Lexus is250
2006
Novērtējums: 8
Pagājis gads kopš braucu ar šo auto un vairs neesmu pirmo iespaidu varā
Tehniskos rādītājus un aprīkojumu var viegli atrast, tāpēc par tiem neko.
Specifikācija - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=specs
Aprīkojums - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=equipment
Salonu vislabāk var apskatīt - http://www. lexus- is. ru/
Kāpēc tieši šis auto tika nopirkts ?
Bija pienācis brīdis, kad jāmaina auto un radusies vīzija par to kādam jābūt jaunajam.
1) neliels sedans, ar sportisku piedevu, ikdienā braucēji ir 1-2 , kartupeļu maisi nav jāved, tikai 3x gadā kāds iesēžas pakaļējā sēdeklī, mani izmēri ( 174 cm ) nejūtas labi lielā mašīnā.
2)jauns auto (negribu vairāk nodarboties ar laika pavadīšanu servisos, sarunās ar mehāniķiem, detaļu meklēšanu)
3) jauda ap 200 zs (iepriekšējais 192zs), jauda, kas ir pietiekoša, lai brauktu, bet nerada problēmas ar tās savaldīšanu.
4) auto izpildījuma kvalitāte, komplektācija un komforts ne sliktāka kā iepriekšējam auto (156 Alfa)
5) testējot auto speciāli tika ņemts ar automātiku kārbu, lai saprastu, kas ir jauns automāts (nedaudz apnicis Rīgas korķos sajūgu spaidīt)
6) priekšroka pakaļ piedziņai, kopš žiguļa nebija braukts ar tādu, un gribējās atkal pamēģināt
Izvērtējot piedāvājumu un izlasot pieejamās atsauksmes/testus, apskatot un izmēģinot iespējamos konkurentus, izvēla krita uz šo auto, jo
1) pilnīga atbilstība visām izvirzītajām prasībām
2) zemākā cena konkurentu vidū
3) augstā atlikusī vērtība
4) veikala darbinieku attieksme, izmēģinājuma brauciens, vecā auto cena u. t. t.
5) Toyota/Lexus uzticamība/kvalitāte
6) nebija daudz jādomā par mašīnas komplektāciju, jau bāzes komplektācija ir pilnīgi pietiekoša un iespējams tikai VIENS benzīna dzinējs, to var uzskatīt arī par mīnusu, bet man patīk šāda pieeja – ir auto, ar tieši viņam radītu izsvarojumu, piekari, dzinēju.
7) Viens no galvenajiem – auto mani uzrunāja, un salīdzinot ar konkurentiem iekāpjot mašīnā sajūta bija vispatīkamākā - mierīga, draudzīga, konservatīva, kas mani patīkami pārsteidza, nebiju to gaidījis japāņu auto
8) auto (pasažieru) drošība
Un tā tika izdarīts pasūtījums – bāzes komplektācija ar 2,5 benzīna dzinēju un automātu + gaišs ādas salons + 17 riteņi
Pirmie 20 000 nobraukti.
Šajā laikā pirmo reizi dzīvē serviss apmeklēts vienu reizi gada laikā, veicot 1. TA , patērēta 1,5h !!!
Par auto.
Dizains - klasisks sedans ar nelielu sportiskuma piedevu, tajā pašā laikā neizlecošs un kas man patīk – uzreiz redzams, ka tā ir japāņu mašīna.
Salons – vietas nav daudz, jūties it kā iespiests starp durvīm un augsto vidus konsoli, bet es jūtos ļoti labi, viss aizsniedzams, viss tuvu, viss savās vietās, viss loģiski izvietots, visi kloķi, pogas labi dizainēti, izvietoti, labi izgaismots, neuzkrītoši. Tikai nedaudz neērti piekļūt pogām, kas atrodas zem stūres un uz durvīm – lukturu augstuma regulācija, TC izslēgšana, spoguļu regulācija, bet neviena no viņām nav jālieto braucot, iespējams, ka pat labāk, ka nemaisās. Par apdares kvalitāti man iebildumu nav - gaiša āda, labas kvalitātes plastmasa, pulēts alumīnijs, tērauds, viss korekti, pieklājīgi, nedaudz konservatīvi. Aizmugurē vietas maz, augsts tunelis, kas atstāj vietu tikai 2 cilvēkiem un arī tie nevar būt pārāk lieli, bet parasti tur nekas vairāk kā portfelis un mētelis neatrodas. Apsilde/ventilācija – darbojas nemanāmi, visu laiku automātiskajā režīmā ar uzliktiem 21C, kādas 3 reizes, pēc nosalšanas, t palielināta, citādi pogas spaidīt nepieciešamība nerodas, ļoti laba „fiška” – ventilējami sēdekļi, vasarā spēju to novērtēt. Manām ausīm pietiekoši laba mūzika, turpat priekšā var ielādēt 6 diskus (ņem pretī mp3).
Salonā pietiek vietas visādiem niekiem, pudelēm, bet ar to arī nav pārcentušies, tajā pašā laikā nav neviena vaļēja atvilktne, plauktiņa, kur uzmest maku, cigaretes, mobilo. Kad pierod, to visu ielikt zem roku balsta, tad izrādās, ka ir ļoti ērti, jo nekas neslīd, nešļūc.
Braukšana – galvenās sajūtas klusums un miers, neskatoties uz to, ka auto tiek pozicionēts kā sport/sedans. Braucot viss ir labi, paklausīgs, stabils, nekādas nervozas uzvedības. Stingrs, bet ne ciets. Dažos testos lasīju pārmetumus japāņu inženieriem par to, ka domājuši tikai par mašīnas vadāmību un par piekares komfortu vispār aizmirsuši, es tam nepiekrītu, jo auto gaita tomēr ir ļoti klusa un komfortabla arī mūsu ceļos ar 17 riteņiem. Auto labi izlīdzsvarots, nekādas priekšas knābāšanas, pat guļošie policisti tiek šķērsoti, tos neizķerot (vienu reiz šķērsoju nepiebremzējot)
6 pakāpju automāts darbojas teicami, pirmo nedēļu bija sajūta , ka brauc ar elektromobili –klusums pilnīgs, pārslēgšanos nejūt. Motora jauda pietiekama drošai, ātrai braukšanai, bet šis auto nav spridzeklis, 200 zs uz viņa svaru nav daudz. Tas, ka auto RW, nekādus nepatīkamus pārsteigumus neradīja (izrādījās, ka jaunības iemaņas nav aizmirsušās), tieši otrādi. Arī ziemas dienās pārsteigumu nebija. Asākas sajūtas parādās tikai pie ātruma 170 km/h (izmēģināts ārpus Latvijas ) līdz tam klusums un pilnīga pārliecība (arī uz zemes ceļiem), pārsteidzoši, bet esmu sācis braukt lēnāk, jo sajūtas braucot ar 90 neatšķiras no sajūtām braucot uz 130. Nedaudz vairāk braukšanas prieku iegūstam atrodot kādu līkumotu ceļa posmu, pārslēdzot AK rokas režīmā un sporta režīmā
Degvielas patēriņš – vidēji 10,8 (uzrāda dators par pēdējiem 17000), ārpus pilsētas (Rīga- Liepāja- Rīga, braucot ar kruizu, kas ieslēgts uz 120 un pie apdzīšanas paātrinoties līdz ~ 160) 7,2 l, Rīgas korķos 15.
Bagāžnieks pietiekoši liels, arī ceļojumam 4 cilvēkiem pēc Alandu līdakām.
Auto daudz visādu patīkamu nieku, atslēga, kas nav no kabatas jāizņem un ko nevar ieslēgt auto iekšienē, apgaismojums, kas iedegas, pienākot pie auto. Atvāžamas sānu kabatas durvīs, kur var ielikt pudeli, ļoti jauka dīvainība ir spidometra un tahometra krāsas maiņa, tie kļūst oranži sasniedzot uzstādīto pakāpi, ņemot vērā, ka ātrumu nejūt un dzinēju nedzird, ir ļoti patīkami, ka spidometrs atgādina par sasniegto 120km/h un tahometrs par 4500, vēl daudz citu sīkumu, kas uzreiz nenāk prātā
Un bez šaubām platais logu mazgājamā šķidruma bāciņas kakls (156 AR īpašnieki sapratīs).
Bet neiztikt arī bez lietām, kas man liekas dīvainas.
Kāpēc visu laiku jāapgaismo man pēdas ? (izslēdzas tikai, nogriežot salona apgaismojumu vismazākajā režīmā, bet tad pārējais grūti saskatāms)
Kāpēc salona vidū visu laiku deg koši sarkans uzraksts – ja sēdināt bērnu, tad izslēdziet drošības spilvenu ?
Kāpēc šajā auto ielikts tāds pulkstenis kā 88. gada Mazdā (jāsaka gan, ka rāda precīzi)
Kāpēc šis auto mani uzskata par idiotu un visu laiku man kaut ko atgādina un dara to skaļi un uzmācīgi – atvērtas durvis, nepiesprādzēta josta, ātrumkloķis nav P, palikušas gaismas, tuvojoties beigām logu apmazgājamajam šķidrumam, iedegas sarka brīdinājuma zīme, kas uzmācīgi mirgo.
Brīžiem izkāp no auto viņš bļauj un nevari izdomāt kāpēc.
Un tā gala vārdi - ļoti labs, labi aprīkots, komfortabls, sedans, kurā izdevies apvienot komfortu ar labu vadāmību, kurā patīkami sēdēt gan korķos, gan braukt pa autobāni, gan pa līkumainiem ceļiem.
Auto neesmu vīlies, viņš joprojām atbilst visam , ko gribēju iegūt.
Cik ilgi ar šo auto braukšu un vai pirkšu vēlreiz - to redzēs pēc 2 gadiem un ~ 60 000 nobrauktiem, bet pieļauju, ka jā, jo neko labāku (šāda izmēra) nevaru iedomāties ikdienas braukšanai un sēdēšanai Rīgas korķos.
Atzīme 8, jo 10 ielikt nevaru, tomēr svētdienām tika nopirkts cits auto : )
arba
@ 25.jūnijs 2007 0:00
Volkswagen passat variant 1.8
1999
Novērtējums: 8
Universālis, ādas salons, klimata kontrole, utt. Skaists, praktisks(ļoti), komfortabls un dārgs uzturēšanā. Pa gadu nobraucu 31 tk. km. Pēc pirkšanas samainīju zobsiksnu, celiņsiksnu, ģeneratora siksnu, sveces, visus spriegotājruļļus - kopā ap 320 ls. Pa gadu samainīju 6 piekares sviras - kopā ap 180 ls, vēl nomira dzesēšanas šķidruma temperatūras dačiks - 40 ls. Pakaļējie amortizatori ar atsitējiem un aizsarggumijām - 170 ls. Regulārās eļļas maiņas un filtri neskaitās - tos tā kā tā jāmaina.
Agris
@ 23.jūnijs 2007 0:00
Mercedes W123 230E
1984
Novērtējums: 8
Ievads:
Iegādājos šā gada februārī tā teikt pirmo automašīnu uz tiesībām ar, ko pagāzt kalnus un iztrakoties. Cena bija vienāda ar automašīnas stāvokli 350Ls, bet neskatoties uz to bija Tehniskā apskate un apdrošināšana (sēdies, lej un min).
Sajūtas:
Četrus gadus pirms vadītāja apliecības iegūšanas biju iesācis braukāt pa laukiem ar dažādiem pusdzīviem auto sākot ar ZAZ beidzot ar Honda un Passat un tā līdz tiesību iegūšanai biju krājis pieredzi ar cietām mašīnām bez stūres pastiprinātāja, sabojātām apsildes sistēmām ziemā un cietiem krēsliem. Šīs īpašības Mersis sevī nebija iekļāvis un bija vienkārši bauda, bedres nejūt, stūri grozi ar vienu pirkstu, un sēdi klubkrēslā. Vēl var pieminēt stabilo braukšanu, kas nav parasti manāma lielām mašīnām, kuras mīl planēt.
Tehnika:
Sākšu ar motora ēstgribu 10-11L/100km, kas kā skolniekam ir maka sāpes, jo naudas jau nav. Turpināšu ar nenojājamo ritošo daļu, tiešām visādi mocot, pārkraujot un savādāk apdraudot hadeni neko tā arī nenodaru tai, iespējams jau, ka kāda bukse ir izsista, bet tas uz visa fona ir sīkums 1Ls vērtībā. Vēl par motoru: diezgan nesen motors izpūta saļņiku un sāka spļaut eļļu nu neko, tā kā tas notika diezgan labu gabalu no civilizācijas, nācās braukt gandrīz bez eļļas un kā par brīnumu motora skaņa kad biju nonācis mājās nemainījas, nekas nekur neklaudzēja u. t. t pielēju eļļu un atkal varēju braukt. Veinīgā sāpe ir drausmigi cietušais izpūtējs, nabagam ir šuve pie šuves, bet šā vai tā krīt nost un deg uz velna paraušanu. Kuzava stāvoklis ir smagi bēdīgs, brīnos kā viņš man vēl nav salūzis.
Savilkums:
ir gan plusi, gan mīnusi, bet kopumā neskatoties uz neko Mercedes- Benz ir radījis automašīnu, kas nes savu vārdu pat tad kad tā ir derīga lūžņiem. Visu cieņu.
Šai mašīnai dodu 8 balles.
Grauss
@ 21.jūnijs 2007 0:00
Toyota Carina E 2.0 TD
1996
Novērtējums: 7
Pirms gada Lietuvā nopirku Carina E hečbeku. Tā teikt, nocēlu no treilera. Nobraukums - 250000 km, visticamāk oriģināls, jo, kā par brīnumu, bija pat servisa grāmatiņa. Auto nācis no Francijas, ar visām no tā izrietošajām sekām - abi pakaļējie spārni noskrāpēti. Aprīkojums - visas elektrības, 2SRS, ABS, ādas stūre, spoileris aizmugurē. Braucot mājās, atklājās probza - no 1. ātruma OK, bet no tukšgaitas un pārējiem pārnesumiem bez starpgāzes nevarēja ielikt 2. robā. Tā kā kārbu remontēt negribējās, atstāju, kā ir un piešāvos braukt kā ar "ziliņu" - ar starpgāzi. Pārsteidza degvielas patēriņš. Ar pilnu bāku (60l) normāli nobraucu 1000 km. Dzinējs labi "ceļ" līdz 140 km/h, pēc tam jau gausāk. Maksimāli var dabūt 178 km/h.
Aizdzinu uz servisu pirms skates pārbaudīt. Vajadzēja nomainīt pakaļējā stabilizatora 2 bukses un vienu atsaiti. Apskati izgāju ar 1. reizi. Tagad, pēc gada 25000 km ir aiz muguras. Pa šo laiku 3 reizes esmu mainījis eļļu, ir nomainīti visi filtri un zobsiksna. Vienīgā kaite parādījās janvārī, bija sācis sulot stūres pastiprinātāja sūknis - blīve izpuvusi. Jelgavas ielā 66 to novērsa. Samaksāju 25 Ls. Tikko bija jāiet apskate. Izgāju ar pirmo reizi, neko neremontēdams. Tikko nopirku citu auto, tāpēc šo tirgoju. Brauktu vēl, ja vien Toyotai būtu AC.
+ Ērtas sēdekļu un stūres regulēšanas iespējas
+ Elastīgs un taupīgs dzinējs
+ Izturīga ritošā daļa
+ Maz jāremontē
+ Labi "lec" pie -30 grādiem
- Tukšgaitā grab panelis
- Tukšgaitā skaļš dzinējs
- Nav AC
Japānis
@ 20.jūnijs 2007 0:00
_cita_marka_ Dacia Logan
2006
Novērtējums: 8
Dacia Logan 2007 dzimšanas gads ar 1,5DCi dzinēju. Dacias sadaļas iekš i- auto nav... no ko... nācās ievietot šeit to aprakstiņu.
Rakstu tāpēc, ka gribās nedaudz padalīties ar citiem lasītājiem pieredzē, jo bieži internetā lasu dīvainas atsauksmes, tādas ka: "tas ir sūds", "tā nav mašīna" utt. no cilvēķiem, kuri šo automobili ir tikai redzējuši...
Nobraukti jau 5 mēneši un 15 000 un var nedzudz rezumēt.
Pirmām kārtām tas kas krīt acīs -
izskats - jā... te nu jāpiekrīt ka mašīna nav tā smukāka... it īpaši no aizmugures, kaut kā nav proporciju. Interjers arī nav īpaši gaumīgs, bet pateikšu godīgi... pēc 3 dienām tas liekas ļoti mājīgs un pieņemams.
Izmērs - LIELS! Man pašam gan Voyageris, gan mikromašīnītes ir... var labi salīdzināt - Logans ir pietiekoši liels 5 liela auguma cilvēķiem - virs galvas netipiski liela telpa. Bagāžnieks - 510 litri.... varu tikai uzslāvēt, jo tas jau labi kalpoja krāmējot tur tiešām lielas mantas un lielos kvantumos.
Dzinējs - 1,5DCi turbodīzelis ar 68 zirgiem un 160Nm griezes momentu jau pie 1700 dod tiešām pieņemamu dinamiku pilsēta un sagādā braukšanas baudu. Tas ir netipiski kluss (Benzīna dzinēja Logans man likās skaļāks... ). Eļlas maiņa ik pēc 20 000km.
Patēriņš - Pilsētā ja brauc mierīgi un nestreso tad pat ar kondicionieri patēriņš vidēji turas ap 5 l/100km. Ziemā bija ap 6 l/100km. Ārpus pilsētas mierīģi var iekļauties 4 - 4,5 l/100km. Ne īpaši ticu automobiļa datoram, tapēc vienmēr tiek pildīta pilna bāka un no iepildītiem litriem arī tiek izrēķināts patēriņš, kaut gan jāatzīst, ka pagaidām deviācija starp datora rādījumiem un reālo patēriņu nebija lielākas par 0,1 l/100km, kas faktiski ir kļūdas robeža.
Braukšanas komforts - ja komentāros par šo smiesies tad lai smejas, bet mūsu bedrēm tā ir viena jauka mašīnīte - piekare ir uzslavas vērta!!! Logans savā mūžā jau bija braukājis pa ļoti sliktiem ceļiem un piekares spējas absorbēt visus ceļa netikumus līdz šīm brīdimi izsauc tikai labas emocijas. Klīrens arī ir liels...
Kad brauc lielākus ceļa gabalus tad gan gribētos lai dzinējs būtu nedaudz atsaucīgāks, bet ja brauc mierīģi (un es esmu ļoti mierīgs braucējs) tad diskomforta nav.
Bremzes - nav komentāru - vajag pašam patestēt, ar ABS tās ir lieliskas un godam dara savu darbu.
Apgaismojums - Ļoti labs, negribu to salīdzināt ar amerikāņu atomobiļiem : ): ): ) bet tas arī bez salīdzināšanas ir labs - atkal vajag subjektīvu testu katram pašam.
Rezumē - sākšu ar mīnusiem:
1) Ne īpaši parocīgi izvietoti slēdži uz priekšējā paneļa.
2) Otrs pārnesums ir nevietā - automobilis ar to uz brīvgaitas brauc pārāk ātri un bedrēm vajag atkal ņemt pirmo pārnesumu.
3) Dzinējs labs pilsētais - trasei pavājš - pirms apdzīt vajag ļoti labi piedomāt...
4) Nedaudz atraktīvaks izskats būtu ļoti vietā : )
Plusi:
1) Ietilpīgs
2) Ekonomisks
3) Lieliska piekāre
4) Būtībā.... diezgān nedārgs...
5) Pilsētā 1,5 dīzelis jūtas kā majās : )
Ja tā godīgi... tad mašīnīte sāk patikt arvien vairak un vairāk... pat ja tai nav ideāls izskats tai piemīt kaut kāds šarms : ) Pagaidām tikai pozitīvās emocijas.
Īsuma viss. Lai visiem labi ripo.
Bert
Bertold
@ 19.jūnijs 2007 0:00
Ford Focus
2006
Novērtējums: 8
Apraksts par Ford Focus 1.6 TDCi Unversāli 2006. gada.
Līdz šim vizinājos ar nemaz ne tik i vecu BMW E39, bija labs: liels, ērts, daudz dažādu funkciju, ar labu apetīti, vienīgā nelaime, reizēm gadījās kaut ko nelāgu apēst un tad nu gan bija arī jāpaārstējas. Ko lai saka- ļoti pozitīva mašīnīte Bet nu ja runā cilvēcigi- izņemot komforta, nekā cita tajā „bembī” arī nebija!
Nolēmu iegādāties jaunu auto, galvenais, lai universālā virsbūve, jo patīk ceļot un tad ir svarīgi, lai ērti justos 4 pieaugušie un viņu mantas! Apbraukājot Rīgas salonus, secināju, ka pie BMW es tomēr netikšu, tāds arī nebija mans mērķis, gluži Hyundai, vai KIA arī man negribējās, vairāk skatījos uz Eiropā ražotiem spēkratiem. Iepatikās Octavia Combi, bet tomēr tā likās tāds opīšu variants, 407 SW īsti nevarēju „pacelt”, Passat’u vēl ne tik Tad ievilkos arī Ford autosalonā, kur baigām reklāmām izkārts Mondeo, laikam iztirgo noliktavas : )) aplūkojot un salīdzinot, izsecināju, ka tas Mondeo īpaši neatšķiras no Focus (es tieši unversāļus domāju un šajā gadījumā ietilpību), piedevām, jaunais Focus ir daudz smukāks gan eksterjers, gan arī interjers (man personīgi ļoti nepatīk tas Mondeo pulkstenis centrā ) un Mondeo jau principā „gāja” uz nomaiņu un, protams, cena arī- Focus tomēr ir lētāks. Focus, manuprāt, tiešākais konkurents Renault Megane man nepatīk pēc interjera, pēc eksterjera vēl varbūt, bet interjers pavisam noteikti nē.
Tā nu izvēlējos Focus ar 1.6 TDCi motoru, Trend aprīkojuma līmeni +jumta reliņi ar šķērstieņiem, 15” diskus. Kopā izmaksāja ap 21k euro ieskaitot visas apdrošināšanas. Extru ziņā šis no E39 atpaliek tikai ar nekam nevajadzīgo lietus sensoru, ļoti noderīgo mikroklimatu, nedaudz mazāku bagāžas nodalījumu, nav elkoņbalsta, 4x elektrisko logu, piedevām tie divi, kas ir, strādā ļoti stulbi- jātur, lai aizvērtu, vai atvērtu! Kā plusu var minēt audio sistēmu, BMW oriģinālā skanēja sliktāk, lai arī tur bija CD mainītājs, skaļruņi tur nebija augstā līmenī (iespējams dārgākās komplektācijās arī ir kaut cik, bet manējā E39 mūzika bija... ).
Lietošana. Fordiņš, neskatoties uz savu niecīgo tilpumu (1.6l) iet ļoti ņipri, ja godīgi, tad E39 ar 2.8 benzīna agregātu un mehānisko transmisiju gāja daudz smagāk un reāli paātrinājumu sāka just tikai pie 4500apgrieziniem. Ford’s toties jau pie 3000 sāk skriet, īpaši trešajā pārnesumā, kuru jūt visvairāk Visā visumā, Focus ar šādu dzinēju varētu būt labākā jaudas/ekonomijas attiecība, jo reāli ir kādi 6-7l sākumā un tagad jau 5-5.5l pa pilsētu, ārpus ir 4,5-5. Kā braukšanas mīnusu var minēt to, ka motoram nepatīk apgriezieni zem 2k, piemēram, ripojot pie krustojuma, liekot otrajā pārnesumā, ļoti iespējams, ka mašīna noslāps, vai arī ļoti nepatīkami raustīsies, tas ir gadījies arī ar lielāku ātrumu, kamēr pieradu pie šīs automašīnas. Skaņas izolācija- dzird, gan motoru, gan lielā ātrumā arī vēja un riteņu radīto troksni, tas tā kā būtu mīnuss. Vēl pie mīnusiem var uzksatīt tankam cienīgu pagriešanās rādiusu, vai man tikai tā liekas, bet nu ar E39 bija vieglāk apgriesties, tas varbūt no piedziņas, bet nu, nezinu, man tā liekas un viss Vēl mīnuss ir aizmugurējās sijas- parkojoties ļoti grūti sākumā bija saprat, kur tieši tas stūris ir, tagad, kad esmu iemācījies to izdarīt ar spoguļiem, ir vieglāk, bet sākumā pieradums skatīties pa aizmugurējo logu bija liels- bet jēgas pa viņu skatīties nav nekādas kā mīnusu vēl var minēt arī sēdekļus, maziņi un cieti! 200km no vietas un pilnīgi prasās izkāpt un kādas pāris min palocīties un dažas reizes apskriet ap mašīnu ātrums- mašīna priekš LV ceļiem laba, ripo ļoti naski, nemaz nespiežu maksimālo, pietiek jau tā, ka pa tiem ielāpiem un risēm sāk drusku nēsāt! Kad pabrauc pa LT maģistrālēm, tad ar nožēlu saprotu, ka tur ceļi tomēr ir labāki par LV, jo, pat pie 170, autiņš ir dinamisks un apdzīšana problēmas nesagādā, šeit man tādu ātrumu ir bail attīstīt. Kā jau minēju, trokšņu gan pietiek šādā ātrumā, bet, cik tad bieži tā braucu?!
Vis beidzot...
Ar šo auto esmu aizmirsis, kā izksatās „Statoil”, kur atrodas „Latbema”, atkal varu „labi izgulēties” un beidzot saodu, kā „ož” jauna mašīna, nevis zila eglīte, ar uzrakstu „new car” : ))
Lai arī vairāki draugi smīkņā par manu maiņu E39 uz Focus, mani tas galīgi neuztrauc, vairāk pukojos par to, kur mana domāšana bija agrāk, jo līdz šim automašīna bija kā naudas bedre: remonti, degviela, milzīga apdrošināšanas nauda, 100 signalizācijas un 10 imobilaizeri, kuriem reizēm patīk niķoties, kā arī beidzot varu neuztraukties, ka kādam muļķim ienāks prātā noiet ar naglu gar manu autiņu, vai nolauzt kādu spoguli, jo Focus tiešām nekrīt acīs un neesmu dzirdējis, ka Focus’us kāds tā bojātu! Auto patiešām ir atstājis pozitīvu iespaidu, izmainījis manu domāšanu un attieksmi pret auto. Ko dod tas 7 gadus vecā bembja komforts, ja reāli bmw komfortu nevar atļauties? Var jau nopirkt X5 pa tiem 22k euro, bet, vai man vajag lūzni, par kuru es maksāšu un, kurš stāvēs labi apsargātā placī un draugos varēšu palielīties ar „krutām” bildēm galerijā? Protams, es te neceļu debesīs Ford, vai noniecinu BMW, vienkārši saku to, ka, ja nevari atļauties Premium marku, tad nemaz nepērc tādu!
Šeit uzskaitīšu tikai tos + un -, kuriem ir jēga, jo komplektācija un ekstras ir naudas jautājums, bet šīs ir vairāk attiecināmas tieši uz šo mašīnu!
(+)
+ jauns auto
+ ekonomisks auto
+ izmaksu ziņā lēts auto
+ nav KASKO riska grupā
+ nav policijas melnajā sarakstā (t. i. lētāka atpirkšanās, nekā ar E39)
+ nav tieksmes kādam pierādīt un apliecināt
+ zudusi vēlēšanās agresīvi braukt
+ citi autovadītāji ciena, nevis „nolamā par urlu”
+ es vairs neīrēju iežogotu maksas autostāvvietu pie mājas
(- )
- labi aprīkots Focus arī maksā labi
- draugu stulbā attieksme un aizspriedumi pret auto marku
- apziņa, ka es tomēr nevaru atļauties jaunu bmw, bet vecu man arī nevajag
P. S. rakstā nepieminu nekādas servisa izmaksas, jo tādu nopietnu praktiski nav bijis (noskrējiens tikai 20k km!).
autors
@ 18.jūnijs 2007 0:00
Opel OMEGA
1995
Novērtējums: 4
Omegu jau lietoju 3gadus. Man 2,5td 1995g. Pa so laiku ir daudz kas biijs, bet galvenais ir to ka man ar to motoru visadas tjibeles negrib jet ta ka nakas. ta neskiljas aukst ta otradi. katru rejzi pec diagnostikas regule aizdedze, bet tas nau uz ilgu laiku. Man jau RIEBJAS. Bet pa prejo nevaru neko sliktu pateikt, automats iet bez bedam komforts labs, ritosa dalja samera izturiga. Pa savu cenu ir diezgan labs braucamais.
Jurijs
@ 17.jūnijs 2007 0:00
Mazda Xedos 9
1994
Novērtējums: 9
Pirms 3 mēnešiem iegādājos šo japāņu limuzīnu. Iepriekš braucu ar Mazda 626 kupeju, taču neērtības sagādāja auto ar divām durvīm.
Braucot ar xedosu ir pavisam atšķirīgas sajūtas nekā ar kupeju. Šis ir liels šoseju kuģis ar teicamu balstiekārtu diezgan elastīgu dzinēju un labām bremzēm.
Konkrētajam auto ir 2.0l v6 dzinējs ar 24 vārstiem un mehāniskā 5 pārnesumu ātrumkārba. Motors "kož" labi, bet pimērotāks būtu jaudīgākais 2.5 litru motors. Pārnesumi strādā precīzi un ir labi sabalansēti. Degvielas patēriņš šim auto ar 1410kg pašmasu nepieklājīgi zems. Uz šosejas ap 6,5 l/100km, bet pilsētā ap 8l/10km. Vidējo dators rēķina 7,5 l/100km.
Salons plašs, sēdekļi ar velūra pārklājumu viegli kopjami. Priekšējais panelis skaistākais, ko esmu redzējis(par gaumi nestrīdas)un visi slēdži ir ērti aizsniedzami.
Aprīkojums šada vecuma auto ir pats labākais. Elektriski logi, lūka, regulējams sēdeklis un lukturi. Elektriski apsildāmi un regulējami spoguļi, automātiskā antena, parking sensors, borta dators, klimata kontrole, kruīza kontrole, stūres lifts un pastiprinātājs. Faktiski viss, ko vien sirds var vēlēties. Bagāžnieks sekls toties plašs.
Cena arī par šo šoseju kuģi- pieņemama 2500 eiro.
Kā jau katram auto, arī šim ir savi trukumi.
- ļoti zems, jāskatās kur var iebraukt, kur ne,
- grūti atrast detaļas(vietējā tirgū),
- sarežģita balstiekārta, taču funkcionāla.
Pārējie visi ir tikai pluspunkti. Japāņiem savā laikā ir izdevies uzbūvēt labu un ļoti skaistu , kas atšķiras no citiem, auto.
Janka
@ 15.jūnijs 2007 0:00
BMW 320 coupe
1993
Novērtējums: 9
Šis varētu būt neliels salīdzinošs apraksts starp bmw 2.0 coupe un audi 2.0 coupe. Aprīkojums nepārāk liels- el lūka, el. logi, bembim nebija apsildāmu sēdekļu un aps. spoguļi.
Pārdevu Audi un nopirku septembrī Bmw, tikai tāpēc, ka zināju, ka šis konkrētais autiņš ir labā stāvoklī un arī steidzami vajadzēja pārvietošanās līdzekli. Tā kā šī bija , varētu teikt, mana pirmā pieredze ar klasisko piedziņu, nākamajā dienā nopirku Kasko – ap150ls. No sākuma braucu ļoti, ļoti uzmanīgi, jo bija bail no aizmugures izslīdēšanas, bet ar laiku pieradu un tad jau izbaudīju visus klasiskās piedziņas priekus mūsu īsajā ziemā. Mācījos savākt gan naktīs uz stāvlaukumiem gan uz Juglas ezera. Laba pieredze.
Nopērkot šo autiņu uzreiz iepriecināja burvīgā motora skaņa un pārsteidza salīdzinoši lielā jauda (no rūpnīcas 150zs). Tā vien prasījās visus viņus izmantot. Pat citi, kas izbrauca, teica, ka iet ļoti labi, ne sliktāk kā 2.5. Uzskatu, ka ikdienas braucējam vairāk kaa 150 zs nevajag.
Pēc iegādes pabraucot pa ielām secināju, ka mans IQ ir kritiski samazinājies, pat nezinu kāpēc – tā laikam ir šīs markas nelabā aura.
Nākamais mans ieguldījums, pēc treniņbikšu iegādes ar 2 strīpām gar malu pa 9ls (ļoti ērtas), bija bremžu disku novirpošana un jaunu kluču uzlikšana – ap ls60. Nākamo 12tkm nobraucot viss strādāja ideāli – tikai nomaini eļļu un pielej stiklu mazgājamo līdzekli. Par to 10p. Iepriekš bija līdzīga gada audi coupe – tajā nobraucot līdzīgu daudzumu – dzīvojos tikai pa servisiem un ieguldīju ap 1000ls.
Takā vienmēr lēju pilnas bākas varu pastāstīt par vidējo patēriņu. Šoseja - Liepājai un atpakaļ – 8,5l, pilsēta ap 12l, ziema -20 grādos 14l, visus čekus saskaitot vidēji 10,5l/100km. Audikam ar 2litru motoru un 115 zirgiem vidēji ap 9,5l/100km.
Salons bembim tāds nu nekāds – prasts, neērts, mazs, pēc 2 stundām mugura sāp. Aizmugurē vietas pavisam maz. Takā braucu uz kalnu – noliecot aizmugurējo atzveltni un saliekot inventāru 2 normāli iesēsties bija, gandrīz neiespējami. Bagāžniekā ar neko daudz nevarēja salikt.
Audikā bija gan ērtāk, gan plašāk, gan apsildāmi sēdekļi, gan ātrāk uzsila salons, kas ziemā ir ļoti patīkami. 3 snowus bez problēmām slēpju lūkā varēja salikt un vel divi aizmugurē apsēdās bez nekādām problēmām.
Gaitas īpašības – audiks labi turējās uz ceļa pie jebkura ātruma , iekš bmw pie lielāka ātruma kļuva ļoti neomulīgi.
Vel tāda interesanta lieta, ko novēroju, uz ceļa šito huļigankai (no kaut kurienes izgriežoties) laida vairāk nekā audiku. Varbūt Bmw vadītāji ir agresīvāki braucēji, bet bmw bmw vienmēr palaida.
Pārdošana ar bija diezgan interesanta... sen nebiju redzējis tādu kontingentu... pārsvarā urlas, kuriem autiņu gribējās nošķilt jau pirmajā dienā. Tā nu veiksmīgi pārdevu kādam lauku bāleliņam, kurš vislaik stāstīja, kā laukos pālī braukā, mūk no mentiem un nesen drauga mašīnu atstāja grāvī. Nu lai veicās!
Īsuma šajā mašīnā nebija nekas, kas man varētu loti patikt... nu nezinu ko viņā atrod citi braucēji!
+/-
+ jauda
+ nezinu, kapēc, bet iepatikās klasiskā piedziņa
+ neplīsa
+ vairāk deva ceļu
- nestabila
- slikta zīmols
- lēni uzsilst, nebija sēdekļu apsilde
- degvielas patēriņš
- neērta
- maz vietas aizmugurē un bagazniekā
- slikti turas uz ceļa (iespejams amortiņi gāja uz beigām)
Audikam atkal viss pretēji. Ja savienotu tad būtu mana ideālā mašīna
Tagad gan iegādāšos auto no salona. Jauns ir jauns.
es
@ 15.jūnijs 2007 0:00
Skoda OCTAVIA 2,0 TFSI
2006
Novērtējums: 8
Sveiciens! Gribu jums pastāstīt par šo autiņu mazliet. pirku no salona , braucu tikai 1 mēnesi, samaksāju 24559 eur, protams ņēmu lizingā, mēnesī maksāju 303 eur. Kāpēc tieši šo ??? Tāpēc ka ilgi nevarēju izlemt kuru pirkt, jo markas tik daudz, un katrai ir savi +un -, par labu škodai VRS nolēmu tikai tāpēc ka konkrētam modelim bija superīga komplektācija, un ar 200 ZS varētu būt dinamisks, trūkst tigai navigācijas , kas man nav aktuāli. Ja tādā komplektācijā ņemtu citu marku uz ko metu aci tad būtu apmēram pa 4 - 6 tūkst. eur dārgāks. Par braukšanas ērtībām; es nekad nevarēju iedomāties ka kautkāda škoda var tik dimamiski nesties pa ceļiem, turbīna to jaudu atspēko pa visiem 100% , līdz 200 km/h uzrauj nepilnās 10 sek. bendzīna patēriņš zem 10 l/ 100 km man nav, ja liek strādāt turbīnai tad ir visi 13. Nu protams ja brauc pa bāni uz 100 , tad ir tikai 7,4 litri uz 100 km. Pagaidām esmu ļoti apmierināts, nevar salīdzināt ar iepriekšējiem auto, kas bijuši 8 gadus - 10 gadus veci, arī tur bija pāris simtnieku jāatstāj servisā gandrīz katru mānesi. ja runājam par mīnusiem, tad viens ir, aizmugurē sēdošiem nav kur novietot pilnu un atvērtu alus skārdeni : ))))) bet kāda alus dzeršana ja strādā turbīna uz pilnu jaudu : ))
RS bāzes aprīkojums: ; 4 gaisa drošības spilveni (frontālie un sānu); ; ABS; EDS; ASR; ESP, ; Centrālā atslēga; ; Trīspunktu drošības siksnas aizmugurējos sēdekļos; ; Vadītāja sēdekļa regulēšana pēc augstuma; ; Stūres regulācija pēc augstuma un dziļuma; ; Papildus pagrieziena rādītāji integrēti ārējos spoguļos; Aerodinamiski jaunas paaudzes logu tīrītāji ar intervālu eslēgšanos; ; Corrida red, Yellow Lemon, Black magic, ; Silver diamant, Race blue krāsa; ; Deaktivācijas sistēma pasažiera frontālajam gaisa drošības spilvenam (bērnu krēsla uzstādīšanai priekšējā sēdeklī); ; 2 ISOFIX stiprinājumi bērnu krēsliem aizmugurējā sēdeklī; ; Elektriski regulējami un apsildāmi ārējie spoguļi; ; INFO sistēma; ; 10% stiklu tonējums; ; Ārējie spoguļi un durvju rokturi virsbūves krāsā; ; Sānu aizsargmoldingi; ; Salona apgaismojums priekšā un aizmugurē (ar dalīto apgaismojumu priekšā); ; Gaisa kondicionieris; ; Elektriskie logu pacēlāji visās durvīs (ar prettraumatisko funkciju); Miglas lukturi; ; Vieglmetāla diski Zenith 7J17 17 ” collas; ; Radio "Stream" MP3 (CD- atskaņotājs); ; 8 skaļruņu audio instalācija; ; Centrālā atslēga ar distances vadību; ; Sporta sēdekļi ar ādas apdari, ; Sporta ādas stūre, ; Sporta pedāļi ar alumīnija pārklājumu. ; Spiediena kontroles sistēma riepās- DDS ; Grīdas paklāju komplekts (auduma) ; Briļļu turētājs ; Ārējās temperatūras rādītājs ; Blakus sēdētāja sēdekļa augstuma regulācija
ksenona lukturi, priekšējo sēdekļu apsilde, kruīzkontrole, klimata kontrole, tonēti stikli, signalizācija, lukturu mazgātājs, parkošanās sensori, 9Q2 - indikātors MAXI DOT, PK3 - Salokāma bagāžas nodalījuma grīda
Kā būs ar remontiem , tad jau redzēs kad plīsīs, bet vienu es zinu točno, pie autoelektriķiem škodas gan nav redzētas, ko nevarētu teikt par BMW kas gaida savu rindu LATBEMA lielajā placī. ( pirms škodas biju tur jau VIP klients, man bija 1999 gada BMW 328 touring )
Vairāk škodai nekādus mīnusus nevarēju atrast, jo braucu arī tikai mēnesi, ar tādu autiņu tikai uz dragreisiem, lai BMW un čipotie golfiņi pienes ūdeni (joks protams).
guntis
@ 12.jūnijs 2007 0:00