Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Jeep Grand Cherokee Limited 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Sagribejas niknu Dzipu, nopirku nu biju loti patikami parsteikts! Jeep 5.2 V8 ar gazes iekartu iet vienkarsi zveera!Uz siguldas cela ispiedu pilnu spidometru (180km/h)bez nekadam problemam! Kalna rapjas perfekti Ādažu poligona tiku visur kur gribeju un bez problemam! Ekstras ir sakot ar el. logiem beidzot ar kondicionieri! Adas salons komforts ir milzigs brauksanu varetu salidzinat ar sedesanu divana pie TV! Kad pirku konsultejos ar pieredzejusiem mehanikiem, vini teica ka labak sito modeli, jo jaunakais (apalais) modelis nau tik labi izdevies, jo netur atrumkarba un ir daudz neizturigaks!Atliek vien piekrist!!! Vizualais skats mani pilniba apmierina drusku dugas apkart un ir OK! Braukaju jau apm. 6 menesus vienigais ko taisiju ir pecku jo pazuda siltums (15 ls) Kaut kas ar kontaktiem! Un savirzi (8ls) skatoties prieksejam riepam vareja redzet kad ed ieksmalas! Parejais viss turas! daudzus biede lielais motors nu nau tik traki ja esi gatavs uz tadam ekstram ar narmalu brauksanu sanak apm. 7ls uz 100km! Es vinu tirgoju jo kritas ienakumi un tie 7ls ir pa daudz bet uzskatu ka daudzi vel varetu pavilkt! Kopsuma + un -
+ liels erts
+izturigs
+Iespadigi izskatas
+problemas ar jaudas trukumu nau
+Prieks dzipa atri iet 180km/h
+daudz ekstru
utt
- vienigais ka ka minusu varu pierakstit tas ir Tie 7ls uz 100km apm 20l gazes

Ja kads izdoma iegadaties, sis zvers tiek pardots Skatieties reklamas! UN PAT NEDOMAJIET PIESIETIES PIE PAREIZRAKSTIBAS, man nau laika spaidit garumzimes un komatus : )
 
flins @ 14.marts 2006 0:00
Ford Escort VAN 1998 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Nopirku ar 200 000 km noskrējienu. Pa trijiem gadiem nobraucu vēl nepilni 250 000 km.
Plusi- Ļoti ērts darbam Vienkarša aizmugurējā piekare, praktiski nenolietojama. Laba kravnesība, var sakrāmēt stipri vairāk.
Mīnusi- Netur priekšējie selēnbloki. Ļoti slikta grunts, sit ārā stipri rūsu. Dīzelis ar Lūkasa aukspiediena sūkni arī nekur neder, vienmer ziemā problēmas. Par maz jaudas motoram un ja vēl piekabina smagāku piekabi , tad vispār nevelk. Rocene un pakaļējā bremžu sistēma netur un dārga remontā. Sakarā ar to ka pakaļa ir stipri pacelta, priekšā radiātors un motora karteris ir zemākā vieta. Uzmetināju aizsargu, kas glābis no daudzām sitiena reizēm.
Remontēts praktiski viss, ja daudz brauc. Pusas, balsti, bāka izrūsēja, gultņi, st. pastiprinatajs, blīvslēgi pusasīs, ģenertātoru, starteri, amortiņus, arī visus sadales sksnas ruļļus. sajūgu u. t. t.
Ieteikums. Lietot labas motoreļļas un mainīt tās vienu tūkstoti ātrāk kā ieteikts. Atmaksāsies!
Alvis70 @ 14.marts 2006 0:00
Volvo S80 Bi-Fuel 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Un tā, S80 Bi- Fuel 2,4i, 2001. gads, šādas tādas ekstras.
Auto ripo ar dabas gāzi un ar benzīnu. Kopumā var nobraukt kādus 640 km, tajā skaitā ar gāzi 300 km.
Gāzes uzpildīšana apmēram 6,00 - 6,70 Ls.
Tika iegādāts Provento marta sākumā.
Pirmās sajūtas nebija viennozīmīgas, pēc Sebringa Coupe, šis likās kā tāds liels lamzaks, atču ilgāk pabraucot iepatikās komforts un lēzenā gaita.
Katrā ziņā šito briesmoni uz šosejas var apgriezt ātrāk nekā Sebringu.
Pirmā vilšanās gan bija ejot skati - jāmaina divas plaukta bukses un šarnīrs.
Aptaujājot potenciālos daļu tirgotājus bija skaidrs, ka Mūsa cenas nav man pieņemamas, Ape Motors rullē!
Laba ekstra - telefons on_board, jau ievēr`tets un atzīts par labu esam.
Salonā `daži sīki defekti, pat nesaprotami, kā tādus iepriekšējais dabujis gatavus, bet tas nu tā.
Patīk uguņi, gan tuvie gan tālie nu ļooooti labi.

