Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Golf 4motion 2,0TDI, 140 zs, četras durvis, visādi aņķini salonā, nobraukums 5500 km. Gads 2006. bet tādu reds nau paredzējis: )

Noejot 1 reizi garām, un 1 reizi izbraucot testu, uzreiz sirds izjūtas šito pieņēma kā manējo, lai gan ir drusku pa dārgu: (

Patīk jauda, vadība, komforts, klusums salonā, dusmīgais dīzeļtroksnis, ja iegriež dzinēju riktīgi!
Skaitās, ka defaultā 10% no griezes tiek novadīti uz aizmuguri, un elektronika to visu kontrolē. Tā arī ir, un elektronika ir tik gudra, ka pamanīt brīdi, kad uz aizmuguri pieliktais spēks ir lielāks, tikpatkā nevar. Viss notiek plūdeni. Kamēr nav atslēgts ESP, mašīnu slīdot dabūt nevar. Vismaz man nav izdevies. Arī iejaukšanās dzinēja vadībā šādas potenciālās slīdes gadījumā ir maiga, bez pārsteigumiem. Toties ja ESP izslēdz, tad tiek pamodināts zvērs... Sniegs vai dublis kilogramiem lido pa gaisu, un mašīna tiek stumtin stumta tajā virzienā, kur pagriezta stūre.
Kā mīnuss ir mazais klīrenss - laikam ap 10 cm. Un samazināta grabažnieka ietilpība, jo zem grīdas vairāk vietas aizņem transmisija. Arī salonā ir iespiedies kardāna tunelis, ko atceros no Volgu un žiguļu laikiem.
Vēl - dīzelis lēnu uzsilst. Un, kamēr viņš silst, degvielas patēriņš ir stipri lielāks, kā grāmatā. Laikam šim konkrētam modelim nekādi papildu elektriski dzinēja sildītāji nav ierīkoti, lai gan mašīna ir krietnu ziemeļu modelis - 5 pakāpju olu kaltētā... sēdekļa sildītājs (jau 3. pakāpe tā dedzina pakaļu, kam domāta piektā?), spoguļu apsilde (bez rūpīgas krietna romāna biezuma instrukcijas lasīšanas nevarēju atrast, kā to ieslēgt), uc verķīši.
Vēl mīnuss... nav. Pagaidām pie dīlera neko neesmu meklējis, nekādu sūdzību par to tāpēc nav. Degvielas patēriņš vidējais līdz šim - 6,7 litri.
 
smaidiigais @ 22.marts 2006 0:00
Fiat Panda 4x4 Climbing 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Fiat PANDA Climbing 4x4 1.2

Auto tika iegādāts novembrī iekš Auto- Italia.
Marka šāda izvēlēta, jo bija tikai 2 varianti, kas atbilda - zema cena un 4x4 piedziņa - Jimny vai Panda. Vizuālais formāts, 4 durvis + tas, ka abiem tiltiem neatkarīgā piekare - izvēlēta tika Panda. Vēl bija apejas varianti par ne 4x4 auto - ibiza vai colt, bet tiem operatīvais līzings stipri neizdevīgs - pie 60tk nobraukuma 30% atlikusī vērtība, Pandai pie 80tk 35% atlikums, t. i. 5 gadu laikā operatīvajā līzingā jānomaksā 65% un var nobraukt ~17tk gadā.

Par salonu Auto- Italia:
Pozitīvi, ka visi jautājumi un dabiskā interese saprast lietas, kas nav jāsaprot utt - tika atbildēti, attieksme pozitīva un atsaucīga. Testa brauciens tika noorganizēts operatīvi + testa autiņu varēja testēt "no sirds" biķernieku mežā. Ne tik pozitīvi, ka nekādi nevarēju tikt pie dalītā aizmugurējā sēdekļa (man interesējošajam modelim šādas fīčas nebija un apmainīt no cita redz nevarot). Kā arī automagnetola bija jāpērk pašam (vēlamā galva salonā bija par ~Ls50 dārgāka, nekā pašam iepērkot veikalā) - nepieklājīgi. Auto sagatavošana (reklāmuzrakstu noplēšana, reģistrācija, riepu nomaiņa, var būt vēl kas) ilga ~2 nedēļas - man nesaprast, kādēļ 1/2 dienas darbs ilgst 2w, bet nu tas tā.

Rezultātā tiku pie sava dzeltenās Pandas - un esmu diezgan apmierināts.

Remonti/apkope:
Tagad esmu noripinājis kādus 7tk km. Esmu jau dažas reizes servisā pabijis:
- ) salā iesala kardāna gultnis un stirpi gaudoja (bet nu mašīna servisā atsila - varēja braukt. Nekas netika remontēts - kad izbeigsies pavisam, tad mainīšot - tā vismaz teica salona servisā). Pēc tam gan tas gultnis lielā salā vienmēr gaudo, ir pa reizei sācis vibrēt (laikam kautkas izgāja no ierindas braucot ar iesalušu/gaudojošu) - bet nu tad, kad noplīsīs - tad lai maina.
- ) laikam riteņu diski ir ne tādi (6.5 collas 5.5 vietā), kā ražotājs paredzējis (diskus salons iepirka atsevišķi, t. b. ne no Fiat) un salā sāka strīķēties pie kaut kādas plastmasas (šo problēmu atrisināja OK)
- ) bremžu pedāļa stiprinājums bija izgājis no ierindas (nekad laikam nebija bijis pavisam OK) kā rezultātā reizēm palika ieslēgta aizmugures bremžu gaisma (arī šo problēmu atrisināja OK - jāsaka gan, ka pēc ilgām pārrunām ar salona servisa vadītāju)
- ) Par šo vēl neesmu bijis servisā - grāmatā rakstīts, ka apkope jāveic ik pa 20tk km, bet jau pēc 7tk eļļa ir pilnīgi melna (sākumā bija normāla). Interesanti, kāda izskatīsies elļa pie 20tk nobraukuma : ). Vai nu grāmata vai eļļa - bet viens no tiem nav īsti labs.

Braukšana, komforts u. c. :
- ) Priekš 1.2 litriem un 4x4 tas auto ir apbrīnojami dzīvelīgs - bieži raustot kloķi, pilsētas satiksmē var ļoti labi iekļauties. Arī -20 sčemo to salā dzinējs leca tāpat kā siltā laikā.
- ) Auto vadāmība - viss notiek viegli, bez piepūles, gabarīti pārredzami, pa sniegu/grantinieku līkumos auto uzvedas diezgan intuitīvi (lai gan nav ESP).
- ) Max ātrumu neesmu mēģinājis, bet līdz 130km/h iet normāli un nav sajūtas, ka izjuks vai pacelsies gaisā, tikai apgriezieni augsti (grāmatā rakstīts, ka max ir 140km/h, bet šķiet, ka ies vairāk, kad būs iebraukts)
- ) Patēriņš - vidējais 8.4 pilsētā, 7.5 pa šoseju. Ja grib ar 5-6 l/100 izbraukt, tad ļoti jāpiedomā pie braukšanas. Min ir sanācis bāku izbraukt ar 6.4 l/100 ļoti taupot. Īsāk sakot - neticiet tai Fiat grāmatai.
- ) Caurgājība - aizmugures tilts pieslēdzas tikai tad, kad priekša kārtīgi izspolē, līdz ar to iešūpot vai lēni rāpties izmantojot 4x4 nevar. Visādi citādi - ļoti labi - vēders augstu no zemes (15-17cm), apakšā normāls dzelzs aizsargs zem diznēja, pa lielu sniegu iet ļoti labi līdz uzsēžas vēders - tad gan vairs nerāpo : ), bet 960kg ir viegli izstumjami. Pāri bordām/tml sķēršļiem iet viegli un nav jāsatraucas, ka kaut ko noplēsīsi apakšā. Pa mežu (ne pa ceļu) arī var tīri labi pabraukt, jo auto ir šaurs - var starp kokiem/krūmiem labi izlīst, vienīgi reizēm (dziļā un pakusušā sniegā) prasās, ka būtu ierobežotas berzes diferenciālis - vismaz vienā no tiltiem.
- ) Komforta ziņā - ir jūtama īsā bāze + ļoti vāja salona izolācija - dzirdams viss, kas notiek blakus, zem riteņiem un citur (līdzīgi kā mazās/kompakt klases japāņi), kā arī - pa bruģi tās pašas dažas plastamasas tomēr grab nedaudz.
- ) Salons - ergonomiska vadības pults, pārskatāms panelis, laba ventilācija, ļoti ātri uzsilst, ir 3 glāžu turētāji, liels cimdu nodalījums, vieta durvīs arī OK. Defaultā auto akustika gan diezgan draņķīga (vai arī durvju tapsējums) - paskaļāk klausoties skaļruņi/durvis grab.
- ) Bagažas nodalījums atveras tikai ar atslēgu - kaut kas arhaisks.
- ) Sliktas oriģinālās logu slotiņas - normāli tīra tikai lēni braucot vai stāvot, salā gumija sasalst un vispār netīra.
- ) Ļoti labas gaismas - redzēt var daudz un tālu (no visiem auto, ar ko braukts - šķiet, vislabākās)
- ) Ietilpība - ir braukts 5atā - nu tā - aizmugurē pavisam šauri un nav kājām vietas. Bagāzas nodalījums neliels, bet pārsis somām vietas pietiek.
- ) Kopumā - mašīna ļoti praktiska 1-2 cilvēkiem - priekšā ir gana ērti, degvielu tērē viduvēji, izbraukt var daudzkur tur, kur klasikai vai priekšpiedziņas auto neizdotos, auto ir manevrīgs, visur kur var iespraukties un izlīst, vienīgi pie apdzīšanām gan nedaudz jāpierod (apdzīšanas jāplāno).

Katrā ziņā, auto ~atbilst tam, kas no viņa tika un tiek sagaidīts.

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Papildinājumi 24.07.2006
Stāstam sanāca nedaudz bēdīgs gals, jo nu jau auto ir norakstīts, un varu sākt atmaksāt līzingam 10% pašriska tiesu no aktuālās auto tirgus vērtības. Auto iznīka uz grantinieka S veida līkumā noripojot pa gravu lejā. 1,5 kūlenis un stāstam beigas. Ar pasīvo drošību gan viss OK - bez traumām. Bet pats auto ir apņurcīts, traumēta bundžas ģemotrija, salocīts jumts un pabojāta piekare - rezultātā - norakstāms.
Pa ko tā: īsa garenbāze komplektā ar sliktām/cietām oriģinālajām riepām (uz asfalta daudz skaļākas nekā ziemenes, uz grantinieka nestabilākas) - un tā īsti šie faktori braucot netika ņemti vērā + viltīgs ceļs (tas, kas Rīga- Ērgļi).

Ko vēl par ekspluatācijas laiku:
- ) par riepām jau rakstīju, ka ne visai labas - tikko nomainīju no ziemas uz vasaras, likās, ka braucot muziku vairs nevar dzirdēt : )
- ) auto savu max ātrumu (150) attīstija ļoti negribot pat uz laba asfalta, piedevām ar vasaras riepām pa to pašu ceļu par kādiem ~5km/h mazāk gāja
- ) logu mazgājamā šķidruma trauks tikai 2l, un ļoti neērta uzpildīšana (bez trektera vispār nav iespējama)
- ) vēl izbiedzās tuvās gaismas un spuldzītes nomaiņa ir laba izklaide (pašam mainot), piedevām, kā izrādās, pie vainas nebija spuldzīte, bet gan kaut kāds relejs vai kas, par ko Fiat salonā zināja, ka ir tāds ražošanas gļuks, bet salons pats jau, protams, iepriekš nepietiecās, kamēr man gaisma neizbeidzās. Cik zinu, tad daļa citu ražotāju, paši atsauc/nomaina gļukainās lietas.
- ) kas labi - gaiša bundža un gaišs salons - saulē neuzkarst
- ) labas caurgājības īpašības - tika iemēģināts Krustkalnos "motobraucēju treniņvietā" arī vasarā smiltīs - atsevišķos pauguros tikai ar 5- o reizi uzrāpās, bet uzrāpās, un nekur nepalika tā pavisam. Tā ka smiltis & mežs ir vieta, kur šis auto jūtās paīstam labi un patiecoties vieglajai pašmasai pats parasti tiek laukā no vietām, kur spējis iebraukt (kamēr vien vēderu neuzsēdina).

Kaut kā tā.
P. s. Nākamā mašīna laikam nebūs Panda : )
 
Perkons666 @ 22.marts 2006 0:00
Toyota corolla 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Apmēram pusgadu braucu ar Toyota Corolla 1,6 16 VVTI, sedans 2001. g., gadījās ķibela ar motoru, kā izrādījās rūpnīcas brāķis ap 70 t. km nobrauca un "noklājās" motors labi ka spēkā vēl bija garantija tādēļ Amserv bez problēmām defektu novērsa. Mašīnu izmantoju darba vajadzībām tādēļ braucu diezgan daudz mēnesī aptuveni 4500 - 5000 km. Pilsētā brukt ar šo auto ir labi; labs zrāviens, viegli vadāma, vipār izturīg auto (protams daudz, kas atkarīgs no vadītāja) , el. regulējami spoguļi ar apsildi, ziemā ritīga "fīč" apsilādmie sēdekļi, ar aizdedzi tuvās gaismas (labi nekad neizmirstas ieslēgt), ārpus pilsētas; līdz 160 km/h uz ceļa turas labi (ar nosacījumu ka riepas ir labas), degvielu tērē ap 6 - 9 ~ 7.5 l/100 km., tie vairāk tākā +, bet pie - sēdekļi nu galīgi neērti ilgāk par pusstundu nosēdēs ir grūti sāk sāpēt mugura atzveltnī varētu būt vairāk iespēju pieregulēt, nav pārdomāts sānu spoguļu lielums un izvietojums, laikam abi kopā, redz labi, tikai ātri "noķēzās" gan spoguļi, gan sānu stikli tieši vietā kur sanāk skatīties spogulī, salonā svīst aizmugurējie logi (ja ir vismaz viens pasažieris, filtr nav vainīgs), aizmugurē sēdošajiem ziemā salst kāsaj (domāju ka apsildes sistēm nav visai laba), šis konkrētais modelis tika ražots tikai gadu/puotra tādēļ rezerves daļas varētu būt diezgan padārgas, ne visas, "šrotos" arī nekā daudz nav (šobrīd meklēju motora pārsegu pagaidām bez rezultāta 2 mēnešus, ja kadam ir info pazvaniet 6408745, pie dīleriem izmaksas ap 600,00 Ls. nu padārgi "darba zirdžiņam").
Līdz šim aut mani nav pievīlis, bet arī sajūsmā neesmu.
Par citām remonta izmaksām pagaidām pateikt neko nevaru, jo garantijas izmaksas es neuzskaitīšu tās katrs pats var noskaidrot pie dīleriem. Iesaku pirkt šo auto, jā neplānojiet ar to brauks tālus pārbraucienus, nu minūtes 20 - 30 ne vairāk, mugura liks sevi manīt (kaut gan vienai manai paziņai (meitene) ir tieši tāds auto viņas augums ir ~ 163 cm. un ļoit slaida, varbūt tādēļ par ērtībām nav teikusi neko sliktu un vispār ir ļoti apnmierināta). Nē es neesmu nekāds lielai vecis normāla/standarta auguma 176 cm. 78~80 kg.
yhou @ 20.marts 2006 0:00
Volkswagen Pasat 1984 Novērtējums: 10 Komentēt

Man bija W Pasaads 84 gads 1,6D. tiessaam zveers. Saucu vinnu par motoru ar piekabi. Vadaaju visu ko. Paarvadaajamais svars ar piekabi 1,5 tonas. JA! neticami, bet taa bija. ?Vieniigii liikumos taa gruutaaki iekllauties, bet citaadim auto lloti idiaals priekss biznesa. Man taa liekaa ka Pasaats 84 gada ir viens no izdevussakajiem auto. Mainiijis esmu daudz auto, bet taadu vel neeesmu redzeejis. Ekstras nekaadas, bet kalpo uz 500%. Nopirku 1994 gadaa par 1200 USD. Atpelniija vinnss sevi ar godu un vel samainiiju. pret BMW arii 1984 gada. Nu nebija labais. Sakists peec taa laika meeroga, bet ne muusu celliem. Tiku vallaa jo viens dulais iepeera saanaa.
uldis @ 18.marts 2006 0:00
Jeep Grand Cheroke Limited 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [2]

Idiaals auto. Lido ar 120-140 km st bez kaadaam probleemaam. EUR variants. Vieniigi jaapierod ka ssuupojaas. Benziins 10-15l uz 100 km. Kaa jau 4l motors automaats. Visu laiku domaaju par Jeep, bet tagat nopirku un nenozzeeloju. Vienkaarssi idiaals auto. Vieglie nestaav blakus. Bija Audi A6 kurss arii idiaals, bet dzzips ir superiigaaks ne tapeec ka dzips, bet konforts, paaredzamiiba un drossiibas sajuuta.
Uldis @ 18.marts 2006 0:00
Honda stream 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
Ideāls auto nelielai ģimenei. Ekonomisks taču reizē arī ļoti dinamisks. Stabili turas uz ceļa, ražotājs ir stipri padomājis par auto drošību celu satiksmes negadījumu reizēm.
Salons ļoti ērts visas pogas un slēdži pa rokai. Liels bagāžas nodalījums, kuru vajadzības gadījumā var transformēt par divām ērtām papildus sēdvietām.
Kā negatīvo varētu minēt aizmugurē divas sēdvietas. Tomēr labi ka tās ir ērtas ar atlaižamajām atzveltnēm bīdamas uz priekšu un aizmuguri.
Mašīnai ir visas ekstras izņemot ādas sēdekļi, kuri arī nav nekas ideāls sevišķi, kad ziemā no rīta jāsēž uz ledusgabala un vasarā sēdekļi drausmīgi uzkarst... .
Hondas dīleri Bensons Motorā īsti nevar izskaidrot kāpēc Honda Stream nav tautā populāro, jo tehniski tā ir ļoti laba mašīna.
Zinu vienu tādu ar visu ražotāja garantiju. Cilvēks pārdod jo meklē busu, cena 13900 eur.
mans tel. 9477212
 
nordica @ 17.marts 2006 0:00
BMW 525 24V 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [17]
Jau gadu braucu ar BMW 525 ( E34 ) Pārsēdos no AUDI A4. Kontrasts iespaidīgs. Lai gan BMW ir vecāks pēc izlaiduma gada, tomēr braukšana tajā ir ērtāka.
Pirms pirkšanas painteresējos pie zutolietās zinošākiem džekiem. Vairāki brīdināja no aizmugures piedziņas, kas īpaši izpaužoties ziemā. Saku godīgi - braucu visu ziemu, bet problēmu nav bijis. Tieši otrādi - liekas, ka aizmugures piedziņa ir pat vieglāk paredzama un stabilāka par priekšas piedziņu. Es gan netriecos ar to autiņu ar 100 km/h katrā līkumā, tomēr arī "opīšu metodes " piekritējs neesmu. Braucu dinamiski.
Iekšā BMW 525 ir vienkārši fantastisks. Nav visu to acis žilbinošu, foršo, bet principē nevajadzīgo knibuļu. Toties ir klusums, un komforts. Viegli vadāms, ērts auto.
Par degvielas patēriņu varu teikt vienu - ziemā, ar visām sildīšanām, un, apmēram 30/70 % tālie gabali/piepilseta un pilsēta mans bemberītis tērē 9.5 litrus. Šis skaitlis sanāca izdalot uz nobrauktajiem 840 km patērēto bendzīna daudzumu. Tas nav maz, bet nav arī daudz. Tomēr, es pilnīgi atbalstu tos, kas saka - no punkta A un punktu B var nokļūt arī ar žiguli. BMW turpretī sniedz lielisku baudu no paša braukšanas procesa.
Īss kopsavilkums par vienu BMW 525 24 V ekspluatācijas gadu: ērts, drošs, uzticams auto. Ļoti nenožēloju, ka nopirku BMW, un tieši 525 24V.
BMW rullē.
Besī ārā auni, kas ir ieciklojušies par to BMW patēriņu. Tiem, kas ir īpaši tupi, es paskaidrošu:
Tā bultiņa ar patēriņa mērītāju nav diezcik pareiza. Toties, ja pietiek prāta, var pieliet pilnu bāku līdz lūpai, un nobraucot, piemēram 700 km, tad nākošreiz pielejot bāku ( atkal līdz lūpai) jūs uzzināsiec, cik tā zupa ir nobraukta. Tālāk jūs izdaliet šo degvielas litru skaitu uz nobrauktajiem simtiem kilometru un uzzināsiet, cik tad jūsu kaste tērē un benzīna litrus uz 100 km. Tā es mēru arī patēriņu savam BME 525 24V (E34). To esmu darījis sešas, vai septiņas reizes un rezultāts vienmēr ir bijis no 9.3-9.8 litri uz 100 km. Pie tam braucu apmēram tā 35%- piepilsēta, 35% - pilsēta, 30% garie gabali.
Oluhiem pieleca? Tā vietā, lai īdētu par kautkur saklausītu lielu BMW degvielas patēriņu, vajag pašam iesēsties mašīnā, pabraukt un pamērīt.
Abdulla @ 16.marts 2006 0:00
Ford Mondeo 1.8 TD 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Savu pirmo traktoru (Mondeo izl. **.10.1995, hečbeks) iegādājos 2005. gada 3. augustā. Tā kā aiz muguras ir 30'000 km, tad nolēmu uzrakstīt par iespaidiem ar šo mašīnu. Diemžēl auto nav Ghia aprīkojums, bet no ekstrām ir elektriski regulējumi/apsildāmi spoģuļi, elektriski priekšējie logi, kondicionieris un protams ABS un apsildāms aizmugurējais stikls, kas nu jau kādu laiku nav vairs nekāda ekstra ;). Auto ir ērts arī garos pārbraucienos (man 1.91m), vienīgi, ka aizmugurē aiz vadītāja sēdekļa ir pamaz vietas, jo beņķis ir gandrīz līdz galam atbīdīts, bet kāds mazāka auguma tipiņš tur varētu justies visnotaļ omulīgi.
Kādus 10'000km auto negrabēja, bet tad arī parādījās pirmās ķibelītes:

1) Sāka grabēt bagāžnieka vāks - salaboju pats, nomainot pārmetināto atslēgu (5 Ls), un uzlīmējot mīkstu gumiju uz vāka pret "atbalsta klucīšiem", jo tie pa saviem 10 gadiem bija padiluši.

2)Sāka zust eļļas līmenis stūres pastiprinātājam un pie lielākas slodzes pārādījās čīkstēšana - tika pievilkts 1 hamuts un nospriegota siksna uz pastūzi. Tagad bez problēmām.

3)Nomainīju zobsiksnu, spriegotājruļļus, un vienu saļņiku (80 Ls).

4) Ziemas sākumā nomainīju priekšējās stabilizatoru atsaites (12 Ls).

5) Ziemā nobira priekšējā riteņa gultnis.

Uz šo brīdi ir jāmaina aizmugurē 4 bukses, jātīra bākas ventilācija un jāsataisa centrālā atslēga, kura sala/atkušņa periodā nomira.

Auto +
Salīdzinoši mīksta piekare, ekonomisks (vidējais 5.2 - 7.2 ziemā un tikai pa Rīgu), pietiekami ērts garāku ceļa posmu veikšanai, ietilpīgs, cinkota virsbūve, nav dārgs ekspluatācijā un arī zagļu iecinīta šī marka nav.

Auto -

Salona apdarē izmantotie amortizējošie polsterējumi izsēdušies, tāpēc tas sāk grabēt, bet ar to var cīnīties.

Lucas degvielas filtra korpus ar rokas pumpīti tika aizstāts, jo tas nespēja "zupu noturēt".

Saulē uzburbuļojušās logu gumijas un moldings.

Nolāpītie dzeltenie reflektori un lielais ceļu nodoklis (45 Ls)

Ja ir kādi jautājumi, tad uz priekšu, tas bija viss, kas tā momentā prātā bija. ;)
Mremo @ 15.marts 2006 0:00
Chevrolet Matiz 2005 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Lai amerikāņu autiņu lietotājiem tiek priex, ielikšu savu pieredzi ar īres Chevrolet (Daewoo) Matiz.
Pastellēju pārsimt paredzamajiem kilometriem Barselonas apkārtnē mazauto, noma rakstīja, ka Ford Ka, vai līdzīgs. Iedeva Matizu. Nebūdams dikti lielīgs uz auto izmēru, nolēmu nekasīties, un pamēģināt.
Iespaidi - konservu kārba uz riteņiem. Ir četras durvis, un aizmugurē pat ir iespējams iesēsties, bet par ērtām nevar nosaukt nevienu sēdvietu. Panelis, apdare, visa pati vienkāršākā, tomēr vieta atradusies arī kondicionierim, un logu elektriskajiem cēlājiem. Mazie 155x13 ritenīši cītīgi kopē katru ceļa nelīdzenumu, bet tomēr mašīna neliekas ne skaļa, ne graboša. Motoriņš - 1.0 litrīgs - kluss, ar piekto pārnesumu iet ap 120 pa autostrādi diezgan viegli. Pilsētā īsie pārnesumi arī nodrošina gana pieklājīgu dinamiku, lai vismaz temparementīgie spāņi netaurētu kastīti nost no ceļa. Vispār jau braukt var, bet bez baudas. Ja tāds būtu jālieto ikdienā, mani pārņemtu izmisums. Bet tikai līdz benzīna uzpildei, kad izrādījās, ka 400 kilometros patērēts 18 litri dārgā benzīna..
 
kaspars @ 15.marts 2006 0:00
Opel Astra 1.6 Twinport 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Tātad Astra Enyoj 1.6 Twinport 77 kW (105 hp). Nopirkts 2005. gada decembra sākumā. Nobraukums uz šodienu - 8400 km.
1. pilnībā cinkota virsbūve ar 12 gadu garantiju pret caurrūsēšanu,
2. standarta krāsojums – Royal Blue;
3. disku bremzes priekšā un trumuļu bremzes aizmugurē;
4. trešā bremžu lampa;
5. ABS bremžu sistēma;
6. EHPS - elektro- hidrauliskais stūres pastiprinātājs;
7.3- spieķu stūre ar ādas apdari;
8.5- ātrumu mehāniskā ātrumkārba;
9. tērauda diski 6.5 x 16, riepas 205/55 R16;
10. priekšējie un sānu gaisa drošības spilveni;
11.3- p- tu aktīvās drošības jostas priekšā un aizmugurē;
12. galvas balsti visām sēdvietām;
13. salona apsilde un gaisa recirkulācija;
14. klimata kontrole un kondicionieris;
15. durvju rokturi virsbūves krāsā;
16. elektriski vadāmi un apsildāmi sānu spoguļi;
17. radio ar CD atskaņotāju;
18. borta kompjūters;
19. kruīza kontrole;
20. vadība uz stūres (borta kompjūters un audio);
21. vadītāja sēdekļa regulēšana 6 virzienos;
22. elektriski logu pacēlāji priekšējām durvīm;
23. stikli viegli tonēti;
24. centrālā atslēga ar tālvadību;
25. dzinēja imobilaizers;
26. sānu moldingi virsbūves krāsā;
27. Light Pack (salona apgaismojums lasīšanai priekšā un aizmugurē);
28. Priekšējā stikla apsilde.
29. vadītāja elkoņa balsts;
30. aizmugurējie sēdēkļi nolaižami (60:40)

Atklāju vienu lietu. Ja ir uzgriezta skaļa mūzika un sanāk ļoti, ļoti strauji bremzēt, tad CD (Radio) skanēšanas skaļums automātiski samazinās līdz minimālai dzirdamībai. Nezinu – vai tas ir gļuks vai arī fīča – neesmu par tādu lietu interesējies.

Mīnuss:
1. aizmugurējais stikls ātri paliek netīrs (it sevišķi slapjdraņķī), tādēļ tas arī ir viens no iemesliem, kādēļ samērā ātri beidzas logu šķidrums, jo man patīk braukt ar tīriem stikliem : );
2. manuprāt paliels benzīna vidējais patēriņš priekš 1.6 benzīnnieka ziemas periodā (vidēji 7.3, norādīto 6.6 vietā). Nedzīvoju Rīgā, bet gan 30 km attālumā no Rīgas robežas, tā kā katru dienu sanāk lielāko daļu no ceļa pavadīt uz šosejas.
3. lai gan motoru salonā praktiski nedzird, toties riepu dzirdamību salonā vēlētos mazāku.
4. Ar rūpnīcas audio var klausīties vieglus POP, ROCK un šo to iz vieglas deju mūzikas, bet tā kā man patīk klausīties kvalitatīvu smago deju mūziku, tad diemžēl standarta audio instalācija nevelk (it īpaši tas attiecas uz basiem).


Pluss:
1. Lieliska vadāmība un ļoti laba saķere ar ceļu (tad, kad tikko uzsnigušajā sniegā visi vilkās kā eži, man nebija nekādu problēmu. Braucu smiedamies, stūrējot bezmaz vai ar vienas rokas 2 pirkstiem. )
2. Ļoti ātri uzsilst aukstos, ļoti aukstos ziemas rītos. (it sevišķi ir patīkama priekšējā stikla apsilde) un arī protams pielaišana –30 grādos nesagādāja problēmas.
3. Sēdekļu konstrukcijas un stūres izvietojums ir gana parocīgs lai vadītājs tur varētu iekārtoties pēc sirds patikas (vai nu kā sporta mašīnā, vai arī kā minivenā);
4. Pagaidām nekas nekur negrab;

Jautājums – ko es iegūtu un ko zaudētu, ja OPELĪTI nomainītu uz Jauno CIVIC vai YARIS???

Endrju @ 14.marts 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti