Mazda 626i GT
1986
Novērtējums: 8
Pamatā sakarīgs auto. Priekš 86. gada pietiekami daudz extras. Daudz elektronikas. Braucu mazliet vairāk kā gadu. Iegādājoties šādu auto iesaku uzreiz visus defektus novērst, tad auto arī labi kalpos un reti kas plīsīs. Tikai gadījumā ja brauksiet normāli. Tas ir 86 gada, tāpēc iesaku pievērst uzmanību priekšējiem un aizmugurējiem "barabaniem"(parasti tie jau laikus ir nokalpojuši)Neiesaku gaidīt brīdi līdz tie nudilst pārlieku, jo tie kļūst trausli, sāk plaisāt un tādejādi var braucot nobloķēt ritenis(barabans ieķeras suportā)Protams rūsa arī dara savu, liela slimība ir aizmugurējo arku pārlieku izrūsēšana. Tāpat arī sliekšņi, grīda un durvju apakša. Var atgadīties arī problēmas ar elektroniku. Pašam ir bijušas problēmas ar degvielas sūkņa releju un komatatora defekts. Nereti problēmas ar el. logu pacelšanu un nolaišanu. Bija problēmas ar aizmugurējo bagāžnieku atvēršanu no salona, tāpēc ierīkojoju el. mehanismu, ko iesaku arī citiem. Ziemā slikti silda pečka(vajadzīgs arī ilgs periods lai kāptu temp. )Priekš 2.0. l ekanomisks auto 7-10l uz 100km. Pietiekami dinamisks, kas ļauj braukt augstos pārnesumos ar maziem apgriezieniem. Pieklibo stabilitāte uz ceļa, ja brauc virs 100. Ieteiktu nomainīt atsperes uz cietākām.
Droopy
@ 19.februāris 2006 0:00
Mitsubishi Carisma
1998
Novērtējums: 8
Iegādājos Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 16 V
It kā spečuki teikuši ka Galants ir labāks, bet Carisma līdzinās tā paša gājuma lanceram.
Priekš sava gada un klases mašīnīte nav nemaz tik dārga un it kā GDI arī neko nav slikts, bet īpaši neko daudz nezinu par šo motoru zinu tikai ka labas atsauksme ir par Pajero tiem pašiem GDI motoriem.
Mašīnītei ir ABS, SRS, kondiška, šis tas elektrizēts, pēc skata ļoti simpātiska, jaunāka gājuma mašīnītes ir vēl elegantākas.
Tā kā es esmu šīs markas ne īpaši labais pazinējs, vai kāds nevarētu pakomentēt par šo mašīnīti, var būt ir kādas īpašas problēmas, varbūt kādai lietai jāpievērš īpašu uzmanību.
PALDIES jau iepriekš.
foggy
@ 18.februāris 2006 0:00
Nissan almera tino
2002
Novērtējums: 7
minivens 2.2 tiešās iesmidzināšanas dīzelīts nopirku tikko ievestu , un ar 10 000 noskrējienu problēmu nekādu pats izgāju tehnisko bez nevienas atzimes . viss cool daudz visādu kabatiņu smuks salons pagaidām arī diezgan kluss.
baigi labs uzrāviens -7 gadi braucu ar dīzeļiem bet no tik samērā neliela motora un vidēji liela auto ko tādu nebiju gaidījis man ir 112 zs motors , vēl šiem pašiem auto ir2.2 (tāds pats)bet ar 136 zs un 6- ātrumi (droši vien lido) iepatikās ļoti vēl neko sliktu nevaru pateikt jo braucu tikai nedēļu. ceļa pārredzamība ideāla , salonā vietas daudz aizmugurē gan varēja būt biki vairāk jo man augums 190cm un aiz manīm var sēdēt tikai bērni, degvielas patēriņš ap 6l/100km neticami mazs tādam auto
negatīvās īpašības :
panelis varēja būt no labāka materiāla
latvijā diezgan rets modelītis un tādēļ varētu būt problēmas ar rezerves daļām ( vēl nēesmu atradis papildeni kurai pirmajā dienā saplīsa stikliņš , jo lampiņa bija šķībi ielikta un uzkarsēja korpusu)
ģimenes vajadzībām ļoti labs auto ar lielu bagažnieku un ļoti daudz kabatiņām salonā apm 20 gb
lieku 7 jo kur tad lai paliek luksusa auto
tamtaram
@ 16.februāris 2006 0:00
Volkswagen Transporter
2002
Novērtējums: 9
Tieši gadu atpakaļ nopirku tautas vāģi ar 8+1 vietām darba vajadzībām. 2002. gads 2.5 TDI ar zilo I no Francijas ar nobraukumu 70 t. km no franču transporta firmas, kas auto lieto līdz garantijas beigām un tad pārdod. Trīsgadīgais buss bija apmuļļāts no ārpuse- skrambas sānos un briesmīgs iekšpusē- gaišie beņķi gaiši bija tikai sānos un izskatījās , ka salons ne reizi nav tīrīts. Nav centrālās atslēgas un tas ir lielākais mīnuss. Ir kondiška un neliels dīzeļa patēriņš- 7.5 līdz 8.5 l/100km. Vēl ir sieviešu pēdu nospiedumi griestos virs vidējās sēdekļu rindas, tas ļauj rosīties fantāzijai. Gada laikā nobraukti 80 t. km, no tiem apmēram trešā daļa pa grants ceļiem. Nomainīti priekšējie amīši un visas oporas. Šodien izgāju skati pa nullēm. Uzskatu, ka , ja nebūtu grants ceļu, tad arī oporas un amīši būtu izturējuši. Lieku deviņi tikai tāpēc, ka desmit liek tikai BMW RULZZZ.
opelis
@ 15.februāris 2006 0:00
Saab 9-3 Sport Sedan 2.2TiD
2003
Novērtējums: 9
2006. g. janvārī sāku ekspluatēt. Ekstras gandrīz visas, E&S salonā autiņiem redzēju tikai pliko audio versiju bez navigācijas. Pašam patīk. Citiem arī. Man patīk dīzeļi, tāpēc priecē, ka SAAB tagad tādi ir, citādi es nebūtu izvēlējies. Plusi: Ideāla vadāmība, 140 km/h līkumos palīdz ESP, labas bremzes, ir navigācija, ir savs telefons, ērts un smuks. Trūkumi: nav 6 robu kārba. Par citiem trūkumiem vēl pāragri.
Rock68
@ 13.februāris 2006 0:00
Saab 95
2000
Novērtējums: 10
95 SAAB kā jau 95 SAAB. Ūberlabs auto par izdoto naudu. No aprīkojuma pietrūkst tikai elektriski regulējamu sēdekļu, bet tas sīkums. Pats svarīgākais ir 200 zs un V6 motora patīkamā rūkoņa! Dizains ļoooooti labs - auto man piestāv! Gribēju pirkt e39 bembi, bet, kad tā paskatījos, kas ar tiem bembjiem braukā...
Šeit pie aprakstiem daudzi liela savus auto ar mazu degvielas patēriņu - mans zviedru brīnums 70 litru bāku parasti pa pilsētu izbrauc 360-380 kilometros. Zinu, ka var būt arī mazāk, bet pedālis vienkārši neprot palikt pusnospiests: )
Rezumē:
+) ērts, labi aprīkots, drošs auto
+) skaists auto
+) jaudīgs, ātrs un dinamisks auto
- ) nav elektriski regulējamu sēdekļu
- ) nav viduskonsolē "kabatiņas" cigarešu paciņas un telefona novietošanai
negribustradat
@ 12.februāris 2006 0:00
Honda Legend Coupe
1992
Novērtējums: 8
Pirms diviem mēnešiem ieguvu šo skaisto, brīnišķīgo, bet diemžēl dārgo autiņu ar 3.2 litru motoru. Sākumā likās, ka šī mašīna ir vienkārši super, bet diemžēl arī tādai ir savi mīnusi. Braucot mierīgi degvielas patēriņš ir samērīgs (pat līdz 10 l uz 100km) , bet kā sāc ņiprāk braukt degvielas patēriņs tuvojas pie 15-20 litru robežai... Arī rezerves daļas ir dārgas un ilgi jāgaida, bet tas ir tā vērts, jo braukšana ar šo autiņu ir vienkārši dievīga. Esmu mainījis pagaidām "miroņgalvu" kas maksā 200ls orģinālā vai arī 40ls taivānas ražojums.
Nevar nepieminēt salonu. Salonā ir gaišā āda, klimatkontrole kā arī orģinālā audiosistēma kas tomēr nav tik peļama. Mašīnā ir gan gaisa kondicionieris gan lūka, bet vislabāk patīk durvju elektromotoriņi, kas durvis pievelk, lai pasažierim un šoferim nav jāpiepūlas smago durvju ciršanā.
Gribētu šai mašīnai dot 8, jo mašīna ir super, ja nav ikdienā jāved vairāk par vienu pasažieri, jo salons ir šaurs un līdz aizmugurējiem sēdekļiem ir grūtības tikt... Bagāžnieks ir pietiekoši liels.
P. S. Ja kādam ir bijusi darīšana ar šadu autiņu gribētu zināt kur šiem autiņiem var dabūt detaļas izņemot Hondas centru....
Legenda
@ 9.februāris 2006 0:00
BMW 520 D
2000
Novērtējums: 10
Auto iegādāts 2004 gada beigās nobraukums 67 000 speciāli tika mekleets auto ar mazu nobraukumu, atradu nedaudz sistu. Rīgā tika sataisīts, visas bojātās detaļas tika iegādātas jaunas MIKASā. Ir pagaajis nedaudz vairāk kā gads un nu secinājumi nobraukti ir pa 60 000km puse pa Rīgu puse pa Poliju un Vāciju
Šajā gada laikā tika nomainīti priekšējie pirksti ričags ar lodbalstu. (vienīgais ko nopirku grosaa par 80Ls(dārgais variants)) aizmugurē lodbalsti. ) filrti un eļļas pēc grafika.
Vidējais patēriņš 8 litri Brauc kā gribi. Esmu braucis uz Latgali 470 km 25litri dīzeļa ātrums 90-110 km Pa bāni 150-180max 7,2litri.
Nepatika
Motors pa vāju priekš bavārijas kalniem, elektronikai nepatīk sāļainie ceļi (mainīju abs deveeju 70Ls)
sīkas problēmas ar vadību pečkai)
Patīk
Komfortrs kvalitatīvā salona apdare, degvielas patēriņš, klusais motors 136 ps, ērts salons daudz dažādu sīku papildus ekstru, kuru citā auto nevar atrast.
Lieku 10 balles nav autiņš pievīlis visu šo 60 000 laikā
pontiak
@ 8.februāris 2006 0:00
Audi 100
1987
Novērtējums: 7
Nu jau četrus gadus braukāju audi 100 1.8l motriņš, automāts un tākā taisos pirkt jaunu vāģi gribu izteikt domas parbšo autiņu. Kad viņu paņemu autiņš bija dzīts no fričiem un tiešām bija labā stāvoklī, nesists, salons kā jaunam, salīdzinoši mazs nobraukums nerūsējis. Pa šo laiku nekādi grandiozie remonti nav bijuši; mainīti vārsti, pakaļējie amīši, ātrum parslēga trose noplīsa, ziemā sala iekšā un bija minūtes desmit jāsilda autiņs kamēr draivā varēju ielikt, zobsiksna mainīta, kalodkas un vēl šadi tādi sīkumi, bet pats jautrākais ir stūres pasķūža sūknis. Kādu gadu braukāju bēdu nezinādams, bendžu rija salīdzinoši nedaudz pilsētā kādi 10l pa štrāsi 8l, stiepiena gan nekāda, uz apdzīšanu kārtīgi jānovērtē siča , jo var gadīties kavar nepaspēt aizšmaukt garām, nu rigtīgs opīšu autiņs. Pirmais kas sāka striekot bija stūres pastiprinātāja sūknis, a tas kautkā viltīgi izrādās saistīts ar bremžu sistēmu, un jok nestūri normāli pagriezt ne nobremz;et. Servisā ķipa nomainīja rem komplektu 35ls un aizgāja. Un kalpoja tas gadus divus un miers mājā, noklājās . Servī džeki saka remkoplektu nomainīt nevarot kautkas esot izdilis utt. Izmeklējos pa šrotiem nekā, rets modelis, no2l- iekim arī nepasot. Beigās servisa džeks kautkur vienu izraka restaurēja 50 ls pa pakaļu, un divus mēnešus braucu kā dievs. Servisā jauc vaļā paska manžete kautkāda saplīsusi. Nomain a , protams pa velti . Labi ja mēnesi nobrauc un mierā atkal. Aizdzenu uz citu servi vecci saka ka vajadzīgs cits sūknis. Tākā šrotos atrast nevaru painterēsējos cik maksā jauns.... dabūt var audi centrā bet tas prieceņš labi maksā pāri pa 300ls. bļin nospļavos liku vāģi pie sētas. varbūt kāds var pateikt kur var dabūt lietotu, būtu pateicīgs, jo gribās man to autiņu pārdot, kānekā viss pārējais kalpo uz goda.
fronis
@ 7.februāris 2006 0:00
Peugeot 307 sw
2005
Novērtējums: 1
Bbiju iepircis jaunu 307sw benzīnnieku. Pateikšu godīgi, tik slikta mašīna man nekad nebija bijusi, bet mašīnas man ir bijušas daudz un dažādas. Pusgada laikā man nobira abas spoguļa apsildes, aizmugurējā loga apsilde, priekšējā beņķa apsilde, aizmugurējais amortizators (pa lielām bedrēm nebiju pacenties pabraukt), motora skaņa bija pietuvināma dīzeļdzinēja skaņai (servisā paskaidroja, ka jāmaina kompensatori). Visam punktu pielika, kad braucot atslēdzās durvis un kopjūters sāka bļaustīties, ka ir atvērts bagažnieks. Apstājos lai pārbaudītu vai tā tiešām ir, bet izrādās, ka bagažnieku arī vairs nevar atvērt. Iekāpjot atpakaļ mašīnā redzēju, ka ir ieslēgta signalizācija, bet mašīnu piedarbināju bez problēmām. Vēlāk mēģinot aizslēgt mašīnu no pults to vienkārši nevarēja izdarīt, jo vēl arvien borta kompjūters uzrādīja, ka bagažnieks ir vaļā. Šajā laika periodā biju nobraucis mazliet virs 10k km un pirmos 5k braucu ļoti godīgi.
Iespējams, ka man nepaveicās, bet šis ir tas mirklis dzīvē, kad esmu laimīgs, ka tiku vaļā no tā "superauto". Ja ir doma šādu mašīnu pirkt, tad iesaku sākumā uzzināt cik maksā taksis ar kuru būs jāvizinās kamēr mašīna atrodas servisā. Ja nav ko darīt un gribās sev mazliet pačakarēt nervus, tad tā ir pareizā izvēle.
Secinājumus izdariet paši.
Pegijs
@ 7.februāris 2006 0:00