Lai gan viena pakalējā riepa bija iesmērēta vasarene, taču uz ceļa turas labi, STC gan strādā katrā līkumā.
Neesmu paspējis notestēt reālo patēriņu. bet tas nākamreiz tiks prezentēts.
Caupo @ 13.marts 2006 0:00
BMW 325iX 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Pilnpiedziņas auto nopirkts tika pirms 3 gadiem no šveices, bet ar nobendētu motoru. Pēc rūpīgas apskates tika konstatēts ka plīsusi dzesēšanas truba un motors iekšā faktiski tika izkausēts. No 6 cilindriem, tikai viens virzulis bija palicis vesals. Motoru savācu pa daļām. Radās dažādas sīkas problēmiņas ar motoru ielikšanu, jo motors(bloks, galva) ir vienāds ar parasto pakaļas piedziņu, bet neatbilst skrūvju vietas. Savādāks ir eļļas karteris, jo cauri tam iet priekšējā pusass.
Uzliku PLAZA sport amortizatorus. Ļoti cieti, bet arī izturīgi. Nomainīti visi bremžu diski u. c. lietas. Degvielas patēriņš atkarībā no braukšanas stila no 10 - 17 litriem(aptuveni)

+ pilnpiedziņa(stabili turās uz ceļa)/ādas salons/ recaro tipa sēdekļi/ borta kompjūters/ elektriski logi/ lūka/ bieži neplīst/nav rūsas
- nav kondic./maz vieta salonā/maz zirgaspēki(170)

 
uga @ 10.marts 2006 0:00
Honda Civic 4wd 1989 Novērtējums: 6 Komentēt
Tas ir sedans,1.6 16V,107zs. Kad nopirku(Sveicee),2000. gadaa, bija baigi labi. Pirmaas triis apskates ar pirmo, bez remontiem. Rekinot arii to, ka ikdienaa vismaz 10km zemes cels, un, kas zina kaads bija(un lielaakaa dalja veel tagad) cels iebraucot Jelgavaa no Zalenieku puses, tas sapratiis, ka tas ir labs radiitaajs. Taa nu veelaak, kad saaku mainiit, tad aizgaaja. Tad augseejai sarniirs, tad apaksejais, tad stuures pirksts utt.
Runaajot par pozitiivaam iipashiibaam. Ideaala caurgaajamiiba, gan dubljos, gan sniegaa, zems degvielas pateerinjs - 7 uz 100 ar visiem cetriem,6-7 bez. Vispaar vinjam nav paredzeet izsleegt, bet es pa vasaru izsleedzu. Arii pie lielaakas slodes vairaak par 8l nu nekaa nesanaak. Patiik daudzo ekstru skaits, ideaala paarredzamiiba.
Uz sho briidi miinusu protams ir vairaak, jo nu jau 6. gads masiinai, bet nu jau vairaak taa kalpo, kaa darba zirgs, izmantojas jau arvien retaak. Bukses esmu nomainiijis tikai vienu reizi, un tikai lielaas, kas aizmuguree. Vairaak sanaak mainiit augseejos sarniirus, kaadus 6 buusu nomainiijis,2x pirkstus, gan iksheejos, gan aareejos, apakseejie sharniiri tikai 1x mainiti. Un protams ruusa, vienreiz ir taisiits kapitaalais arkaam. Saak stuures pastiprinaataajs(suuknis) troksnot.
iisaak sakot, auto ideaals ir visur tur, kur maz saals un nav Latvijas celji. Bet pa sniegu iet super, varbuut nedaudz jaudu vajadzeetu palielinaat.
jimmy @ 7.marts 2006 0:00
Honda Civic 4wd 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Tas ir sedans,1.6 16V,107zs. Kad nopirku(Sveicee),2000. gadaa, bija baigi labi. Pirmaas triis apskates ar pirmo, bez remontiem. Rekinot arii to, ka ikdienaa vismaz 10km zemes cels, un, kas zina kaads bija(un lielaakaa dalja veel tagad) cels iebraucot Jelgavaa no Zalenieku puses, tas sapratiis, ka tas ir labs radiitaajs. Taa nu veelaak, kad saaku mainiit, tad aizgaaja. Tad augseejai sarniirs, tad apaksejais, tad stuures pirksts utt.
Runaajot par pozitiivaam iipashiibaam. Ideaala caurgaajamiiba, gan dubljos, gan sniegaa, zems degvielas pateerinjs - 7 uz 100 ar visiem cetriem,6-7 bez. Vispaar vinjam nav paredzeet izsleegt, bet es pa vasaru izsleedzu. Arii pie lielaakas slodes vairaak par 8l nu nekaa nesanaak. Patiik daudzo ekstru skaits, ideaala paarredzamiiba.
Uz sho briidi miinusu protams ir vairaak, jo nu jau 6. gads masiinai, bet nu jau vairaak taa kalpo, kaa darba zirgs, izmantojas jau arvien retaak. Bukses esmu nomainiijis tikai vienu reizi, un tikai lielaas, kas aizmuguree. Vairaak sanaak mainiit augseejos sarniirus, kaadus 6 buusu nomainiijis,2x pirkstus, gan iksheejos, gan aareejos, apakseejie sharniiri tikai 1x mainiti. Un protams ruusa, vienreiz ir taisiits kapitaalais arkaam. Saak stuures pastiprinaataajs(suuknis) troksnot.
iisaak sakot, auto ideaals ir visur tur, kur maz saals un nav Latvijas celji. Bet pa sniegu iet super, varbuut nedaudz jaudu vajadzeetu palielinaat.
jimmy @ 7.marts 2006 0:00
Ford econovan 1987 Novērtējums: 7 Komentēt
nopirku vasarā remontējamu mazu busiņu, 7- vietīgs, salaboju, braucu katru dienu, aizmugures sēdekļus kopā saliekot veidojas dīvāns, varu nakšņot jebkurā vietā, salonā var ērti izvietoties 7 pieauguši cilvēki, arī bagāžas telpa pietiekoša. velk stabili mūsu noteikumos atļauto ātrumu. dīzelis, uzrāviena kā benzīniekam nav. durvis bīdās uz abām pusēm. rezerves daļas jāmeklē ilgāk nekā eiropas auto. laba redzamība, jo sēžu uz priekšējā riteņa, redzu pāri vieglajiem auto, kas ir izdevīgi pa Rīgas ielām. pirku pa 500 ls, remontā ieguldīju 200 ls. taisīju pats. braucu 7 mēnešus. esmu ļoti apmierināts. Juris.
juris @ 23.februāris 2006 0:00
BMW 740 V8 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
E32 ar dzineju V8 286Zs - Loti labs auto ja laba stavokli par tadu cenu salidzinot ar nakam o modeli deatalas kapeikas pilni sturi.

Plusi
+ jaudigs dzinejs
+ kvalitativa apdare
+ kluss salons
+ klusa un miksa piekare
+ stabila uz cela
+ drosi var pacelt 210km/h
+ pietiekosi daudz vietas salona
+ 5 pakapju automats

Minusi
- paterins pilseta ap 17l uz 100km videjais 14l
- pie lieliem atrumiem asos likumos sveras (bet ta nav sporta masina)
- detalas nav letas bet ja nomaina tad uz labu laiku miers
gada laika nobraucu 20000km ar visam sintet ellam filtriem un piekari 450ls toties apskate viss aizgaja bez problemam.
 
Norca @ 23.februāris 2006 0:00
Mazda 323F BA 1.8 AT 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
IEGĀDES VĒSTURE...
Meklēju Mazdinju 323Fku. Apskatīju pāris variantus "tikko no Vācijas" ar 1,5 16V 88ZS bīdelīti. Sapratu kad priekš auto ar pilnu masu ~1690kg šis dzinējs ir krietni par vāju. Turtklāt tehniskais stāvoklis bija ne īpaši spožs.
Tad vienu rītu auto. delfos ieraudzīju vinju, 323, 1.8 dzinējs, automāts. Kondicionieris. elektro spoguli, lūka logi, airbagi... Pusdienā apskatīju, vakarā pēc darba jau CSDD pārrakstījām. : )
Auto latvijā ievests pēc pasūtījuma no Vācijas. Oriģinālā servisa grāmatiņa par apkopēm Vācijā kopš pirkšanas un pēc atvešanas Latvijā. Ar autiņu braukāja sieviete kura tad pusotru gadu ar šo auto arī ir braukusi.
TA izieta pa nullēm, nobraukums 180 000 +/- ticams, par cik automāts- dzinējs mocīts nav. (Latvijā nobraukts ap 85 000)

PIRMIE IESPAIDI...
Auto ir labs. Salons puslīdz OK, kā jau japāņu standartauto ap 90. gadu vidu. Virsbūve nav rūsējusi, dauzīta nav. Skaņas izolācija ir baigi OK. Dzinējs pats par sevi ir paskaļš, bet salonā to nedzird. Sēdēšana vadītāja sēdeklī ir "interesanta", ne nu pusguļus, bet stūre sanāk pie pašiem ceļgaliem... Sāni pārredzami, aizmugures logs- lai arī paliels, bet slīpi novietots nenodrošina pietiekamu pārredzamību braucot atpakaļgaitā. Bagāžnieks nav super liels, bet pilnībā pietiekams manas ģimenes vajadzībām.
DZINĒJS
Dzinējs DOHC, kubatūra ir 1840cm3, 114ZS, griezes moments 157Nm. Degvielas patēriņš oficiāli ir 8l/100km, praktiski sanāk vidēji savi 9-10l/100km. Degviela E-95 vai E- 98
ĀTRUMKĀRBA
Auto ir aprīkots ar 4pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Kārtīga slinķu mašīna. Automāts darbojas nevainojami. Arī uz šosejas, pie apdzīšanām, nospiežam podziņu HOLD, (automāts pārslēdzas 3 robu režīmā) un aiziet...
RITOŠĀ DAĻA
Pagaidām sūdzību nav. Cik lasītas atsauksmes krievu saitos- ir jāseko līdzi, tad arī lielas šaizes nebūs. Riepas no rūpnīcas nāk vai nu R14/185/65 vai droši var likt R15/185/55 (Mazdas ar 1.5 dzinēju attiecīgi aprīkotas ar 13'' un 14'' riteņiem.
ELEKTRONIKA
Viss darbojas bez problēmām. Audio sistēma, lai arī standarta, bet manām vajadzībām pietiekami atbilsotša. Elektriskie logi darbojas nevainojami. Lūka arī. Spoguļi regulējas- viss OK. ABS šancē. Elektriskā antena arī godīgi ievelkas- izlaižas. Lukturi, neskatoties uz savu nelielo izmēru, ceļu izgaismo labi. Tuvās gaismas 100% mani apmierina, tālās gaismas varēja būt nedaudz labākas, bet praktiski gan pilsētā gan uz šosejas sanāk braukt tikai ar tuvajiem.
SALONS
Salons ir gaumīgs. nav izteikti sievišķīgās apaļās apdares formas, bet nav arī vāciskais kantainums. Skaņas izolācija ir baigi OK. Salons ir gaumīgs. Visi kloķi un pogas aizsniedzamas. Nopērkot bija problēmas ar salona gaisa filtru- kurš bija aizsērējis- bet to nomainot arī ventilācijas/apsildes problēmas tika atrisinātas.
Instrumentu panelis pārskatāms un viegli saprotams.
Aimugurē vieta ir pietiekami normāla izmēra latvietim. Ja sanāk vest basketbolistu, tad gan tā pašaurāk. Visur visādas lielākas un mazākas kabatiņas, bardačoki kur var sabāzt visādas ikdienā nepieciešamas lietas. Šur tur beržas salona plastmasas, bet to vasarā novērsīšu
BRAUKŠANAS ĪPATNĪBAS
Auto uz ceļa turas ļoti labi. Apdzenot uz šosejas auto saglabā savu stabilitāti. Stūres nepietiekamība nav novērota. Nav arī novērota automāšinas purna peldēšana. Pa sniegu kārpās labi. Auto ir pietiekami labi izsvarots. Auto ir salīdzinoši augsts klīrenss- par cik sanāk braukt daudz pa lauku ceļiem- to uzskatu par lielu plusu. Automātiskā kārba krietni uzlabo braukšanas komfortu. nav tās nepārtrauktās štepselēšanas pa robiem. Protams būs oponenti kuri uzskatīs kad automāti domāti tikai invalīdiem : D , bet uzskatu kad tehnoloģijas ir jaizmanto, ja jau ir izdomāts tāds automāts, tad nav ko stresot un izmantot šo auto priekšrocību.
ĀRĒJAIS DIZAINS
Auto ir diezgan zems pēc izskata. Dizainā ieturētas tādas agresīvas vadlīnijas. Šaurie priekšējie lukturi, plakanie gabarīti, paceltā hečbeka pakaļdaļa.... Man patīk. Protam viedokļi dalās.
_
PLUSI UN MĪNUSI
PLUSI
- Skaists dizains gan salona apdarē gan arī auto ārejā izskatā.
- Dinamisks (tiesa tikai ar 1,8 vai 2.0 dzinēju)
- Pietiekami liels bagāžas nodalījums+ transformējamie aizmugurējie sēdekļi.
- Ļoti laba vadāmība gan uz šosejas, gan pa sniega putru braucot.
- Ļoti OK elektropakete priekš "tautas" auto.
- Stingra ritošā daļa.
- Oriģinālā skaņas sistēma ir pietiekami kvalitatīva.
- Augsts klīrenss.
- Nerūsē.

MĪNUSI
- Nepietiekami pārredzama auto aizmugure.
- Kā jau visas Mazdas lēni uzsilst.
- Priekš hečbeka varēja būt vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem gara auguma cilvēkiem.
- Standarta vaina- sulojoša vārstu vāka blīve (Nomaiņa ap 20LVL)


 
mazdainis @ 22.februāris 2006 0:00
GAZ 2411 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Apsēstība ar volgām nebeidzās pēc šeit pat aprakstītās 2402 - novembrī nopirku subj, par veseliem 250 Ls. Nu patīk man tas drapaks. Liels, ērts, pārvietojas pārliecinoši. IZvizināju kolēģi pa mazo krasta ielu pie vecticībnieku zeltītā kupola - oi johai - viņš teica, un nogrozīja galvu. Autiņu pazīstams meistars savada pilnīgā kārtībā par milzīgo summu 160 Ls, un vēl nopirku detaļas par kādiem 60 latiem. Un viss, mašīna bija gatava doties pēdējā ceļā - uz rietumāfriku. Nobraucu 8000 km, pie kam lielu daļu pa pilnīgu bezceļu, un šim eksemplāram nesalūza NEKAS. Ok, bremzes bija jāpieregulē. Un viss. Braukšanas vaina. Tiesa gan, ja dienā norullē kādus 1000 km tad otrā dienā gribas tikai gulēt un gulēt, vai labākajā gadījumā palsīt kādu pagājušajā gadsimtā sarakstītu kriminālromānu. Nelaimējās ar patēriņu - 13 - 14 litri, bet tas daļēji dēļ tā, ka uzliktas bija krietni lielākas riepas - 225/70 R15, turklāt uz suzuku džipiņa diskiem. Tikai viena izsprāga: )
 
kaspars @ 21.februāris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti