Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler New Yorker 1996 Novērtējums: 6 Komentāri [8]
Iepirku 3 gadus vecu. Lietoju ap 2 gadiem. Aadas salons, automaats, klimats.
Komforts, eertums, labieriiciibas, prestizhs (gaumes lieta) buutu jaapieskaita pie plusiem. Meitenes var pavizinaat.
Savukaart pie negatiivajaam lietaam - veeraa njemams degvielas pateerinjsh (pilseetaa videeji 13-18l, uz shosejas ap 10l pie 100 km/h, ap 12 pie 120 km/h), kaa arii palielas (lai neteiktu, lielas) ekspluataacijas izmaksas (tc motors neiesaku - daargi, Amerikas auto arii - daargi un ilgi, labaak Irbis Grostonas ielaa - parasti viss ir uz vietas, nav jaapasuuta, un izmaksas mazaakas kaa abos iepriekshmineetajos; arii mans labs pazinja ar chrysler vision nomainiija ar laiku tc motors pret Irbis). Reekjinieties, ka pa gadu savi 500-1000 LVL aizies sameeraa droshi. Pasmaga, liidz ar to vairaak maksaas apdroshinaashana un celja nodoklis. Noparkoshanaas probleemas man likaas paarspiileetas, nebija tik traki.
atomino @ 5.janvāris 2005 0:00
Audi 100 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [28]
nu taatad. Audi 100, 2,8i quatro, aadas salons, klimata kontrole, mehaaniskaa kaarba, normaala muzika ar cd mainiitaaju.
Paarseezjoties no VW passat palika mute valjaa, aizverot durvis, praktiski visi aarpasaules trokshnji paliek arrpusee: ))
Motoriic ar saviem pieticiigajiem 174 zs celj pilniigi pietiekoshi, bet truukst griezes momenta pie zemiem apgriezieneim, diezgan neerti sastreegumos. Degvielas pateerinsh protams liels, pilseta ap 13,5-14 l/100km, shoseja 90 liidz 130 apmeeram 9 l/100km. Peerkot nesadzirdeeju no salona chiikstoshu siksnu, un tikai vakar piefikseeju, ka peec nobrauktiem 30 km temperatuura tikai 60*C, tobish esmu ietraapijis arii uz termostata mainju. Peerkot tiku briidinaats, ka motors eed ellju, apm 0,5l uz 3000 km. Interesanti, vai tas ir jaataisa, vai var iztikt arii tikai ar pielieshanu?? Mashiinas amortizaacija ir loooti miiksta, tik miiksta, ka saaku intereseeties, cik maksaa attieciigaas markas gaazes amortizatori. tas nu iisumaa viss. veelaak buus veel.
P. S. braukt ar konkreeto mashiinu nenoliedzami ir bauda
mincis @ 2.janvāris 2005 0:00
Volkswagen Golf 3 1.6L 1994 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
Vēlos pastāstīt par saviem piedzīvojumiem iegādājoties šo lielisko mašīnu.
94gada golfs ar mazo 1.6L dzinēju t. i. izskatās no āras tā kā 1.4L, bet pēc motora koda (ABU) tas ir 1.6L dzinējs. Šādu mašīnu izvēlējos zemās ekplotācijas izmaksas un degvielas patēriņa dēļ, ko lai saka īpaši apmierināts ar to nēsmu. 1) Braucot ar ātrumu 100km/h tahometra skalā rāda 3500 apgriezienus sajūtā tāda ka tu brauc ar trešo pārnesumu un mašīna tūlīt uzlidos gaisā.
2) Degvielas patēriņš pilsētā man nu nekādīgi nesanāca mazāks par 10L uz 100km bieži braucu sastrēguma stundās tad sanāk~12L uz 100km
Pagāja 2 mēneši kad nobira elektroniskais apgriezienu regulētājs špricei. Painteresējos pa servisiem, un noskaidroju, ka šā tipa dzinējiem ir tāda slimība un ka lietotu šādu ierīci nopirkt gandrīz nav iespējams, tas ir deficīts. Jauna šāda detaļa maksā ap 100Ls ļoti bēdīgi jo visu laiku autiņam raustās apgriezieni.
Bija problēmas ar finansēm tāpēc sanāca kādu laiku pabraukāt ar šo defektu. Braukšana ar šo defektu patīkama nebija visu laiku sanāca triecieni pa pārnesumkārbu, kā rezultātā viņa nobira tā ka paliku uz ielas bez neviena pārnesuma. Noskaidroju, ka ātrumkārba šim modelim maksā no 120-150Ls lietota un arī ir deficīts.
Pakonsultējos ar meistariem un viņi man ieteica nomainīt dzinēju. Tā arī nopirku 1.8L VW Passat dzinēju pilnā komplektācijā par 150Ls nomaiņa arī neizrādījās tik vienkārša, bija ļoti daudz kas jāpārtaisa. Beigās izrādījās, ka šprice no 1.8L neder jo tad ir jāmaina pravodka uzlika man atpakaļ veco 1.6L šprici un vienalga es dabūju mainīt šo elektromagnētisko slēdzi.
Visā visumā varu teikt, ka nēsmu apmierināts ar šo auto. Viss pārējais iet ideāli ritošā viss OK ripo ļoti labi.
Mīnusi:
Diezgan liels degvielas patēriņš priekš tāda tipa mašīnas
Nedaudz grab salons
Ieteikumi:
Nepērciet golfus ar šāda tipa motoriem viņi vienalga nav ekonomiski. Kad aizej uz autoplaci pārdevējs pārliecinoši stāsta ka šāds auto vairāk par 6,5L uz 100km nepatērē smiekli nāk par tādu apgalvojumu tad jau labāk braukt ar VR6.
IXUS @ 31.decembris 2004 0:00
Hyundai Lantra 1993 Novērtējums: 2 Komentāri [4]
Nopirku šo auto pirms 9 mēnešiem. Ar neejošu dzineju. Bija pārtrūkusi zobsiksna. Sākumā domāju sataisīt un pārdot, bet kād sāku vizināties, sāka arvien vairāk iepatikties. Dzinējs viņai ir 1.6, DOCH, 16V, uzzināju, ka viņam ir 114Zs. Diezgan daudz, ne? Iet labi, uzrāviens arī ir labs. Tērē uz trases ap 6-7L, pilsētā nedaudz vairāk. Izbraukāju Leišus. Tagad grasos nomainīt visas siksnas un šo to arī ritošajā. Visā visumā autiņš labs.

+ ērts salons
+ elektriskā pakete
+ labs uzrāviens, ekonomiks
- nav lūkas
- problēmas ar detaļu dabūšanu, samērā dārgas
Zoomers @ 30.decembris 2004 0:00
Mazda 6 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Tagadeejie braucamie - Mazda6 un huljiganka sievai... Shoreiz iisumaa pastaastiishu par Mazda6...

Auto - Mazda6, SDN, 2004. gads, nobraukums 70k km, Elegance komplektaacija (+Xenon, R17 vieglmetaala diski, kruiizs, automaatiskais klimats, BOSE audiosisteema, aada... ), Sudrabotaa kraasaa...

Iegaadaajoties sho auto, es neesmu viilies... Sho nobraukto 70k laikaa, autinjam nav bijushi nekaaadi atteikumi... Vieniigi kaadaa ziemas riitaa bija elektronika sagaajusi sviestaa, bet tas aatri vien tika atrisinaats...

+Auto diezgan komfortabls...
+Vadaas auto ljoti preciizi un viegli..
+Celja neliidzenumus auto slaapee ljoti labi...
+Bagaatiigs apriikojums par zemu samaksu...
+Dizains
+Nekas negrab, nechiikst...
+Ja stuuresviira augums ir ~187cm, diezgan daudz vietas kaajaam apseezhoties pasham aiz sevis...

- Aatrumaa virs 170km/h, motora troksnis salonaa kljuust neizturami skaljsh...
- Braucot tumsaa, var redzeet, ka cimdu nodaliijums neaiztaisaas liidz galam...
MaFia @ 30.decembris 2004 0:00
Mercedes w123 1982 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Sveicināti!
Vēlos pastāstīt par savu auto.
MB w123, 1982. gada izlaidums ar 2.4 dīzeli un manuālo kārbu.
Aprīkojumā ir gaišs pusādas salons, lūka, lukturu korekcija no salona,
viegli ietonēti aizmugurējie stikli (rūpnīcā). Stūres pastiprinātājs! Nu tas arī ir viss, ko derētu uzsvērt šiem auto.
Salons jau ir modernizēts. Šķiet, ka 1980. gadā bija kaut kāda modernizācija. Tad bija 1982. gadā, bet mans ir nedaudz pirms pēdējās modernizācijas.
Par tehnisko stāvokli:
Dzinējs ir padilis, diezgan dūmo, līdz ar to- rij eļļu. Nepatīkami, bet samierinos, jo eļļu pieliet varu un neesmu atradis vēl meistaru, kuram uzticētu līst dzinējā, lai nomainītu eļļas noņēmēj vāciņus (šķiet, ka tā tos sauc latviski).

Tomēr, mersis paliek mersis, jo sēdekļi ir tik ērti, kā nekur. Palaimējās neizsēdētus dabūt J
Garos ceļa gabalos nenogurstu vispār, tikai tik, cik no pašas stūrēšanas. Pilsētā jūtos kā zivs ūdenī, jo ir ļoti manevrētspējīgs. Laikam, tas ir dēļ lielā riteņu savērsuma, izgriežot stūri.
Degvielu ēd 7,4 litri uz šosejas un 9 litrus pilsētā. Ziemā uz šosejas ēd ap 8 litriem.
Tika mērīts vairākas reizes uz gariem ceļa gabaliem. Dīvaini, bet ar pilnu mašīnu pasažieriem, degvielas patēriņš uz šosejas nemainās.
Pagaidām tiek lēnā garā taisīta ejošā, kura ir nenormāli izturīga. Rudenī iekļuvu nelielā avārijā- rezultātā- dabūju mikrobuktīti priekšējam, kreisajam spārnam un 120 latus no apdrošinātājiem. J Buktīte ir galīgi neredzama, jo dzelži ir nenormāli biezi (pašmassa 1415 kg). Pat krāsa nenoskrāpējās. Lieka naudiņa noder vienmēr.
Tagad braukājos pa ziemu un baudu pakaļējās piedziņas priekus. Aizmugurē uzliku konkrētās ziemenes ar nenormālo protektoru. Tas palīdz. Biju ietesies sniegā līdz sliekšņiem. Drusku pamocījos, bet ārā tiku ar saviem spēkiem, bez rakņāšanās ar lāpstu. Neticēju, ka izbraukšu. Vienu reizi gan netiku niecīgā apledojušā kalniņā, jo ledus bija tieši zem vienas no riepām un tā tad arī aktīvi griezās.
Tāds tas mersis. Baigi foršs, jo saglabājis to laiku auru ar savu labo stāvokli, jo nav pārāk izrūsējis (cauri nav nekur), salons foršs, un tas taču ir mersis. Baigais kuģis, bet ērts pēc velna.

Par plusiem:
Ļoti izturīga ejošā,
Biezi dzelži,
Ļoti plašs salons,
Viegli un ērti noparkojams atpakaļgaitā,
Bez problēmām apēd kreiso saļarku,
Uz ceļiem rets, bet rezerves daļas nav deficītā,
MB dīzelis ir mūžīgais dzinējs
Par mīnusiem:
Nu, ar rūsu vajag pacīnīties,
Necieņa no apkārtējo puses (man pofig),
No vecuma trauslas skrūves, kuras remontējot mēdz nolūzt.

Rezultātā, tie, kas grib tādu pirkt – ļoti iesaku kā 1. mašīnu, kā lētu mašīnu ar dīzeli, kā arī kā oldtimer mašīnu.
Paldies par uzmanību
1. foto ir redzams reālais izskats, bet 2. foto ir redzams projekts, kurš, es ceru, tiks realizēts pēc apm. gada
Richy @ 29.decembris 2004 0:00
Volkswagen Golf 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Golf 2 ... pati labaakais!!! Man jau otrais. Pirmais bija ar 1.3 parastu karbuziiti, bet nu smukinjsh pec velna, nevienas ruusinjas viss kaa bildee! Nekad nebutu no vinja shkjiiries, ja nebuutu sanaakusi maza shmuciite, bet tas jau cits staasts. Tgad ir taads pats, taada pasha gada ar 1.6, arii karbuuzis nu bet kautkaads diivains - divas riikliites un visaadi prichindaalji, taa smuki saak svilpt pie 4 tukst. apgriezieniem. Kad mirmoreiz ieseedos vinjaa, sajuutas neaprakstaamas, kad iespiezh gaazes pedaali griidaa - 140 pilniigi bez piepuules, pagaidaam aatraak neesmu meegjinaajis - bail : DD. Raavienaa audim 1.8i kabina bez probleemaam. Bet tur pie vainas svars. Un pats galvenais, remonts ir leets un degvielu eed ap 6,5 litri (videeji) pa asvaltu uz 90- apm. 5l. vieniigais miinus , tautas mashiina, tachu pieliekot shur tur kaadu plastmasas gabalinju, var arii tiiri labi izcelties. Kameer ies tikmeer braukshu ar vinju. Esmu ljoti apmierinaats
bils @ 29.decembris 2004 0:00
Audi 80quattro 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
nesen pardevu savu audi, bija braukts kadu pus gadu, labi braukts, motors kalpoja godam kaut bija 2.0 , motora parsegu atveru reizi menesi, parbaudit eļļas līmeni, ka vienmer viss normā , ja nē nedaudz papildinaju, kalpoja godam, ieguldijumi minimali, braukajot ikdienaa lielakie terinji A98 , eda pareizak rija godam pats pat meginaju uzstadit rekordu cik maz var pa 5ls nobraukt paliku pie 40 km , pasmejos un leju atkal, bet tas ir to verts piecu cilindru rupjais tonis liek satrukties kad iespied labo pedali, protams defekti: kad nopirku ieguldiju labu naudinju ritošaja dalja bukses, piljņiki, gultņi utt. a un amartizatori protams, vardu sakot aizgaja nauda bet kad beidzot vareja atvilkt, nu isak sakot pec tam nakti nevareju gulet no iespaidiem, citi raxta ka nepatikot panelis un liekot no a90 , bet prieksh kam es ja tu perc typ'81 tatad tu perc klasiku ar savu auru, kam taja kas jamaina? tad jau uzreiz perc a90 un miers! es piemeram ilgi speciali mekleju veco quattro, nu ir taja aparata kas tads kas pievelk un nelaizh valja. kaut ka jau teicu nesen q pardevu, jo bij ideja pirkt citu marku ziniet ko teikshy- gribu nākamo, tiesham nu pievelk tas auto, ar cienju quattro ir topa aukshgalaa!
 
zviedrs @ 28.decembris 2004 0:00
Honda civic 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Jaa, ar taadu vaagi var lepoties- Honda civic 1.6 litru dzineejs pidevaam ar VETEC sisteemu un Doch motoru ir dabuujis aaraa no sevis maksimumu-160 zirgaspeeki bez jebkaadaam turbiinaam! Tahometraa var ieskatiities lidz 9000 apgriezienu minuutee, reaali bultinu dabuusiet lidz nedaudz paari 8000, ja protams nebuus chiptuning! Lidz kaadiem pieciem tuukstosiem apgriezienu masiina kaa masiina, tikai peec tam vareesiet sajust, kas sleepjaas zem juusu masiinas paarsega- turiet stuuri abaam rokaam! Motors straadaa loti vienmeeriigi, elastiigi, degvielas pateerins videeji ap 7,5litriem! Elektriskie logi, spoguli, luuka, aadas stuure, sportiski seedekli, lukturu korekcija, ABS- taas buutu ekstras, ko vareetu piemineet! Ists dampis dragreisam, ja veel uztaisa chiptuningu un nomaina parasto gaisa filtru pret sporta! Minusi- paaraak mazais radiaators laz garaam tosolu un to nevar izlabot, jums naaksies skirties viduveeji no5-7 litriem si skidruma katru gad, bet taa nebuutu probleema! Lielaakaa kibele ir ar mirongalvaam un pusasiim, vinu aaboliem, jo juus nemitiigi buus jaapieraada sava masiina un liidz ar- krakskosas mirongalvas, bet arii taa nav liela beeda, viena maksaa ap 50ls! Par paareejo suudzeeties nevar, vieniigi, ka pagruuti buus sameklleet taadu masiinu! Veelu veiksi!
RAE @ 27.decembris 2004 0:00
Audi coupe 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Savu cupe nopirku 3 menesus atpakalj...... Dabuju diezgan leti no vienas skukenes kaut ari ilgi mekleju (krasa+dzinejs=kirsu- zelta metalika un 2.3 dzinejs) nu ko varu pateikt - -- buksas nomajniju visas, bremzu diskus, nu protams visi prieki tiko nopirktajai masinai- pompa , spriegotajs , siksnas, ellu, nu bet tas ir normali.

Teiksu ta- ipasi erta(aizmugure vieta tikaj berniem) vinja nav, ietilpiga : -) varbut man gruti pierast pirms tam bija Audi 100 : -) bet tas ir Coupe , par tadam masinam amerikani saka ta - - ta ir briviba... sajutas patiesam tadas: -) nu kopsuma man paveicas skukis kurs brauca pirms mani remonteja ritigi vinjai remonts bija apmaksats (menedzeris) , vienigajs kas mani parsteidza to ka griesti karajas ka lupata - -atlimejas - - viena varda nedrikst kupejam griestus mazgat : -)

ko vel ? nekadus LUX nau, pat luka nau bet 89g masinaj jo mazak elektronikas jo mazak galvasapes.... kopsuma laba, viegli remontejama diezgan atra mans stav sporta klusinatajs no nerusejosaterauda + 10 zirgspeki truba no katra cilindra... nu un kautkads vel vaciesu tkunings- titana (varbut kljudos bet kautkas lidzigs materials) gredzeni dzinejam(kompresija ideala) . kam patik smukas, nedargas, uzticamas sporta masinas COUPE ir idealjnik ...

P. S atvanoiet par kludam : -) nu nau ta mana dzimta valoda...
HunterPro @ 22.decembris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti