceļa grambas
- uz durvīm parādās rūsa kā vasaras raibumi
Uz 140000 apkopi bija jāmaina visi bremžu kluči, vērpstieņa atsaite, bukse, eļla, eļlas filtrs. Plus pieliekot klāt sakabes āķi VW centrā tas izmaksāja ~500 Ls
Dvīnis
@ 5.jūnijs 2007 0:00
Opel Zafira 2.2TDI
2003
Novērtējums: 8
Es no 2006. gada jūnija beigām braucu ar Opel Zafira 2.2TD (2003. g), Piekrītu tam, ka grab kā jau opelis, bet uz to biju rēķinājies un nesūdzos. Jauda ļoti laba, apdzīt nav problēmas, uz šosejas visu laiku var braukt ar 5. ātrumu, uzrāviens no 70 km/h līdz 150km/h, momentāls.
Ekonomiska mašina, braucu apmēram 3/4 šoseja 1/4 Rīga, pēc komjūtera vidējais patērins ~7l/100km.
Esmu nobraucis 35 000km pa 10 mēnešiem. Remonts ir bijis - izberzts caurums radiatorā - 50Ls remonts, kā servisā pastāstīja zafiras slimība, Apkope dārga eļļa, ja lej to kas rakstīta grāmatā tad maksā 60Ls + 3 filtri un darbs ~120Ls. Priekšējās plastmasas ir zemas (jāpiedomā kur brauc lai nenorautu) ir jau bijušas norautas, bet to apdrošinātāji saremontēja. 3. rindas krēslu atlocīšana un nolocīšana ļoti ērta, vidējā rindā sēdekļiem ir vairākas pozīcijas (patīkami). Vietas daudz gan sēdēt, gan bagāžai, protams, ja brauc 7 cilvēki, tad bagāžas nodalījuma praktiski nav ~ 2 Rimi lielie maisiņi un viss.
Tas apmēram viss, kopumā vērtēju uz 8, esmu ļoti apmierināts ar izvēli.
P. S. Ir tikai viena galvas sāpe, kas moka mani jau mēnesi, vadītāja pusē, sāka grabēt granāta, granātu atsevišķi nevar nomainīt, jāpērk ar visu pusasi un tas maksā nepatīkami dārgi 544Ls, nevaru saņemties nomainīt, bet būs vien jādara, Opel centrā teica, ka tā nav zafiru slimība, ļoti reti gadoties, ka jāmaina pusass, un tā retā reize gadījas tieeši man.
andriics
@ 4.jūnijs 2007 0:00
Hyundai Terracan 2.9 CRDi
2004
Novērtējums: 7
Sievas darba auto.
2.9 dīzelis, automāts, āda, klimats, koka imitācijas apdare – tomēr neraugoties uz to visu nepamet sajūta, ka brauc ar bobiku. Tas tā – pozitīvā izpratnē.
Auto ir visai liels un ietilpīgs. Odometrā 140 000, salons visai grabošs, un neraugoties uz pūlēm radīt lux interjeru – nekas īpaši izsmalcināts nav sanācis. Beņķu atzveltne varēja būt dziļāka, vairāk nekādu iebildumu pret komfortu nav.
Salīdzinot diviem citiem parketniekiem ar kuriem esmu braucis (Alfa Crosswagon un Chevy Captiva) šo jau var saukt par apvidus auto. Ir gan rāmis (cerams nekļūdos), gan pazeminātais pārnesums. Pļavas, lieli pampaki un pauguru forsēšana pa mežu – nekādu problēmu, vienīgi sānsveres liek neomulīgi justies (auto ir visai augsts).
Dzinējs – 163hp 2.9 CRDi dīzelis ar 345nM @1750rpm – varēja būt nedaudz jestrāks, bet to laikam var novelt uz auto pašmasu (2t) un automātisko kārbu, kas gan slēdzās visai labi un prognozējami. Bet nu auto arī nav paredzēts nedz vilkšanai pa bāni ar Vmax, nedz arī luksoforu dragreisa sacīkstēm pilsētā.
Apdzīt sēnes, kas velkas ar 105km/h var, lai gan virs 120 tarakānā sāk kļūt neomulīgi. Pie vainas varētu būt amortizatori, kurus derētu nomainīt uz cietākiem, kā arī absolūti neinformatīvā stūre. Tiesa gan – stūres sistēmai ir arī viens pluss, jo apgriezt šo milzeni var praktiski uz vietas.
Bet nu sieviņas pārvietošanai pa pilsētu un pierīgas gruntsgabaliem, ar ko saistīts darbs, šis apvidnieks ir pat ļoti piemērots – jo pārredzamība laba, spieguļi lieli, pārkingsensori visapkārt + vēl automāts. Arī citi vadītāji virsū nelien, garām nespraucās (auto IR liels) un līdz ar to Zaķis var mierīgi braukt.
Patēriņš pilsētā ~12, uz šosejas var iespraukties arī 8 litros.
Mihails
@ 4.jūnijs 2007 0:00
Audi A6 avant 2.5tdi 85kw
1995
Novērtējums: 8
sveiki! ilgi domaju par autinja pirksanu, galvenais lai butu dizeli!nesen nopirku autinju... bij doma pirkt golfu... staigajot pa plachiem kautka pardomaju- kapec pirkt golfu, ja nedaudz pieliekot varu braukt ar audi un vel A6.. ar mashinu esmu apmierinats, nav lielu extru(adas, klimata) bet nu standarts ir(el logi, el spogulji, el luka, apsild kresli utt) ir divas problemas, varbut siastitas, velos zinat jusu viedokli- mashina no ritiem lec tik ar otro vai tresho reizi un galig nav jaudas.... turbina strada, tika iznjemts katalizators... varbut kkas ar aizdedzes reguleshanu??
archii
@ 27.maijs 2007 0:00