Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 307 2001 Novērtējums: 6 Komentāri [9]
Nopirku lietotu Peugeot 307. Mazs nobraukums - 60 000 km. Cena 7000 EUR. Pirms pirksanas aizvedu uz autoservisu, veci skatijas, it ka sista neizskatoties un ari diezgan laba stavokli. Pirmo menesi nobraucu un nekadas problemas nepamaniju, ja nu tikai to, ka priekspuse plastmasa loti zema, medz kerties lielaki akmeni vai iesprust uz trotuara malas, ja stavvieta parak talu iebrauc.

Bet kopuma pirmais iespaids loti labs, parsteidzosi ietilpiga masina, salidzinot ar Ausi A4, ar kuru braucu agrak, saja masina var tiesam daudz ko salikt, jo 5 durvis. Vel patikami, ka sedekli loti augstu, forsi viss parredzams (laikam sieviesu ipatniba: )).

Salidzinot ar Audi, protams ir troksnainaka un grabosaka, ka ari atrumu klokis tads ta ka izlodzits, ja Audi ieliekot netisam nepareiza atruma masina uzreiz protesteja un slapa, ka ari atrumi bija skaidri un viegli ieliekami, tad seit man pat ir gadijies, ka aizdomajos un tresaja atruma jau braucu uz 70 km h domadama, ka ir 5 atruma, masina ruc, bet ta ipasi neproteste. Atrumu caurumi nekonkreti, viegli sajaucami. Vel salidzinot ar audi ari stures pastiprinatajs stipri sliktaks. Bet stabilitates zina gan patikami parsteidza, loti stabili turas uz cela, neleka, bedres iznem miksti.

Bet tagad par problemam, pec paris menesu brauksanas saku pamanit, ka tad kad uznemts atrums uz 70 km h un atlaiz gazi, tad motora vai apaksa kaut kas sak baigi vibret un taiit skalaku troksni. Servisa teica, ka jamaina bukses un sarniri, jo motors staigajot, monainiju, bet vibracija joprojam turpinas. Varbut kads var pateikt, kas tas ir, varbut ta francu masinam visam ir un tas nekas traks nav?

Tad otra lieta, ko pamaniju, nestrada stures signals. Aizvedu uz servisu, jo bez signala nevar iziet tehnisko, tur saka, ka iespejams ir izsavis airbags, kas savukart parravis kaut ko un signals nestrada. Bet sataisit vienu pasu signalu nav iespejams, jamaina kaut kada tur kopeja lente uz kuras ir ari pagriezienu raditaji utt. Jauna lente maksa 300 Ls. Kaut ka tomer negribas ticet, ka del viena signala tadas problemas? Varbut kadam ari saja joma ir pieredze un kaut kas iesakams?

Nu vel par problemam runajot, ari labais pagrieziena raditajs medz parlekt uz kreizo pusi, ka jau te vairaki ieprieks rakstijusi, bet tas retu reizi un principa loti netrauce.

Bet kopuma joprojam savu izveli par labu Peugeot 307 neesmu nozelojusi, tiesa gan braucu pagaidam vel tikai 4 menesus.
Agnese @ 11.jūlijs 2007 0:00
Volvo 245 D 1986 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Pirms dažiem gadiem, radās nepieciešamība pēc lēta ikdienas transportlīdzekļa.
Starp nedaudzajiem kandidātiem, apstājos uz VOLVO 240 D. Izvēle netika bāzēta uz racionāliem pamatiem, drīzāk uz simpātijām.
Iepatikās pirmais, kuru apskatīju. Servisa mehāniķis, ja neskaita dažus sīkumus, neatrada, kur piekasīties. Acīmredzami, iepriekšējais saimnieks nebija knauzeris un mašīna bij kopta.
Jau esot kā īpašniekam, pirmās sajūtas iesēžoties iekšā – auto, kas nomierina. Stabili krēsli, pamatīgas durvis, iespaidīgs motora pārsegs, utilitārs panelis, slēdži un pogas. Sēdpozīcija augsta, atgādina sēdēšanu klasiskajos apvidniekos. Universālim – milzīgs bagāžas nodalījums. Dzinējs 6 cilindru, 2,4 dīzelis no VW ( pēc leģendas, dzinējam uz pirkšanas brīdi ~ 40 000 km pēc kapitālā remonta).
Uzsākot braukšanu tīri subjektīvi liekas, ka 1ais pārnesums ir no pazemināto sērijas, līdzīgi arī ir, kā vēlāk pārliecinājos, tad uzbraukšanai noslidinātos pakalniņos neveicot ieskrējienu, pietiek tukšgaitā, pirmajā pārnesumā atlaist sajūgu, auto bez noslāpšanas pazīmēm, neizprovocējot ratu izbuksēšanu, pārliecinoši rāpjas augšā.
Auto nav pretenciozs, tāpēc vadīšanu var uzskatīt par ērtu
Braucot ātrāk - pēc 95 km/h, vairāk nevajag. Arī neprasās. Auto ir šaurs un augsts, pie straujākiem manevriem virsbūve jūtami sverās uz sāniem. Ceļa nelīdzenumos, grantsceļos 240tais cieš no garensvārstībām, saistīts tas ir ar salīdzinoši nelielo attālumu starp asīm, taču asās bedres tiek pārvarētas mīksti.
Neiedziļinoties niansēs. Nobraucis esmu ap 2 gadi, auto nokalpoja godam. Neiztika bez neveiksmēm, taču nekas hronisks. Detaļas pieejamas un nav dārgas.
Kas nogalina VOLVO 240? RŪSA. Kad nespēju fokusēt uzmanību uz visu ģimenes auto uzturēšanu un papildus cīņu ar VOLVO koroziju, noliku to pie sētas. Priekš manis, nebūtu īsti korekti braukt ar šāda segmenta auto, ja tas nav labā vizuālā un tehniskā kārtībā.
Pašlaik ar manu volvo brauc mans kolēģis. Naudu par auto es no viņa neņemu, vienīgā prasība – auto dzīvības funkciju uzturēšana un regulāras apkopes. Tas tiek ievērots.
Rezumējot, trīs labas un trīs ne tik labas VOLVO 240 īpašības:
(+) īpašā sajūta
(+) drošība
(+) klasiska vērtība
(- ) korozija
(- ) šaurība aizmugurējā sēdeklī
(- ) bremzes


ranger @ 9.jūlijs 2007 0:00
Rover 75 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Braucu jau gadu. Ritīgs Dāmu auto. Nu un ka Angļu Rveri vairs neražo. Man ir. Ļoti līdzīgs Jaguāram, starpcitu.
Remontē ātri un kvalitatīvi Rover centrā, ir visas detaļas.
Mīnus. Grūti nomainīt priekšējās lampiņas citādi problēmu nav.
Plusi. Salons tāds pats kā Audi 6. Nav bieži jālabo. Ir daudz ekstras. Televīzors, apsildāmi krēsli, logi, spoguļi, navigācija, pilns ar elektroniku. Lūka. Bagāžņieks liels.
 
Tudruks @ 9.jūlijs 2007 0:00
BMW 320i 24v, Vanos, E36 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Ilgi skatījos Latvijas auto tirgu. Viss sākās no Opel Ascona, Vectra, Audi 80, 100, mazda 323, volvo 850 utt. Nu tad kad biju izokšķerējis mašīnas un to modeļu standart ķibeles, tad braucu uz auto placi skkatīties 93 g. BMW 520 touring, bet nekas prātīgs neatradās. Pamēģināju arī Volvo 850 2,5 TDi unversāli, itkā normāls, bet kkas man nepatika, nu tāds, parasts darba zirgs kam nāca līdz ķibeles. Nu tad man ieteica, lai uzmetu aci BMW 320i, es ar gariem zobiem piegāju apskatījos, jo BMW bija tautā uzskatīta par urlu mašīnām un baigo agresīvo braucēju mašīnām.... nu jā, piegāju klāt: melns - tas baigi forši, nu gaiši auduma sēdekļi - tas švaki, 2 l motors - tas labi, nav unversālis - tas slikti, tiko izieta skate - tas labi, nav kondiškas - tas slikti, Centrālā atslēga - tas labi, nav sinalizācijas - tas slikti, el. lūka, el. logi - tas labi utt. Tad es tā padomāju, atvēru bagāžnieku, o! Tur pat vieta bija.... Varētu iemest iekšā vismaz 4 alus kastes un sašļiku. : ) Tad es atvēru motora pārsegu, sekoja tāds: WOW, 24 vārsti, vanos, 150 zirgi, melns motorītis, pat tīrs : ), nu tad es pasēdēju BLAKUS testa braucienā, jo placis jau slēdzās ciet un nebija laika ilgākam testa braucienam, nu un pasēdēju blakus, jutu uzrāvienu, jutu ABS un sapratu, ka man vajag šito vāģi. Nopirku, nomainīju eļļu, tagad mainīšu bremžu klučus un riepas, bet pārējais ideāli, vai nu tuvu ideālam. Laba skaņas izolācija, brīzīem pat nevar saprast vai ir iedarbināts dzinējs : ), nu oriģinālās skandas arī ir OK, man pilnībā pietiek. Klausos metālu, tas laikam bembistam neraksturīgi : ). Patīk braukt ar šito mašīnu... Pa 2 nedēļām esmu nobraucis jau pāri 2000 km un man mašīna arvien vairāk un vairāk iepatīkas. Salons man arī pietiekams - man 1,75 m tāpēc arī neko lielāku negribas, aizmugurē vietas ar pilnībā pietiek. Benzīnu arī tik daudz nemaz nerij: kādi 7 -8l/100 km, ja brauc 100-110 km/h, nu pa pilsētu nezinu, ganjau kādi 10 l ir, neesmu mērījis. Nu bet maksimālo ātrumu ietestēju - 220 km/h, 6,5 tūkstoši apgriezienu... Vairāk nevarēja.... Motors izlektu. : ) Uzrāviens līdz 100 km/h pagaidām par 14 sekundēm mazāks nav izdevies. Tik lietū švaki ir virs 80 km/h pa risēm kas pilnas ar ūdeni - baigā akvaplanēšana, tā ir tikai riepu vaina, šonedēļ jāmaina jau zb lietus laikā uz 90 km/h Patīk virsbūve un pakaļējā piedziņa, lai gan neesmu tas kas svilina riepas beztolkā, bet dažreiz pa grantinieku līkumā rallija stilā, nezinu kā būs ziemā, ganjau vislaik rallijs - negribot. : ) Dodu 9viņas acis... Varbūt pārcenšos, jo man pirmā mašīnīte, bet šitāda gada mašīnai tomēr dodu 9.
 
raichax @ 8.jūlijs 2007 0:00
Lexus IS200 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Patreiz grozās cenās 9-15 kEur
Izvēles kritēriji par:
- RWD : )
- salona un exterjera dizains, kvalitāte
- pietiekami prestiža marka, bet nav ierastais bmw vai mercedes
īpashi uzrunāja gaišais ādas salons. apzināti tika meklēts ar automaatu, jo pārvietošanās pamatā pa pilsētu. automāta izvēli ne mirkli nenožēloju. strādā perfekti, pēc RAAP atsauksmēm arī remontā nav manīti, ir ziemas un sport režīms.
vēl no āprīkojuma kruīzs. ko lietoju pat pilseetaa : ) parasti nāk komplektā ar AT. elektriski un sildāmi ķebļi, ļoti ērti.
el spieģeļi, logi, klimats utml jau standartā. ir arii luuka! vajadzība pēc tās gan minimāla.
braukshana ljoti relaksēta klusa un komfortabla. ātruma starpību 90 vai 150 īpashi nejūt. gaita stabila, bet nav cieta. līkumos turas ļoti labi.
ir pamēģināts arii pa grunti. neskatoties uz automātu un paplikām riepām var mīlīgi paslidināt līkumos un viegli savākt.
dinamika pilsētā un pie apdzīšanām pilnīgi pietiekama, bet nekādas speciālas baudas izjūtas nesniedz. ja nu vieniigi R6 dzelzim nedaudz specifiska dziesma kad tuvojas redline.
bet vispār auto nav gonkošanai, var pabraukt ātri, bet neprovacē, drīzāk gribās tā cēli bez iespringuma, braucot pa pilsētu stress toč nav, un nevienam neko nav vajadzības pieraadīt. tālos braucienos nenogurst, nav pat jāstūrē, tik jāpietur stūre, autiš' pats brauc. goda vārds! : )
patēriņš kā jau te no citiem bija minēts 8-12 litri. uzskatu ka normāli prieksh R6 un automāta.
salons negrab, viss aprīkojums strādā teicami, audio skaņa tīri laba, tikai prasās aizmugurē nomainīt tumbas uz jēdzīgākām, oriģinālās var teikt neskan vispār.
Trūkumi:
- lūka, praktiskā nozīme minimāla. brižhiem krakšķ braucot un citreiz nogļučī pretiespiešanas aizsardziiba
- logu un spoguļu vadības panelis vadītāja durvīs. tāds krakšķīgs un ne visai patīkams uz tausti pie lietošanas.
- nav audio vadības uz stūres. šāda aprīkojuma auto tomēr pienāktos.
- stūre nereguleejas dziļumā. ceļi sitas ap stūres konsoli, kaut arī sēdpozīcija saregulēta kā būtu nepieciešams.
- lūst originālais 6CD changer, kas grūti un dārgi remontējams, parasti neremontē, bet ieliek citu changer vai ieeju iPOD, bet tas arī padārgi. manējam gan vēl strādā dzimtais.

nekādi remonti vēl nav veikti. eļļas dzinējā un diff ~55 lvl, pilnā oil maiņa kārbai ~100 lvl, gaisa filtrs 19 lvl.
zobenes maiņa ik pa 150 k, un esot ap 300 lvl
priekšējie lodbalsti ~60 gabalā + darbs. iespējams būs drīz jāmaina. ja iet apkopes amservaa tad ik pa 15k, videeji 100 lvl reize. zinot, kas jādara pa citiem servjiem var protams lētāk.

Kopumā esmu apmierināts, lieku 9,5 jo tas ir apzināti izvēlēts man piemērots modelis, kurš arī izrādījās tāds kā bija gaidīts. Vēl pēc citu atsauksmēm uz plīšanu nav tendēts, un es arī rēķinos, ka ja būs remonti, tad pa lēto tas nebūs.
hacis @ 6.jūlijs 2007 0:00
Chevrolet Epica 2006 Novērtējums: 4 Komentāri [11]
Bija iespēja pavizināties ar Chevrolet Epica 2007. gada. Nobraucu aptuveni 500 kilometrus ar ko bija pilnīgi pietiekoši, lai būtu priekšstats par šo mašīnu!

Tātad, dizains- manuprāt, gaumes jautājums, var nepatikt un var arī patikt. Man jau vairāk nepatika, tāds jocīgs, neproporcionāls ar jocīi augstu aizmugurējo bamperi. Dīvaini, priekša iet zemē, bet aizmugurējais bamperis tā pacelts ļoti, kaut kas nav arī optikā, ne šis ne tas.

Salons- pusādas salons ar melnas un hroma krāsas plastmasas apdari. Melns instrumentu panelis, bet ļoti bezgaumīgi izceļas baltie loki ap to, tad būtu viss melns un balti cipari, bet nu šāds tiešam nesmuks. Sēdekļi- normāla izmēra, ērti, bet sintētiskais sietaudums vidū dara savu- svīst mugura viņos. Aizmugurē vietas pietiekami. Vidus konsolē valda neliels bardaks, ar ko it kā varētu sadzīvot līdz brīdim, kamēr negribi kaut ko darīt. Audio sistēmas pogas izsvaidītas pa visu paneli, plus pāris pgas ir tikai uz stūres. Kondicionieris tā kā bez īpašiem iebildumiem, tur viss būtu normāli. Ļoti negatīvs iespaids par audio sistēmas info displeju- saulē tur redzēt nevar nekā, piedevām, nav arī saprotams, kur regulē kontrastu, vismaz instrukcijā neko neatradu. Elektroniskais pulkstenis arī nav saskatāms, totāla nejēdzība. Ļoti izbrīnīja, ka šādā vidējās klases sedanā nav borta datora, lai arī lēta komlektācija, tam tomēr vajadzēja būt?! Vēl viens kārtīgi liels akmens šajā dārziņā ir stūre- regulējas tikai augstumā, dziļums vismaz šai mašīnai ir aizmirsts, ļoti neparocīgi, ja pierasts, ka automašīnām tomēr tāda funkcija ir!!

Gaitas īpašības. 2.0 l common- rail turbo dīzelis ar 4 pakāpju automātu. Šāds motors mašīnai ir pietiekošs, bet nevarētu teikt, ka lidojošs, ir patīkami, ka mašīna pilšētas satiksmē iekļaujas un nekādu problēmu arī paskriet, bet visu brauktprieku drusku izbojā ātrumkārba. Stulbi, ka mercedes motoru apvieno ar daewoo ātrumkārbu : )) tur abiem bija jābūt no mercedes, bet tad laikam arī tā cena būtu atbilstošāka. ja vēl automātiskajā režīmā var braukt, tad ieslēdzot manuālo- pilnīgi garām, pārslēdzas ar kaut kādu 4sec aizturi, jau ielikts pārnesums, bet mašīna vēl rēc un tahometra bultiņa atlec tikai pēc tām dažām sekundēm.

Kopvērtējums- mašīnā, par kādu ne lietu neierunāsies un ko ne salīdzināsi, jūtama korejiešu piegarša. žēl, bet tā nu tas ir, par aptuveni 20k eur tomēr var nopirkt labāk aprīkotu auto ar gaumīgāku dizainu.

+
objektīvi skatoties, šī mašīna neizceļas pilnīgi ne ar ko, jo pa tādu naudu var nopirkt kaut vai hyundai sonata, kura tomēr ir funkcionālāka un komforts diez vai būs sliktāks. =, arī dizaina ziņā hyundai ir nedaudz labāk padevies, protams, 5 gadu garantija arī samērā liels arguments, kāpēc izvēlēties hyundai, nevis šo te!

-
- ātrumkārbas darbība
- sintētiskā sietauduma salons, lai arī pa malām ir āda
- stūres regulēšanas iespējas
- nav bortdatora
- nav klimata kontroles
- pīkstuļu pārpilnība, pīkst viss, kas vien var pīkstēt
- augstais degvielas patēriņš- 13-14l pilsētā
- ne visai gaumīgais dizains, vidējā klasē tomēr jābut kaut kādiem rāmjiem!


es esmu par jaunu automašīnu iegādi, nepatīk man tās vecās vācu grabažas, vēl vairāk besī tie mudaki, kas tos vecos krāmus sapērkas un tad plātās, cik viņi kruti, kaut gan labākajā gadījumā brauc ar 15k vērtu konzervbundžu- šādi cilvēki manās acīs ir absolūti nulles! bet nu, ir jābūt tupam, lai izvēlētos šādu auto, šo varētu pirkt par 13-14k eur, bet ne par vairāk kā 20eurām! Lai arī komforts ir labs, ne sliktāks kā audi, vai kādā mersī un īsti nekas arī negrab, bet tas tomēr nav arguments par šāda auto iegādi!
 
taxi_driver @ 4.jūlijs 2007 0:00
Mercedes 300TD 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [12]
Cenīšos rakstīt īsi. Nopirku ziemā daudz neskatoties, jo bija vajadzīgs auto ar automātu. Cena bija diezgan augsta 4300 eiro, taču uz to brīdi nebija izvēles. Nobraukums bija ap 300 t km, taču varēja redzēt, ka ir rupjā veidā rauts ārā sidometrs. Pārdeevējs par nobraukumu dziļdomīgi atbildēja, ka tagad jau visi tin. Tas gan mani nebaidīja, jo zināju, ka šādi merši iet pat mili kā takši. Tātad, ļoti stabila un droša braukšana(sapratīs tie, kas jebkad braukuši ar mersi), degvielas patēriņš ap 8-9 l dīzelis uz 100( audi 2.3 turbo qatro pilsētā bija ap 19). Dinamika pietiekoša, salons ļoti labs, ādas, nedaudz pietrūkst el sēdekļu. Sēdekļu apsilde ļoti laba, kondicionieris strādā labi. Uz virsbūves ir daži rūsas pleķi, tomēr viegli novēršami. Bija problēmas ar vakuumsūkni, kuru novēršana izmaksāja Ls 75. Šarnīra maiņa Ls 20. Salonā nedaudzpietrūkst vietas aizmugurē, taču nevar salīdzināt ar, piemēram ford escort, kurā var ielīst aizmugurē tikai ar 38 izmēra tupelēm. Jāuzmanās ar karteri, ko ļoti viegli pārsist pie mūsu ceļu kvalitātes. Braukšana ar automātu Rīgā ir atsevišķa tēma, jo parastajai kārbai tagad ietecams ņemt līdzi kādu lieku sajūga trosi : )
 
norca @ 4.jūlijs 2007 0:00
Toyota corolla liftback 1989 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Ideāls auto . Nelieli ieguldījumi un viss kārtībā. Salīdzinoši ar jaunas mašīnas ekspluatāciju iztieku pa lēto. Detaļas gan pagrūti dabūt, bet nav neiespējams. Iekabināt arī var kādam krutakam , tikai jāpierod pie autiņa. Ēd 7-8 uz simtu gāzējot, stipri agresīvi. Ko lai saku esmu apmierināts.
 
Dzinis @ 3.jūlijs 2007 0:00
Audi A6 2.5TDi V6 180 zs 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [26]
Tā nu sanācis, ka dzīve man ļauj pārliecināties par labu autiņu esamību : ))
Nemēdzu ilgi ieciklēties uz vienu konkrētu braucamo, arī šamais bija tikai kādam laikam. Bet patīkamam periodam..

Tātad AUDI A6 2,5 TDi V6 (180 zs), 2002. gada modelis, pēc neliela feislifta, ar jauno instrumentu paneli un pats galvenais – ar jauno, pašu niknāko132 kW (180 zs) dīzeļmotoru! Ticiet vai neticiet, taču nopirku Vācijā ar oriģinālajiem 380 000 km noskrējienu, ar gandrīz jaunu motoru un turbīnu (tikai 120 000 km nobrauktu) – viela pārdomām tiem, kas vēl cer nopirkt 10 gadīgu ar 175 000 km : ) Tajā pašā laikā pilnīgi nekas neliecināja ne par vizuālo, ne arī par salona nolietojumu. Izskatījās kā jauns. Acīmredzot, vācietis bija tikai pa bāni frēzējis.

Aprīkojums ļoti patīkams:

• 5 ātrumu TIPTRONIC automātiskā ātrumkārba,
• karbona salona apdare
• automātiskā 2 zonu klimatkontrole,
• 4 elektriskie logu pacēlāji,
• elektriski un apsildāmi spoguļi,
• paštumšojošs salona spogulis,
• paštumšojoši abi atpakaļskata spoguļi,
• elektriski regulējami sēdekļi,
• apsildāmi sēdekļi,
• sēdekļu masāžas funkcijas,
• sporta RECARO sēdekļi,
• kruīzkontrole,
• ar ādu apvilkta multifunkciju stūre,
• 6 x SRS gaisa spilveni,
• AUDI Chorus audiosistēma,
• BOSE subwoofer ar papildus skaļruņu instalāciju,
• navigācijas sistēma,
• oriģinālā NOKIA hands- free sistēma,
• ESP stabilitātes kontrole,
• ASR pretbuksēšanas sistēma,
• ABS pretbloķēšanas sistēma,
• lietie diski R16,
• oriģinālie Xenon lukturi,
• miglas lukturi,
• hromēti jumta reliņi,
• borta kompjūters,
• aizmugurējā loga saules aizkars,
• aizmugurējo sānu logu saules aizkari,
• elkoņa balsts u. c.

Viss, ko gribēju, arī bija. Varētu vēlēties arī ādas salonu, taču arī šis bija ļoti gaumīgs.
Par AUDI varu teikt vien to, ka braukt ar tādu ir bauda. Kopsummā nedaudz iespaidu.

Virsbūve.
Ļoti praktisks auto, ietilpīgs, vietas daudz arī aizmugurē sēdošajiem. Man aktuāls jautājums ir bērna sēdeklītis, ar to nekādu problēmu. Vizuāli autiņš neuzkrītošs, diezgan atturīgs – man patīk arī universālis. Pēc feislifta priekšējā daļa izskatās agresīvāka, sportiskāka.


Salons.
Apdare visaugstākajā līmenī, perfekta skaņas izolācija (viens no būtiskākajiem kritērijiem, kādēļ par autiņu esmu gatavs maksāt vairāk), nekas ne grab, ne čīkst.
Visi slēdži ērti izvietoti, klimata kontrole strādā vienkārši perfekti. Pašam personīgi patiktu tumšā salona koka apdare, taču arī šim nav ne vainas. Kā jau teicu, vietas ļoti daudz un sēdekļi patiešām ērti.

Aprīkojums.
Pats smejos, ka vidēji svērtajam latvietim nepieciešamas ekstras, jo vairāk, jo labāk : )
Priekš manām prasībām bija OK, vienkārši ideāla mūzika (tomēr BOSE ir līmenis), laikam labākais bāzes audio, ko esmu dzirdējis. Principā, neviena cita automarka šajā jomā līdzās nestāv, tas nu fakts. Multifunkciju stūre ir patīkama ekstra, apsildāmi sēdekļi tāpat. Automāts slēdzas perfekti. Ērtības, ērtības : D

Gaitas īpašības.
Spridzeklis! Visiem dīzeļu nīdējiem ieteiktu pamēģināt šo agregātu darbībā, ļoti ticams, ka domas strauji mainīsies. Nereāli ass, atsaucīgs uz gāzes pedāļa piespiešanu jebkuros režīmos, Tiptronic reaģē zibenīgi, bez jebkādiem rāvieniem. Absolūta bauda ar šādu autiņu pārvietoties.
Savai jaudai salīdzinoši ekonomisks, iekļāvos līdz 10 litriem ļoti nesaudzīgā režīmā, uz šosejas ne vairāk par 7 litriem. Tas nav daudz, manuprāt.
Skaņa – tas ir ko vērts. Kā riktīgam V8 dzinējam, vienīgais, kad dīzeli dzird, ir tukšgaita un arī tad tikai aukstam motoram.
Salīdzinoši cieta piekare (sporta amīši), toties izcila vadāmība līkumos un lielos ātrumos. Nu jā, 220 km/h šim aparātam nav nekādu problēmu...

Cena un ekspluatācijas izmaksas.
Dārgs prieks – pats tikko par 12 700 eiro pārdevu, Kasko >500 Ls gadā, zobsiksnu maiņa ap 500 Ls (ar visiem rullīšiem un ūdenssūkni), katrs servisa apmeklējums maksā bargu naudu. Arī zagļu iecienīts ir šis modelis, attiecīgi signalizācijas utt.
Man paveicās to visu neieguldīt, taču jaunajam saimniekam gan tiks prieks par pilnu programmu : )
Ar visu to, tomēr Latvijā šie Audi A6 ir ļoti iecienīti un cilvēki prot novērtēt kvalitāti, par ko vērts maksāt vairāk.


Kopsummā mani iespaidi un ieteikumi citiem:

+ izskats
+ dinamika
+ elastība visos režīmos
+ degvielas patēriņš ļoti adekvāts
+ salona apdare
+ bāzes audiosistēma
+ automāta darbība

- cena
- remontu izmaksas
- apdrošināšanas cipari
- zobsiksnu maiņas nepieciešamība
- Raiser elektriķa prieks par katru reizi, iebraucot pie viņa boksā : )

Tas uz doto brīdi viss. Joprojām uzskatu, ka V6 TDi ir ideāla jaudas un ekonomijas kombinācija, komplektā ar akustisku komfortu. Iesakāma izvēle. Lai visiem veicas!
 
Kasinsh @ 2.jūlijs 2007 0:00
Lincoln Continental Mark IV Coupe 1976 Novērtējums: 8 Komentāri [22]
Nu tātad. Nesen iegādājos Lincoln Mark IV, 1976 gada ražojums, 460 engine 7.5l, V8, AT, kruīzkontrole un klimatkontrole, elektriski regulējami beņķi un spoguļi, kā arī borta kompja vectētiņš, bet zupas ekonomiskumu/neekonomiskumu attiecībā uz pedāļa nospiedienu parāda! : ) Tas par tehnisko pusi.
Vizuālais daudzmaz normāls, šur tur krabīši izlīduši, šur tur vnk jāpatīra. Neticami, bet viss strādā! Un pat ļoti neslikti. braukt ar tādu ir vnk patīkami. Nemāku atrast salīdzinājumu, bet sajūtas interesantas. Motorīti tikpat kā nedzird, līgani šūpodamies piespied sevi atcerēties, ka spidometrs ir jūdzēs... : )
Darba priekšā daudz, lai šo Lincolnu savestu priekšzīmīgā kārtībā. Jo tizlais usas pārdevējs bija pa savam izpratis pirmspārdošanas sagatavošanu. Hromējumu dažviet vnk aizkrāsojot, jeb šur tur vispār nekrāsojot. Ir ielauzti sīkumiņi, un nieciņi. Bet galvenais, ka tehniskā ziņā viss ir ok! Ar rezerves daļām arī nav problēmu. Mūsdienu internetā var visu ko vien vēlies atrast. Cenas arī nav kodīgas. Par degvielas patēriņu speciāli neko neminēju, jo tas nav būtisks ( vid.20l/100km) , ja iegādājas šādu auto priekš dvēseles un brīvdienu izbraucieniem. : )
 
McJanis @ 26.jūnijs 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti